EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Élet vagy halál?

2013.03.08. 12:56 | Johnny Joker | 219 komment

svtor

Azt akarták, hogy a babánk meghaljon! - Paul Blizard és családja története

Címkék: élettapasztalatok vérkérdés

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr515123107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svtor 2013.03.16. 11:52:49

@Vicarius: Akikben van igazságérzet és a Társulat valós múltját és a hamis tanításait megismeri, azok mind ott fogják hagyni a Szervezetet. Hiszem, hogy Jehova Tanúi jó emberek és vágynak az igazságra..

Neked van igazságérzeted?

Az emberek Isten utáni vágyakozását, miért használja ki egy Szervezet?
Miért állít olyat magáról, hogy egyedüli igaz vallás, és a Szervezeten nincs üdvösség?
A UVF vagy a világ legpontosabb vagy a legelferdítettebb fordítása...kutass utána, hogy melyik az igaz!
Az a Szervezet amely, Jézus Istenségét megtagadja, és a helyére teszi magát, vajon az Atyánál is oly kedves?
A blogon az egységet, az Őrtorony múltjának a leleplezése és az "egy igaz vallás" tanainak szinte kivétel nélküli megcáfolhatósága adja!
Ajánlom figyelmedbe a 2 Pét 2 1-3-at, az UVF-ből... 2 szót a versekből kiemelek belőle: ELFERDÍTETT, ROMBOLÓ....!!!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 11:53:13

@Vicarius: @EveH: Egyébként való igaz, hogy védem Jehova Tanúit. De nem az rtorony szervezetet, hanem azokat a szívemnek kedvesembereket, akik önhibájukon kívül ki vannak használva egy profitorientált cég által

bornagain 2013.03.16. 11:55:33

@22év:
Szerintem alaposan ki van képezve, nem csak egy "mezei egérke".

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 11:57:29

@bornagain: :DD és mire van kiképezve? Nem mondott semmit.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 11:58:23

@bornagain: illetve amit mondott, azzalis elismerte, hogy hamisak a tanítások

EveH 2013.03.16. 12:00:16

@sefatias: Persze, tudom, én tökéletesen értem a különbséget a két értelmezés között, a 'Jehova Tanúi' mint szervezet és Jehova tanúi, vagyis az igaz Isten szaváról tanúskodó emberek között......

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 12:01:42

@ex.hmcs-s: :) ne küldj neki puszit, mert én már küldtem, aztán azt hiszi, hogy egy tőröl fakadtunk (bár ez hellyel közzel igaz is)

22. az Elem. 2013.03.16. 12:02:29

@bornagain:
Kiképezve lehet, de érvek nélkül nem sokra jut.

svtor 2013.03.16. 12:04:21

Hiszem, hogy lesz hazánkban is egy magyar "Raymond Franz", aki a aztán majd tájékoztatni fog mindenkit, az országos vezetőség viselt dolgairól....
már nagyon várom, hogy felbukkanjon..

Vicarius 2013.03.16. 12:15:10

@sefatias: Engem nem a 607 tesz kereszténnyé és nem a vének kinevezésének módja. Szerinted ennyire ütődött vagyok, hogy nem veszem észre, mit írok?
Testvérem! A semmitmondás, hosszú oldalakon, talán téged is jellemez, vagy tévedek?
Nem adtál választ azokra, amiket kérdeztem!
Én nem állítottam és most sem teszem, hogy Jehova Tanúi szervezete az egyedüli igazságot tanítja!
Sőt, meg vagyok győződve róla, hogy ezt nem szabad így kiélezni, ahogy a vezető testület teszi.
Ennek ellenére megszerveznek egy világméretű közösséget, működtetik és nem kevés eredménnyel.
Agymosás? Lehet, de próbáld meg ezt te! Mosni is tudni kell! Még a te agyad is a mosás hatása alatt van. Azt gondolod, hogy azért, mert elkezdtél hangoskodni, másokat fricskázni, elmebetegnek nevezni egyeseket, miközben magad is bizonytalan vagy még Isten létezésében is, ezzel minden tanú kómába esik?
Nem! Én nem védem a szervezetet olyan dolgokban, amiben nem kell, de azért a világon ennyi embert irányítani az azért valami. Sok nemzetiség, sok kultúra és háttér, de mindnek van helye. Miért szerinted, mert szarral gurítanak?
Rendezd le magadban a kérdéseimet, melyek fontosabbak, mint az átkozott 607! Esetleg a kereszténységnek ezek a legfontosabb kérdései?
A vének kinevezése írás szerinti, még akkor is, ha a gyakorlatban hibák vannak, a gyülekezet nem elhanyagolása szintén, hogy a gyülekezetekben pásztoroknak kell szolgálnia és nekik engedelmeskednünk kell, azt gondolom, nem kérdéses, vagy igen? Hol van ez a gyülekezet, kikből áll, hiszen minden felekezetnek vannak gondjai a teljes igazsággal!!! Válaszolj Jób!
Nem érdekelnek a tév tanítások, amiatt nem állok meg Isten keresésemben. Mindenütt emberi okoskodások vannak, mindenki el tudja hinteni a saját igazát, ha akarja. Mond meg te az igazságot, te embereket reggeliző, hogy a szavaiddal éljek.
Én benned egy olyan embert látok, akit a tanításnak mindenféle szele ide, s tova hajt, próbálod magad mindenki előtt behízelegni, aztán aki rávilágít a valódi énedre, mint a Leslie is tette, azt meg lehülyézed.
Szállj magadba, legalább magad ne akard becsapni, másokat meg főleg ne! Térj meg az Istenhez, és cselekedd az akaratát, ha nem, mint Jehova Tanúja, akkor legalább válassz egyet és élj békességben.
Testvéri szeretettel: Jehova Tanúi

svtor 2013.03.16. 12:30:02

@Vicarius: Jó dolgokról is írsz...én elismerem az Isten utáni vágyódásodat és tenni akarásodat...viszont mond el azokat a dolgokat, amiket most leírtál, a családodnak a környezetednek, majd a fölötted áll embereknek is...ne maradjon benned.
Ezeket a 607-eket és társait, ne nekünk mond, mert mi már tudunk róla!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 12:38:10

@Vicarius: akkor üdvözöllek a körünkben tesa!

