EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Beállsz te is a sorba vagy a családoddal együtt büntetünk meg!

2014.08.04. 12:16 | Johnny Joker | 70 komment

Sziasztok!

Azt hiszem végső elkeseredésemben jutottam hozzátok, aminek nagyon örülök!
Az én történetem 1 éve kezdődött, amikor adódott egy lehetőségem, hogy az egyesült államokban töltsek fél évet a nagynénémnél, aki mint utólag kiderült Jehova Tanúja az egész családjával együtt!
Igazából ő és az egész családja és barátai csak jóra tanítottak.... amit a mai napig köszönöm nekik! Mielőtt kimentem dohányoztam, káromkodtam, szerettem éjszakákon át dorbézolni... stb... mint nagyjából a húszas éveikben járó fiatalok nagy része... (tisztelet persze a kivételnek). Aztán megismertem kint egy tanú fiút, aki nagyon figyelmes volt velem (talán mint eddig senki) egyszerűen úgy bánt velem mintha egy kincs volnék neki... Természetesen a tanú apja rosszul volt a gondolattól is, hogy a fiának bármi köze is legyen hozzám... Az anyukája más tészta ő nem tanú csak tanulmányoz... Ő nagyon kedves volt velem, amennyire tudott támogatott!
Aztán pedig eljött az idő, hogy haza jöjjek, még a kinti tanúk felvették a kapcsolatot a magyarországi bétellel és amikor hazaértem a hozzám legközelebb eső gyülekezet egyik véne felhívott!
A következő hétvégén már velük ültem a gyülekezetben és a felesége vállalta, hogy tanít engem...
Minden rendben ment egy darabig... majd furcsa megjegyzéseket kezdett tenni főleg édesanyámra aki teljesen ellenezte ezt az egészet.... Emiatt sokat veszekedtünk otthon, és a hölgy aki tanított azt tanácsolta, hogy költözzek el otthonról mert, hogy édesanyám rossz hatással van rám is... Azt tudni kell, hogy anyukámnak súlyos betegségei vannak, apukám pár éve meghalt! Ha én elköltözök, neki nem lenne miből a számlákat befizetnie mivel a rokkantsági nyugdíja semmire sem elegendő....
Próbáltam, ezt elmagyarázni a hölgynek aki tanított /nevezzük Andreának/ de a válasz csak annyi volt, hogy ez az én döntésem, és azt kell néznem ami Jehovának tetszik!
Majd ez után a barátaim is elkezdtek furcsálni... nem is érdekelt mert tudtam szeretnek és elfogadnak... szóval tovább léptem.... De Andrea álláspontja szerint új barátokat kellett volna találnom, mert ők ismételten rossz hatással vannak rám... és, hogy keressek barátokat a gyülekezetben.... amit meg is próbáltam... de úgy éreztem, hogy kinéznek engem, és egyszerűen utána már szóba sem álltak velem... hiába köszöntem!
Amikor Panaszoltam ezt Andreának azt mondta, hogy én nem próbálom eléggé... na ekkor sírva fakadtam... és végső elkeseredésemben azt mondtam, hogy abba hagyom az egész tanulmányozást( pedig tudtam, ha így teszek a szeretett fiu elhagy).... mire ő kizavart a lakásából.... és azt vágta a fejemhez, hogy ő a szívét lelkét kiteszi értem én pedig nem értékelem...
Ettől az incidenstől kezdve nem jártam egy gyülekezetbe sem sehova.... elegem lett!
Az amerikai fiú akit nevezzünk most Randynek nem hagyott el sőt mellettem állt ő vele tanulmányoztam tovább skypeon keresztül!
Most ott tartunk, hogy vár engem vissza, és decemberben feleségül vesz úgy, hogy én nem vagyok tanú... A nagynéném szintén kitart mellettünk és a barátom édesanyja is.... Az apja és a vének a gyülekezetben szembesítették a következményekkel mint például ki fogják közösíteni, többet nem segédkezhet a gyülekezetben stb... valamint azt mondták neki, hogy én tisztátalan vagyok, és hogy biztosan csak a zöldkártya megszerzésére utazom (megjegyzem főiskolát végeztem! stabil jól fizető állásom van a Repülőtéren), valamint hogy hogyan képes bennem megbízni hiszen nem is vagyok tanú, bennem képtelenség megbízni!
Ezek után kiakadt teljesen de ugyan úgy kitart mellettem és szembe néz a következményekkel, de szeretné, ha az esküvő után én is megkeresztelkednék... én nem tudom, hogy ezt tényleg akarom-e .... Szeretem Istent, amiket a bibliából tanultam hasznosíthatom az életemben de az abszurd dolgok például, hogy a vezetőtestület Krisztus földi helytartója.... számomra elfogadhatatlan!

Kérek szépen mindenkit aki ezt elolvassa, és van hasonló téren tapasztalata írja meg kommentben...
Előre is hálásan köszönöm!

rita0626

Címkék: olvasóim küldték

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr26572423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.08.04. 12:34:26

Kedves Rita!

Én csak egy dolgot tanácsolnék. A keresztelkedést úgy kerüld mint a pestist. Semmi sem ér annyit, hogy azért egy életen át kínlódj. Olvasgass a blogjainkon, ismerd meg azokat a tényeket, amiket Jehova Tanúi titkolnak. A többi Házasság stb) a te döntésed. Szerintem abba nem szólhatunk bele.

Niro 2014.08.04. 12:38:44

Jó példa hogy világi miért ne kezdjen tanúval, 2 lehetőség lesz: vagy a JT lesz exJT, vagy a világi lesz JT. Nos mivel a csávó még skypon is ezt nyomja, hát itt inkább utóbbi játszik, de még van pár hónapod, hogy exJT oldalakkal bombázd, hátha megvilágosul. Sajnos az ilyen kapcsolatot vagy maga a csávó fogja tönkretenni az állandó Jehovázásával, vagy a gyülekezet fogja, vagy a családja, kivéve ha szuperJT leszel, akkor mindenkinek meg fogsz felelni, csak magadnak nem, Istenről nem is beszélve... Vagy Te hozod ki onnan, vagy Ő ránt be téged. Ha kihozod 2en maradtok, ha bemész egyedül maradsz. Ez totál szívás. Javaslom találkozz addig másokkal is, mert a JT és hülye világi csávók csak a két véglet, most hogy normális lettél, függetlenül attól hogy JT hatásra, találhatsz magadnak nem JT és nem hülye világit. Az emberek többségének sikerült, neked is menni fog. Mert itt már nem csak rólad lesz később szó, hanem arról, hogy akarsz-e pl. gyereket egy ilyen szektában felnevelni, illetve van-e jogod egy lelket egy ilyen lelketlen hordába bedarálni, főleg úgy hogy Te is látod ez egy téveszme. Röviden ennyi.

dan_delion 2014.08.04. 13:40:23

Kedves Rita!

