A "Download" gombra kattintva letölthető a PDF.
EXJT BLOG
Az épülő warwicki főhivatal tervei
2014.07.09. 10:37 | Johnny Joker | 59 komment
Címkék: képek
A bejegyzés trackback címe:
https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr536487255
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
KMZ_hyperion 2014.07.09. 11:57:24
Na ez lesz az a hely, amely felé fordulva kell majd a tanúknak imádkozni, mert ez lesz a hű és értelmes rabszolga lakhelye.
Niro 2014.07.09. 12:50:23
Gondolom míg el nem készül, addig Armageddon sem jöhet, kedves JT-k, szabad addig az út a gyerekvállalás előtt, mert utána már biztos jönni fog Armageddon! :D
rea23 2014.07.09. 14:50:26
@Niro: Armageddont őszre várják, addig valószínűleg nem készül el, de Jehova amúgy sem fogja lerombolni saját hű népének fő székhelyét, hiszen ő a fő megbízó. :D
Niro 2014.07.09. 14:58:24
@rea23: :D Azt várhatják! :D Úgy tudtam nem prófétálnak dátumot, de mindig 5 éven belül várják! :D Nézzük Armageddont: Elpusztít 6,993 milliárd embert (ők nem jehova tanúi), majd feltámaszt kb. 100 milliárd embert a paradicsomba, hát megnézném milyen paradicsom az, ahol 100 milliárd ember tömörül, ahol a jelenlegi 7 is 6-al több mint amennyit elbír a Föld!:D Na JT-k hogy van ez?:) És minek pusztítja el Jehova az épületeket Armageddonkor? Hogy ne csak 7 milliárd legyen fedél nélkül, hanem mind a 100 milliárd?:D
rea23 2014.07.09. 15:33:39
@Niro: És ha hozzáveszed, hogy ez a 100 milliárd majd visszafiatalodik és szaporodhat tovább miközben senki sem fog meghalni, akkor nem tudom, szegény Földdel mi lesz.
Valahogy úgy értelmeztem, hogy Jehova nem pusztít el minden épületet, mert az Armageddonkor felszabaduló szép villákba JT-k fognak beköltözni. Aztán ők majd közös erővel biztosan építenek új házakat a feltámadóknak, miközben napi 8 órában prédikálnak, meg saját maguk termelik a krumplijukat, sütik a kenyerüket, kötik a pulóvert, szövik a ruhát. De ugye tökéletesek lesznek, így a 24 órába minden belefér majd. :-)
Valahogy úgy értelmeztem, hogy Jehova nem pusztít el minden épületet, mert az Armageddonkor felszabaduló szép villákba JT-k fognak beköltözni. Aztán ők majd közös erővel biztosan építenek új házakat a feltámadóknak, miközben napi 8 órában prédikálnak, meg saját maguk termelik a krumplijukat, sütik a kenyerüket, kötik a pulóvert, szövik a ruhát. De ugye tökéletesek lesznek, így a 24 órába minden belefér majd. :-)
Niro 2014.07.09. 16:24:33
@rea23: Ya, Armageddon előtt Isten biztos bekéri a műemléklistát, meg hogy a JT-k melyik házban szeretnének élni:) Ez a paradicsom inkább a Pokolra hasonlít!:D És ugye a feltámadottaknak 1000 évük lesz eldönteni Jehova mellett voksolnak-e, viszont, azok akik közben születnek, pl. Armageddon után 1000 év körül, nekik nem áll rendelkezésre annyi idő mint többieknek dönteni, tehát ez megkülönböztetés, most akkor Jehova nem ad mindenkinek ugyanolyan esélyt? Szóval a JT paradicsom: Rosszabb lesz mint jelenleg a Földön és még Jehova is igazságtalanabb lesz mint mostanság, elmondható, hogy a Pokol kellemesebb, valószínű ezért tagadják JT-k a Poklot, erre is rájöttünk! ;)
mortiangie 2014.07.09. 16:52:01
@rea23: Lemaradtam ezek szerint. Őszre várják Armageddont? Ez új :)
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.07.09. 17:19:10
@mortiangie: Fontos dátumként tekintenek 2014 októberére, természetesen nem hivatalosan. Ekkor lesz pontosan 100 éve ugyanis, hogy... "A pogányok idejének vége" jelentését megváltoztatták az "uralkodásuk teljes végére" történő hivatkozásról az ő "folyamatos/szakadatlan uralkodásuk végére" történő hivatkozásra (Évkönyv 1975, 72. oldal).] ...Az uralmukat láthatatlanul szakította meg 1914-ben egy láthatatlan Jézus Krisztus, aki láthatatlanul volt jelen, amint láthatatlanul (megkoronáztatott) elfoglalta trónját, hogy megkezdje láthatatlan uralkodását a láthatatlan mennyekből! Jehova Tanúinak nem okoz problémát e magyarázat elfogadása, mivel olyan forrásból jön, amiről azt hiszik, hogy Isten látható szervezete. - Őrtorony 1976. május 15.
Vesd össze a Bibliával: "MINDEN SZEM meglátja" Jézus második eljövetelét, plusz mikor mondja befejezett múlt időt használva Jézus, hogy "minden hatalom nékem adatott égen és földön".
Vesd össze a Bibliával: "MINDEN SZEM meglátja" Jézus második eljövetelét, plusz mikor mondja befejezett múlt időt használva Jézus, hogy "minden hatalom nékem adatott égen és földön".
Niro 2014.07.09. 18:02:31
@mortiangie: Ya, Legutóbb 2000-re várták, most 2014-re, utána 2034-re fogják várni (1914+120), utána lehet már csak 2154-re (2034+120) várják, és aztán 2914-re (1914+1000), bár gondolom már 2154-re megszűnnek:D Meg van itt a menetrend, egyszer bejön nekik az biztos, ha a nagy reccs elmélet igaz, olyan 100 000 milliárd év múlva legkésőbb bejön nekik! :D
rea23 2014.07.09. 18:02:55
@Niro: "És ugye a feltámadottaknak 1000 évük lesz eldönteni Jehova mellett voksolnak-e, viszont, azok akik közben születnek, pl. Armageddon után 1000 év körül, nekik nem áll rendelkezésre annyi idő mint többieknek dönteni, tehát ez megkülönböztetés"
Mondjuk én sem értettem ezt a logikát, mert mikor kérdeztem, hogy Isten mire vár még Armageddonnal, akkor azt válaszolták, hogy arra vár, hogy az emberek megismerjék és mellette döntsenek. De azzal mi lesz, aki ma született, vagy holnap fog, vagy éppen Armageddon előtt egy nappal? Ugye annak sem lesz ideje eldönteni 1 naposan, hogy Jehovát akarja-e szolgálni. Erre az volt a válasz, hogy majd Jehova eldönti mi lesz vele. Ennyi erőből akkor már rég megcsinálhatta volna azt az Armageddont.