Vicarius 2013.03.16. 12:39:46

@22év:Írod:" Mondjuk Vicariust összezavarni elég nagy feladat lenne, mert már zavarodott"
Kedves vagy te is! Valóban csak ennyit tanultál 22 év alatt? Amennyiben igen, hát nem csodálkozom rajta, hogy ennyire megerősödött az Istenben való hited!
Kérdeztél, hogy neked is válaszolnék-e?
Persze, de ahhoz kérdezned kellene. A hitetlenségre nincs orvosságom, ha 22 év nem segített, én nem fogok tudni. Persze értem én a kérdéseid, vagyis felfogom, de arra gondolok, hogy a kérdéseid úgy vannak megfogalmazva, hogy te már meg is adtad magadban a választ. Az édenben a kígyó is "csak" kérdezett.
Én nem várom el senkitől, hogy konkrét, megfellebbezhetetlen irányt nyújtson nekem, miszerint, ha az én vallásom ostoba, félrevezető, hamis, akkor merre tovább, hiszen látom rajtatok is a tanácstalanságot. Az nem tudás, hogy beleverjük valamibe a csúfot, hogy az mennyire rossz, közben arról néma csend van, hogy akkor mi a jó, persze érvekkel alátámasztva. Nekem nincsenek érveim, a Biblia az, ami számomra a hiteles, aki attól eltér, az nekem nem, még ha az a szervezet is. Azért, mert vannak hibák, még nem kell az egészet kidobni, az almából is ki lehet vágni a rossz részt, a többi azért ehető.
További szép napot.

2013.03.16. 12:44:29

@sefatias: Tényleg. :) Most olvastam vissza észre sem vettem.
@Vicarius: Ezeket a dolgokat "Jehova Tanúi" aláírással nem írhatod, csak szólok. Nyomtasd ki, és add oda valamelyik felvigyázódnak. Segíteni fognak megértened, hogy hogy is vannak ezek. Testvéri szeretettel.

Laci7000 2013.03.16. 12:50:52

@22év: én arra gondolok, hogy a Biblia is mondja, hogy "nem minden épít". Ha azt gondoljuk, hogy a Jehova Tanúi "hamis tanai" nem építenek, ezért nem jók..... akkor az a sok, olyan, itt megjelenő hozzászólás, ami "nem épít", szintén nem jó dolog.... ezért érdemes imádkozni, hogy egyre jobb legyen az "építő" olvasnivalók aránya. Isten gondolatainak középpontjában mindig az evangélium van, ezt nem lehet vitatni, és ebből a szempontból nézve néha nem örülök én sem annak, amit olvasok, bár próbálom valahogy megérteni, hogy itt nem az evangelizálás a cél, ahogy Sefa is mondta.... de nehezen tudom azt szétválasztani az itteni témáktól.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 12:51:08

@Vicarius: na megpróbálok rád némi időt szánni dlután. De örülök, hogy egy oldalon vagyunk :) :P

Vicarius 2013.03.16. 13:06:02

@ex.hmcs-s: Mivel nem hivatalos levélről van szó, így a Jehova Tanúi nem a fiókhivatalt képviseli, csupán Jehova Tanúit, de ezt neked is tudnod kell, vagy kellett. Azért köszönöm az aggodalmat irántam, eztán változtatni fogok rajta. Egyébként hajlandó vagyok változtatni mindenben, ami bizonyítottan egy jobbra cserélhető, még szervezetben is, de az nincs jobb.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 13:09:00

@Vicarius: Addig is olvasd el ezt a semmitmondó posztomat, és megtudod miért vagyok óvatosabb, lassabb a döntéshozatalban, és hogy hogyan szeretném elkerülni, hogy mégegyszer megetessenek

sefatias.blog.hu/2012/09/10/_mit_kell_tennem_hogy_megkeresztelkedjem

2013.03.16. 13:12:08

@Vicarius: Köszönöm, ez engem már boldoggá tesz!

Vicarius 2013.03.16. 13:24:34

@sefatias: Te nem is gondolod, mennyi mindent olvastam már itt és nálad is.
Még nem hatódtam meg kellően! Már kezdek inogni, de a könnyek még nem jönnek. Szeretem az újdonságokat, tehát a már itt leírtakon kívül van valami, azt olvasom.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 13:31:28

@Vicarius: >>Engem nem a 607 tesz kereszténnyé és nem a vének kinevezésének módja<<

Engem sem. EGYETÉRTÜNK!

>>Én nem állítottam és most sem teszem, hogy Jehova Tanúi szervezete az egyedüli igazságot tanítja!
Sőt, meg vagyok győződve róla, hogy ezt nem szabad így kiélezni, ahogy a vezető testület teszi.<<

Én sem állítom ezt, és én is erről vagyok meggyőződve. EGYETÉRTÜNK!

>>Nem! Én nem védem a szervezetet olyan dolgokban, amiben nem kell<<

Én sem. EGYETÉRTÜNK!

>>Rendezd le magadban a kérdéseimet, melyek fontosabbak, mint az átkozott 607! Esetleg a kereszténységnek ezek a legfontosabb kérdései?
A vének kinevezése írás szerinti, még akkor is, ha a gyakorlatban hibák vannak, a gyülekezet nem elhanyagolása szintén, hogy a gyülekezetekben pásztoroknak kell szolgálnia és nekik engedelmeskednünk kell<<<

Ebben is EGYETÉRTÜNK!

>>Hol van ez a gyülekezet, kikből áll, hiszen minden felekezetnek vannak gondjai a teljes igazsággal!!!<<

Én is így látom. EGYETÉRTÜNK!

>>Még a te agyad is a mosás hatása alatt van.<<

Így van. EGYETÉRTÜNK!

>>Nem érdekelnek a tév tanítások, amiatt nem állok meg Isten keresésemben. Mindenütt emberi okoskodások vannak, mindenki el tudja hinteni a saját igazát, ha akarja<<

Keblemre testvér! EGYETÉRTÜNK!

>>Térj meg az Istenhez, és cselekedd az akaratát, ha nem, mint Jehova Tanúja, akkor legalább válassz egyet és élj békességben.<<

Ezen dolgozom Tesa! EGYETÉRTÜNK!

Akkor mi egy oldalon állunk? Úgy tűnik igen. Na de nézzük tovább a hozzám intézett szavaidat.

>>A semmitmondás, hosszú oldalakon, talán téged is jellemez, vagy tévedek?<<

Hol is? Légyszi mutasd meg!

>>Nem adtál választ azokra, amiket kérdeztem<<

Semmi konkrétat nem kérdeztél. Amúgy boldogan válaszolok rájuk.

>>Azt gondolod, hogy azért, mert elkezdtél hangoskodni, másokat fricskázni, elmebetegnek nevezni egyeseket, miközben magad is bizonytalan vagy még Isten létezésében is, ezzel minden tanú kómába esik?<<

Hol hangoskodtam? Kiket fricskáztam?Hol neveztem egyeseket elmebetegnek? És honnan szedted, hogy bizonytalan vagyok Isten létezésében?