Csak azt lehet tanácsolni az esetedben, amit Sefa is tett. Olvasgass, tanulj, érdeklődj! Már a veled történtek alapján is érezheted, hogy Jehova Tanúi nem egy egyszerű vallási felekezet, mert hatalmas kontrollt gyakorolnak a Tanúkra és nem vetik meg a manipuláció formáit sem.

Istent szeretni bárhol, bármikor lehet. A lényeg, hogy ezt szabadon tedd, ugyanis "az igazság szabaddá tesz".

Ugyanakkor nagyon sajnálom a helyzetedet. De sajnos bele kell gondolnod, hogy ha most a szerelmed miatt megkeresztelkedsz, később azonban nem bírod tovább elnyomni a lelkiismereted,mert úgy érzed, hogy a Vezető Testület hazudik, nem jár el igazságosan és manipulálja a "szellemi testvéreidet", akkor megbélyegeznek, kiközösítenek és végül egyedül maradsz. Nem fognak szóba állni Veled és ha esetleg lesznek gyermekeitek, őket is elzárják előled. Ez keserűen és borúsan hangzik, de sajnos volt Tanúk ezrei, hanem több tízezrei jártak így. Ahhoz képest, hogy egy szűk csoportól beszélünk (kb. 7-8 millió emberről) túl sok negatív tapasztalatról tudunk. Ezen mindenképp érdemes elgondolkodnod,

Kívánom, hogy dönts helyesen és találd meg az utadat, ami boldoggá tesz Téged!

zenészz 2014.08.04. 13:45:20

Farizeusi banda az egész tisztelet kívétel.
:-) Semmi közük Jézus,akkor ők,hogyan is lehetnek tiszták?Jézus nekik csak egy bábu amit felhasználnak azért,hogy becsalják ezzel az embereket.Magyarán csak használják a Jézus nevet.De nem adják meg neki azt amit sok tanúja az első században is vagy az apostolok.Jézus nevérét meghaltak a tanítványok,jv tanú még nem is az ő nevében gyülnek össze.......

KMZ_hyperion 2014.08.04. 14:16:30

Kedves Rita!

Én szerelemből házasodtam, így most a feleségemet, aki Tanú, nem érdekli, hogy nem járok gyülekezetbe, ugyanúgy szeret és tisztel, mint eddig. A vőlegényed is olyasvalakinek tűnik, aki tud téged magadért szeretni, azért aki vagy, és nem fog olyasmit kényszeríteni rád, amit nem szeretnél. Szerintem amikor legközelebb előjön a téma, beszéljétek meg szíved párjával, hogy te egyáltalán nem vagy biztos abban, hogy meg akarsz keresztelkedni. Szerintem el fogja fogadni. Támaszkodj azokra, akik támogatnak akkor is, ha nem vagy Tanú, a többieket pedig kerüld. Soha ne keresztelkedj meg, mert onnan visszatáncolni már nagyon nehéz, itt többeknek évekbe tellett, hogy kijöjjenek ebből a nehéz helyzetből, és sokkal rosszabb vége is lehet, minthogyha csupán egyszerű érdeklődőként beszélgettek a Bibliáról a férjeddel. A Mo-i tapasztalatot szorozzad be még százzal, és az a Jehova Tanúi élete:)

Niro 2014.08.04. 14:49:59

@KMZ_hyperion: De gondolom téged a párod nem nyaggat JT-s maszlaggal, őt meg igen, rossz jel...

Aranyosi 2014.08.04. 15:07:18

@KMZ_hyperion: Engem a feleségem elhagyott, mert hitehagyásért kiközösítettek. Nem mindenhol úgy úgy zajlik az élet, mint nálatok. Te szerencsés helyzetben vagy. Nos ettől kell meg óvni Ritát, hogy ne így végződjön a házassága.

KMZ_hyperion 2014.08.04. 15:08:19

@Niro: Lehet, hogy a párja is csak külső nyomás hatására erőlteti ezt az egészet. Ha már elkezdett udvarolni egy "világi" lánynak, az már azt jelenti, hogy némiképp rugalmas a dolgokat illetően. Szerintem ha őszintén megbeszélik, akkor úgy is előjön, hogy mennyire tartja fontosnak a keresztelkedést, vagy beletörődik-e egy nembe, és akkor a Kedves Rita is el tudja dönteni, hogy vállalja-e ezzel együtt a dolgot. A nyílt, őszinte kommunikáció fontos.

KMZ_hyperion 2014.08.04. 15:11:30

@Aranyosi: Igen, tudom, és nagyon sajnálom is. Ezért írtam ezt: "sokkal rosszabb vége is lehet, minthogyha csupán egyszerű érdeklődőként beszélgettek a Bibliáról a férjeddel". Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmét, hogy őszintén meg kell beszélniük ezt a dolgot, mert különben lutri, ami vagy jól végződik, vagy nem.

Niro 2014.08.04. 15:12:58

@KMZ_hyperion: Skypon tanulmányozni azért szerintem ahhoz nagyon megszállottnak kell lenni. Viszont ezeknek a dolgoknak még most kellene előjönniük, mielőtt kimegy, mert egy adag szerelem, egy csipet agymosás, és ki tudja mi lesz belőle...

Niro 2014.08.04. 15:17:14

@KMZ_hyperion: Ez tényleg jó ötlet, jó tanács. Ha őszintén elmondaná neki hogy enyhén szólva nem hisz ebben a dologban és a csávó elfogadja, úgy hogy ezzel többet nem akar foglalkozni, akkor nem lesz talán nagy gond, igaz ha irányítható a csávó, hát akkor a vének, család, stb. még rossz felé viheti, de ha meg a csávó azt mondja hogy vagy JT leszel és a feleségem, vagy semmi, akkor legalább tiszta a lap, nem a bizonytalanban kell gondolkodni, akkor fontosabb neki az Őrtorony mint a csaj, amiből semmi jó nem lesz az tuti.

