EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Színesebb az életed?

2012.12.14. 14:50 | Johnny Joker | 19 komment

wtuniformizing_1355492288.png_403x403

Kedves Tanú barátom, kérlek vizsgálj meg pár kérdést:

- Színesebb az életem, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Boldogabb az életem, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Békésebb az életem, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Többet mosolygok, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Elégedettebb vagyok, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Mennyi pénzt adományoztam már, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Hányszor voltam nyaralni, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Hány ajándékot vettem másoknak, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Hány ajándékot kaptam másoktól, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Hány dolgot vettem magamnak, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Hány igaz barátom van, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Hány rokonommal tartom a kapcsolatot, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Jobbak az emberi kapcsolataim, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Kevesebb a problémám, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Könnyebb megoldani a problémákat, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Optimistább lettem, mióta Jehova Tanúja vagyok?

- Őszintébb lehetek, mióta Jehova Tanúja vagyok?

Továbbá ezeket is: Kérdések Jehova Tanúihoz

Címkék: képek ébredjetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr124965389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

küzdős 2012.12.14. 17:47:33

Én szinesebb vagyok, bár még csak az utóbbi néhány évben, ugyanis belilult a fejem!

LPoti 2012.12.14. 21:47:15

Ezeket a kérdéseket nem fogja feltenni egyetlen őrtorony kiadvány sem. Vagy ha felteszi, megadja az mlm választ rögtön: persze, hogy mi vagyunk azok.. mint egy mlm előadáson kellett rikoltozni: ez a világ legjobb cége.. JT között is csak ez hangozhat el..
Őszinteségről papolunk, de őszintén nem lehet beszélni a 'testvéreddel', mert vagy nem érdekli, ha érdekli, rögtön bibliai tanácsot ad hogyan csináld szuper jól, vagy feldob a véneknek...

picket9 2012.12.14. 23:51:22

Szia,
minden kérdésre lényegében Nemleges a válaszom.
tetszenek a kérdések, mert a csontomig hatolnak.

számomra érdekes, hogy az ember mennyi
fájdalmat képes egy ideológiáért elviselni,
és még azt hazudja magának, hogy mégis megéri
ez az egész.

marha érdekes ez az egész.
ezt a látszólagos ellentétet oldja fel valaki!

valamiféle hamis biztonságot ad, és amíg nincs valami nagy krízis, addig nem bír az ember kilépni belőle.

ez olyan, hogy ha valakinek van egy családtagja, akit szeret, akkor akármit is követ el, szereti, és nem tudja megtagadni.

ezért jutnak sokan , és én is arra következtetésre, hogy nem a tagokkal,
van a probléma, hanem a vezetőséggel.

egyszerűen nem tudom feloldani.

mégis bennem van az érzés, hogy az egész Vezető Testületet,
falhoz állítanám, és megnézném, hogy tényleg annyira hisznek-e az egészben, hogy még a halált is boldogan vállalnák.
Szerintem mindegyik megtagadná a hitét.
de nyilván nincs igazam, mégis megtesztelném őket.
Élet, te rongyos élet :(

/*
Elnézést mindenkitől a negativiságomért
*/
Aki tudja miről beszélek és van füle, megérti.
Csaó.

picket9 2012.12.15. 00:03:25

@picket9:

minden héten Tesókkal találkozom,
és nem tudom csupán őket hibáztatni, tényleg jó emberek.

de valami bűzlik, az biztos.
legalább ezt látom már.
Látom nálunk is, és látom más Egyházaknál is a hasonlóságot. Ott is van egy csomó személyes tapasztalat.
a minták elég hasonlóak, csak körítés más, de lényeg ugyanaz.

Én csak abban bízok, hogy az Úr tényleg hamarosan rendet tesz.
Csak ő képes kezelni ezt az egész őrületet.
Ezért nem akarom én falhoz állítani a vezetőket,
mert, nincs jogom hozzá.
(bár nem sokat szarakodnék velük, nem ez a gond.)
Az Úré az itélet!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.12.15. 06:27:22

@picket9: én is sokat gondolkodom azon, hogy lesz e "rendrakás". De nem hiszem. legalább is nem mostanában. Van egy olyan sejtésem, hogy ez a rendrakás alulról fog indulni, és nem szervezetekben fog végbemenni, hanem fejekben. És a kérdés nem az lesz, hogy melyik szervezet a legtisztább, hanem az, hogy melyik fej a legtisztább

