Ébredés
EXJT BLOG
Ébredés
2012.04.03. 10:41 | Johnny Joker | 68 komment
Avagy : Vajon miért kezdi el a kutatást egy olyan személy, akit gyermekkorától gondosan Jehova Tanúi hite szerint neveltek? Aki a teljes egzisztenciáját ezen a körön belül építette ki? Akinek minden terve, lélegzete célja és életképe, egyszóval a teljes belső és külső embere ezen Szervezetre, -- köré, és bele épült? Aki minden kiadványból, tanításból, eszközből full–full naprakész volt? Akit az ország számos gyülekezetében ismertek, a szülőket pedig még több helyen, sőt a fiókhivatal belső köre sűrűn töltötte nálunk az idejét? Aki az egész Szervezetet a végső vallási igazság birtokosának tudta, és hitte is? Akinek az előadásait 2–3 év távlatából is emlegették, idézték? Akire még egy–két utazó is azt mondta a kukacos alapossága, és a határozott kiállása miatt, hogy a „félelmetes” K. testvér?
Mitől roppanhat meg egy ilyen „gránit” keménységű hit-, és életrendszer?? Nehéz erre röviden, vagy akárhogyan is választ adni. Én úgy fogalmaznám meg, hogy a „víztől”. Meg a repedésektől. Vissza gondolva a szolgálalatomra, most már látom, hogy minden Tanú hitén voltak, és vannak repedések. Mert nyitott, és megválaszolatlan kérdéseket hordoz magában minden Tanú, csak van aki ezt ki is mondja, és van aki „begipszeli” a felszínt, hogy a repedéseit a lelkében tudja tartani. Az Őrtorony Társulat Biblia magyarázata, tanításai, eljárásai, a „testvérek” szavai, tettei, mind–mind „repedéseket” -- nyitott kérdéseket hoznak létre a hitben! A nyitott, lezáratlan kérdésekben pedig elkezd megjelenni a kétely „vize”, és a kétely szülte érzelmek „vize”! Először csak kicsit folyik bele, és így a hit legbelső zugába is eljutnak ezek a vizek, majd szaporodnak, és amikor az egyén úgy dönt, hogy karban kéne tartani a hitét, és a kételyeket TÉNYEKKEL eloszlatni, és ezért elkezd alaposan vizsgálódni ( Zsidók 11 : 1/b ) nos ez lesz a „fagyos fuvallat, szél, vihar stb” mely megfagyasztja a „vizet” és robbanás szerűen szétroppan a „gránit”!!
Elkerülhető ez a folyamat? Szerintem nem, ha valaki intelektuálisan csak egy csöppet is becsületes magához, előbb–utóbb meg fog történni. Fájni fog ? Mit gondolsz, ha a „gránit”-nak lennének érzései, miről mesélne?? Fáj, igen, nagyon fáj, de ha kontroll alatt marad a fájdalom, mint érzelem, akkor átfordítható lesz egy borzalmas erejű hajtó erővé, mely a valódi válaszok megtalálására indít!!
Hála Istennek, mi ezt így éltük meg, ahogy próbáltam szemléletesen elmondani. Feleségemmel mindkettőnk hitében voltak „repedések”, tanításbeli kérdések nyitva hagyva, mások viselkedése által okozottak, de ezeket mindig „vastagon gletteltük” a „majd Jehova kiigazítja”, „tökéletlenség miatt van” „várjunk Jehovára” és ehhez hasonló „glettekkel”, egy darabig ment is ez így, de azért a kétely „vize”, és a kétely szülte érzelmek vize szivárgott befele így is.
Majd az utóbbi 3–4 évben kiestek a glettek, és már nem is igen pótoltuk, mert olyan dolgok történtek velünk, melynek az Írások szerint, de még a Tanú elvek szerint sem lett volna szabad megtörténnie. A munkahely-vesztések miatt, és gyermek várás miatt anyagilag meggyengültünk eléggé, közben még vénként szolgáltam, és saját húgom, és anyám, és sógorom, és apám, akik szintén vének nekünk estek, úgy keresztényileg, hogy a feleségemet arra buzdították, hogy vesszen össze velem, és vegye át az irányítást, majd mikor ezt kikérte magának, nekem estek, hogy én nem gondoskodom a családomról, lusta vagyok, ellenünk uszították a többi vént, és néhány testvért. Én álltam a sarat, de ez az akciójuk hatalmas repedést indított el, melyet már nem kezeltünk sehogy.
Ezek után lettek munkáim, igaz feleségem idegrendszerét eléggé kikezdte ez a támadás, de támogattuk egymást, hogy talpon maradjunk. Miközben jártam a megyét áruterítőként, súlyosan dagadni kezdett a jobb lábam, és menet közben, vidékről haza kellett jönni, klinikára menni, ahol közölték: súlyos mély vénás–dupla véna elzáródásos–trombózis van a lábamban, kb 25 cm hosszan, az orvos azt mondta: magára az angyalok vigyáztak! Hirtelen nem tudtam sírjak, vagy örüljek, vagy mind a kettőt, de haza nem mehettem, két hétig fel sem kelhettem az ágyból, injekciózást kaptam, majd meg tanították magamnak beadni. A híres „testvéri” szeretet bent is utolért, mert kettő ember kivételével senkinek nem hiányoztam!! Úgyhogy ez már érzelmileg is súlyosan érintett, mert én mások kórházi orvost kereső ügyében sokszor éjt nappallá téve kerestem a megoldást, úgy éreztem nem ezt érdemlem!!
Ott volt a 1,5 éves kisfiam, nagyon szerettem volna felnevelni, de tudtam ez a betegség ilyen súlyos formában elég nagy baj lehet, úgyhogy tűrtem, és nem stresszeltem magam, de egy újabb súlyos „repedés” lett a vége.
Ezután nem tudtam újra dolgozni, sőt azóta naponta injekcióznom kell magam, de végig kerestem a munkára a megoldást, melyet a lábam is bírna. Már évek óta össze akartam fogni másokkal, hogy közösen dolgozva, a keresztényi alapelvek szerint mindenki meg tudjon élni. Sajnos a azt kellett megélnünk, hogy a Tanúk nagy része alkalmatlan az összefogásra, jelszó : „nehogy már belőlünk gazdagodjon meg”!!
Volt egy testvérnő, aki segített nekünk, így amikor lakásmaffia módszerekkel elcsalták a házát, és úgy volt, hogy az utcára fog kerülni mindenestül, próbáltunk neki szállást találni a helyi, és a környező gyülekezetekben, de senki nem akart neki segíteni. Az alapelv pedig közismert volt: „Akinek megvannak e világ létfenntartáshoz való javai, és elnézi, hogy a testvére szükséget szenved; mi módon marad meg abban az Atya szeretete?„ Vártunk az utolsó pillanatig, rengeteg telefonos, és személyes megkeresést téve hátha segít valaki. Nem lett senki. (( Újabb repedés )) Végül hozzánk fogadtuk, pedig nekünk tényleg nem volt elég helyünk, de családtagként fogadtuk be (( kora alapján anyám lehetett volna )). A holmijait egy ismerősünk fogadta oda, egy közeli városból.
Vele megbeszéltük, hogy mivel lehet, hogy a Bank miatt elveszítjük a lakásunkat, és neki meg semmije sincs már fogjunk össze, és menjünk nyugatabbra, határszélre, és átjárva keressünk megoldást. Először elfogadta, majd kiderült, hogy ő nem akar semmit dolgozni velünk, mert nem szeret dolgozni, meg egyebek, pedig már előkészítettük a dolgokat, és technikailag, és munkában is számítottunk az adott szavára, amit többször megerősített. Majd hirtelen azt állította, hogy mi elloptuk a pénzét, én meg ki akartam vele kezdeni, és hirtelen elhúzott egy ismerőséhez. Persze a holmija nálunk foglalta a helyet, a hűtőládája meg az áramot vitte. Ránk uszította a véneket, akik mindent elhittek neki elsőre, majd elkezdte rólunk a pletykát a többi Tanú között. Még a környező városokban is pletykált rólunk.
Pillanatok alatt romokban volt a hírnevünk, és családom újra nekünk esett, mintha mi tehetnénk az egészről. Bírói bizottság elé citáltak, három hamis váddal! Lélekjelenlétemnek köszönhetően, meg annak, hogy alaposan ismertem a kötelező eljárásmódot, mire odaért a Bíróihoz az idő már csak két hamis vád maradt, melyből csak egyet mertek a tárgyaláson felhozni. A kötelező eljárás módokra hivatkozva, meg az Írások vonatkozó részeire, akkora égés lett a meghallgatás, hogy már szinte a tűzoltók kellettek!! A döntést elnapolták, majd többszöri érdeklődésemre a bizottság elnöke sutyiba, egyedül, teljesen szabálytalanul közölte, hogy ejtették a vádat ellenünk bizonyítékok híján!
