EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

A "szeretet kimutatása" = valódi szeretet?

2013.04.15. 17:45 | Johnny Joker | 195 komment

Sziasztok!


Az elmúlt hetekben nagyon sokat gondolkoztam JT közösségén melynek immáron 20 éve vagyok a tagja. Sokat gondolkoztam azon, hogy végül is mi az ami ebben a közösségben tart engem. Barátok? Érdekes ez idő alatt olyan őszinte és igaz barátra nem leltem itt aki tényleg csak saját magamért szeretne. Tudod arra gondolok, hogy csak önmagadért és nem azért mert egy csoport egy vallás tagja vagy. Szerintem ebben a közösségben ez működik hogy csak a csoport szellem miatt barátkoznak veled és nekem ez az ami a legjobban fáj. Úgy érzem hogy az énem teljesen háttérbe szorult egy vagyok a millió közül akik egy irányelv szerint kell gondolkozni élni szeretni még meghalni is. Ahol nem lehetnek saját vágyaid álmaid ahol ezt a jehova nevű istent semmi más nem érdekli mint az hogy a saját nevét megszentelje az nem érdekli velem mi van élek e vagy halok e hogy nincsen senkim aki szeretne esélyem sincs ebben a vallásban megtalálni az igazit akivel majd boldog lehetnék és a gyermekek minek ha szerencsétlent is ugyan ezen szenvedéseknek tenném ki.Már közelebb vagyok a 40-hez mint a 30 hoz de ez nagy dilemma nálam. Ki fogok törni ebből mert érzem itt nem jó. Talán csak ez az álságos szeretet féle tart még itt engem talán a közösséghez tartozás gondolata. De szerintem ez is csak egy illúzió egy olyan közösségben ahol sem igazi szeretet sem igazi barátság és szerelem sincs ahol mint egy robot heti két összejövetel meg a szolgálat ahol semmi értelmes dologról nem beszélhetsz pusztán a szolgálatról meg eközben is a másik negatív tulajdonságait vesézzük ki. Szerintem ez nem szeretet. Én a feltétel nélküli szeretetet keresem amit eddig még soha és sehol nem találtam. Talán a gyermekek tudnak így szeretni 3-4 éves korukig. Már én sem tudok elfelejtettem. Igen az elvárások nélküli szeretetet azt amikor csak önmagunkért szeretnek nem pénzért nem munkahelyi elismerésért nem azért mert egy csoport tagja vagy csak önmagadért. Szerintem az igaz Isten képes így szeretni de ez a jehova nevű ez nem. Itt megkövetelt dolgok vannak és ha nem engedelmeskedsz akkor meghalsz. De tudod mit én inkább meghalok mint egy ilyen kegyetlen isten szolgája legyek aki állandóan fenyegetőzésekkel tartja fent a hatalmát és még azt mondja hogy ő a szeretet. Akkor már az ördögben nagyobb szeretet van mivel nem akarja rátukmálni magát senkire sem. Meg különben is milyen szabad akarat az amikor engem megbüntetnek mert gyakorlom a szabad akaratomat. Szerintem ma nekünk embereknek az lenne a célunk hogy lehető legszeretetteljesebb emberekké váljunk ebben fejlődjünk amíg ezen a világon vagyunk. Ezt akartam megtanítani kedves testvéreimnek is ebben a vallásban talán az tart itt még hogy bízom benne sikerülni fog de sajnos csalatkoznom kell mert ez nem fog sikerülni nem fog sikerülni megtanítani őket igazán szeretni. Nem tudom megtalálom e valahol valaha ezt az igazi szeretetet a feltétel nélkülit a feltétel nélküli elfogadást és törődést egész életemben erre vágytam és ez a vágy egyre sürgetőbb bennem hogy megtapasztaljam ezt az igazi szeretetet. Kíváncsi vagyok hogy van e ilyen igazi szeretet törődés irányomban remélem meglelem egyszer.

Selyke

***

"Arról fognak megismerni titeket, hogy szeretitek egymást."

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr675228206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bereabeli 2013.04.22. 22:14:52

@sefatias: Ne legyél érzelgős, az nem segít semmit sem, inkább vedd sorba a kérdéseket ha akarod, és azokra koncentrálj, meg a rájuk található válaszokra.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.04.22. 22:18:00

@bereabeli: Az utolsó kommentedre azért nem reagáltam, mert jórészt egyetértek a lényegével. De nehogy azt hidd, hogy itt csak te gondolkodsz. Mindenkinek jár az agya, de nem mindenkinek jut arra a következtetésre, mint a tied. Épp ezért kell itt tisztelettel bánnunk egymással, és ez nem érzelgősség, hanem emberi minimum

bereabeli 2013.04.22. 22:22:48

@sefatias: Tisztelettel szépen leírtam a kérdéseimet, és nagy tisztelettel elkerülitek a válaszadásokat, még nagyobb tisztelettel kritizáljátok a merészségemet, hogy feltettem ezeket a kérdéseket--bár ez az egész csak szinte terád jellemző. Ne legyél már ilyen sértődős túlérzékeny alkat ! Ez itt a való világ, nem a babaszoba :) : )

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.04.22. 22:30:36

@bereabeli: nem a merészségedet kritizálom, hanem az értetlenségedet. De szerintem itt be is fejezem, mert látom, hogy nem érted. Na csá!

bereabeli 2013.04.22. 22:34:05

@sefatias: Értem én nagyon is a reakcióidat, pszichológiailag teljesen rendben is vannak a te bőrödből nézve. Csak hát ezek a kérdések..........ezek makacs egy dolgok, úgy tűnik nem akarod érteni őket..............pedig egyszerűek mint az egyszer egy. Na szia , jó pihenést, meg elmélkedést.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.04.22. 22:42:47

@bereabeli: :) he-he.. Az én bőrömben eddig csak én voltam. Kissé merész gondolat, hogy te mindent tudsz :)

bereabeli 2013.04.22. 22:45:12

@sefatias: Jó volna mindent tudni ! Mindössze a kommentjeid, véleményeid, írásaid kiadnak egy összképet ami alapján írtam amit írtam.
De ha mindent fogok tudni neked azért elmondom jó :) :D

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.04.22. 22:57:17

Sefatias és bereabeli egy hétre kitiltva a kommentezésből offolás miatt.

