EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Ajánló

2015.03.25. 12:00 | Johnny Joker | 24 komment

Nicku blogján nemrégiben megjelent egy "Hasznos könyvek" című összefoglaló, amit jó szívvel lehet ajánlani minden érintett személynek.

http://kharapisztisz.blog.hu/2015/03/19/hasznos_konyvek

Címkék: ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr597303092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

in space (törölt) 2015.03.25. 13:03:19

Főleg Steven Hassan véleményét éreztem pálcatörőnek.
Mert Steven Hassan, már csak tudja.

Beteg?
Beteg.

Miért?
Mert vannak a szekták (legnagyobb szekta a katolikus), és vannak Jehova Tanúi.

Nem igaz?
Cáfold meg!
(Csak jelezném előre, hogy MINDENRE van válaszom - igazság szerint)

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2015.03.25. 13:51:09

Köszönöm szépen az ajánlót.

@in space: Unalmas és ellentmondásos vagy, nem veszed észre?

in space (törölt) 2015.03.25. 14:03:05

@nicku:

Nem veszem észre. Kicsit sem.
Az igazság nem elérhető, az igazságtalanság meg dög unalmas. Nekem is. Istennek is.

Szerinted?

Akarsz felülemelkedni, tanítani?
Csak csináld!
Most (vagy soha)!

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2015.03.25. 14:17:05

@in space: Már egy jó ideje nem foglalkozom veled, mert úgy beszélsz, mintha részeg volnál. Összehordasz hetet-havat és azt nevezed igazságnak. Soha nem akartam rajtad felülkerekedni, se tanítani, a hozzád intézett kommentjeimből ezt láthattad is. Csak a szemed szerettem volna kinyitni, de te minduntalan lehunytad. Úgyhogy a veled való beszélgetést pedig be is fejezem.

in space (törölt) 2015.03.25. 14:27:33

@nicku:

>>Már egy jó ideje nem foglalkozom veled,<<

- Köszönöm!

>>Soha nem akartam<<

Köszönd magadnak!

Ha látnád a szemem (a szemeim - mert hogy kettő van egyelőre), csodát látnál...

Igazság-Hazugság Istenről - továbbra is ez az egy elérhető opció köztünk, és bárki között!

Sajnálom? lehet!
De már nem tudom mit kéne sajnálnom!
Segítesz - sajnálni?

in space (törölt) 2015.03.25. 15:07:30

Mindent lehet.
Érzed a minden értékelhetetlenségét?

Szerintem... yes, or no.

Hogy nem értesz semmit az viszont nyilvánvaló.
Akarsz beszélni róla?

Menóra 2015.03.25. 16:13:04

@in space: Már olyan sokszor éreztem a késztetést, hogy rákérdezzek: te miért hiszed magad a tévedhetetlen igazság birtokosának, ami által gúnyolódsz az embereken? Nem krisztusi a viselkedésed, így tőle nem származhat. Honnan van?

in space (törölt) 2015.03.25. 22:26:44

@Menóra:

Köszönöm, hogy rákérdeztél!

Ez alapvetően egy bántó oldal.
Ezen az oldalon alapvetően az egyetlen jót bántják, ami elérhető a Földön.
Ebben az olvasatban: Én a bántókat bántom.
Tudom, nem kéne, de olyan sokat vesznek el másoktól, és olyan sokat vettek el tőlem, hogy nem tudom megállni!
Bűnöm ez?
Igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meg kell vallanom, ha eljön az idő, és vezekelnem kell miatta?
Igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az igazi kérdés: Vállalom MOST, és az elkövetkező időkben a bűnöm következményeit?
Igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha azt hiszed EZ nekem öröm, vigasság, lazaság - vagy bármi hasonló, tévedsz.
Nekem ez szívfájdalom, és egy TORTÚRA!

Nem értem, hogy miért nem értik Istent az emberek, pedig annyira egyszerű... annyira leegyszerűsítette magát Isten, hogy megérthessük.
Nem értem...

in space (törölt) 2015.03.25. 22:39:06

@Menóra:

Dugig vagyok érzésekkel - élet, szerelem szeretet érzésekkel:

Eltudnám mondani, de az túl prózai lenne, és nem is jönne át.
De a mi világunkban nem is kell lemondani, mert már olyan sokan kimondták/kimondják helyettük - igaz nem jó irányba, de a cél szentesíti az eszközt:

www.youtube.com/watch?v=XFMZenqO4_U

Ebből pl amit szeretném, ha megértenél: VIDD A TESTEM, nekem nem kell!

in space (törölt) 2015.03.25. 23:15:01

>>Már egy jó ideje nem foglalkozom veled,<<

- Erre mindenképpen akartam válaszolni... Később! - De meggondoltam magam.