KMZ_hyperion 2014.08.04. 15:18:32

@Niro: Hát én sem azt mondtam, hogy menjen férjhez, oszt utána beszéljék meg:DD

Szerintem a skype-on tanulmányozás sem jelent különösebben semmit. Az számít, hogy ha valaki őszintén odaáll egy JT elé azzal, hogy ő szereti, de nem fog megkeresztelkedni bármi történjék is, akkor a JT továbbra is szereti-e és akar-e vele lenni. Persze egy ilyen beszélgetés se két percből áll, mert jó nagyon alaposan meggyőződni a dolgokról, de lehet, hogy éppen a srác fogja abbahagyni a JT-s életet. De mindenképpen igazad van abban, hogy erről a házasság előtt meg kell győződni, és nem szabad beleugrani a bizonytalanba, abba meg főleg nem, ha tutira tudja, hogy meg akarják őt téríteni tűzzel-vassal.

KMZ_hyperion 2014.08.04. 15:23:18

@Niro: Lehet túl romantikus vagyok, de nálam ha a fiú lemond a JT-s életről, vagy nem érdekli, hogy mit mondanak mások a feleségéről, az egy olyan áldozat, amit a szép dolog meghozni a szerelem nevében. Az én feleségemről is mondtak fűt-fát, és neki is rólam. Mindketten pont le...nem érdekelt minket, hogy mit mondanak, együtt megbeszéltük őszintén, nyíltan a dolgainkat.

KMZ_hyperion 2014.08.04. 15:26:45

Kedves Rita,

Csak egy kis háttérinfó arról, hogy Jehova Tanúi szerint mi a nők létezésének célja. Ha megkeresztelkedsz, akkor hallgatólagosan ezt is elfogadod:

www.youtube.com/watch?v=9vVqxf9uWu0&feature=youtu.be

Niro 2014.08.04. 15:27:24

@KMZ_hyperion: Sajnos JT-knél ez a ritkább. Rita annyival szerencsésebb, hogy még az elején dönthet és választás elé állíthatja, így lenne mindkét fél számára tisztességes. A szerelem próbája az őszinteség és a döntéskényszer.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.08.04. 15:35:38

@KMZ_hyperion: Júj ez de durva így egy VT tagtól nyíltan kimondva. Kemény.

zenészz 2014.08.04. 16:42:56

@Aranyosi: Hm ez nem semmi barátom.És ezt hol írja a Biblia,hogy elkel hagyni a férjt azért mert elhagyta a szervezetett?

zenészz 2014.08.04. 16:47:35

@Aranyosi: Akkor a hármas köteléket magyarán a tagok szedték szét?Sajnálak barátom,tudom ez kevés,de ősszintén írom és érzem a helyzeted.:(
Semmi orvoslás vagy valami? A vének ilyenkor aludtak?Vagy mit csináltak?Dolguk volt?Istennem Istennem pff.Egy családot szét verni mert nem egy hitten vagytok,és a gyerekek ha van ?Meg sinnylik az tutti fix.

oneforsorrow 2014.08.04. 17:38:56

Kedves Rita!

Első kézből van tapasztalatom hasonló témában. Én 4 évet áldoztam fel a házasság reményében, az addigi életem nagy részét feladtam, nem sok kellett hozzá, hogy mindent amim volt magam mögött hagyjak ennek érdekében. Én azt mondom neked mielőtt elkötelezed magad a párod és a szervezet mellett két dolgot mérlegelj.

Megéri-e egy hazugságra (megkeresztelkedsz úgy, hogy nem fogadod el 100% -ban a tanításukat) épült remélhetőleg boldog kapcsolatban leélni az életed?
Erős-e annyira a párod személyisége, hogy a szervezet nem fogja tudni elvenni tőled vagy ellened fordítani(pl. ha kereszteletlenül mész hozzá)?

Ezek mellett nem árt ha tisztában vagy a saját személyiségeddel, lelkiismereteddel és hogy kész vagy-e gyökerestül megváltoztatni az életed.

A legjobbakat kívánom

Aranyosi 2014.08.04. 17:51:40

@zenészz: A gyülekezet költöztette el a családom, amíg én dolgoztam. A vének tudtával.
A blogon fen van a történetem. Ha érdekel Johnny tud segíteni.

KMZ_hyperion 2014.08.04. 18:14:07

@Johnny Joker: És ez még csak a finomított verzió:)

KMZ_hyperion 2014.08.04. 18:16:23

@Niro: Igen, ritkább, sajnos :(( Egyébként, ha kereszteletlenül veszi el a lányt, akkor nem közösíthetik ki. Bár ahogy Aranyosi kolléga tapasztalata is jól mutatja, egyáltalán nem biztos, hogy komolyan veszik a saját játékszabályaikat.

Niro 2014.08.04. 18:18:53

@KMZ_hyperion: Ez az, elveheti, de minden attól függ mekkora **arkeverő banda az ottani vénség főnökség. Csávó apja nem támogatja az ötletet, az megint csak nem jó kezdet...

teremtett ember 2014.08.04. 18:22:26

Nagyon szomorúnak tarom, hogy ilyesmi megtörténhet. A vallási igazságnak mondott világnézet képviselői tönkretehetik két szerelmes, egymás iránt tiszta, hamisítatlan érzelmeket tápláló fiatal kapcsolatát.Történik mindez annak dacára, hogy a fiatalok az Isten által elfogadható házasság keretei között gondolnak a jövőjükre. Maga a Biblia is tartalmaz olyan beszámolót, amelyet ma a vének nem jó szemmel néznének. Az ókori szereplők a történetben Mózes és Cippóra. Cippóra, mint tudjuk egy midiánita, bálványimádó pap lánya volt. Mózes pedig az Istennek önátadott nép fia. Az a házasság érdekes módon nem volt probléma, ha viszont manapság ugyanezt egy hétköznapi megkeresztelt nem tanú lánnyal, az már 100%-os probléma. Megmagyarázná valaki, hogyan lehetséges ilyen kettős mércét felállítani? Ez már döfi! - Lev Tolsztoj szavaival mondva. Hihetetlen!