Legközelebb legyetek kedvesek privátban, köszönjük.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.04.22. 23:00:54

@bornagain:

Kedves bornagain!

Kérlek pontosan fogalmazd meg, hogy mi a problémád a bloggal [példákkal] és kérlek fogalmazd meg az általad javasolt megoldást is. Továbbá még mindig érdeklődéssel és izgatottan várom azokat a cikkeket, amelyek szerinted "elfordítják az olvasókat Istentől", és "manipulatív módon az istentagadás malmára hajtják a vizet".

Tudod ebben nekem és nekünk nagyon sok munkánk van és szeretnénk jól csinálni, még jobban, úgyhogy szükségünk van az építő kritikádra, hogy javíthassunk. De csak úgy tudunk ezen javítani, ha pontosan rávilágítasz, példákkal a problémákra.

Megjegyezném, hogy a blogot továbbra is szeretnénk a többi vallástól lehetőleg semlegesen szerkeszteni.

Várom megtisztelő válaszod!

Üdvözlettel,

Johnny

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.04.22. 23:10:11

@bornagain: @reboot:
Már rengetegszer leírtam,

- hogy világképem még változhat, így nem szeretnék tanítani vagy meggyőzni másokat semmiről, mert később talán belátnám, hibáztam. Csupán amiben biztos vagyok, arra figyelmeztetem az embereket.

- hogy még véletlenül sem vonnék vérbűnt a fejemre, [igen, bármilyen furcsa, én így hagyom nyitva a hit kapuját] ezért nincsenek olyan cikkek, amelyek bibliakritikusak vagy istenellenesek lennének. Ha találtok ilyet, szóljatok kérlek.

reboot (törölt) 2013.04.22. 23:28:03

@Johnny Joker: Én nem találtam ilyet, bár engem az se zavarna, ha lenne, rendszeres olvasója vagyok az ateista blogoknak is, sőt futottam már bele sztem sátánistába is ... Elgondolkozatam rajta, aztán jól van.

Bornagain se fog ilyet találni, de ezt ő is tudja. Itt max a kommentelők személyes veleménye lehet az, ami egyes esetekben 'hitromboló'.

És akkor mi van? Most néztem meg 2 jó kis tudományos filmet a discoveryn az egyik a konformitásról szólt (hajra szekták) a másikban meg a világ végét hozták el egy elkényezetetett srácra a szó szoros értelmében (!) több hónapos minden részletre kiterjedő átverés sorozat részeként ...

Aki megpadlózik attól, hogy más okkal nem hisz az isteneben, az ki se tegye a lábát az utcára, mert elüti egy ateista :D

Lényeg: sztem korrekt vagy jj, és a hozzáállásod is az, de ezt nem írom már le többet, mert kezdem hülyén érezni magam ...

bornagain 2013.04.22. 23:59:51

@Johnny Joker:
Jaj, Johnny - nekem az égvilágon semmi bajom veled! Semmi okom a "nyalizásra", de te egy szimpatikus, ugyes és intelligens srác vagy! Azt is leírtam már egy párszor: a blog a tiéd, nem is lenne fair "terelgetni", hogy mit és hogyan csinálj!
A cikkek ha általában nem is(bár volt olyan, dehát én nem vok FBI nyomozó, hogy végigkutassam visszamenoleg), azonban a kommentek néha manipulatív jelleguek - persze, túlzás lenne azt állítani, hogy csak a tiéid! :)
Amúgy meg - én Tanú nem voltam, dehogy is akarok itt dontobíró lenni...vagy okostojás - dontsék el a Tanúk(vagy ex- Tanúk) mit akarnak tenni! Eszemben sincs, hogy most valami negatív kampányt zúdítsak a nyakadba . ahhoz sem idom nincs, sem érdek nem fuz hozzá.
Nem akarom semmi egyházba "terelni" a tévelygoket: vannak lelkészeik, terelgessék!
Az én istehitem és tapasztalatom tobb mint egy nevelésnek vagy egy szektának az "agymosásának" az eredménye, azért attól soha nem reszketek, hogy itt ezen a blogon megingatják! :) De nem ám , sem holmi Németh Sándor urak ! Azt hiszem, ezzel tisztáztuk: semmi bajom veled, amivel meg nem fogok egyetérteni, ahhoz tovább is fentartom a jogot.
Kellemes jó éjt! :D

more and more (törölt) 2013.04.23. 00:35:34

@reboot:
Mert hülye is vagy, úgyhogy szokd (szopd) meg ezt az érzést!!!

more and more (törölt) 2013.04.23. 00:46:39

Ti azt hiszitek gyerek vagyok. Igen, egy darabig igen, de aztán....
Tii megalakítottátok a népfrontot? Sokan?
Én egyedül szétszedem ezt a szart, egy életem egy halálom!!!!!!!!!!!!!
Hogy végre megértsétek, ti Sátán szolgái vagytok, az ő törekvéseit támogatjátok Isten ellenében. És most nemzetközileg formálódtok egyesítve embereket...
Én ezt szétcseszem. Erre mérget vehettek!
Miért? Mert ti gyűlöltök. Csak. Elveszítek az eberektől a lehetőséget, a reményt, az Istenismeretet, MINDENT, és nem adtok helyette semmit, csak a gyűlölet érzését.
Buknotok kell !!!!!!!!!!!!!

more and more (törölt) 2013.04.23. 01:00:19

Annyira nevetséges, ahogy egymásnak nyaltok...
Ezt jól megaszontad sefa, nyal-nyal..
Aha reboot, nyal-nyal
Hó, meg hő Jhonny, nyal-nyal
Bakker, ti rosszabbak vagytok, minta JT vezetőtestülete.
Ha nem értenéd 114-116.-ig IQ, a ti igazságotok NULLA, egy használhatatlan SZAR, ami csak arra jó, hogy beledögöljön az ember!

more and more (törölt) 2013.04.23. 01:05:13

Zárjá ki, máshogy úgy sem értesz, te nyomorult.
A kritikus nem bírja a kritikát? A youtube-on leszerepeltél!!!!!!!!!
Nem bírod az igazságot. Kiknek a tanítványa is vagy? .... Szerintem is.
Tehát marad a kard ki kard. Én benne vagyok. Egyedül ellenetek. Jó buli lesz...