Mondjuk én sem értettem ezt a logikát, mert mikor kérdeztem, hogy Isten mire vár még Armageddonnal, akkor azt válaszolták, hogy arra vár, hogy az emberek megismerjék és mellette döntsenek. De azzal mi lesz, aki ma született, vagy holnap fog, vagy éppen Armageddon előtt egy nappal? Ugye annak sem lesz ideje eldönteni 1 naposan, hogy Jehovát akarja-e szolgálni. Erre az volt a válasz, hogy majd Jehova eldönti mi lesz vele. Ennyi erőből akkor már rég megcsinálhatta volna azt az Armageddont.
rea23 2014.07.09. 18:07:54
@mortiangie: Természetesen ők hivatalosan nem várnak semmit, csak utaltak rá az idei emlékünneppel kapcsolatban, hogy talán ez lesz az utolsó ebben a rendszerben.
Ha mégsem így lesz, akkor ők mossák kezeiket és elintézik azzal, hogy azok a tanúk voltak a hülyék, akik ezt készpénznek vették.
Ha mégsem így lesz, akkor ők mossák kezeiket és elintézik azzal, hogy azok a tanúk voltak a hülyék, akik ezt készpénznek vették.
Niro 2014.07.09. 18:10:30
@rea23: Lehet ma is Armageddon utáni időket élünk, elvégre lehet hogy újjászületettként kell most döntenünk, mert ugye JT-k nagyban nyomják a szöveget is, mint Armageddon után a feltámadottaknak akarják:) A Bibliában van egy reinkarnációs rész, nem tom már melyik, van benne valami, hogy valaki meghalt, de utána az idősíkban később mégis szerepel benne élőként, pedig nem Jézus:) Láttam Spektrumon asszem vagy NG-on? egy részt, ahol a jelenések könyvét is frankón levezették, hogy az igazából már mind megtörtént, sőt akkor firkantották le amikor már megtörtént, szóval ennyit Armageddonról. Persze az a rész olyan mint Nostredamus jóslatai, utána bele lehet magyarázni, csak előtte nem esik le senkinek, ezek a jóslatok már csak ilyenek:)
KMZ_hyperion 2014.07.09. 18:28:49
Mondjuk nem értem, mire fel a nagy felhajtás. Mi köze van egy pápa által készített naptár évfordulójának az állítólagos isteni tervhez? Jehova a Gergely-naptárhoz fogja igazítani a terveit?? Ennek a hamis vallásos centenáriumnak elméletileg semmi köze nem kéne, hogy legyen Armageddonhoz.
Niro 2014.07.09. 18:40:29
@KMZ_hyperion: Régen nagyon szerették a számmisztikát, aztán dobták ezt a hülyeséget mikor egyszer sem jött be már az elején, az valóban érdekes, hogy azért pár számot megtartottak belőle, most meg már késő lenne kidobni, látod 7 millió JT-t nem zavar, hát akkor? A többire ott a MasterCard! :)
KMZ_hyperion 2014.07.09. 19:02:10
@Niro: Hehh, ezt tudom, én Tanú voltam. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ha használnák a józan paraszti eszüket, beláthatnák, hogy nem kéne belelátni semmit ebbe a 100 évbe. Miért nem zsidó naptár szerint nézik, mint a régi számmiszitikában?:D Annak több "értelme" volt.
Niro 2014.07.09. 19:07:30
@KMZ_hyperion: "Józan paraszti ész", azért ne felejtsük el aktív JT-kről van szó, se nem józanok, mert megrészegedtek az Új Világtól, se nem parasztok, mert akkor mást jelentene nekik a Szántóföldi munka, és az eszüket meg leformázták mikor alámerítkeztek. :)
KMZ_hyperion 2014.07.09. 19:21:48
@Niro: Pedig többet hivatkoznak rá, mint gondolnád:P Amúgy a rózsaszín köd egy-két éven belül eloszlik, utána már csak az intézményfüggőség marad, mint a Remény rabjaiban. Nem tudják, hogyan kell máshogy élni, ezért maradnak, pedig megy ám a szívás az életükben ezerrel...
Niro 2014.07.09. 19:39:12
@KMZ_hyperion: Ez a beidomított hozzáállás, hogy vagyunk mi Isten népe, meg vannak a Világiak akik a Sátán népe, kettéosztott társadalom nézetük elég beteg, nem kérdeznek, nem kérdezhetnek, nem kételkedhetnek, nem juthat eszükbe hogy hülyeség az egész, persze megdicsérik őket a teremben mert eltalálták egy kérdésre egy választ, aminél még a dedóban is izzasztóbbakat tesznek fel, ya mit is akartam? Ya igen, elhiszem sokszor használják, na persze nem az eszüket, csak a szöveget, mert attól úgy tűnik hogy bíz ők gondolkodnak, józanul, parasztul:)
KMZ_hyperion 2014.07.09. 20:01:58
@Niro: Hát a black-'n-white gondolkodás alapkövetelmény, különben még ráébrednének az igazságra. Sokat filozofálgatnak amúgy a JT teológián belül, és sokszor egészen hajmeresztő elképzelések vannak:D Egyszer pl. arról beszélgettünk, hogy a feltámadáskor JT teológia szerint nem is te támadsz majd fel, hanem a klónod, akit Isten úgy tekint, mintha te lennél:))
Niro 2014.07.09. 20:19:32
@KMZ_hyperion: Pedig ez így van, hiszen ha megszűnsz létezni, akkor hogyan támadhatnál fel Te magad?:)
Niro 2014.07.09. 20:36:56
@KMZ_hyperion: Én is ezt dumálom a JT-knek de nem értik, nem hiszik el, nem fogják fel. Bár inkább nem akarják. Így használják a józan paraszti eszüket:)
Nεω 2014.07.09. 21:51:04
@KMZ_hyperion:
"Pedig többet hivatkoznak rá, mint gondolnád:P Amúgy a rózsaszín köd egy-két éven belül eloszlik, utána már csak az intézményfüggőség marad, mint a Remény rabjaiban. Nem tudják, hogyan kell máshogy élni, ezért maradnak, pedig megy ám a szívás az életükben ezerrel..."
