EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Az én fikcióm

2018.03.09. 08:56 | sefatias | 522 komment

Sziasztok!

Régóta nem szólaltam már meg extanús témában. Már évek óta nem foglalkozok semmilyen Jehova Tanúit érintő témával.  Szerencsére kigyógyultam már belőle és nincs semmi, ami odakötne. Most mégis úgy döntöttem, hogy írok egyet. Azért kell ezen a blogon kiraknom, mert a saját blogomat már alig látogatják a volt és jelenlegi tanúk. Ez a poszt viszont teljes egészében nekik szól.

Előre szeretnék mindenkit figyelmeztetni, hogy minden, amit most olvasni fog, csupán az én fantáziám szüleménye. Az elmúlt években engem ért hatások, információk alapján összeraktam egy képet, aminek semmilyen kapcsolata nincs a valósággal, illetve semmilyen módon nem tudom igazolni. Éppen ezért arra kérnék minden olvasót, hogy miközben olvassa ezt a posztot, ezt vegye figyelembe. Csupán arról van szó – és ha valaki olvassa a blogomat, akkor már találkozott is ezzel a gondolattal – hogy a véleményemet egyre kevésbé alapozom hallott információkra. Inkább arra törekszem, hogy a nézőpontom mindig az általam tapasztalt, átélt, vagy bármilyen módon igazolható tényeken alapuljon.

És akkor nézzük miről is van szó.

Valamikor 2012 elején kerültem véletlenül erre a blogra. Először védtem az „igazságot” de aztán változott a helyzet. Ám miközben tájékozódtam arról, hogy mi is az igazság találkoztam egy hosszabb lélegzetvételű írással, amit egy Palotás László név mögé bújt egyén írt, Gyüliszex címmel. Ennek most már hat éve. Ám az írás igen furcsa hatással volt rám. Amit olvastam ebben az írásban, az köszönőviszonyban sem volt azzal, amit tapasztaltam. Nem a gyülekezetben történt esetekre gondolok, hanem a prostitúcióra és más olyan tevékenységekre, amelyek szöges ellentétben állnak azokkal az elvekkel, amelyek Jehova Tanúi számára fontosak. Éppen ezért a könyv e részével kissé bizalmatlan voltam. Sőt, nyugodtan mondhatom, hogy nem hittem el. De azt akkor lezártam ennyivel, mivel amúgy is sok trauma ért akkoriban, és nem is tudtam volna cáfolni. Mint ahogy most sem tudom.

Később rátaláltam a Gabi blogjára és a Bikbakra. Ezeken az oldalakon (illetve a egy Bikbakos sráccal történt találkozásom során) időközönként találkoztam olyan történetekkel, amelyek, ha nem is közvetlenül, de kapcsolódtak a Gyüliszexben olvasottakhoz. Ezek az elejtett információk azt sejtették velem, hogy valami igazság mégiscsak lehet benne, de valahogy mégis természetellenesnek, túlságosan abszurdnak hatott az egész kép, amit ezek elém akartak festeni. De mivel semmilyen lehetőségem nem volt arra, hogy utánajárjak a dolognak, nem foglalkoztam vele.

Aztán egyszer csak történt egy az egész extanús blogrendszert felrázó dolog: megjelent Laura. Horváth Laura, aki valami 007-es ügynökként behálózta a Gabit, és pikk pakk belekeveredett abba a közegbe, amiről csak a Gabi blogján olvashatunk. Azokról az extanúkról van szó, akik valamikor előttünk hagyták el a gyülekezetet, és akik valamiért nagyon gazdagok, és akik kerülik az utánuk megszülető extanú generációval ápolt kapcsolatot. Ez az a közeg, akik az extanús gyűléseiket Bécsben tartják, és Európa különböző nagyvárosaiban élnek, vagy itt Magyarországon ugyan, de valahol az elitben.  Miközben mi erről csak szájtátva olvastunk, ez az egyszerű lány, Laura, egy fortélyos ravasz lépéssel sarokba szorította az egész bagázst.

Mikor ez a Laura megjelent a színen, az elmém ezt a Gabi blogján olvasható sztorit beemelte a Gyüliszex sztorijai mellé, az „elképzelhetetlen” polcra. Olyan abszurd  a sztori, hogy nem tudtam valóságként elfogadni. Ráadásul a Laura stílusa kísértetiesen emlékeztetett a Gabi stílusára és a Gyüliszex stílusára is. Ezért az első gondolatom az volt, hogy ezt a Laurát, és az egész sztorit a Gabi találta ki. Nem sokkal a botrány kitörése után találkoztam egy a blogjainkat régóta olvasó extanúval, aki tőlem teljesen függetlenül, ugyanerre a következtetésre jutott.

Ám hiába volt ez a véleményem, még magamnak sem tudtam igazolni. Ez csupán egy sejtés volt, ami a hasonló stílus és az abszurd történet alapján alakult ki bennem. A szűk baráti körömön kívül senkivel sem beszéltem erről. Eközben a Gabi és én köztem már kialakult egy jó kapcsolat, afféle baráti viszony, ami a hasonló értékeink miatt jött létre. Ímélezgettünk, beszélgettünk. Még képet is kaptam tőle, amin egy igen csinos lány található.

Közben Laurából barát lett. Anti exjt-ből egy rendszerkritikus jt. Ismerősöm lett a fészbukon, mint ahogy a Gabi is. Aztán egyszer csak látom, hogy a Laurával van egy közös ismerősünk, egy volt munkatársam. Kérdeztem, hogy honnan ismerik egymást. De a Laura mondta, hogy nem ismeri, csak egyszer az bejelölte ismerősnek, ő meg elfogadta a kérést.

És ez az állapot fenn is állt. Én olvastam a Gabit, olvastam a Laurát, mindkettővel beszélgettem, elfogadtam a helyzetet, miközben a gyanú végig ott motoszkált a fejemben, de nem tudtam mihez kezdeni vele. Aztán eljött a forduló pont. Tavaly nyáron a Laura blogján megjelent egy hatrészes sorozat, ami Laura utolsó megjelenése a neten, illetve a búcsúzása is. Leírt egy meseszerű történetet, ami már kiütötte nálam a biztosítékot. Nem hagyhattam szó nélkül, és több kommentben is jeleztem, hogy ezeket a történeteket képtelen vagyok elhinni. Én októberben olvastam a posztokat. Azzal, hogy kijelentettem, hogy nem hiszem el a történeteket, és azt is, hogy szerintem Laura nem létezik, csupán egy kitalált személy, átléptem egy fontos határt.  Ezzel megkérdőjeleztem Laura létezését, és mindenkinek a szavahihetőségét, aki valamilyen kapcsolatban volt Laurával.  Ez jelenleg két ember. Az egyik Lénárd Gabi, a másik pedig a Berkes Csilla, aki Csillaberk néven kommentelt. Ő volt az, akinek volt egy elég gyenge próbálkozása, hogy megvédje a Laurát, de mikor konkrét bizonyítékként egy találkozót kértem, ő is eltűnt.

