EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Levél egy friss Tanútól

2013.02.05. 16:31 | Johnny Joker | 72 komment

Változatlanul közlöm a legutóbbi gyorsbeküldőn érkezett üzenetet:

***

Nagyon rég kerestem azt a valakit aki ezt a világegyetemet létre hozta és az egész földet beleértvel mindent !! Nem nevelkedtem vallásos családban !! Az élet kegyetlen téfát Üzött velem , és csak halottam másoktól mert megvert az Isten !! 17 éve kezdetem kutakodni a valássok külömböző ágazataiban !! Sajnos sehol nem kaptam megfelelő válazt a kérdéseimre ! Ismertem Jehova tanuit de valahogy ugy alakult hogy velük sohsem beszéltem a hitükről ! Tele fálydalommal és gondal..3 ével ezelőtt megkerestek a tanuk és kaptam 1 meghivót az emlék Ünnepre ! nem volt ismeretlen számomra az emlék Ünnep ! nagy Boldogság töltött el ! fiammal aki akkor még 19 éves volt elmntünk ere a Csodálatos meghivásra !! Kerstem a társaságukat mert nem értettem mitől másak ezek az emberek .. honnan ez a nagy szeretet embertársaik iránt .. Fügetlenül ki hova tartozik !! Ezek az emberek Lojálisak voltak velem és elentétben a sok vádaskodástól ! Nagyon sok mindent megértettek velem ! Nem voltak tolakodók mint ahogy olvastam rólluk ! ismételtem elmondhatom hogy ennyi szeretetet és tisztelett az életben nem kaptam senkitől !! Mostmár büszkén le is irhatom hogy a Fiam 2011-ben megkereztelkedett .Én 2012 novemberében ! Ádattam az életem Jehovának ! Jelképesen hisz most várnak rám még a nagy dolgok amit elvár Tőllem Jehova Isten !! Nagyon boldogok vagyunk hogy megismerhettük hogy szolgálhatunk Égi Atyánknak ! Annyi annyi áldásban van részünk naponta amit elmondani nem lehet !! Boldogok vagyunk hogy megtaláltuk az igasságot és járhatunk ezen az uton ! Jehova áldása legyen minden Testvéren !!

Regi

***

Jehova Tanúi beszervezési technikáiról itt olvashatsz:

Címkék: ébredjetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr45064272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toronyőrbácsi 2013.02.05. 17:26:22

"Dicsérd velem, hőn Jehovát........" Ez most valami vicc? Kell itt magyar-ászkodni? Kedves Beküldő! Nem kertelek, csak egyszerűen rákérdezek: jól meggondoltad? Csak egy jó tanács: húzd ki a forró biliből a kezed, és addig menekülj, amíg nem késő! Nem vagyok az a fajta, aki megmagyarázza, mit miért mond és hogyan, de ha jót akarsz a fiadnak és magadnak, akkor veszem kapkám, kabátom, oszt trikó. Vannak ezen a blogon olyanok, akik 10-20-50 évet lehúztak a Watchtower szektában, ők biztos finomabban fognak fogalmazni. Olvasd inkább az ő kommentjüket! Még egyszer hangsúlyoznám, hogy olvass egy pár régebbi posztot erről a blogról, aztán döntsd el van-e valóságalapja. Töménytelen mennyiségű azoknak a száma, akik elhagyták az "igazság útját".Miért? Mindenki sértődött? Mindenki hitehagyott? Mindenki gonosz, rosszindulatú? Senki nem szereti az igazságot ezek közül? Vagy csak egyszerűen felismert több dolgot, ami alapján arra a következtetésre jutott, hogy ISTENNEK EHHEZ SEMMI KÖZE nem lehet! "Egészen addig azt hittem, hogy táncolok, amíg valaki rá nem lépett a kezemre."
- J. B. White

bornagain 2013.02.05. 17:55:31

Regi, most te ezt komolyan ide címezted? Vagy a talált tárgyak osztályáról kerult ide?? :D

Szabad Vagyok 2013.02.05. 18:24:46

Ez egy boldog ember! Ja, csak nem tudni mitől. Tanuk között sok a szer használó unikumista. Ekkora IQ - val lehet, hogy jobb is ha bent marad. No, egy pár év és olvashatjuk a megbánó szavakat is tőle és a fiától.

