EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

A szúnyogot kiszűrik, a tevét lenyelik

2014.03.11. 14:29 | Johnny Joker | 61 komment

Szervusz Johnny,

Az alábbi eset elég régi, de tartalma nagyon jól mutatja, mennyire nem vesznek tudomást a Tanúk arról, hogy házasságtörés mennyire nagy bűn főleg, hogy a vétkes feleket meg is tűrik soraik közt.

Az esetben idősebbik nagybátyám fia áll, aki ezen eset történtekor nős volt és született egy lánya is. Egyik nap vásárolni mentünk édesanyámmal ruhákat és a ruhaboltos azt mondta, hogy nézzünk ki a a bolt ablakán a kerékpár út felé. És hát mit láttunk?

Azt amit anyám se és én se akartam elhinni. A házas srác egy nővel flörtölt. Meg kell mondjam, a srác maga is Jehova Tanúja, épp mint az a család amelyben felnőtt.
Azóta ez a srác az akkori feleségétől elvált és ezt a nőt vette el akivel flörtölgetett, és született egy kis fiú is ebből a házasságból. De azért egy valami bűzlik a dologban nekem.

Az pedig az, hogy volt egy másik testvérnő is, aki pont ugyan ezt állította, aki mit ad az élet pont abba a gyülekezetbe is jár, ahova ezek a házasságtörők is. Szólt is ez a testvérnő a véneknek erről az esetről, de ők inkább azt mondták, jobb ha hallgat erről... persze mondták ezt annak ellenére, hogy két tanú is tudta bizonyítani állítása hitelességét. Akkor ez most hogy is van?

Elkövethetek a bibliai alapelvek ellen bármit és azt nem szankcionálják? Akkor mi ez? Nem azt írja erre a Biblia hogy aki bűnt követ el, azt ki kell közösíteni ezáltal megtisztítva a nyájat? A szervezeti alapelvek és a kéz kezet mos fontosabb náluk, mint a bibliai alapelvek?
Ez a történet nagyon hasonlít nekem arra az esetre, ami a Kiskunhalas-észak gyülekezet koordinátorának lányával esett meg. Jegyben jár a párjával (itt írhattam volna csúnyábban de inkább nem) és mit ad az élet megint? Az anyakönyvvezető elé úgy áll a lány oda, hogy terhes. Ebben az esetben sem azt kellett volna alkalmazni, hogy fogják és kiközösítik a vétkest?

Ez nekem nagyon úgy fest, hogy szemen köpik saját magukat. Annyira csűrik csavarják az egészet, hogy szerintem itt páran belefáradtak már abba, hogy az állandó képmutatást lássák és nyeljék állandóan.

Mérgemben ennyit tudtam írni.

Draven87

Címkék: olvasóim küldték

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr285854167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

unicumi 2014.03.11. 17:18:26

Tesókám!
Vannak esetek, mikor van bírói bizottság, amin az illetékes bűnös megbánja a tettét és nem zárják ki, de nem tudsz róla.
A terhesség abszolút bizonyítéka a paráznaságnak, ezért ha egy egyedül álló t.nő gömbölyödik, azt be is jelentik a gyülekezetben, hogy az illetővel szemben eljárás folyt. Aki házasodik terhesen, de nem látszik rajta, az jobban eltitkolható, mert kevesen számolgatnak utána, meg hát lehet koraszülött is a gyerek.
Bízz benne, hogy voltak bíróik, csak nem tudsz róla! Minden szemétséget el lehet követni a szervezetben, a lényeg, hogy ügyesen kell megbánni! Így lehet nagyon tiszta a jt gyülekezet. Ők nem tűrik elméletileg a bűnt, mert létre jönnek a bizottságok, csak kegyelmet gyakorolnak!Kevesen vannak, akik nem bánják meg a tettüket, csak azok nem, akik lépni akarnak onnan egyébként is! Aki maradni akar, az megbán, oszt csá! Itt a szeretet, ami az ismertetőjük!