KMZ_hyperion 2014.08.04. 18:23:48

@Niro: Hát igen, igazad van, attól is függ, hogy milyen a gyülekezet. A miénkben volt ilyen eset, ahol a lány egy kereszteletlen fiúhoz ment hozzá, és tartottak egy "megjegyzést" róla, oszt ennyi volt a történet, néhány felsőbbrendű idióta nem hívta meg őt egy-két partira, ennyi. Máshol, lehet, hogy meghurcolják őket, egészen a teljes végig. Vagy ha a vének nem is, de lehet, hogy egy-két "nagyrabecsült" úttörő, vagy "érett testvér", aki jóban van a sráccal, addig beszélik bele a hülyeségeket, hogy megtörik.

Niro 2014.08.04. 18:28:53

@KMZ_hyperion: Yaya, ezért lenne jobb előre tisztázni a helyzetet, hogyha dől a dominó, akkor mégis kit választana... És akkor még ott van az a faktor hogy csávó távolról mindenbe belemegy, de mire odaér a csaj már semmibe, mert úgy volt vele, hogy majd "betöri", vagy őt törték meg. Hogy a csaj csak most találkozott egy normális csávóval azt nem kommentálom, de azért jobb ha tudja, hogy van aki a mézes-mázos szöveget csak addig csinálja amíg meg nem kapja amit akar, aztán úgy van vele jöhetnek a pofonok, igen, sajnos JT-k sem kivételek, sőt...

Niro 2014.08.04. 18:31:11

@teremtett ember: És a csaj mi volt a történetben? Csak egy bálványimádó pap lánya, vagy ő maga is bálványimádó volt?

KMZ_hyperion 2014.08.04. 18:35:43

@Niro: Igen, ebben is igazad van. "mézes-mázos szöveget csak addig csinálja amíg meg nem kapja amit akar, aztán úgy van vele jöhetnek a pofonok, igen, sajnos JT-k sem kivételek, sőt..." ebben is igazad van, nem is tudom, hogyan lehetne védekezni az ilyen szociopathák ellen, biztos van olyan, akinek ez a szakmája és tud tanácsot adni. De igazad van, ha nem beszélik meg a dolgot, az tutibiztosra csak rosszul sülhet el. Egy normális kapcsolat alapja az őszinte kommunikáció, ahol egyik félnek sem kell szégyellnie, hogy ő ki is valójában, sőt ahol azért szeretik, mert ő olyan, amilyen, abban hisz vagy nem hisz, amiben. Ezzel együtt is nehéz a külső nyomást elviselni, de enélkül szinte lehetetlen is.

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2014.08.04. 18:39:04

Szia Rita,
J.T.belső előírásai valóban nem támogatják az ilyen házasságokat., s azt több okból kifolyólag..de most nem ez a lényeg.....Igen a gyülekezetben megfoszthatják egy ilyen házasságból kifolyólag a fiatalembert minden „ kiváltságától“, de ki nem közösíthetik – legalább is, ha tartják magukat a szervezet előírásaihoz.De sajnos ezt nyugodtan áthághatják, s nincs aki meggátolja őket, vagyis ha valakit ki akarnak közősítenei, akkor annak annyi!
A lényeg – a fiatalember a saját szemszögéből nézve nagyon nagy áldozatot hoz, hogy mindennek ellenére el szeretne venni./ fogalmad sincs mekkorát/.S ugyanakkor azt szeretné, hogy majd te is megkeresztelkedj....Hát ezt kell tisztázni..
Hajlandó elvenni úgy is ha netán valamikor nem keresztelkedsz meg ?
Hajlandó szeretni így is ?
/ ha azt mondja igen, szíve csücskében akkor is mindig remélni fog, hogy megkeresztelkedsz/
Nagyon hosszú ídeig a gyülekezetben „ példátlannak „ fogják tartani ami J.T.-nál igen megjelölő dolog!
Van akkora a szerelmetek, hogy mindezt áthidalja ?
Nem fogsz majd gyötrődni, hogy a szerelmed miattad sínylődik a gyülekezetben ?
Nem lesz lelkiismeretfurdalásod ?
Ha nem úgy mennek majd a dolgok s haragos lesz, nem fogja a fejedhez vágni, hogy mi mindent áldozott fel érted....?
Nem fog így érzelmileg zsarolni ?
Hát egy kicsit előbbre látok, ne haragudj.......ezeket meg kell beszélnetek..........
A többiek meg ne érdekeljenek, ha ezeket a dolgokat meg tudjátok vitatni.....
Ám úgy is nagyon nehéz lesz.. csak egy ember gondolatai...............

teremtett ember 2014.08.04. 18:43:16

Addig volt Cippóra bálványimádó, amíg az apjával lakott. Mózes fősége alatt már biztosan nem hajolt meg élettelen szobrok vagy képek előtt. Itt azonban nem ez a lényeg, hanem maga az a tény, hogy az igaz Istent imádó Mózes és a hamis isteneket imádó lány egybekelnek. Utána mégis ő lett a Biblia szerint Izrael prófétája, pásztora, szellemi vezetője. Ma egy ilyen lánnyal házasodó fiú nemhogy szellemi vezető (vén) nem lehet, de lehet, hogy hosszú ideig még kisegítő szolga sem. Miért? Rossz példát mutat. Ez lenne róla az általános vélekedés. Mózesnek lehetett, másnak nem.

Rovarölő 2014.08.04. 19:05:16

Amikor egy hívő jt felemás igát vállal fel, az nem közösíthető ki a gyülekezetből, de nem jó példa lesz és ezt érzékeltetik is vele!
A véneken múlik, hogy tesznek-e nyilvános megjegyzést az esetről, nálunk ez mindig meg volt, de ezzel vége a műsornak.
Mindenki tudja, kiről van szó, de a normálisak nem "jegyzik meg" és az élet megyen tovább, ahogy Rőzse Bólint mondta volt anno.
Van nálunk olyan t.nő, aki már nem bírta a magányt és mivel a gyülekezet lovagjaiból nem lelt magához valót, egy világi ügyvéddel kötött házasságot, ami már igen régóta működik!
Oszt láss csodát, a testvéreknek ez a kapcsolat ma már annyira természetes, hogy a VILÁGI veszélyes embert már, mint ügyvédet, rendszeresen szeretik foglalkoztatni saját ügyük miatt! Hmm!