>>Én benned egy olyan embert látok, akit a tanításnak mindenféle szele ide, s tova hajt,<<

Tudnál erre példát mondani?

>>próbálod magad mindenki előtt behízelegni<<

Például ki előtt? És miért tenném?

>>aztán aki rávilágít a valódi énedre, mint a Leslie is tette, azt meg lehülyézed.<<

Khm...khm.. izé... A valódi énemre? Ki a valódi énem?

>>magad ne akard becsapni, másokat meg főleg ne!<<

Megmutatnád, hogy mivel csapom be magam? És mivel csapok be másokat?

A kérdéseidet te is tedd fel nyugodtan, de ha lehet akkor kissé konkrétabban. Örömmel válaszolok rájuk.

A fenti linkemet pedig azért tettem be neked, hogy lásd miként lesz valaki tanú, és hogy miért várok a konkrét döntéshozatallal.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 13:52:19

@Vicarius: Szóval akkor már téged sem elégít ki a hű és értelmestől kapott szellemi táplálék? Azért jössz ide?

Vicarius 2013.03.16. 14:28:42

@sefatias: Örülök, hogy Ábrahám kebele helyett a tiedre borulhatok, amiért ennyi dologban egyetértünk.
>>Nem adtál választ azokra, amiket kérdeztem<<
Semmi konkrétat nem kérdeztél. Amúgy boldogan válaszolok rájuk.
- Emlékeztető: Gyülekezet, pásztorok, tanítók, stb. Mit ne hanyagoljunk el? Kik tanítanak, akiknek meg kell felelniük a képesítéseknek? Hogyan teljesül a Mt.24:14.? Kik alkotják a gyülekezetet, vagy milyen az ékes rend, amit a rend Istene kíván?
-Hol hangoskodtam? Kiket fricskáztam?Hol neveztem egyeseket elmebetegnek? És honnan szedted, hogy bizonytalan vagyok Isten létezésében?
Főleg itt hangoskodsz, ha jön valaki, aki nem a te nevedben prófétál! Nincsenek szép, meggyőző szavaid, csak támadsz és okosnak mutatod magad, bár sokszor hozzáteszed, hogy te csak egy paraszt vagy, ami szerintem csak azért van, hogy várod az ellenkezőjét, dehogy vagy te paraszt, te egy művelt, ismert ember vagy, aki minden vallásban otthon van, mindenütt előadásokat tart, te előtted hajol meg minden térd.
Leslie-t elmebetegnek nevezted sokszor, pedig ő, bár utálja a Jehova Tanúit, de egy alternatívát mutat mindenkinek, amit te nem tudsz.
Azt, hogy az Isten létezése is felmerült benned, ezt magad jelentetted ki, bár burkoltan. Akit érdekel ez a téma, hogy nincs Isten, az a szívében már károsult.
>>Én benned egy olyan embert látok, akit a tanításnak mindenféle szele ide, s tova hajt,<<

Tudnál erre példát mondani?
Te vagy az, aki minden lehetőséget kihasználsz, hogy egy jó vallási turmixot összehozz. Hallgatod az egyiket, igaza van, aztán a másikat, akkor annak. Vajúdsz, mert nem találod az igazságot, ami szabaddá tesz. Csapongó vagy, nincs önálló véleményed. Johnnykával karöltve akarsz szimpi lenni, de hát nem tetszhetünk egyszerre mindenkinek.
Sefa tesó! Hidd el, te magad is be akarod csapni!
Egyik nap ezt mondasz, másik nap mást, attól függ, milyen nagy tiszteletű blogozó, éppen mit mond. Egyszer Rebootozol, aztán Johnny, meg a faterja, Timótheusz és sorolhatnám. Egyszer sem mertél ezeknek szembe menni, mindenkor bólogattál és azt írtad, én is pont így gondoltam, meg igazad van, én is ezt mondtam, és így tovább.
Én nem haragszom ezért rád, de te akkor fogsz megnyugodni, ha egy nagy kör után újra Jehova tanításait hallgathatod a gyülekezetben. Borítékolom, hogy így lesz. Sokszor nézd vissza magad, amikor programokat tartottál és magad győzd meg!
Üdvözlettel: Jehova Tanúja

Vicarius 2013.03.16. 14:35:49

@sefatias: " Szóval akkor már téged sem elégít ki a hű és értelmestől kapott szellemi táplálék? Azért jössz ide?"
Ismered a svédasztalt? Nem az Ikeásat.
Csipegetek innen is, onnan is, bár innen nem sokat.
Engem egyik sem elégít ki maradéktalanul, de nem halok éhen. Nem akarom magam telezabálni szellemileg, mert a végén még nem kérnék belőle, még annyit sem, hogy élhessem szellemiségemet.
Lassan kezdődik a gyülekezet, kell egy kis munició.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 14:48:44

@Vicarius: Emlékeztető: Gyülekezet, pásztorok, tanítók, stb. Mit ne hanyagoljunk el? Kik tanítanak, akiknek meg kell felelniük a képesítéseknek? Hogyan teljesül a Mt.24:14.? Kik alkotják a gyülekezetet, vagy milyen az ékes rend, amit a rend Istene kíván?

Ezekben a kérdésekben egyetértek a társulat bibliaértelmezésével. Annyi különbséggel, hogy a pásztorok isteni kinevezése helyett, egy szellemi képesítéseket figyelembe vevő gyülekezeti szavazást tartok jobbnak((lévén, hogy isteni kinevezés nincs is)

>>Főleg itt hangoskodsz<<

Alapvetően harsány ember vagyok. Elég sokan ismernek engem itt régebbről. Mindig ilyen voltam, de ez nem hangoskodás.

>>sokszor hozzáteszed, hogy te csak egy paraszt vagy, ami szerintem csak azért van, hogy várod az ellenkezőjét, dehogy vagy te paraszt<<

Nem szoktam hozzá tenni. és nem is várom az ellenkezőjét. :P

>>aki minden vallásban otthon van, mindenütt előadásokat tart<<

Hol mindenütt? És ki mondta, hogy minden vallásban otthon vagyok? De az tény hogy elég sokkal ismerkedek.

>>Azt, hogy az Isten létezése is felmerült benned, ezt magad jelentetted ki, bár burkoltan<<

Én ilyet soha nem jelentettem ki. Még burkoltan sem.

>>Te vagy az, aki minden lehetőséget kihasználsz, hogy egy jó vallási turmixot összehozz. Hallgatod az egyiket, igaza van, aztán a másikat, akkor annak<<

Én ezt másképp fogalmaznám meg. NEm épp annak van igaza, amelyiket hallgatom, hanem megpróbálom mindegyikben meglátni azt amiben igaza van. Nem ugyanaz.