absztinens 2014.03.11. 17:46:15

Tökre igaza van Draven87 kistesónak. Népszavazásra kéne bocsájtani, mint a zsidóknál, oszt fogjon mindenki egy nagy követ, azt verje pofán vele a bűnöst. Nehogymá ne legyen rend...Vagy mégis csak szemét dolog a kiközösítés? Ehh ne foglalkozzunk vele, mindenkinek igaza van :)

unicumi 2014.03.11. 18:29:24

@absztinens: Csákó Barátom!
A kiközösítés akkor van rendben, ha összhangban van a Biblia szövegével. Vannak, akik testvérnek vallják magukat, de ....!
Azért azt nem értem, hogy honnan szedik azt, hogy ha valaki nem mást tanít Krisztusról, sőt hisz benne, de nem a rabszolga szerint, az miért hitehagyott, kiközösítettnek számít. A tisztasága egy gyülekezetnek nem arról szól, hogy mit tanít az őrtorony, hanem az, hogy mi vagyon írva!
Nem kell kövezés, népszavazás, csak azt kéne tenniük, amit kell!
Te aztán jól tudod, hogy mi van bent igazából és azt is, hogy ez nem kassa, amit már húsz évvel ezelőtt is ledumáltunk! Kettőnk között "csak" annyi a különbség, hogy én ettől hányok, amiről nem tehetek, te meg nem vagy annyira érzékeny! Én kitörök, de nem a szerencsétlen testvérekre haragszom, hanem a szemét vezetőségre, akik sakkban tartják őket!
Amúgy én továbbra is szeretlek téged, jó lenne egyszer újra együtt felszabadultan megvitatni az élet nagy dolgait, egy nagy hordó bor mellett! Tudom, mert O.Viktor is megmondta, hogy merek nagyokat álmodni!
Szép estét tesó! Üdvözlöm a családot!

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 19:23:39

@absztinens: @unicumi: na, erre kivancsi leszek :) azon agyatlam, hogy unicumi vagy absztinens volt előbb? nehogy kiderüljön, hogy már a névválasztás is egyfajta tüntetés volt a másik ellen :D

na, nem kavarok, szeressétek egymást gyerekek!

absztinens 2014.03.11. 19:24:26

@unicumi: "Csövi Laja! Szólíts fiadnak és én ezentúl Apámnak foglak szólítani" Írta egy fiatal csöves a 70-es évek elején Som Lajosnak egy kiflis zacskó sarkán...sokszor eszembe jut ez a mondat, mert a pásztor nélküli juhokról szólt már akkor is a diana/almabor korszakban. Abban tévedsz, hogy én érzéketlenebb gyomrú volnék. Nem azt mondom, hogy nem zavar, hanem egyszerűen leszarom. Írd és mondd. Azért nem érdekel, a te példádra való "szabadságharc", mert én nem is tekintem semmiféle tekintélynek már rég óta őket. Azért tudom a törvényeiket is "áthágni", mert számomra nem törvények. (ez kifejtős esszé szerű volna, de most hagyom)

A közömbösségemet mutatja, hogy még válaszra sem méltatom őket, ha akarnak is félévente valamit. De abban viszont nem ismerek pardont, hogy emberként mindet tisztelem. Rendes emberek úgy, mint te, vagy én. Sosem gúnyolódnék rajtuk, nem a butaságuk miatt, mert mi is ugyanilyen ostobák voltunk, hanem magam miatt nem. Ha bármit is reagálnék, az azt jelentené, hogy még zavar, még érdekel, még nem tudtam átesni a dolgon.

De én tényleg "kigyógyultam" belőlük. Nem űzök senkit, nem hajtok senkit, elolvasok mindent. Itt is, a politikai blogokon is, járok a lemezbörzékre, élvezem az életem, (sokkal több a szabadidőm) és igyekszem minden percemben megtalálni az örömet, mert sok van amit be kell pótolnom az elkúrt évtizedek miatt.

Azt látom, hogy az unkorrektség itt is, meg a gyüliben is dübörög, csak ellentétes előjellel. Tisztára, mint a jobb és bal oldal. Mindkettő a másikat tartja a világ bajainak a forrásának. Szerintem, ha a JT-k holnapra kipusztulnának hirtelen és ez a blog meg eltűnne egy hekkertámadás folytán, a világ akkor is ugyanilyen fos hely lenne és az ittmaradott EXJt-k sem lennének egy perccel sem boldogabbak.

De örülök, hogy találtak értelmet ebben a céltalan világban, hiszen ellenségkép nélkül, most a Jobbik sem tartana ott ahol van.

