EXJT BLOG
Az Őrtorony Zártkörű RészvényTársaság 2017-2018-as mérlege Ausztráliában
2020.06.13. 16:18 | Johnny Joker | 66 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr6315807938
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2020.06.13. 20:50:07
Tehát akkor nőttek a bevételeik?
a századik juh 2020.06.14. 06:06:57
Ez biza nem a Watchtower Inc. "költségvetése", de még csak nem is "költségvetés." :(
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2020.06.14. 13:29:17
@HanSolo2020: igen es a kiadasaik is
teljes bevetel
2017-ben 24,369,769
2018-ban 27,205,582
teljes kiadas
2017-ben 24,321,294
2018-ban 28,384,247
veszteseg
2017-ben 48,475
2018-ban 1,178,665
teljes bevetel
2017-ben 24,369,769
2018-ban 27,205,582
teljes kiadas
2017-ben 24,321,294
2018-ban 28,384,247
veszteseg
2017-ben 48,475
2018-ban 1,178,665
2020.06.14. 13:51:24
@Johnny Joker: Igen, látom, de úgy látom, az adomány össze is nőtt. Ami annak fényében fura, hogy Ausztráliában is lassú csökkenésnek indult a Tanúk taglétszáma.
Ta0066 2020.06.14. 15:14:19
A teljes bevétel tekintélyes részét 2018-ban 20,8 millió ausztrál dollárt (gondolom azt, mert pénznem nincs megadva) tovább adományozott és külföldi segítségnyújtásra fordított. Bár ezen belül nincsenek az arányok feltüntetve, valószínű, hogy a beszedett pénz nagy része az amerikai központnál landolt.
Pontosan, mint egy multi cégnél.
Pontosan, mint egy multi cégnél.
a századik juh 2020.06.14. 18:47:17
@Johnny Joker: Ezt én inkább törölném, mintsem pontosítanám, mert ez a kép szerintem alkalmatlan bármilyen információ átadására, és jóval több kérdést vet fel, mint amennyire választ ad.
De ez csak az én véleményem persze. :)
De ez csak az én véleményem persze. :)
Igazság Kereső 2020.06.15. 00:02:15
Ez mi a túró?
Ez akkora kamu!
Mi a forrása ennek a képnek, mert ez( századiknak adok igazat) NEM költségvetési kimutatás!
Légyszíves ellenőrizz le mindent alaposan előre, mielőtt kiteszed!
Nem sértésnek szántam, de így a frissen "felébredettek" nem fognak bízni az ilyen s ehhez hasonló blogokban, akkor viszont megette a fene az egészet! :)
Ez akkora kamu!
Mi a forrása ennek a képnek, mert ez( századiknak adok igazat) NEM költségvetési kimutatás!
Légyszíves ellenőrizz le mindent alaposan előre, mielőtt kiteszed!
Nem sértésnek szántam, de így a frissen "felébredettek" nem fognak bízni az ilyen s ehhez hasonló blogokban, akkor viszont megette a fene az egészet! :)
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2020.06.15. 09:56:22
@Igazság Kereső: Ez az ausztraliai fohivatal 2017-2018-as bevetel-kadasi osszesitett fomerlege.
Keress ra az ausztraliai CEGjegyzekben (Australian Business Register) a levelen szereplo A.B.N. szamra:
abr.business.gov.au/ABN/View?abn=42002861225
Ezeket az eves jelenteseket kotelezoen be kell nyujtaniuk minden evben.
@Ta0066: igy van, a fiokhivatalok fenntartasi koltsegeken feluli osszeget az amerikai fohivatalnak "adomanyozzak" tovabb, azert adomanykent, hogy a reszvenytarsasag adoelkerulessel tiszta profitra tehessen szert
Keress ra az ausztraliai CEGjegyzekben (Australian Business Register) a levelen szereplo A.B.N. szamra:
abr.business.gov.au/ABN/View?abn=42002861225
Ezeket az eves jelenteseket kotelezoen be kell nyujtaniuk minden evben.
@Ta0066: igy van, a fiokhivatalok fenntartasi koltsegeken feluli osszeget az amerikai fohivatalnak "adomanyozzak" tovabb, azert adomanykent, hogy a reszvenytarsasag adoelkerulessel tiszta profitra tehessen szert
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2020.06.15. 16:17:17
A Redress Scheme rövid határideje miatt került ez terítékre:
www.news.com.au/national/special-investigation-into-jehovahs-witnesses/video/a334969a3052132c8cab3c94ccc4925e?fbclid=IwAR1ly_3Jsr-Am4u6rNiUKhe__LxyYVZV7FK8RN8ybsyRLlxvF9ZKWLhD7cA
www.news.com.au/national/special-investigation-into-jehovahs-witnesses/video/a334969a3052132c8cab3c94ccc4925e?fbclid=IwAR1ly_3Jsr-Am4u6rNiUKhe__LxyYVZV7FK8RN8ybsyRLlxvF9ZKWLhD7cA
Ta0066 2020.06.17. 13:08:04
@sense5:
"Mesélj még, hogy mi lesz a halálod után?
Ja, hogy arról már nem tudsz semmit.
Bocs, hogy megkérdeztem!"
Ítélet lesz a halálod után kedves sense5. A halálalvás és a többi a gyáváknak való mese, csakúgy mint a test JT által tanított feltámadása és az 1000 éves önmagától végbemenő tökéletesedés (egy húsleves megfőzéséhez is erőfeszítés kell, akkor miért gondolják úgy sokan, hogy a tökéletességet majd megkapják Istentől csak úgy?).
Bocsánat az erős fogalmazásért, de így gondolom. A halálod után megítéltetsz. Úgy és akkor, ahogyan az életed végére értél, az ítélet pedig az idők végéig szól.
Máté 12:36 Mondom nektek: az ítélet napján minden felesleges szóról számot kell majd adni, amit valaha kimondott az ember.
"Mesélj még, hogy mi lesz a halálod után?
Ja, hogy arról már nem tudsz semmit.
Bocs, hogy megkérdeztem!"
Ítélet lesz a halálod után kedves sense5. A halálalvás és a többi a gyáváknak való mese, csakúgy mint a test JT által tanított feltámadása és az 1000 éves önmagától végbemenő tökéletesedés (egy húsleves megfőzéséhez is erőfeszítés kell, akkor miért gondolják úgy sokan, hogy a tökéletességet majd megkapják Istentől csak úgy?).
Bocsánat az erős fogalmazásért, de így gondolom. A halálod után megítéltetsz. Úgy és akkor, ahogyan az életed végére értél, az ítélet pedig az idők végéig szól.
Máté 12:36 Mondom nektek: az ítélet napján minden felesleges szóról számot kell majd adni, amit valaha kimondott az ember.
Ta0066 2020.06.17. 14:35:48
@sense5:
"A halál, nekem semmit nem jelent.
Csak egy állapot."
Ez látszik, azt kell mondanom: sajnos.
A halál számomra mindent jelent. A halál kihívás és végcél, bizonyosság. Félelem is, kell is, hogy az legyen.
"A halál, nekem semmit nem jelent.
Csak egy állapot."
Ez látszik, azt kell mondanom: sajnos.
A halál számomra mindent jelent. A halál kihívás és végcél, bizonyosság. Félelem is, kell is, hogy az legyen.
Ta0066 2020.06.17. 20:23:57
@sense5:
A halál egy aprócska törés az ember életében.
A Krisztus vérrel verítékezett a halála előtt. Utolsó szavai között azt kérdezte, Én Istenem miért hagytál el engem. Nekem ez nem tűnik aprócska törésnek.
A haláltól való félelem átmeneti, ha jól csinálom, közvetlenül előtte nem fogok félni.
A halál egy aprócska törés az ember életében.
A Krisztus vérrel verítékezett a halála előtt. Utolsó szavai között azt kérdezte, Én Istenem miért hagytál el engem. Nekem ez nem tűnik aprócska törésnek.
A haláltól való félelem átmeneti, ha jól csinálom, közvetlenül előtte nem fogok félni.
Ta0066 2020.06.17. 21:03:44
@sense5:
és még egy az aprócska törésről.
A törés nem az életedben van, ugyanis a halál azt jelenti, hogy nem élsz tovább. A halál az élet vége, az élet ellentéte, a halál nem az életben van, nem valami amin túlesel és megy minden tovább. A halál nem aprócska törés az életedben, hanem az élet eltörése.
A halál véglegesség és bizonyosság.
és még egy az aprócska törésről.
A törés nem az életedben van, ugyanis a halál azt jelenti, hogy nem élsz tovább. A halál az élet vége, az élet ellentéte, a halál nem az életben van, nem valami amin túlesel és megy minden tovább. A halál nem aprócska törés az életedben, hanem az élet eltörése.
A halál véglegesség és bizonyosság.
Egy_nick 2020.06.19. 10:27:07
"a halál azt jelenti, hogy nem élsz tovább"
EZ IGAZ.
"a halál nem az életben van" EZ IS IGAZ, csak nem úgy, ahogy gondolod. A halál nincs az életben, hanem az élet van a halálban. A halál egyetemes és végtelen. A számok halmazán úgy lehetne szemléltetni, hogy a halál a megszámlálhatatlan-végtelen és komplex számok halmaza. Az élet ennek egy töredékes részhalmaza. Olyan, mint a megszámlálható (sorbarakható) természetes számok halmaza (1,2,3,...) Megint mmásképpem. A halál a semmi. Az élet a konkrét valami. A kvantumfizika tanítása szerint mindennek alapállapota a SEMMI, a semmiben MINDEN OTT VAN. A VALAMI a semminek az egyik reprezentációja. Amikor a TUDAT (Isten?) ránéz a SEMMIRE és egy konkrét helyzet előáll. Add be az internetbe a "KETTŐSRÉS" szavat, ami egy fizikai kisérlet amit klasszikus materialista módon nem lehet magyarázni.
EZ IGAZ.
"a halál nem az életben van" EZ IS IGAZ, csak nem úgy, ahogy gondolod. A halál nincs az életben, hanem az élet van a halálban. A halál egyetemes és végtelen. A számok halmazán úgy lehetne szemléltetni, hogy a halál a megszámlálhatatlan-végtelen és komplex számok halmaza. Az élet ennek egy töredékes részhalmaza. Olyan, mint a megszámlálható (sorbarakható) természetes számok halmaza (1,2,3,...) Megint mmásképpem. A halál a semmi. Az élet a konkrét valami. A kvantumfizika tanítása szerint mindennek alapállapota a SEMMI, a semmiben MINDEN OTT VAN. A VALAMI a semminek az egyik reprezentációja. Amikor a TUDAT (Isten?) ránéz a SEMMIRE és egy konkrét helyzet előáll. Add be az internetbe a "KETTŐSRÉS" szavat, ami egy fizikai kisérlet amit klasszikus materialista módon nem lehet magyarázni.
Ta0066 2020.06.19. 12:20:18
@Egy_nick:
"A kvantumfizika tanítása szerint mindennek alapállapota a SEMMI, a semmiben MINDEN OTT VAN. A VALAMI a semminek az egyik reprezentációja. Amikor a TUDAT (Isten?) ránéz a SEMMIRE és egy konkrét helyzet előáll."
Nem csak a kvantumfizika szerint. A hagyományos világnézet szerint a világ alapvetően kétpólusú: esszencia és szubsztancia alkotja. Az esszencia a lényeg, a szellem (vallási nyelven a teremtő akarat) - a minőség; a szubsztancia a tiszta potencialitás, ami maga semmi, de ami minden lehet - a mennyiség. A kettő kölcsönhatása hozza létre a teremtett dolgokat, a létezőket, a megnyilvánulást. E szerint vannak inkább szellemi (és kevésbé anyagi) természetű létezők - dolgok, és vannak inkább anyagi (és kevésbé szellemi) természetű létezők - dolgok. Azaz van olyan valóság, ami minőségi jellemzőkkel ragadható meg inkább, és van olyan, ami mennyiségi jellemzőkkel.
"A kvantumfizika tanítása szerint mindennek alapállapota a SEMMI, a semmiben MINDEN OTT VAN. A VALAMI a semminek az egyik reprezentációja. Amikor a TUDAT (Isten?) ránéz a SEMMIRE és egy konkrét helyzet előáll."
Nem csak a kvantumfizika szerint. A hagyományos világnézet szerint a világ alapvetően kétpólusú: esszencia és szubsztancia alkotja. Az esszencia a lényeg, a szellem (vallási nyelven a teremtő akarat) - a minőség; a szubsztancia a tiszta potencialitás, ami maga semmi, de ami minden lehet - a mennyiség. A kettő kölcsönhatása hozza létre a teremtett dolgokat, a létezőket, a megnyilvánulást. E szerint vannak inkább szellemi (és kevésbé anyagi) természetű létezők - dolgok, és vannak inkább anyagi (és kevésbé szellemi) természetű létezők - dolgok. Azaz van olyan valóság, ami minőségi jellemzőkkel ragadható meg inkább, és van olyan, ami mennyiségi jellemzőkkel.
Igazság Kereső 2020.06.19. 17:54:33
@Egy_nick:
Igazából a "semmi" félreérhető kifejezés. Azt mondanám a "semmi" inkább a kifejeződés nélküli minden!
A "semmi" valójában a minden. :D
Úgy lehet elképzelni, mint egy elképzelhetetlenül sok lehetőséget tartalmazó..... leves, amiből "kioldódik" a számunkra érzékelhető "valóság".
Mint egy holografikus virtuális valóság. Maga az a "nullponti mező", a kifejezetlen valóság "leves", vagy a "holografikus filmlemez", amiből a tudat válassza ki a kifejeződés tárgyát, amit mi "élménynek" is nevezhetünk.
Na de te is ezt írtad le, csak más szavakkal! :)
Amúgy nagyon jó könyveket lehet ezekről beszerezni.
Nekem is van jó néhény.
Igazából a "semmi" félreérhető kifejezés. Azt mondanám a "semmi" inkább a kifejeződés nélküli minden!
A "semmi" valójában a minden. :D
Úgy lehet elképzelni, mint egy elképzelhetetlenül sok lehetőséget tartalmazó..... leves, amiből "kioldódik" a számunkra érzékelhető "valóság".
Mint egy holografikus virtuális valóság. Maga az a "nullponti mező", a kifejezetlen valóság "leves", vagy a "holografikus filmlemez", amiből a tudat válassza ki a kifejeződés tárgyát, amit mi "élménynek" is nevezhetünk.