ORION 2013.04.23. 06:11:56

@more and more: Adjon Isten erőt egészséget mindenkinek. HUUUUU tesó te aztán keménny vagy mint az orosz tél.

more and more (törölt) 2013.04.23. 07:11:40

@ORION:

Szia

Bocsánat, de más van a mérgem mögött. Mindjárt meglátod...

more and more (törölt) 2013.04.23. 07:22:18

Ti tényleg azt hiszitek, hogy azért vagyok durva, mert utállak titeket? Én nem rosszat akarok nektek, hanem pont az ellenkezőjét, azt akarom, hogy éljetek!!!
Jelenleg a jelen állapototokban ennyi jár nektek a keresztényi szeretetből (a Társulat szerint ennyi sem!).

Fogságban vagytok. Sátán akaratát teljesítitek be. Veletek kezdődött el a vég.
Olyan frontot nyitottatok ami, ha kiszélesedik, eldurvul, azt már Isten nem hagyhatja annyiban...

Én is rossz vagyok. A rossz emberekkel szemben. Elárulom, ha engem egy magtokfajta csőcseléktámadás érne, jelen állapotomban nem hagynám magam. Egy fém baseballütővel minimum egy tucat embert magammal vinnék a halálba. Csúnyán.
DE bízom benne, hogy Isten a szent szellemével meg fog fékezni, le fogja fogni a kezem, bénává tesz, hogy ne tehessek rosszat.
Más reményünk egyikünknek sincs…

Értsétek már meg, hogy a jelen is a jövőről szól!!! Ha most ilyen vagy, az ezer év végén is ilyen leszel. (Ha nem értenéd: Az én elgondolásom szerint, aminek a lényege, hogy Isten jó, és könyörülő, valamint, hogy a halállal egy TÖKÉLETLEN ember megfizeti a bűn zsoldját, és ebben az Armageddonkor meghaltak is beletartoznak, mindenki kap esélyt, és Ádámhoz és Évához hasonlóan tökéletes emberként bizonyíthatja, elfogadja-e Isten szuverenitását.
És miért jutottam erre? Mert elkezdtem nézni a kisgyerekeket… Annyira aranyosak, ártatlanok, magatehetetlenek, kiszolgáltatottak, mindenből játékot csinálnak, és nevetnek, meg mutogatnak bele a világba, és lógnak ki a babakocsiból, és előttük az élet, és idővel annyi mindenről le kell mondaniuk, megalkudniuk, szembesülniük a rosszal, és végül meg kell keményedniük, ha egyáltalán életben akarnak maradni…
Isten emlékszik ránk, hogy milyenek voltunk ártatlan kisgyerekként, és úgy vélem, hogy emiatt – ha másért nem is - mindenkinek meg fog bocsátani, és mindenkinek adni fog még egy esélyt.)
DE, ha ami most nem teccik neked valami, az az ezer év végén sem fog, és akkor is Sátán oldalára álltok majd.
Hogy értsd, akkor is lesz 'vezetőtestület', akkor is alázatosnak kell lenned, akkor sem követhetsz el bűnt, hogy kielégítsd a vágyaidat... akkor is lesz botláskő, amin át kell lépned.

Ez a max. amit tehettem értetek.
DE ha nem változtok, egyre emlékezzetek: Amikor közeledik felétek egy angyal egy bazi nagy lángpallossal, volt valaki, aki elmondta, aki figyelmeztetett, aki vissza akarta rángatni a helyes útra benneteket.
Mostantól magatokra maradtatok, mert szerintem senki nem fog annyi időt és energiát rátok pazarolni, mint én (remélem tévedek).

Jókat írtam. A Biblia alapján. Az első körben is (ha esetleg emlékszik még valaki).
A kiakadásaim? Ez van. Én ilyen vagyok. DE úgy vélem amikor nagyon rossz vagyok, akkor is jobb vagyok annál, mint aki Sátánt szolgálja.
Amit tettem értetek tettem és nem ellenetek...
Értetek haragszom és nem ellenetek. Viszont Sátánra és a démonaira, akik be tudtak csapni, félre tudtak vezetni titeket, őrájuk piszkosul haragszom!
Lángpallós van, és lángbaseball ütő?
Kérek egyet!

Csőváz

ORION 2013.04.23. 08:31:08

@more and more: Kedves Barátom én úgy látom hogy egy kicsit elvagy tévedve. Ezen a Blogon az emberek teljesen szabad akaratukból irják le a saját gondolataikat, és legtöbbje hisz Istenbe nem egyik másik szervezetekben hisznek hanem Istenben legtöbbjük. Nem kell őket visszarángatni sehová sem. Téged sem utál itt senki sem énszerintem. Azon hogy ilyen durva vagy én ezen csak mosolygom. Tökéletes ember nincs, és démon sincs itt senkiben sem.

ORION 2013.04.23. 12:53:25

@more and more: Első körbe nem találtam tőled kommentet ,ezen a néven.

reboot (törölt) 2013.04.23. 13:05:56

@ORION: pár hónap múlva már stílus és szófordulatok alapján is tudni fogod, ki írogat, független attól, milyen aktuális nick nevet vesz fel :)

Volt Tanú 2013.04.23. 13:09:16

@more and more: Az a nagy különbség közötted és közöttünk, hogy te azt hiszed, hogy mi azért vagyunk olyanok, amilyenek, mert nem vagyunk kapcsolatban Jehova Tanúi szervezetével. Mi viszont nem hisszük rólad azt, hogy azért vagy olyan, amilyen, mert Jehova Tanúi szervezetével vagy kapcsolatban.