A fenti levelet pedig inkompetensnek tartom, ahogyan te is írtad, hogy sokkal többet kéne ahhoz tudni, mint ahogy egy pulikutya kívülről megugatja a dolgot. Csináltuk, tudjuk, hogy nem minden alaptalan a gyüliben sem. Legalább is én is, de szerintem te is a legjobb lelkiismereted és irgalmad szerint jártál el. Amire a törvény felhatalmazott. Ez tudomásul kell venni, hogy egy szervezet belső szabályrendszere. A kisméhészektől is kirúghatnak valakiket, ha nem tartják be a belső rendszert. Aki belép, mind vállalja (keresztelkedésnél a második kérdéssel) hogy alá veti magát a belső szabályrendszernek. (elismered, hogy ezentúl JT-ként azonosítanak..bla bla..)

Én jogilag azért érzem, hogy a "szerződésünk" érvénytelen, mert a szerződésben foglalt ígéreteket ők írták át előbb. Ha mindaz bejött volna, amit nekem a buggyanáskor ígértek, most elismerném a szervezet kompetenciáját. Így sajnos borult a szerződés és én azt csinálok, amit akarok, azt mondok, amit akarok és úgy élek, ahogy akarok.

Ezért nincs bennem sértettség senki felé, mert elsősorban, magamnak teszek mindig szemrehányást, hiszen én kételkedtem a baráti körből leghamarabb. Amikor még a cimboránk a felkentekhez csatlakozott, akkor én már kiröhögtem és te is, meg a faterom is csitítottatok, hogy hát "joga van, ha úgy érzi" én meg azt mondtam már tizen évekkel ezelőtt is hogy "baromság".

Na ezért haragszom magamra, mert én nagyon régóta fenntartásokkal voltam. (Mondjuk amíg aktív voltam, addig is leszartam)

De az egyetlen tanulság, amit mondhatok, hogy ha visszatekerhetnék egy harmincast, akkor még Baracska előtt, meg a merítkezés előtt, akkor kellett volna azt mondani.

HAGYJUK BÉKÉN EGYMÁST. TI MENJETEK JOBBRA. ÉN BALRA.
Most már csak korrigálunk, kárt mentünk és (én nem ugyan) de néhányan revansot akarnak venni. Ami lehetetlen. Ez a vonat már elment.

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 19:27:13

@absztinens: amit jt tesznek, az nem bibliai és igazán szemét dolog … a biblia a társas kapcsolatok korlátozásáról beszél a bűnösökkel kapcsolatban, nem pedig arról, hogy szóba se állj velük ... az azokra vonatkozik, akik megtagadják Krisztust és ezt híresztelik is ... járj utána

Virago_1000 2014.03.11. 19:36:40

@unicumi: Ahogy irod, a gyulekezetben minden bunos maradhat, ha szepen megbanja a bunet. Kiveve egyet: A "hitehagyott"-sagot. A "hitehagyott" hiaba banja meg "bunet", akkor is kiteszik a szuret, es szerintem kizart dolog, hogy valaha is visszafogadjak.

absztinens 2014.03.11. 19:37:00

@undercover: Amint mondtam: Nem tudatlan vagyok. NEM ÉRDEKEL.

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 19:40:21

@Virago_1000: ez nem ilyen egyszerű ... megbánhatja, és vissza is fogadják, volt ilyen ügyem, tudom

absztinens 2014.03.11. 19:42:45

@undercover: Csak hogy értsd, a politikába sem avatkozom, nem szavazok és egyformán gazembernek tartom mindkét oldalt. Mégis szórakoztat a "saját igazságaik" védelme és néha be be szólogatok, mindkét oldalnak. Lehetőleg olyasmit ami talál süllyed és rosszul is esik nekik. Aztán vagy rohadt bolsi vagyok, vagy fasiszta. Pedig nem. A rasszizmust gyűlölöm, a komcsik meg börtönbe zártak, alapból nem szeretem őket :) Ez csak egy kortünet, hogy az "esti szórakozás" már tisztán csak a TV, hanem megoszlik az Internet között. Csak tágabbak a fórumok, de ugyanaz az értelmetlenség :)

absztinens 2014.03.11. 19:43:51

már NEM tisztán csak a TV,

unicumi 2014.03.11. 19:48:37

@absztinens: Tesókám!
Ismerjük egymást vagy néhány hónapja! Nem válaszoltasd meg azt, hogy miért vagyok én hitehagyott!
Az, hogy milyen viszonyban vagyunk egymással, azt tudják, akik tudják!
Aki nem tudja, annak mondom, hogy gyerek korunk óta vagyunk egymáséi!
Lehet, hogy néha berágok és nyírok mindenkit, aki idáig becsapott, de ez szerintem nem abnormális, csak jogos hiszti!
Ami engem zavar többek között, az a közénk rakott ék, ami soha sem volt ott!!! Mi mindig is egyet értettünk és egy nótát énekeltünk!
Mi változott? Segíthetsz, de csak korrekt módon!
Nem hiszem el, hogy egyet látunk, de mégis kétféleképpen reagáljuk le! Na mindegy, az állapotunkon nem segít!

