EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Az Őrtorony Társulat elindította a Manhattan Project-et

2012.11.28. 11:49 | Johnny Joker | 57 komment

jw_manhattan_project_1354115283.jpg_2560x1920


jw_manhattan_project_1.jpg

 

Bővebben a pilot project-ről: http://www.jehovahs-witness.net/watchtower/beliefs/218409/1/JW-Manhattan-Project (angol)

Címkék: hírek képek ébredjetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr114931428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.11.28. 15:23:54

Már csak egy lépésre vannak attól,hogy újra visszatérjenek a szendvicsemberes prédikáláshoz.:)

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.11.28. 15:37:18

Pilot... azaz bevezetés alatt álló próbajelegű próbálkozás ha bejön, akkor kiterjesztik az egész világra ezt a módszert.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.11.28. 15:43:39

És milyen tv-shop-like reklámfilmet is forgattak hozzá a fekával :) megáll az ész. És vajon meddig kellett kérdezgetniük mire ennyi pozitív vélemény összejött? Jó sokat kellett vágni a filmet az tuti. Reklámtáblákra nem akarnak befizetni? A hazug politikusok mellé pont illenének...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.28. 15:55:11

@Johnny Joker: És vajon meddig kellett kérdezgetniük mire ennyi pozitív vélemény összejött?

Ez nekem is eszembe jutott. Ezektől lehet, hogy én is kapnék kiadványt?

mortiangie 2012.11.28. 16:01:44

@Johnny Joker: Hát majd hülyék lennének a negatív véleményeket is közzé tenni :D

küzdős 2012.11.28. 17:32:10

Mi ebben a gond? A prédikálás alatt az úttörők is néhány százszor el vannak küldve a Petőficsarnokba havonta, aztán jönnek a kongi progik, ahol aztán kiderül a valódi igazság, mégpedig az, hogy mindenki szívesen hallgatta és elfogadta az igazságot. Hatalmas kitalált mese sztorik tucatjai buzdítanak a további kitartó munkára, feledtetve a negatív, elutasító tapasztalatokat.
Egyébként nekem itthon is furcsa volt azt látni, hogy tanúk állnak némán és kezükben tartogatják a kiadványaikat. Már én is várom, hogy mikor jönnek a plüss őrtornyok és megkülönböztető fel fel villanó fénnyel a torony felett, osztogatják a meghívókat a szellemi bárkába.

névtelenül 2012.11.28. 17:48:51

Tátva maradt a szám.
Első gondolat: ezek tényleg el akarják hitetni a nézővel, hogy a járókelők ilyen arányban helyeslik és értik is ami ott zajlott?
Második gondolat: már ma este elkezdem a tükör elött a fürcsiben próbálgatni a színesbőrű riporter bólogatását. Olyan jól csinálja! Sokkal magabiztosabb leszek tőle, érzem.
Vélemény: új marketingest vettek fel társulaték. Új arculat, új székhely, új világosság, új honlap, mindez pár hónapon belül. Nagy szarban vannak, egyre jobban kapkodnak. Pénz, pénz, pénz. De ez még nem a vég, bár már a célegyenesben vannak.
Kedves tanúk. Gondolkodjatok józanul. Ne asszisztáljatok hamisságokhoz.
ÁB.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.11.28. 17:52:06

@névtelenül: Igen, új a marketingjük és az arculatuk, próbálnak alkalmazkodni, de nem kicsit le vannak maradva. A tehénbe nem lehet visszalapátolni a szart. Még próbálnak farolni a zsákutcából, de 7 millióan állnak mögöttük.

Most jön majd 2 ütős cikk, van rá esély, hogy az új Wallkill világközpontot is elbukják.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.11.28. 18:58:31

@névtelenül:
mondod:
Tátva maradt a szám.
Első gondolat: ezek tényleg el akarják hitetni a nézővel, hogy a járókelők ilyen arányban helyeslik és értik is ami ott zajlott?
------------------

Ki van fényezve a riport az biztos.:)

Kíváncsi lennék kicsiny kis városkámban mennyire menne nekik a dolog....ha a utcai folyóirat felkínálásból indulok ki akkor buktaparti lesz az biztos.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.11.28. 20:14:02

JA IGEN!!! A legjobb az egészben, hogy a feka végig úgy csinál és úgy beszél, mintha egy kívülálló független riporter lenne... direkt sokat használja a "their" szót a tanúkra, azaz az "ő irodalmuk" az "ő standjaik" az "ő tevékenységük", stb., miközben Ő IS TANÚ!!! [a videó elején ott a neve és a szervezeti beosztása]

Miért nem Többes szám első személyt használ? Miért T/3 alakot használ? Nem érzi magát megkeresztelt tanú létére a világméretű testvériség részének? Miért nem azt mondja a "mi irodalmunk, a mi tevékenységünk, stb."???