Ezt jól megfogalmaztad! amúgy egyik kedvenc filmem nekem is:-)
@Niro:
Persze, hogy nem fogják fel, mert nekik a lélek meghal. Innentől kezdve meg csak egy klón lehet...
Sőt, még a példa amivel tanítják is rossz.
Kérdés a tanulónak (persze senkinek eszébe nem jut, hogy micsoda blőd kérdés):
"Szerinted mi könnyebb, megteremteni valamit, vagy újra létrehozni ( bocsánat, 'ugyanazt' ) ami természetesen nem ugyanaz, hanem UGYANOLYAN, vagy kísértetiesen hasonlít, de mégsem ugyanaz.
Szerintem itt (értelmileg) ezen a ponton mosódott össze a két fogalom ti. ugyanaz >> ugyanolyan
Náluk tehát ha egy telefon amit eltörsz (és a gyártó küld neked egy ugyanolyant) az már akkor ugyanaz a telefon is egyben....
Ez vicces...
"Pedig többet hivatkoznak rá, mint gondolnád:P Amúgy a rózsaszín köd egy-két éven belül eloszlik, utána már csak az intézményfüggőség marad, mint a Remény rabjaiban. Nem tudják, hogyan kell máshogy élni, ezért maradnak, pedig megy ám a szívás az életükben ezerrel..."
Ezt jól megfogalmaztad! amúgy egyik kedvenc filmem nekem is:-)
@Niro:
Persze, hogy nem fogják fel, mert nekik a lélek meghal. Innentől kezdve meg csak egy klón lehet...
Sőt, még a példa amivel tanítják is rossz.
Kérdés a tanulónak (persze senkinek eszébe nem jut, hogy micsoda blőd kérdés):
"Szerinted mi könnyebb, megteremteni valamit, vagy újra létrehozni ( bocsánat, 'ugyanazt' ) ami természetesen nem ugyanaz, hanem UGYANOLYAN, vagy kísértetiesen hasonlít, de mégsem ugyanaz.
Szerintem itt (értelmileg) ezen a ponton mosódott össze a két fogalom ti. ugyanaz >> ugyanolyan
Náluk tehát ha egy telefon amit eltörsz (és a gyártó küld neked egy ugyanolyant) az már akkor ugyanaz a telefon is egyben....
Ez vicces...
Niro 2014.07.09. 22:12:28
@Τιμόθεος: Hát ez az, ettől áll égnek minden gondolkodó ember haja, de nekik...
KMZ_hyperion 2014.07.09. 22:26:59
@Niro: Az igazság mindig nem maszkolható megszakítást küld az agyba, oszt blokkolja a gondolkodást o_O
Longinusz · http://konkoly.blog.hu 2014.07.10. 01:27:38
Sziasztok!
Nagy a gyanúm skacok,hogy itt annál többről van szó.
El humorizáljuk a dolgokat miközben ők meg állás nélkűl munkálkodnak.
Bárcsak tévednék!-de a számok magukért beszélnek.
94-ben tettem be utoljára a lábamat egy királyság terembe,viszont 14 évig megállás nélkűl vakon követtem egy "rabszólga" óhaját kénye kedve szerint.
94-ben kb 4 millióan voltunk,ma már szinte a dupláját üti,bele se merek gondolni,hogy mi lesz 20 év múlva.
A Jeruzsálemi templom készülődése meg az új WT....hááát :)
Na de fel a fejjel mert ha az Úr velünk, ki ellenünk?
Nagy a gyanúm skacok,hogy itt annál többről van szó.
El humorizáljuk a dolgokat miközben ők meg állás nélkűl munkálkodnak.
Bárcsak tévednék!-de a számok magukért beszélnek.
94-ben tettem be utoljára a lábamat egy királyság terembe,viszont 14 évig megállás nélkűl vakon követtem egy "rabszólga" óhaját kénye kedve szerint.
94-ben kb 4 millióan voltunk,ma már szinte a dupláját üti,bele se merek gondolni,hogy mi lesz 20 év múlva.
A Jeruzsálemi templom készülődése meg az új WT....hááát :)
Na de fel a fejjel mert ha az Úr velünk, ki ellenünk?
Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2014.07.10. 04:49:12
@Longinusz:
Üdv Néked, Longinusz!
Örülök,hogy _virtuálisan_ találkoztunk!
Én is akkoriban szabadultam a Szerv. szellemi fogságából.
Nálad mi(k) verték ki a "biztosítékot"
/Ha szabad érdeklődni./
(Bocsánat, ha korábban Írtál erről, csak én nem olvastam.)
Sorstársi szeretettel & tisztelettel Üdvözöllek, az én történetemmel: szabadjehovatanui.gportal.hu/gindex.php?pg=31504490&postid=314116
Üdv Néked, Longinusz!
Örülök,hogy _virtuálisan_ találkoztunk!
Én is akkoriban szabadultam a Szerv. szellemi fogságából.
Nálad mi(k) verték ki a "biztosítékot"
/Ha szabad érdeklődni./
(Bocsánat, ha korábban Írtál erről, csak én nem olvastam.)