Aztán továbbgondolva a történetet, úgy láttam, hogy ha a Laura létezését kétségbe vonom, akkor  miért ne vonhatnám kétségbe a Gabi létezését is. Hiszen valójában vele sincs semmilyen valósághoz köthető tapasztalatom. Csupán a világhálóra bepötyögött gondolatait olvasom, amiket viszont az ír le, aki akar. Valójában fogalmam sincs, hogy kivel beszélgetek, ha a Gabival beszélgetek. Olyan ez, mint mikor a gonosz pedofil csacsog az áldozatával, másnak kiadva magát. Megnéztem mindkettőjük fészbukprofilját és meglepődve tapasztaltam minden olyan jellemzőt, ami a fészbukos kamuprofilok sajátja. Ekkor jutott eszembe, hogy miért volt nekünk közös ismerősünk az a félnótás munkatársam. Mindketten olyan ismerősi kapcsolatokkal rendelkeznek, ami egyértelműen arra utal, hogy kamuprofilok.  Ekkor jutott eszembe, hogy a Gabinak saját bevallása szerint sem Lénárd Gabi a neve.  Tehát semmit nem tudok róla.

Ekkor kezdtem úgy érezni, hogy én egy áldozat vagyok. Egy olyan, magáról semmit el nem áruló internetes kalózé, aki több szálon épít kapcsolatokat, történeteket talál ki, és így vezető szerephez jut az extanúk között. Sem a Lénárd Gabi, sem a Horváth Laura létezésére nincs semmilyen bizonyítékom. Csupán arra, hogy valaki a bőrükbe bújva garázdálkodik az extanúk között.

Persze erre semmilyen bizonyítékom nincs. Ez a fikció csupán az általam tapasztal, átélt események egy lehetséges magyarázata, ami egyáltalán nem biztos, hogy igaz. De lehet, hogy az. Persze ezt könnyen lehet tisztázni. Áll még az ebédmeghívásom. És ha léteznek azok a személyek, akik szereplői ennek a történetnek, akkor egy kellemes kajálás és csacsogás közben meg tudjuk velük ezt beszélni.  Utána persze jönne egy másik poszt, ami tisztázná az itt felvetett kérdéseket.

És mégegyszer: Ez a poszt csupán az én agyszüleményem.  Semmi sem igazolja a leírtakat. Bár nem is cáfolja. Mindkettőre adott a lehetőség!

 

Sefatias

 

 

 

 

Címkék: Sefatias

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr7413726394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.03.13. 11:12:51

@Csakegyember: 1., Kérdezd meg Sefatiast, hogy a beépített embere vagyok-e. ;) Szerintem nemmel fog válaszolni, amivel ezúton is egyetértek... :))) 2., Ha a közeljövőben írásos blogot indítanék a külföldi ex-Tanús kalandjaimról, a pedofilvadászat rejtelmeiről, Russell szabadkőműves piramisáról, a Columbia Heights-i épületekről, a vének nemzetközi adatbázisáról vagy a gyülekezetben még aktív Tanúk állítólagos szexbotrányairól, akkor ezúton is ünnepélyesen felkérek mindenkit, hogy azonnal és haladéktalanul mondatonként szedje ízekre az írásaimat, kritizáljon meg, mutasson rá az esetleges logikátlanságokra, következetlenségekre, kérjen bizonyítékot minden hangzatos állításra, és negatív bizonyítottság esetén bélyegezzen meg, csináljon belőlem hülyét. Ez a legkevesebb, amit a bibliai aranyszabály és a kölcsönösség jegyében eljárva ezekután bárkitől is elvárok... ;))) A "Gabi" mögött álló személyt is ugyanúgy felkérem erre, sőt leginkább őt kérem fel rá, hogyha egyszer véletlen akaratom ellenére a meglágyult hülye agyammal delíriumos állapotban ilyen elvetemült hazug blogposztokat firkálnék, ne habozzon, ragadjon billentyűzetet, írjon be, kommentáljon, csípjen fülön, tegye velem ugyanazt, amit én vele! ;)))

2018.03.13. 11:16:12

@Csakegyember: A probléma ott kezdődik, hogy amíg a "Gabival" nem találkozol személyesen, addig hiába találkozol bárki más addig ismeretlennel, nem lehetsz benne biztos, hogy mégsem a Gabi-e az... ;))) Először a Gabival kell személyesen találkoznod, csak utána fogsz tudni tőle megkülönböztetni másokat. :)

2018.03.13. 11:26:29

@t.csilla: Nagyon jó írás, Csilla, szerintem mindent összefoglaltál benne. A Twin Peaks nekem is eszembejutott, amit még egyelőre nem tudok eldönteni, hogy most vajon Szeníráson alapuló bibliai tanácsra van szükség, vagy inkább egy ördögűzőt kéne hívni... :))) Lassan már rémálmaim lesznek ettől a katyvasztól.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.13. 11:47:49

@mikor_ebredjetek: Amit válaszoltál az téged jellemez, vagyis aki akarja, de csak aki igazán akarja, levonhatja a következtetést...Ha itt admin lennék mennél a francba..de hát itt szükség volt..van rád...

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.03.13. 11:48:58

@mikor_ebredjetek: "Szeníráson alapuló bibliai tanácsra van szükség, vagy inkább egy ördögűzőt kéne hívni... :)))"
Egyikre sem :)
Egyszerűen csak el kell tudni fogadni azt, ami a szemünk előtt van. Ha még sem megy, akkor lehet meg kell törölgetni a "szemüvegünket" vagyis meg kell nézni, hogy mi az ami akadályoz a látásban, és én személy szerint miért ragaszkodom a rószaszín szemüveghez ebben a kérdésben, vagyis miért akarom a "Gabi" illúziót fenntartani....függetlenül attól, hogy ki ez a személy...mert az is lehet, hogy tényleg Gabinak hívják...
(én nem ugyan ragaszkodom, de azért írtam egyes szám első személyben, mert ezzel minden itt kommentelőnek és érintettnek saját magával van dolga, mielőtt még mások szemüvegeinek tisztogatásába kezdene....)

Chili Virág 2018.03.13. 12:11:05

Kedves Mindenki!
Kb. másfél, 2 éve olvasom a blogokat. Gabi blogját különösen nagyon megszerettem, sokat tanultam az írásaiból. Okos, intelligens, logikusan gondolkodó, érzékeny személy, szuper írói vénával megáldva, aki sohasem hivalkodott, dicsekedett semmivel. Tetszett, hogy utánanézett dolgoknak. Sok új infót ismertem meg a szervezetről, stb. stb.
Megkedveltem Gabit, jóllehet nem találkoztunk személyesen, csak levélváltás volt közöttünk. Sajnálom, hogy így pellengérre lett állítva.

Kérdésem: mik azok a hazugságok amiket Gabi a szervezetről írt? Kíváncsi lennék rájuk. Előre is köszönöm.

Amikor elolvastam Sefatias posztját a legelső gondolatom az volt, hogy vajon mielőtt ország-világ elé leírja a fikcióját vajon megbeszélte Gabival? Mint utóbb kiderült nem. Ez egyáltalán nem nevezhető keresztényi eljárásnak. Jézus azt tanácsolta, hogy ha problémád van valakivel, előbb beszéld meg vele.
A több éves kapcsolat után Gabi ennyit megérdemelt volna. És mi volt ezzel a cél?

Amúgy ez az egész hozzászólás halmaz végtelenül elszomorító. Szerintem bárki magánélete, identitása, kinézete, stb. nem tartozik a nyilvánosságra. Ilyenekkel viccelődni nem keresztényi megnyilvánulás.

Gabi nagyon sokat tett le az asztalra, komoly kutatásokat végzett, a kapcsolatai révén sok infót megtudtunk, mégis alig van egy-két személy aki pozitívan nyilvánult meg Róla, aki értékelné a hatalmas munkát, amit beletett a blogba. Ez szomorú.