Vagy meg akarják inkább vezetni a naiv nézőket?

névtelenül 2012.11.28. 20:19:13

@kingdom:

Sajnos kimaradt az eletemből a házról-házra járás. Nem elírtam, én ezt valóban sajnálom. Krisztusért én is járnék házról-házra, és a tanúk jó része is meggyőződéssel csenget be, ami azért szép dolog tőlük, noha mi tudjuk hogy áldozatok.
Így én folyóiratot nem kínáltam fel senkinek.
Istenről azért beszélhetek másoknak én is, és ezt igyekszem is gyakran megtenni, csak nekem nem kell ezt írásban lejelentenem senkinek. :)
Visszatérve a témához, úgy gondolom hogy vannak akiknek pont eléggé (éppen van ugyan valamennyi, de az csak arra elég hogy össze lehessen őket zavarni) felületes az ismeretük, hogy megállnak egy ilyen előtt, és fogékonyak lehetnek a hülyeségre. Gondolom épp az ő pénztárcájukat célozta meg a hűdebölcs. Kisvárosban vagy faluban ez itthon nemigen menne, inkább személytelenebb nagyvárosokban, de abból nekünk csak egy van, Budapest.
Részemről úgy gondolom, hogy a fúdeértelmes társulat most egy lapra tett fel mindent, és veszíteni fog. Nem lennék meglepve, ha egy-két éven belül közeledni kezdenének a tradicionális tanításokhoz, és ezzel tudatosan bevállalnának egy bizonyos (elég nagy) veszteséget.
Én komolyan gondolom, hogy még az én életemben (ha Isten is úgy akarja) ez a vallás egy normális, viszonylag elfogadható altarnatíva lesz, de ehhez minimum el kell hogy fogadják a háromságot. Ha ezt nem teszik meg, örök feledésbe vesznek, ugyanis az általuk ma képviselt irányvonal egyszerűen megalapozatlan. És egyáltalán nem vagyok részeg.
Nos, én egy hatalmas szakadást prognosztizálok ezen a valláson belül. Az benne a jó, hogy elég csak figyelnem, és várnom. Én ezt nem csak hogy valószínűnek tartom, hanem ráadásul még szeretném is, mert sajnálom a bentlévőket. Jó lenne már, ha végre elfogadnák őket, és az is jó lenne, ha nem kellene a kognitív disszonanciáról cikkezgetnünk. Szerintem a bentlévők nem érdemlik meg a sorsukat, sem a kognitív disszonanciájukat. Szerintem ők (nem mindenki, de a többség) sokat tettek Istenért.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.28. 20:38:06

Gyerekek!!!! hogy mi történt velem ma!! Elmentem egy adventista összejövetelre, és összefutottam egy szolgálati kiképzőt végzett különleges úttörővel. Ő is oda jár. Papiron még tanú

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.28. 20:45:09

@Bumbumöcsi: ugye?
beszélgettem vele röviden elmondta mi a helyzet.

Bumbumöcsi (törölt) 2012.11.28. 20:46:57

@Bumbumöcsi: Akkor csak jó valamire ez az SZKI. Felerősíti az ökumenikus hajlamokat...

Bumbumöcsi (törölt) 2012.11.28. 20:47:55

@Bumbumöcsi: Kíváncsivá tettél. Esetleg dióhéjban...

névtelenül 2012.11.28. 20:49:33

@sefatias: És mit mondott, mi a helyzet?

névtelenül 2012.11.28. 21:01:11

@sefatias: Általánosíts. Tudod hogy a tendenciák érdekelnek. :)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.28. 21:03:02

@névtelenül: hát a szokásos. megtámadták a hitnézeteit, ő védekezett, aztán rájött, hogy annak van igaza aki támadta, és feladta a védekezést.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.11.28. 21:09:01

@sefatias: Vissza a gyökerekhez? :/ az sem az igazi...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.28. 21:10:18

@Johnny Joker: hát nem úgy tünt, mint aki adventista akar lenni, csak oda jár

Bumbumöcsi (törölt) 2012.11.28. 21:17:35

@sefatias: Az más! De nekem ennyi is elég, amit itt leírtál.