Sorstársi szeretettel & tisztelettel Üdvözöllek, az én történetemmel: szabadjehovatanui.gportal.hu/gindex.php?pg=31504490&postid=314116
rea23 2014.07.10. 06:44:39
@Niro: Igen, nekem Jehovát egy szuper számítógéphez hasonlították. Mert ugye ma mennyi adatot tudnak tárolni a számítógépek és akkor a Világegyetem Megalkotója ne tudná észben tartani minden egyes ember DNS-ét és ne tudná ugyanúgy összerakni újra? Kérdésem volt: aki elvesztette mondjuk a lábát, az majd ugyanúgy jön vissza az új világba? És aki kromoszómahibával, mondjuk Down-kórral született? Biztos hálás lesz Jehovának, hogy észben tartotta a génhibáját a feltámadásig.
Longinusz · http://konkoly.blog.hu 2014.07.10. 08:59:27
@Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt):
Üdvözletem Zsotsza! :)
Semmi gond,hogy rákérdesztél,egyébként meg még nem írtam magamról.
Nálam egy kiközösítés "verte" ki a biztosítékot.
24 éves voltam akkoriban,volt egy nagyon jó barátom,hittársam,testvérem.
Fiatalok voltunk ugye de ennek ellenére megállás nélkül folytattuk a "szántó földi"munkát.
GY.e munka folyamatában meg ismerkedett egy kislánnyal szerelmes lett és "megcsalta" Jehovát.
Nem írom le az egész tőrténetet mert hosszú lenne.
Őt kiközösítették mert a lányt választotta és nem a szervezetet.
Én nem tudtam ezt elviselni,felfoghatatlan volt számomra,hogy nem beszélhetek a legjobb barátommal.
Fityet hányva minden tőrvénynek nem érdekelve szülém(édesanyám)figyelmeztetései,rendszeresen találkoztam Gy.-vel.
Persze ez kitudodótt és megróvásban részesültem a kedves K.K bácsitól.
Nem sokat segített ez rajtam mert ugyan úgy
nem szüntettem meg vele a kapcsolatot.
Viszont ami segített rajtam az az volt,hogy a Bibliát nem csak bemagoltam mint egy leckét hanem be is fogadtam tanítását.
És egy nap felmerült bennem az a kérdés,hogy
"Úram,Atyám mit művelek én!?" leültem,vettem a Bibliámat és kikerestem az összes igét belőle ami a szeretetről és a megbocsájtásról szól.
Ne tudd meg,hogy mi ment végbe bennem amikor egymás után kaptam a "hideg vizet"a fejem búbjára. :)
Az egyik ige(többek közöt)minden addigi hitemet eltörölte;
"Nincsen senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja az ő barátaiért."(Ján.15:13)
Ez nem fért össze azzal a gondolkodás móddal amit a Társulat próbált belém sulykolni.
Ha Isten azt kéri tőlem,hogy oda adjam életem barátomért akkor nekem semmi keresni valóm nincs többet a szervezetben. Ezzel a gondolattal csuktam össze Bibliámat.
Még aznap elmondtam édesanyámnak,hogy döntöttem és többet nem vagyok méltó és hajlandó Jehovát szólgálni.
Ezután az életem egy valóságos pkollá vált mert még rosszabb helyzetbe kerűltem mint Gy. barátom. Sok titulust kaptam akkoriban a tesóktól,már attól sem rettentek vissza,hogy édesanyámat ilyesztegették,hogy az ördög kerített hatalmába és már 2000 küszöbén állunk.
Nagyon hosszú lenne leírnom az egészet.
Röviden annyit még,hogy rá 2 évre elhagytam az országot és kitelepedtem Magyarországra.
Édesanyámmal tartom a kapcsolatot mai napig és próbálom megmenteni ami még menthető.
Nem igen van füle rá de egy annyit elértem nála,hogy titokban nem fordúl el Jézus Krisztustól és úgy tekint rá mint testben feltámadt Krisztusra.
Gy barátommal kb 7 éve nem találkoztam,ő is elhagyta az országot és Németországban él és Ő is mint jómagam a Baptista egyház tagjává vált.
Egyvalamit biztos megtanultam,soha nem mondom többet senkinek,hogy az én vallásom az egyedüli igaz vallás.
Hát dióhélyban kb ennyi kedves Zsoca én is örülök,hogy "találkozhattunk" . :)
Benéztem az oldaladra és csak gratulálni tudok a "hit nemes harca"ez így szép!
Persze annak is örülök,hogy rátaláltam erre a blog oldalra...jó munkát végeztek fiúk csak ezt tudom mondani.:)
Az Úr Áldjon!
Sz.Z
Üdvözletem Zsotsza! :)
Semmi gond,hogy rákérdesztél,egyébként meg még nem írtam magamról.
Nálam egy kiközösítés "verte" ki a biztosítékot.
24 éves voltam akkoriban,volt egy nagyon jó barátom,hittársam,testvérem.
Fiatalok voltunk ugye de ennek ellenére megállás nélkül folytattuk a "szántó földi"munkát.
GY.e munka folyamatában meg ismerkedett egy kislánnyal szerelmes lett és "megcsalta" Jehovát.
Nem írom le az egész tőrténetet mert hosszú lenne.
Őt kiközösítették mert a lányt választotta és nem a szervezetet.
Én nem tudtam ezt elviselni,felfoghatatlan volt számomra,hogy nem beszélhetek a legjobb barátommal.
Fityet hányva minden tőrvénynek nem érdekelve szülém(édesanyám)figyelmeztetései,rendszeresen találkoztam Gy.-vel.
Persze ez kitudodótt és megróvásban részesültem a kedves K.K bácsitól.
Nem sokat segített ez rajtam mert ugyan úgy
nem szüntettem meg vele a kapcsolatot.
Viszont ami segített rajtam az az volt,hogy a Bibliát nem csak bemagoltam mint egy leckét hanem be is fogadtam tanítását.
És egy nap felmerült bennem az a kérdés,hogy
"Úram,Atyám mit művelek én!?" leültem,vettem a Bibliámat és kikerestem az összes igét belőle ami a szeretetről és a megbocsájtásról szól.
Ne tudd meg,hogy mi ment végbe bennem amikor egymás után kaptam a "hideg vizet"a fejem búbjára. :)
Az egyik ige(többek közöt)minden addigi hitemet eltörölte;
"Nincsen senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja az ő barátaiért."(Ján.15:13)
Ez nem fért össze azzal a gondolkodás móddal amit a Társulat próbált belém sulykolni.