Teljesen le lettünk járatva, mert a Tanúk nagy része sajnos komoly vevő a pletykákra, itt különösen így van! Össze voltunk törve, sokat sírtunk, hogy ez hogyan történhetett meg, mikor mi kitártuk a szívünket, az otthonunkat, úgy, ahogy le van írva, hogyan engedhet meg Isten ilyet!! Ez már akkora repedéseket indított be, hogy miután láttuk semmi bocsánat kérésre nem számíthatunk a vének részéről, meg a gyülekezet tagjai sem hagyják abba a pletykát, az utazó elé visszük az ügyet, aki épen a Cser L. volt, és van is, bár már elmenőbe.
Érveltem neki az ügyről, még a bírói előtt is, utána is, de ő csak mellébeszélt, és hazudozott, azt állítva, hogy majd ha jön akkor segíthet. Jött, és még köszönni is alig akart nekünk, meglátogatni pedig abszolút nem!! Előttünk nem sokkal még aljasabb módszerekkel csinálták ki ezek a vének a koordinátort, hamis vádak, hamis tanúk által, az ő ügyét is besöpörgette a szőnyeg alá, és álszent módon nyugtatgatott mindenkit, az ő hírnevük is elszállt, végleg!! Ez volt a végső repedés, mely után azt mondtuk, hogy oké, akkor most már elég, és részletes, alapos vizsgálatba kezdünk, hogy mi ez az egész, másutt is mennek ilyenek, mi lehet az oka, hogy ennyire kirívóan meg vannak sértve az alapvető keresztényi elvek, értékek!!
Elkezdtük a kutatást, mely nagyon hamar meghozta a „jeges szelet” megfagyott a kétely, és az általa szított érzelmek vize, és szétrobbant a „gránit”!! A kutatás elkezdése után nem sokkal már egyáltalán nem jártunk a gyülekezetbe, mert taszított a képmutatás, a pletyka, az álszent gügyü–gügyü kedvesség, de nem hiányoztunk nagyon senkinek!! Hogy mit találtunk, arról hamarosan egy komoly anyagot teszek fel, melyet most készítek elő. Amint az illetékesek is megkapták, fel teszem ide is. Ez az ébredés gyors, és fájdalmas volt, de elindított bennünket az igazi keresztényiség felé vezető úton, az újjászületés útján, a kutatás nem állt le, sok irányba kutatunk, hogy pontosítsuk az ismeretünket, és segítsünk másoknak is ebben ! Folyt. Köv.
bereabeli
Címkék: titkok ébredjetek! olvasóim küldték élettapasztalatok felvigyázók
A bejegyzés trackback címe:
https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr724360742
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 10:53:40
ezt nem én írtam? érdekes hogy a köf is ugyanaz, és a köf jellemzői is....és az ellenem lefolytatott egy másik becsületes vén által koncepciós pernek is hasonló lefolyása volt. sírni tudnék. remélem a cs.l. egyszer még megüti a bokáját azért mert arra fordítja a fülét, ahol a pénzcsörgést hallja
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 10:57:44
@sefatias: el sem hiszed bereabeli, hogy mennyire együttérzek veled. három éve pont ugyanez történt velem. rágalmazások, hazugságok, hamis végkövetkeztetések, megalázás, a teokratikus eljárásmódok teljesen figyelmenkívül hagyása, hideg jéggé fagyott szeretetteljes segítség nyújtás abban hogy a kötelet a saját nyakadra rakd. úúúúh most ölni tudnék!!!!!!
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.04.03. 11:07:18
Ő lenne az?
blog.hu/user/569452/tab/activity
Hozzászólt már párszor és nagyon jókat írt. Szóval hogy van ez?
blog.hu/user/569452/tab/activity
Hozzászólt már párszor és nagyon jókat írt. Szóval hogy van ez?
bornagain 2012.04.03. 11:08:13
@sefatias:
ez is csak egy újabb bizonyíték, hogy itt nem elszigetelt jelenségrol, véletlen esetekrol van szo, hanem jellemzo az egész "hamis" rendszerre, amely ámításokon és Jehova uzenetének csurése-csavarásán van megalapozva! :-(
ez is csak egy újabb bizonyíték, hogy itt nem elszigetelt jelenségrol, véletlen esetekrol van szo, hanem jellemzo az egész "hamis" rendszerre, amely ámításokon és Jehova uzenetének csurése-csavarásán van megalapozva! :-(
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 11:12:49
érdekel is valakit ott a fiókhivatalban, hogy emberéleteken gázolnak át hozzá nem értő alkalmatlan emberek, és emiatt a gyülekezetek a legértékesebb tagjaikat veszítik el? nem tűnik fel nekik, hogy korábban egész lélekkel szolgáló, mindenüket odaadó emberek egyik pillanatról a másikra eltünnek? elkülönülnek? kiközösítik öket? nem tűnik fel nekik, hogy saját maguk alatt vágják a fát azzal, hogy nem tesznek semmit? hogy depresszióba, öngyilkosságba hajszolják az embereket, mert nem hallgatják meg őket? ezt a cikket most nem kellett volna kirakni... felszakított bennem minden sebet!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 11:15:27
és még ki merik jelenteni, hogy a szent szellem akarta így, mert a kinevezések, és a törlések jehova akarata szerint történnek. szemétláda hazug banda!!!!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 11:17:26
hónapokon keresztül sírtam mint egy kis hülyegyerek......
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.04.03. 11:20:04
@sefatias: Jézus megtisztítja és bekötözi a sebeidet sefa! Ebben biztos lehetsz.
Nagyon jól leírja bereabeli és te is, hogy mi folyik itt. És én lepődöm meg a legjobban, hogy micsoda szellemi tőke gyűlik itt össze a "hitehagyottak" főoldalán... igazi nagyágyúk érted, több évtizedes tanú/véni/felvigyázói múlttal, a régiek, akiket sokan ismertek. Ide gyűlik ez az óriási szellemi tőke és tudod mit csinál?
Egymásra talál, kutatja az igazságot, segít másoknak kiszabadulni, meghallgat, vígasztal ahogy tud mert tudja, hogy a tudás és az igazság az "igazságról" felelősséggel jár... felelősségünk figyelmeztetni felebarátainkat.
És csak egyre többen leszünk és egyre jobbak...
Nem ellenük vagyunk, hanem ÉRTÜK!!!
Nagyon jól leírja bereabeli és te is, hogy mi folyik itt. És én lepődöm meg a legjobban, hogy micsoda szellemi tőke gyűlik itt össze a "hitehagyottak" főoldalán... igazi nagyágyúk érted, több évtizedes tanú/véni/felvigyázói múlttal, a régiek, akiket sokan ismertek. Ide gyűlik ez az óriási szellemi tőke és tudod mit csinál?
Egymásra talál, kutatja az igazságot, segít másoknak kiszabadulni, meghallgat, vígasztal ahogy tud mert tudja, hogy a tudás és az igazság az "igazságról" felelősséggel jár... felelősségünk figyelmeztetni felebarátainkat.
És csak egyre többen leszünk és egyre jobbak...
Nem ellenük vagyunk, hanem ÉRTÜK!!!
reboot (törölt) 2012.04.03. 11:43:45
@bereabeli:
az ilyen krízis helyzetek hozzák felszínre igazán jt vallás lelkületét -->> mindenki eldobható játékkatona ebben a szervezetben
a testvérek egyik pillanatról a másikra képesek elfelejteni mindazt a jót, amit kaptak, nyoma sem marad több évtized őszinte, önfeláldozó szolgálatának
sok örömet kívánok nektek az előttetek álló úton, és várom a történet folytatását :)
--
Cs. L. ? akinek a felesége a Mártika?
az ilyen krízis helyzetek hozzák felszínre igazán jt vallás lelkületét -->> mindenki eldobható játékkatona ebben a szervezetben
a testvérek egyik pillanatról a másikra képesek elfelejteni mindazt a jót, amit kaptak, nyoma sem marad több évtized őszinte, önfeláldozó szolgálatának
sok örömet kívánok nektek az előttetek álló úton, és várom a történet folytatását :)
--
Cs. L. ? akinek a felesége a Mártika?
reboot (törölt) 2012.04.03. 11:52:23
@Johnny Joker:
szerintem lajos a keresztneve, és bajuszos, nagyobb darab, picit elhízott ember göndör, őszes hajjal (nem vicc)
szerintem lajos a keresztneve, és bajuszos, nagyobb darab, picit elhízott ember göndör, őszes hajjal (nem vicc)
reboot (törölt) 2012.04.03. 11:54:08
@sefatias:
"remélem a cs.l. egyszer még megüti a bokáját azért mert arra fordítja a fülét, ahol a pénzcsörgést hallja"
nocsak! miért mondod ezt?
amúgy pénzes ember volt, mielőtt megkezdte 'keresztény' pályafutását jt-nál
szóval miért mondtad azt amit?