Egy jó ismerősöm, szintén szenved, mint disznó a jégen amiatt, hogy nem talál embört magának a szentek közül, ezért össze állt egy világival, de addig nyomták, ameddig, muszáj volt a legális kapcsolatát megszüntetnie! Persze ahogy ismerem, az illegális megy tovább, mint régebben már többször!
Ez a galád szervezet minden tagját alapból hazug életre ösztönzi, mivel a tagoknak folyton kettős életet kell élniük ahhoz, hogy bent maradhassanak a bárkában!
Éli mindegyik a privát életét és éberen figyelve éli a tanús, színészi életét! Ez a depressziójuk legfőbb oka! Állandóan nem lehet valaki tartósan két ember!
Félnek attól, kinek, mit szabad látni, tudni! Félnek attól, hogy ki az, aki szemét vamzer és kiben bízhatnak meg!
Na ez a jehova tanúi nemzetközi brigád!

Én óva intem a fiatal hölgyet attól, hogy hivatalosan tanú legyen, megkeresztelkedve, mert úgy jár, mint a lányunk, aki csak azért tanult, merítkezett, hogy a tanú férfivel házasságra léphessen! Azóta már képes megtagadni a saját anyját is, mert ez a követelmény! Ezt, ha megszegi, őt is lerombolják, ami dominóként döntené a képmutató jt férjét is!
Szép is a jehovista élet, mert nyílt és őszinte!:D Valóban szabaddá teszi őket, persze a hazugságra!
Áldás, békesség (ÁB)!

zenészz 2014.08.04. 19:18:03

@teremtett ember: Nem volt mindég bálvány imádó Müzes apósa sem,hisz ő adot neki tanácsot amikor látogatóba ment a vejéhez és elfogadta,hogy 100,50, stb embereket tegyen meg bírává Izrael fellet....

KMZ_hyperion 2014.08.04. 19:26:53

@Csakegyember: Nagyon jó kérdések, ezeket érdemes feltenni egy ilyen beszélgetés alkalmával!!

mint olvasod 2014.08.04. 19:37:27

Szia Rita,

Sztem a legfontosabb, hogy légy kendőzetlenül őszinte önmagadhoz és Randy-hez igy idővel felszinre kerül majd minden fontos dolog és hosszú távon együtt meg tudjátok majd oldani, ha mindketten valóban elfogadjátok a másikat. Lehetséges, hogy Randy-ben is ott van a rengeteg kérdőjel a Szervezet hivatalos tanitásaival kapcsolatban, de érzelmileg mégis ragaszkodik és nem biztos, hogy azonnal szembe tud nézni mindazzal, amit Tőled hall. Mégis jó ha elmondod neki mi az amivel nem tudsz azonosulni. Lehetséges, hogy az Ő fejében most az a (naiv) kép él, hogy majd Te is megkeresztelkedsz és majd teokratikusa örökké éltek, amig meg nem haltok: Őt majd visszafogadják és helyreáll a rend. Ha most nem tudsz azonosulni dolgokkal, de a kedvéért - pl. félve, hogy elveszited - rábólintasz és belemész: az hosszú távon egészen biztosan visszaüt. Sztem jobb szembe nézni az érzéseiddel és ne engedd, hogy a félelem bármit is rád erőltessen: még mindig benne van a pakliban az, hogy ha teljesen őszinte vagy hozzá (elmondod a számodra elfogadhatatlan dolgokat) akkor elveszited Randyt, de csak azért csatlakozni egy ilyen szervezethez, mert ezzel a lépéssel nyerthetsz meg magadnak egy olyan embert Akinek jelenleg 'ez az élete' ... az sztem hosszú távon senkinek sem lenne jó. Neked azért nem, mert a végén ott maradnál kifacsarva, egyedül ... Randyt hasonlóan megviselné ráadásul jogosan érethetné azt, hogy felrevezetted, amikor látszólag igen mondtál a keresztelkedésre és a közös teokratikus életre (és a rokonai pedig jönnének azzal, hogy 'Na ugye igazunk volt: nem lehet megbizni a hazug világiakban)

Abban viszont biztos vagyok, hogy a 'nem hiszek a Vezető Testületben' jellegű vallomásokkal első körben simán el tudnád Őt vaditani magadtól, igy érdemes lenne összekötni a kellemeset a hasznossal és a tanulmányozás alatt olyan kérdésekkel megkeresni Randy-t, amit közösen megvizsgálhattok: ez számára is gondolatébresztő lehet és a hatásodra talán nyitottabban kezeli majd a kérdést és nem sáncolja el magát az Őrtorony demagógiával.

Ugyanakkor sztem az lenne a becsületes, ha a közös vizsgálódás alatt Te sem előitélettel kezelnéd ezt a dolgot (már csak azért sem, mert egy ilyen hozzáállás egászen biztosan érezhető lenne a meta-kommunikációdon. Visszaüthet. De ha Randy érzi, hogy valóban nyitottan és érdeklődve kezeled a kérdést, akkor talán Ő sem érzi majd támadásnak a kérdéseidet): Mit lehet tudni, lehet hogy az Őrtorony valóban a messiási uralom földi kifejeződése és az isteni tanitás forrása. Beszéljenek a tények. Rengeteg anyag van, amiből kiindulva meg tudjátok ezt vizsgálni, de ne engedd, hogy kizárólag az Őrtorony kiadványokat használva legyen megválaszolva egy kérdés és valahogy próbálj rámutatni, hogy léteznek egyéb, nagy gonddal összeállitott 'tanulmányozási segédeszözök' is (poganyokideje.uw.hu/belso.htm). Számits rá, hogy Ő nagyon tartózkodó lesz eleinte: úgy érzi majd, hogy mindkettőtök élete múlik azon, hogy megkeresztelkedsz-e Jehova Tanújaként és elfogadod-e a Szervezet 'mindanhatóságát'.

Sok sikert!:)

Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.08.04. 23:03:43

Kedves Rita!

Én csak egy baráti kapcsolatban voltam távolról hasonló helyzetben... abból azt tanultam meg, hogy az óvatosság és fokozatosság hatalmas áldás lehet, míg a nagy lépések megölhetnek bármilyen kapcsolatot...

Azt üzenem neked, hogy Isten hozott! :-)))

Nagyon jó, hogy ebben a nehéz helyzetben tájékozódni kezdtél. Úgy látom, hogy az életedben most két kapcsolat is formálódik: a nyilvánvaló a Tanú barátoddal, aki egyértelműen szeret és kitart melletted, illetve egy másik kapcsolatod is született rajta keresztül Istennel és a Bibliával.