Az jutott eszembe, hogy jó páran biztosan nem gondoltak abba bele, - vagy nem láttak tovább saját maguknál? - hogy milyen vonzata lehet ennek a posztnak, a hozzászólásoknak.
Sajnálom, hogy Gabi kutatásai, írásai ezek után nem tudnak segíteni más hozzám hasonló, igazságot kereső embernek, ami nagyon nagy veszteség.

a századik juh 2018.03.13. 13:13:04

Kedves @Chili Virág: Én is sajnálom.

Azonban Ő fosztotta meg ettől Önt, ugye?

Itt nem lát olyat, aki kérte volna, hogy törölje a blogját, ugye?

Nem evidens, hogy törölnie kellett, sőt!

"különösen nagyon megszerettem, sokat tanultam az írásaiból. Okos, intelligens, logikusan gondolkodó, érzékeny személy, szuper írói vénával megáldva, aki sohasem hivalkodott, dicsekedett semmivel. Tetszett, hogy utánanézett dolgoknak. Sok új infót ismertem meg a szervezetről, stb. stb. "

Érdekes módon régen ugyanígy vélekedtünk a Szervezetről, nem?

Ez csak egy fikció, még Pál is fikciózott, amikor ezt mondta:

"3Ha nincs feltámadás, akkor Krisztus sem támadt fel. 14Ha pedig Krisztus nem támadt fel, nincs értelme a mi tanításunknak, s nincs értelme a ti hiteteknek sem. 15Ráadásul még Isten hamis tanúinak is bizonyulunk, mert Istenről azt tanúsítjuk, hogy Krisztust feltámasztotta, holott nem támasztotta fel, ha a halottak egyáltalán nem támadnak fel. 16Ha ugyanis a halottak nem támadnak fel, akkor Krisztus sem támadt fel. 17Ha pedig Krisztus nem támadt fel, semmit sem ér a hitetek, mert még mindig bűneitekben vagytok. 18Sőt azok is elvesztek, akik Krisztusban haltak meg."

Azért tudom ezt idézni, mert a mai napig a Szentírás része, ugyanis Isten nem sértődött be Pálra, és nem törölte szó nélkül az összes addigi Írást, hanem úgy volt vele, hogy benthagyja az Írásokban.

Amit
régen megírtak, azt a mi oktatásunkra írták meg.

Nos, a Gabi nem kívánta tovább megosztani ezt velünk.

Én sajnálom, Ön sajnálja, a Gabi nem sajnálja.

Szabad akarata van.

2018.03.13. 13:44:08

@t.csilla: Hát igen... "Rabok legyünk vagy szabadok? / Ez a kérdés, válasszatok!" És ez "csak egy szimpla" Petőfi, egy világi költő, nem a "hű és értelmes" Őrtorony folyóirat gondolata, de valahogy mégis mennyivel jobban esik ennek a gyümölcsnek a zamata, mint az utóbbinak...

a századik juh 2018.03.13. 13:49:58

@mikor_ebredjetek: Azok ott a ládákba milyen gyümölcsök?

2018.03.13. 13:56:45

@a századik juh: Az Őrtorony Társulat gyümölcsei, amik bár lehet, hogy kívül szépek, belül mégis rothadtak. :) Egyébként almák, valamelyik tanulmányozási Őrtoronyból van a kép.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 17:03:24

@Csakegyember: Most, hogy így megvádoltál azzal, hogy egy álnick mögé bújva kommentelek, azon gondolkodom, hogy törlöm a blogomat, és mindenkit letíltok a fészbukon.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 19:08:35

@Csakegyember: Felvázolom mi történt. Úgy érzem mélységesen megaláztál azzal, hogy nyílvánosan hazugnak bélyegeztél, és azt állítottad, hogy egy hamis nicket használok fel arra, hogy bizonyítsam az igazat. Fel sem fogod mekkora hibát követtél el, mert a kommentedben csupán a fikciódat teszed nyilvánossá, és semmilyen bizonyítékot nem mutattál fel arra vonatkozóan, hogy Én lennék ébredjetek. Szeretném felhívni a figyelmedet arra, hogy a római jog értelmében csak akkor szabadna ilyet állítanod, ha bizonyítékaid vannak erre a vádra. És szerintem mielőtt ezt így nyilvánosan kiírod, hozzám kellet volna fordulnod, és négyszemközt megbeszélni a krisztusi elvek szerint. Nagyon csúnya dolog volt ez tőled, mert nem gondoltál bele, hogy ezzel mekkora kárt okozol nekem. Kétségbe vontad a szavahihetőségemet mindenki előtt, és esélyt sem adtál arra, hogy megvédjem magam.

Mindjárt sírok :(

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.13. 19:24:39

@sefatias: Látod kiugrasztottam a nyulat a bokorból: És Te ugrottál ki..tudom előre minden lépésedet .. Sefa,,Szó szerint ezt vártam..:) :) :)

keresemazutam 2018.03.13. 19:27:20

@sefatias:
Azért remélem Ébredjetek nem másolja ide az öszes írásodat, "hátha holnapra eltünnek"!

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.13. 19:27:22

@sefatias:Ezt a reakciót.. :) Amikor nincs érv, amikor elfogy a szusz, amikor megáll a dolog..akkor jön ez a módszered...Nincs új a nap alatt felőled :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 19:28:30

@Csakegyember: Hát ezt a magaslabdát le kellett csapnom. Látod, hogy egy ismeretlen nick mögötti embert nem tart semmibe megkérdőjelezni? Ez egy bagatell ügy. Nem kell ebből ekkora hisztit csinálni. És mi lesz a következménye annak, ha tévedsz, és nem én vagyok Ébredjetek?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 19:30:33

@Csakegyember: Na jó. igazad van. Akkor: Mi lesz a következménye annak, ha kiderül, hogy az Ébredjetek nem az én beépített emberem, és fogalmam sincs, hogy ki?

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.13. 19:36:53

@sefatias: Nem érdekel.abszolúte az az igazság..csak tudtam hova lyukadok ki..Sőt egyben biztos vagyok...de mindegy...Nekem betelt a tűréshatárom

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 19:38:14

@Csakegyember: Nem csodálom. Ha ennyire mellényúlnék, mint te nekem is betelne :P

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 19:41:58

@Csakegyember: Nekem sosincs igazam. Bár ritkán tévedek. :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.13. 19:43:36

@sefatias: Látod, igaz nem pontosan, de az utóbbi reakcióidat is előre láttam,hogy mi fog következni hiszen aki megfigyelt egyszer kétszer vitázni Téged..azt tudja pontosan a menetrendet...:)

Chili Virág 2018.03.13. 19:44:32

@a századik juh: Kedves 100.! Ez mennyire álságos megnyilvánulás! Amúgy csöpög belőle a Gabi iránti ellenszenv. Nem keresztényi. Ha Ön még JT, főleg.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 19:45:13

@Csakegyember: Hát igen. Ezért jó velem vitázni. Nem jutunk sehova, de a vitapartnerem véleményének gyenge pontjait hamar megtalálom

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 19:54:41

Egyszer megvádoltak azzal, hogy a blogomat nem is én csinálom. Mert látszik, hogy meghaladja a képességeimet az, amit elértem. És ezért biztos, hogy az én nevem alatt valami okos ember írja a posztokat.