Bumbumöcsi (törölt) 2012.11.28. 21:40:33

@névtelenül: Emlékeztet az én sztorimra. Bibliatanulmányozást kezdtem egy gyerekkel...
Telt múlt az idő...Precízen ismerte 1914 és 1975 kérdéskörét.Meg más dolgokat is. Először azt hittem, hogy hitehagyott, de aztán rájöttem, hogy nem az. Úgy éreztem, hogy megtámadták a hitemet. Aztán rájöttem, hogy néhány évvel korábban az exjt.hu-n ugyanilyen dolgokat olvastam.

Virago_1000 2012.11.28. 23:01:31

@kingdom: Ha bejon, az 100% hogy kiterjesztik mindenhova. De mar van am internet is.

Bumbumöcsi (törölt) 2012.11.28. 23:59:34

@névtelenül: Utcán nyomulós...traktátus traktálós...
világméretűönkéntesmunkakeretébenmunkálkodós... Szerintem!

névtelenül 2012.11.29. 06:50:39

@Bumbumöcsi:

Bólogatós riporteres?
Székhelycserés újhonlapos?
Manhattanes utcán leszólítós járókelőknek tetszős?
Legnagyobb emberes?
Régen karácsonyt ünneplős?
Vezetőtestületből kiválós könyvet írós?
Balesetes elvérzős vérnemkérős pedig vérlevős?
Szerintem.

Volt Tanú 2012.11.29. 08:38:33

Ne már, ezt a rendszerváltás idején mi is csináltuk utcai tanúskodás címén német mintára, csak kisebb apparátussal (egy Őrtorony és egy Ébredjetek a kézben). Vicces volt, mert nem kellett csinálni semmit, csak állni és nézni az embereket.

névtelenül 2012.11.29. 09:03:56

@Volt Tanú: Olaszországban éltünk egy évig. Ott meg a hétvégi utcai vásárokon (olyan mint nálunk a zsibvásár csak az utcán, aznap lezárják és telerakják standokkal) rendesen asztalt bérelnek, mint az árusok, és kipakolják a kiadványokat. Ha kell, küldök róla fotót. Amúgy beszélgettem velük és elmondtam, hogy ez Magyarországon nem divat.

Niro 2012.11.29. 13:13:37

@sefatias: Cseberből vederbe? Én őket a youtubon oktatom:-) Ne legyél már szektafüggő kérlek!;-)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.29. 13:37:48

@Niro: én szektafüggő? Miért lennék az?

Bumbumöcsi (törölt) 2012.11.29. 17:41:09

@névtelenül: Történetem röviden:
Nem, volt semmi extra. Néhány éve történt. Egy emlékünnep alkalmával bemutattak egy fiatal srácot, hogy komoly kérdései volnának. (Már akkor figyelnem kellett volna a tesókra, hogy miért nem ők tanítják és miért nekem adják át). Akkor este egy nagyon jó és hosszú bibliai témájú beszélgetést folytattunk, majd telefonszámot cseréltünk. Pár nappal később egy parkban folytattuk a beszélgetést, amelyet jó JT módjára igyekeztem a bibliatanulmányozás medrébe terelni. Bibliaverseket vitattunk meg, tanításokat vizsgáltunk és elemeztük a Bibliát. Alapvetően sikerült megtalálni a közös hangot. További néhány nappal később elkezdtük vizsgálni a Russeli, Rutherfordi tanításokat, egykori és mostani szervezeti elrendezéseket. Meglepően jól értesült volt ezekkel kapcsolatban. Kezdtem érezni, hogy leiskoláz ezekben a témákban. (Gyanús volt, hogy esetleg hitehagyott). Ekkor jöttem rá, hogy egy Tanú nincs kiképezve az ilyenekre. Megtanulsz persze válaszolni alapvető kérdésekre, de ez nagyon kevés. Most értettem meg, hogy azért nem jó vitába szállni a "hitehagyottakkal", (miért óv a VT) mert nem tudsz mit mondani. Nem tudsz józan érveket felhozni a Szervezeted viselt dolgaival kapcsolatban. Nem tudsz mit mondani olyan tanításokkal kapcsolatban, amelyek emberek kitalációi, Jehova akaratával még talán köszönőviszonyban sincsenek.
Szóval, kezdtem rosszul érezni magamat. Ez abból is fakadhatott, hogy nem tudtam okosakat mondani 1914, 1975 stb-vel kapcsolatban. Ekkor eszembe jutott, hogy sokat olvastam az exjt.hu-t és kutakodni kezdtem ezekben a dolgokban és meglepő felfedezésekre találtam. Nem ismétlem el, mert ezeket itt mindenki ismeri. Ettől a ponttól indult meg az ébredésem igazán.
A sráccal szép lassan abbamaradt a tanulmányozás. Nem tudtuk egymást szellemileg lebirkózni. Olyan célja volt, -ahogy ez beszélgetés közben kiderült-, hogy vegyük észre, hogy mi JT-k mit tanítunk.
Valljuk, meg nem nagy sztori, de rendkívül komoly hatása volt rám.