Az lenne az igazán jó, ha e két kapcsolatod külön-külön is élhetne és növekedhetne... :-) Imádkozz Istenhez bölcsességért, vezetésért. Az egész életedet meghatározó döntésekre készülsz. Mennyei Atyánknak biztosan van tanácsa, bátorítása a számodra is! :)

Máris nagyon sok dolgot látsz, értesz és még sok-sok újdonság vár rád. Ne hagyd abba a kérdezést senki irányába. :-) Olvass el egy-két tárgyilagos füzetet, tanulmányt a Tanúkról, és forgasd a megszerzett információkat magadban.

A hatalmas mennyiségű információban, ami rendelkezésre áll a Tanúkról, az a legnehezebb, ha hirtelen kell átlátható és befogadható ismeretekre szert tenni...

De azért idővel és szeretettel sok mindent át lehet adni egymásnak. :-)

Egy kedves bloggertárs rövid kis írását is szeretném itt a figyelmedbe ajánlani:

kharapisztisz.blog.hu/2014/07/27/_es_az_igazsag_szabadda_tesz_titeket

skybell 2014.08.04. 23:47:21

Szia Rita!

Két dolog - ezek jutottak eszembe per pillanat:

1. Ezt a 2 könyvet érdemes lenne elolvasnod - nagyon ajánlom figyelmedbe - , ez segít megválaszolni/kitisztázni jónéhány kérdést:

www.harmat.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=12&flypage=flypage.tpl&product_id=179&option=com_virtuemart&Itemid=2

www.harmat.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=12&flypage=flypage.tpl&product_id=320&option=com_virtuemart&Itemid=2

2. A szerelem: az a ti magánügyetek! Ebben nem szabad és lehet tanácsot adni.

Viszont olvasva a teljes eddigi storyd, én úgy érzem, hogy egy nagy csapdában vagy! (Az alap eset az, hogy JT-i féle "egyház" az egy szekta. Kereszténységtől olyan messze vannak mint Makó Jeruzsálemtől! Nagyon! Pl. ha csak azt vesszük figyelembe, hogy a te tanulmányozásod egy hamisitott, a szájuk íze szerint szerkesztett és értelmezett Bibliából történt!) Kérlek legyél összeségében nagyon óvatos!

Ha érdekel a női oldala egy kapcsolatnak akkor érdemes felvenned a kontaktot karalábé-val, ő csinálja ezt a blogot és sok mindent tudna veled megbeszélni női szemmel. Ez a blogja: eletazortoronyutan.blogspot.hu és ott el is éred!

HINNI AKAROK 2014.08.05. 00:08:27

@zenészz: ez ujra csak azt bizonyitja, hogy a "gyehennatoltelek balvanyimadoknak" mennyivel tobb eszuk van, mint "Isten kivalasztott nepenek"! Ezert nem haladnak a JTk 1rol a 2re.

KMZ_hyperion 2014.08.05. 02:02:52

@Rovarölő: "szenved, mint disznó a jégen". Hehe. Disznó....jégen. Hehe. Ez csak most tűnt föl. Bocs, a téma komoly, de ezen jót derültem.

skybell 2014.08.05. 11:51:09

@Columba: Szerintem meg 2 X 1 nap elolvasni őket! Ha valaki tanácsot kér akkor szerintem fogja venni a fáradságot, hogy elmegy, megveszi, elolvassa és végig gondolja ezek alapján. Egyik könyv sem nehéz ezek közül - és azt gondolom, hogy a legjobban összeszedett anyag ami ma magyar nyelven elérhető!

magnolia21 2014.08.06. 11:05:48

Kedves Rita!

Mióta ismered ezt a fiút? Azt írtad, hogy 1 éve mentél ki fél évre. Ez nem valami sok, ráadásul elvakíthatott a szerelem. Miért akar ez a fiú ilyen gyorsan házasodni? A többiek tanácsait olvasva én azt javaslom, hogy nagyon gondold meg, hogy belemész-e ebbe a házasságba. Ez a vallás nem egy sima egyház, ahová az ember vagy eljár vagy nem. Te nem szeretnél megkeresztelkedni, a vőlegényed pedig azt szeretné, ha igen. Azért mert csak így lehettek jó "rabszolgái" ennek a szélhámos bandának. Ismeretségi körömből tudom, hogy mennyire fanatizálva vannak ezek az emberek és a józan ítélőképességüket is elvesztik, ha arról van szó, hogy válasszon egy ember vagy az egyház között. Teljesen a valóságtól elrugaszkodott gondolkodásmódjuk van és persze ha te mást gondolsz, akkor te vagy a sátán gyermeke. Megtagadnak szülőt, gyereket, bárkit, ha az egyház elvárja. Itt azok érzik jól magukat, akik megrekedtek egy 8-9 éves szinten, ahol nem képesek önálló döntést hozni és meg akarnak felelni egy felettes hatalomnak, jelen esetben a véneknek, vezető testületnek. Mindezt Istenre hivatkozva, akinek semmi köze ezeknek az embereknek a hagymázas, gyöpös elgondolásaihoz. A nő szerintük arra való, hogy szolgálja a férfit. Minek akarnál tanulni, dolgozni, saját életet, barátokat? Te csak egyet akarhatsz: Szolgálni a szervezetet. És a gyerekkérdés is elég kényes téma. Szerintem nagyon kiszolgáltatottá vállnál ott egyedül és házasságon belül a fiú is ki tudja már hogy állna hozzád. Főleg, ha neki ez tényleg olyan fontos, hogy még a távolból is a Bibliát tanulmányozzátok. Szerintem két ifjú szerelmesnek nem erről kellene szólnia a beszélgetéseinek, együttléteinek. Ebből is látszik, hogy jó jt feleséget keres. Lehet, hogy van mély érzelem is, de ki tudja meddig. Az ilyen fundamentalista vallás híveinek semmi nem fontos. Keresztülgázol mindenen, ha a megmentését veszélyben érzi. Szegény, egyszerű emberek, azt hiszik, hogy ez a földi szervezet garantálja nekik az örök életet. Tényleg olyanok, mint a mesében hívő kisgyerekek.