Ha Isten azt kéri tőlem,hogy oda adjam életem barátomért akkor nekem semmi keresni valóm nincs többet a szervezetben. Ezzel a gondolattal csuktam össze Bibliámat.
Még aznap elmondtam édesanyámnak,hogy döntöttem és többet nem vagyok méltó és hajlandó Jehovát szólgálni.
Ezután az életem egy valóságos pkollá vált mert még rosszabb helyzetbe kerűltem mint Gy. barátom. Sok titulust kaptam akkoriban a tesóktól,már attól sem rettentek vissza,hogy édesanyámat ilyesztegették,hogy az ördög kerített hatalmába és már 2000 küszöbén állunk.
Nagyon hosszú lenne leírnom az egészet.
Röviden annyit még,hogy rá 2 évre elhagytam az országot és kitelepedtem Magyarországra.
Édesanyámmal tartom a kapcsolatot mai napig és próbálom megmenteni ami még menthető.
Nem igen van füle rá de egy annyit elértem nála,hogy titokban nem fordúl el Jézus Krisztustól és úgy tekint rá mint testben feltámadt Krisztusra.
Gy barátommal kb 7 éve nem találkoztam,ő is elhagyta az országot és Németországban él és Ő is mint jómagam a Baptista egyház tagjává vált.
Egyvalamit biztos megtanultam,soha nem mondom többet senkinek,hogy az én vallásom az egyedüli igaz vallás.
Hát dióhélyban kb ennyi kedves Zsoca én is örülök,hogy "találkozhattunk" . :)
Benéztem az oldaladra és csak gratulálni tudok a "hit nemes harca"ez így szép!
Persze annak is örülök,hogy rátaláltam erre a blog oldalra...jó munkát végeztek fiúk csak ezt tudom mondani.:)
Az Úr Áldjon!
Sz.Z
timeshift (törölt) 2014.07.10. 09:38:57
@Longinusz:
És most hol tart a kapcsolata Gy-nek a "kislánnyal", aki miatt elhagyta Istent?
Istent nem lehet megcsalni egy "kislánnyal".
Istent a paráznasággal lehet megcsalni, ami bálványimádás. (gondolom a vonatkozó verseket nem kell idéznem, hisz tanú voltál)
"Nincsen senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja az ő barátaiért."
- Téged tényleg ez akasztott ki? Pont ez?...
Pál mondta:
"Mert bizony Krisztus, még mikor gyengék voltunk, meghalt a meghatározott időben olyanokért, akik istentelenek.
Hiszen egy igazságosért is alig hal meg valaki; igaz, a jóért még talán meg mer halni valaki.
Az Isten pedig abban ajánlja nekünk szeretetét, hogy amikor még bűnösök voltunk, Krisztus meghalt értünk."
( wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1102003058 )
Rossz hír: Te nem a szervezet hagytad el, hanem Istent. (igazából nagyon nem is tiltakozhatsz, mert te magad írtad ezt le)
"Na de fel a fejjel mert ha az Úr velünk, ki ellenünk?"
- Mégis kik azok a "mi", akikkel az Úr van?
És most hol tart a kapcsolata Gy-nek a "kislánnyal", aki miatt elhagyta Istent?
Istent nem lehet megcsalni egy "kislánnyal".
Istent a paráznasággal lehet megcsalni, ami bálványimádás. (gondolom a vonatkozó verseket nem kell idéznem, hisz tanú voltál)
"Nincsen senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja az ő barátaiért."
- Téged tényleg ez akasztott ki? Pont ez?...
Pál mondta:
"Mert bizony Krisztus, még mikor gyengék voltunk, meghalt a meghatározott időben olyanokért, akik istentelenek.
Hiszen egy igazságosért is alig hal meg valaki; igaz, a jóért még talán meg mer halni valaki.
Az Isten pedig abban ajánlja nekünk szeretetét, hogy amikor még bűnösök voltunk, Krisztus meghalt értünk."
( wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1102003058 )
Rossz hír: Te nem a szervezet hagytad el, hanem Istent. (igazából nagyon nem is tiltakozhatsz, mert te magad írtad ezt le)
"Na de fel a fejjel mert ha az Úr velünk, ki ellenünk?"
- Mégis kik azok a "mi", akikkel az Úr van?
Niro 2014.07.10. 12:05:14
@rea23: És azt ami nincs, azaz a megszűnt lelket hogy támasztja fel, ha megszűnt?:) Ezek így szokták: Logikus gondolkodás helyett várj jehovára, ráérsz nem? Hosszú az élet, úgy is itt van a küszöbön Armageddon!:)
Niro 2014.07.10. 12:21:55
@Longinusz: Annyira ne aggódj, 15 év alatt kb 1 milliót vesztettek is, azaz a növekedés száma eltakarja azt, hogy akik beléptek, azok jelentős százalékban ki is lépnek, csak az tartja fenn őket, hogy mindig vannak új hülyék akiknek be tudják adagolni a dolgot, pl. Afrika. Nyugaton meg a gyerekek bemerítkeztetése ami még viszi a számokat. De minden növekedés egyszer megáll, pár évtized és az emberiség létszámát sem becsüli senki többre mint 10 milliárd, ott megáll a mennyiségi növekedés. Mikor már minden embert elértek, és bemerítkeztettek akit lehet, onnan már csak a lejtő van, ahogy az elmaradott régiók is egyre jobban fejlődnek (pl. internet), illetve minél tovább jelen lesznek és megmutatják a foguk fehérjét, annál nagyobb lesz a csökkenés. Olyan ez mint a gazdaság, fő mozgatórugója, hogy szaporodunk, több embernek kellenek a javak, és így több ember áll be a termelésébe, mikor ez elérte a maximumot akkor jön a minőségi növekedés, azaz egyre többen engedhetik meg maguknak az autót Afrikában is, és ilyen módon növekszik majd a gazdaság, a buborék akkor robban mikor már mindenki a Földön Mercivel járkál és nincs hova fejlődni, addigra azonban valószínűleg csökken a népesség, az igényeket a robotok elégítik ki, és a további népszaporulat az exobolygókon folytatódik. És mivel már mindenki eléggé iskolázott és értelmes lesz a fejlett oktatási rendszerekben, a JT-k száma 0-a lesz.
rea23 2014.07.10. 12:56:14
@Niro: Ugyan már. Miért ne tudna lelket is fújkálni újra mindenkibe? Ha már minden pontosan tárolva van a szuperkomputerében. Megvan neki pontosan a Te előállítási recepted is. :-)
rea23 2014.07.10. 13:34:32
@Niro: Bennünket, hitetleneket, nem is érint ez az egész. :-)
Niro 2014.07.10. 13:40:24
@rea23: Ya, csöngessenek ők éjt nappallá téve hogy az új világban legyen egy klónjuk!:D
- Szia!