Szabad Vagyok 2013.02.05. 18:55:42

Egyébként, ha valaki annyira jól van ' szellemileg' minek ír erre a blogra? Érdekes ez már csak azért is, mert pont most kaptam egy emailt egy hű Tanutól aki Armageddoni halálomat ecsetelte, ha nem térek vissza. Igen, Ő is hűséges :D. És milyen elbeszélgetünk :D

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.02.05. 18:58:24

Az írásképe és a leírtak alapján Regi egy tanulatlan, egyszerű, könnyen befolyásolható, az életben csalódott ember, amely embertípus Jehova Tanúinak tökéletes, könnyű préda. Egy kis dicsérgetéssel a tanulmányozásokon, a gyülekezeti szeretetbombázással és az "igazság", az Újvilág ígéretével már be is szervezhető az ilyen ember, aki - jó esetben - csak hosszú-hosszú évek, évtizedek után jón majd rá, hogy nem Jehovának adta át az életét és nem Jehova vár el tőle dolgokat, hanem egy pénz alapon működő, kizsákmányoló emberi szervezet, az Őrtorony Zrt.

Érdekes még megfigyelni az átalakulóban lévő szóhasználatot... még nem teljesen tanús, de a rendszeres agymosás, majd gondoskodik róla.

Sajnos az ilyen emberek teljesen védtelenek az Őrtorony szervezet kifinomult elmekontroll-technikáival szemben.

Aranyosi 2013.02.05. 19:13:53

A mondás itt is érvényes " Lakva ismeri meg az ember a másikat". Remélem a csalódásokat is ilyen átszelleműlten fogja viselni.

küzdős 2013.02.05. 19:28:34

@Johnny Joker: "Érdekes még megfigyelni az átalakulóban lévő szóhasználatot... még nem teljesen tanús, de a rendszeres agymosás, majd gondoskodik róla."
Bocsika, csak kérdem: Itt van még mit mosni? Ez olyan lenne, mint az arany mosás, mossuk a semmit!
Pardon, böszme voltam, de a szív teljességéből szólt a szám! :D

Niro 2013.02.05. 19:49:49

@Johnny Joker: Én "ismerek" egy tanút, aki komolyan mondom jobb neki benn mint kinn, túl bonyolult a felfogásának már ránézésre a világi komplikált élet, vannak akiknek az IQ szintje ennyire elég, sajnálatos, de ezek az életbe nem jönnek ki, ha ki is jönne akkor sem tudna mit kezdeni magával, vezetésfüggők, azért persze kár értük.

Nεω 2013.02.05. 19:53:33

@Szabad Vagyok:

Hát hallod...

Nem rég beszéltem egy régi "kollégámmal" együtt koptattuk az SZKÍ padjait... annó...

És hát, mit is mondhatok... folyamatosan elítélt engem azért, amit teszek, vagy mit éppen nem. Megmondta azt is, hogy szerinte milyen filmeket kellene néznem és milyeneket nem...

Kérdezte, hogy járok e gyülekezetbe. Mondtam, hogy nem, de már bármelyik másik vallásba előbb elmennék, lassan ott tartok.

Látni kellett volna fejét... kind of... metamorfózis...

Persze ironikus a dolog, emrt míg engem ítélget és a családja előtt úgy mutat be, mint aki elhagyta Jehovát, ő teljesen illegális tevékenységeket folytat, melyeken csak mosolyog...

Közöltem is vele, hogy kissé képmutató, nem érzi? Mert persze az igazság, mármint a valódi igazság nem érdekli. Semmit nem tudtam neki mondani, de talán jobb is- így is kavart nekem nem kicsit.

Hát ennyit a hithű képesített szolgákról... akik egykor barátok?? is voltak...

Szabad Vagyok 2013.02.05. 19:59:52

@Τιμόθεος: Akivel levelezek azzal tanulmányoztunk is. Örök tanulmányozó. De most nagyon Tanu lett, papíron. Nekem azt javasolta imádkozzak az életemért :D
Az, hogy Ő mit tesz az nem számít. Csak a vének meg ne tudják! :D

Nεω 2013.02.05. 20:09:14

@Szabad Vagyok:

Hát ilyen egy tipikus tanú... ítél, beleokoskodik a másik életébe, gondolván, hogy attól ő jobb ember lesz..

küzdős 2013.02.05. 20:15:36

@bornagain: Bocs, de ezt én írtam neked egy üveg unicum után, csak félre csúszott.

bornagain 2013.02.05. 20:18:03

@küzdős:
Mimimi? Miféle "Lüke!" ??? :)

Niro 2013.02.05. 20:18:18

@küzdős: Sajnálom az ilyeneket is, de IQt nem lehet adni, a célközönség inkább az legyen aki legalább majdnem eléri az átlagot:-) A borzasztó mikor okos embereket is behülyítenek...