>>Vajúdsz, mert nem találod az igazságot, ami szabaddá tesz. <<

Nem vajúdok. Már rég megtaláltam :)

>>Csapongó vagy, nincs önálló véleményed<<

Miben csapongok? miben változtattam a véleményem?

>>Johnnykával karöltve akarsz szimpi lenni,Egyszer Rebootozol, aztán Johnny, meg a faterja, Timótheusz és sorolhatnám<<

Ezekkel mind jóban vagyok, és mindegyikkel volt már véleménykülönbségem. Egyébként elmondhatom, hogy mindannyian személyes jóbarátaim, tehát nem csoda, hogy kb egy véleményen vagyunk, azért is nem mentem szembe velük. Amiben meg nem vagyunk egy véleményen az úgy maradt.de azért ezt a részt kielemeznéd egy kicsit jobban?

>>te akkor fogsz megnyugodni, ha egy nagy kör után újra Jehova tanításait hallgathatod a gyülekezetben. Borítékolom, hogy így lesz.<<

:) kb 35-40 olyan blog olvasó van aki személyesen ismer. Ebből nagyon sokan évek , vagy épp évtizedek óta. Ők másképp látják ezt. Hidd el. nagyon mellényúltál tesa.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.16. 14:50:17

@Vicarius: érdekes egy fickó vagy te. Egy hajóban evezel velem,mégis engem lövöldözöl, hogy azt hidd, hogy nem egy hajóban vagyunk. :) akkor most ki csapja be itt önmagát?

bornagain 2013.03.16. 14:54:37

Nem semmi ez a mai Ige! :)
Galatákhoz 5:15
15 Ha pedig egymást marjátok és faljátok, vigyázzatok, hogy egymást fel ne emészszétek.

Eliezer 2013.03.16. 20:43:16

Mi van itt? Egyre több Jt jelen meg ezen a blogon, de nem értem miért? Nem kell megvédeniük a szervezetet, hiszen Isten szervezetét majd Isten megvédi. Kedves testvérek, ne romboljátok le a hiteleteket még jobban, azzal, hogy leálltok gunyoros stílusban vitázni. Amúgy meg aminek le kell omolnia az le is fog, ami meg szilárd lábakon áll, az úgy is marad.

Nεω 2013.03.16. 21:10:38

@Vicarius:

Ki vagy te, távoli földről beeső nyers idegen? Hogy merészelsz holtaimból újra életre hívni? Nem féled az Istent?

Mondd hát, mi van Timóteusszal?

Nεω 2013.03.16. 21:16:53

@Vicarius:

Ja és szerintem ne becsüld le Sefát a Horger Antalos magasröptű beszédeddel. Azt hiszem, épp hasonlókat tanul, de ha nem, nem sokára fog.

Kicsit olvasgatok tőled. Úgy tűnik kimaradtam egy-két körből.

Nεω 2013.03.16. 21:28:04

@Vicarius:

Csak nem te vagy a Bétel fura ura, aki eltanácsoltad egyik legnagyobb költőnket teljesen jogtalanul?

A JT vallás az egyik legnagyobb hazugság, ami ma a földön létezik, még akkor is, ha te azt hiszed, hogy iszonyatosan okos vagy.

Mint azt olvashattad is, itt zömében olyanok vannak, akik tanúk voltak, és elég magas beosztásban. Tévedsz, ha azt gondolod, hogy a zülleni akarás miatt léptünk ki.

Személyes példám kiválóan mutatja, hogy nem érdekel a "világi élet", de a hazug, agymosott JT igazság sem.

Ha egy kicsit őszintébb és egyenesebb lennél (ne vedd kritikának, csak gondolkodj el rajta) akkor nem mondanál olyanokat, hogy itt déligazságok vannak, és olyan ez, mint amikor a tiniket tiltják a szülők a bulizástól.

Kedves Jehova Tanúja!
Azt hiszem nem sok olyan odaadó tanú volt, mint én. Ám egy dologban különbözöl tőlem:

Engem VALÓBAN érdekelt, hogy mi az igazság. Semmit nem hittem el itt a blogon, amíg LE NEM ELLENŐRIZTEM? hogy valóban úgy van e. És az egyik csalódást követte a másik.

Ez van.

A Tanú teológia, ha beszélhetünk egyáltalán olyanról, a lehető LEGTÁVOLABB áll az igazságtól. Ez van.

De talán egyszer te is megkapod a tisztánlátást.

Az, hogy valaki a tanú agymosásból szabadulva nem tud mit kezdeni magával hirtelen, nos, az teljesen normális.

Nézz utána más agymosó szektákból való távozásoknak is. UGYANAZ A FOLYAMAT. Csak is Isten kegyelme segíthet, hogy valaki viszonylag hamar újra megtalálja a helyét, és még fontosabb, megtalálja Istent. Igazán, nem úgy mint a tanúknál.

Tudod mi a tanú vallás barátom?

Egy totálisan emberi erőlködés arra, hogy elhitesd a világgal, hogy veled az Isten, miközben még csak hírből sincs.

Ez az igazság. Ha érdekel, járj utána, pl olvasva egy igazi nem kicsavart és átírt Bibliát, és tiszta szívvel, mindenféle okos Őrtornyos magyarázat nélkül. Magad is meg fogsz lepődni.

Szép estét!

Vicarius 2013.03.16. 21:39:15

@Τιμόθεος: Rángat az ideg testvér?
Idegesen, kapkodva esel nekem te is, mint itt általában sokan, akik volt tanúk.
Igazad van! Szavaid meggyőztek! Érveid kiütöttek!
Ezt a sokkot ki kell hevernem.

Eliezer 2013.03.16. 22:11:32

@Vicarius:
Mond mi a célod ezzel az egésszel? Csak úgy érdekel, egy igaz hitű Jehova Tanúja nem így beszél. Szégyeld el magad, Jézus ezt a példát mutatta neked és az egész szektátoknak? Hol van az alázat belőled?

reboot (törölt) 2013.03.16. 22:57:07

@Vicarius: 'eleidnek' már feltettem a következő kérdéseket [nem csak itt, más fórumokon is], de eddig mindenki eloldalgott, vagy felsült ... válaszold már meg légyszíves, mert örömömben a cukaharát is megugranám, ha valaki végre lerakna már valami produktumot az asztalra ...