ORION 2013.04.23. 13:18:55

@reboot: Gondoltam olvasok többet tőle mert ennyiből nem értettem meg mi a baj mivelünk.Igazán azon vagyunk hogy minél többen ISTEN felé forduljanak.Biblia magyarázatok minden oldalról és minden mennyiségben.

reboot (törölt) 2013.04.23. 13:44:31

@ORION: kérdezd meg tőle, mik voltak a régebbi nick nevei, ha megmondja, sok mindent fogsz találni tőle

ORION 2013.04.23. 14:14:40

@reboot: Van több neve is olyasmi mint például Leesly.

bornagain 2013.04.23. 14:18:35

@bornagain:
lehet, hogy a lovak....és a parasztok észre sem vették :DDD

reboot (törölt) 2013.04.23. 14:40:42

@ORION: nem dehogy, a lezli tök más figura, majd rájössz, sztem ne totózz mert még a végén valaki megsértődik :)

ORION 2013.04.23. 14:44:57

@reboot: ISTEN őrizzen hogy a saját bambaságom miatt valaki megsértődjön.

svtor 2013.04.23. 15:08:15

@more and more:

2Tim
2,23 Az ostoba és éretlen vitatkozások elől térj ki, tudva, hogy ezek viszálykodást szülnek.
2,24 De az Úr szolgája ne viszálykodjék, hanem legyen barátságos mindenkihez, tanításra alkalmas és türelmes,
2,25 aki szelídséggel neveli az ellenszegülőket, hátha az Isten megadja nekik egyszer, hogy megtérve megismerjék az igazságot,
2,26 és felocsúdjanak az ördög csapdájából, aki foglyul ejtette őket, hogy akaratát teljesítsék.

L.Erika 2013.04.23. 20:01:29

@more and more: Isten hozott ujra a Blogon....Uj nev,regi hozzaalas..... sztem csak a sajat idegeidet old meg jobban....nem hiszem sok embert meghatsz ezzel a stilusoddal....meg beszolasaiddal....annyit ersz majd el,h ujra ki tiltanak majd...Ahogy latom nem birsz a Blog nelkul elni...ez jo!!! :))))))

ORION 2013.04.23. 21:38:10

Gudrodsson és @more and more ugyan az !!!!!!!:

reboot (törölt) 2013.04.23. 22:05:58

@ORION: látod, látod ... megy ez neked ... ha van időd, nézd meg azokat a postokat, amikhez jó sok komment van, ott is találni fogsz különféle nevű jt fanokat, és csodák-csodájára megtalálod kedves barátunk korábbi kommentjeit is ... fel fogod ismerni :)

picket9 2013.04.23. 22:55:07

"DE bízom benne, hogy Isten a szent szellemével meg fog fékezni, le fogja fogni a kezem, bénává tesz, hogy ne tehessek rosszat. "

Mondtam már neked, hogy nem te vagy a Rambó.

Tudod: szeretet, hit, remény
Ezekre gondolj!

reboot (törölt) 2013.04.24. 13:12:07

@L.Erika: sztem már sokak fejében megfordult, de hát nem is lennék én, ha meg nem kérdezném, hogy ez te vagy a fotón?

L.Erika 2013.04.25. 06:58:28

@reboot: :)) Igen....en vagyok a kepen.... :)

L.Erika 2013.04.25. 07:12:17

@reboot: ez most jo v rossz??)))

reboot (törölt) 2013.04.25. 09:13:41

@L.Erika: nocsak :) zsotzán kívül nem is jut eszembe más, aki a saját képét használja avatárként ... ezt sokszor azok sem vállalják be, akik amúgy már kint vannak a szervezetből

reboot (törölt) 2013.04.25. 09:22:05

@L.Erika: sztem jó, nincs azon mit szégyellni, ha jól néz ki az 'ember' :)

reboot (törölt) 2013.04.25. 10:58:39

@L.Erika: húúú, még egy kérdés, felvetted a zsidó hitet? ha igen, elmondanád, miért, hogyan, milyen is az ... bocs, de kíváncsi típus vagyok, aki szerencsére nem öregszik ... szóval?

Sefa 2013.04.25. 12:28:53

@reboot: :) én is kiraknám a képemet, de azt nem érdemes nézni

L.Erika 2013.04.25. 16:03:46

@reboot: Nagyon kivancsi emberke vagy!! ;) nem vettem fel a zsido hitet....de amugy vannak irigylesere melto vonasok,amire azt mondom,h ha minden vallas es hiv igy allna hozza,sokminden maskepp lenne.... :)
@Sefa: rakd ki te is a keped...fogjunk ossze.... ;)

Aranyosi 2013.04.26. 12:02:04

A szeretet, amit a JT egymás iránt kimutatnak, hogy az valóban mennyire Krisztusi minta követése, csak az tapasztalta meg, aki JT ként éli, élte az életét. De hogyan valósul meg, ez a szeretet ott, ahol kiközösített személy van a családban. Én ezt naponta tapasztalom, a JT családom részéről. Mint férj, családfő semmilyen tiszteletet nem tanúsítanak felém. A feleségem külön alszik, nem köszön, a gyerekek nem veszik figyelembe amit mondok a párom, tanácsára. Pedig csak a szellemi közösség amit a szervezet tilt. De milyen bibliai vers szerint ad, ilyen tanácsot??? A 24 éves kisegítőszolga fiam, 2hete fejszével megakart ölni, amikor ebédlő asztalnál ültem. A feleségem gyors közbelépése akadályozta meg. A rendőrség is kint volt. De a feleségem később azt mondta, bár csak megtette volna. Milyen szellem uralja a gondolataikat . Az a szervezet, aki a szeretetet, mint azonosító jelet vallja, miként tud azonosulni a gyűlölet keltés tényével. Valóban Krisztusi szeretet kimutatására tanítja a tagjait, vagy egyedi szervezeti dogmatikus szabályokat kényszeríti a tagjaira, ezzel is megakadályozva a szeretet valódi érvényesülését. Jeleztem a koordinátornak a fiam tettét . De mi történt? Most hétvégén Csepelen tartandó két napos programon feladattal bízták meg. Ez jellemzi a Monor-dél gyülekezet vének eljárás módját. Mivel mind ketten általános úttörők, felettébb elgondolkodtató. Lehet, hogy a statisztika miatt nem tesznek semmit, mert mínusz két állt. útt. kell el könyvelni. Én mint „megátalkodott gonosztevő” meg bocsátottam a fiamnak. A feleségemet megbecsülöm, tisztelettel vagyok iránta, kedvesen szólok hozzá, annak ellenére, hogy így viselkedik velem. De azért fel merül a kérdés, hol található meg az igazi szeretet?

ORION 2013.04.26. 12:51:28

@világítótest: AZ eszem megáll testvérem .Felháboritó hogy ez a SEHOVA TANU ŐRTORONY SZEKTA mit meg nem enged (parancsol) a hiveinek.