Volt Tanú 2013.02.05. 20:23:42

Szerintem ez a levél kamu.

névtelenül 2013.02.05. 20:36:43

Te Régi! Mit gondolsz magadról? Szerinted neked ebben a kérdésben tényleg a magad véleményére kell hagyatkoznod? Hol húzod meg a határt? Mikortól érzed a szükségét annak, hogy több infót szerezz be az Őrtorony Társulatról? Bízol a döntésedben? Úgy érzed, elegendő a tudásod erről a vallásról hogy belépj? Egyáltalán honnan informálódtál róluk? Csak nem tőlük?
Régi! Gondolkozz!

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.02.05. 20:51:40

@Volt Tanú: @bornagain:
Lefényképezhetem nektek a felületet, ahova beérkeznek a gyorsbeküldő üzenetei, ha nem hiszitek =D Ja és az e-mail címe is megvan természetesen.

Miért gondolod, hogy kamu? Nem szoktam kitenni semmi kamut.

Virago_1000 2013.02.05. 21:00:36

@Τιμόθεος: "Hát ilyen egy tipikus tanú... ítél, beleokoskodik a másik életébe, gondolván, hogy attól ő jobb ember lesz.. "

- Ecsem, megalike, ez hu de nagyon igaz!

küzdős 2013.02.05. 21:24:34

@Niro: Okosokat egyre kevesebbet gyűjtenek be! Ha mégis, akkor azok hamar lépnek.
Az itteni író nem volt Einstein tanítványa, az bizti, de vakolatnak jó a toronyhoz! Darabra jól jön, statisztikát javít, ezért kell a bulihoz. Keletiesen nuku IQ, kobak kong testvérrel bővült az értelem!

Laci7000 2013.02.05. 22:04:30

@küzdős: Nekem az előbb az jutott eszembe, hogy: -Mi Jehova legdicsőbb cselekedete, amit köztük végez?
- Az, amikor a Tanúkat kiszabadítja onnan :-)

Volt Tanú 2013.02.05. 22:27:20

@Johnny Joker: Van egy ilyen érzésem, talán mert valamiért nem érzem koherensnek a helyesírási hibáit a szóhasználatával, meg azokkal, amiket helyesen le tud írni. Konkrétabban nem tudom megmondani, csak egy érzés. Tudom, hogy nem tennél ki olyat, amiről tudod, hogy kamu.

svtor 2013.02.05. 22:43:20

Regi!

"17 éve kezdetem kutakodni a valássok külömböző ágazataiban !! Sajnos sehol nem kaptam megfelelő válazt a kérdéseimre !"

Milyen kérdéseidre nem kaptál választ? Itt is kérdezhetsz nyugodtan, szerintem sokakat érdekelne!

Consuelo 2013.02.05. 23:28:53

Üdv Mindenkinek!

Személy szerint az értelmi képességei miatt én nem „cinkelnék” senkit. Mindenkinek annyi van, amennyit kapott (persze valamelyest egy bizonyos határig fejleszthető).

Több furcsa momentum is van a levélben, melynek okán először én is azt gondoltam ez valami „kamu”.

JJ oldalának a címe: Mindenkinek Jehova Tanúiról. Ha valaki csak a leírás részt olvassa, akkor abból nem derül, ki az oldal küldetése., ha mondjuk a felette lévő bal oldali néhány sor elkerüli a figyelmét.(Mert annyira lelkes.)

Lehet a levélíró azt gondolta, hogy ír a személyes megtéréséről, mint információt, mindenkinek Jehova Tanúiról.

Amit én érdekesnek találok a levélben az, hogy milyen különös és kiemelt hangsúlyt kap (az én olvasatomban):” Kerstem a társaságukat mert nem értettem mitől másak ezek az emberek .. honnan ez a nagy szeretet embertársaik iránt .. Fügetlenül ki hova tartozik !! Ezek az emberek Lojálisak voltak velem és elentétben a sok vádaskodástól !”” ismételtem elmondhatom hogy ennyi szeretetet és tisztelett az életben nem kaptam senkitől !!”