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.12.15. 06:34:28

A kérdésekről:
Nekem sok boldogságot, sok barátot adott a gyülekezet. Sokat mosolyogtam, és sok barátra tettem szert. Nagyon sok pozitívumot tudnák írni a gyülekezetemről, és annak sok tagjáról. Sokan vannak akikkel szívesen tölteném az időmet most is jó kis beszélgetésekkel. Persze a kiközösítés, és a "hitehagyásom" híre sok gyűlölködő pillantást, megvető mondatot eredményezett. De azt hiszem el fog jönni az az idő, mikor ezek az emberek szégyellni fogják magukat, amiért nem az emberi érzéseikre, hanem egy emberi parancsra reagálva viselkednek igy. Hiszek abban, hogy az én kévém előtt még sokan fognak meghajolni, és újra tőlem várni a segítséget, mint éveken keresztül oly sokáig (1móz 37:5-8)

névtelenül 2012.12.15. 06:50:25

'@picket9:

" ..ezt a látszólagos ellentétet oldjafel valaki!"
" Én csak abban bízok, hogy az Úr tényleg hamarosan rendet tesz."

Ez az ellentét az ember természetéből adódik. Valahol hiszek abban, hogy ez már gyermekkorban elkezdődik. Sokkal nagyobb figyelmet kellene fordítani a kicsi emberekre, hogy kialakuljon bennük az, amit úgy hívnak hogy önkritika. A kicsik még őszinték, könnyebben is gyúrhatók. A ma embere sajnos hiszékeny. Ez a vallásszervezet tipikusan erre épít. Tudod mirőol beszélek ugye? Tedd a kezed a tévére, küldöm az energiát, és társai. Ezek a reklámok is ugyanerre a csoportra építenek, pont ugyanerre a típusra. Az a helyzet, hogy elég sokan vannak, akik ezekből az emberekből élnek.

A második idézetre, hogy abban bízol hogy az Úr hamarosan rendet tesz, csak annyit tudok mondani, már 2000 éve megtette.

Udv.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.12.15. 07:10:25

Számomra az utolsó kérdés a legkritikusabb.

>>- Őszintébb lehetek, mióta Jehova Tanúja vagyok?<<

Sajnos Jehova Tanúi olyan tökélyre fejlesztették az őszintétlenséget, hogy képesek arra, hogy saját magukat is becsapják. És ebben az az érdekes, hogy szándékosan csapják be magukat, és utána pedig szándékosan elhiszik. Pedig tudják, hogy becsapásról van szó, hiszen saját magukat csapták be. De ez egy talmi békét, biztonságot eredményez, amiről azt hiszik, hogy az Istentől jövő béke. Én is írtam egy hasonló postot, ami pont ezt feszegeti
sefatias.blog.hu/2012/05/04/volt_mar_olyan_3

firstkiss 2012.12.15. 08:16:50

Boldog-e? Az összes ismerősön fennhangon mondja, milyen boldog vagyok.
Van egy testvérnő akik 18 évesen férjhez ment egy vénhez akibe nem volt szerelmes, de mivel vén volt hozzá ment. Most 28 éves és nagyon vágyik egy gyerekre, de nem szül, mert nem teheti meg " mi lesz akkor ha el jön armageddon és neki a gyerekét is mentenie kell" mondja ő és a férje. 10 éve házasok, már 10 éves gyereke lehetne, de inkább szenvedett, lehet úgy fog meghalni, hogy nem az ő idejében jön a el vég. Kíváncsi leszek a halálos ágyán mit fog mondani "milyen boldogan éltem le az életem". Most kisegítő uttörő, otthagyta a munkahelyét, mert nem érezte jól magát, inkább prédikál. Albérletben laknak, nagyon szerényen, de inkább nem dolgozik csak tudjon prédikálni. Mikor megkérdeztem hogy bírja, azt mondta, csak ennek van értelme. Hát mindenki döntse el ennek van-e értelme.....

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2012.12.15. 09:59:12

Minden csak viszonyítás kérdése. Bizonyára sok JT felelne igenlően a fenti kérdésekre és nem csupán azért, mert "egységes" választ kell adniuk, hanem azért is, mert valóban így élhetik meg, hiszen egyeseknek az élete valóban egy iszonyat volt mielőtt JT lett.

A negatív hatásokat amúgy is csak később kezdi érezni a delikvens és akkor sem feltétlenül köti össze a vallással. Ez nem korlátozottság vagy emberi butaság kérdése (az is van benne), inkább az agymosási technika hatása, amit az Őrtorony ravaszul alkalmaz.