Na de te is ezt írtad le, csak más szavakkal! :)
Amúgy nagyon jó könyveket lehet ezekről beszerezni.
Nekem is van jó néhény.
Igazság Kereső 2020.06.19. 18:13:17
Régebben ezt írtam ezen a blogon; nem tudom ide tudom-e másolni:
Igazság Kereső 2020.06.19. 18:13:54
Az emberek azért nem láthatják Istent, mert Szellem és a Szellemek láthatatlanok.
Ezzel szemben a Szellemek láthatják Istent, és értelemszerűen egymást. Hadd fejtsem ki ezt kicsit hosszabban, éspedíg hogy kutatásaim és ismereteim szerint miképpen működik ez az egész.
Arra, hogy mi miért láthatatlan,vagy sem, erre hadd válaszoljak a fizika nyelvén. Nagyon leegyszerűsítve:
Először egy kis anyag fizika.
Mennyi idő alatt lett az anyag? Lehetséges, hogy a Bibliában szereplő isteni "Legyen" szavára egy pillanat alatt? Egyes kutatások szerint igen! Minden REZGÉS!
Az ANYAG NEM MÁS MINT ÁLLÓ HULLÁM, az energia egy bizonyos fajta megjelenési formája.
Tulajdonképpen, szószerinti értelemben SZILÁRD ANYAG NEM LÉTEZIK, csak a fizikai törvények beállításai miatt érzékeljük, megfogható, részben áthatolhatatlan, tömör halmaznak. Különböző, nagyon eltérő frekvenciájú "anyagi" részecskék képesek egymáson áthatolni, lásd rádió hullámok az épületek falain. Közel azonos hullámhosszú és frekvenciájú álló hullámok, azaz "anyagi" részecskék mint például mi emberek, vagy a bolygónk hozzánk közel azonos hullámhosszú és frekvenciájú "anyagi" részecskéi, vagy anyagi halmazai, mint például egy ház fala, vagy egy hegy, vagy bármi más, már számunkra áthatolhatatlan akadályt jelentenek.
Már a jól megválasztott, egymásra hangolt rádióhullámok is kioltják egymást(ezt a hadászatban is alkalmazzák) az az, a saját viszonylatukban "anyag érzet" jelentkezik.
Valójában, a közel azonos frekvencia tartományba eső álló hullámok tulajdonságai, vagy törvényszerűségei miatt (lásd Pauli elv) vagyunk képesek egyáltalán megfogni a tárgyakat.
Ez azt jelenti, hogy az, aki az energia ura, az egy pillanat alatt képes "anyagot" létrehozni, megszüntetni illetve átalakítani. Isten számra a mi fizikainak tekintett világunk nem más, mint egy holografikus "terepasztal".
Mi, emberek,vagy akár állatok és élettelen anyagok is, AZ ELEKTROMÁGNESES SPEKTRUM, EGY AZONOS, MEGHATÁROZOTT HULLÁMHOSSZÚ ÉS FREKVENCIA ELOSZLÁSÚ CSOPORTJÁBA TARTOZUNK.
A mi szemünk erre a precízen beállított nagyon keskeny sávra van beállítva. Ezért nem látjuk a levegőt, sem a "látható" fény spektrum(380-750 nm) előtt és után jelentkező hullámhossz eloszlású "fényt". Ugyan úgy nem halljuk a 20 és 20 ezer Herz alatti és feletti rezgés tartományokat, mert a fülünk érre a tartományra van beállítva.
A szenzoros érzékelőink ehhez a nagyon keskeny elektromágneses tartományhoz van beállítva. Amik ezen az amúgy nagyon keskeny tartományokba nem tartoznak bele, azokat egész egyszerűen NEM ÉRZÉKELJÜK!
Sok világ, vagy dimenzió lehetséges, amiket egész egyszerűen nem érzékelünk.
A szellem világ a mi fizikainak tűnő világunk "felett" rezeg, egy sokkal magasabb energia szint. Ez ahhoz hasonló, mintha pl. egy adott rádió állomás 107 MHz-re van hangolva(A mi univerzumunk) a másik rádió vagy tv állomás pedig több 100 Giga Herz-el "magasabban" lenne a rezgéstartomány tekintetében. Ez a példánkban a szellem világ, a szellemi dimenzió.
Ezek az igencsak eltérő frekvenciák nem találkoznak,nem érintkeznek, nem "látják" egymást. Úgy szólván nem interferálnak. Mégis ezek a más-más energia szinten létező, vagy rezgő világok képesek, idézőjelben egy "helyen s egy időben" létezni, anélkül, hogy azt mi, emberek érzékelni lennénk képesek. Az angyalok(és most Istenről nem írunk ,mert az/Ő sokkal bonyolultabb,Ő topológikus energia) sokkal magasabb energia szinten rezgő, úgy szólván értelmes "energia lények". Igen, itt jön az oka,hogy miért nem látjuk,és miért nem vagyunk őket képesek(hacsak ők úgy nem akarják) érzékelni, látni, hallani. Amíg mi, nem hangoljuk a vevő készülékünket az adott csarornára, addig, mi sem láthatjuk-hallhatjuk az adott tv csatorna műsorát, mit sem sejtünk abból, mi történik a csatornán. A frekvencia tartománybeli különbségek miatt nem látjuk a
szellemeket(angyalok,
démonok). Az ő világuk jóval túlmutat az ismert spektrális tartományokon, elképzelhetetlenűl túl a kozmikus sugárzás legnagyobb ismert határfrekvenciáján. Ahhoz hogy lássuk-halljuk őket vagy nekünk kellene magasabban rezegni, de ahhoz kevés az emberi test energiája, és annak szenzoros érzékelése,avagy nekik kell "lejebb hangolni a pótmétert", többnyire ez is történik. A mi világunk, és az emberi érzékelés normális és elfogadtató frekvenciájára "hangolják" magukat, ( ez bonyolultabb,itt nincs hely s idő kifejtenem) ezáltal képessé válunk, válnánk látni,hallani, és ha emberi testet öltenek, megérinteni őket. Ez a titok, leegyszerűsítve!
Ezzel szemben a Szellemek láthatják Istent, és értelemszerűen egymást. Hadd fejtsem ki ezt kicsit hosszabban, éspedíg hogy kutatásaim és ismereteim szerint miképpen működik ez az egész.
Arra, hogy mi miért láthatatlan,vagy sem, erre hadd válaszoljak a fizika nyelvén. Nagyon leegyszerűsítve:
Először egy kis anyag fizika.
Mennyi idő alatt lett az anyag? Lehetséges, hogy a Bibliában szereplő isteni "Legyen" szavára egy pillanat alatt? Egyes kutatások szerint igen! Minden REZGÉS!
Az ANYAG NEM MÁS MINT ÁLLÓ HULLÁM, az energia egy bizonyos fajta megjelenési formája.
Tulajdonképpen, szószerinti értelemben SZILÁRD ANYAG NEM LÉTEZIK, csak a fizikai törvények beállításai miatt érzékeljük, megfogható, részben áthatolhatatlan, tömör halmaznak. Különböző, nagyon eltérő frekvenciájú "anyagi" részecskék képesek egymáson áthatolni, lásd rádió hullámok az épületek falain. Közel azonos hullámhosszú és frekvenciájú álló hullámok, azaz "anyagi" részecskék mint például mi emberek, vagy a bolygónk hozzánk közel azonos hullámhosszú és frekvenciájú "anyagi" részecskéi, vagy anyagi halmazai, mint például egy ház fala, vagy egy hegy, vagy bármi más, már számunkra áthatolhatatlan akadályt jelentenek.
Már a jól megválasztott, egymásra hangolt rádióhullámok is kioltják egymást(ezt a hadászatban is alkalmazzák) az az, a saját viszonylatukban "anyag érzet" jelentkezik.
Valójában, a közel azonos frekvencia tartományba eső álló hullámok tulajdonságai, vagy törvényszerűségei miatt (lásd Pauli elv) vagyunk képesek egyáltalán megfogni a tárgyakat.
Ez azt jelenti, hogy az, aki az energia ura, az egy pillanat alatt képes "anyagot" létrehozni, megszüntetni illetve átalakítani. Isten számra a mi fizikainak tekintett világunk nem más, mint egy holografikus "terepasztal".
Mi, emberek,vagy akár állatok és élettelen anyagok is, AZ ELEKTROMÁGNESES SPEKTRUM, EGY AZONOS, MEGHATÁROZOTT HULLÁMHOSSZÚ ÉS FREKVENCIA ELOSZLÁSÚ CSOPORTJÁBA TARTOZUNK.
A mi szemünk erre a precízen beállított nagyon keskeny sávra van beállítva. Ezért nem látjuk a levegőt, sem a "látható" fény spektrum(380-750 nm) előtt és után jelentkező hullámhossz eloszlású "fényt". Ugyan úgy nem halljuk a 20 és 20 ezer Herz alatti és feletti rezgés tartományokat, mert a fülünk érre a tartományra van beállítva.
A szenzoros érzékelőink ehhez a nagyon keskeny elektromágneses tartományhoz van beállítva. Amik ezen az amúgy nagyon keskeny tartományokba nem tartoznak bele, azokat egész egyszerűen NEM ÉRZÉKELJÜK!
Sok világ, vagy dimenzió lehetséges, amiket egész egyszerűen nem érzékelünk.
A szellem világ a mi fizikainak tűnő világunk "felett" rezeg, egy sokkal magasabb energia szint. Ez ahhoz hasonló, mintha pl. egy adott rádió állomás 107 MHz-re van hangolva(A mi univerzumunk) a másik rádió vagy tv állomás pedig több 100 Giga Herz-el "magasabban" lenne a rezgéstartomány tekintetében. Ez a példánkban a szellem világ, a szellemi dimenzió.
Ezek az igencsak eltérő frekvenciák nem találkoznak,nem érintkeznek, nem "látják" egymást. Úgy szólván nem interferálnak. Mégis ezek a más-más energia szinten létező, vagy rezgő világok képesek, idézőjelben egy "helyen s egy időben" létezni, anélkül, hogy azt mi, emberek érzékelni lennénk képesek. Az angyalok(és most Istenről nem írunk ,mert az/Ő sokkal bonyolultabb,Ő topológikus energia) sokkal magasabb energia szinten rezgő, úgy szólván értelmes "energia lények". Igen, itt jön az oka,hogy miért nem látjuk,és miért nem vagyunk őket képesek(hacsak ők úgy nem akarják) érzékelni, látni, hallani. Amíg mi, nem hangoljuk a vevő készülékünket az adott csarornára, addig, mi sem láthatjuk-hallhatjuk az adott tv csatorna műsorát, mit sem sejtünk abból, mi történik a csatornán. A frekvencia tartománybeli különbségek miatt nem látjuk a
szellemeket(angyalok,
démonok). Az ő világuk jóval túlmutat az ismert spektrális tartományokon, elképzelhetetlenűl túl a kozmikus sugárzás legnagyobb ismert határfrekvenciáján. Ahhoz hogy lássuk-halljuk őket vagy nekünk kellene magasabban rezegni, de ahhoz kevés az emberi test energiája, és annak szenzoros érzékelése,avagy nekik kell "lejebb hangolni a pótmétert", többnyire ez is történik. A mi világunk, és az emberi érzékelés normális és elfogadtató frekvenciájára "hangolják" magukat, ( ez bonyolultabb,itt nincs hely s idő kifejtenem) ezáltal képessé válunk, válnánk látni,hallani, és ha emberi testet öltenek, megérinteni őket. Ez a titok, leegyszerűsítve!
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2020.06.20. 19:10:47
@Igazság Kereső:
(látható) fény
hullámhossz 400 nm<λ<700 nm
frekvencia 430 THz<f<770 THz
Az elektromágneses spektrum azon része, amire az emberi szem érzékeny, a teljes elektromagneses spektrumnak csupan toredek resze, kevesebb mint egy szazaleka.
A teljes muszerekkel erzekelheto EM spektrum
Rádióhullámok
Mikrohullámok
Infravörös sugárzás
A lathato fény
Ibolyántúli sugárzás
Röntgensugárzás
Gamma-sugárzás
(látható) fény
hullámhossz 400 nm<λ<700 nm
frekvencia 430 THz<f<770 THz
Az elektromágneses spektrum azon része, amire az emberi szem érzékeny, a teljes elektromagneses spektrumnak csupan toredek resze, kevesebb mint egy szazaleka.
A teljes muszerekkel erzekelheto EM spektrum
Rádióhullámok
Mikrohullámok
Infravörös sugárzás
A lathato fény
Ibolyántúli sugárzás
Röntgensugárzás
Gamma-sugárzás
Ta0066 2020.06.21. 07:51:38
@Igazság Kereső:
OK, ez logikusnak tűnik.
Kérdéseim azért vannak:
"Ez azt jelenti, hogy az, aki az energia ura, az egy pillanat alatt képes "anyagot" létrehozni, megszüntetni illetve átalakítani. Isten számra a mi fizikainak tekintett világunk nem más, mint egy holografikus "terepasztal"."
és másutt: "és most Istenről nem írunk ,mert az/Ő sokkal bonyolultabb,Ő topológikus energia"
Isten az energia ura (alapvetően más, mint amit ural), vagy maga is csak energia, még ha annak egy speciális és egyedi (topologikus) fajtája is?
"Ezek az igencsak eltérő frekvenciák nem találkoznak,nem érintkeznek, nem "látják" egymást."
és másutt: "Ezzel szemben a Szellemek láthatják Istent, és értelemszerűen egymást."
Gondolom az egy szinten rezgő szellemek látják egymást. De akkor hogyan látják a tőlük teljesen különböző topologikus energia istent?
Elképzelhető-e a szimmetria? Azaz ha sokkal magasabb rezgésszámú világok lehetnek, lehetnek-e az emberinél sokkal alacsonyabb rezgésszámúak is?
Ha ilyen világok elgondolhatók, akkor mivel fölfelé az ember nem tud rezgést váltani ha jól értem (ehhez kevés a test energiája); akkor lefelé tud? A szellemi lények tudnak ilyet, "lejjebb hangolni a potmétert", az ember is képes rá?
OK, ez logikusnak tűnik.
Kérdéseim azért vannak:
"Ez azt jelenti, hogy az, aki az energia ura, az egy pillanat alatt képes "anyagot" létrehozni, megszüntetni illetve átalakítani. Isten számra a mi fizikainak tekintett világunk nem más, mint egy holografikus "terepasztal"."