"remélem a cs.l. egyszer még megüti a bokáját azért mert arra fordítja a fülét, ahol a pénzcsörgést hallja"
nocsak! miért mondod ezt?
amúgy pénzes ember volt, mielőtt megkezdte 'keresztény' pályafutását jt-nál
szóval miért mondtad azt amit?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 11:58:08
@reboot: jól tudod. de a mártikának több esze van mint a férjének, ezért néha segít neki kivonulást vezetni, főpróbát tartani stb. egyébként teljesen a demjén rózsira hajaz
nina:) 2012.04.03. 12:49:19
@sefatias: Nálunk azt mondta az egyik mindentudó hogy megvették kilóra ,mivel a tesója itt lakik.Úgy hogy akárki akármit mond az nem igaz mert a vezető famíliának hisz.Elég érdekes hogy a testvére néha közutálat tárgya volt abban a családban akik most hurcolják prédikálni,csak a kocsiba kell beszállni,a ház elé mennek autóval.Család felkarolva,mindent a cél érdekében,ez így megy!
bereabeli 2012.04.03. 12:52:44
@reboot:
Igen, a Mártika a felesége, és látszatra egy kedélyes, testvér, de félt az állását, és ezért alkuszik meg. Telefonon 1 órán keresztül érveltem neki a vének könyvéből, és a Bibliából, hogy tegyen valamit !! Fogaskerék, mely ledarálja a kezed ha feléje nyújtod, de ha +helyzet" van a többiek is így jártak el mind !!
Igen, a Mártika a felesége, és látszatra egy kedélyes, testvér, de félt az állását, és ezért alkuszik meg. Telefonon 1 órán keresztül érveltem neki a vének könyvéből, és a Bibliából, hogy tegyen valamit !! Fogaskerék, mely ledarálja a kezed ha feléje nyújtod, de ha +helyzet" van a többiek is így jártak el mind !!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 12:54:26
@nina:): én is ezt tapasztaltam. ahogy a mondás is utal rá: "pénz beszél...köf dönt"
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 12:55:45
@bereabeli: alaposan felkavartál! köszi azért hogy leirtad
bereabeli 2012.04.03. 13:00:43
@sefatias:
Köszönöm, hogy együtt érzel velünk ! Úgy tapasztaltam, hogy bár mindenki élete egyedi történés, de az életben, mindenkiében léteznek hasonló kulcs események, mert az élet alapvető szükségletei, dolgai azonosak, a kielégítésükre való törekvés iránya is, ezért a Társulati reakciók is hasonlóak rá, főleg azért, mert a Társulat pásztori "szoftver rendszere" mindig azokat a sémákat köpi ki mindenütt. Így születnek a hasonló megrázó élet utak, törések, egyebek.
Köszönöm, hogy együtt érzel velünk ! Úgy tapasztaltam, hogy bár mindenki élete egyedi történés, de az életben, mindenkiében léteznek hasonló kulcs események, mert az élet alapvető szükségletei, dolgai azonosak, a kielégítésükre való törekvés iránya is, ezért a Társulati reakciók is hasonlóak rá, főleg azért, mert a Társulat pásztori "szoftver rendszere" mindig azokat a sémákat köpi ki mindenütt. Így születnek a hasonló megrázó élet utak, törések, egyebek.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 13:04:34
@bereabeli: nem nehéz együtt éreznem. pont ezt éltem át. és hiába beszéltem, senki oda sem figyelt rám. csak másfél év múlva jöttek az új köffel, hogy bocs az igazságtalanságért, de ez igy sikerült. mi elszúrtuk te meg hozd helyre és törekedj hogy újra vén legyél. ez a pásztori tette be nálam a kaput. itt döntöttem el, hogy nekem itt semmi keresnivalóm.
reboot (törölt) 2012.04.03. 13:06:55
@bereabeli:
sejtettem, hogy ő az
szegény felesége...
ja, köföktől jót ne várj, csak ha régi ismerős, akkor haveri alapon mennek a dolgok, bajtársi alapon
tudom, gusztustalan, ez van
de a bétellel is így mennek a dolgok
önmagában ez egyébként nem is lenne annyira meglepő, csak hát itt az "igazságról" papolnak, és szegény jt elhiszik, hogy létezik ez a mindenek felett való dolog, ami mindent felülír, mindig teljesül, mindenki felismeri, mindenki elismeri....
de nem, az 'igazság' max papíron létezik, a döntés meg haveri, érdek orientált módon születik
és a végén, amikor kiborul a bili, akkor "oszoljanak, kérem, oszoljanak, nincs itt semmi látnivaló"
aztán szép csendben eltakarítják a szemetet, felmossák a vért...
sejtettem, hogy ő az
szegény felesége...
ja, köföktől jót ne várj, csak ha régi ismerős, akkor haveri alapon mennek a dolgok, bajtársi alapon
tudom, gusztustalan, ez van
de a bétellel is így mennek a dolgok
önmagában ez egyébként nem is lenne annyira meglepő, csak hát itt az "igazságról" papolnak, és szegény jt elhiszik, hogy létezik ez a mindenek felett való dolog, ami mindent felülír, mindig teljesül, mindenki felismeri, mindenki elismeri....
de nem, az 'igazság' max papíron létezik, a döntés meg haveri, érdek orientált módon születik
és a végén, amikor kiborul a bili, akkor "oszoljanak, kérem, oszoljanak, nincs itt semmi látnivaló"
aztán szép csendben eltakarítják a szemetet, felmossák a vért...
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 13:20:13
@reboot: hányszor láttam én is ezt. és úgy csináltam mintha nem is látnám, mert ugye az igazság...meg a szent szellem...meg jehova mindent lát...és biztosan csak én nem ismerek minden részletet
karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2012.04.03. 14:14:37
@bereabeli:
"..mert a Társulat pásztori "szoftver rendszere" mindig azokat a sémákat köpi ki mindenütt. Így születnek a hasonló megrázó élet utak, törések, egyebek..."
Ezt Jézus úgy fogalmazta, hogy a 'romlott fa rossz gyümölcsöt terem' (Máté 7:17)
"..mert a Társulat pásztori "szoftver rendszere" mindig azokat a sémákat köpi ki mindenütt. Így születnek a hasonló megrázó élet utak, törések, egyebek..."
Ezt Jézus úgy fogalmazta, hogy a 'romlott fa rossz gyümölcsöt terem' (Máté 7:17)
nina:) 2012.04.03. 14:37:51
@bereabeli: Megrázó történet a tiétek is!Azt írod hogy jó lett volna összefogni másokkal és úgy dolgozni,de ez lehetetlen sajnos a tanuk között.Ha egy tanú ad munkát és az vállalkozó ,akkor sajnos előfordul hogy elkezd elégedetlenkedni az illető,hiába van megfizetve.Arra nem gondolnak hogy vannak egy vállalkozásnak költségei és nem adhatsz ugyanannyit neki.Igaz hogy nem velünk történtilyen mert az én férjem azt mondta hogy testvért soha nem alkalmazna többet.Cs.L sógora jött hozzánk hogy a férjem álljon vele össze,ő szerzi a munkát a férjem meg dolgozik.Kérdeztük tőle hogy aztán miért jöttél el a másik tesótól aki kenyeret adott?Azt mondta :ÁÁÁÁÁ, nagyon beleláttam a dolgokba.Többet erről nyilvánosan nem írok ,de elég felháborító hogy kenyeret adsz valakinek aztán nem tudja hogy mibe kössön bele.Engem azért intézett el a nagyvezír felesége mert elmentem dolgozni folyamatos műszakba hogy a sérült gyerekünk taníttatását tudjuk finanszírozni.Heti 300 km-t utaztunk és tudtam hogy a férjem nemtud annyi pénzt keresni hogy elég legyen a megélhetésre és a benzinre.5 gyerek mellől mentem dolgozni.elém állt a kedves főnöknő és azt mondta hogy minek dolgozok,nem adtam le jelentést két hónapja bla,bla ,bla......Kérdem tőle honnan veszed ? megnéztem azt mondta.Totálisan felháborodtam hogy a papírokhoz hozzáfér.Megmondtam neki hogy jelenteni fogom hohy az iratok nincsenek elzárva és ő abba kutat.Azt mondta :én meg úgy is letagadom.Aznap éjjel felmondtam,napokat bőgtem,akkor 12 évvel ezelőtt havi 75 ezer forintot kerestem,gondolhatod hogy hiányzott a kasszából!Ja,és még hozzátette hogy nem kell elszórni a pénzt aztán majd nekünk is lesz,meg nem kell össze-vissza vásárolnom mindent.Megjegyezném hogy mindíg a férjemmel mentem nagybevásárlásra a boltba meg nem találkoztam vele.Mégis ha ők úgy akarják elintézik az ember hírnevét úgy hogy maccsa sincs az embernek.Ehhez értenek a legjobbana kedves testvérnők.
nina:) 2012.04.03. 14:42:29
@nina:): elnézést nem heti 300km.-t hanem 600 km-t .