----

@Turris Fortissima: @Mark Tailor:

sziasztok, főleg Mark-nak írom, de @Turris Fortissima is válaszolhat rá, ha van kedve és közölnivalója ez ügyben, szóval, a jj blogján feldobtam ezt a kérdéssorozatot, de nem nagyon harapott rá senki...

tudom, a Mark-nak van még jó pár kérdése, amit lehet, hogy meg akar válaszolni, de örülnék neki, ha a témánál maradva le lehetne szögezni, hogy mi az amit biztosan tudunk a jehova névvel kapcsolatban, íme:

--

isteni név: mi az amit biztosan tudunk?

[1] nincs bizonyíték sem arra, hogy benne volt, sem arra, hogy nem volt benne az EREDETI újszövetségi iratokban, mert nincs kézzel fogható EREDETI példány belőlük

[2] a NWT fordítói bizottság úgy döntött, hogy 237 helyen az "úr" helyett jehovát fog használni

[3] ebből 82 helyen ószövetségből vett idézet található

[4] 155 helyen viszont nem ószövetségi részből vett idézet

--

[1] itt alapvetően az dönt, hogy eleve ki, miben hisz, hiszen bizonyíték nincs, csak következtetések, vagy éppen összeesküvés elméletek

[2] mások is döntöttek így... kérdés: róluk mit tudunk? kik voltak ők, miben hittek, milyen cél vezérelte őket? és ami nagyon fontos: ők mire alapozták ezen döntésüket?

[3] tényszerűen kimutatható-e hogy ezeken a helyeken egyértelműen jehováról szóló, és nem jézuson beteljesedő, vagy rá alkalmazott ószövetségi idézet található?

[4] miért pont ezen a 155 helyen? máshol miért nem? milyen teológiai következményei vannak annak, ha ott jehova, vagy éppen az úr szó szerepel?

--

további kérdéseim, főleg azokhoz, akik szerint a jhvh helyreállítása szükséges volt:

[5] az állítólagos isteni név kiirtása mikor történhetett?

[6] hogyan, milyen módszerekkel?

[7] milyen szintű irányított, összehangolt cselekvés kellett a jelenleg tapasztalható végeredményhez?

reboot (törölt) 2013.03.16. 23:24:16

@Τιμόθεος: szeva :) "elkapott az ideg"

:D

bocsásd meg neki, nem tudja mit beszél :) vagy nem nézett még piedone filmeket :D én most úgyis szakállas vagyok, te meg állítólag hasonlítasz terensz hilre ... ez már minket predesztinál :D már csak egy balek hiányzik, 'különben dühbe jövünk' :D

youtu.be/QHfYB1zyf3U

Nεω 2013.03.16. 23:35:39

@Vicarius:

Ja hogy mindig a reakcióval van a baj.

Jó helyen vagy tanúéknál testvérem, én is tisztán látok már.

A tanú vallás kifejezetten kedvez a hasonló szemléletet vallóknak mint te.

Tanúként mindig az volt a hunyó, aki ki merte nyitni a száját, még ha nem is a legilledelmesebben. Nincs benne alázat, kvázi lázad. A többi mindegy mekkora genyó, mindegy mennyi embernek árt, a lényeg, hogy tud alázatoskodni. Végül is, te tudod, hol érzed jól magad. Nekem teljesen mindegy, csak ne mondj olyanokat, ami nem igaz. Márpedig a kommented ami felhúzott, úgy 80% félrebeszélés volt, vagy éppen teljességgel hazugság.
Ez a blog nem egy tinikre nézve ártalmas buli, akár tetszik akár nem.

Ez kérlek, a mostoha!!! fater mániája, aki veri a gyerekét, és azt mondja neki, hogy a világ gonosz odakint, úgyhogy maradjon otthon. Az, hogy ő mennyire szadizza, már senkit nem érdekel. Na ezzel van bajom kedves Jehova Tanúja!

Amúgy, ha már így rákérdeztél, úszva a jó példa mutatásának pátoszában, akkor felelek neked:

IGEN, rángat az ideg az olyanoktól mint te, és tudod miért?

Mert ide jön/jöttök (felőlem gyertek), ossza az észt, lefricskáz másokat, de arra nem hajlandó, hogy őszintén utánanézzen a dolgoknak. Miért merem ezt állítani? Nos azért, mert tudom, hogy én ki vagyok, ki voltam, és miért nem képviselem tovább.
Ha az igazság érdekelne, akkor azt nagyon hamar meg tudnád találni magad is, csak éppen arról van szó, hogy nem akarod. Miért nem, én azt nem tudhatom.
Érvek??? Ne nevettess.
Téged nem győz meg semmiféle érv, csak idegesíted az embereket.

Amikor én idejöttem a blogra legelőször, nem osztottam az észt, mint valami nagy mindent tudó. Olvastam kb fél évig, ellenőriztem, mérlegeltem, és döntöttem. Azokkal sem kötekedtem, akikkel semmilyen szinten nem értettem egyet. Amit te csinálsz, az igen, jól látod, csomóba kötve cibálja minden egyes idegemet.

Kb a magadfajták miatt nem kommenteltem már jó ideje. Színvonaltalan, idegesítő, puszta időpocsékolás olyanokkal vitatkozni, mint te. Csak azért kaptam fel a fejem, mert nevesítettél az egyik hozzászólásodban, ami azt mutatja, hogy megjegyezted a nevemet. Ennyi.

Ha emberi hangon és emberi értelmet tükrözve nyilatkoztál volna meg -még ha nem is értünk egyet- hidd el, nem így reagáltam volna.

Rosszul és rosszat mondtam? Lehet. Biztos. De elegem van abból, amit képviselsz, és abból is ahogyan.

Azért megbántani nem volt célom.

Áldás Béke

Nεω 2013.03.16. 23:38:41

@reboot:

Ja, kicsit bekapott. De hát ilyen az ifjú Timóteusz. Majd ha annyi idős lesz, mint Pál... az Ördög jobb keze....