- Hello!
- Te kinek a klónja vagy?
- Valami hülye JT-é aki naponta 3× ment órákat unni a témát, hétvégente meg gőzerővel csengetett, vagy az utcasarkon állt mint egy prosti.
- Ja az enyém is ilyen súly volt, de meghalt, megszűnt létezni, de emlékére Jehova megcsinált engem, és még több észt és kaptam mint eredetim, így tudom hogy semmi közöm hozzá.
- Ja, ezt jól beszívták
- Többiek kik nem tudod?
- De, azok normális világiak, nem új teremtések mint mi.
- Na csá!
- Bye!
- Szia!
- Hello!
- Te kinek a klónja vagy?
- Valami hülye JT-é aki naponta 3× ment órákat unni a témát, hétvégente meg gőzerővel csengetett, vagy az utcasarkon állt mint egy prosti.
- Ja az enyém is ilyen súly volt, de meghalt, megszűnt létezni, de emlékére Jehova megcsinált engem, és még több észt és kaptam mint eredetim, így tudom hogy semmi közöm hozzá.
- Ja, ezt jól beszívták
- Többiek kik nem tudod?
- De, azok normális világiak, nem új teremtések mint mi.
- Na csá!
- Bye!
KMZ_hyperion 2014.07.10. 13:55:00
@rea23: Nem, ezt azért nem merik tanítani. Benne van az Insight-ban, hogy mindenki viszonylagos egészségben fog feltámadni. Tehát igazából javított klónok lesznek:D
Niro 2014.07.10. 14:02:17
@KMZ_hyperion: Ya, és minden nő sexy 18 éves lesz, ami azt jelenti a férfiak nem sok időt töltenek a Paradicsomban, hamar Pokolra kerülnek :D, aztán mikor leszbire adják a csajok a fejüket követik a férfiakat a Pokolra, így lesz kihalt a Paradicsom!:D Ez a logikai magyarázata miért nem csinál sohasem Isten paradicsomot, mert hamar Las Vegassá válna, az meg már van itt a Földön is!:D
KMZ_hyperion 2014.07.10. 14:02:21
@Niro: Köszi, nem baj, most sokat gondolkodom, hogy behozzam a lemaradást:D
Niro 2014.07.10. 14:03:52
@KMZ_hyperion: Lesz mit, 10 évig dupla műszakban kell hogy dolgozzanak az agysejtjeid!:D
rea23 2014.07.10. 14:07:20
@KMZ_hyperion: Így már egészen más. :D
Jó kis mesekönyv lehet az az Insight.
Jó kis mesekönyv lehet az az Insight.
KMZ_hyperion 2014.07.10. 14:12:05
@rea23: Ó, a legjobb mesekönyv. Ha nem tudsz aludni, csak elkezded valamelyik bejegyzését, és azonnal horkolni kezdesz.
rea23 2014.07.10. 14:13:19
@Niro: Azon én is elgondolkodtam annak idején, milyen lesz, ha szembejön velem a 20-éves nagymamám, miközben én esetleg már 70 éves leszek, mert Armageddon után csak fokozatosan, 1000 év alatt fogok visszafiatalodni. :D
Minden esetre a mai világban jól el lehet adni ezt a témát, hogy képzeld el, a Paradicsomban majd fokozatosan kisimulnak a ráncaid és elmúlnak a bajaid.
Minden esetre a mai világban jól el lehet adni ezt a témát, hogy képzeld el, a Paradicsomban majd fokozatosan kisimulnak a ráncaid és elmúlnak a bajaid.
Niro 2014.07.10. 14:17:05
@rea23: Csak fokozatosan? Ezt nem tudtam, elég korlátolt képességű ez a jehova, akkor a plasztikai sebészek állása biztosított, biztos munkahelymentő akció jehovától!:D
Longinusz · http://konkoly.blog.hu 2014.07.10. 14:37:53
@timeshift:
:) Az történt,hogy azóta van 3 szép gyerekük és boldogan élnek nem egy szervezet irányításában hanem Jézus Krisztussal a szívükben.
Azóta ugyanakkor nekem is megbocsátotta az Úr azokat a "lándzsa döféseket" és engem is meg "ajándékozott" egy szerető és csodálatos feleséggel aki kitartott mellettem akkor amikor mindenki más hátat fordított nekem,ő általa újra önmagamra találtam és nem utolsó sorban az igazi Jézus Krisztusra akit szabadon imádhatok,mert megismertem a szabadságot általa mert Ő volt az aki felszabadított egy szervezet rabságából.
Továbbá,megáldott az Úr 3 áldással 2 lány és egy fiú személyében. :)
Nem azt mondom,hogy könnyű az életünk(mert kinek az?)de boldogok vagyunk azzal amink van és dícsérjük az Úrat azért amit ad.
Az emberi történelem során a rabszólgaság,szenvedést,könyörtelenséget,reménytelenséget,kilátástalanságot és nem utolsó sorban halált okozott az emberiségnek. Én ezek közül majdnem mind megtapasztaltam a saját börömön.
Írásod alapján gondolom Tanú vagy,igaz? :)
Nem ítéllek el mert akkor saját magam fölött mondok ítéletet,viszont én már voltam abban a helyzetben mint amiben te vagy,de te még nem voltál abban a helyzetben mint amiben én voltam.
Nem várom el,hogy meg értsd mert úgysem fogod tudni soha megérteni addig amíg nem állsz Jézus mellé és nem viszed a keresztjét.