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 14:48:44
@nina:): én is tapasztaltam, hogy testvérek nehezen jönnek ki egymással ha együtt dolgoznak. persze az őrtoronyban pont az ellenkezőjét olvasod. és azt hogy a vének feleségei milyen jól informáltak erről egy friss sztori. Bejelentik hogy x.y. ezentúl vénként szolgál. erre az egyik régi vén felesége vidáman odaszól az épp előtte ülő új vén feleségének, és kérdezi tőle: te tudtad? a felelet: nem.(hát honnan tudta volna) erre a régebb óta szolgáló vén feleség nevetve, boldogan és persze félhangosan: én igen.. és örült hogy ő már régóta birtokában volt az infónak. és ezt ott a helyi bejelentések alatt mások füle hallatára kellett megbeszélni. úgy hogy még a távol ülő kiközösített is hallotta
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 14:52:35
@karalabe4: azt hiszem a rossz gyümölcsökről épp érik bennem egy rövidke kis fogalmazás.. lehet hogy a héten megcsinálom
reboot (törölt) 2012.04.03. 15:14:21
@nina:):
ezen már sokat gondolkoztam..., az ellenségeimnek sem kívánnék olyan testvéreket/barátokat, mint amilyenek jt-nál vannak...
tisztelet a kivételnek, de a szeretet helyett kéjes örömmel piszkálják, csinálják ki az embert...
egyetlen cikk sem buzdít erre senki... mégis az általános lelkület sokaknál kárörvendő, cseszegető...
valami nagyon el van rontva, ha a 'jó tanácsok' ellenére ilyen a végeredmény
aztán 'megvilágosodtam'
az általuk képviselt igazság egy félkarú óriás (szörnyszülött)
aki nem hiszi, érdemes kutatást végezni, hogy milyen tanácsok is látnak napvilágot a cikkekben
a tanács sokszor 'nagyjából jók', DE az arányok sokat mondóak!!
pl. sértő beszólások
oldalakat tudnak arról írni, hogy bocsássunk meg, viseljük el egymást, ne legyél túl érzékeny, meg a tökéletlenség, meg az ördög, meg minden, de ritkán írják oda, hogy nem legyél BUNKÓ, mert az nem a szellem/lélek gyümölcse !!! ne cseszegesd a testvéredet, mert bal lábbal keltél fel, vagy mert bunkónak szocializálódtál...
a tanács lényege enyhén szólva is kiegyensúlyozatlan: >>a sértett dolgozzon a béke érdekében<<
ez abnormális!!
ez a >>féloldalas abnormalitás<< jellemző az egész jt egyházra (viselkedés, tanítás, ítélkezés szempontjából is)
ezért (is) olyan gáz a végeredmény
ezért (is) olyan a lelkülete az egésznek, amilyen
ezen már sokat gondolkoztam..., az ellenségeimnek sem kívánnék olyan testvéreket/barátokat, mint amilyenek jt-nál vannak...
tisztelet a kivételnek, de a szeretet helyett kéjes örömmel piszkálják, csinálják ki az embert...
egyetlen cikk sem buzdít erre senki... mégis az általános lelkület sokaknál kárörvendő, cseszegető...
valami nagyon el van rontva, ha a 'jó tanácsok' ellenére ilyen a végeredmény
aztán 'megvilágosodtam'
az általuk képviselt igazság egy félkarú óriás (szörnyszülött)
aki nem hiszi, érdemes kutatást végezni, hogy milyen tanácsok is látnak napvilágot a cikkekben
a tanács sokszor 'nagyjából jók', DE az arányok sokat mondóak!!
pl. sértő beszólások
oldalakat tudnak arról írni, hogy bocsássunk meg, viseljük el egymást, ne legyél túl érzékeny, meg a tökéletlenség, meg az ördög, meg minden, de ritkán írják oda, hogy nem legyél BUNKÓ, mert az nem a szellem/lélek gyümölcse !!! ne cseszegesd a testvéredet, mert bal lábbal keltél fel, vagy mert bunkónak szocializálódtál...
a tanács lényege enyhén szólva is kiegyensúlyozatlan: >>a sértett dolgozzon a béke érdekében<<
ez abnormális!!
ez a >>féloldalas abnormalitás<< jellemző az egész jt egyházra (viselkedés, tanítás, ítélkezés szempontjából is)
ezért (is) olyan gáz a végeredmény
ezért (is) olyan a lelkülete az egésznek, amilyen
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 15:26:22
@reboot: húúú te hogy én ezen mennyit gondolkodtam. hogy miért van az, hogy míg az elméletben nem találni kivetnivalót, a gyakorlatban sok jehova tanuja rosszabb mint egy világi? (még vének is) keresem a kapcsolat hibáját az elmélet, és a gyakorlat között. Hányszor beszélünk a szellem gyümölcseiről....? de a hétköznapokban nyoma sincs.
Nεω 2012.04.03. 15:29:00
@bereabeli:
Kedves bereabeli!
Kérlek fogadd őszinte együttérzésemet. Egyelőre ennyit tudok hozzászólni a témához. Na, nem mintha nem volna mit mesélnem, de ez nálam a megrendülésnek már olyan szintje, amire csak úgy tudnék (érdemben) reagálni, ha követve őszinte példádat, kitálalnék részletekbe menően.
Ezt MÉG nem nem tehetem meg.
Ha úgy érzem, hogy bármi értelmeset tudok írni neked, vagy a témához, akkor még majd megteszem.
Áldást és Békét nektek!
Kedves bereabeli!
Kérlek fogadd őszinte együttérzésemet. Egyelőre ennyit tudok hozzászólni a témához. Na, nem mintha nem volna mit mesélnem, de ez nálam a megrendülésnek már olyan szintje, amire csak úgy tudnék (érdemben) reagálni, ha követve őszinte példádat, kitálalnék részletekbe menően.
Ezt MÉG nem nem tehetem meg.
Ha úgy érzem, hogy bármi értelmeset tudok írni neked, vagy a témához, akkor még majd megteszem.
Áldást és Békét nektek!
Nεω 2012.04.03. 15:39:33
@sefatias:
Ja igaz/érdekes lehet amit reboot ír, ha matekozunk pl. Bár véleményem szerint jóval egyszerűbb a dolog.
Szerintem felesleges a kiadványok tanácsadási struktúráját elemezni. Ha az összes Őrtorony átalakulna pozitívan ti.: csak arról írna, hogy neked van igazad a másik hülye, akkor se volna változás, mégpedig azért nem, mert (szerintem) nem ez a probléma gyökere.
Adhatnák a legjobb tanácsot is... a motiváció gyökre sosem a tanács (jó nem igaz teljesen, de alapvetően nem a tanács a motivációs erő).
Amikor csak publikálunk publikálunk... mondjuk mit hogyan kell élni (szeretet pl. KIMUTATNI !! szégyen !! )
szellemiségről papolunk (papolnak), ami legjobb esetben is csak ócska utánzata bármi Szellemből/től fakadónak/kimunkáltnak is. (ehhez a Bibliát is átírták!!)
Vannak jó EMBEREK meg rossz/nem egyenes gonosz EMBEREK a tanúk között is. Akiknek nem kell megmondani, mi emberi és mi nem. Vagy tudják, vagy nem.
Ami igazán tényező lehetne, az meg egyszerűen sem a papírjukon, de legfőképpen nem a kivitelezésben nincsen:
a Szellem munkája ami valóban jóra indítana.