Érzed a fricskát - felétek - ebben a történetben?

Hogy te mit akarsz, senkit nem érdekel!

in space (törölt) 2015.03.26. 00:17:02

Halál, hol a te fullánkod?

Itt?

Legyen itt: nekd, nicku:

www.youtube.com/watch?v=fMGn8D17wT4

Értesz te bármit is?

haj_nal_ka (törölt) 2015.03.26. 07:29:26

@in space: Beillesztetted ezt a gyönyörű dallamot...
Úgy rémlik: a Csillagainkban a hiba c. filmhez is köthető.
Bizonyára számodra is szívhez szóló ez a gyönyörű lírai alkotás, mint sokunknak...és ezzel nincsen semmi baj.
Ahányan halljuk, mindegyikőnket másként érint meg...Ki a szerelem, szeretet, kötődés, ki pedig az elmúlás érzelmeivel éli meg, de ami közös bennünk, az az hogy mindannyiónkat megérintett.
Hiába mondanád hogyan éljem meg másként, én a saját érzelmeimmel élhetem meg, és fordítva. Ha ezt el tudjuk fogadni, már kerekebb a világ. :)

in space (törölt) 2015.03.26. 15:14:53

@haj_nal_ka:

Természetesen ne bárki emberfiára gondolj a dal hallgatása közben, hanem Istenre, Jézusra.
Úgy is kemény a mondanivalója, de amúgy meg még keményebb.
Ne gondolkodj, csak érezd...

Én nem vagyok jó ember. Sosem írtam magamról ilyet, sőt...

Igazából nem is értem miért, és mire kellek.
Mondjuk van egy elméletem (jobb híján... más híján):
A magukat jónak tartókat megszégyeníteni - amiből elvileg következtetéseket kéne levonniuk, és a levont következtetésekből tanulniuk kéne, de AZ a fajta semmiből nem tanul.
Sem a jóból, sem rosszul előadott jó szándékból.

Márpedig sosem lesz egyértelmű!

in space (törölt) 2015.03.26. 15:25:04

Márpedig sosem lesz egyértelmű!

De eljön az idő, amikor mégis választani kell, és az... annak a választásnak a következménye végérvényes lesz.
De már most fel lehet készülni.
De már most ki lehet próbálni.
És most még fel lehet állni, a rossz döntéseink után, hétmillió-hétszázhetvenhétezer-hétszázhetvenhetedszerre is.
Ajándék ez. Nekünk, Istentől.

in space (törölt) 2015.03.26. 15:51:41

@haj_nal_ka:

Néha szoktam azt hinni, hogy én tévedek.
Néha nagyon szeretném, ha én tévednék.
De nem én tévedek, mert mindig van valami, ami rádöbbent a világ tévedésére.
Pl egy kép:

lemon.hu/2015/01/13/nap-kepe/

"Az, hogy kisebbségben van, ha akár egymaga alkotja a kisebbséget, még nem jelenti azt, hogy őrült valaki. Van igazság, és van hazugság, s ha akár az egész világ ellenében is az igazsághoz ragaszkodunk, még nem vagyunk őrültek." /George Orwell/

Persze mindig van a hazugsághoz ragaszkodó sokaság, akik őrültnek próbálják beállítani az igazsághoz ragaszkodó keveseket, de EZ legyen az ő problémájuk!

haj_nal_ka (törölt) 2015.03.26. 16:34:15

@in space: Nem arról beszéltem hogy valami jó vagy rossz...még csak nem is az igazság hamisság ellentéteiről....
Mindennek két oldala van,ahonnan megvizsgálhatjuk....a te szempontod és az enyém!
Az elfogadásról beszéltem.

haj_nal_ka (törölt) 2015.03.27. 10:41:43

@in space: Saját utunkat járjuk mind.
A mi utunk, tetteink vagy tétlenségünk is a mi felelősségünk.Ha elbukunk sem írhatjuk az más rovására, önmagunk kell hogy felálljunk, továbblépjünk.
Ám aki tanít, felelőséget kellene vállaljon, tanítványai iránt...akkor is amikor elgyengül, megtéved,elbukik!

in space (törölt) 2015.03.27. 15:10:26

@haj_nal_ka:

Én annyira szeretnék belemélyedni, a valóságról beszélgetni - társakat találni itt is!
Lássuk be, nem lehet!
A volt tanúk a legnagyobb fájdalom, akik egykoron a részesei voltak, akik tudták, akik érezték, akik örökül kapták az ősök hagyatékát - MINDENESTÜL.