Abból amiben te most benne vagy nem tudsz kijönni csak szenvedés árán,és nincs más út.
Meg kell fizetned tetteidért,a te helyzetedben nem létezik a "fehér zászló" csak a kereszt.
Vagy félre teszel mindent,fel veszed a keresztet,és megjárod a Golgotáig vezető útat és életet kapsz,vagy pedig rabszólga ként leéled az életed. Akkor eljön az az idő,hogy Jézus elött térdelve térsz magadhoz,ráébredve arra,hogy egyedűl vagy mert nem lesz az a "Jehova" aki kiállna melletted.
Szenvedj inkább most mint akkor! :)
Távol áll tőlem,hogy sértegesselek,de még gyerek vagy aki nem ért meg a "kemény eledelre" de jó lenne felnőni mihamarabb neked is.
Üdv.
:) Az történt,hogy azóta van 3 szép gyerekük és boldogan élnek nem egy szervezet irányításában hanem Jézus Krisztussal a szívükben.
Azóta ugyanakkor nekem is megbocsátotta az Úr azokat a "lándzsa döféseket" és engem is meg "ajándékozott" egy szerető és csodálatos feleséggel aki kitartott mellettem akkor amikor mindenki más hátat fordított nekem,ő általa újra önmagamra találtam és nem utolsó sorban az igazi Jézus Krisztusra akit szabadon imádhatok,mert megismertem a szabadságot általa mert Ő volt az aki felszabadított egy szervezet rabságából.
Továbbá,megáldott az Úr 3 áldással 2 lány és egy fiú személyében. :)
Nem azt mondom,hogy könnyű az életünk(mert kinek az?)de boldogok vagyunk azzal amink van és dícsérjük az Úrat azért amit ad.
Az emberi történelem során a rabszólgaság,szenvedést,könyörtelenséget,reménytelenséget,kilátástalanságot és nem utolsó sorban halált okozott az emberiségnek. Én ezek közül majdnem mind megtapasztaltam a saját börömön.
Írásod alapján gondolom Tanú vagy,igaz? :)
Nem ítéllek el mert akkor saját magam fölött mondok ítéletet,viszont én már voltam abban a helyzetben mint amiben te vagy,de te még nem voltál abban a helyzetben mint amiben én voltam.
Nem várom el,hogy meg értsd mert úgysem fogod tudni soha megérteni addig amíg nem állsz Jézus mellé és nem viszed a keresztjét.
Abból amiben te most benne vagy nem tudsz kijönni csak szenvedés árán,és nincs más út.
Meg kell fizetned tetteidért,a te helyzetedben nem létezik a "fehér zászló" csak a kereszt.
Vagy félre teszel mindent,fel veszed a keresztet,és megjárod a Golgotáig vezető útat és életet kapsz,vagy pedig rabszólga ként leéled az életed. Akkor eljön az az idő,hogy Jézus elött térdelve térsz magadhoz,ráébredve arra,hogy egyedűl vagy mert nem lesz az a "Jehova" aki kiállna melletted.
Szenvedj inkább most mint akkor! :)
Távol áll tőlem,hogy sértegesselek,de még gyerek vagy aki nem ért meg a "kemény eledelre" de jó lenne felnőni mihamarabb neked is.
Üdv.
Longinusz · http://konkoly.blog.hu 2014.07.10. 15:10:21
@Niro:
Salutem Niro! :)
Nem aggodalmaskodom hanem inkább el gondolkodtat az amit látok és tapasztalok a világban.
Ha megfigyeled és követed azokat a "fejleményeket"amelyek a világban vannak észre veszed,hogy egy olyan kép kezd kibontakozni előtted amit még akkor is megértesz ha nincs semmilyen Bibliai ismereted. Ne érts félre kérlek mert nem célozgatok semmire rád vonatkozólag.
Fél füllel hallottam a minap,hogy készülödnek a 3 dik Jeruzsálemi templom fel építésére,újra be akarják hozni a zsidók az áldozat bemutatást,akkor itt van a warwicki új fiók hivatal ami újra csak ad némi viszhangot a jövöre nézve és étc.etc.etc...
Tehát vannak dolgok amelyek mellett nem tudunk váll rántva elmenni.
Én már nem vagyok Tanú de ez nem jelenti azt,hogy Istennek fordítottam hátat,sőt ellenkezőleg azután lettem igazi keresztény,és az vagyok Niro.
Hiszek Jézus kiadott szavába ás ezért tudom,hogy ha megigérte,hogy vissza jön akkor vissza is fog,nem tudom mikor,de egyszer biztosan,talán holnap,vagy holnap után,vagy egy év múlva,vagy 51 év múlva vagy 100? Nem tudom!
De ettől függetlenűl úgy igyekszem élni mintha tudnám,mert ha holnap véletlenül már nem ébrednék meg akkor ne kelljen szégyenkeznem ategnap miatt. :)
Üdv..
Salutem Niro! :)
Nem aggodalmaskodom hanem inkább el gondolkodtat az amit látok és tapasztalok a világban.
Ha megfigyeled és követed azokat a "fejleményeket"amelyek a világban vannak észre veszed,hogy egy olyan kép kezd kibontakozni előtted amit még akkor is megértesz ha nincs semmilyen Bibliai ismereted. Ne érts félre kérlek mert nem célozgatok semmire rád vonatkozólag.
Fél füllel hallottam a minap,hogy készülödnek a 3 dik Jeruzsálemi templom fel építésére,újra be akarják hozni a zsidók az áldozat bemutatást,akkor itt van a warwicki új fiók hivatal ami újra csak ad némi viszhangot a jövöre nézve és étc.etc.etc...
Tehát vannak dolgok amelyek mellett nem tudunk váll rántva elmenni.
Én már nem vagyok Tanú de ez nem jelenti azt,hogy Istennek fordítottam hátat,sőt ellenkezőleg azután lettem igazi keresztény,és az vagyok Niro.
Hiszek Jézus kiadott szavába ás ezért tudom,hogy ha megigérte,hogy vissza jön akkor vissza is fog,nem tudom mikor,de egyszer biztosan,talán holnap,vagy holnap után,vagy egy év múlva,vagy 51 év múlva vagy 100? Nem tudom!