De ez meg ugyanaz a gond, amivel minden topik kapcsán szembetalálom magam: Mózesi törvényeskedés kontra Krisztusi szabadság (bennünk élő lélek által). Erre kéne törekedniük...és max egy-két gyakorlati területet bemutatni, hogy mivel bántható meg a szellem.
De amit írnak, annak így egyszerűen semmi értelme, a fajsúlyozástól függetlenül.
Én így látom...
Ja igaz/érdekes lehet amit reboot ír, ha matekozunk pl. Bár véleményem szerint jóval egyszerűbb a dolog.
Szerintem felesleges a kiadványok tanácsadási struktúráját elemezni. Ha az összes Őrtorony átalakulna pozitívan ti.: csak arról írna, hogy neked van igazad a másik hülye, akkor se volna változás, mégpedig azért nem, mert (szerintem) nem ez a probléma gyökere.
Adhatnák a legjobb tanácsot is... a motiváció gyökre sosem a tanács (jó nem igaz teljesen, de alapvetően nem a tanács a motivációs erő).
Amikor csak publikálunk publikálunk... mondjuk mit hogyan kell élni (szeretet pl. KIMUTATNI !! szégyen !! )
szellemiségről papolunk (papolnak), ami legjobb esetben is csak ócska utánzata bármi Szellemből/től fakadónak/kimunkáltnak is. (ehhez a Bibliát is átírták!!)
Vannak jó EMBEREK meg rossz/nem egyenes gonosz EMBEREK a tanúk között is. Akiknek nem kell megmondani, mi emberi és mi nem. Vagy tudják, vagy nem.
Ami igazán tényező lehetne, az meg egyszerűen sem a papírjukon, de legfőképpen nem a kivitelezésben nincsen:
a Szellem munkája ami valóban jóra indítana.
De ez meg ugyanaz a gond, amivel minden topik kapcsán szembetalálom magam: Mózesi törvényeskedés kontra Krisztusi szabadság (bennünk élő lélek által). Erre kéne törekedniük...és max egy-két gyakorlati területet bemutatni, hogy mivel bántható meg a szellem.
De amit írnak, annak így egyszerűen semmi értelme, a fajsúlyozástól függetlenül.
Én így látom...
bereabeli 2012.04.03. 15:44:31
@reboot:
Amikor elkezdődött a kutatásunk, kezdtem mindenkinek mondani, hogy el kell kezdenünk az ellenség fejével gondolkodni. Sátán fejével gondolkodni ?? Igen, mert létezik neki egy olyan világa, melyről Magyarországon nem sok szó esik. De személyes tapasztalatból, és kapcsolataim révén is tudtam, hogy létezik egy ilyen jól szervezett, de gonosz háttér rendszere az Ördögnek. Kb 6--7 éve kutatom őket alaposan, és mostanra eléggé összeállt a kép, hogy mennyire abszurd : Brutálisan az. De nem csodálkozom rajta, mert tudjuk mi az egész játszma tétje, és neki senki, és semmi nem szent, és nem számít ! Majd írok erről is bővebben, mert minden kereszténynek mondott csoportot érint.
Van egy komoly dolog a Társulat életében, melyről nem sokat beszélnek, és kevesen tudnak. Ez a Shekina ügy. Erről majd küldök egy bővebb leírást, a lényeg annyi, hogy a Társulat a mai napig azt vallja, hogy a szövetség láda fedele felett Isten megjelenése volt a Shekina fény, mely szerintük egy szent és tiszta dolog így, és rész az imádatnak. A tény : ( most csak magvasan ) Shekina egy nagy hatalmú démonnak a neve, melyet a mai napig imádnak álkeresztény csoportok, és Szabadkőművesek is !! De ez egy emberhez "símuló" látszólag emberbarát démon, az imádóik szerint. ! Na de azt tanítani, hogy ez a démon jelenléte jelzi Jehova jelenlétét ?????!!!!! Ez rengeteg dolgot, történést, tanítást meg magyaráz !
Amikor elkezdődött a kutatásunk, kezdtem mindenkinek mondani, hogy el kell kezdenünk az ellenség fejével gondolkodni. Sátán fejével gondolkodni ?? Igen, mert létezik neki egy olyan világa, melyről Magyarországon nem sok szó esik. De személyes tapasztalatból, és kapcsolataim révén is tudtam, hogy létezik egy ilyen jól szervezett, de gonosz háttér rendszere az Ördögnek. Kb 6--7 éve kutatom őket alaposan, és mostanra eléggé összeállt a kép, hogy mennyire abszurd : Brutálisan az. De nem csodálkozom rajta, mert tudjuk mi az egész játszma tétje, és neki senki, és semmi nem szent, és nem számít ! Majd írok erről is bővebben, mert minden kereszténynek mondott csoportot érint.
Van egy komoly dolog a Társulat életében, melyről nem sokat beszélnek, és kevesen tudnak. Ez a Shekina ügy. Erről majd küldök egy bővebb leírást, a lényeg annyi, hogy a Társulat a mai napig azt vallja, hogy a szövetség láda fedele felett Isten megjelenése volt a Shekina fény, mely szerintük egy szent és tiszta dolog így, és rész az imádatnak. A tény : ( most csak magvasan ) Shekina egy nagy hatalmú démonnak a neve, melyet a mai napig imádnak álkeresztény csoportok, és Szabadkőművesek is !! De ez egy emberhez "símuló" látszólag emberbarát démon, az imádóik szerint. ! Na de azt tanítani, hogy ez a démon jelenléte jelzi Jehova jelenlétét ?????!!!!! Ez rengeteg dolgot, történést, tanítást meg magyaráz !
karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2012.04.03. 15:47:28
5 évig dolgoztam együtt egy testvérnővel egy munkahelyen, akivel példásan együtt tudtunk működni, mindig kisegítettük egymást, ha valamelyikőnk el volt maradva a munkájával. A többi kollega csak irígykedett ránk és azt mondták, hogy nekünk könnyű, mert JT-i vagyunk és nincs köztünk ezért vita.
Ilyenre is volt példa, de ezt nem mindenkivel lehetett volna megtenni.
Ilyenre is volt példa, de ezt nem mindenkivel lehetett volna megtenni.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 15:52:27
@Τιμόθεος: "Vannak jó EMBEREK meg rossz/nem egyenes gonosz EMBEREK a tanúk között is. "
én már évekkel ezelőtt átértékeltem a jó szellemiségű, és a rossz szellemiségű keresztény fogalmát. Azt hiszem csak jó ember, és rossz ember van. mert ismerek jó szellemiségű rossz embereket. meg rossz szellemiségű jő embereket. de a jó szellemiségű rossz embert szereti Isten? és a rossz szellemiségű jó embert?
én már évekkel ezelőtt átértékeltem a jó szellemiségű, és a rossz szellemiségű keresztény fogalmát. Azt hiszem csak jó ember, és rossz ember van. mert ismerek jó szellemiségű rossz embereket. meg rossz szellemiségű jő embereket. de a jó szellemiségű rossz embert szereti Isten? és a rossz szellemiségű jó embert?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 15:53:32
@karalabe4: igy van. én öt testvérrel dolgoztam együtt. de csak egyel lehetett normálisan.
Nεω 2012.04.03. 15:58:22
@bereabeli:
Durva! Nagyon érdekel a kutatásod eredménye.
Amióta kételkedem a szervezetben, penge élen táncol nálam. Sose tudtam oda csoportosítani, hogy itt is jó meg másutt is.
Végig úgy voltam vele, hogy vagy Istené, és minden más rossz, és ez a hibái ellenére, de akkor is jó (én meg rohadt gonosz elmémben romlott hitehagyott lettem), vagy a Sátán átverése az egész a maga világosságnak bemutatott aurájával.
Szabadkőművességről érdekes volt számomra a felismerés, hogy a JHVH is a kedvelt jelképeik között volt... (ami számomra ha többet nem is, de azt mindenképpen bizonyította, hogy a név magamra aggatása még nem tesz igaz vallássá sem).
Durva! Nagyon érdekel a kutatásod eredménye.
Amióta kételkedem a szervezetben, penge élen táncol nálam. Sose tudtam oda csoportosítani, hogy itt is jó meg másutt is.
Végig úgy voltam vele, hogy vagy Istené, és minden más rossz, és ez a hibái ellenére, de akkor is jó (én meg rohadt gonosz elmémben romlott hitehagyott lettem), vagy a Sátán átverése az egész a maga világosságnak bemutatott aurájával.