és másutt: "és most Istenről nem írunk ,mert az/Ő sokkal bonyolultabb,Ő topológikus energia"
Isten az energia ura (alapvetően más, mint amit ural), vagy maga is csak energia, még ha annak egy speciális és egyedi (topologikus) fajtája is?
"Ezek az igencsak eltérő frekvenciák nem találkoznak,nem érintkeznek, nem "látják" egymást."
és másutt: "Ezzel szemben a Szellemek láthatják Istent, és értelemszerűen egymást."
Gondolom az egy szinten rezgő szellemek látják egymást. De akkor hogyan látják a tőlük teljesen különböző topologikus energia istent?
Elképzelhető-e a szimmetria? Azaz ha sokkal magasabb rezgésszámú világok lehetnek, lehetnek-e az emberinél sokkal alacsonyabb rezgésszámúak is?
Ha ilyen világok elgondolhatók, akkor mivel fölfelé az ember nem tud rezgést váltani ha jól értem (ehhez kevés a test energiája); akkor lefelé tud? A szellemi lények tudnak ilyet, "lejjebb hangolni a potmétert", az ember is képes rá?
Igazság Kereső 2020.06.21. 18:13:32
@Ta0066:
"OK, ez logikusnak tűnik.
Kérdéseim azért vannak"
Nos, megpróbálok választ adni rájuk.
Kezdjük az elsővel:
"Isten az energia ura (alapvetően más, mint amit ural), vagy maga is csak energia, még ha annak egy speciális és egyedi (topologikus) fajtája is?"
Itt érdemes utána járni, alapvetően mi is az energia. Konyha nyelven: képesség a változás előidézésére. Az energiamegmaradás törvénye alapvetően nem az energia megmaradását jelenti. Ma, a kvantum fizika jelenlegi ismeretei szerint ami alapvetően megmarad az az INFORMÁCIÓ!
Voltaképpen, az energia a dimenziokat keretrendszerbe foglaló rendezőelv,vagy szervező információs hálózat hordozó eleme. Tehát, az információ alapvetően nem anyagi tényező.
Az energia az információ kifejező karaktere, vagyis energia=információ.
Ahhogy a betűk szavakba, mondatokba szervezhető, meghatározott információt hordoz, azonképpen az energia is egy adott dimenziót, az ott megtervezett és előre meghatározott elvek szerint fenntart, alakít vagy formál.
Az energia átalakulás egyikből a másikba, valójában az információ egyik formájából vagy aspektusából egy másikba alakulás vagy fordulás. Ezt az információ kontrollálja, vagy a dimenzióba ültetett rendezőelv szerint (adott természeti törvények) vagy "kívülről" érkezik információ, ami kifejeződővé téve azt, az energiát szervezi, megjeleníti avagy hordozza az azt leképezett információt.
A topologikus energia nagyon leegyszerűsítve a kifejezőtlen információ vagy energia.
Ezt a legnehezebb megmagyarázni, mivel ez minden alapja vagy gyújtópontja. Ez ISTEN ha úgy tetszik!
Isten=fókuszált vagy kifejezett információ.
Isten=TUDAT
stb...
Ez, minden kifejeződésre
juttatott információ, energia vagy "világ" forrása.
Isten egy holografikus mozi mozigépésze, ő mozi vetítő és a vetített film is egyben, ő/az a teremtett és teremtő.
Amit "kivetít" az az energia ami nem más, mint a kifejezett információ, dimenzió, tudatos lények...stb.
Nos ,voltaképp mindez saját maga egy meghatározott formája!
"Mert általa(benne) mozgunk, élünk és létezünk."
Folyt köv...
"OK, ez logikusnak tűnik.
Kérdéseim azért vannak"
Nos, megpróbálok választ adni rájuk.
Kezdjük az elsővel:
"Isten az energia ura (alapvetően más, mint amit ural), vagy maga is csak energia, még ha annak egy speciális és egyedi (topologikus) fajtája is?"
Itt érdemes utána járni, alapvetően mi is az energia. Konyha nyelven: képesség a változás előidézésére. Az energiamegmaradás törvénye alapvetően nem az energia megmaradását jelenti. Ma, a kvantum fizika jelenlegi ismeretei szerint ami alapvetően megmarad az az INFORMÁCIÓ!
Voltaképpen, az energia a dimenziokat keretrendszerbe foglaló rendezőelv,vagy szervező információs hálózat hordozó eleme. Tehát, az információ alapvetően nem anyagi tényező.
Az energia az információ kifejező karaktere, vagyis energia=információ.
Ahhogy a betűk szavakba, mondatokba szervezhető, meghatározott információt hordoz, azonképpen az energia is egy adott dimenziót, az ott megtervezett és előre meghatározott elvek szerint fenntart, alakít vagy formál.
Az energia átalakulás egyikből a másikba, valójában az információ egyik formájából vagy aspektusából egy másikba alakulás vagy fordulás. Ezt az információ kontrollálja, vagy a dimenzióba ültetett rendezőelv szerint (adott természeti törvények) vagy "kívülről" érkezik információ, ami kifejeződővé téve azt, az energiát szervezi, megjeleníti avagy hordozza az azt leképezett információt.
A topologikus energia nagyon leegyszerűsítve a kifejezőtlen információ vagy energia.
Ezt a legnehezebb megmagyarázni, mivel ez minden alapja vagy gyújtópontja. Ez ISTEN ha úgy tetszik!
Isten=fókuszált vagy kifejezett információ.
Isten=TUDAT
stb...
Ez, minden kifejeződésre
juttatott információ, energia vagy "világ" forrása.
Isten egy holografikus mozi mozigépésze, ő mozi vetítő és a vetített film is egyben, ő/az a teremtett és teremtő.
Amit "kivetít" az az energia ami nem más, mint a kifejezett információ, dimenzió, tudatos lények...stb.
Nos ,voltaképp mindez saját maga egy meghatározott formája!
"Mert általa(benne) mozgunk, élünk és létezünk."
Folyt köv...
morális fölény 2020.06.21. 18:56:23
Van annak egy diszkrét bája, ha mindig kitörlik az embert.
Azt írok, amit csak akarok. Nulla következmény.
Ti romba döntöttétek az elméletet, miszerint a szó elszáll az írás marad.
Johnny Joker, megint hozta a formáját (okosabb, mint egy ötödikes).
És már megint előkerült az Ibolya.
Johnny Jokernek kell valami Ibolyától.
Ibolya már nem akarja azt, amit Johnny Joker.
Itt és most kéne a megértés szelleme...
Azt írok, amit csak akarok. Nulla következmény.
Ti romba döntöttétek az elméletet, miszerint a szó elszáll az írás marad.
Johnny Joker, megint hozta a formáját (okosabb, mint egy ötödikes).
És már megint előkerült az Ibolya.
Johnny Jokernek kell valami Ibolyától.
Ibolya már nem akarja azt, amit Johnny Joker.
Itt és most kéne a megértés szelleme...
morális fölény 2020.06.21. 19:05:59
A nevem természetesen a fideszes "morális fölényre" utal - ők aggatták magukra ezt a címet.
De valamiért - ki tudja miért -, még a kedves vezetőjük is bevallotta, hogy nem olvassa azt a szart, amit ezek a görények írnak.
Amikor már a saját hazugságait sem szívesen olvassa vissza a a diktátor a propaganda sajtóban, ott már valami gond van a morális fölénnyel.
De valamiért - ki tudja miért -, még a kedves vezetőjük is bevallotta, hogy nem olvassa azt a szart, amit ezek a görények írnak.
Amikor már a saját hazugságait sem szívesen olvassa vissza a a diktátor a propaganda sajtóban, ott már valami gond van a morális fölénnyel.
morális fölény 2020.06.21. 19:11:53
@Igazság Kereső: "Kezdjük az elsővel:
"Isten az energia ura (alapvetően más, mint amit ural), vagy maga is csak energia, még ha annak egy speciális és egyedi (topologikus) fajtája is?"
Ééééés ennyi elég is volt!
Már nem akarok megmagyarázni semmit - soha semmit!
Van az "nihil" cucc, az elkezdett érdekelni egy kicsit...
"Isten az energia ura (alapvetően más, mint amit ural), vagy maga is csak energia, még ha annak egy speciális és egyedi (topologikus) fajtája is?"
Ééééés ennyi elég is volt!
Már nem akarok megmagyarázni semmit - soha semmit!
Van az "nihil" cucc, az elkezdett érdekelni egy kicsit...
elevator 2020.06.21. 21:38:45
@Ta0066: Nem érted.
Direkt kitértem a kínzásra (de nem Jézus miatt), hogy úgy tovább tart meghalni - akár napokig, hetekig, hónapokig, évekig is.
Én a meghalásról beszéltem, amikor meghalsz végre - akár sok kínzás után is.
A meghalás és a feltámadás közti különbségről beszéltem.
Mivel a halálban semmit nem érzékelsz, ezért, amikor a meghalásod után feltámadsz, az olyan, mintha csak egy pillanat telt volna el.
Aki 5000 évvel ezelőtt halt meg, annak is csak pillanatnak tűnik a halál és a feltámadás közti különbség - egy apró törésnek.
Nem véletlenül hívta Jézus halálalvásnak a halált.
Mi történik, amikor elalszol?...
És ennyi !!!
Mit nem lehet ezen érteni?
Mit kell ezen vitatni?
Csavaros, fifikás hátulról jövős hülye kérdéseket feltenni?
Mi a franc bajotok van nektek!?
Ráadásul kap az ember egy plusz ajándékot.
Amikor feltámadsz, nem emlékszel a halálod előtti, a halálodat előidéző fájdalomra - kicsit sem.
Ez egy nagy ajándék - pl. a megkínzottaknak.
Én ezt tapasztalatból tudom, ember!
Direkt kitértem a kínzásra (de nem Jézus miatt), hogy úgy tovább tart meghalni - akár napokig, hetekig, hónapokig, évekig is.
Én a meghalásról beszéltem, amikor meghalsz végre - akár sok kínzás után is.
A meghalás és a feltámadás közti különbségről beszéltem.
Mivel a halálban semmit nem érzékelsz, ezért, amikor a meghalásod után feltámadsz, az olyan, mintha csak egy pillanat telt volna el.
Aki 5000 évvel ezelőtt halt meg, annak is csak pillanatnak tűnik a halál és a feltámadás közti különbség - egy apró törésnek.
Nem véletlenül hívta Jézus halálalvásnak a halált.
Mi történik, amikor elalszol?...
És ennyi !!!
Mit nem lehet ezen érteni?
Mit kell ezen vitatni?
Csavaros, fifikás hátulról jövős hülye kérdéseket feltenni?
Mi a franc bajotok van nektek!?
Ráadásul kap az ember egy plusz ajándékot.
Amikor feltámadsz, nem emlékszel a halálod előtti, a halálodat előidéző fájdalomra - kicsit sem.
Ez egy nagy ajándék - pl. a megkínzottaknak.
Én ezt tapasztalatból tudom, ember!
elevator 2020.06.21. 21:55:24
Minden benne van a Bibliában, ami fontos.
Ti nem ismeritek a Bibliát.
Aki nem ismeri a Bibliát, nem ismeri Istent.
Aki nem ismeri Istent, az hülyeségeket kérdez (és mond)- a Bibliáról, Istenről, Jézusról, az emberiség jövőjéről, Sátánról, életről-halálról... mindenről!
Ti olyanok vagytok, mint akik el tudnak számolni egy billiárdig (de még eddig sosem tették meg), és ismerik a négy alapműveletet, de benyomulnak az elméleti matematikusok konferenciájára, és elkezdik őket nem középiskolás fokon, taní-tani.
Háááát, nem is tudom...
Ti nem ismeritek a Bibliát.
Aki nem ismeri a Bibliát, nem ismeri Istent.
Aki nem ismeri Istent, az hülyeségeket kérdez (és mond)- a Bibliáról, Istenről, Jézusról, az emberiség jövőjéről, Sátánról, életről-halálról... mindenről!
Ti olyanok vagytok, mint akik el tudnak számolni egy billiárdig (de még eddig sosem tették meg), és ismerik a négy alapműveletet, de benyomulnak az elméleti matematikusok konferenciájára, és elkezdik őket nem középiskolás fokon, taní-tani.
Háááát, nem is tudom...
elevator 2020.06.21. 22:05:19
Azért mert vitatod JT tanításait, attól te még nem leszel hívő.
Az az alapvető bajod, hogy nem hiszel Istenben, és ezért mindenki mást okolsz, csak magadat nem.
Akkor én majd elmondom neked: Ember, te nem JT (tanításai) miatt nem hiszel Istenben, hanem magad miatt nem - a személyiségeddel van valami probléma !!!
Ennek a felismerésével kéne először megbékélned, és rájönni, hogyan változtass magadon, magadban, aztán majd jöhet a többi.
Az az alapvető bajod, hogy nem hiszel Istenben, és ezért mindenki mást okolsz, csak magadat nem.
Akkor én majd elmondom neked: Ember, te nem JT (tanításai) miatt nem hiszel Istenben, hanem magad miatt nem - a személyiségeddel van valami probléma !!!
Ennek a felismerésével kéne először megbékélned, és rájönni, hogyan változtass magadon, magadban, aztán majd jöhet a többi.
Igazság Kereső 2020.06.22. 00:25:17
@elevator:
1.
"Mivel a halálban semmit nem érzékelsz, ezért, amikor a meghalásod után feltámadsz, az olyan, mintha csak egy pillanat telt volna el."
2.
"Ráadásul kap az ember egy plusz ajándékot.
Amikor feltámadsz, nem emlékszel a halálod előtti, a halálodat előidéző fájdalomra - kicsit sem."
Hadd kérdezzem meg, mindezt be is tudod bizonyítani akár magadnak, vagy nekünk, vagy csak azért hiszel benne, mert ezt kondicionálták beléd és mert jól esik?
Mert nem mindegy!
A többi már csak hit!
Ha pedig nem vagy képes bebizonyítani, nem is ítélhetsz el másokat amiatt, hogy nem képesek hasonlóan hinni benne,mint te!
Lehet utálni azokat, akik nem tudnak hinni, de ez a lényegen mit sem változtat ember!!!
Ez olyan, mintha azért fojtogatjuk bele szegény gyereket a spenótba, mert nem ízlik neki!
Neked ízlik?
Edd hát!
De nem tudod elérni érzelmi zsarolással, vagy inkvizícióval sem, hogy ízlen egy olyan embernek a spenót, aki nem képes megenni mert nem ízlik neki.
Be tudod bizonyítani, hogy a spenót tényleg finom?
Ez szubjektum!