-hova tartozástól függetlenül…hmm, milyen hovatartozásról beszélhet? (faji, etnikai?)
-lojálisak voltak velem ..hmm, (méltányosak, igazságosak) miben?
-ellentétben a sok vádaskodástól, ennyi tiszteletet nem kaptam senkitől…hmm, kinek lehet és miért ez ennyire fontos?

Ez a kifejezés, még egy friss tanú szájából is furcsa:” Az élet kegyetlen téfát Üzött velem , és csak halottam másoktól mert megvert az Isten !!”

Nem tudom, van erről a levélről egy elképzelésem, de inkább nem osztom meg.

metanoia 2013.02.05. 23:47:42

"Isten könyörülj meg nékünk, hogy ne szenvedjen tovább népünk.

MEGÁTKOZTÁL meg is vertél örök
csavargóvá tettél.

MEGÁTKOZTÁL meg is vertél örök csavargóvá tettél.

Isten könyörülj meg nékünk, hogy ne
szenvedjen tovább népünk."

részlet a cigány himnuszból

picket9 2013.02.05. 23:52:06

Kedves Regi,
ha jól érzed magad most, az remek.
Segíts nekünk felismerni, hogy mennyi áldás
van Jehova Tanúin, mert itt sokan csalódtak
az Örtoronyban, de nem a Bibliában.

Ha átadtad magad Jehovának, akkor
lassan a keresztelkedés előtt állsz, de biztos
vannak kérdéseid, ami miatt írtál erre a blogra.

Tegyél fel konkrét kérdéseket, hogy tudjunk reagálni, mi úgy mondanánk segíteni.
Üdvözlet.

Nεω 2013.02.06. 00:13:27

@Virago_1000:

megalike... ez jó...

sajnos tényleg ilyenek... még azt is mondhatom, hogy ha nem is ennyire, de bizonyos szinten én is ilyen voltam...

picket9 2013.02.06. 01:26:05

Kedves Regi,

Ezt olvasd el.

m.cdn.blog.hu/je/jehovatanui/file/Egy%20elgondol%C3%A1s%20rabjai.pdf

azt vizsgáld meg, hogy amit most igazságnak hiszel, miként volt a múltban.

mi is átéltük, amit te, és eléggé összeomlott mindenki, amikor rájött, hogy ami elhangzik az összejöveteleken, annak van egy másik vetületete, értelmezése.

Pedig csak tudatlanok voltunk.

Itt legtöbben nem csak a a szabadidejüket áldozták az "igazságra", hanem mindent, akár az életüket is, elviseltek bármi nehézséget, hogy megfeleljenek a "hitnek".

És most mégis vannank problémáink az Örtoronnyal?
Hogy lehet ez?

Pedig személy szerint nem lettünk mások, nem vagyunk ellenségeid, se neked, se más testvérnek.

Az ember a rendelkezésére álló információk alapján hoz döntést.
Ezért manipulálható az ember. Ezt tudják a vezetők is.
Ha más információid is vannak, lehet, hogy más döntést hozol.

Nálunk így működött.

Nem vagyunk idióták, ezért nyugodtan komolyan vehetsz minket.

Toronyőrbácsi 2013.02.06. 05:40:04

@Niro: Sokaknál nem az iq-val van gond.Egyszerű szellemi suicid hajlam, megspékelve insomniával, és a végén még egy kis narkolepszia.Tuti recept gondolkodás ellen.Gyártó:WTBTS

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.02.06. 08:19:06

@metanoia: nekem is ez jutott eszembe, mikor olvastam a levelet :)

mortiangie 2013.02.06. 11:07:57

Kedves Regi!

Hogy őszinte legyek, én örülök, hogy most még minden rendben megy, és ahogy mondani szokás rózsaszín ködben, fél méterrel a föld fölött lebegsz. De ez idővel el fog múlni, ahogy egyre többet és többet fog követelni tőled/tőletek a közösség, míg lassan nem lesz magánéleted és kiégettnek, megfásultnak érzed magad. Jobb persze később, mint soha rádöbbenni a dolgokra, de ha már eljutottál erre a blogra, akkor igazán olvashattál volna is. Itt nem egy, se kettő élet történetet, személyes tapasztalatot találsz, és biztos lehetsz benne, hogy az ex-tanúk nem jó kedvükben fantáziálják össze az itt írtakat. Ezek tények. Úgy, mint az Őrtorony Társulat ballépései, tévtanításai is, sokszor fatális tévedései is, amibe életek és családok roppantak már bele. Kedves Regi: láss, ne csak nézz.