Gondoltam rá, hogy törlöm a blogomat. De a röhögéstől nem bírtam :)

Rovarölő 2018.03.13. 22:04:48

Az utóbbi napokban folyamatos kapcsolatban vagyok azzal a Gabival, akit most ostoroztok, szerintem csürhe módszerrel. Bár ő arra kért, ne is erőltessem a vele kapcsolatos témát, azért a mise annyit mégis csak meg ér szerintem, hogy elmondjam a kövező sokaságnak, nagyon rossz nyomon vagytok! Szerencsére én most minden fontos részlettel tisztában vagyok, amiről fogalmatok sincs, mert nem jól indítottatok! Egyből támadni úgy, hogy egy fikciótól felizgul valaki, az nagyon nincs rendben. Ma már ti talán soha nem fogjátok azt megtudni, hogy kit támadtatok és milyen konkrétumok alapján, de ez már legyen a ti terhetek. Sefának meg lett volna a lehetősége, hogy találkozzon Gabival, de nem élt vele, helyette mást szeretett volna. A Gyüliszex írójának utána lehetett volna járni, csak egy kis budai nyomozást kellett volna végezni egy híres, hírhedt testvérrel kapcsolatban, ami persze veszélyes nyomozás is lehetne és ezért nem lettek lépések ennek érdekében? Pedig a gyüliszex írója tudna beszélni arról is, hogy van-e Gabi és hogy miért van. Nehéz kiállnom, hogy az ígéretemhez hű maradjak és ne meséljek sok nagyon érdekes dolgot, ami Gabi kicsinálásával kapcsolatos, de hát ezt fogadtam meg. Azért érdekes, hogy nekem nem tiltotta meg, hogy találkozzunk bármikor is és beszélgessünk! Szóval én annyival zárnám ezt a témát a magam részéről, hogy sajnálom az itt kialakult állapotot! Egyébként sem jártam már régen itt, de így még inkább kerülöm az oldalt és megértem Gabit, hogy nem kívánkozik harcoskodni ilyen emberekkel. Lehet csámcsogni még az egymás által felböfögött témán, aztán keresni kell másik koncot, ami lehet, hogy egyikőtök lesz, mert hát minden napra kell a téma.

Atyek 2018.03.13. 22:16:53

@Rovarölő:
Te alapból egy jellemtelen ember vagy számomra. Ezt nem sértésnek szánom, hanem ez a véleményem rólad kb. két éve, mióta húgyagyúnak neveztél.
Ne haragudj de azóta sem kértél bocsánatot. Maradok tisztelettel.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2018.03.13. 22:18:15

Ja es azt hallottatok mar, hogy Russell nem is volt szabadkomuves? hmmmm...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 22:21:56

@Rovarölő: Sefának meg lett volna a lehetősége, hogy találkozzon Gabival, de nem élt vele, helyette mást szeretett volna.

Nocsak. Mikor? És mit? Halljunk egy jó szaftos sztorit :)

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2018.03.13. 22:22:27

@Johnny Joker: Nem ilyennek ismerlek, de hát az éremnek is két oldala van.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2018.03.13. 22:27:10

@Rovarölő: En is talalkozni akartam vele... elsosorban a blog miatt masodsorban, mert ki akartam teriteni a leszbikussagbol... :D komolyan mondom, de egyszer sem jott ossze a randi.

Atyek 2018.03.13. 22:41:01

@sefatias:
bolond lyukból bolond szél fúj.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 22:46:47

@Atyek: :) valami lejárató kampányt sejtek a háttérben :) gondolom a Gabi dokumentumokkal alátámasztott szexuális zaklatásokról küldött infót messengeren a rovarölőnek, amivel előkészítik a karaktergyilkosságomat. Érdekes, hogy a Gabi a rengeteg kérdező közül pont a rovarölőt választotta ki. Kiváncsi vagyok a folytatásra

Atyek 2018.03.13. 22:51:40

@sefatias:
HaHaHa!
Ha nem ismetmém, talán még hinnék is neki.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 22:58:54

Ha nem látnám a saját szememmel, hogy mi lett ennek a posztnak a következménye, nem hinném el. Nincs az az agyalágyult humorista, aki ilyet ki tudna találni.

2018.03.13. 23:45:01

@sefatias: A Rovarölő a "Blogoló Messiás" felkent prófétája. Én értem ebben a logikát, hiszen maga Jézus Krisztus is kiválasztotta apostolnak Pétert, aztán Pált is, és ők sem tűntek mindig alkalmasnak a feladatukra. :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 23:53:16

@Rovarölő: majd oszd meg a fészbukon a gabival készült fotódat. Szívesen lájkolnám

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.13. 23:55:03

@mikor_ebredjetek: még a végén kderül, hogy ez az egész mizéria csupán egy bosszú, mert a Gabi nem akart velem lefeküdni, és kikosarazott :)

2018.03.14. 00:09:45

@sefatias: Érdekes ez a prófétai üzenet, főleg úgy, hogy a Csilla blogon közölt nyilt levelére ugyanakkor meg nem érkezett viszontválasz a Gabi-blogon.

a századik juh 2018.03.14. 05:52:39

Gabi fenyegetése már olvasható is a blogján:

"Mindenki, aki szerepet vállal és vállalt egy indulat-hullám elindításában, az el kell viselje annak a terhét, hogy felelős mindenért, amit előidézett és amire közvetlen vagy közvetett módon felhergel(t) embereket. Ezt nem a virtuális térben kell majd kimagyarázni a saját közönségetek előtt, az már édeskevés."

Nade ki indította el az indulathullámot?

Bizony, így van ez.

Emlékszem, amikor egyszer Csillának írtam egy olyan üzenetet, amiben km. ugyanilyen dolgokat írtam, és azt fenyegetésnek minősítették, pedig csak a blogom elindítására utaltam vele. Elnézést kértem azért nylvánosan az érintettektől, mert félreérthető voltam.

Ha a Gabi is blogindításra gondolt, Tőle is elnézést kérek.

Ha nem a blogindításra gondolt:

Akkor mindenki számítson személyes megkeresésre és kínos magyarázkodásra, amely feltehetően az elrablása után következik majd, hisz szabad akaratából nyilván senki sem fog Gabinak és közönségének a valós térben magyarázkodni, itt csakis arról lehet szó, hogy vagy Gabi személyesen, vagy megbízottak árán elrabolja az érintetteket, vagy betör hozzájuk, és orvul rátámad, majd kihallgatást eszközöl a fogvatartott akarata ellenére.

Tehát mostantól bármi negatív történik az itt hozzászólókkal, gondoljanak a Gabira.

Ha betörnek valakihez, és a rendőrség kérdezi, ki lehetett, ne felejtsük Gabi kommentjét.

"Ezt nem a virtuális térben kell majd kimagyarázni a saját közönségetek előtt, az már édeskevés."

Tehát hús-vér "közönség" előtt fognak majd Gabiék az elrablásunk után vallatni,ami ráadásul nem a saját közönségünk, hanem akkor valószínűleg Gabi érdekköre lesz.

Amennyiben bármelyikünkkel történne valami, ne felejtkezzünk meg Gabi eme kedves üzenetéről.

a századik juh 2018.03.14. 05:57:54

Kedves @Chili Virág:

Mit gondol, Gabi fenyegetése "mennyire álságos megnyilvánulás"?

"Csöpög belőle" az "ellenszenv"?