Szabadkőművességről érdekes volt számomra a felismerés, hogy a JHVH is a kedvelt jelképeik között volt... (ami számomra ha többet nem is, de azt mindenképpen bizonyította, hogy a név magamra aggatása még nem tesz igaz vallássá sem).
Nεω 2012.04.03. 16:00:18
@sefatias:
Igen. Erre mondtam, írtam, hogy szellemiség és Szellem (annak munkája, újjászülése stb) nagyon nem mindegy...
Vö: Júdás 19, 20 (REV) és ÚV, releváns versek.
Igen. Erre mondtam, írtam, hogy szellemiség és Szellem (annak munkája, újjászülése stb) nagyon nem mindegy...
Vö: Júdás 19, 20 (REV) és ÚV, releváns versek.
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 16:01:30
@Τιμόθεος: a múltkor voltam a kamanduli szerzetesek kolostorában. pont ugyanazokat a szabadkőműves jelképeket használták, mint russelék
reboot (törölt) 2012.04.03. 16:01:40
@sefatias:
akkor megfejelem még eggyel :)
a cikkek általában (nem a probléma kezelésre értem, az szerintem féloldalas, abnormális) próbálnak kiegyensúlyozottak lenni, ... próbálnak ...
pl. szórakozás
ha ébredjetek cikk jelenik meg, akkor szépen körüljárják a dolgot, milyen szükséges és felüdítő, és kitérnek a veszélyeire is - ezek nagyjából korrekt cikkek...
aztán jön egy őrtorony cikk a világgal kapcsolatban, és ott már nem finomkodnak "a világ és annak uralkodója az erkölcstelen szórakozást mozdítja előre"
na most mi marad meg KÖNNYEBBEN jt fejében?? egy komplett cikk a sokrétű bibliavarsekkel? vagy egy summás vezérgondolat??
szerintem az utóbbi
nekem ez is magyarázat arra, hogy a 'szép 'cikkek ellenére jt miért látnak szinte mindent fekete-fehérben (tisztelet a kivételnek, van)
akkor megfejelem még eggyel :)
a cikkek általában (nem a probléma kezelésre értem, az szerintem féloldalas, abnormális) próbálnak kiegyensúlyozottak lenni, ... próbálnak ...
pl. szórakozás
ha ébredjetek cikk jelenik meg, akkor szépen körüljárják a dolgot, milyen szükséges és felüdítő, és kitérnek a veszélyeire is - ezek nagyjából korrekt cikkek...
aztán jön egy őrtorony cikk a világgal kapcsolatban, és ott már nem finomkodnak "a világ és annak uralkodója az erkölcstelen szórakozást mozdítja előre"
na most mi marad meg KÖNNYEBBEN jt fejében?? egy komplett cikk a sokrétű bibliavarsekkel? vagy egy summás vezérgondolat??
szerintem az utóbbi
nekem ez is magyarázat arra, hogy a 'szép 'cikkek ellenére jt miért látnak szinte mindent fekete-fehérben (tisztelet a kivételnek, van)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 16:07:33
. A Shekina fény jelen volt a sátor és Salamon templomának a Legszentebbjében is. (Vö. 2Móz 25:21, 22.) [Heti bibliaolvasás; lásd w66 543. old. (angolban)]
Shekinah
Női angyal, a szabadság őre.
Mindig magadba van zárva, segít gyógyítani a testedet, lelkedet, spirituális erődet
Shekinah
Női angyal, a szabadság őre.
Mindig magadba van zárva, segít gyógyítani a testedet, lelkedet, spirituális erődet
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 16:09:48
@sefatias: az első az őrtoronyból, a második vmi vallás honlapjáról van
reboot (törölt) 2012.04.03. 16:11:52
@bereabeli:
ok, kíváncsian várom :) mondjuk grebber féle fordítás sztorija nekem sok mindent leleplezett a drága vt-tel kapcsolatban...
ok, kíváncsian várom :) mondjuk grebber féle fordítás sztorija nekem sok mindent leleplezett a drága vt-tel kapcsolatban...
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 16:16:17
@reboot: hát igen...ott nekem is leesett az állam
reboot (törölt) 2012.04.03. 16:22:49
@karalabe4:
Gyanítom ez nem feltétlenül jt érdeme, hanem ti ilyenek vagytok alapból.
Vagy előtte civakodos voltál és jt tanításai jobb emberré, nővé tettek titeket? :)
Gyanítom ez nem feltétlenül jt érdeme, hanem ti ilyenek vagytok alapból.
Vagy előtte civakodos voltál és jt tanításai jobb emberré, nővé tettek titeket? :)
reboot (törölt) 2012.04.03. 16:33:08
@Τιμόθεος:
:)
"Ha az összes Őrtorony átalakulna pozitívan ti.: csak arról írna, hogy neked van igazad a másik hülye, akkor se volna változás"
Az általad vázolt verzió is >>féloldalas abnormalitás<< lenne :) nyilván nem oldaná meg a dolgokat.
A matek meg az egyik leghasznosabb dolog amivel valaha is találkoztam. ;) úgyhogy ne tessék itt leszólni :)
A többivel teljesen egyet értek.
Fajsúlyos tévedések vannak a szellemisége van vagy a van benne szellem c. részeknél.
:)
"Ha az összes Őrtorony átalakulna pozitívan ti.: csak arról írna, hogy neked van igazad a másik hülye, akkor se volna változás"
Az általad vázolt verzió is >>féloldalas abnormalitás<< lenne :) nyilván nem oldaná meg a dolgokat.
A matek meg az egyik leghasznosabb dolog amivel valaha is találkoztam. ;) úgyhogy ne tessék itt leszólni :)
A többivel teljesen egyet értek.
Fajsúlyos tévedések vannak a szellemisége van vagy a van benne szellem c. részeknél.
bereabeli 2012.04.03. 16:39:42
@sefatias:
Ügyes vagy. Ami miatt ez alapvetően baj, hogy Jehova jelenlétét egy démon jelenlétének tulajdonítani, azt jelenti, hogy ott nem a Szent Szellem van jelen, hanem a Shekina démon, és ha így be van hívva a Szervezetbe, akkor az bizony jelen is lesz mindenütt, ahol a Szervezet jelen van. A démoni jelenlét kizárja a Szellem gyümölcsének megnyilvánulását. Persze ez nem jelent állandó marakodást, de ha "helyzet" van, akkor bizony minden zsákból "bújik a szög" kifelé rendesen ám !!
Másik baj, hogy ezzel a tanítással a Társulat elköveti a Szent szellem káromlását is, mert tudatosan démonnak tulajdonítja, ami isteni szentség, és így vakít. Nem gondoljuk, hogy ez a tudatlanság műve a Vezető Testület részéről !
Ahhoz, hogy ezt leírják, kutatni kellett, dönteni kellett, mégpedig több lépcsőben. Ez szándékos dolog, nem fogható a "gyenge világosságra", vagy a tökéletlenségre ! Nálam ez volt az egyik legnagyobb biztosíték kiverés, miután ezt így átgondoltam lassan, alaposan !!
Ügyes vagy. Ami miatt ez alapvetően baj, hogy Jehova jelenlétét egy démon jelenlétének tulajdonítani, azt jelenti, hogy ott nem a Szent Szellem van jelen, hanem a Shekina démon, és ha így be van hívva a Szervezetbe, akkor az bizony jelen is lesz mindenütt, ahol a Szervezet jelen van. A démoni jelenlét kizárja a Szellem gyümölcsének megnyilvánulását. Persze ez nem jelent állandó marakodást, de ha "helyzet" van, akkor bizony minden zsákból "bújik a szög" kifelé rendesen ám !!
Másik baj, hogy ezzel a tanítással a Társulat elköveti a Szent szellem káromlását is, mert tudatosan démonnak tulajdonítja, ami isteni szentség, és így vakít. Nem gondoljuk, hogy ez a tudatlanság műve a Vezető Testület részéről !
Ahhoz, hogy ezt leírják, kutatni kellett, dönteni kellett, mégpedig több lépcsőben. Ez szándékos dolog, nem fogható a "gyenge világosságra", vagy a tökéletlenségre ! Nálam ez volt az egyik legnagyobb biztosíték kiverés, miután ezt így átgondoltam lassan, alaposan !!
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 16:41:50
@bereabeli: de honnan szedték ezt a shekina fényt? nincs is benne a bibliában? hogy kapcsolták ide? és minek?