szinuhe1 2014.08.06. 16:57:32

Kedves Rita !
1001 tanácsot próbálunk most neked adni, de szerintem az igaz szerelem nem kötödik semmilyen valláshoz ! A minap láttam a Discoverin egy dokut Auschwitzról. Náci SS tiszt szerelmes lett a fogvatartott zsidó lányba . Egy JT fiú vagy elfogad téged , vagy annyira " rabszolga " az elméje, hogy a későbbiekben is csak fokozódni fog kettőtök között a nézetkülönbség.
Kb. 4 éves történet. A koordinátor 3Királyunk , alámerített 20 éves leánya , egyik napról a másikra férjhezment. Egy katalikus fiúhoz. Mert megvan írva: csak az Úrban házasodj ! Persze rájuk külön törvények vonatkoznak , apuka és családja azóta is kongresszusok példás szereplöi :(
Keress utána itt az oldalon Primus enter Páres-nek. Meg különben is, ha majd tíz-húsz évet lenyomsz nálunk ,valahogy így fogod látni a rendszert :HOFI Géza
Az igazságból elveszett az "i" .

csaposnak 2014.08.06. 18:12:50

Kedves Rita !
Látod mennyi embert megszólítottál ?!
Úgy tűnik, mindenki óv ettől a kapcsolattól, mégis Nektek kell meghozni a döntést.
Szerintem arra válaszolj magadnak, hogy bizonytalan vagy-e vallási téren vagy biztos vagy abban, hogy nem az egyetlen igaz vallást gyakorolják Jt-k. Esetleg fenntartod a lehetőségét annak, hogy később meggyőzhető leszel ?
A tanúk úgy beszélnek a hitükről, hogy IGAZSÁG, és ezt komolyan hiszik is.
Ha Te örülsz annak, hogy rátaláltál erre az oldalra, az azt mutatja nekem, hogy odafigyelsz a bírálatra is. Ezt ajánlanám a fiúnak is. Én nem tudok angolul, de az itt írók közül többen is tudnak.
Ezért arra kérem Őket, hogy ajánljanak olyan angol nyelvű blogokat, amit elküldhetnél a fiúnak, hogy megértse miben áll a dilemmád ? Abból megértheti, hogy tiszteled azt az eredményt, hogy Jt-k jobb emberekké válhatnak, de nem tudsz azonosulni teljesen a tanításaikkal, sem most sem később.
Szerintem így lenne őszinte.
Végül egy kérdés, mi lesz édesanyáddal ?

Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.08.06. 19:23:36

Kedves Rita!

Istennek minden lehetséges. :-) A döntés és a tapasztalat is a tiétek. Kívánom, hogy éljétek meg ezt a kapcsolatot szeretetben és Isten bizonyosan veletek lesz, bármi is történjék.

Íme néhány angol nyelvű oldal, amiket ajánlani szoktak, de nagyon-nagyon sok van, érdemes utánajárni a lehetőségeknek... :)))

www.jwfacts.com

jwsurvey.org/

www.jwstruggle.com/

www.jwstruggle.com/2014/01/a-mother-goes-undercover-to-rescue-her-daughter/

Aranyosi 2014.08.06. 19:46:26

Szívesen olvasnám Rita véleményét a válaszokra reagálva!

Inquisitive Man 2014.08.06. 20:12:35

@Aranyosi: Rita-Rita péntek, szerelem csütörtök, dob szerda, ami ma van.

Azért jó lenne, ha a Rita egy valós személy, esetleg válaszolna erre a sok kedves tanácsra!

Tehát várjuk értékelő szavaidat. Kedves Rita!

Nεω 2014.08.06. 20:17:02

@Inquisitive Man:

Jogos..

Akkor én is hozzászólok:-)

zenészz 2014.08.06. 20:30:15

@szinuhe1: Csak az Urban nem akkor amikor a férj vagy a felesége elhuny?Nincs rá írás,hogy csak az Uraban ilyen esetben.Meg kell vizsgálni a másik oldalt is,miért nem akkar keresztelkedni ?

Inquisitive Man 2014.08.06. 20:58:39

@Nεω: Megfigyeltem, hogy van egy-egy ilyen levél és aztán eltűnik a főszereplő.

Furcsa, hogy Ritánkat sem indítja reakcióra a leírt, közel ötven tanács, észrevétel stb.

Egyáltalán ki győződik meg a levélíró hitelességéről?

ORION 2014.08.06. 21:00:48

Kedves Rita!Én tanácsot nem tudok adni neked hogy mit tegyél de egy pár sort mégis írok neked .Mindegy mit hoz a jövő sose felejtsd el még egy pillanatra sem hogy te is és a többi nők is Isten legcsodálatosabb teremtései vagytok! Istennek biztosan valami terve van veled mint nővel! A nőket évszázadokig elnyomták a vallási körök és a kereszténység is. Nem tanulták meg a teológusok hogy a nők is Isten képmásai, és Krisztusban nincs már nemi osztályozás .Isten a nőt a férfiból vette ki. A férfi lényének mélyére ásott és talált egy nagyon értékes, drága kincset, ami ott ragyogott a férfiban. EZ VOLTÁL TE! A rejtett kincs! Itt az ideje hogy a nők eredeti fényükkel ragyogjanak Isten királyságában és jogos helyüket elfoglalják Jézus oldalán minden területen az Úrban. Te része vagy mindannak aminek egy férfi az Isten királyságában. Semmivel sem vagy alábbvaló és mellékes. Jézusban vagy, testvér vagy és partner az élet szolgálatában, és társörökös az Isten kegyelmében.Nálatok van a születés csodája ami Isten működésének egyik szellemi alapelve is: gyümölcstermés, szellemi újjászületés stb.
Isten kedves, gyengéd és együttérző oldala bennetek van. De a harcias, tüzes, kitartó jellem is mely megvédi a férfi szívét ha kell, és a gyermekeket. Sátán nem szereti a nőket mert azok adnak életet az új életnek ami felveszi újra és újra a harcot a sötétséggel. Az asszony magva a kígyó fejére tapos. :)
Szóval hajrá Rita és hölgyek mindent bele!!!

Nεω 2014.08.06. 21:29:50

@Inquisitive Man:

Nem hinném, hogy valaki csakúgy kitalál egy ilyen levelet (remélem).

Lehet, hogy csak kíváncsin mit mondanak, de regisztrálni nem akar.

Gyors beküldéshez nem kell regisztrálni, Johnny meg posztolja és annyi.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.08.06. 21:42:56

@Aranyosi: @Inquisitive Man: Oké, írok neki, hogy valamit reagáljon, engem is érdekelne.