unicumi 2014.03.11. 19:51:45

@undercover: Unicumi, mint név, vesztes! Mint a mögötte álló egyén GYŐZTES! Legyőztem a mögöttem uralkodó szellemet!

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 19:57:22

@unicumi: jaja, szerintem is jó film a szellemírtók :)

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 20:01:37

@unicumi: isten ments, a spiritizmust meghagyom az arra éhezőknek :)

unicumi 2014.03.11. 20:05:49

@undercover: Tudod mit szeretnék?
Egy nagy dumát együtt a barátommal, Absztinensel és veled! Volna móka és kacagás.

absztinens 2014.03.11. 20:10:02

@unicumi: "Nem válaszoltasd meg azt, hogy miért vagyok én hitehagyott!"

Nem tudtam, hogy erre kell válaszolnom, bocsi.
Szerintem csak te, meg Isten tudja, hogy milyen a hited és miben hiszel. A JT definíció szerint én is hitehagyott vagyok, mert nem hiszem el amit mondanak. Valamit hiszek, de nem számít, már Sefánál is írtam, hogy nem érdekel, hogy ki miben hisz. Lehet akár Muszlim, vagy Hindu, vagy Keresztény, nem zavar és nem is igyekszem neki rádumálni az enyémet, (főleg, mert hogy változhat).

Tehát nekem az vagy, amit mondasz. Elfogadom. Azt is hogy hiszel, meg azt is hogy csalódtál és már nem hiszel. te dolgod.

Nem kell a viszonyunk okát boncolgatni, mert ha mások nem is de te pontosan tudod, hogy az én fenntartásaim, nem a gyüliből való lelépéseddel kezdődött, hanem az aktív elnöklőséged utolsó 10 évében nem jártunk össze, csak akkor ez téged még nem zavart. Nekem AKKOR fájt nagyon, hogy elveszítettelek. Most csak azt kérdeztem, amikor kiléptél és beolvastál nekem, hogy "mi változott". Most már nem csalódtam, csak konstatáltam és megadtam a választ: SEMMI.

Ennek ellenére még ha paradoxon is, jó barátomnak tartalak, mert 40 évi barátságot nem ír le az ember az utolsó évek miatt. Az előző 30valahányat nézem és ennyi.

Gondolom, hogy össze fogunk még jönni és berúgunk rendesen, ahogy tesókhoz illik, mint akik valóban Noé unokái (őt is megviselte az akkori világvége)...
Az hogy a mostani utadon nem megyek veled, ez kettőnk kölcsönösen szabad döntése. Én sem erőltettem rád, te sem rám...
Engem nem érdekelnek a lelkigyógyító ExJt táborok és mifenék, de biztosan tudom, hogy a párhuzamosok a végtelenben tényleg metszik egymást. Türelem, "lesz még egyszer szép a világ, lesz még Magyar köztársaság"...

Hogy a hiszti jogos-e? Velem kapcsolatban nem volt. Ez biztos. Ez nem alku kérdése.

Egyszer már leírtam, hogy emberként nagyon bírlak mindannyiótokat, de a stílust nem mindig fogadom el. Egyébként ahogy mostanában olvaslak, sokkal jobb és kulturáltabb a szöveged. Mondhatnám, hogy sokszor nyomnék Liket, ha lenne gomb. lassan lenyugszol és visszatalálsz a régi, viccesen laza és sziporkázó önmagadhoz, aki mindig jóindulatú és pozitív, nem egy vallási Rambo.

Nem tudom mit kéne még mondanom...