Nεω 2012.04.03. 16:45:46
@reboot:
"Ha az összes Őrtorony átalakulna pozitívan ti.: csak arról írna, hogy neked van igazad a másik hülye, akkor se volna változás"
Ez a túlzás szándékos (egyben lehetetlen is) volt. De gondolom rájöttél te is...
Ja... igazad van. Nem akartam leszólni a matekot*.. bocsi:-) ha így jött ki...
De a szellem munkájához nem sok köze van/lenne; HA volna olyan tanúéknál akár nyomtatott akár (inkább) élő formában.
Az, hogy éppen milyen/melyik antiszociális és/vagy 'abnormális' irányultság a mérvadó a kiadványokban, nos... az nyilván semmit nem old/hat meg...
* kifejetetten hasznos (nekünk is), ha a a sok statisztikai kamut akarjuk nevesíteni... (háborúk, földrengések, növekedés stb...mindez leellenőrizhető... kiszámolható...
"Ha az összes Őrtorony átalakulna pozitívan ti.: csak arról írna, hogy neked van igazad a másik hülye, akkor se volna változás"
Ez a túlzás szándékos (egyben lehetetlen is) volt. De gondolom rájöttél te is...
Ja... igazad van. Nem akartam leszólni a matekot*.. bocsi:-) ha így jött ki...
De a szellem munkájához nem sok köze van/lenne; HA volna olyan tanúéknál akár nyomtatott akár (inkább) élő formában.
Az, hogy éppen milyen/melyik antiszociális és/vagy 'abnormális' irányultság a mérvadó a kiadványokban, nos... az nyilván semmit nem old/hat meg...
* kifejetetten hasznos (nekünk is), ha a a sok statisztikai kamut akarjuk nevesíteni... (háborúk, földrengések, növekedés stb...mindez leellenőrizhető... kiszámolható...
bereabeli 2012.04.03. 16:57:07
@sefatias:
Erről fogom küldeni az anyagot nem sokára, mert a háttér rendszer kutatása és az Őrtorony Társulat múltja sok közös szálat hozott a felszínre, nem lehet jobban rövidíteni a kérdést, mert csak akkor lesz világos, ha megvan a teljes kép az ügyben.
Ehhez most így röviden még annyit tudok mondani, hogy arra is rájöttünk, hogy a Társulatot azért hozták létre bizonyos "kezek", és azért tartják fent, mert Sátán így biztosítja a saját rendszerén belül egy hamis, de "látszólag kizárólagos keresztény igazságot" kínáló szerveztet létezését, arra az emberi vágyra válaszul, hogy kell egy igaz hit, igaz vallás, azaz az igazság keresés belénk ültetett vágyának kielégítése céljából lett a Társulat megszerkesztve. Ezért mondta Dr.Kent Hovind professzor, hogy a Tanúk alapvetően rendes, de SÚLYOSAN BECSAPOTT emberek !!
Erről fogom küldeni az anyagot nem sokára, mert a háttér rendszer kutatása és az Őrtorony Társulat múltja sok közös szálat hozott a felszínre, nem lehet jobban rövidíteni a kérdést, mert csak akkor lesz világos, ha megvan a teljes kép az ügyben.
Ehhez most így röviden még annyit tudok mondani, hogy arra is rájöttünk, hogy a Társulatot azért hozták létre bizonyos "kezek", és azért tartják fent, mert Sátán így biztosítja a saját rendszerén belül egy hamis, de "látszólag kizárólagos keresztény igazságot" kínáló szerveztet létezését, arra az emberi vágyra válaszul, hogy kell egy igaz hit, igaz vallás, azaz az igazság keresés belénk ültetett vágyának kielégítése céljából lett a Társulat megszerkesztve. Ezért mondta Dr.Kent Hovind professzor, hogy a Tanúk alapvetően rendes, de SÚLYOSAN BECSAPOTT emberek !!
Nεω 2012.04.03. 17:05:19
@bereabeli: @sefatias:
Én is. Nem is kicsit. Sok gondolatom van ezzel kapcsolatban..
De majd akkor aa kapcsolódó írás alatt kifejtem őket.
T.
Én is. Nem is kicsit. Sok gondolatom van ezzel kapcsolatban..
De majd akkor aa kapcsolódó írás alatt kifejtem őket.
T.
reboot (törölt) 2012.04.03. 17:06:15
@Τιμόθεος:
tudom én :) csak kicsit ráraktam, hogy népszerűsítsem a matekot :D
tudom én :) csak kicsit ráraktam, hogy népszerűsítsem a matekot :D
vakulencsuk matróz 2012.04.03. 17:41:22
Júj,ez a kritikus hangvétel a szerető testvérekről.:)Amúgy nem hallottátok a közkeletű mondást?Szeresd a testvéreket Jehováért,a legtöbbet másért úgysem lehet...
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 17:45:47
@vakulencsuk matróz: jéééé. ezt már én is megfogalmaztam :)
vakulencsuk matróz 2012.04.03. 17:51:52
@sefatias: Ezt a mondász speciel egy elöadásban hallottuk.Persze viccesen,mindenki kacarászott rajta.De senki nem akadt ki,hogy micsoda dolog ilyet mondani...
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.04.03. 17:53:12
ez a mai blogozás érzelmileg padlóra küldött
answers 2012.04.03. 17:59:59
Kedves bereabeli, a történeted sajnos nemcsak hogy nagyon szomorú, de a legszomorúbb benne, hogy nem egyedi.
Sok-sok évvel ezelőtt a férjemet is "kicsinálták" az akkori gyülekezetünk vénei. Olyan helyzetbe került a családunk, hogy érzelmi támogatásra és megértésre lett volna szükségünk, de ehelyett megvonták tőle a kisegítőszolgai kinevezését, annak ellenére, hogy semmi helytelent nem tett. Ez az igazságtalanság annyira padlóra küldte, hogy utána már soha nem tudott magához térni szellemileg. Évekkel később még szent szellem elleni bűnnel is megvádolták!! Hallottatok már ilyet? Merték venni maguknak a felhatalmazást, hogy ők eldöntsék egy testvérükről, hogy az szent szellem elleni bűnt követett el. Persze, mire bíróira került a dolog, valaki felvilágosíthatta őket, hogy ilyennel nem lehet senkit megvádolni, úgy hogy más nevet adtak a gyereknek, de teljesen nyilvánvaló volt, hogy a bíróinak egyetlen célja volt, hogy kiközösíthessék a férjemet. Egy jóindulatú vén ismerősünk egy másik gyülekezetből elmondta neki, hogy viselkedjen és mit mondjon a bíróin, így megúszta a kiközösítést, de aztán szép lassan elmaradt a gyülekezetből. Olyan csalódások érték, amik rossz hatással voltak sajnos a személyiségére is. Mindenkivel szemben gyanakvóvá és bizalmatlanná vált, és a Biblia olvasását is abbahagyta.
Isten áldását kívánom az életetekre!
Sok-sok évvel ezelőtt a férjemet is "kicsinálták" az akkori gyülekezetünk vénei. Olyan helyzetbe került a családunk, hogy érzelmi támogatásra és megértésre lett volna szükségünk, de ehelyett megvonták tőle a kisegítőszolgai kinevezését, annak ellenére, hogy semmi helytelent nem tett. Ez az igazságtalanság annyira padlóra küldte, hogy utána már soha nem tudott magához térni szellemileg. Évekkel később még szent szellem elleni bűnnel is megvádolták!! Hallottatok már ilyet? Merték venni maguknak a felhatalmazást, hogy ők eldöntsék egy testvérükről, hogy az szent szellem elleni bűnt követett el. Persze, mire bíróira került a dolog, valaki felvilágosíthatta őket, hogy ilyennel nem lehet senkit megvádolni, úgy hogy más nevet adtak a gyereknek, de teljesen nyilvánvaló volt, hogy a bíróinak egyetlen célja volt, hogy kiközösíthessék a férjemet. Egy jóindulatú vén ismerősünk egy másik gyülekezetből elmondta neki, hogy viselkedjen és mit mondjon a bíróin, így megúszta a kiközösítést, de aztán szép lassan elmaradt a gyülekezetből. Olyan csalódások érték, amik rossz hatással voltak sajnos a személyiségére is. Mindenkivel szemben gyanakvóvá és bizalmatlanná vált, és a Biblia olvasását is abbahagyta.
Isten áldását kívánom az életetekre!
vakulencsuk matróz 2012.04.03. 18:09:57
@answers: Szomorú történet,és nem hogy nem egyedi,de inkább általános.Bárhol kapirgáljuk meg a felszint,csakúgy özönlenek ezek a sztorik.
reboot (törölt) 2012.04.03. 20:24:04
@vakulencsuk matróz:
"senki nem akadt ki,hogy micsoda dolog ilyet mondani..."