ORION 2013.04.26. 14:53:21

A 24 éves kisegítő szolga otthon fejszével támad az apjára aztán feladatot kap és el küldik prédikál a szeretetről, JEHOVÁRÓL. Azért remélem a fejszét nem vitte magával. Ezek a tanúk teljesen elvannak VARÁZSOLVA. EZT TANÍTJA JEHOVA? Ha ezt tanítja akkor csak had szolgálják hűségesen ezt a JEHOVÁT. Meg is lesz az eredménye csak türelem.

EveH 2013.04.26. 15:37:10

@világítótest: Az ilyen magatartásnak szerintem egy óriási hiba az alapja. Minden tanú nemcsak testvérnő/testvér, hanem egyben gyermek/apa/anya stb. Ha ő magában előrébb helyezi azt, hogy ő testvér, mint azt, hogy apa, anya, férj, feleség, stb, vagy akár barát, abból jön ki az a szomorú vagy inkább tragikus helyzet, amit itt leírtál, és én biztos vagyok benne, hogy ez nem magától alakul ki abban az emberben, akiben kialakul (bennem szerencsére nem), hanem nyomásra, sok-sok emelvényről elhangzott előadás és Őrtorony-cikk hatására, és abban is biztos vagyok, hogy eleinte mindenki ösztönösen tiltakozik ez ellen, de ezt elfojtja magában, hogy "Jehovának" engedelmes legyen.

Eliezer 2013.04.26. 16:19:54

@világítótest:

Uramatyám! Nem akarok tolakodó lenni, de mi volt a bűnöd amiért ki tettek?

Aranyosi 2013.04.26. 16:44:12

@ártatlanság: kérdéseket tettem fel a sok téves próféciákkal és az állandóan változó tanítással. De olvasd el a blogon"Tedd a családi életedet boldogá vagy ahogyan a szervezet csinálja" akkor megérted.

Eliezer 2013.04.26. 17:31:43

@világítótest:
Ezért??? Ez szőrnyű komolyan!!!! Elolvasom....

22. az Elem. 2013.04.26. 19:19:11

@EveH:
Ezért destruktív szekta, mert szétszakítják az alapvető emberi kapcsolatokat, a hit köntösébe bújva, és a szeretetről papolva.
Hivatkozva Jézusra aki azt mondta "aki jobban szereti családtagjait mint engem az nem méltó hozzám".
Ezzel a hivatkozással tönkre vágnak családokat.

kicsella 2013.04.26. 19:37:10

@világítótest: Igazán megdöbbentő amit írtál a családod viselkedésével kapcsolatban, amit az irányodban mutatnak ki.
Én nem hiszem, hogy egy ember belső jellemét ennyire megtudná változtatni egy vallás.Nyilván befolyásolja a gondolkodást, és az ebből következő tetteket, de kellett hogy legyen valami melegágya ,ami alkalmat adott arra arra, hogy ezek a nem túl szépnek mondhatott jellemvonások kiteljesedjenek.
Ha egy szívben szeret lakozik, és valaki alapból kedves, akkor ez akkor is megnyilvánul a másik felé, ha valami okból úgy érzi, vissza kell tartani.Ha valakiben van valami, azt nem lehet kivenni. Annak idején, mikor aktív tanú voltam, az én családomban is voltak kiközösítettek, de szemen köptem volna magam ha úgy viselkedem volna velük, ahogyan ezt veled teszik.Bár tudjuk, hogy minden éremnek két oldala van, és csak addig van igaza az egyik félnek, míg el nem jön a peres fele, de azért amit írtál, az már önmagában véve is sokat mondó.

kicsella 2013.04.26. 19:55:17

Ufff. Visszaolvasva magam, egy kicsit furcsán írtam, remélem Timo, és catilina nem olvassa el:)

Aranyosi 2013.04.26. 20:10:45

@kicsella: az érem másik fele az volt,hogy szeretem volna ha megismerik a szervezet múltját. De a feleségem félt szembenézni, és a véneknek mindenről beszámolt. Azt mondta nem hagya hogy a szervezetet megsértsem. Érzelmileg eltávolodott tőlem ezért. Lehet hogy soha nem szeretet.

kicsella 2013.04.26. 20:39:54

@világítótest: Számomra érthetetlen, hogy valaki ilyen drasztikusan ellene fordul annak, akihez hozzáment feleségül, x ideje együtt él, gyermeket szül, egy csomó mindenen együtt mennek keresztül, közös élmények ,stb., csak azért, mert a másik gondolkodása megváltozott valamivel kapcsolatban, amivel tulajdonképpen nem károsít meg senkit. Hiszen attól még nem lettél elvetemült bűnöző hogy már nem hiszel egy emberi Szervezetnek, hozzáteszem:jogosan.
Kíváncsi lennék arra, hogy ha téged elüldözne otthonról a családod, vajon ki gondoskodna róluk? Talán a szervezet, a vének, vagy a testvérek?Ugyan már, dehogy vennének koloncot a nyakukba.

Nεω 2013.04.26. 21:51:00

@kicsella:

Szia!

Ezt nevezik agymosásnak, kérlek. Lásd hutuk, tuszik, vagy éppen Jehova Tanúi veszélyes ideológiáját.

Ismerek személyesen olyanokat, akikkel a saját szüleik, testvéreik sem beszélnek, csak annyit amennyit NAGYON NAGYON szükséges, de igazából semmit.

Az, hogy mindez mennyire fáj a családtagnak, nem gondolnak, illetve biztosan gondolnak rá sokan, de nem elég mélyen gondolnak bele.

Jól ki van ez találva

kicsella 2013.04.26. 22:29:40

@Τιμόθεος: Szia!
Oké, de mi mindannyian, érző, gondolkodó emberek vagyunk.Azért valamilyen szinten kell, hogy ellenőrzésünk alá vonjuk a kintről jövő hatásokat, befolyásokat.Megvan hozzá a képességünk.
Míg egyesek hagyják hogy teljesen kimossák az agyukat,és megfordíthatatlan az állapotuk, másoknak a belső énjük harcol ez ellen,és kijönnek belőle.
Mitől függ ez? ki tud kitörni, és ki az aki benne marad? (csak gondolkodom)

Nεω 2013.04.26. 23:03:03

@kicsella:

Pár évvel ezelőtt én közösíttettem ki az egyik legjobb barátomat és nem beszéltem vele évekig.

Sajnáltam, de azt hittem Isten ellen vétett. Végül is Ő ellene is, mert paráznaságért lett kirakva, de attól még beszélhettem volna vele. Ahogy sokan, én is túl komolyan vettem.