De ettől függetlenűl úgy igyekszem élni mintha tudnám,mert ha holnap véletlenül már nem ébrednék meg akkor ne kelljen szégyenkeznem ategnap miatt. :)
Üdv..
Niro 2014.07.10. 15:33:45
@Longinusz: ÁÁÁ, ilyenekkel nem kell törődni, amiket írtál templomról, meg áldozatbemutatósdiról, biztos valami ultrazsidó álma, akik kevesen vannak, de biztosan több arab van náluk:). Egyébként olvastam ilyen tervről asszem, hogy legyen az mindenki temploma a megbékélés nevében, de úgy senkinek sem kell:) Jézus szerintem is újra visszatér, igaz én a reinkarnációs szinten képzelem. Írtad aktív hívő vagy, amivel nincs gond, de azért vigyázni kell mit hallasz félfüllel, múltkor valaki beírta megtalálták Noé bárkáját és nem voltak évgyűrűk a fában, ezt mondta a papjuk, szóval azért a félelem meg a realitás néha nagyon messze van egymástól, de annál közelebb a hülyeséghez. Az igazság az, hogy a vallások mind bukdácsolnak, és a vallásosak a világnak vallásos színezetet adnak, a világiak meg a kőolajszerzésben látják a motiváló erőt korunkban. Van vallásháború persze, de látod hogy mi történik ha százával rabolják el az iskolás lányokat (semmi) és mi akkor ha emelkedik a kőolaj ára (háború).
KMZ_hyperion 2014.07.10. 16:05:22
@Longinusz: Hát ahhoz eléggé le kéne dózerolni a sziklamecsetet, amit szerintem nem igazán engednének a muszlimok. Ha meg ökomenikus hely lenne, akkor lehetne ilyen ketrecharcot tartani:D www.youtube.com/watch?v=XcMBjiILTRk
rea23 2014.07.10. 16:46:49
@Niro: Jehova kíméletes az emberekkel. A világosságot is csak fokozatosan osztja, nehogy a nagy fénytől megvakuljanak a Tanúk. Ugyanígy majd visszafiatalítani is fokozatosan fog, nehogy sokkot kapjunk, ha egyik napról a másikra egy gyönyörű szép, fiatal, tökéletes ember néz ránk vissza a tükörből. :)
Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.07.10. 17:41:26
@Longinusz: Üdvözlet a blogon! Nagyon jó, hogy olvashatunk téged. Köszönöm szépen a történeted, igazán építőnek, áldásosnak érzem. Csodálatos, hogy többen is - bár szenvedések árán - de teljesen megszabadulhattatok és mégis hitben éltek tovább. Olyan jó, hogy végre ilyen történetekkel is találkozhattam! Áldjon meg titeket az Úr gazdagon! :-)))))))
Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.07.10. 18:25:11
@Longinusz: A készülődő harmadik jeruzsálemi zsidó templommal kapcsolatban hasonlóan gondolkodunk. Az előjelek, ha bárki utánajár, félelmetesek, ahogyan Izrael egész történelme is az. Véleményem szerint viszont ebbe a rendkívül fájdalmas szituációba még egy nagyon-nagyon hosszú végkifejlet is beleférhet. Ezt persze úgy általában gondolom, hiszen minden nap készen kell(ene) lennünk...
Niro 2014.07.10. 18:29:55
@rea23: Ez a fokozatosan jön a világosság is mekkora hülyeség náluk, ugyanis: A nap bármilyen hihetetlen tényleg fokozatosan bújik elő egyre nagyobb fénnyel, azonban mi van a tanúknál:
5:45 perc: Jézus most arkangyal
6:51 perc: Jézus most ember
7:41 perc: Jézus megint arkangyal...
Hát látott már valaki olyat, hogy jön fel a nap, aztán 7:41 perckor ugyanolyan fénnyel világít mint 5:45-kor? Akkor lenne ez elfogadható, ha régi tanokat nem vennének fel évtizedekkel később új világosságnak, az ő napjuk össze-vissza cikázik fel-le az égbolton, és sosem lesz náluk dél! Nem esik ez le nekik, hogy ilyen nap nincs?
5:45 perc: Jézus most arkangyal
6:51 perc: Jézus most ember
7:41 perc: Jézus megint arkangyal...
Hát látott már valaki olyat, hogy jön fel a nap, aztán 7:41 perckor ugyanolyan fénnyel világít mint 5:45-kor? Akkor lenne ez elfogadható, ha régi tanokat nem vennének fel évtizedekkel később új világosságnak, az ő napjuk össze-vissza cikázik fel-le az égbolton, és sosem lesz náluk dél! Nem esik ez le nekik, hogy ilyen nap nincs?
rea23 2014.07.11. 06:22:28
@Niro: "Nem esik ez le nekik, hogy ilyen nap nincs?"
Sajnos a legtöbbnek nem. Pedig pont ezt mondtam én is a kedves JT hölgynek az utolsó beszélgetésünk alkalmával. És még azt is hozzátettem, hogy minek kell mindig új világosság, mikor a Biblia azt írja, Istennel nincs sötétség? Ezzel kicsaptam nála a biztosítékot, de sajnos nem olyan értelemben, hogy rájött volna az igazságra. Azt mondta feldúltan, hogy ilyen formában nem hajlandó velem beszélni. Mármint gondolom úgy értette, hogy támadom az ő szent szervezetét. Ettől kezdve én úgy érzem, hogy csak imádsággal tudok segíteni rajta.
Sajnos a legtöbbnek nem. Pedig pont ezt mondtam én is a kedves JT hölgynek az utolsó beszélgetésünk alkalmával. És még azt is hozzátettem, hogy minek kell mindig új világosság, mikor a Biblia azt írja, Istennel nincs sötétség? Ezzel kicsaptam nála a biztosítékot, de sajnos nem olyan értelemben, hogy rájött volna az igazságra. Azt mondta feldúltan, hogy ilyen formában nem hajlandó velem beszélni. Mármint gondolom úgy értette, hogy támadom az ő szent szervezetét. Ettől kezdve én úgy érzem, hogy csak imádsággal tudok segíteni rajta.
Utolsó kommentek