L.Erika 2013.02.08. 07:47:59

Nagyon furcsallom,h egy ennyire `istenito` levelet valaki pont erre a blogra kuld el.....
Kedves Regi,kivanom neked,h ne csalodj ugy es akkorat mint sokunk....remelem a te csaladod nem fog ugy es olyan drasztikusan szetesni mint sokunk csaladja!azt tanacsolom,h ha bent akasz maradni sokaig,maradj naiv,vezetheto,meggyozheto,fogadj el mindent feltetel nelkul,ne kerdezz tul sokat(sot,ha lehetsges egyaltalan!!),mindig tancolj ugy,ahogy ok diktaljak,soha ne adj hangot a keteljeidnek,ne legy tul kivancsi,ne fektess hangsulyt az anyagiakra,minden energiadt es erodet forditsd CSAK a JT szervezetere,nagyon fontos,h semmilyen `vilagi` internetes oldalt NE latogass,ne olvass vilagi konyveket,ne politizalj......es meg fojtathatnam a mit ne tegy listat.......mindezek utan,ezen dolgok betartasaoz sok sikert es turelmet kivanok Neked!!!Legy nagyon eros!!!

Anita Sanyo 2013.05.27. 20:17:27

mit horgyátok le a tanukat majd ha eljön az idö ütniu fogja magát minden ember ... hogy nem fogaták el ....majd bujna mindenki a föld alá is ha eljön armagedon ..

Anita Sanyo 2013.05.27. 20:20:51

sajnos van aki nem tudja mi a szellemiség és isten szeretete de meg lessz itélve mindenki én is és mindenki halják de nem értik ,,, ez nem betegség !!

Anita Sanyo 2013.05.27. 21:40:28

kedves kiközösitettek gondolom akik irtak én csak egy érdeklödö volnék aki tanul .. de szerintem ha valaki szertte istent és a szivében van akkor nem az emberek számitanak neki ! hanem isten .. én ha ott lennék és hibát követnék el bisztosan nem az embereket nézném hogy juj engem kiközösitettek hanem az istent isten megbocsájt ha megbánjuk büneinket és jézus sem a jókat téritette meg hanem a bünösöket .. meghalt mindenkiért a bünösök vagyunk és hibázunk .. és ha valaki jó gyümölcsöt terem és szereti istent !! és a szivében van és hite is van ,, akkor nehezebben követ el hibát is hisz meg termi a szellem gyümölcsét ...

Anita Sanyo 2013.05.27. 21:44:28

az ember ne azért meritkezzen alá hogy lássák az emberek pl akkor meritkezzen alá ha a szivében van isten és erös alpja van már .. vagyis amit mondott jézus is hogy aki homokra épiti házát de jön egy erös szél és elfuja a házat ..vagyis erös és szilárd legyen a hite is és a szivében isten az ember érzi mikor van ott az ideje ..de isten aszivek vizsgálója ... jóságós teremtö a szeretet istene

Anita Sanyo 2013.05.27. 21:48:36

@Johnny Joker: hozzánk járnak tanitani és nagyon örülök neki hogy megismertem jehovát mert sokat segitett nekem és velem volt és van is a mai napig én szeretem öt

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.05.27. 21:52:06

@Anita Sanyo: Ennek nagyon örülünk Anita! A többség itt a blogon ugyan így gondolja, ahogyan te, ők is nagyon szeretik Istent.

Nem szeretne senki sem eltávolítani téged Istentől!

Nézd meg a cikkeket, amiket írtam neked, csak rájuk kell kattintani. Őszintén érdekelne a véleményed róluk!

Anita Sanyo 2013.05.27. 21:54:29

azért lessz valakiböl tanu mert szeriti istent és megmentené az emberi életeket ha elfogadják az emberek ..ahogy jézus is mondta tanitványokat hagyott nem nehéz csak szeretni kell istent .....