Már sajnálom, hogy ennyi eszem volt csak, de ez van...

Aranyosi 2013.04.27. 10:32:34

@kicsella: vállni akkar, pedig nincs bibliai alapja.
A gond csak az ,hogy mindig szeretem.

L.Erika 2013.04.28. 07:37:34

@kicsella: Udv! :) JT meg tudjak tenni a lehetetlent,megvaltoztatjak az alap tulajdonsagokat sok tanunal!!(akin meg nem tudnak valtoztatni az kirakjak,mert nem formalhato...) a tobbi olyan mint a gyurma,kicsit megszaradt de meg modellezheto....foleg ha vakon hisz mindenbe!!!Csaladokat szakitanak szet,semmifele bunbanatot vagy szegyent nem erezve,es ezt annyira muvelik,h lelkiismeret furdalasod lesz es bunosnek erzed magad pl ha a kikozositett nagyanyaddal talalkozol(csupan koszonsz!!!)

EveH 2013.04.28. 11:55:02

@L.Erika: Ez szerintem is így van, illetve a tanúk tulajdonképpen saját magukat változtatják meg, mivel azt hiszik (én is azt hittem, csak nekem az ösztöneim erősebbek voltak), hogy ezt kell tenniük Isten parancsa alapján. Ezért van az, hogy tulajdonképpen szenvednek, mint az a barátnőm, aki jó fél éve nem beszél velem, noha nem vagyok kiközösítve, de mégsem ír.

ORION 2013.04.28. 17:44:41

@világítótest TESTVÉREM leld meg örömödet. Ha a boldogságodat a jövőtől várod soha nem leszel az. A hit és a teljesség most van. A jelenben élj. A jelen pillanat örömét élvezd. Aki vagy. Nem pedig aki leszel. A vallás mindig a jövőbe teszi hogy majd eléred.....Isten viszont azt mondja: MÁR elérted Őbenne! Te nem a leszek-ből születtél hanem a VAGYOK-ból.
Isten országa nem a külsőségekben van és a jövőben. Isten országa benned van. Egy vagy veled. A forrás benned van és ott találod. Mikor szerelmes vagy még az sem a partneredtől jön hanem a saját szerelmedet éled át melyet társadra kibocsátol. Ha elveszíted őt nem kell félned és keserűségbe esned. Az a szerelem akkor is benned marad és újra elő fog jönni. Minden forrás amire szükséged van ott van benned. Élj a pillanat örömének és ne a jövőtől várd. Te vagy a forrás mert Isten benned van és egy vagy Ővele. Keresd magadban a teljességet és meríts belőle!

OLYAN VAGY MINT JÉZUS! ÉN MONDOTTAM: ISTENEK VAGYTOK TI ÉS A FELSÉGESNEK FIAI TI MINDNYÁJAN. Zsolt 82,6. ÉN ÉS AZ ATYA EGY VAGYUNK TI PEDIG A TESTVÉREIM VAGYTOK !!MONDÁ JÉZUS.

kicsella 2013.04.28. 20:44:12

@L.Erika: Szia! Én tudom, hogy a legfőbb hiba a szervezet manipulatív irányításában rejlik, a fejétől bűzlik a hal. Ennek már többször hangot adtam én is. Mikor aktív tag voltam, rám is befolyásoló hatással volt a tanítás, és az egész légkör. Ha az akkori gondolkodásomat a mostanihoz viszonyítom, akkor visszatekintve a régit eltorzultnak látom, de nem a végletekig,mint pl. itt a Világtótest családjánál.
És szerintem beszélhetek többes számban is, hiszen akik itt írnak, azoknak a többsége nem hagyta magát a végletekig madzagon rángatni, mert részben a belső énje súgta hogy nincs rendben valami,másrészt, használta a gondolkodóképességét, mint ahogyan te is.
végeredményben a lényeget leszűrve:csak azt lehet teljes mértékben megváltoztatni, aki hagyja magát.De ez csak az én véleményem, ami változhat is.

svtor 2013.04.28. 22:36:21

@ORION: Ezek nagyon buzdító szavak...igaz, hogy nem nekem küldted, de "loptam" belőle magamnak is!

Világítótestnek pedig azt kívánom, hogy az Úr adja vissza a feleségét és a családját, tiszta fejjel, Őrtorony befolyásolástól mentesen!

ORION 2013.04.29. 06:32:39

@svtor: Halgassa meg a jó Isten

ORION 2013.04.29. 06:43:19

@svtor: Tesó nagyon be pöccentem az őrtoronyra .Ha legközelebb nálam jönnek vagy bejönnek olvasgatni itt egy kicsit vagy nem lépik át többé a házam küszöbét .

Sefa 2013.04.29. 09:56:15

@ORION: Nem jó megoldás ez bátya. Ők se tudjákmit csinálnak, mint ahogy mi sem tudtuk. Inkább szeretettel fel kell hívni a figyelmüket olyan dolgokra, amit ők sem értenek

bornagain 2013.04.29. 10:13:00

Némely kommenteken olyan jókat tudok nevetni, hogy majdnem...halálalvásba merülök ! :DDD
Szép 7-et, Sefa - és a tobbi olvasónak is!*

ORION 2013.04.29. 11:12:37

@Sefa: Elhiszem hogy nem jó megoldás de mikor bepöccenek akkor bepöccenek.. Hát nagyon remélem bejönnek a tagok olvasgatni. Tudod tesó megesik az hébe hóba ,még magammal sem állok szóba!!!!

ORION 2013.04.29. 11:16:07

@bornagain: Ne is mond tesó . Mindenőtt jó de a legjobb sehol.

reboot (törölt) 2013.04.29. 12:01:52

@bornagain: örülök h itt vagy és nem csak a háttérben olvasol :)

bornagain 2013.04.29. 12:24:02

@reboot:
Ja, a háttérben egyebek vannak...kuktabomba-gyártás és miegymás :DDD
Helló!

Sefa 2013.04.29. 13:10:15

@bornagain: :) köszönöm. Viszont kívánom!!!!!