Ahhogy a keresztény hit is az!
Minden vallás és filozófiái irányzat szubjektív ítélet alapján fogadtatik el!
Képes vagy hitelt érdemlően bizonyítani az állításaidat?
Akkor tedd meg!
Ha nem, akkor fogadd el, hogy mások másképp gondolkodnak s másképp látnak!
Nem is tehetsz mást, sem te sem senki más!
Elküldheted a pokolba, tarthatod isten ellenesnek, de mindez csak a TE ELMÉDBEN LÉTEZIK!
Ennél fogva kardinális hatása nincs!
Amíg nem bizonyosodik be, amit állítasz, vagy állítanak a keresztényék, addig üres állítás, egy szubjektív elmeszülemény marad csak!
Ha nem tetszik,akkor is! :)
1.
"Mivel a halálban semmit nem érzékelsz, ezért, amikor a meghalásod után feltámadsz, az olyan, mintha csak egy pillanat telt volna el."
2.
"Ráadásul kap az ember egy plusz ajándékot.
Amikor feltámadsz, nem emlékszel a halálod előtti, a halálodat előidéző fájdalomra - kicsit sem."
Hadd kérdezzem meg, mindezt be is tudod bizonyítani akár magadnak, vagy nekünk, vagy csak azért hiszel benne, mert ezt kondicionálták beléd és mert jól esik?
Mert nem mindegy!
A többi már csak hit!
Ha pedig nem vagy képes bebizonyítani, nem is ítélhetsz el másokat amiatt, hogy nem képesek hasonlóan hinni benne,mint te!
Lehet utálni azokat, akik nem tudnak hinni, de ez a lényegen mit sem változtat ember!!!
Ez olyan, mintha azért fojtogatjuk bele szegény gyereket a spenótba, mert nem ízlik neki!
Neked ízlik?
Edd hát!
De nem tudod elérni érzelmi zsarolással, vagy inkvizícióval sem, hogy ízlen egy olyan embernek a spenót, aki nem képes megenni mert nem ízlik neki.
Be tudod bizonyítani, hogy a spenót tényleg finom?
Ez szubjektum!
Ahhogy a keresztény hit is az!
Minden vallás és filozófiái irányzat szubjektív ítélet alapján fogadtatik el!
Képes vagy hitelt érdemlően bizonyítani az állításaidat?
Akkor tedd meg!
Ha nem, akkor fogadd el, hogy mások másképp gondolkodnak s másképp látnak!
Nem is tehetsz mást, sem te sem senki más!
Elküldheted a pokolba, tarthatod isten ellenesnek, de mindez csak a TE ELMÉDBEN LÉTEZIK!
Ennél fogva kardinális hatása nincs!
Amíg nem bizonyosodik be, amit állítasz, vagy állítanak a keresztényék, addig üres állítás, egy szubjektív elmeszülemény marad csak!
Ha nem tetszik,akkor is! :)
Igazság Kereső 2020.06.22. 00:35:42
@Ta0066:
Nem is tudom, hogy folytassam-e tovább a kérdéseidre adandó válaszaimat vagy sem, mert szét trollkodják!
Értelmesen nem képesek csatlakozni, ezért mások "játékát rombolják" le élvezettel!
Nem is tudom, hogy folytassam-e tovább a kérdéseidre adandó válaszaimat vagy sem, mert szét trollkodják!
Értelmesen nem képesek csatlakozni, ezért mások "játékát rombolják" le élvezettel!
a századik juh 2020.06.22. 05:15:41
@elevator: "Ti nem ismeritek a Bibliát.
Aki nem ismeri a Bibliát, nem ismeri Istent."
Nonononono! Akkor Te meg nem ismered Russell testvér Írástanulmányait! Nem is kell a Biblia egy igazi Watchtowerinc-fannak, figyu csak:
"[2] "Ha az "Írástanulmányok" hat kötete gyakorlatilag a Biblia témák szerint elrendezve és Bibliaidézetekkel alátámasztva, akkor talán nem jogtalanul nevezzük a köteteket - 'A Biblia'-nak, rendezett formában. Ez azt jelenti, hogy ezek nem csupán tanulmányok a Bibliáról, hanem gyakorlatilag maga a Biblia... Továbbá, nem csak azt látjuk, hogy az emberek nem érthetik meg az isteni tervet a Biblia egyedüli tanulmányozásával, hanem azt is látjuk, hogy ha valaki lerakja az "Írástanulmányok"-at ... miután 10 évig tanulmányozta azokat - ha valaki félreteszi azokat és figyelmen kívül hagyja és egyedül a Bibliát olvassa... a tapasztalatunk azt mutatja, hogy 2 éven belül sötétségbe jut. Másrészt, ha valaki csak az "Írástanulmányok"-at olvassa annak hivatkozásaival, és egy oldalt sem olvas a Bibliából, az a fényességre jut a két év végére.
(Őrtorony, 1910. szeptember 15.) "
Látod-látod, a Biblia csak összezavarja a watchtowerinc-követőket, Te meg itten kardoskodsz, hogy csak a Biblia... minek az egy watchtowerinc-sáskának, csak "sötötségre jut" vele az ember...
Aki nem ismeri a Bibliát, nem ismeri Istent."
Nonononono! Akkor Te meg nem ismered Russell testvér Írástanulmányait! Nem is kell a Biblia egy igazi Watchtowerinc-fannak, figyu csak:
"[2] "Ha az "Írástanulmányok" hat kötete gyakorlatilag a Biblia témák szerint elrendezve és Bibliaidézetekkel alátámasztva, akkor talán nem jogtalanul nevezzük a köteteket - 'A Biblia'-nak, rendezett formában. Ez azt jelenti, hogy ezek nem csupán tanulmányok a Bibliáról, hanem gyakorlatilag maga a Biblia... Továbbá, nem csak azt látjuk, hogy az emberek nem érthetik meg az isteni tervet a Biblia egyedüli tanulmányozásával, hanem azt is látjuk, hogy ha valaki lerakja az "Írástanulmányok"-at ... miután 10 évig tanulmányozta azokat - ha valaki félreteszi azokat és figyelmen kívül hagyja és egyedül a Bibliát olvassa... a tapasztalatunk azt mutatja, hogy 2 éven belül sötétségbe jut. Másrészt, ha valaki csak az "Írástanulmányok"-at olvassa annak hivatkozásaival, és egy oldalt sem olvas a Bibliából, az a fényességre jut a két év végére.
(Őrtorony, 1910. szeptember 15.) "
Látod-látod, a Biblia csak összezavarja a watchtowerinc-követőket, Te meg itten kardoskodsz, hogy csak a Biblia... minek az egy watchtowerinc-sáskának, csak "sötötségre jut" vele az ember...
ORION 2020.06.22. 06:24:14
@elevator: "Minden benne van a Bibliában, ami fontos.
Ti nem ismeritek a Bibliát.
Aki nem ismeri a Bibliát, nem ismeri Istent.
Aki nem ismeri Istent, az hülyeségeket kérdez (és mond)- a Bibliáról, Istenről, Jézusról, az emberiség jövőjéről, Sátánról, életről-halálról... mindenről!"--
--Ez jogos -csakhogy a világképünket, ahogy élünk nagyban meghatározza az Istenképünk, hogyan látjuk, értelmezzük az Igéket. Amilyennek ismerem az Univerzum Urát, olyan emberré válok. A Biblia, mint ihletett könyvek gyüjteménye sokat segit, hogy ismerjük, megértsük Őt. Viszont a Biblia lett az emberért, és nem forditva. A Szent Szellem ihlette, de ez a Szent Szellem közelebb van hozzánk mint a Biblia. Ő Bennünk él! A Biblia értelmezését Ő magyarázza el nekünk, jelenti ki és fedi fel a szemünk előtt. Ha az értelmezés az ember java ellen megy (veszekedés, harag, stb) a pályáról lecsúsztunk Mindannyian egy bizonyos szűrőn keresztül értelmezzük azt. Kicsit olyan ez mint a matematikai egyenletek megoldása. Ha egy hányados hibás, az eredmény nem jó. Igy az Igék értelmezése: ha nem vagyunk tisztában mit jelentenek az Ihlető által meghatározott alapfogalmak pl megtérés, Isten haragja, megváltás, igazság és megigazitás, pokol, hádész és egyéb terminusok, nem lesz megértés.
Nem a Biblia teszi élővé az Istent számodra, hanem az Isten teszi a Bibliát élővé a te számodra!
A Biblia attól a pillanattól kezdve válik interaktívvá a számodra, mihelyt “élő” kapcsolatba lépsz Istennel. Ehhez a kapcsolathoz vezető ÚT egyesegyedül az Ő egyszülött Fia, Jézus Krisztus. Amint ez a "viszony" létrejött, az Ő Szelleme teszi élővé, elevenné azt, – és elkezdődik az ŐT való MEGISMER(ked)ÉS folyamata, miközben egyre inkább növekszik, erősödik az Őbenne való bizalmad, a Rá való támaszkodásod, és FELTÉTLEN BIZALMAD, (hited) fogja felszabadítani az ígéretek manifesztálódását ebben a fizikai világban.
Ti nem ismeritek a Bibliát.
Aki nem ismeri a Bibliát, nem ismeri Istent.
Aki nem ismeri Istent, az hülyeségeket kérdez (és mond)- a Bibliáról, Istenről, Jézusról, az emberiség jövőjéről, Sátánról, életről-halálról... mindenről!"--
--Ez jogos -csakhogy a világképünket, ahogy élünk nagyban meghatározza az Istenképünk, hogyan látjuk, értelmezzük az Igéket. Amilyennek ismerem az Univerzum Urát, olyan emberré válok. A Biblia, mint ihletett könyvek gyüjteménye sokat segit, hogy ismerjük, megértsük Őt. Viszont a Biblia lett az emberért, és nem forditva. A Szent Szellem ihlette, de ez a Szent Szellem közelebb van hozzánk mint a Biblia. Ő Bennünk él! A Biblia értelmezését Ő magyarázza el nekünk, jelenti ki és fedi fel a szemünk előtt. Ha az értelmezés az ember java ellen megy (veszekedés, harag, stb) a pályáról lecsúsztunk Mindannyian egy bizonyos szűrőn keresztül értelmezzük azt. Kicsit olyan ez mint a matematikai egyenletek megoldása. Ha egy hányados hibás, az eredmény nem jó. Igy az Igék értelmezése: ha nem vagyunk tisztában mit jelentenek az Ihlető által meghatározott alapfogalmak pl megtérés, Isten haragja, megváltás, igazság és megigazitás, pokol, hádész és egyéb terminusok, nem lesz megértés.
Nem a Biblia teszi élővé az Istent számodra, hanem az Isten teszi a Bibliát élővé a te számodra!
A Biblia attól a pillanattól kezdve válik interaktívvá a számodra, mihelyt “élő” kapcsolatba lépsz Istennel. Ehhez a kapcsolathoz vezető ÚT egyesegyedül az Ő egyszülött Fia, Jézus Krisztus. Amint ez a "viszony" létrejött, az Ő Szelleme teszi élővé, elevenné azt, – és elkezdődik az ŐT való MEGISMER(ked)ÉS folyamata, miközben egyre inkább növekszik, erősödik az Őbenne való bizalmad, a Rá való támaszkodásod, és FELTÉTLEN BIZALMAD, (hited) fogja felszabadítani az ígéretek manifesztálódását ebben a fizikai világban.
ORION 2020.06.22. 06:38:42
@Igazság Kereső:Tetszik amiket írsz NAGYON ÉRDEKESEK! A szabad akarattal rendelkező lények kiváltsága az hogy kilephetnek az ABSZOLÚT INTELLIGENCIÁVAL VALÓ azonosulásából, ez által létre hozhatnak alternatív valóságokat aminek akár az istenévé válhatnak (lásd a sátánt - ö ezt megtette ) ebbe a "valóságba" lett beleráncigálva az ember aki mikró szintjen meg alkotta saját világát aminek az istene az EGÓJA ami kompatibilis a sátán által generált világképpel. Az ABSZOLÚT INFORMÁCIÓ ezt a torzulást úgy korrigálta hogy azonosult az Ádámi céltévesztéssel le rendezvén a Golgotán ennek a "hibás információnak" az árát. Az Abszolút Intelligencia (Atya) Abszolút Információ (Jézus) Abszolút Energia (Szent Szellem) az ember megváltásba részt vett. Az Evangélium ( Jó hír) az hogy helyre vagyunk állítva az Istennel való közősségbe vissza lettünk hozva. Az egóval valló azonosulás az a fátyol ami az elválasztás illúzióját fenntartja. Ezt kell meghaladni!!!
Ta0066 2020.06.22. 07:17:04
@Igazság Kereső:
Köszönöm a választ, először is.
A kezdeti tisztázatlanság azonban most is fennáll:
"Az energia az információ kifejező karaktere, vagyis energia=információ."
A fizika leírása szerint energia=anyag (E=mxc2), így ebből az következik, hogy információ=energia=anyag.
Ha az információ nem anyagi valóság, akkor nem állítható fel az energia és az információ közötti egyenlőség.
Kb. értem, hogy mire gondolsz, van rá megoldás, ehhez viszont a fizikai magyarázatot ezen a ponton el kell engedni. Ami nem anyagi természetű, nevezzem azt információnak, Istennek, bárminek, az nem írható le fizikai fogalmakkal és fizikai rendszerekkel (anyagi fogalmakkal és anyagi rendszerekkel). Pontosan azért, mert nem anyagi természetű. Erre vonatkozik a metafizika (meta ta phűszika) vagy transzcendencia kifejezés. Isten és a világ mondjuk úgy jobb híján kapcsolata, nem írható le fizikai fogalmakkal, mert sem Isten, sem a teremtés kezdeti akciója nem tartozik a fizika körébe. A teremtett világ maga már vizsgálható fizikai módszerekkel.
A magam részéről az Isten=Tudat meghatározást maradéktalanul el tudom fogadni. Ezzel ráadásul kiküszöbölhető az a probléma is, amire elevator rámutatott: az elméleti fizika területén a legtöbbünknek nincs akkora jártassága, hogy a tudományos-ismeretterjesztő irodalomba átkerülő adatokat ellenőrizze; a magam részéről ezért általában nem tudományos nyelvezettel és fogalmakkal közelítem meg a felvetődő problémákat, hanem a tudat/tudatosság fogalmaival. Mivel öntudattal rendelkezem, ez a módszer közvetlenül vizsgálhatóvá is teszi az adott kérdést.