Anita Sanyo 2013.05.27. 22:05:23

ebben a cikben itt sok mindenröl szó van de ami meg fogott az az hogy beleültetik a félelmet ?? szerintem nem mert a világ maga sátán renszere és ez a világ mulóban van de ha az emberekre értem vagyi arra ,hogy a viselkedésre akkor arra is aszt tudom mondani hogy , amedig az ember nem termi meg a szellemi gyümölcsöt addig nehéz minden hisz tökéletlenek vagyunk de eszt tudja isten annyit enged amit elbirunk viselni és ha szertjük szivünkböl akkor kitudunk tartani nem nehéz csak meg óv minket a bajoktól mint egy szeretö apa

Anita Sanyo 2013.05.27. 22:13:55

és itt nem az a lényeg kinek milyen rangja van .vagy kiközösitették hanem mennyire szereti és mennyire tart ki isten mellett én kövesek el akármilyen bünt is mebánom szivből és ha kivagyok közösitve ha nem akkor is kitarok mellete hisz az ember ha hisz igazán akkor olyan mintz egy jó barát és kell mindig is kell hogy ápolja eszt a kapcsolatot istennel jézus krisztus által

Anita Sanyo 2013.05.27. 22:15:42

akinek a szivébe van ,sosem tudja el hagyni ,mert hiányzik neki

picket9 2013.05.27. 22:18:22

@Anita Sanyo:
Szia,
Amiket írsz, azok jó dolgok, de ugyanezt élik meg azok is, akik más vallással kerülnek kapcsolatba.
Úgy érzik, hogy személyes kapcsolatba kerültek Istennel.
Te miért Jehova Tanúit választod?
Mi szól mellettük, amiért őket akarod választani?

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.05.27. 22:20:07

@Anita Sanyo: Kedves Anita! Ne csak átfusd, olvasd el lassan, megértve!

Egyébként tudtad, hogy ha Jehova Tanúja leszel te is és a családod is, de te később meggondolod magad és kilépsz, akkor ők nem fognak még beszélni sem veled?

Tudtad, hogy ha Jehova Tanúja leszel és egy olyan súlyos baleset ér, hogy csak a vérátömlesztés menthetné meg az életedet [vagy ugyan ez a gyermekeddel], akkor nem fogadhatod el a vérátömlesztést?

Kedves Anita!

Az Őrtorony Társulat elhagyása nem Isten elhagyását jelenti, hanem egy hazug emberi szervezet elhagyását!

Anita, vannak itt, akik 10-20-30 és olyanok is, akik 40 évig voltak Jehova Tanúi, mielőtt kiléptek. Az ő tapasztalataikat is olvashatod itt a blogon.

Mi csupán nem szeretnénk, hogy téged is csúnyán átverjenek és tönkretegyék a te és/vagy a családod életét!

reboot (törölt) 2013.05.27. 22:50:07

@Anita Sanyo: sztem beszelned kellene tolkiennel vagy betsabeval, ok sokat segithetnenek neked

svtor 2013.05.27. 23:36:18

@Anita Sanyo: Szia Anita!

Mikor megismerkedtél Jehova tanúival és a tanításaikkal, akkor te változtál meg vagy a világ körülötted? Sátán akkor is uralkodott már az e-világ felett, mikor még nem tudtad ezt a bibliai igazságot..

svtor 2013.05.27. 23:37:30

@reboot: Te tudod ki személy szerint Betshabé? Miért irányítod pont hozzá?

Anita Sanyo 2013.05.28. 14:34:26

az én életem senki nem teszi tönkre igen tudom nem szabad vért adni és fogadni sem
engem senki nem fog át verni .lényeg alényeg nem lehet isten nélkül élni áááá 2 hétig nem olvasta anyira elvoltam a világal foglalva énrám olyan értelmetlen érzés és sirás rámtört fuuuu de utána imátkoztam és tanultam óóó mint ha kicsréltek volna és nem az a lényeg mit tesznek vagy mondanak az emgberek akár mit fogok elkövetni én nem birok nélküle létezni sokat segit mindenhogy

Anita Sanyo 2013.05.28. 14:36:40

nélküle nics élet kövesek el akármit nekem akkor is kell az emberek meg magukkal foglakozzanak nem az ember a lényeg hanem ami belül van

Anita Sanyo 2013.05.28. 14:39:07

azért eszt avallást választottam mert isten is igy akarta csak egy kis jót lásson bennünk és ö probálkozik és ebbe nötem fel