Na akkor majd Timó is előbb számol, aztán nyel, aztán inkább úgy dönt, hogy meghagyja a sóval fűszerezett válaszadás lehetőségét Kingdomnak vagy Boragannek, vagy Pinyónak... na ez van....

bornagain 2013.03.17. 00:08:40

@reboot:
Te szakállas vagy???
Dehát az még a hitehagyásnál is nagyobb bun! :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 00:17:17

@Vicarius: >>Igazad van! Szavaid meggyőztek! Érveid kiütöttek!<<

:D Kiváncsi vagyok, hogy te szavaid kit fognak meggyőzni, és az érveid kiütni? Hajrá. Bizonyítsd be, hogy Isten szervezetében vagy.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 00:29:51

@bornagain: Én is csalódtam. Rajtam van pár tetoválás, de az szerintem semmi a szakállhoz képest. Azt még én se mernék növeszteni. Az nagyon kemény! @reboot: Nagyon kemény vagy tesa! Szakállad van? akkor most már biztos, hogy mindenben egyet fogok veled érteni. Ki mer ellentmondani egy Fidel Castronak, Egy Piedonénak, egy Ötvös Csöpinek? Ha nem haragszol ezentúl még jobban egyetértek veled

svtor 2013.03.17. 00:32:41

@Vicarius: csak három szót idéznék az oldalnyi írásodból, annak is a végéről... "vagyok, aki vagyok!"
Ez a három szó pont az UVF-ből hiányzik, kérlek, hogy oda írd be( 2 Móz. 3:14), és ne ide a blogra. Annyit segítek, hogy valakinek a NEVÉRŐL van szó!!!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 00:39:18

@Τιμόθεος: @Vicarius: Ha már a fura urakról van szó, ime egy sajátos feldolgozása a versnek: www.youtube.com/watch?v=-sY8L3EtslY

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 00:44:26

@Vicarius: Egyébként az egyetem fura urának kedvenc verse itt van a számomra legszebben megzenésítve.Lehet, hogy én már ezt akkor énekeltem, amikor te még azt se tudtad, milyen lehet ez a vers:www.youtube.com/watch?v=bikCVRw5wfE

reboot (törölt) 2013.03.17. 00:52:06

@bornagain: most igen, de levágom holnap :) mert hétfőn már úgy kell kinéznem, ahogy 'illik'

A szakál mizéria meg egy figyelmeztető jel kellene hogy legyen ...

reboot (törölt) 2013.03.17. 00:57:10

@Τιμόθεος: nem kell szabatkoznod, nem azért írtam

nálam ha felmegy a pumpa, a többség kivágja a magas cét, evvvan, így vagyunk szépek :) nem lehet mindenki töketlen :D

reboot (törölt) 2013.03.17. 00:59:50

@sefatias: én is :) mert inkább leszek segnyaló, vagy bólogató cimbora, mint agymosott szektatag, akinek megmondják, kik az igaz barátai ...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 01:00:16

@reboot: A múltkor bennem is felment a pumpa....mikor mellé ültem a vécén...kellemetlen volt :P

Vicarius 2013.03.17. 07:43:51

@svtor: Köszönöm a segítséget. Nem gondoltam volna, hogy egy névről van szó.:D

Vicarius 2013.03.17. 07:58:23

@Τιμόθεος: Ne haragudj, hogy belerondítottam a csendéletbe és én is leírtam a véleményem. Azt gondoltam ezt én is megtehetné. Te már elkülönültél? Esetleg bentről szidod azokat, akik között te is vagy? Köszönöm a szíves vendéglátást itt, nem zavarok tovább.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 08:09:54

@Vicarius: Tegnap nekem fel se tűnt, hogy mennyire magas lóról beszélsz, csak éjjel. Azért ne felejtsd el, hogy mi is emberek vagyunk. De ha nem is tartasz minket annak, azért jusson eszedbe, hogy épp a mi szintünkön vagy.

Vicarius 2013.03.17. 08:10:04

@reboot: Mielőtt dühbe jönnél, a JHVH név ismeretem szerint nincs az újszövetségben, az Új Világ fordítás kamu, magam sem szeretem. Leslie sokszor írt erről, nem tudom cáfolni. Sok más kérdés is van, amire nincs szervezeti korrekt válasz,de más vallási közösségek sem megnyugtatóak. Ezért vagyok még itt.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 08:12:29

@Vicarius: nagyon örülünk hogy itt voltál. Nagyon sokat segítettél abban, hogy ne felejtsük el, milyen jellem szükséges a bent maradáshoz.

Vicarius 2013.03.17. 08:13:02

@sefatias: Nincs alattam ló. Inkább hagyjuk az egészet.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 08:14:56

@Vicarius: És ez?

Igazi hangember vagy, miközben azt sem tudod, hová is mehetnél, miután eltanácsolt az egyetem fura ura.
Jó! Lehet, hogy ez magas neked, inkább úgy fogalmazok, hogy miután közös megegyezéssel távoztál a megmentés helyéről

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 08:16:43

@Vicarius: ha meg nincs, és te is ugyanolyan hitehagyott vagy mint mi, akkor minek csinálod a fesztivált? A Jehova névnek meg olvass utána . A Lezli nem biztos, hogy jól tudja

Vicarius 2013.03.17. 08:20:25

@sefatias: Tőletek is kapnak ám segítséget az ide csöppenő tanúk. Jellemről ne beszélj kérlek, abban nem vagy példa. Legyőztetek! Megyek és sírok!

Nεω 2013.03.17. 08:25:20

@Vicarius:

Elnézést a túlkapásomért.

Minden jót

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 08:34:25

@Vicarius: :) észre se veszed mennyire rossz alapon állsz. Hidd el, ha őszintébb lennél magadhoz, meg Istenhez akkor értelmesebb párbeszédet tudnánk folytatni. De ha ilyen maradsz, akkor tényleg semmi értelme

Canadien 2013.03.17. 09:09:12

@Vicarius: Végig olvastam a kommenteket, nem kívánok állást foglalni senki mellett sem, de előbb magadat győzd le, s utána hadakozz másokkal.

bornagain 2013.03.17. 09:57:36

@Vicarius:
Ne menj! Kell ez ide, mint a show - bocs, már annyira megszoktam az angolt: mint a só!!! :)

Vicarius 2013.03.17. 11:48:56

@reboot: Lehet tőled tanulni. Azon kevesek közé tartozol, akinek tehetsége is van, nem csak hangja. Te sűrűbben. is létezhetnél. Na nem udvarolok tovább egy hitehagyottnak.

reboot (törölt) 2013.03.17. 12:19:04

@Vicarius: én is másoktól vettem a tudást, nem a kisujjamból szoptam ki

Vicarius 2013.03.17. 12:28:49

@bornagain: A só káros az egészségre! Kiégeti a talajt is, pedig ez nagyon termékeny, itt nőnek fel a mások pikuláját a szájukban tartó és azzal muzsikáló hangemberek, akik egyik pillanatban büszkék a Jehova Tanúi kongresszusán mondott előadásaira, amit fel is tölt ide, aztán hülyének nézi azokat, akik elhitték ezt neki.
Nekem nincs gondom azzal, ha őszinte szándékkal figyelmeztetni akar valaki, hogy rossz irányba haladok, de akkor igazolja is és mutasson utat, különben csak felzavar és a vak vezeti a világtalant az örök világosság felé. Itt sokan látni vélik a franyót, de azt titkolják. Melyik tanú menekül ki a szervezetéből addig, ameddig nincs másik, valódi alternatíva. Te nem támadtál rám! Te nem is lehetsz volt testvér, de leendö még igen.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 12:40:14