Sefa 2013.04.29. 13:12:15

@ORION: Hát bátya a társaságot meg kell válogatni. Ha úgy érzed, hogy nem vagy méltó rá, akkor ne szólj magadhoz, hátha észretérsz tőle :DDDD

ORION 2013.04.29. 14:01:27

Nézétek meg tesókáim hol fogunk lakni. Érdemes meg nézni az egész sorozatot nagyon érdekes. www.youtube.com/watch?v=FsDTgz6P0Bs

ORION 2013.04.29. 14:05:12

Mennem kellene ,kint vár a MUNKA no de engem elvárhat!!!!!!!

kicsella 2013.04.29. 21:16:12

@Τιμόθεος: Igen, sajnos gyakran követünk el olyan dolgokat, melyek később megbánunk, de ha felismerjük a hibákat, és tanulunk belőlük,az már egy fél siker.Mindig onnan kell továbblépnünk ahol vagyunk, de fontos, hogy ne visszafelé, hanem előre.

kicsella 2013.04.29. 21:27:23

@világítótest:" válni akar,"......
Elszomorító ,hogy ilyen helyzetbe kerültél. Kívánom neked, hogy visszájára forduljanak ezek a rossz dolgok.
Talán szem előtt lehetne tartani azt a tényt, vagy igazságot, hogy: a szeretet szeretetet szül, és jóval lehet legyőzni a rosszat.
Kívánok ehhez sok erőt, és kitartást.

L.Erika 2013.04.30. 09:28:18

@EveH: telyes mertekben igazad van!! En sem vagyok kikozositve,megis kerulnek mint akinek ragalyos betegsege van.....(nem mintha ez annyira zavarna... :D )Nekem is van,vagyis volt egy nagyon jo es regi baratom,sikerult kitornie,aztan szepen visszadugta a nyakat az igaba....azota nem ismerjuk egymast....ez van!!!Az igazsag az,h ha nincs eleg akaratero,semmi esely a kiszabadulasra!!

L.Erika 2013.04.30. 09:35:21

@kicsella: Udv!! :) Amikor bekerul valaki a szervezetbe,(sot mar elotte) elindul az agymosas....mire beer,mindent rozsaszinben lat!!Es onnantol ugy tancol ahogy fentrol diktaljak!!Az mar egy masik sztori,h par evvel kesobb mi lesz majd vele.....de az elejen,az biztos h mindenki beveszi a bodito pirulat!!Es AZ ELEJEN mindenkit lehet iranyitani,mert mindent elhisz!!Es szerintem annal nagyobb baj nincs,mint amikor a tank atvaltanak extrem viselkedesre,es vegrehajto bironak erzik magukat,es jogot formalnak masok eletenek a felulbiralasara!!

ORION 2013.05.01. 12:50:46

@L.Erika: Lehet hogy igazad van .Az egyik szomszéd fiatal emberhez is járnak a JT k azóta amióta énhozzám is .Ő mindent elhisz nekik, jár tanulni hozzájuk , Pár napja össze futottam vele beszélgettünk egy kicsit és megfigyeltem hogy már ragaszkodik az őrtorony tanitásához..Elmondtam neki szerény véleményemet az őrtoronyról meg a tanitásukról meg a hazugságaikról meg az egész szektáról..SZegény csak nézett mint a moziba.. Azt mondtam jöjjön el olvasgatunk itt egy kicsit mert neki nincs compjutere, de még nem jelenkezett. No de ami késik nem mulik.

Aranyosi 2013.05.01. 12:57:01

@ORION: Akkor fog igazán nézni mint a moziba, amikor olvasa blogot.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.05.01. 18:15:08

@ORION: Egyre jobban látszik, hogy nem feleslegesen izmozunk itt. Sokan megérzik az igazság szagát ezeken a blogokon. Még ha nem is azt a részét, hogy MERRE, hanem azt, hogy HONNAN.

ORION 2013.05.01. 20:12:40

@sefatias: Gyúrunk vazeg, gyúrunk!! :)

L.Erika 2013.05.01. 21:35:53

@ORION: Udv! Majd nezd meg a szomszed fiatalembert par honap mulva.......akkor majd te nezel majd,mint a moziba!!!!! :D Felteve ha mindenaron be akar lepni......

bobibá 2013.05.02. 15:25:27

@világítótest: Engem most közösítettek ki egy koncepciós eljárás során, feleségem és a tizenhét éves fiam "te is fiam Brutus" voltak a terhelő tanúk. Természetesen most már nem is beszélnek velem, nem szólítanak apának én viszont így is szeretem őket. Mindennap imádkozom értük, és hogy legyen nekik megbocsátva, mert nem tudják mit cselekszenek. Végül is Saulus is megváltozott...

ORION 2013.05.02. 16:19:53

@bobibá: SOK ERŐT ÉS MINDENBŐL A LEGJOBBAKAT KIVÁNOM NEKED ,ISTEN VELED VAN EZ BIZTOS!!!!!

Aranyosi 2013.05.02. 17:15:31

@bobibá: drága testvérem. Szívem mélyéből át érzem a helyzetedet. Sokat imátkoz, kérd Istent adjon erőt, és főleg türelmet a teher elviselésére. Legyen számodra lelki nyugalom, mert számomra megadatott, de nem az én érdemem. Légy tovább hüséges Jehovához és ne egy emberi szervezethez, mert csak Isten az aki meg erősít és meg jutalmaz. Sok erőt kivánok és bizakodova imátkozom érted is, hogy vissza nyerd a családodat, és a szeretetét.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.05.02. 19:07:54

@bobibá: @világítótest: Ha nem is ilyen mértékben, de én is kicsit szenvedek emiatt az elmúlt napokban. Nem kellemes