Mennyire "keresztényi"?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.14. 06:20:45

@a századik juh: az engem kritizálók a háttérben gyaláznak, csúnya szavakkal illetnek, miközben itt meg a kereszténységre apellálnak :) Ez a poszt érdekes tulajdonságokat hozott ki emberekből. Olyan megnyilvánulásokat, amelyeket másoknál elitélnek, de önmaguknál a igazság iránti feltétlen szeretetnek könyvelnek el. Miközben itt nagyképűen szidják az ocsmány szellemi szinvonalat, meg lehet nézni, hogy a közös blog kommentjei mire utalnak. És el lehet képzeni mi megy a háttérben, ha nyilvánosan erre futja

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.14. 06:31:31

Kedves Gabi!
Ez a poszt nem egy atombomba. E a poszt csupán egy hangya fing. Te kezelted úgy mint egy atombombát, mert túlérzékeny hisztis csaj vagy, aki képtelen elviselni a kritikát. Ez a poszt a legnevetségesebb posztok egyike, ami semmi konkrétumot nem tartalmaz. A te rossz reagálásod tette ezt a posztot azzá, ami, és ezt nem tudod más nyakába varrni. Ne engem okolj a saját hisztidért. Ha egy kicsit is használtad volna az eszedet, kábé fél óra alatt tisztázva lettél volna. Nem ez a poszt tett téged gyanússá, hanem a saját viselkedésed. Én még mindig adok esélyt annak, hogy tévedek.Hiszen konkrét bizonyíték nem került elő. Hogyan is kerülhetett volna? Semmilyen eszköz nincs a kezemben, hogy bizonyítékot szerezzek. Ez még mindig csak fikció. De ha te, vagy a barátaid színre lépnétek, vége lehetne az egésznek. Ennek a színrelépésnek a hiánya tette atombombává a posztomat, és nem annak megjelenése, Ha egy kicsit is józanul gondolkodnál, már rég túl lennénk rajta. Engem hiába vádosz, vagy bárki hiába vádol azzal, hogy mekkora szőrnyűséget tettem, és hogy micsoda következményekért kell vállalnom a felelősséget. Énrólam ez lepereg. És csak röhögök, mikor látom, hogy ki hogy reagál, és válik hisztis kislánnyá egy olyan ügy miatt, ami a valóságban nem is létezik.
Az olyan emberek, akik emiatt a poszt miatt ekkora balhét csináltak, azok, akik pénzt gyűjtöttek, hogy szabadítsák ki Isaurát.

:DDD

És én ezen csak nevetni tudok

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.14. 06:44:59

@sefatias: szeretnék veled találkozni kedves Sera, és ezt azért, hogy a szemedbe mondjam: egy hazug ember vagy !!!!! Hol látsz magad ellen megnyilvánulást a közös blogon ??? Hol látsz olyan kommentet ??? S ki az aki a hátad mögött beszél ??? Ilyen fontosnak gondolod magad, hogy valaki a hátad mögött beszél S nem meri a szemedbe mondani !
Mindez csakis egy célt szolgált, meg8rtam Marcinak....Elértétek ! De amit most tettêl ez egy aljas ember megnyilvánulása.
Egy aljas, cinikus ember vagy, amit nem intézhetünk el másként, mint hogy férfi a férfival találkozzunk...azt hiszem érted, hozzhatsz tanúkat...én nem viszek...Kérek időpontot helyszínt,,és ha nem kapok belátható időn bévül..meglátogatlak !!!!!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.14. 06:56:04

@Csakegyember: részemről semmi akadálya. Ma Tatabányán dolgozom. Ott randizhatunk, vagy estefelé. Tudod hol lakom. Szívesen látlak. Egész pontosan mit is hazudtam? Csak hogy tudjak majd védekezni. Mert egy szem hazugságot nem írtam le, így nem tudom mire gondolsz

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.03.14. 07:04:55

Kedves Gabi!

"Mindenki, aki szerepet vállal és vállalt egy indulat-hullám elindításában, az el kell viselje annak a terhét, hogy felelős mindenért, amit előidézett és amire közvetlen vagy közvetett módon felhergel(t) embereket. Ezt nem a virtuális térben kell majd kimagyarázni a saját közönségetek előtt, az már édeskevés."

Igazad van, hogy mindenki felelős abban, amit elindított. Érdekelne, hogy te magad hogyan vállalod fel a sajátodat? A hirtelen eltűnés, a kommunikáció beszüntetése, illetve egyoldalúsítása nem arra utal, hogy ezt konstruktív módon teszed.
Nekünk nem kell semmit kimagyarázni a "közösségünk" előtt (bár igazából nem tudom mire utalsz), hiszen mindannyian felnőtt emberek vagyunk és képesek vagyunk döntést hozni abban, hogy miképp vélekedjünk az itt folyó eseményekkel kapcsolatban, senki "kimagyarázására" nem szorulunk rá (én legalábbis biztosan nem, de nem is kívánok ilyennel szolgálni másnak sem).

"Tárgyalni pedig nem úgy szokás, hogy előbb ledobjuk az atombombát, majd üljünk asztalhoz. Legalábbis én nem így szoktam."
Akkor hogy szokás tárgyalni? Te hogy szoktad? Mert eddig úgy volt, hogy te leírtad a cikkeidet, meglátásaidat (melyek kétségtelenül értelmesek és hasznosak voltak), mi meg elolvastuk azokat. Vagyis a te tárgyalási stílusod az "én mondom, te hallgasd"? Mert ha valaki már visszakérdez, vagy netán kételyeit fogalmazza meg mondandóddal kapcsolatban, akkor az "már ledobta az atombombát"? Ha így véled, akkor bizony te olyan pozícióba helyezted, vagy akartad magad helyezni, amivel mások főlé emelkedhetsz (ezt pedig már ismerjük valahonnan....).
Lévén te eddig nulla, azaz zéró felelősséget vállaltál be tetteidért és leírt szavaidért, mégis milyen jogon utalgatsz itt mások felelősségére? Fogjuk meg és vigyétek?
Ettől függetlenül mindenkinek van felelőssége a dologban, ahogyan azt a nyílt levélben is kifejtettem, mert az a saját felelősségünk, hogy miért hagytuk ilyen sokáig manipulatív viselkedésedet, miért nem vettük észre hamarabb, vajon mi akadályozott meg ebben bennünket? Igen, ez mindannyiunk személyes felelőssége. A tiéd pedig az, hogy ezt a lufit évekig fenntartottad. Mert lufi volt, mégpedig a javából, ha egy évtizedes munkádat egy azaz egyetlen kételkedő (és nem támadó, mert az másmilyen) cikktől a wc-be húzod le (amit én személy szerint sajnálok). Ki tesz már ilyet?

És látod, még mindig vannak, akiket megvezet a rejtélyeskedésed, a sértődöttséged, amivel megpróbálod áldozatnak eladni önmagad. Sajnos mindig lesznek olyanok, akik akkor is azt fogják látni, amit akarnak, még ha ott van a szemük előtt feketén-fehéren a dolog. Ezen nem lehet segíteni. De hát ez a szekták lényege, az illúzió fenntartása és szükségessége, és ezen az oldalon leginkább olyan emberek vannak, akik egy ilyen szekta áldozatává váltak. Hát persze, hogy könnyű a zavarosban halászni! Én megértem a te nézőpontodat is, akármi volt is ezzel a célod.
De amit te tettél az a te felelősséged, és ne próbáld azt másra hárítani. Ha téged nem tesz boldoggá az, amit tettél és felépítettél az elmúlt évtizedben, azért nem más a hibás. Ha valóban jó szándék és hiteles információ lett volna MINDEN, amit tettél, akkor ez nem dőlt volna össze pár nap alatt, mert egyszerűen nem tudott volna összedőlni.