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 20:12:56

@unicumi: az tuti, bár sztem a tesó nagy 'parasztnak' tart engem, ami nem gond :)

amúgy egyrészt tisztelem azért, hogy kiáll amellett, hogy nem fikázza egykori hittársait, a szervezetet ... de ugyanakkor ezt nagyon nehéz elhinnem ... hisz látod a politika buziknak is beszól jobbra, balra

nekem nem áll össze a kép, pontosabban nem az, amit leír magáról

egy tuti, évtizedes barátságot nem szabad eldobni, annyit talán nem változik, főleg nem felnőtt fejjel, hogy szakadék keletkezzen ... persze el tudok képzelni húzós eseteket, de talán nem ez van veletek

én szurkolok nektek :)

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 20:19:06

@absztinens: nem lehet törölni ... Disqus meghalt, eltemették, sírjára senki sem vitt virágot

kérésedet elő kell terjesztened valamelyik itteni moderátornak, és ha imáid meghallgatásra találtak, akkor "talán" törlik (Sof 2:3)

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 20:20:39

@unicumi: "lájk" ki vagy a mennyekben ....

absztinens 2014.03.11. 20:21:40

@undercover: A mai slágerem: Rácz Károly (teriblek)beszólt Zchuschlghnak. A facbukján kitette, hogy Zusi már egy FIDESZes barátjának is túrta a farát, ezért ne mutogasson az képviselőtársaira, akik a liftben meg akarták rontani.

Szerintem ez a társaság még nem tart ott, ahol a politika, de azért igyekszik.

Látod nekem meg összeállt a kép rólad. Aztán hogy melyikünk téved? Isten tudja :)

unicumi 2014.03.11. 20:22:24

@undercover: A Mi barátságunk nem egy egyszerű barátság! Mi valóban szerettük egymást! Nem félre értendően, de tényleg! Én most is és remélem, hogy ő is!
Nincs sok különbség köztünk!
Remélem, hogy egyszer vissza szerezhetem egy fontos részem! Nem könnyű a helyzet, mert egy örök szerelem a tét! Na nem buziság a tét!

absztinens 2014.03.11. 20:24:27

@unicumi: Meleg tesvéri szeretettel:) Ne rágódj már mert rögtön iszok rád valamit.

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 20:29:35

@absztinens: jajteee :) tesó, összeállt nekem rólad, csak nem az amit te vallasz magadról :) olvasd újra, ahogy legutóbb írtad nekem :P

félre ne érts, engem az se érdekel, ha valakinek a vérében genyóság is folyik, komolyan :D

engem szórakoztat a performansz

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 20:35:27

@unicumi: nézd, láttam már több esetben, évtizedes haverságot felbomlani marhaságok miatt ... na jó, amikor az egyik megizéli a másik asszonyát, az azé más

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 20:36:22

@absztinens: ja, csak nem jehova tanúinál ... ez most hogy is jutott eszembe? ja, jehova tanúiról

unicumi 2014.03.11. 20:52:33

@undercover: Én is azt gondoltam, hogy csak a másik asszonya lehet a tét!
Aztán rájöttem, hogy már az asszonyok nem is izgatnak annyira,mint a barátok!

absztinens 2014.03.11. 20:54:15

@undercover: "csak nem az amit te vallasz magadról :)"

Nem ideologizálom az életem, hanem élem. Nem állítok, hanem csinálok, dolgokat, ahogy épp jónak látom abban a pillanatban. Viszonylag gyorsan döntök :)

"ha valakinek a vérében genyóság is folyik, komolyan :D"

Most te komolyan el tudnád hinni rólam, hogy kivágnám bicskával mind a 4 gumidat és aztán segítenék kereket cserélni és veled szörnyülködnék, hogy "milyen rohadékok egyesek" "ez már a végidő jele"?

Ilyen képek nekem még eszembe sem jutnak...sosem jutottak.

Ismerni valakit, több, mintha a nevét tudjuk.
Főleg ha csak a nicknevét.

unicumi 2014.03.11. 20:55:00

@absztinens: Na igyunk egymásra!
Mikor találkozunk újra? Jó lenne szóban egyeztetni minden félreértést, meg az egyetértést!

unicumi 2014.03.11. 20:57:00

@absztinens: Világos! Mi jut eszedbe róla? Nekem a fegyver letétel, meg a jt tanítás!