Aranyosi 2013.05.07. 07:20:52

Monor-dél gyülekezet koordinátora, e-mailban kérdezte, hogy életemet adnám-e a családomért. Mivel a feleségem minden ok nélkü,l elkülönült, amit a véneknek tudomásul vettek. Csak nem értem mi alapján támogatnak egy minden alapot nélkülöző elkülönülést. Én e-mailban válaszoltam. Ez olvasható itt.
" Kedves Róbert
Megtisztelő számomra ,hogy válaszoltál. Elolvasva leveled, nagyon köszönöm a gondolataidat ,ami segít abban,hogy min kell javítani az egyéniségemen. De az is érződik belőle , hogy nem akarod észre venni azokat a tényeket, amivel meg kereslek. A szeretett amire utalsz , igen mindennek az alapja kell, hogy legyen. Igen kivagyok közösítve és ezt tudomásul veszem. De nem Jehovától távolodtam el, és bibliai igazságot vetem meg. Csak a szervezet olyan tettével nem értek egyet, ami emberi okoskodás eredménye és tragédiák sokaságát eredményezte. Ez ÓRIÁSIKÜLÖB.SÉG De erről többet nem szeretnék írni, mivel tudom azt, hogy tökéletesen érted miről beszélek.
Számomra a család fontos és mindent meg teszek érte. De amiért mindig meg kereslek az, hogy felhívjam a figyelmedet, hogy nem én vagyok az akadály. A feleségem ezt megelőzőleg, és most is teljes engedetlen magatartása az, ami akadályozó tényező. Folyamatosan rágalmaz ami alaptalan a gyerekek előtt durván. Nem tekint férjének. A gyerekeket folyamatosan ellenem hangolja, gyűlöletet keltve. Szándékosan ellent mond nekem. Én nem szólok vissza azért, hogy a veszekedést kerüljem. Ez volt a jellemző mindig. Utána én próbáltam a békülést, ő soha. Mai napig mondtam hozzuk helyre a dolgokat, mire ő azt mondja, nem akarja rendezni. Többször mondtam, nem tudjátok mi történik nálunk. Én képes volnék meghalni a családomért. De Benjámin meg akart ölni, ha a feleségem nincs ott megteszi. Fiam üvöltött én meg felálltam és emberi nyugodt hangon mondtam fiam nyugodjál meg. Milyen szellem munkálkodott benne amikor kiment és vissza jött a fejszével, volt idő gondolkodnia. A feleségem pedig azt mondta bárcsak megölt volna. Milyen szeretet van a szívében. Én a fiamnak megbocsátottam. Én a „megátalkodott gonosztevő” aki a családját eltartja , enni ad a fiának, ruházza, cipőt vesz neki, hogy prédikálni tudjon aki az életére tör. Én, a kiben mondjátok nincs szeretet, kedvesen közelitek a feleségemhez, ki az mondja nekem rohadnák meg és kiabálja mennyire gyűlöl. Lehet, hogy én rosszul sajátítottam el a szeretett kimutatását. De ha úgy gondolod a feleségem az, aki helyesen cselekszik,legyen a TE döntésed. A testvérek nagyon megvannak döbbenve, azon ,hogy nem tesztek ez ügyben semmit. Azért tájékoztatom őket, hogy lássák az eseményeket és a vének hozzá állását. Igen TESTVÉRNŐK mondták nekem, hogy nagyobb „figyelmet” fordítol a feleségem iránt, mint ahogyan az illendő. Ez a z én véleményem is. De a
jelek ezt támasztják alá, mivel ilyen kirívó szentírás ellenes magatartást tanúsít velem szemben, és nem teszel semmit. A rágalmazásnak,főségi elrendezés semmibevételének, komoly következményei vannak. A célom az volt az sms-sel, hogy átlásd a helyzetet. A döntési felelősség a tied.
Én továbbra is megőrzöm lelki békém, amit imában sokat kérek és meg is kapom Jehova Istentől.
A testvérek véleménye szerint, a feleségem mással gondolja a további életét, és mesterségesen kelti a rosszhíremet, ezért tagadja meg a intim egyűt létet,kieszközölve,hogy alapot szolgáltasson esetleges megcsalásnak, ezért volt a küzdelem részéről, hogy kiközösítsenek. Utána mint aki csak áldozat, mártirként viseli el a történteket. Ez egy hazug képmutató magatarás a részéről. Ha ez a szentírás tanács, hogy így kell tennie, ám tegye. De a lelkiismeretem nyugodt, amit kívánok számodra is.

Köszönöm az időd amit a levelem elolvasásra szántál. Ezentúl semmivel sem foglak zavarni,mert ahol száz szó is kevés, ott egy is sok.

Valódi szívből jövő szeretettel köszöntelek és kedves családodat. "

Maja vagyok 2013.05.07. 08:38:04

@világítótest: " Ezentúl semmivel sem foglak zavarni,mert ahol száz szó is kevés, ott egy is sok."

Ez egy nagyon igaz gondolat. Milyen ember az aki nem tudja a másik szemébe mondani azt, hogy nincs közös jövőjük és mással szeretne inkább együtt élni ez volna a legtisztább dolog, de ahhoz gerincre is szükség lenne. Inkább megjátssza az áldozatot, mert úgy könnyebb, persze ez az én meglátásom és nyilván a helyzetet nem ismerem pontosan, de nem hiszem, hogy bármi is indokolttá tenné azt, hogy valaki így viselkedjen. szerintem. Sokszor láttam már ehhez hasonlót amikor a feleség nem érzi jól magát a házasságban és egy testvérnél talál vigaszt majd ráfogja a férjére, hogy a rossz házasságáért CSAK Ő A HIBÁS és elkülönül tőle, mert így szentírási és nem követ el vele bűnt. :P

reboot (törölt) 2013.05.07. 10:42:22

@világítótest: ez az 'eleven szenet gyűjteni vki fejére' c. hozzáállás, le a kalappal öregem :)

ezzel lehet a legjobban felhúzni ezeket az 'isten embereit' :D

ha valódi istenhívők lennének, vagy csak normális emberek, akkor hatna a szép szó, a jó példa, de így csak az ideg forr bennük, és a gyűlölet :/

isten emberei? kétlem ... ez a sátán szelleme, és ezen nincs is mit szépíteni ...

ORION 2013.05.07. 14:58:48

Adjon Isten erőt egészséget mindenkinek.!!@világítótest: Jól látom Robika kever az asszonyal?? Ezért van ez az egész hajcihő? Hűűűűha ez ám az igaz vallás. A hűséges rabszolga sors. :)

ORION 2013.05.07. 15:03:09

Sajnos nem tudom milyen rang ez a koordinátor a gyülekezetbe de úgysejtem valami generális féle. Biztos nagy kandúr..

kicsella 2013.05.08. 21:42:32

@világítótest: Ebben az esetben, én tudod mit tennék a helyedben?Szedném a sátorfámat, és elköltöznék melegebb éghajlatokra.Ők meg: csak forrjanak a saját levükben, majd meglátjuk ,hogyan boldogulnak nélküled!Pf..www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NO4sxK6c_RE
süti beállítások módosítása