Így a világ/világok tudatállapotokként vethetők fel. Az ember/az emberi tudat az egyetemes Tudat egy módozata. Elfogadni mondjuk nem kötelező ezt sem.
Az általad fentebb leírtak nem állnak ellentétben a kereszténységgel. A keresztény misztikában a nem teremtett - mondjuk most így (bár vannak ezzel a megközelítéssel kapcsolatban továbbra is fenntartásaim) - információ az Intellektus. Az Intellektus, mivel nem teremtett, nem is anyagi valóság. Mindent létrehoz, mindenben jelen van és mindent irányít - a világ tehát soha nem lesz csak és kizárólag anyagi természetű, a nem anyagi mindig áthatja és jelen van benne (a te megközelítésedben ugyan ez igaz az információra). Jelen van az emberben is, sőt a kereszténység ígérete szerint vissza is vezethető annak forrásához.
Köszönöm a választ, először is.
A kezdeti tisztázatlanság azonban most is fennáll:
"Az energia az információ kifejező karaktere, vagyis energia=információ."
A fizika leírása szerint energia=anyag (E=mxc2), így ebből az következik, hogy információ=energia=anyag.
Ha az információ nem anyagi valóság, akkor nem állítható fel az energia és az információ közötti egyenlőség.
Kb. értem, hogy mire gondolsz, van rá megoldás, ehhez viszont a fizikai magyarázatot ezen a ponton el kell engedni. Ami nem anyagi természetű, nevezzem azt információnak, Istennek, bárminek, az nem írható le fizikai fogalmakkal és fizikai rendszerekkel (anyagi fogalmakkal és anyagi rendszerekkel). Pontosan azért, mert nem anyagi természetű. Erre vonatkozik a metafizika (meta ta phűszika) vagy transzcendencia kifejezés. Isten és a világ mondjuk úgy jobb híján kapcsolata, nem írható le fizikai fogalmakkal, mert sem Isten, sem a teremtés kezdeti akciója nem tartozik a fizika körébe. A teremtett világ maga már vizsgálható fizikai módszerekkel.
A magam részéről az Isten=Tudat meghatározást maradéktalanul el tudom fogadni. Ezzel ráadásul kiküszöbölhető az a probléma is, amire elevator rámutatott: az elméleti fizika területén a legtöbbünknek nincs akkora jártassága, hogy a tudományos-ismeretterjesztő irodalomba átkerülő adatokat ellenőrizze; a magam részéről ezért általában nem tudományos nyelvezettel és fogalmakkal közelítem meg a felvetődő problémákat, hanem a tudat/tudatosság fogalmaival. Mivel öntudattal rendelkezem, ez a módszer közvetlenül vizsgálhatóvá is teszi az adott kérdést.
Így a világ/világok tudatállapotokként vethetők fel. Az ember/az emberi tudat az egyetemes Tudat egy módozata. Elfogadni mondjuk nem kötelező ezt sem.
Az általad fentebb leírtak nem állnak ellentétben a kereszténységgel. A keresztény misztikában a nem teremtett - mondjuk most így (bár vannak ezzel a megközelítéssel kapcsolatban továbbra is fenntartásaim) - információ az Intellektus. Az Intellektus, mivel nem teremtett, nem is anyagi valóság. Mindent létrehoz, mindenben jelen van és mindent irányít - a világ tehát soha nem lesz csak és kizárólag anyagi természetű, a nem anyagi mindig áthatja és jelen van benne (a te megközelítésedben ugyan ez igaz az információra). Jelen van az emberben is, sőt a kereszténység ígérete szerint vissza is vezethető annak forrásához.
Ta0066 2020.06.22. 08:31:10
@elevator:
A halál és az alvás analógiában állnak egymással, de nem ugyan azok.
Az ítélet, ami a halál után következik azonnali és örök. Nem szenderegsz 5000 évet békésen, hogy egy elrontott élet után kapj még egy esélyt. Ez csak mese és mentség azoknak akik gyávák élni. Egyetlen életet kapsz, ha ezzel sem tudsz mit kezdeni, akkor miért remélsz másikat?
Neked pontosan nem a halálról van tapasztalatod, hanem a túlélésről.
A halál és az alvás analógiában állnak egymással, de nem ugyan azok.
Az ítélet, ami a halál után következik azonnali és örök. Nem szenderegsz 5000 évet békésen, hogy egy elrontott élet után kapj még egy esélyt. Ez csak mese és mentség azoknak akik gyávák élni. Egyetlen életet kapsz, ha ezzel sem tudsz mit kezdeni, akkor miért remélsz másikat?
Neked pontosan nem a halálról van tapasztalatod, hanem a túlélésről.
Ta0066 2020.06.22. 10:50:06
@elevator:
Az előző hozzászólásom nem úgy sikerült, ahogyan szerettem volna.
Nem tudom, miket éltél át, ki bántott, hogyan, stb. Lehetnek durva tapasztalataid, nem kétlem.
Abban viszont nincs igazad, hogy ha kitörölnek, akkor bármit megtehetsz.
"Ha ártalmatlan vagy, akkor nem vagy erényes, csak ártalmatlan. Olyan vagy, mint a nyúl. A nyúl nem erényes, mert semmire sem képes, csak ehető, és ez nem erény. Ha szörnyeteg vagy, és mégsem viselkedsz szörnyeteg módjára, akkor vagy erényes."
(Jordan B. Peterson)
Az előző hozzászólásom nem úgy sikerült, ahogyan szerettem volna.
Nem tudom, miket éltél át, ki bántott, hogyan, stb. Lehetnek durva tapasztalataid, nem kétlem.
Abban viszont nincs igazad, hogy ha kitörölnek, akkor bármit megtehetsz.
"Ha ártalmatlan vagy, akkor nem vagy erényes, csak ártalmatlan. Olyan vagy, mint a nyúl. A nyúl nem erényes, mert semmire sem képes, csak ehető, és ez nem erény. Ha szörnyeteg vagy, és mégsem viselkedsz szörnyeteg módjára, akkor vagy erényes."
(Jordan B. Peterson)
ORION 2020.06.22. 13:22:25
@Ta0066: A nyúúúl az egy szörnyeteg állat!Sassal a hátán is tud repülni!hehehe
dan_delion 2020.06.22. 13:54:22
sziasztok kedves olvasók! :-)
már nagyon rég jártam itt utoljára :-)
a vírus helyzet kapcsán elgondolkodtam, hogy vajon változott-e valami az Őrtorony Zrt magatartásával/politikájával/irányelveivel kapcsolatban az elmúlt években, ti mit tapasztaltok általánosságban (egyre inkább "szektásodnak" vagy populárisabb intézkedéseket vezetnek be)?
én egyáltalán nem követem az események, kíváncsi lennék a véleményetekre :-)
már nagyon rég jártam itt utoljára :-)
a vírus helyzet kapcsán elgondolkodtam, hogy vajon változott-e valami az Őrtorony Zrt magatartásával/politikájával/irányelveivel kapcsolatban az elmúlt években, ti mit tapasztaltok általánosságban (egyre inkább "szektásodnak" vagy populárisabb intézkedéseket vezetnek be)?
én egyáltalán nem követem az események, kíváncsi lennék a véleményetekre :-)
Ta0066 2020.06.22. 14:41:19
@ORION:
JAJ :D
JAJ :D
ORION 2020.06.22. 16:40:43
@dan_delion: ÜDV!!!Ahogy én látom az Őrtorony Zrt-ban a helyzet KATASZTRÓFÁLIS!-DE NEM REMÉNYTELEN!!!
Igazság Kereső 2020.06.22. 18:54:20
@Ta0066:
A topologikus-tudat és az agy kapcsolata.
Kicsit "száraz", de kicsipegethetőek a lényeges elemek.
Link:
www.inco.hu/inco11/tudatk/cikk1h.htm
A topologikus-tudat és az agy kapcsolata.
Kicsit "száraz", de kicsipegethetőek a lényeges elemek.
Link:
www.inco.hu/inco11/tudatk/cikk1h.htm
Ta0066 2020.06.22. 20:17:56
@Igazság Kereső:
Nem állítom, hogy értem :)
A lényege jött át csak, miszerint az agy biológiai-fizikai működése nem magyarázza a tudatos gondolkozást. Illetve, bár a tudat működése az agyhoz kapcsolt; a tudat nincs az agyban.
A cikktől függetlenül ugyan ez igaz az énre, az énségre is. Ez sem lokalizálható a testben, és bár a testre támaszkodik, nem azonos vele.
Nem állítom, hogy értem :)
A lényege jött át csak, miszerint az agy biológiai-fizikai működése nem magyarázza a tudatos gondolkozást. Illetve, bár a tudat működése az agyhoz kapcsolt; a tudat nincs az agyban.
A cikktől függetlenül ugyan ez igaz az énre, az énségre is. Ez sem lokalizálható a testben, és bár a testre támaszkodik, nem azonos vele.
Igazság Kereső 2020.06.22. 23:54:39
@Ta0066:
A lényegét leírtad, tehát értetted. :D
A továbbiakban,ha van rá igény beszélgethetünk ezekről bővebben, szívesen várom mások meglátásait s véleményét is.
Visszatérve a korábbi válaszodra, az anyag, az energia és
az információ kapcsolatában
fennálló(látszólagos) ellentmondásra majd visszatérek. Idő hiányában sajnos erre majd később lesz lehetőség.
Néhány fogalmat pontosítani illetőleg tisztázni szükséges. :)
A lényegét leírtad, tehát értetted. :D
A továbbiakban,ha van rá igény beszélgethetünk ezekről bővebben, szívesen várom mások meglátásait s véleményét is.
Visszatérve a korábbi válaszodra, az anyag, az energia és
az információ kapcsolatában
fennálló(látszólagos) ellentmondásra majd visszatérek. Idő hiányában sajnos erre majd később lesz lehetőség.
Néhány fogalmat pontosítani illetőleg tisztázni szükséges. :)
Ta0066 2020.06.23. 05:03:00
@Igazság Kereső:
Ezzel kicsit óvatosabban bánnék. Nem megértettem a leírtakat, hanem elfogadtam azokat. A teljes megértéshez a cikk összes képletének és egyéb adatának értésére lenne szükség ez pedig távolról sincs meg. Mivel összeegyeztethetőek a következtetései a saját világlátásommal, illetve a tapasztalatokkal elfogadtam a leírtakat. Kritika megfogalmazására nem vállalkoznék ezzel kapcsolatban, amit pedig nem tudsz megpiszkálni erről az oldalról azt csak elfogadod nem pedig érted.
Egy buddhista vallási szöveg elolvasása után ugyan ezekre a következtetésekre jutsz egyébként, mint amit laikus ebből a cikkből le tud szűrni.
Az irány azonban itt nem biztos, hogy tetszik nekem. A szerző más cikkei alapján a mesterséges tudat létrehozásán dolgozik.
Ezzel kicsit óvatosabban bánnék. Nem megértettem a leírtakat, hanem elfogadtam azokat. A teljes megértéshez a cikk összes képletének és egyéb adatának értésére lenne szükség ez pedig távolról sincs meg. Mivel összeegyeztethetőek a következtetései a saját világlátásommal, illetve a tapasztalatokkal elfogadtam a leírtakat. Kritika megfogalmazására nem vállalkoznék ezzel kapcsolatban, amit pedig nem tudsz megpiszkálni erről az oldalról azt csak elfogadod nem pedig érted.
Egy buddhista vallási szöveg elolvasása után ugyan ezekre a következtetésekre jutsz egyébként, mint amit laikus ebből a cikkből le tud szűrni.
Az irány azonban itt nem biztos, hogy tetszik nekem. A szerző más cikkei alapján a mesterséges tudat létrehozásán dolgozik.
ORION 2020.06.23. 13:16:40
@keresemazutam: Reménykedem hogy az őrtorony híveinek előbb utóbb megnyílik a szemük a valóság meglátására és Krisztus híveivé válnak!Én csak ezt az egy utat látom!A többi zsákutca!!!Még egy-bármennyire is zsákutcába járnak ,vagy zátonyra futnak ebben a földi életben-jelen korszakban elég nekik Krisztus KEGYELME!!!
Igazság Kereső 2020.06.25. 02:00:59
Csak mint érdekesség:
Részletek a Seth könyve című könyvből.
/258-259.oldal./
"A halál utáni környezet nem egy másik bolygón található. Teret nem foglal el, tehát alapvetően értelmetlen az a kérdés, hogy "Hol történik mindez?"
Az ilyen kérdés annak a következménye, hogy tévesen értelmezitek a valóságot.
Nincs tehát egyetlen, megmutatható, kijelölhető hely. Ez a környezet az általad ismert fizikai világ közepette létezik, csak nem érzékelitek. Érzékelési mechanizmusotok nem teszi lehetővé, hogy erre a tartományra ráhangolódjatok. Amit érzékelni tudtok, amire képesek vagytok reagálni, az csupán egy erősen specializált, szűk sáv a valóságból. Mondtam már korábban is: a többi valóság együtt létezik a tiéddel – például a halálban is. Egyszerűen csak levetkőzöd a fizikai kellékeket, más mezőkre hangolódsz rá, és más alapfeltevések szerint fogsz reagálni.
(22:43.) Ebből a másik nézőpontból bizonyos mértékig képes vagy érzékelni a fizikai valóságot. Vannak azonban energiamezők, amelyek elválasztják egymástól a kettőt.
A ti térfelfogásotok mindenestől annyira torz, hogy minden igazi magyarázat a legnagyobb nehézségekbe ütközne.
Érzékelő mechanizmusotok ragaszkodik például ahhoz, hogy a tárgyak szilárdak;
ugyanígy ragaszkodik ahhoz is, hogy tér létezik. Amit érzékszerveitek az anyag természetéről közölnek veletek, az igencsak helytelen, és amit a térrel kapcsolatban közölnek, az szintén téves – téves az alapvalóság fogalmaihoz képest, bár a háromdimenziós valóság fogalmaival természetesen összhangban van. (Humorral): ........... A halál után nincs szükség időre a térben való haladáshoz. A tér, mint a távolságok helye, nem létezik. Illúzió. Léteznek korlátok, de ezek mentális vagy pszichés korlátok. Az élmény, a tapasztalat intenzitásának különbségét érzékelitek például mérföldekben mérhető távolságként."
---------
Ezeket a sorokat egy 50 évvel ezelőtti írónő írta, mint médium.
Az itt leírtak a fizikát, kvantumfizikát, és a tér felépítését érintő megállapításai
mellesleg pontosan megfelelnek a mai, 50 évvel a könyv megírását követő tudományos megállapításoknak.