"önmagunk kell hogy felálljunk," - írod.
"Ám aki tanít, felelőséget kellene vállaljon, tanítványai iránt...akkor is amikor elgyengül, megtéved,elbukik!" - írod aztán.
Most akkor melyik?
Oké, elismerem hihetetlenül kötekedő vagyok, de ha a kötekedésen túl meglátnád a törődést, a segíteni akarást, az ébresztgetést... a szeretetet, akkor talán máshogy gondolnál rám, és... sajnos nincs jobb szó rá: a harcomra.

Régen, már az elején írtam, és ez azóta sem változott:
Nem ellenetek küzdök veletek, hanem értetek.
(egy mondat magamról: NEM valamiért, valamiféle díjért teszem ezt, mert ha eljön az idő, erről az időszakomról mélyen hallgatni fogok, és nem fogok nagy hangon hivatkozni rá: "Nem a te nevedben...?"
szentnek sem tartom magam...
Félelmetes dolgot írok (nekem félelmetes):
Ha tehetném, megölném Sátánt?
Ha tehetném, puszta kézzel oltanám ki az életét!
...De nem tehetem meg:
"Pedig még Mihály angyal sem mert káromló ítéletet kimondani, amikor az ördöggel vitatkozva küzdött Mózes holttestéért, hanem azt mondta: "Dorgáljon meg téged az Úr!" (Júdás 9)
Viszont már a gondolat szintjén elkövettem a bűnt - szerinted, van jövőm?
Én az esélytelenek nyugalmával ostorozom a népeket, mert - egyébként - megérdemlik!)

PsychoZsoldos 2015.03.27. 15:24:18

@in space: Messiàs tudat. Szép. Valami fontosból hagynak ki a klubodban, hogy az itteniek nyakára jársz? Na nem mintha nem lenne élvezetes látni az itteni képmutatók öngóljait, csak kérdem...

in space (törölt) 2015.03.27. 15:52:05

@PsychoZsoldos:

:)

Szabad szellem.
(értem én: Nem elszabadult szellem, hanem élni, és halni hagyni fajta tök emberi - valami.)

Semmiből nem maradok ki, amiből nem akarok kimaradni!
A válaszlehetőségedet picit módosítva - jobban értelmezhetővé téve:
VAGY "az itteniek nyakára jársz?" (a "vagy" a kulcsszó!)

Életadó vámpír vagyok (a nyakára jársz megfogalmazásod tükrében fogalmazódott meg bennem a megfogalmazhatatlan).

Végre egy intellektuel!
Bevallom, felpörögtem.
Lenyomjuk egymást, vagy másokat, vagy mindenkit? - éjfélig szabad a vásár! :)

Bocs, hogy döntéshelyzetbe kényszerítettelek!
Bocs, hogy döntéshelyzetbe kényszerítettem magam!

PsychoZsoldos 2015.03.27. 16:43:50

@in space: Na nem gondoltam volna, hogy még táplálom is a fanatizmus tüzét:)

Nem kell semmit se csinálni, ezek itten eltérítgetik egymást vagy magukat, ebböl úgyse lesz semmi. Majd kijönnek a jehova szektából máshogyan a jóemberek.

in space (törölt) 2015.03.27. 17:06:24

@PsychoZsoldos:

Áá - ez így nem jó, tesó.
Miért nem jó?
Mert kevés!

>>Nem kell semmit se csinálni,<<

- Cselekedetek könyve üzenete: CSAK CSINÁLD (ha kell éhezz, ha kell fázz, ha kell fuldokol egy egész napig a tengerben, ha kell... halj meg érte).

>>Majd kijönnek a jehova szektából máshogyan a jóemberek.<<

- Oké, menjenek ki!
De hova menjenek?
Ha erre ÉRDEMBEN válaszolsz, én zavarom ki őket magunk közül - kötélből font ostorral űzve, hajtva!!!
(Ja, ha nem látszódna, én Jehova Tanúja vagyok - és rossz.. a Világ Legrosszabb Jehova Tanúja vagyok - ez jutott/maradt az ittenieknek).

in space (törölt) 2015.03.27. 17:41:01

@PsychoZsoldos:

Most akkor kerülsz engem, vagy mi?
Öntünk tiszta vizet a pohárba, vagy nem?

Te akkor most tanult okos vagy, vagy öröklött?...
Amíg jókat írsz/mondasz, addig mindegy, de ha már nem jókat írsz/mondasz, számít a különbség!

Amíg átgondolod az életed:

www.youtube.com/watch?v=YCGSCZzcWLM

PsychoZsoldos 2015.03.27. 18:38:06

@in space: jöjjenek ki közülük a boldogtalanok oda, ahol boldog lesznek, legyenek katolikusok, protestánsok, muszlimok, agnosztikusok, ateisták, akármik, amitöl boldogok lesznek, drága.

Ha attól vagy boldog, hogy jehova vagy, lelked rajta. Csak ne próbáld meg a szubjektív igazságoddal megváltani a világot.
süti beállítások módosítása