Anita Sanyo 2013.05.28. 14:44:21

csak aszt nem értem hogy itt irva lett vannak itt olyanok akik 10-20 -30 éve tanuk voltak és miért hagytak fel vele mi volt az a nyomós indokuk vagy miért nem fordultak vissza?sajnálatos és szomórú is egyben ennyi éve nagy szellemiségre vall szerintem

Anita Sanyo 2013.05.28. 14:45:47

@svtor: a világ is más ha isten szent szelleme van és jelen van

Anita Sanyo 2013.05.28. 14:53:26

nehéz ebben a világban lenni tudjuk miért hát forduljatok vissza ha lehet mert aszt mongya ott haggya a 100 is eggyért kitartás kedves emberek

Anita Sanyo 2013.05.28. 14:54:37

bünnel születünk sajnos

reboot (törölt) 2013.05.28. 14:58:20

timo te szórakozol itt? mert hogy ez a nő sem nem jt troll, sem nem érdeklődő az tuti ...

reboot (törölt) 2013.05.28. 15:00:19

@svtor: elvileg tudom ki, személy szerint ...

hogy miért küldtem hozzá? mert sztem az a produkció egy hoax ... ha mégse, akkor meg úgyse tudja, kik a szóban forgó személyek :)

Anita Sanyo 2013.05.28. 16:12:12

@reboot: eszt magadról irod ? te ki lennél??

szehenza 2013.05.28. 16:40:31

mikor megkeresztelkedtem én is nagy szeretetet tapasztaltam. Csak később derült ki, hogy nem engem szeretnek, hanem a prédikáló gépet...mikor kevesebbet mentem, már nem szerettek
annyira :( ez meg milyen szeretet? azóta rájöttem, hogy vannak olyan emberek, akik nem szabnak feltételeket a szeretethez. De azok nem a tanúk.

answers 2013.05.28. 16:57:17

@reboot: Szia reboot!
Nem értem, amit írtál. Az új lelkes érdeklődő nem valós személy? Írnék neki, de ha valami átverés, akkor nem pazarlom az időmet.

picket9 2013.05.28. 16:59:10

@Anita Sanyo:
Értem, tehát azért választottad ezt a vallást, mert ebben nőttél fel.

"miért hagytak fel vele mi volt az a nyomós indokuk"

Sok féle oka lehet valakinek, hogy elszakad:
Elég gyakori ok, hogy azért, mert ha megvizsgálsz bármilyen tanítást, akkor odáig jutsz el, hogy nem csak az az értelmezése van, ahogy a WT tanítja.
Sőt, sokkal jobb magyarázatok vannak, vagy számos állításuk hazugság.

Itt a WT kell egy tanítás igazát bizonyítani, hisz ő állítja, hogy kizárolagosan az igazságot képviseli.
Ha mások cáfolni tudják, akkor már elgondolkodtató az igazságuk.

De ha jól érzed magad ott, akkor az jó. Örülj neki.

Melyik országból írsz?

Aranyosi 2013.05.28. 17:16:44

@answers: Szerintem is csak provokál. Nem valós amit ír.Ez nem így működik egy érdeklődőnél.

küzdős 2013.05.28. 17:24:47

@answers: Bár nem kérdeztél, de javasolnám neked, hogy ne kapkodd el a lelkes érdeklődőnek a választ. Valami azt súgja többünknek is, hogy egy megkésett áprilisi tréfa, esetleg egy újabb színárnyalata valakinek. Tévedhetek is, de figyeld erősen.

bornagain 2013.05.28. 18:06:00

@küzdős: Nem tévedsz te, galambom! :)))

answers 2013.05.28. 18:16:31

@világítótest: @küzdős: Köszönöm! Akkor nem fárasztom magam vele. :)

küzdős 2013.05.28. 18:29:34

@bornagain: Eleresztettél egy galambot?

Nεω 2013.05.28. 19:53:28

@küzdős:

Egy nagy performance az egész :-)

Anita Sanyo 2013.06.02. 22:02:15

@szehenza: még aki nem ismeri az igazságot aszt is szereti isten

szehenza 2013.06.03. 15:01:17

@Anita Sanyo: azt én tudom, de a tanúk csak azt szeretik, aki prédikál. Sokat prédikál!
süti beállítások módosítása