So creepy! :)
Részletek a Seth könyve című könyvből.
/258-259.oldal./
"A halál utáni környezet nem egy másik bolygón található. Teret nem foglal el, tehát alapvetően értelmetlen az a kérdés, hogy "Hol történik mindez?"
Az ilyen kérdés annak a következménye, hogy tévesen értelmezitek a valóságot.
Nincs tehát egyetlen, megmutatható, kijelölhető hely. Ez a környezet az általad ismert fizikai világ közepette létezik, csak nem érzékelitek. Érzékelési mechanizmusotok nem teszi lehetővé, hogy erre a tartományra ráhangolódjatok. Amit érzékelni tudtok, amire képesek vagytok reagálni, az csupán egy erősen specializált, szűk sáv a valóságból. Mondtam már korábban is: a többi valóság együtt létezik a tiéddel – például a halálban is. Egyszerűen csak levetkőzöd a fizikai kellékeket, más mezőkre hangolódsz rá, és más alapfeltevések szerint fogsz reagálni.
(22:43.) Ebből a másik nézőpontból bizonyos mértékig képes vagy érzékelni a fizikai valóságot. Vannak azonban energiamezők, amelyek elválasztják egymástól a kettőt.
A ti térfelfogásotok mindenestől annyira torz, hogy minden igazi magyarázat a legnagyobb nehézségekbe ütközne.
Érzékelő mechanizmusotok ragaszkodik például ahhoz, hogy a tárgyak szilárdak;
ugyanígy ragaszkodik ahhoz is, hogy tér létezik. Amit érzékszerveitek az anyag természetéről közölnek veletek, az igencsak helytelen, és amit a térrel kapcsolatban közölnek, az szintén téves – téves az alapvalóság fogalmaihoz képest, bár a háromdimenziós valóság fogalmaival természetesen összhangban van. (Humorral): ........... A halál után nincs szükség időre a térben való haladáshoz. A tér, mint a távolságok helye, nem létezik. Illúzió. Léteznek korlátok, de ezek mentális vagy pszichés korlátok. Az élmény, a tapasztalat intenzitásának különbségét érzékelitek például mérföldekben mérhető távolságként."
---------
Ezeket a sorokat egy 50 évvel ezelőtti írónő írta, mint médium.
Az itt leírtak a fizikát, kvantumfizikát, és a tér felépítését érintő megállapításai
mellesleg pontosan megfelelnek a mai, 50 évvel a könyv megírását követő tudományos megállapításoknak.
So creepy! :)
Ta0066 2020.06.25. 11:59:02
@Igazság Kereső:
"Egyszerűen csak levetkőzöd a fizikai kellékeket, más mezőkre hangolódsz rá, és más alapfeltevések szerint fogsz reagálni."
Ugyan az az alapfeltevés, mint a Mindig Kitörölnek Kaméleon esetében. A halál nem nagy dolog.
Az előző körben konszenzusra jutottunk a belinkelt cikk kapcsán, hogy a tudat nincs ugyan az agyban, de arra támaszkodik. A biológiai halálban ezt a támasztékot a tudatosság (a tudatos gondolkozás, képzetalkotás, képzetészlelés, érzés, akarat, intellektus) elveszíti. Az agy biológiai-kémiai-fizikai támasztéka megszűnik a tudatosság számára (az agy funkciói leállnak, vagy megváltoznak).
Amennyiben az ember az egész életét úgy élte le, hogy ettől a támasztéktól soha meg sem próbálta elválasztani saját tudatosságát, vagy ennek az igénye sem merült fel benne soha (az emberek 99%-a ilyen, vagy ehhez közeli állapotban van), annak a számára a támaszték halála a teljes összeomlást fogja jelenteni. Ha ezt ráadásul megfejelte egy materialista világnézettel, mely szerint a túlvilág nem létezik, vagy a halálban megsemmisülés várja, akkor saját várakozása is megerősíti mindezt. Hasonlattal élve, kb. olyan, mint a mankók nélkül teljesen mozgásképtelen beteg ember alól kirúgni a támaszokat és azt mondani, hogy ez semmi, és elvárni, hogy fusson. És sajnos ebben a helyzetben majdnem mindegy, hogy az ember formálisan hívő volt-e vagy sem. Ha a támaszték megszűnik, és a tudatosság nem képes nélküle megállni, akkor a gondolkozás kioltódik. Egy olyan Isten, akit egész életében tisztelt, mint külső valamit/valakit és akihez gondolatain keresztül kapcsolódott, ebben a helyzetben nem fog tudni rajta segíteni. Mert nem tudja gondolni többé.
A halál csak annak számára felszabadulás a fizikai korlátok alól, aki erre egész életében törekedett, mégpedig a szokásosnál komolyabban. Ha a tudatosság támaszok nélkül is elég erős, akkor túljuthat a halál okozta krízisen. Ebben az esetben valóban a fizikai kellékek levetéséről van szó, mert a biológiai támaszték támaszték volta módszeresem meg lett gyengítve és a támaszték autonóm uralom alá lett vonva.
A buddhizmus a fentieket explicit kifejezi, erre irányul a teljes eszköztára. A kereszténység ezt sokkal burkoltabban fejezi ki. Ez az utolsó napon bekövetkező ítélet értelme. Isten csak azt tudja a halálból kiemelni, aki egész életében a test halálára készült; aki elfogadta, hogy a test halandó de soha nem tudta elfogadni, hogy vele együtt ő is az lenne. A végső ítélet nem morális természetű, éppen ezért igazságos. A testiségbe való totális belefeledkezés (egyfajta delírium) azt eredményezi, hogy az ember a test sorsában osztozik (szétesik, felbomlik és végül kioltódik a tudatosság). A testiségtől elforduló és a szellem felé orientálódó élet azt eredményezheti, hogy a tudatosság a test halála után is képes fennmaradni. Erre garancia nincs. A halhatatlan szellemi lélek nem automatikusan jár az embernek.
Harmadikként a modern tudomány azt ígéri az embernek, hogy a halandó fizikai támasztékot felváltja egy folyamatosan karban tartható mesterséges vagy félig mesterséges támasztékkal. Ezzel a tudatosság az időben végtelenül meghosszabbítható és fenntartható, DE a meghaladás lehetősége nélkül.
"Egyszerűen csak levetkőzöd a fizikai kellékeket, más mezőkre hangolódsz rá, és más alapfeltevések szerint fogsz reagálni."
Ugyan az az alapfeltevés, mint a Mindig Kitörölnek Kaméleon esetében. A halál nem nagy dolog.
Az előző körben konszenzusra jutottunk a belinkelt cikk kapcsán, hogy a tudat nincs ugyan az agyban, de arra támaszkodik. A biológiai halálban ezt a támasztékot a tudatosság (a tudatos gondolkozás, képzetalkotás, képzetészlelés, érzés, akarat, intellektus) elveszíti. Az agy biológiai-kémiai-fizikai támasztéka megszűnik a tudatosság számára (az agy funkciói leállnak, vagy megváltoznak).
Amennyiben az ember az egész életét úgy élte le, hogy ettől a támasztéktól soha meg sem próbálta elválasztani saját tudatosságát, vagy ennek az igénye sem merült fel benne soha (az emberek 99%-a ilyen, vagy ehhez közeli állapotban van), annak a számára a támaszték halála a teljes összeomlást fogja jelenteni. Ha ezt ráadásul megfejelte egy materialista világnézettel, mely szerint a túlvilág nem létezik, vagy a halálban megsemmisülés várja, akkor saját várakozása is megerősíti mindezt. Hasonlattal élve, kb. olyan, mint a mankók nélkül teljesen mozgásképtelen beteg ember alól kirúgni a támaszokat és azt mondani, hogy ez semmi, és elvárni, hogy fusson. És sajnos ebben a helyzetben majdnem mindegy, hogy az ember formálisan hívő volt-e vagy sem. Ha a támaszték megszűnik, és a tudatosság nem képes nélküle megállni, akkor a gondolkozás kioltódik. Egy olyan Isten, akit egész életében tisztelt, mint külső valamit/valakit és akihez gondolatain keresztül kapcsolódott, ebben a helyzetben nem fog tudni rajta segíteni. Mert nem tudja gondolni többé.
A halál csak annak számára felszabadulás a fizikai korlátok alól, aki erre egész életében törekedett, mégpedig a szokásosnál komolyabban. Ha a tudatosság támaszok nélkül is elég erős, akkor túljuthat a halál okozta krízisen. Ebben az esetben valóban a fizikai kellékek levetéséről van szó, mert a biológiai támaszték támaszték volta módszeresem meg lett gyengítve és a támaszték autonóm uralom alá lett vonva.
A buddhizmus a fentieket explicit kifejezi, erre irányul a teljes eszköztára. A kereszténység ezt sokkal burkoltabban fejezi ki. Ez az utolsó napon bekövetkező ítélet értelme. Isten csak azt tudja a halálból kiemelni, aki egész életében a test halálára készült; aki elfogadta, hogy a test halandó de soha nem tudta elfogadni, hogy vele együtt ő is az lenne. A végső ítélet nem morális természetű, éppen ezért igazságos. A testiségbe való totális belefeledkezés (egyfajta delírium) azt eredményezi, hogy az ember a test sorsában osztozik (szétesik, felbomlik és végül kioltódik a tudatosság). A testiségtől elforduló és a szellem felé orientálódó élet azt eredményezheti, hogy a tudatosság a test halála után is képes fennmaradni. Erre garancia nincs. A halhatatlan szellemi lélek nem automatikusan jár az embernek.
Harmadikként a modern tudomány azt ígéri az embernek, hogy a halandó fizikai támasztékot felváltja egy folyamatosan karban tartható mesterséges vagy félig mesterséges támasztékkal. Ezzel a tudatosság az időben végtelenül meghosszabbítható és fenntartható, DE a meghaladás lehetősége nélkül.
Igazság Kereső 2020.06.25. 18:04:15
@Ta0066:
Hajjaj! Barátom, ne haragudj, nem akarok beképzeltnek tűnni, viszont módfelett hiányosak az ehhez kapcsolódó háttér ismereteid, mint filozófiai, és főleg mint tudományos értelemben! Nem tudom miket olvastál eddig.
Tudományos háttér ismereteid láthatóan nem elégségesek a téma összképet átfogni kívánó elemzéséhez.
Ez olyan, mintha az összeadás-kivonás szintjétől akarná egy diák megkérdőjelezni a sok ismeretlenes egyenletek, vagy pl. a deriválás létjogosultságát!
Ez nem teszi az embereket különbbé egymástól, és korántsem a diák hibája, tovább kell haladni, tanulni és fejlődni a kijelölt területen!
Nem tudom, s voltaképp nem is lehet ezeket a dolgokat elmagyarázni egy ilyen blogon, megvitatni kiváltképp nem, mert szűkek ehhez a keretek.
Nagyon sok mindent lenne szükséges ehhez tisztázni, amire itt nincs lehetőség.
Én vagyok a ludas, amiért egyáltalán elkezdtem,mert itt lehetetlen legmélyebben belemerülni, hogy úgy mondjam a
"nyúl üregébe".
Ezt a blogot nem erre tálalták ki.
Javaslom a további tájékozódást!
A témát a részemről itt lezárom, felesleges erről tovább tárgyalni.
Köszönöm, hogy meghallgattatok, ill. elolvastatok! :)
Hajjaj! Barátom, ne haragudj, nem akarok beképzeltnek tűnni, viszont módfelett hiányosak az ehhez kapcsolódó háttér ismereteid, mint filozófiai, és főleg mint tudományos értelemben! Nem tudom miket olvastál eddig.
Tudományos háttér ismereteid láthatóan nem elégségesek a téma összképet átfogni kívánó elemzéséhez.
Ez olyan, mintha az összeadás-kivonás szintjétől akarná egy diák megkérdőjelezni a sok ismeretlenes egyenletek, vagy pl. a deriválás létjogosultságát!
Ez nem teszi az embereket különbbé egymástól, és korántsem a diák hibája, tovább kell haladni, tanulni és fejlődni a kijelölt területen!
Nem tudom, s voltaképp nem is lehet ezeket a dolgokat elmagyarázni egy ilyen blogon, megvitatni kiváltképp nem, mert szűkek ehhez a keretek.
Nagyon sok mindent lenne szükséges ehhez tisztázni, amire itt nincs lehetőség.
Én vagyok a ludas, amiért egyáltalán elkezdtem,mert itt lehetetlen legmélyebben belemerülni, hogy úgy mondjam a
"nyúl üregébe".
Ezt a blogot nem erre tálalták ki.
Javaslom a további tájékozódást!
A témát a részemről itt lezárom, felesleges erről tovább tárgyalni.
Köszönöm, hogy meghallgattatok, ill. elolvastatok! :)
Ta0066 2020.06.25. 18:41:44
@Igazság Kereső:
Tudományos kísérletet javaslok. Egy üveg bor. Ha nem bírod az italt, akkor egy fél. Megiszod és figyeled a hatást. A testiségre támaszkodó tudat nem fogja tudni kivonni magát a külsőként jelentkező hatás alól és szépen megittasodik az ember (módosul a tudatállapota, a nagybecsű tudomány is így mondja).
Ehhez pedig nem sok minden kell, tapasztalatilag igazolható, kipróbálható.
A halál erői (mondjuk így) a bornál határtalanul erősebbek. Lehet tudományos (vagy annak hitt) képletekbe kapaszkodni, de ez annyit ér, mint az imába kapaszkodni. Nem azt állítom egyébként, hogy az ember semmivé lesz a halálban, ha az energia vagy bármi más megmaradására akarsz hivatkozni.
Ha a tudományos ismereteimet kevesled kérek szépen egy kritikai elemzést a tudat és az agy kapcsolatáról belinkelt cikkről, mert attól, hogy ezt egy tudós állítja még vitatható, és mivel szerintem te sem értetted meg a képletek negyedét sem, ez ugyan olyan elhívés, mint egy Bibliai szakasz elhívése.
A tudományos megközelítésről még valamit. A technikai-technológiai fejlődés robbanásszerű kibontakozása óta hány szent él a világon? Vannak-e követhető, példát adó emberek, akik feltárják az adott területet, majd azt mondják: na így kell meghaladni? A tudomány célja feltárni, megmérni, reprodukálni és ezzel pénzt keresni. Még akkor is, ha ez az adott dolog elpusztításával jár.