Niro 2012.11.29. 19:45:14

@sefatias: azt írtad adventistáknál jártál:-)

Bumbumöcsi (törölt) 2012.11.29. 20:01:13

a végét azt picit összekevertem, de remélem átjött a lényeg

Consuelo 2012.11.29. 20:55:07

@Bumbumöcsi:

Nem nagy sztori? Az ébredés sztorija!!! Soha nem tudhatjuk, hogy kit mikor és miért és mi, zökkent ki a „vakvágányból”. Lehet a srác egy „eszköz” egy „csatorna” volt, hogy láss! Hogy megláss….

névtelenül 2012.11.29. 21:12:08

@Bumbumöcsi:

Ez nagy sztori! Még sokáig fogok gondolni rá, de szerintem el sem fogom felejteni. Ez nagy sztori.
Köszi hogy leírtad. Ki kellene tenni a főoldalra, de minimum az ajánlóba.
Hát ilyenek is történnek.
Parkban tanulmányozós hátsószándékos később mégis bejövős?
Szerintem.

Bumbumöcsi (törölt) 2012.11.29. 23:28:11

@Consuelo: @névtelenül: Bizony igazatok lehet.
Szerintem...Visszaemlékezős és miattatok újra elgondolkodtatós ... szerintem. :-D

Inspicio 2012.11.29. 23:58:10

@sefatias:"Elmentem egy adventista összejövetelre, és összefutottam egy szolgálati kiképzőt végzett különleges úttörővel. Ő is oda jár."

Nem elégíti ki az a szellemi táplálék amit a 2 órás összejövetelen kap. S akkor még a kiadványokról nem is beszéltem. Kapod a műkaját ,de valahogy mégsem az igazi ,kell a szilárd eledel.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.30. 05:09:23

@Niro: és az mit jelent hogy ott jártam? voltam már a baptistáknál, reformátusoknál, hitgyüliben, golgotában, katolikoséknál .Akkor ez mit jelent?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.30. 05:10:16

@Inspicio: szegény szerintem csak keresi az útját. nem azt láttam rajta, hogy kielégíti amit ott kap

Niro 2012.11.30. 05:23:42

@sefatias: Azt, hogy (szekta)vallásfüggő vagy:-). Látom az én hitem nem lenne bejövős számodra, mert nem kell eljárni sehova, és nem sok mindent kell csinálni:-)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.11.30. 06:55:10

@Niro: szerintem többet kéne olvasnod a blogomat, meg a bibliát is

Niro 2012.11.30. 07:34:40

@sefatias: blogodat többet fogom, a Biblia olvasását meg már senkinek sem ajánlom:-) Akkor inkább járjon valaki (katolikus) misére:-)

Inspicio 2012.11.30. 10:47:18

@sefatias: De az sem elégíti ki amit a királyság teremben kap. Különben nem "bolyongana". :))

leslie07 2012.12.01. 06:31:22

@Johnny Joker: Látom Johnny te mindenre odafigyelsz. Ez valóban szándékos megtévesztés
már a reklámban megtévesztik az embereket.
Ilyen módszer csak a Sátántól johet.A riporter a megtéveszto kígyóra emlékeztet az édenben.
Harmadik személyben beszél, mintha o nem is lenne érintve a témában.
Micsoda aljas módszer!

leslie07 2012.12.01. 06:42:20

@Niro: Nem nagy kulonbség. Az adventisták ugyanúgy kiforgatják a Szentírást, mint az ortorony bálványszervezet sátánpapjai.
Van a fórumon egy topik, amely a H.N. Adventisták tévtanításaival foglalkozik. ha elkezded olvasni az elejétol , ott mindent megtalálsz.
Az Ortorony bálványszervezet udvoskéjét Russellkét is az adventisták rontották meg,
azaz vezették "zold legelokre"
.
Ok tanították meg neki, hogy a Szent Szelem nem egy valós személy. Ok tanították meg neki, hogy nem Isten a Krisztus.Azt is toluk tanulta, hogy nincs is pokol helye ahová a gonoszok lekei alásszállanak.Sot azt is megtanították neki, hogy Isten csak foldi embert alkotott, amelybol hiányzik a lélek.