Bármilyen furcsa ez, de az exek közössége - ha egyáltalán meg akar maradni, és van erre igény - erősödhet ettől a tapasztalattól, mert tanulhatunk belőle. Ha pedig összedől, akkor az sem baj, mert nem volt több, mint egy virtuális szekta, ami egy bizonyos karizmatikus személy köré épült, aki prófétikus, ugyanakkor bizonytalan eredetű kijelentéseket tett...(és tesz még ma is, felhasználva erre kétes jellemű embereket, akikkel még tud manipulálni).

Nem hiszem, hogy ennyiben fogod hagyni a dolgot. Várható lesz, hogy hirtelen feltűnően jól informált személyek fognak feltűnni a blogokon különféle nickkek alatt, akik már évek óta olvassák a blogokat, de eddig még nem szóltak hozzá valami miatt. Közös jellemzőjük lesz, hogy nem lesznek nyíltak sem a személyes találkozókra, sem a Skype-beszélgetésekre.

Amíg vannak olyan emberek - és ilyenek biztosan mindig lesznek -, akik ezzel megvezethetőek, addig sikeresek is lehetnek ezek az akciók. Az sem mindegy, hogy a blogok adminjai milyen szellemet tartanak fenn, miket jutalmaznak, miket büntetnek, vagyis az őszinteséget, nyíltságot segítik elő a hozzászólók között, vagy a vallásos alapokon történő ítélkezést, észosztást és a ködös misztikumot.

További életedhez (amiből csak egy van.....ahogy mindenki másnak, így nekünk is) sok sikert kívánok!

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.14. 09:19:21

@sefatias: ?????? Hol ÉN....??? EMBER gondolkodj !
Habár te úgy is azt olvasol ki amit akarsz !!!
Jogilag megáll :) :) :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.14. 09:23:40

@sefatias: Egyáltalán tudod mit jelent a fenyegetni kifejezés ?
Hogy az illető csak "fenyeget"
Én az életben nem fenyegettem meg senkit sem !

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.14. 09:35:37

@Csakegyember: jaj ne csináld már itt a bölcs és okos embert. Akkor magyarázd meg hogy miért nem lesz szükségem szavakra, hogy igazolják hogy nem vagyok hazug?

Egyébként a Gabi hibát hibára halmoz. Nemsokára mindenki számára nyilvánvalóvá válik a hazugság. Történnek érdekes dolgok....

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.14. 09:55:36

@sefatias: Ugyanazt a játékok folytatom mint Te..nem tetszik Tán ? :) :)

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.14. 09:58:19

@sefatias: Gondolkodj..ha ismersz.. De ha nem, mert tényleg nem ismersz , akkor mit is foglalhat magában ?
Én többet nem fűzök hozzá....
Uff.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.14. 10:01:31

@sefatias: Mégsincs uff...csak hogy megértsd, mindaz amit az utolsó kommentjeimben írtam természetesen kétértelmű, jogilag támadhatatlan, ugyanakkor minden ráhúzható :) és természetesen minden cáfolható :)
Vagy mégsem? Ki tudja ezt...?
Most van Uff..

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2018.03.14. 10:05:34

@sefatias: Bocsánat..ez nem igaz, másodszor mondom, hogy nincs uFF...tényleg bocsánat...hogy hazudtam...De egyszerűen nem tudok veled betelni Sefa..komolyan, ha látnád mekkorákat mosolygok, nem tudok nevetni mert szétdurran e fejem....
Én nem csinálom a bölcs és okos embert, én az is vagyok...Érted ? :)
Ját most már röhögok is...sajnálom....Hát már... három a magyar igazság ....UFF.

2018.03.14. 10:08:52

Kinek cseng ismerősen az a név, hogy Shannon Beveridge?

2018.03.14. 10:14:10

Kedves "Gabi-blog"! Tényleg jól látom, amit látok? Azt, hogy még mindig nem érted, hogy a felelősségvállalás alapból ott kezdődik, hogy a "Palotás László - Gyüliszex", a "Horváth Laura AntiGabi-blog" és a "L. Gabi / JTinfo-blog" szerzője/szerzői kilépnek a nyilvánosság elé, és vagy igazolják az állításaikat, vagy pedig nyilvános színvallást tesznek, melynek körében feltárják, hogy mi az igazság/hazugság az írásokból és amiket meg hazudtak, azt miért hazudták évekig a nyilvánosság előtt? A posztodnak ironikus módon azt a címet adtad, hogy "A beszélő felelőssége." Én a poszt címét és tartalmát személy szerint nem látom egymással összeegyeztethetőnek.

2018.03.14. 10:44:44

Kedves "Gabi-blog"! Végezetül még annyit szeretnék tőled kérdezni, hogy a mondanivalódat - már ha tényleg van ilyen - miért pont a Rovarölő nevű prófétáddal közlöd? Miért nem a Csillának küldöd el pl., aki a nyílt levelet írta neked? Vagy Sefatiasnak, aki ezt a posztot megírta? Miért nem a saját blogodra teszed ki ezeket az állítólag fontos és részletes magyarázatokat, amiket a Rovarölővel közölsz?

a századik juh 2018.03.14. 11:27:39

Itt sokan olyanfajta változásokat mutatnak, hogy egyre erősebb a gyanúm, hogy kb 2 hét múlva majd azt írjátok ki, hogy Április 1, hehe!és mindenki visszaáll az eredetei "kerékvágásába".

2018.03.14. 12:40:54

Többek közt azért is tartom érdekesnek most a "Gabi" kirohanását, mert a pedofilvadász blogjának tanúsága szerint annyira bátor ember a mi "Gabink", hogy simán személyesen összeismerkedik Amerikában regisztrált, veszélyes szexuális bűnőzökkel, magyarán szólva a nyíltan pedofil hajlamú emberekkel nem fél élőben barátkozni, beszélgetni.

Adatok
l.gabi
4 bejegyzést írt és 3017 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2010.11.09. óta tag.
l.gabi ezekben a blogokban publikált: Admin Tag
Amerikába jöttem (2 poszt)
JT BLOG (2 poszt)