Az őszinteségről annyit, hogy igazából az őszinteség "szintje" változik. Hiszen az is egyfajta őszinteség, ha valaki felismeri, hogy ki akar maradni a karácsony képmutatásából. Ezt sokan élhetik meg, hogy jobban magukra találnak, mikor JT-k lesznek.

Azonban ennek magas ára van, mivel nem ismerik az Őrtorony "játékszabályait", ezért nem tudják, hogy ha ugyanazt a szellemi növekedést akarják folytatni, akkor mi várhat rájuk.

Természetesen akkor is lehetett mindenki őszinte, amikor JT volt, csak ebből baja volt a gyülekezetben. De ha valaki nem volt valamiért őszinte, jóllehet lehetett volna, az a saját problémája volt.
Sokunk nevében mondhatom, hogy sok dologról nem tudtunk, így nem tudtuk a szavunkat sem felemelni ellenük.

De azok akik tudtak és mégsem tettek semmit, csak szemet hunytak, azok nem lesznek őszintébbek akkor sem, amikor kijönnek (vagy kirakják őket) a gyüliből.

Consuelo 2012.12.15. 10:01:48

@fírstkiss:
Sajnos senki sem fog a halálos ágyadon, vállon veregetni és azt mondja, hogy milyen remekül döntöttél, nem kapsz, majd buksi simít, hogy milyen „hűséges” voltál.

Egyszerű törvények uralják a „világot”: legyen munkád, otthonod, normális párkapcsolatod, legyen családod. S akkor kb. rendben vagy. Értem én, a világ „mártírjait” hiszen haladtunk általuk, de nekünk is feltétlen azzá kell válnunk? Van értelme?

A Szervezet, feladat orientált, és nem ember orientált, ezt el kell fogadnunk Mindenki maga, dönt, az élete jelentős kérdéseiben, ha van hozzá mersze.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.12.15. 10:16:44

@karalabe4: >>Sokunk nevében mondhatom, hogy sok dologról nem tudtunk, így nem tudtuk a szavunkat sem felemelni ellenük.<<

Egyetértek :)

Consuelo 2012.12.15. 21:18:04

Ezek a kérdések egy JT családból jövő számára értelmetlenek. Mert nincs viszonyítási alap.

leslie07 2012.12.16. 11:28:07

@karalabe4: "De azok akik tudtak és mégsem tettek semmit, csak szemet hunytak, azok nem lesznek őszintébbek akkor sem, amikor kijönnek (vagy kirakják őket) a gyüliből. "

Most csak az a kérdés, hogy onmagadat is vonatkoztatni tudod e megállapítást., vagy csak másokra mutogatsz?

leslie07 2012.12.16. 11:33:49

@picket9: Ezen a tesztelésen a Vezeto Testulet tagjai a múltban átestek. Annak idején azok, akik a gyermekeknek az iskolában megtiltották a zászló elotti tisztelgést, titokban aláírták a huségnyilatkozatot.Nemhogy az életuket, de még a jólétuket sem voltak soha hajlandóak feláldozni a saját tanításaikban való hit bizonyításaként Vezeto Testulet tragjai a múltban.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2012.12.16. 11:42:15

@leslie07:
Kedves Leslie!

Mint mindig mindent, így ezt is önmagamra vonatkoztatom. Mivel én nem tudtam semmit azokról a dolgokról, amik a Jt színfalak mögött játszódtak, ezért nem tekintem magam ebben ludasnak. De voltak olyanok, akik tudtak, azoknak maguknak kell elszámolni a lelkiismeretükkel, én nem akarok senkit sem felmenteni (mint ahogy vádolni sem).

Ha ez rád nem vonatkozik, akkor bizonyára nem zavar az írásom. Ha te abban a helyzetben vagy, hogy "nem hunytál szemet senki bűne felett", akkor nyugodt lehet a lelkiismereted, nemde?
De ezt csak te tudod magadról, én nem tudok ilyesmiket rólad.

picket9 2012.12.16. 11:49:35

@leslie07:
köszi a kiegészítést

picket9 2012.12.16. 12:21:33

@Johnny Joker:
nagyon nagy!
köszi , ezt nem olvastam.
no para többé, hogy esküdjek-e vagy sem, felálljon valaki egy ünnepségen vagy sem.
Ha a VT tagjai tehetik, akkor nyilván én is :)
süti beállítások módosítása