És még valami, mondd szanszkrit vagy páli szóval, hogy reinkarnáció. Miért kell latin kifejezés egy alapvetően Távol-Keletinek tartott fogalom megnevezésére, amikor a szanszkritban több szógyök van, mint a latinban?
Tudományos kísérletet javaslok. Egy üveg bor. Ha nem bírod az italt, akkor egy fél. Megiszod és figyeled a hatást. A testiségre támaszkodó tudat nem fogja tudni kivonni magát a külsőként jelentkező hatás alól és szépen megittasodik az ember (módosul a tudatállapota, a nagybecsű tudomány is így mondja).
Ehhez pedig nem sok minden kell, tapasztalatilag igazolható, kipróbálható.
A halál erői (mondjuk így) a bornál határtalanul erősebbek. Lehet tudományos (vagy annak hitt) képletekbe kapaszkodni, de ez annyit ér, mint az imába kapaszkodni. Nem azt állítom egyébként, hogy az ember semmivé lesz a halálban, ha az energia vagy bármi más megmaradására akarsz hivatkozni.
Ha a tudományos ismereteimet kevesled kérek szépen egy kritikai elemzést a tudat és az agy kapcsolatáról belinkelt cikkről, mert attól, hogy ezt egy tudós állítja még vitatható, és mivel szerintem te sem értetted meg a képletek negyedét sem, ez ugyan olyan elhívés, mint egy Bibliai szakasz elhívése.
A tudományos megközelítésről még valamit. A technikai-technológiai fejlődés robbanásszerű kibontakozása óta hány szent él a világon? Vannak-e követhető, példát adó emberek, akik feltárják az adott területet, majd azt mondják: na így kell meghaladni? A tudomány célja feltárni, megmérni, reprodukálni és ezzel pénzt keresni. Még akkor is, ha ez az adott dolog elpusztításával jár.
És még valami, mondd szanszkrit vagy páli szóval, hogy reinkarnáció. Miért kell latin kifejezés egy alapvetően Távol-Keletinek tartott fogalom megnevezésére, amikor a szanszkritban több szógyök van, mint a latinban?
ORION 2020.06.25. 20:29:21
@Ta0066:" A technikai-technológiai fejlődés robbanásszerű kibontakozása óta hány szent él a világon?"
Vannak-ne aggódj!!! -Technológiai fejlődés IDE VAGY ODA!
-Róma levél:11:5 Ekképpen azért most is van maradék a kegyelemből való választás szerint.- !!!
Vannak-ne aggódj!!! -Technológiai fejlődés IDE VAGY ODA!
-Róma levél:11:5 Ekképpen azért most is van maradék a kegyelemből való választás szerint.- !!!
Igazság Kereső 2020.06.26. 00:03:05
@Ta0066:
Annyira látszik, hogy olyanhoz szólsz hozzá, amihez valójában szűkös a rálátásod!
Ne szóljon már ez is az egóról,meg arról, hogy mindenképp megakarjunk nyerni egy vitát!
Én sem fogok vitatkozunk senkivel aki jobban ért valamihez, mint én.
Nem fogom az auto szerelőt vagy a burkolót kioktatni a munkájáról, hogy én jobban csinálnám,holott nem értek hozzá!
Férre ne értsen senki, nem vagyok tudós, se végzett kutató.
Azt viszont észre tudom venni, ha valaki úgy akar egy dolgot cáfolni,lekicsinyelni, hogy számomra virít a háttér ismeret hiánya!
Van egy mondás:
"Cipész maradjon a kaptafánál."
Mindenki abban legyen okos, amihez TÉNYLEG ért! :)
A többi csak az égóról és a versengésről szól!
Hadd ne vitatkozzunk már! :)
Annyira látszik, hogy olyanhoz szólsz hozzá, amihez valójában szűkös a rálátásod!
Ne szóljon már ez is az egóról,meg arról, hogy mindenképp megakarjunk nyerni egy vitát!
Én sem fogok vitatkozunk senkivel aki jobban ért valamihez, mint én.
Nem fogom az auto szerelőt vagy a burkolót kioktatni a munkájáról, hogy én jobban csinálnám,holott nem értek hozzá!
Férre ne értsen senki, nem vagyok tudós, se végzett kutató.
Azt viszont észre tudom venni, ha valaki úgy akar egy dolgot cáfolni,lekicsinyelni, hogy számomra virít a háttér ismeret hiánya!
Van egy mondás:
"Cipész maradjon a kaptafánál."
Mindenki abban legyen okos, amihez TÉNYLEG ért! :)
A többi csak az égóról és a versengésről szól!
Hadd ne vitatkozzunk már! :)
Ta0066 2020.06.26. 06:54:59
@ORION:
OK, legyen így.
OK, legyen így.
Ta0066 2020.06.26. 07:10:35
@Igazság Kereső:
jaj, és jaj
Az autószerelőt nem fogod kioktatni, de a Bibliában hívőket rendszeresen ledorongolod a hitük miatt. A Biblia nem bizonyítható ugyanis és ellentmondásos.
Egy médium által közölt szöveg persze teljesen más, az valóság. Lehet érezni, hogy emberfeletti lény közölte. (korábbi hozzászólásod alapján).
A Biblia spenót, amit nem szeretsz, aki szereti, egye.
Hát nekem a Seth könyv a spenót. Nem szeretem és nem is eszem.
Igyekszem nem személyeskedni, nem mindig sikerül, most sem. Annyit hadd jegyezzek meg, ennyire hamis és őszintétlen hozzászólás után TÉNYLEG hagyjuk egymást békén.
jaj, és jaj
Az autószerelőt nem fogod kioktatni, de a Bibliában hívőket rendszeresen ledorongolod a hitük miatt. A Biblia nem bizonyítható ugyanis és ellentmondásos.
Egy médium által közölt szöveg persze teljesen más, az valóság. Lehet érezni, hogy emberfeletti lény közölte. (korábbi hozzászólásod alapján).
A Biblia spenót, amit nem szeretsz, aki szereti, egye.
Hát nekem a Seth könyv a spenót. Nem szeretem és nem is eszem.
Igyekszem nem személyeskedni, nem mindig sikerül, most sem. Annyit hadd jegyezzek meg, ennyire hamis és őszintétlen hozzászólás után TÉNYLEG hagyjuk egymást békén.
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2020.06.26. 08:45:11
@Ta0066:
Nekem tetszik, amiket írsz. "A testiségbe való totális belefeledkezés (egyfajta delírium) azt eredményezi, hogy az ember a test sorsában osztozik (szétesik, felbomlik és végül kioltódik a tudatosság). A testiségtől elforduló és a szellem felé orientálódó élet azt eredményezheti, hogy a tudatosság a test halála után is képes fennmaradni. Erre garancia nincs. A halhatatlan szellemi lélek nem automatikusan jár az embernek."
A vallások próbálnak erre garanciát nyújtani, de egyúttal le is húzzák azt az embert, aki elhiszi a "végső igazságot", hogy dolgok automatikusan járnak neki. A JTk alap érvelése, hogy vagy igaz valami, vagy nem, de a dolgok nem mindig ennyire fekete-fehérek. Azok, akik eddig "világos" válaszokat kaptak a halállal, örökléttel, halhatatlanságra vonatkozó kérdéseikre, nehezen fogják fel ennek árnyaltságágát, mert a "világos válaszokat" a lélek eladásáért cserébe kapták meg, így annak visszanyerése nem kis feladat. Pedig ez alapvetően szükséges, mert az ember saját lelkének ismerete vezethet az Isten ismeretéhez (1Kor 2:11), és nem fordítva, vagyis fordítva nem tudnék (pozitív) példát mondani erre.
Nekem tetszik, amiket írsz. "A testiségbe való totális belefeledkezés (egyfajta delírium) azt eredményezi, hogy az ember a test sorsában osztozik (szétesik, felbomlik és végül kioltódik a tudatosság). A testiségtől elforduló és a szellem felé orientálódó élet azt eredményezheti, hogy a tudatosság a test halála után is képes fennmaradni. Erre garancia nincs. A halhatatlan szellemi lélek nem automatikusan jár az embernek."
A vallások próbálnak erre garanciát nyújtani, de egyúttal le is húzzák azt az embert, aki elhiszi a "végső igazságot", hogy dolgok automatikusan járnak neki. A JTk alap érvelése, hogy vagy igaz valami, vagy nem, de a dolgok nem mindig ennyire fekete-fehérek. Azok, akik eddig "világos" válaszokat kaptak a halállal, örökléttel, halhatatlanságra vonatkozó kérdéseikre, nehezen fogják fel ennek árnyaltságágát, mert a "világos válaszokat" a lélek eladásáért cserébe kapták meg, így annak visszanyerése nem kis feladat. Pedig ez alapvetően szükséges, mert az ember saját lelkének ismerete vezethet az Isten ismeretéhez (1Kor 2:11), és nem fordítva, vagyis fordítva nem tudnék (pozitív) példát mondani erre.
ORION 2020.06.26. 13:26:18
@Ta0066:"Egy médium által közölt szöveg persze teljesen más, az valóság. "--AZ AZ-MÉDIUMOK- HÓKUSZPÓKOK! Egyetértek veled-EZT MAJMOLJÁK AZ EMBEREK!Bizony bizony ez SZOMORÚ!!!
Igazság Kereső 2020.06.26. 19:20:10
@Ta0066:
"Az autószerelőt nem fogod kioktatni, de a Bibliában hívőket rendszeresen ledorongolod a hitük miatt"
Na ne beszéljünk már mellé!
Olvasd el miket írtam!
Azt, hogy jelenleg itt tartok a személyes útkeresésemben, és hogy NEKEM EZ A VÉLEMÉNYEM!
Én JELENLEG ezt látom vagy gondolom, ez még valószínűleg változni fog!
Azt is leírtam, hogy ÉN SEM tudom kétséget kizáróan bizonyítani a magamét, de TE SEM a te hitedet, hipotézisedet!
Azt is írtam, hogy mindenki abban hisz amiben akar, és hogy NEM SZÁNDÉKOM senkit semmiről meggyőzni, senkinek semmit nem szándékozom lenyomni a torkán, az inkább a fundamentalista keresztények szokása! Csak nekik lehet igazuk, a többi istentelen, hitetlen, és jobbára mehet a pokolba, vagy az örök megsemmisülésbe!
Én csak megosztottam az itt olvasókkal a véleményemet, gondolataimat, és hogy NEKEM JELENLEG MI FELEK MEG!
Igen, azt is leírtam( akinek ez nem tetszik a hibát magában keresse) hogy a kereszténység jobbára hipotézis szinten áll meg, de minden kétséget kizáróan NEM BIZONYÍTHATÓ!
És ez így is van!
Ha gond van a szövegértéssel, vagy nem akarod megérteni, az nem rajtam múlik.
"Egy médium által közölt szöveg persze teljesen más, az valóság. Lehet érezni, hogy emberfeletti lény közölte. (korábbi hozzászólásod alapján)."
Miért, lehetetlen?
A Biblia sem ember által ihletett-állítják!
Miért ne?
Lehetséges?
Igen!
Bizonyítható?
Nem!
Lehetnek emberfeletti ihletésű, szellemek, démonok, halott lelkek által ihletett művek a Seth, Ré ..stb médiumi közlések?
Miért ne?
Lehetséges?
Igen!
Bizonyítható?
Nem!
Látod, én nem vagyok elfogult!
"A Biblia spenót, amit nem szeretsz, aki szereti, egye.
Hát nekem a Seth könyv a spenót. Nem szeretem és nem is eszem."
Ahogy tetszik!
Akartam bármit is lenyomni a torkodon?
Nem!
Nekem van egy hipotézisem, neked van egy hipotézised.
A két eszmét ütköztettük.
Ennyi történt.
Miért, ide csak a kereszténységet és a bibliát fanatikusan védelmezők írhatnak?!
Régen rossz, ha igen!
Nem állítottam, hogy nem szeretem a bibliát.
Az egész eddigi életem a körül forgott.
De egy idő után, és szorgos kutatást követően komolyan elkezdtem vitatni!
Ehhez úgy vélem jogom van!
Akik nehezményezik ezt, illetve fejben pokolra küldik az ilyen embereket, azokat a személyeket nevezik elvakult fanatikusoknak!
"Igyekszem nem személyeskedni, nem mindig sikerül, most sem. Annyit hadd jegyezzek meg, ennyire hamis és őszintétlen hozzászólás után TÉNYLEG hagyjuk egymást békén."
Ember! Hol volt itt őszintétlenség????
Több kommenten keresztül leírtam, hogy mit gondolok ŐSZINTÉN a magam és mások hitéről és hogy MINDEGYIK hipotézis szintű, és kétséget kizáróan NEM BIZONYÍTHATÓ!
Ezért csak hit kérdése, és amiért nem bizonyítható és csak hinni lehet benne(ahhogy az én álláspontomban is) nem várható el, hogy mindenki azonosan vélekedjen róluk.
Persze, az elvakult keresztény az efféle hozzáállást és gondolkodásmódot nem tolerálja! Folyt köv...
"Az autószerelőt nem fogod kioktatni, de a Bibliában hívőket rendszeresen ledorongolod a hitük miatt"
Na ne beszéljünk már mellé!
Olvasd el miket írtam!
Azt, hogy jelenleg itt tartok a személyes útkeresésemben, és hogy NEKEM EZ A VÉLEMÉNYEM!
Én JELENLEG ezt látom vagy gondolom, ez még valószínűleg változni fog!
Azt is leírtam, hogy ÉN SEM tudom kétséget kizáróan bizonyítani a magamét, de TE SEM a te hitedet, hipotézisedet!
Azt is írtam, hogy mindenki abban hisz amiben akar, és hogy NEM SZÁNDÉKOM senkit semmiről meggyőzni, senkinek semmit nem szándékozom lenyomni a torkán, az inkább a fundamentalista keresztények szokása! Csak nekik lehet igazuk, a többi istentelen, hitetlen, és jobbára mehet a pokolba, vagy az örök megsemmisülésbe!
Én csak megosztottam az itt olvasókkal a véleményemet, gondolataimat, és hogy NEKEM JELENLEG MI FELEK MEG!
Igen, azt is leírtam( akinek ez nem tetszik a hibát magában keresse) hogy a kereszténység jobbára hipotézis szinten áll meg, de minden kétséget kizáróan NEM BIZONYÍTHATÓ!
És ez így is van!
Ha gond van a szövegértéssel, vagy nem akarod megérteni, az nem rajtam múlik.