lenaga.blog.hu/
"Szerintem erről a témáról kaptam a legtöbb kérdést, a pénzes témák után. Magánvéleményt szívesen írtam róla, de egy teljesen nyilvános írást nem mertem volna elkészíteni. Az elmúlt években viszont annyi kérdést kaptam és segítettem ezekre a válaszokat is megkeresni, hogy elkezdtem szakértőnek érezni magam. Ez persze erős túlzás, ez csak egy érzés, de így már merek valamit írni. A félelem nem a témának szólt, hanem a tájékozatlanságomnak, melynek mértéke egy kicsit lecsökkent. Azt viszont még mindig nem ajánlom, hogy az információm alapján írjon valaki egy cikket, sőt, szakdolgozatot. A forrásokat (melyeket ismerek) megadom, de nem érek többet, mint bármely másik itteni lakos. Ez csak egy (vagyis 1 darab!) vélemény. Tehát leírom a rendszert olyannak, amilyennek látom, valamint leírom a véleményem. Arra szeretnék mindenkit kérni, hogy utána ne engem győzködjön arról, hogy ez a rendszer rossz, hiszen semennyi mértékben sincs hatásom rá. A facebookon volt egy ember, aki ismeretlenként elkezdett kérdezgetni, majd győzködni arról milyen pocsék és jogsértő ez az egész, de letiltottam őt.
Az egyik regisztrált elkövető egy olyan boltban dolgozik, ahova szoktam járogatni. Megkérdeztem az ő véleményét és nem azt mondta, amire számítottam. Az állítása szerint neki egy nagyon erős hajlama van azokhoz vonzódni, akiket a törvény tilt. Jár kezelésre, vigyázni próbál arra, hogy a lehetőséget is elkerülje, hogy valaha újra tényleges elkövető legyen. Ő kifejezetten örül annak, hogy nyilvántartott személy. Ezek után már nagyon érdekelt milyen bűncselekményt követett el. Túl rendes embernek tűnt ahhoz, hogy másokra támadjon vagy elcsábítson egy gyereket. A negyedik beszélgetésen mertem csak rákérdezni. Az volt a bűne, hogy egy játszótér mellett megállt az autójával és onnan leste a gyerekeket. Miközben nézte őket, elszórakoztatta magát (mindenkinek a képzelőerejére bízom miként tette ezt) és az arra sétálók ráhívták a rendőröket.
Nem akarok a konkrét ügyhöz semmit sem fűzni, mert pro és kontra záporoznak az érvek (angol nyelvű fórumokon el lehet olvasni). A célom csak annyi, hogy megmutassak egy olyan szemléletet, ami nem túl gyakran kerül a hírekbe.
Egy másik emberrel is beszéltem, aki ugyanezeket az előnyöket sorolta fel. Ő a szó legszorosabb értelmében elkövetett egy támadást. Egy hozzá közel
álló család 12 éves kislányába szeretett bele és hónapokig hitte, hogy a szimpátia kölcsönös. Amikor kiderült, hogy nem, elkezdte a támadást, amit
(szerencsére) nem tudott kiteljesíteni, mert valaki megakadályozta. Ő azt mondja, amit az előbbi ember, hogy örül a rendszernek, mert ennek a
rendszernek köszönheti az alaptalan gyanú elkerülésének a lehetőségét. Vele úgy ismerkedtem meg, hogy volt egy nagy felháborodást kiváltó támadás a városrészben. Elsők között számoltatták el, amikor éppen pizzát ettünk ott, ahol pénztárosként dolgozott. Amikor elmentek a rendőrök, akkor nem volt ideges, a munkatársának még mondta is, hogy mennyire tetszik neki ez a gyorsaság. Mindenki tudja, hogy amikor ismeretlen a támadó, először ezeket az embereket ellenőrzik és ha van ok gyanakodni rájuk, akkor előállítják őket."

2018.03.14. 14:18:54

Van még itt pár komment "Gabitól", 2018. januárjából, amelyben "Gabi" többek közt azt állította, hogy ő annyira leellenőrizhető egyén, hogyha valakinek segítség vagy pontos infó kell a magyar pedofilvadász szervezetről, akkor azt ő postán, futárral megküldi, személyesen átadja. Sőt azt is állította, hogy neki minden állítása szabadon vitatható. Igaz, a szabadon kritizálhatóságát még pár nappal ezelőtt is fenntartotta...

blog.hu/user/532398/tab/activity

l.gabi 2018.01.23 07:34:09
@sefatias: Ismét nagyon kedves vagy, köszönöm szépen. Nem erről van szó, lesz majd róluk egy teljes bejegyzés, amikor a sorozat oda fog érni, nem is olyan sokára. Ezt immáron harmadszor írom le, kifejezetten neked. Még az előfeltevéseid is tévesek, ami nem baj, hiszen miért is lennének helyesek, ha nem voltál az egésznek a közelében. A baj a stílussal van, de valószínűleg most sem ismered fel, hogy a megszólalásod stílusában mi a bántó. Azt viszont írtam, hogy nem lehet hozzájuk elmenni és segítséget rendelni, ebből következik, hogy nem adnak papírokat arról mit tegyen az, aki segítséget szeretne kapni. A megfelelő állami intézmény egyébként meg nem a rendőrség, direkt vigyáztam, hogy ne ezt írjam le.
Ezekről mind lesz szó a sorozat többi részében, de nem kötelező ezeket elolvasni. Senki sem tiltja, hogy úgy mondj véleményt, hogy előzetesen nem informálódsz, nyugodtan mocskolódj, ha ettől jobb lesz a napod.
l.gabi 2018.01.24 07:00:50
@sefatias: Köszönöm a kedvességed. A részemről nem érdemel több szót, az érdemi részre már nem egyszer reagáltam, nem a sorok között, hanem egyértelműen, világosan megfogalmazva.
l.gabi 2018.01.24 08:33:09
@sefatias: "ha nincs lehetőség arra, hogy több információhoz jussak"
Nem vagyok papagáj, nem szeretem magam állandóan ismételni, de akkor nem először és nem másodszorra ismét leírom, hogy ez egy sorozat és amiket felvetettél arra nagyon hamar meg is lesznek a válaszok a sorozat egyik meghatározott részében. Nem most íródnak, ez már egy ideje meg van írva, többször mondtam, hogy szó lesz róluk. Egész pontosan a civil szervezetről beszélek, hogy be lesz mutatva a működésük. Hozzá fogok majd biggyeszteni akkor egy bekezdést, hogy miért nem a bemutatásuk kapott elsőbbséget.
Azt, hogy mások történetei milyenek, az engem nem érdekel. Folyamatosan újra és újra leírtam a blogon mindig két dolgot.
Az egyik: minden állításom szabadon vitatható és ajánlom is, hogy csak a leírásom alapján senki ne fogadjon el semmit, járjon utána személyesen is.
A másik: ha egy adott ügyben a kutakodáshoz, ellenőrzéshez segítség kell, készségesen megadom. Jogi okok miatt nyilvánosan ezt nem adom meg (mert engem vonnak érte felelősségre), internetes úton sem, csak és kizárólag egy általam választott biztonságos úton. Az elmúlt években sok példa volt ilyen segítségkérésre, egyszer sem utasítottam el, mindig készségesen reagáltam. Postai úton, futárral vagy személyesen minden esetben megoldottuk. Tőled nem érkezett ilyen megkeresés. A posztban szereplő állítások finomodása ügyében pedig hozzá kell tegyem azt is, hogy te feltételezted, hogy egy segítő jellegű szolgáltatásról van szó, ahova akárki bemehet, sőt, kifejezetten a megkeresésekre várnak. Ilyen nem volt leírva általam. Ugyanez a helyzet az összes többivel is. Ha eleve egy csomó előfeltételezés él a fejedben és azt kivetíted arra amit olvasol, akkor nem fogsz közelebb kerülni az általad talált ellentmondások megoldásához. Nem mintha elvárnám azt, hogy közelebb kerülj, nyugodtan rám lehet szállni, hogy hazudok, senki sem tiltja meg neked ezt. Ha ettől jobban érzed magad, tedd meg nyugodtan. Hajrá!

t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2018.03.14. 14:38:26

@mikor_ebredjetek:
".....Nem mintha elvárnám azt, hogy közelebb kerülj, nyugodtan rám lehet szállni, hogy hazudok, senki sem tiltja meg neked ezt. Ha ettől jobban érzed magad, tedd meg nyugodtan. Hajrá!"

Hát Sefa pedig "rászállt". Ezek szerint mégsem lehetett volna, és igen, bizony tilos lett volna ezt megtennie....