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 20:57:34

@absztinens: tudod mit, visszafogom magamban a genyóságot és nem írok semmit arra, amit imént közöltél magadról

remélem 'kibékültök' a komáddal, csáó

absztinens 2014.03.11. 21:07:35

@undercover: Ne fogd vissza, nem lenne őszinte. Úgysem változol, csak mondd ami az eszedbe jut.@unicumi: Persze, hogy nem haragszom. Ezt nem is kell tovább részletezni. A dolgoknak meg az a dolguk, hogy történjenek a maguk természetes módján. Mindannyian bármiket írogatunk is ide, úgyis azt tesszük amit jónak látunk, úgy és ahogyan jónak látjuk. Nincs már hatalmunk egymás fölött, mint a JT gyülikben, amikor elég volt egy meggyanúsító kérdés, bárkinek és már is óvatosabb lett :)

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 21:10:50

@absztinens: nem az az őszinte, aki kimondja azt ami eszébe jut ... van erre jobb szó is

na ... tényleg csáó

unicumi 2014.03.11. 21:15:14

@absztinens: Na majd az élet talán össze sodor minket egyszer újra.
Most engem tusolni sodor, aztán meg aluszni, mert az élet ilyen. Jaa!
Az élet elém sodort egy pohár zalai bort is! Most viaskodom a kísértéssel, de úgy érzem, meg adom magam! Gyenge vagyok! Gute Nacht!

absztinens 2014.03.11. 21:20:18

@undercover: Tényleg nem vágtad, hogy "alád tettem" a dumát és vártam, hogy "megfejtesz".

Szerettem volna ha hátradőlsz és úgy érzed, egy rajzszög a pali. Sajnos a jó modorod megakadályozta. Mert annak is van néha haszna :)

absztinens 2014.03.11. 21:21:32

@unicumi: Jó éjt tesó és igyál egy Zalait, én vörös száraz Nagybaracskai anyagot tolok.

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 21:29:15

@absztinens: tesó, ma nincs hozzád kedvem, fárasztasz, hasonlítasz hozzám, szeretsz játszani az emberekkel ... értem én, csak nem szeretem, ha velem teszik, meg ahhoz azé profizmus kell ám, felépíteni a dolgot, és nem csak beledumálni utólag

na mindegy

megint csáó, te kis genyó

absztinens 2014.03.11. 21:38:50

@undercover: Pont nem érdekel, hogy mit szeretsz...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.03.11. 21:44:05

@absztinens: @unicumi: :) Igazán örülök, hogy egész jól elbeszélgettek...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.03.11. 21:50:30

@unicumi: @absztinens: Iszok a barátságotokra egy féldeci birspálinkát! Egészségetekre!!!!!!!!!!!!!!!

absztinens 2014.03.11. 21:55:35

@sefatias: Ne mondd máán, hogy ennek hírértéke van? Én naponta iszok. Csak úgy. :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.03.11. 21:57:33

@absztinens: Hát én nem. Csak hébe hóba. De veletek becsiccsentenék

absztinens 2014.03.11. 22:03:46

@sefatias: Aztán elnyomnánk a Felkelő nap házát és a szóló a tied lenne, csak mert utálod :)

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 22:15:35

@absztinens: bekaphatod ... ja és ne felejts el kürtöltetni magad előtt, hogy alám tetted a szöveget, hogy ráharapjak :D na mennél inni

f i n i t o (törölt) 2014.03.11. 22:41:46

@absztinens: nem akarok munkát adni a modiknak, de minden egyes hozzam fűzött kommentedre a válaszom: ..... (mélyhangrendű szó)

szóval innentől kezdve, írj nyugodtan, és gondold hozzá a többit!

csáó, végleg

absztinens 2014.03.12. 09:41:32

@undercover: Csakhogy észrevetted magad.

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2014.03.12. 11:25:29

@sefatias: Jó fanyar lehet. Sok cukor kellett az alapanyagba, ugye? A birs nem a legjobb gyümölcs ehhez. Azért, egészségedre!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.03.12. 13:15:11

@Egonymus+: nagyon finom. És egy féldeci után két órán keresztül birsalmasajt ízű a szám. Azt meg nagyon szeretem

Inspicio 2014.03.12. 17:05:36

@absztinens: Milyen igaz ez a keresztelkedési kérdés második része. Tényleg egy szerződést kötsz a szervezettel. A keresztelkedés ezen része egyáltalán nem Biblikus. Csak ez nem tűnik fel a bentlévőknek.

Aranyosi 2014.03.12. 17:27:15

@Inspicio: Engem még az Atya, Fiú, és a Szentszellem nevében merítettekbe. Akkor én nem vétek hibát, ha a VT tagokat nem ismerem el, mint szervezet vezetőit.

Inspicio 2014.03.23. 09:12:00

@Aranyosi: Az attól függ hogy kit kérdezel mert ha egy tanút.........
süti beállítások módosítása