@Vicarius: Látom neked kifejezetten velem van bajod. :) Drága szerelmem, te hatalmas tévedésben vagy. Én nem nézem hülyének Jehova tanúit. Kicsit ellentmondásba keveredtél önmagaddal. Tegnap még azt mondtad, hogy visszavágyom oda, most meg azt hogy szerintem hülyék vannak ott. El kell, hogy keserítselek. Én testvéreimnek tekintem a tanúkat, mivel rengeteg Őszinte keresztény van ott, csak nem a pontos ismeret szerinti imádatot gyakorolják. Persze, hogy mi a pontos ismeret az fogós kérdés, de ezzel kapcsolatban itt olvashatod az álláspontomat: sefatias.blog.hu/2012/10/01/pontos_ismeret_igaz_vallas
Mindazonáltal én boldogan állok be a vakok sorába, mert én még csak a kereső kategóriába tartozom. De hát mindenkinek az a véleménye rólam ami. tojok rá :) Róma 14:22

svtor 2013.03.17. 12:58:20

@Vicarius:

Mivel én külső szemlélő vagyok, nem voltam tanú, én is hasonló dolgokat figyeltem meg, mint te is. Többször is írtam már itt a blogon, hogy a volt tanúk, akik nem kötelezik el később magukat egy másik felekezethez, azok maguknak összeállítanak egy saját egyedi vallást! Kicsit lehet erős lesz a mondandóm, de amolyan ismeret mániások lesznek, ami szerintem még Őrtorony beidegzés...
Tudod, (pontos) ismeretet szerezni rólad...az az örök élet!!!

Ha Sefa még nem találta meg egészen Istent, akkor, hagyjuk meg Istennek a lehetőséget, hogy Ő találja meg Sefát...

Jézus is azt, mondja: "Aki ismeri az én parancsolataimat, és megtartja azokat, az szeret engem; aki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, én is szeretem azt, és KIJELENTEM magamat annak." (Jn 14:21)

Melyik lehet vajon a nehezebb? Bent maradni és sunnyogva, titkolva élni a valós tudásunk és hitünk szerint, ami több pontban eltér a Szervezetétől, vagy kilépni és, ha kell, egyedül újból felépíteni az életünket?

Akik itt blogolnak, azok az utóbbit választották...ezt legalább becsüld bennük!!!

svtor 2013.03.17. 13:04:18

@svtor: Leslinek meg van vagy 10-12 év előnye Bibliatudásban + élettapasztalatban a többiekkel szemben...
mindig szívesen olvastam tőle, mikor megosztotta a bibliaismeretét velem vagy másokkal, de sokszor vádlólag használta fel az igét, egyes személyek térítésére....na, ez már nem tetszett annyira!!!

Az itteni közösség nagyon vegyes, ez igaz, de mégis egységes....akinek van lelkiismerete az a maga módján próbál segíteni a tanúknak...aztán a Tanúk közül van aki meghallja, van aki nem...ennyi!!!

Vicarius 2013.03.17. 13:10:19

@svtor: Na ez szimpatikus. Végre, ilyenek is vannak.
Természetesen jöjjön ki mindenki, ha már annyira gonosznak tartja, de akkor ő egy új ember, aki most kezdi az új életét és keresgél, tapogatózik, tehát óvatoskodnia kell, nem oszthat észt másoknak, mint aki nagyon tudja az igazságot. Kíváncsi vagyok, te hol találtad meg a nyugalmad, tartozol-e valamilyen gyülekezethez. Természetesen Jézusnál kell keresgélnünk, ebben egyetértünk.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 13:10:48

@svtor: >>Kicsit lehet erős lesz a mondandóm, de amolyan ismeret mániások lesznek, ami szerintem még Őrtorony beidegzés...<<

Ezt nagyon jól látod Tesa! Éppen ezért a volt tanúk speciális segítséget igényelnek, amit a vallások nem tudnak nekik megadni. Ebben az egyedi vallás összerakásban is igazad van, bár azt nem tudom, hogy ezt negatívan, vagy pozitívan érted. Én személy szerint egy vallásoktól független, evangéliumi alapokon nyugvó baráti közösség által megtartott összejövetelben gondolkodom, ahol egyenrangú félként közösen tanulmányozzák a bibliát. Több ilyen is van a környéken. Ez nem csak volt tanúknak jutott az eszébe. De ez a megoldás segíthet kiszakadni a tanús gondolkodásból, és utat nyitni később esetleg egy önálló gyülekezet létrehozásához, mely csatlakozik valahova a saját módszereivel, vagy pedig megmarad egy bibliakőr szintjén, ami jelenleg számomra a legszimpatikusabb megoldás

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 13:21:22

@Vicarius: jól látom, hogy az irántam érzett ellenszenved túlmutat ezen a blogon, és mélyebben gyökeredzik, valahol a múltban?

Vicarius 2013.03.17. 13:21:53

@svtor: A Leslie le sátánozza a szervezet. Ez durva. Pokolra küldi, aki nem hisz neki. Ez durva. Amiket a Bibliából ír, az durva, de jó értelemben. Ő irányt mutat, amihez nem vagyok szokva. Nekem eddig csak a szervezet mutatott irányt. Lehet, hogy nem a helyeset? Van jobb is? Hol? Kiknél? Nyitott vagyok, persze csak a jobbra, igazabbra. A Biblia magában való értelmezése, magányosan, vagy ökumenikus zűrzavarban, nem elégít ki.