2018.03.14. 15:33:23

@t.csilla: A "Gabinak" időről időre "új világossága" van, és mindig az éppen aktuális világossága szerint "tanít." :)

keresemazutam 2018.03.14. 17:37:17

Megfigyelve néhány egyszerű feltételezés (nem alaptalan) mennyire kiveri a biztosítékot némelyeknél, nem értem mi okoz ekkora problémát. Nagyon egyszerűen hitelessé teheti magát bárki akit csupán virtuális személynek tartanak.

Feltétlen hiszek egy ősi Sumér módszerben ami a legtöbb kérdést tisztázza.
A módszert úgy hívják, hogy "személyes találkozás"! Aki pedig erre nem hajlandó arra érvényes a bölcs megállapítás: "Aki golyóálló mellényt hord ne csodálkozzon ha seggbe lövik"

keresemazutam 2018.03.14. 17:52:49

@sefatias:
Azok bizony! Sokat lehet tanulni ezekből a régi kultúrákból!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.14. 19:03:44

Még egy kis nyomozásra volt szükség. Most állok neki a posztnak. Kábé egy óra múlva kész. A nagy durranásra vágyók rághatják a küszöböt.

Szeretném hozzátenni, hogy életveszélyesen meg lettem fenyegetve. Tehát ha a poszt nem lesz kint ma, akkor megöltek, vagy agyonvertek. Látjátok micsoda áldozatra vagyok kész értetek? Most bezárok minden ajtót, biztonsági embereket fogadtam a védelmem érdekében, hogy legalább a poszt megírására legyen időm

a századik juh 2018.03.14. 19:36:39

@sefatias:

Engem a Nickaméleon fenyegetett meg legutóbb életveszélyesen.

És Téged ki?

2018.03.14. 19:50:24

@a századik juh:
Minket hármunkat fenyegetett meg a kedves "Gabi".
Csillát, Sefát, és engem. Fontoljuk a rendőri feljelentést, mert ennek a fele sem tréfa.

Jónás_ 2018.03.14. 23:38:49

@Marci kérdez: mikor_ebredjetek nincs is a listán?

2018.03.14. 23:46:27

@Jónás_: Én nem kaptam semmit.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.15. 03:53:33

@Jónás_: róla nem tudni hogy ki. Mi hárman pedig beazonosíthatók vagyunk

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.15. 05:53:47

@mikor_ebredjetek: "a mondanivalódat - már ha tényleg van ilyen - miért pont a Rovarölő nevű prófétáddal közlöd? "

Mert befolyásolható, önálló véleménnyel nem rendelkező delikvensekre van szüksége. A szélhámosok félnek a határozott, tudatos, éles eszű emberektől. Az ilyenek lebuktatják őket

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.15. 06:32:18

@Csakegyember:

"Egy aljas, cinikus ember vagy, amit nem intézhetünk el másként, mint hogy férfi a férfival találkozzunk...azt hiszem érted, hozzhatsz tanúkat...én nem viszek...Kérek időpontot helyszínt,,és ha nem kapok belátható időn bévül..meglátogatlak !!!!!"

"Nem lesz szükséged szavakra."

Most nem azért de megkérdezhetném a blog olvasóit, hogy Csakegyember kommentjeiből mire következtetnek?
Tényleg csak nekem tűnik fenyegetésnek?

2018.03.15. 10:40:10

@sefatias: Lehet, hogy azért nem lesz szükséged szavakra, mert degeszre fog etetni paprikáscsirkével, vagy belédtölt egy fél üveg szatmári szilvapálinkát. :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.18. 07:35:38

Válaszom Gabi valakinek privátban küldött felvetéseire:

"A fenyegetések kezelését átadtam olyanok kezébe, akik majd elintézik, de nem virtuális szóharcokkal, hanem szemtől-szemben."

Hozzám még nem értek ide. Nem végzik valami jól a munkájukat

""véletlenül" éppen akkor tűnt el Laura blogja, amikor Sefa fikciója megjelent!!!!! Nekem ez elég furcsa, szinte hihetetlen véletlen!"

Még ilyet!!! Lehet, hogy én voltam Laura, és felvettem a csinoslány bőrömet, mikor eljátszottam, hogy Bécsben kinyalnám a Gabit? Lehet, hogy titokban reptilián vagyok, és olyan alakot öltök fel, amilyet akarok?

"nem szeretnék hozzájuk hasonlóan rágalmazó lenni és a hátuk mögött leépíteni a megbízhatóságukba vetett hitet"

Pedig olyan jó lenne. Már úgy unom, hogy mindenki bennem bízik. Alig várom már, hogy valaki lebuktasson, és mindenki megtudja, hogy titokban pornót nézek és ateista szeánszokra járok

És egy kis ellentmondás:
"Szeretném megakadályozni azt, hogy ez a konfliktus kiteljesedjen ilyen módon, de nem nálam van a megoldás kulcsa."
vs.
"A fenyegetések kezelését átadtam olyanok kezébe, akik majd elintézik"

"A magyar nyelvű exes szférának én csak adtam."

Mit is? Kitalált történeteket? Egy hamis identitást? Egy nem létező embert, aki a titkaikat olvasta? Egy csomó nicket, akik kellemesen elcseverésztek a blogján, miközben ő gépelte be őket a kommentdobozba, fenntartva a látszatot, mintha igaz lenne a sztori, és a szereplői kommentelnek?
Igazából te csak ártottál az exes szférának. Te okoztad a legnagyobb botrányt azzal, hogy egy hazugságokra épülő blogot hoztál létre. A posztjaid jelentős része vagy semmitmondó, vagy hazug. Hirtelen nem is jut eszembe egy értékelhető sem

"Sőt, azt hiszi Sefa, Csilla, Attila és Péter, hogy majd megússzák annyival ezeket, hogy bociszemekkel, sírva eléjük állnak ezeknek az embereknek a rokonaik?"

Egyenlőre még boci szemek sincsenek, nemhogy az utána vizionált következmény.

És ezek a történetek... Te jóóóóó éééééég!!!!!! És a legrosszabb, hogy ezeket kétely nélkül elhitték!!!!!! Ajjjjaajjj

"Nyilván Sefa és Csilla...ott vannak az arra bátorító bejegyzéseik, amelyekben vagy engem vagy a vélt valós személyem le kell vadászni."

Hol olvashatott ilyen vadászatra bátorító bejegyzést??? Tiszta hülye.

Hazudik, hazudik és hazudik. Mint ahogy közel tíz éve folyamatosan.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.18. 08:06:21

Az éjjel kaptam egy ímélt, Az imél írója, és a baráti társasága, tőlem függetlenűl ugyanarra személyre gyanakodnak, mint én, aki létrehozta a Gabi és a körülötte lévők karakterét

a századik juh 2018.03.18. 08:32:24

@sefatias: Ismerhetjük-e a gyanús személyt a blogokról?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.18. 09:16:45

@a századik juh: Nem. Ezért sem látom értelmét, hogy írjak róla. Egyébként férfi

yeru 2018.03.18. 23:01:40

@sefatias: hello sefa! melyik blogot törölték emiatt a post miatt...?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.03.19. 03:18:49

@yeru: Szia! A Lénárd Gabi blogját és a Laura blogját

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2019.03.22. 21:43:52

Eltelt egy év a botrány óta. Egy év a Gabi nélkül. :)

Vajon mi lehet vele? (illetve azzal, aki mögötte volt)

Atyek 2019.03.23. 07:07:20

@sefatias:
Engem még nem vert meg...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2019.03.23. 07:09:22

@Atyek: engem se találtak meg az emberei :D
süti beállítások módosítása