"Egy médium által közölt szöveg persze teljesen más, az valóság. Lehet érezni, hogy emberfeletti lény közölte. (korábbi hozzászólásod alapján)."
Miért, lehetetlen?
A Biblia sem ember által ihletett-állítják!
Miért ne?
Lehetséges?
Igen!
Bizonyítható?
Nem!
Lehetnek emberfeletti ihletésű, szellemek, démonok, halott lelkek által ihletett művek a Seth, Ré ..stb médiumi közlések?
Miért ne?
Lehetséges?
Igen!
Bizonyítható?
Nem!
Látod, én nem vagyok elfogult!
"A Biblia spenót, amit nem szeretsz, aki szereti, egye.
Hát nekem a Seth könyv a spenót. Nem szeretem és nem is eszem."
Ahogy tetszik!
Akartam bármit is lenyomni a torkodon?
Nem!
Nekem van egy hipotézisem, neked van egy hipotézised.
A két eszmét ütköztettük.
Ennyi történt.
Miért, ide csak a kereszténységet és a bibliát fanatikusan védelmezők írhatnak?!
Régen rossz, ha igen!
Nem állítottam, hogy nem szeretem a bibliát.
Az egész eddigi életem a körül forgott.
De egy idő után, és szorgos kutatást követően komolyan elkezdtem vitatni!
Ehhez úgy vélem jogom van!
Akik nehezményezik ezt, illetve fejben pokolra küldik az ilyen embereket, azokat a személyeket nevezik elvakult fanatikusoknak!
"Igyekszem nem személyeskedni, nem mindig sikerül, most sem. Annyit hadd jegyezzek meg, ennyire hamis és őszintétlen hozzászólás után TÉNYLEG hagyjuk egymást békén."
Ember! Hol volt itt őszintétlenség????
Több kommenten keresztül leírtam, hogy mit gondolok ŐSZINTÉN a magam és mások hitéről és hogy MINDEGYIK hipotézis szintű, és kétséget kizáróan NEM BIZONYÍTHATÓ!
Ezért csak hit kérdése, és amiért nem bizonyítható és csak hinni lehet benne(ahhogy az én álláspontomban is) nem várható el, hogy mindenki azonosan vélekedjen róluk.
Persze, az elvakult keresztény az efféle hozzáállást és gondolkodásmódot nem tolerálja! Folyt köv...
Igazság Kereső 2020.06.26. 19:22:30
@Ta0066:
Folytatás:
Én, mint írtam, mindenki szabadon abban hisz, amiben akar!
Egy biztos, ez hit, és semmi több!
A tudományhoz vissza térve(Ez pedig nem hit kérdése, ha az a tudomány kísérleteken és azok eredményéinek őszinte mérlegelésén alapul. Termesztesen az sem tévedhetetlen!!!) ha nem ért valaki hozzá, ne próbálja meg addig cáfolni annak eredményeit(és főleg ne kezelje azt hit alapon, és ne sorolja azt abba a kategóriába)amíg azt megelőzően háttér információkhoz nem jutott!
Ezt példázva hoztam fel az autó szerelőt, burkolót, asztalost...
Pl.az orvost sem illdomos és főleg nem esszerű háttérismeretek és tudás nélkül csak úgy a "levegőből" megkérdőjelezni a tudást, amit birtokol, és elhitelteleníteni magát a sok évszázad alatt felhalmozott orvosi ismeret anyagot!
Megjegyzem az sem tévedhetetlen, ahogy semmi más emberi ismeret nem apszolútum!
A jelenlegi tudományos eredmények olyan ismeretekre juttathatják, és juttatták is az embereket, amely ismeretek, esetleg homlokegyenest felforgathatják a hően dédelgetett világképünket.
Ez, az emberiség történelmében nagyon sokszor fordult elő!
Láthatjuk, hogyan bántak-legtöbbször maga az egyház-azokkal akik valami újjal rukkoltak elő, amit ráadásul bizonyítani voltak képesek!
Nehéz elképzelni ma, de pl. Andreas Vesarius előtt kinevették, elhiteltelenítették és megalázták azokat, akik azt merték mondani, hogy a vér kering a szervezetben!
Ma már ez nevetségesen egyértelmű nem de!
Ma is ez történik a tudomány képviselőivel?
Bizonyos szempontból igen.
De miért?
Mert az ember úgy ragasztódik eszményeihez, mint a kutya a csonthoz, még ha azok az eszmék hamisak is!
Szószerint kihalásos alapon fejlődik az emberiség tudása, azok újszerű tudományos és bizonyított eredményei csak az új nemzedék számára válik elfogadottá a fentebb említett okok miatt!
Ne nézzük le a tudományt, és főleg ne tudás nélkül, mert az ésszerűtlen!
A Biblia is írja valahol, nem tudom hol, és már nem emlékszem szószerint; hogy ha valaki úgy felel, hogy előtte nem tájékozódott, azt a biblia nevezi ostobának!
Nem én mondtam!
Én nem akarok senkit semmire sem ráerőszakolni, azt sem akarom, hogy engem rákényszerítsenek bármire is!
Ez az intellektuális szabadság!
Ugyanakkor nem is leszek gyáva kiállni a nézeteim mellett, ha tetszik valakinek ha nem!
De természetesen nézeteltérést, haragot vagy neheztelést sem szeretnék senki felől se irányába!
Ne haragudjatok, ha nyers voltam!
Köszönöm! :)
Folytatás:
Én, mint írtam, mindenki szabadon abban hisz, amiben akar!
Egy biztos, ez hit, és semmi több!
A tudományhoz vissza térve(Ez pedig nem hit kérdése, ha az a tudomány kísérleteken és azok eredményéinek őszinte mérlegelésén alapul. Termesztesen az sem tévedhetetlen!!!) ha nem ért valaki hozzá, ne próbálja meg addig cáfolni annak eredményeit(és főleg ne kezelje azt hit alapon, és ne sorolja azt abba a kategóriába)amíg azt megelőzően háttér információkhoz nem jutott!
Ezt példázva hoztam fel az autó szerelőt, burkolót, asztalost...
Pl.az orvost sem illdomos és főleg nem esszerű háttérismeretek és tudás nélkül csak úgy a "levegőből" megkérdőjelezni a tudást, amit birtokol, és elhitelteleníteni magát a sok évszázad alatt felhalmozott orvosi ismeret anyagot!
Megjegyzem az sem tévedhetetlen, ahogy semmi más emberi ismeret nem apszolútum!
A jelenlegi tudományos eredmények olyan ismeretekre juttathatják, és juttatták is az embereket, amely ismeretek, esetleg homlokegyenest felforgathatják a hően dédelgetett világképünket.
Ez, az emberiség történelmében nagyon sokszor fordult elő!
Láthatjuk, hogyan bántak-legtöbbször maga az egyház-azokkal akik valami újjal rukkoltak elő, amit ráadásul bizonyítani voltak képesek!
Nehéz elképzelni ma, de pl. Andreas Vesarius előtt kinevették, elhiteltelenítették és megalázták azokat, akik azt merték mondani, hogy a vér kering a szervezetben!
Ma már ez nevetségesen egyértelmű nem de!
Ma is ez történik a tudomány képviselőivel?
Bizonyos szempontból igen.
De miért?
Mert az ember úgy ragasztódik eszményeihez, mint a kutya a csonthoz, még ha azok az eszmék hamisak is!
Szószerint kihalásos alapon fejlődik az emberiség tudása, azok újszerű tudományos és bizonyított eredményei csak az új nemzedék számára válik elfogadottá a fentebb említett okok miatt!
Ne nézzük le a tudományt, és főleg ne tudás nélkül, mert az ésszerűtlen!
A Biblia is írja valahol, nem tudom hol, és már nem emlékszem szószerint; hogy ha valaki úgy felel, hogy előtte nem tájékozódott, azt a biblia nevezi ostobának!
Nem én mondtam!
Én nem akarok senkit semmire sem ráerőszakolni, azt sem akarom, hogy engem rákényszerítsenek bármire is!
Ez az intellektuális szabadság!
Ugyanakkor nem is leszek gyáva kiállni a nézeteim mellett, ha tetszik valakinek ha nem!
De természetesen nézeteltérést, haragot vagy neheztelést sem szeretnék senki felől se irányába!
Ne haragudjatok, ha nyers voltam!
Köszönöm! :)
Ta0066 2020.06.26. 22:28:14
Igazság Kereső 2020.06.26. 00:03:05
Az őszintétlen és hamis jelző kizárólag erre a hozzászólásra vonatkozott, ezt tisztázzuk.
Ha ezt a hozzászólásodat te kaptad volna itt bárkitől, most nem csak 2 kommentnyi hely lenne telepuffogva sértettséggel.
El nem tudom képzelni hány elvakultan keresztényező mondat közé fért volna el az ego nélküliség, ha téged utasítanak kedvesen vissza a kaptafához.
Ne haragudj, ezeket nevetve írom neked. Ha tudsz rajta nevetni nincs baj, ha nem tudsz, akkor inkább hagyjuk és kitörlöm a puffogást kiváltó hozzászólásomat.
Az őszintétlen és hamis jelző kizárólag erre a hozzászólásra vonatkozott, ezt tisztázzuk.
Ha ezt a hozzászólásodat te kaptad volna itt bárkitől, most nem csak 2 kommentnyi hely lenne telepuffogva sértettséggel.
El nem tudom képzelni hány elvakultan keresztényező mondat közé fért volna el az ego nélküliség, ha téged utasítanak kedvesen vissza a kaptafához.
Ne haragudj, ezeket nevetve írom neked. Ha tudsz rajta nevetni nincs baj, ha nem tudsz, akkor inkább hagyjuk és kitörlöm a puffogást kiváltó hozzászólásomat.
Igazság Kereső 2020.06.27. 00:20:46
@Ta0066:
Nem a kereszténységgel, vagy a keleti filozófiával kapcsolatban utasítottalak vissza a kaptafához, hanem a tudománnyal kapcsolatban!
Sértettségről pedig szó sincs,(legalábbis nem több mint benned)mindössze tisztázni akartam az amúgy korábban is világosan leírt álláspontomat.
De mi fáj neked igazán, az ,hogy azt mertem írni, hogy a Biblia és/vagy a keresztény hit ténylegesen nem bizonyítható? Miért az?
Az én JELENLEGI nézetem sem az!
Miért sérti ez a keresztényeket?
Valamelyest még én is annak tartom magam, csak bizonytalan vagyok, de főleg nem dogmatikus és nem elvakult!
Egyszerűen csak más "utakra" is ráteszem a lábam és kipróbálok, más "izéket is megkóstolok", hogy egy kis képzavarral éljek. :)
Én mindössze megosztottam az álláspontomat, nem köteleztem senkit,sem téged az egyetértésre.
Mint írtam volt, mindez a témák ütköztetése volt,semmi több.
Akinek fáj a véleményem az kösse be! :)
Részemről ezt követően e témát lezártnak tekintem! :) :) :)
Puszi! :D
Nem a kereszténységgel, vagy a keleti filozófiával kapcsolatban utasítottalak vissza a kaptafához, hanem a tudománnyal kapcsolatban!
Sértettségről pedig szó sincs,(legalábbis nem több mint benned)mindössze tisztázni akartam az amúgy korábban is világosan leírt álláspontomat.
De mi fáj neked igazán, az ,hogy azt mertem írni, hogy a Biblia és/vagy a keresztény hit ténylegesen nem bizonyítható? Miért az?
Az én JELENLEGI nézetem sem az!
Miért sérti ez a keresztényeket?
Valamelyest még én is annak tartom magam, csak bizonytalan vagyok, de főleg nem dogmatikus és nem elvakult!
Egyszerűen csak más "utakra" is ráteszem a lábam és kipróbálok, más "izéket is megkóstolok", hogy egy kis képzavarral éljek. :)
Én mindössze megosztottam az álláspontomat, nem köteleztem senkit,sem téged az egyetértésre.
Mint írtam volt, mindez a témák ütköztetése volt,semmi több.
Akinek fáj a véleményem az kösse be! :)
Részemről ezt követően e témát lezártnak tekintem! :) :) :)
Puszi! :D
Ta0066 2020.06.30. 18:40:45
"@Ta0066: És te is kussolsz, amikor szembe megyünk az elfogadottal...
Kérlek a magad érdekében, hogy ne állítsd azt, amiről semmit nem tudsz.
Te semmit nem tudsz, csak találgatsz.
Ne találgass!"
Persze, hogy kussolok. Minden tisztességes kommentelő így szokott egy adok-kapok után, hogy aztán kétségtelenül nyilvánvalóvá váljék szellemi nagysága és megkérdőjelezhetetlen fensőbbsége amikor végül leereszkedik, hogy újra beszólogasson.
Csak nem gondolod, hogy nem kussolok és csak úgy beírogatok ide?
Ja, hogy már beírogattam.
Na mindegy, téged meg már megint kitöröltek.
Kérlek a magad érdekében, hogy ne állítsd azt, amiről semmit nem tudsz.
Te semmit nem tudsz, csak találgatsz.
Ne találgass!"
Persze, hogy kussolok. Minden tisztességes kommentelő így szokott egy adok-kapok után, hogy aztán kétségtelenül nyilvánvalóvá váljék szellemi nagysága és megkérdőjelezhetetlen fensőbbsége amikor végül leereszkedik, hogy újra beszólogasson.
Csak nem gondolod, hogy nem kussolok és csak úgy beírogatok ide?
Ja, hogy már beírogattam.
Na mindegy, téged meg már megint kitöröltek.
Ta0066 2020.07.06. 10:07:05
@tested:
"Isten tanítani próbál téged, de ez neked nem kell - még istentől sem.
Ennyiről szól ez a történet - ez a te történeted."
Tökéletes és pontos a megfogalmazásod.
"Isten tanítani próbál téged, de ez neked nem kell - még istentől sem.
Ennyiről szól ez a történet - ez a te történeted."
Tökéletes és pontos a megfogalmazásod.
t.csilla · http://blogjt.blog.hu/ 2020.08.12. 19:03:57
@Johnny Joker:
Azoknak, akiknek nem volt egyértelmű. Itt van a forrás:
drive.google.com/file/d/1duqc9dhDnK418BFnF1mWVJYmx-g2oih4/view
Van még több is:
avoidjw.org/en/publications/finances/
Azoknak, akiknek nem volt egyértelmű. Itt van a forrás:
drive.google.com/file/d/1duqc9dhDnK418BFnF1mWVJYmx-g2oih4/view
Van még több is:
avoidjw.org/en/publications/finances/
Utolsó kommentek