@Nεω: Igen, a Gyorsbeküldőn érkezett. Az üzeneten kívül egy beküldési időpont és egy válasz email cím van a beérkező üzenetek táblázatban.

skybell 2014.08.06. 23:08:00

Szerintem hagyjunk neki időt, hogy reagáljon. Elég sok infót kapott! Volt már arra példa, hogy gyorsbeküldőn érkezett és később reagált valaki.

bornagain 2014.08.06. 23:56:51

Én is akarok skype-on tanulmányozni! :)))

nice try · http://jehovatanui.blog.hu 2014.08.07. 01:03:16

Inkább aludj el szépen kisbalázs...:-)))

KMZ_hyperion 2014.08.07. 01:30:19

@bornagain: Na jó, én vállalak;) vegyél fel ismerősnel☺

Inquisitive Man 2014.08.07. 08:37:24

@Johnny Joker: Ha neked nem tetszik a szövegelemzésem, magyarázat nélkül kitörlöd?

Érdekes módja a blog kozmetikázásának.

Nem jó módszer!

bornagain 2014.08.07. 09:09:47

@Inquisitive Man: Pontosan így törölte a hozzád intézett kommentemet, amelyben azt írtam, hogy " látom, nincs az agyüregedben fürészpor" mert átlátol te is a "hol volt, hol nem volt" meséken! :D

Inquisitive Man 2014.08.07. 09:19:02

@bornagain: Lehet, hogy most is így járunk. :(

bornagain 2014.08.07. 10:43:54

@Inquisitive Man:
mivel elolvastad, most már akár ki is verheti...a hideglelés (akartam írni, de még félreértették volna) - azért békésen csak azt írom: Szép napot mindenkinek, barátnak, ellenségnek! :)

Inquisitive Man 2014.08.07. 11:57:06

@bornagain: Így helyes! Csatlakozom.
"Szép napot mindenkinek, barátnak, ellenségnek! :)"

KMZ_hyperion 2014.08.07. 15:52:16

@Inquisitive Man: Már csak az kéne, hogy valaki, aki harmatos kapcsolatban van Jehova Tanúival, itt lenne általad szétcincálva, hogy mit nem csinál jól, vagy hogy a sztorija hol sántít, stb.

Inquisitive Man 2014.08.07. 18:26:34

@KMZ_hyperion: Amit felvetettem nem Ritának szólt.

Nem csak én feltételeztem dolgokat a levéllel kapcsolatban.

Kit cincáltam szét?

Nem írtam semmi bántó, durva dolgot, mégis törölve lett a hozzászólásom.

Ez önkényes cenzúra. Talán talált a feltételezés?

Inquisitive Man 2014.08.07. 18:29:10

@Inquisitive Man: Magyarázat nélkül törölt JJ.

KMZ_hyperion 2014.08.07. 18:31:03

@Inquisitive Man: Szerinted itt valaki összekölt egy ilyen levelet, hogy közzé legyen téve, hogy találjunk valami felületet, amin lehet a Tanúkat támadni? Vagy mi oka lenne annak, hogy fake leveleket, történeteket gyárt valaki itt? Minek? Van itt elég szomorú igaz sztori. Minek költene ide valaki brahiból egy újabbat?

Ha meg valaki őszintén érdeklődik, és belebotlik olyanokba, akik alapból elutasítják, mert ez egy anonim oldal, akkor nem nagyon fogja érdekelni azoknak a jótanácsa, akik a tapasztalatuk alapján segíteni tudnának, hogy temérdek szívfájdalmat és szenvedést kerüljön el egy olyan ember, akinek csak harmatos kapcsolata van Jehova Tanúival.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.08.07. 20:09:17

@KMZ_hyperion:
Itt nem arról van szó, hogy a Rita sztorija nem igaz, csak gyanús a hallgatása. Már más történeteket is kétségbevontak korábban, csak azért, mert egyesek elképzelhetetlennek tartották, mert olyan durva volt a sztori. Itt kicsit más a felállás, csak a gyanú merült fel, hogy egyesek esetleg kitalálnak történeteket. Azért, ha őszinték akarunk lenni, akkor ez nem annyira áll távol a JT-ktől.....az adatok kozmetikázása, történetek kiszinezése...messziről jött ember azt mond, amit akar...
Ugyan miért ne csinálnák egyes kizártak ugyanezt pepitában? Nem szép történeteket, hanem csúnyákat találnak ki.
Ez persze nem jelenti, hogy a Rita esete nem lehet igaz, mert miért ne lehetne. Nyilván, ha valaki egy ilyen történetet gyorsbeküldön beküld és már az elején kifejti, hogy mennyire örül annak, hogy idetalált, na, meg mindenkit szépen kér, hogy írja meg a hasonló történetét....akkor bizonyára lesz egy-két keresetlen szava a reakciókra.
Legalábbis így lenne logikus. Szerintem inquisitive man csak azt vetette fel, hogy az történet szereplője nem regaál, és ez gyanús.

"Vagy mi oka lenne annak, hogy fake leveleket, történeteket gyárt valaki itt? Minek? Van itt elég szomorú igaz sztori. Minek költene ide valaki brahiból egy újabbat?"
Pl ugyanazért, amiért fake 'happy' történeteket gyártanak mások....

De bízzunk benne, hogy Rita létezik és hamarosna jelentkezni fog.

KMZ_hyperion 2014.08.07. 21:39:09

@karalabe4: Ha valakibe ennyi intellektuális becsületesség sem szorul, hogy ugyanolyan eszközökkel harcol, mint amit megvet, akkor...akkor nem tudom mi van. De egy utolsó alak. Ês különben is van elég igaz aztori, amit sem bővíteni, sem színezni nem kell, sőt az lenne a jó, ha minél kevesebb lenne belőlük. Számomra elég furcsa lenne, ha vki ilyesmit csinálna, főleg ha átélte a negatív következményeit egy ilyen rendszernek.

picket9 2014.08.07. 21:56:56

A sztori teljesen tipikus a Tanúknál
Ehhez nem fér kétség.

Jona3 2014.08.09. 22:36:55

@karalabe4: Szerintem Rita nem csak itt kért tanácsot, így eltanácsolták erről az oldalról. Talán következő megingásánál visszanéz.
süti beállítások módosítása