Vicarius 2013.03.17. 13:40:13

@sefatias: Rossz nyomon vagy.
Nincs ellenszenv, próbállak megérteni, de nem könnyű.
Te testvéreidnek tartod az általad elítélt vallásszervezet tagjait, közben lehurrogod azokat, akik idejönnek, hogy védelmezni próbálják csapatukat és hitüket. Jó, vannak, akik csak provokálnak, de te nem válogatsz, nyírod a volt hittársaid egoját, sárba akarod tiporni a hitük alapjait, le akarod bombázni egyből az egészet, amire építettek idáig.
Testvér! Együtt építkezni! Ismered milyen az? Tudod, iskolakönyv! Közös alap építése, aztán jöhet lassan az építés erre az alapra. Ne feledd, az alap nem a tied és nem az enyém! Azt együtt kell lerakni és nem saját, főleg nem mások bölcselkedése alapján.
Az összes bajom veled az, hogy nagyobb a füst, mint a láng és a füst elhomályosít. Kicsit lassabban, csendesebben, kicsit a saját értelmedre is támaszkodva, persze csak kicsit, mert a saját értelem nem az Istené!
Én azért kerültem ide, mert egy volt barátom, aki már nem lehet az, mert kizárták, egyfolytában küldözgeti ennek a blognak az anyagait és a kíváncsiság nagy úr, de látom, hogy tényleg veszélyes. Nem szeretnék itt ragadni, persze nehéz nemet mondani egy kíváncsi embernek, de igyekezni fogok.
Szóval nem akarok haraggal elválni, elnézést, ha megbántottam a testvéremet, aki testvérének tart.

svtor 2013.03.17. 13:40:59

@sefatias: Sefa, nem tudom, hogy mi a legjobb út...tudod, hogy a nagy út törőnek tartalak, a tanúk számára...
Viszont, amilyen részletesen beszámolsz az úton való haladásodról, azt érezni, hogy nincs még meg a cél...ezt a tanúk is észre vehetik! Ők ahhoz vannak szokva, hogy van egy rajt, meg egy cél! Az apró lépésekkel ők nem foglalkoznak, mert a Szervezet nem ad rá teret nekik. Minden rosszat képesek elviselni, bármilyen hülye helyzetbe kényszeríti is a Szervezet őket, a saját szabályainál fogva!

Talán több összefoglaló írás kellene, mint több apró részletes,...de ebben sem vagyok biztos...
A blogodat igazából a magad vagy a tanúk segítségére írod? Ez döntő lehet a továbbiakra nézve.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 13:43:52

@Vicarius: >>Te testvéreidnek tartod az általad elítélt vallásszervezet tagjait, közben lehurrogod azokat, akik idejönnek, hogy védelmezni próbálják csapatukat és hitüket.<<

Én ugyan nem hurrogom le azokat akik idejönnek. Csupán bosszant az arrogáns beköszönés ami jellemzi azokat akik idenéznek. Pl téged is. és amint látod nem csak én haraptam rá a stilusodra, hanem tőlem függetlenül mások is.

Vicarius 2013.03.17. 13:44:23

@sefatias: -hé tesa! Te ki vagy közösítve?-
Az email cím ne zavarjon meg. Nem tervezek hasonlót, ez ide készült. Persze, ki tudja, mit hoz a jövő. Remélem, hogy ilyet nem.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 13:49:20

@svtor: "Viszont, amilyen részletesen beszámolsz az úton való haladásodról, azt érezni, hogy nincs még meg a cél."

Ebben igazad van. Bár most már inkább azt mondanám, hogy körvonalazódik a cél, és úgy néz ki, hogy most már nem egyedül kell keresnem. Mindenesetre azt tudnod kell, hogy sok mindent nem írok le a blogomon, mert néhány új ismeretem nagyon megfeküdné a tanúk gyomrát. Ezért amit tőlem olvasol, az mindig le van maradva egy két hónappal a jelenlegi állapotomtól, Valamint nem mindent tudok bizonyítani. És amiben nem vagyok biztos azt nem rakom még ki, még akkor sem, ha van valóság alapja. Tudod én nem okos ember vagyok, hanem bátor. Szükségem van okos emberekre akik kihasználják a betonfejűségemet, és akiknek én pedig kihasználhatom a tudását. Ezért szeretem Reboot, és Timoteusz testvéreimet. Bennük megvan ami bennem nincs

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 13:50:00

@Vicarius: oké bocs. közben már olvastam a kommentedet. Értem

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 13:53:16

@Vicarius: >>Persze, ki tudja, mit hoz a jövő. Remélem, hogy ilyet nem. <<

Hát ha szeretnéd megtalálni az "igazságot" és az szerint élni, prédikálni, akkor elkerülhetetlen lesz

svtor 2013.03.17. 13:53:33

@Vicarius: HÉÉÉÉÉÉÉ! Ne válj, ne menj el, vagy ne véglegesen. Te vagy az első Tanú aki, nyiltan olyat is mond ami a Szervezetre nézve gázos....

Olvass sok volt ex-tanú történetet, hogy ők mit csináltak és hogyan döntöttek egy-egy felekezet mellett... a legtöbben úgy kezdték, hogy imádkoztak Istenhez, hogy Ő mutssa meg az utat számukra..., hogy merre vegyék az irányt.

Annyit tudok mondani, hogy pont a másik végletet képviselő gyülekezethez tartozok, mint a JT.
Nagyon speckó a történetem, de még most se vagyok képes írni róla... Később meg akarom írni, de még nekem is segítségre van szükségem!!!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.17. 16:14:53

@Vicarius: >>Rossz nyomon vagy.
Nincs ellenszenv, próbállak megérteni, de nem könnyű.<<

Akkor ebben is egyetértünk :DDDD

bornagain 2013.03.17. 18:00:14

Látogatóink voltak délután...
Hogy itt micsoda fprgalom volt !!! :)

küzdős 2013.03.17. 20:47:27

@bornagain: A gépem befuccsolt. Nem bírta a tempót.

küzdős 2013.03.17. 20:50:28

@sefatias: Barátom! Kezdtem aggódni, hogy ne akadj ki. Jó volt a tankcsapda buli?

Canadien 2013.03.17. 20:56:02

@küzdős: Még hogy a Sefa kiakadjon! Azt hittem ennél jobban ismered.
Ez a viselkedés nála pszichológiai hadviselés!

küzdős 2013.03.17. 21:16:01

@Canadien: Még nem igazán ismerlek téged, Sefa barátomat már aránylag igen, de sokkolták már párszor.

Canadien 2013.03.17. 21:47:52

@küzdős: Dehogynem ismersz, találkoztunk már személyesen is.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.18. 05:05:30

@küzdős: :) Jó volt Tesa. Zúztak a fiúk.Én meg élveztem.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.18. 07:52:18

@küzdős: van egy olyan érzésem, hogy nálam a nappaliban

Canadien 2013.03.18. 07:56:37

@küzdős: Akkor volt részed fehérben és feketében is.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.18. 08:03:22

@Canadien: :D akkor itt van majdnem a teljes szolgálati bizottság. Vajon a többiekre mennyit kell várni?

bornagain 2013.03.18. 10:41:43

@sefatias:
Na, még az a szerencse, hogy nem a hálóban! hehehe... :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.18. 10:48:22

@bornagain: :DDD rossz az aki rosszra gondol :) :P

küzdős 2013.03.18. 16:08:29

@Canadien: Megáll az eszem! Író lett az olvasó?
süti beállítások módosítása