Igaz Russell szakított az adventistákkal, mert
nem volt hajlandó leszokni a húsról meg az alkoholról még az o kedvukért sem, de a sok sátáni tanítást azt magával vitte, sot még tovább
"finomított" rajta.

leslie07 2012.12.01. 08:18:52

@sefatias: Az sincs kizárva testvér, hogy ezek a megkérdezettek is szereplok voltak. Tudod, mint a kongresszusi életbeszámolókat szokták úgy eljátszani, mintha valóságban megélt életapasztalatokról számolnának be, hogylot az egész csak szinlelés.
Valószínuleg olyan személyeket szervezetek be ripoltalanynak, akik komoly érdeklodok, de még nincsennek alámerítve, hogy így az esetleges lebukás esetén arra hivatkozhassannak, hogy nem jehova tanújáról van szó, tehát kivulálló volt a riportalany.
De legvalószínubb az, hogy jehova tanúi játszották el a ripolrtalany szerepét, hisz
a riporter is eljátszotta, mintha o is egy kivulálló
lenne, pedig o is egy jehova tanúja.

Ugyhozgy az egész nem más, mint szemfényvesztés.

leslie07 2012.12.01. 08:28:45

@Niro: Nem minden bibliának nevezett iromány Szentírás.Ellenben , ha a Szentírásról van szó, az bizony nélkulozhetetlen a dolgok megértéséhez.
Az által jutsz el igaz hitre.
Anélkul pedig csak hiteto szellemek játékainak eszkozévé válasz,akik tonkreteszik az életedet.

Ezek a hiteto zsellemek uralják a vallásszervezeteket, és teszik a tagokat
saját szolgaleku kiszolgálóikká, más emberek megtévesztéséul szolgáló eszkozokul.

A vallásszervezetek irányítói a sátán papjai, az
ugynevezett "szent fazekak" , akik telve vannak
egy légiónyi lázadó szellemmel, abból a Kóré fajtából.

Ugyhogy egyeduli út az igaz hit keresése szempontjából befogadni a Szentírást hamisítatlanul.

Nos ez az én véleményem.

leslie07 2012.12.01. 08:44:06

@kingdom: Szerintem semmi koze a valósághoz a riportnak. Hétfon Kassán voltam a vasútállomáson.
A Pozsonytól Kassára tartó gyorsra vártam, amely
valamivel késobb érkezett. A Pályaudvar épuletében három helyen álltak kettesével jehova tanúi , kezukben tartva az Ortorony kiadványokat.

Nem némán álltkak, mint az általában lenni szokott,
hanem egymás kozott beszélgettek.

Az egyik kettos nem messze tolem állt és beszélgettek. Egyikuk épp az aranyerére panaszkodott, míg a másik ajánlott neki
valamilyen újfajta kúpot.Nem jegyeztem
meg a kúp nevét, ezért elnézést kérek az aranyér problémával kuzdo olvasóktól.
Annyit jegyeztem meg, hogy a kúp 5 euroba,
azaz 1400 forintba kerul egy dobozzal, amelyben nyolc darab kúp található.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.12.01. 08:50:46

@leslie07:
Hát látható az aranyér az egy komoly probléma,..felette áll az Őrtorony szellemnek:)

Sajnálom őket.

leslie07 2012.12.01. 08:59:18

@kingdom: lehet, hogy a biznisz a kétkereku reklámozásában van, amelyen a kiadványokat tartó eszkozt tologatják.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.12.01. 13:30:49

@leslie07:

Lehet....de az is ,hogy potenciálisan olyan helyekre telepítik ki a kétkerekű standokat; ahol nagyobb a valószínűsége a kiadványok után nagyobb adományokat bekaszálni

-biztos már meg is van a forgatókönyve annak,hogyan és mit kell mondani az adományelrendezéssel kapcsolatban.:)

Minden adott, forgalmas üzletemberek járókelők által látogatott helyen dekkolnak;talán váltják is majd egymást, és folyamatosan kint lesznek több elterjesztett könyv, több adomány.

Így az emberek jönnek hozzájuk,és nem nekik kell becsatangolniuk az üzleti negyedeket,lakó épületeket ahová már szinte lehetetlen bejutni így nehezebb a terjesztés és a bevételszerzés,
-az új módszerrel az adomány koncentráltabban kell,hogy áramoljon.
süti beállítások módosítása