Mindenki tudta, hogy igaz...
"senki nem akadt ki,hogy micsoda dolog ilyet mondani..."
Mindenki tudta, hogy igaz...
poti lala 2012.04.03. 22:44:31
Sziasztok. Még keveset írtam, egyelőre sokat olvasok. Megdöbbentőek a történetek. És szinte a gondolataimat fogalmazzátok meg.
Miért van az, hogy néha azt érzi az ember, hogy sok világi, jobb, mint sok tanú? Hogy Tanú barátot gyakorlatilag lehetetlen találni? Hogy hányan, de hányan - és én is - kimondtam már, hogy 'tanúval együtt dolgozni - soha többet'. Hát jól van ez így?
Hogy a kedvességnek nevezett valami a gyülekezetben legtöbbször kimerül a 'szeeervusz'- ban és egy kézfogásban? Olyan kézfogásban, amikor kezet nyújtanak, aztán közben rád se néznek, már másvalakivel beszélnek?
Amikor nézem a kiadványokban a társas összejövetelek fotóit, mindenki boldog - hát voltam ilyenen, de azt én szerveztem. Szóval hogy is van ez?
Kezdem nem érteni ezt az egészet.
Csak még annyi, SZKI-t végeztem. És ha valamit belém neveltek az az, hogy a SZERVEZET mindenek előtt. A szervezet lett a bálvány a Biblia helyett.
Miért van az, hogy néha azt érzi az ember, hogy sok világi, jobb, mint sok tanú? Hogy Tanú barátot gyakorlatilag lehetetlen találni? Hogy hányan, de hányan - és én is - kimondtam már, hogy 'tanúval együtt dolgozni - soha többet'. Hát jól van ez így?
Hogy a kedvességnek nevezett valami a gyülekezetben legtöbbször kimerül a 'szeeervusz'- ban és egy kézfogásban? Olyan kézfogásban, amikor kezet nyújtanak, aztán közben rád se néznek, már másvalakivel beszélnek?
Amikor nézem a kiadványokban a társas összejövetelek fotóit, mindenki boldog - hát voltam ilyenen, de azt én szerveztem. Szóval hogy is van ez?
Kezdem nem érteni ezt az egészet.
Csak még annyi, SZKI-t végeztem. És ha valamit belém neveltek az az, hogy a SZERVEZET mindenek előtt. A szervezet lett a bálvány a Biblia helyett.
Nεω 2012.04.03. 23:25:48
@poti lala:
Tyűűű te egy SZKÍTA vagyol? Wow. Azok nagyon ügyes sok oldalúan képzett emberek:-) jó nem gúnyolódom (veled semmiképpen, max a dicsőséges intézménnyel). Te rendesnek és őszintének tűnsz. Kíváncsi lennék mikor végezted, de nem merem megkérdezni...
Amúgy tökéletesen egyetértek veled... egy pici módosítással:
A szervezet szerintem nem a Biblia, hanem Krisztus helyére lépett... a Bibliát szimplán átírta... és annak végső interpretátorává tette magát...
T.
Tyűűű te egy SZKÍTA vagyol? Wow. Azok nagyon ügyes sok oldalúan képzett emberek:-) jó nem gúnyolódom (veled semmiképpen, max a dicsőséges intézménnyel). Te rendesnek és őszintének tűnsz. Kíváncsi lennék mikor végezted, de nem merem megkérdezni...
Amúgy tökéletesen egyetértek veled... egy pici módosítással:
A szervezet szerintem nem a Biblia, hanem Krisztus helyére lépett... a Bibliát szimplán átírta... és annak végső interpretátorává tette magát...
T.
nina:) 2012.04.04. 08:57:51
@reboot: Szia! sokszor gondoltam arra hogy mi lett volna ha utánna odamentem volna a férjhez,és megkérdeztem volna hogy tudod-e hogy kedves feleséged mit mondott nekem?Mi lenne ha tudnák hogy a sokszor nagggyon-naggyon alázatos feleségük egy harapós kígyó.Persze tisztelet a kivételnek mert sokakat szerettem.Tudod júliusban lesz két éve hogy elkülönültünk,és akkor még csak egy-két ember volt a JT-blogon.Aztán egyszer írtam egy hozzászólásban hogy mi lenne ha megszólalnának mások is,aztán valóra vált álmom, itt vagytok annyian akik vének voltatok.Ez megerősít abban hogy nem egyedi a dolog hogy elintéznek tönkretesznek családokat.
Ennek nem így kellene működnie .Megtanultuk a leckét:soha senki nem szólhat bele az életünkbe és nem tartozunk egy közösséghez sem.
Ennek nem így kellene működnie .Megtanultuk a leckét:soha senki nem szólhat bele az életünkbe és nem tartozunk egy közösséghez sem.
reboot (törölt) 2012.04.04. 10:37:57
@nina:):
mi lett volna?? hát kaptál volna a fejedre, hogy miket beszélsz a vén testvér feleségéről...
az ilyen típusú embereknél - és itt a testvérnőket is beleértem - csak a kölcsönös zsarolással lehet békében lenni... egyfajta bűnszövetség... tudom... férfi létemre :)
ja, de egyébként a vének között is így megy, ha nagyon 'együtt bólogatók', akkor tuti, hogy tudnak egymás szennyeséről, ami miatt szépen le is lehetne váltani őket, de nem, mert működik a bűnszövetség :)
kérem nem levonni azt a következtetést, hogy biztos én is... , mert hát honnan máshonnan tudhatnám...
mi lett volna?? hát kaptál volna a fejedre, hogy miket beszélsz a vén testvér feleségéről...
az ilyen típusú embereknél - és itt a testvérnőket is beleértem - csak a kölcsönös zsarolással lehet békében lenni... egyfajta bűnszövetség... tudom... férfi létemre :)
ja, de egyébként a vének között is így megy, ha nagyon 'együtt bólogatók', akkor tuti, hogy tudnak egymás szennyeséről, ami miatt szépen le is lehetne váltani őket, de nem, mert működik a bűnszövetség :)
kérem nem levonni azt a következtetést, hogy biztos én is... , mert hát honnan máshonnan tudhatnám...
nina:) 2012.04.04. 10:58:53
@reboot: Kaptam volna biztos két szárnyat hogy kellően tudjak röpülni!De ez így jó,megtapasztaltam a mélység bugyrait ,sokat tanultam belőle.A régi énem biztos elküldte volna melegebb éghajlatra,csak az akkori énem nem tudta mert féltem .Ma már más lenne a helyzet.
Nεω 2012.04.04. 15:04:40
@nina:):
Szia!
Azt tapasztalom, hogy mindkét nem megsínyli a teokratikus átalakulást, és nemhogy betöltenék az (eredeti) Isten adta női/férfi szerepüket, de éppen kifordulnak abból. A férfi egy idő után nem tarja nőnek, a nő meg férfinak a párját ("felemás igában" meg aztán végképp ez a jellemző tapasztalatom).
A (teokratikus nő) 'önmaga teljes alávetésével tanul', és kérdeznie se szabad, maximum elszenvedni a megaláztatást. (Persze létezik a másik véglet is szervezeten belül, ahol éppen hogy üvöltözik, és semmi nőiesség nem marad már benne, férje meg egy papucs lesz).
És aztán ott vannak a teokrata férfiak, akik az alázatoskodás iskoláját kezdik meg, amint elkezdik 'felhasználni őket'...(felolvasás, ksz, vén stb). A végén pedig egy igába fognak (akár most házasodik, akár volt már eddig egy normális házassága mielőtt tanú lett) két önmagából kifordított emberkét...
@reboot:
A te szuper meglátásaidat (a súlyozott +/- W tanácsokkal kapcsolatban) ezen a ponton tudom beágyazni a történetbe (nem a szellem munkája helyett fellépő gyenge mutatvány...), hanem tudatos átnevelés, ami mellesleg a "jó tanács" érzetét biztosítja...
Azt gondolom, hogy egy átlag feletti IQ-val bíró embernek is évtizedekben mérhető, mire fokozatosan lesesnek a tantuszok. A tanúság 4 szakaszáról készülő (egyéni okoskodásomat:-)) majd közlöm, ha végre lesz időm befejezni.
Á. B.
Szia!
Azt tapasztalom, hogy mindkét nem megsínyli a teokratikus átalakulást, és nemhogy betöltenék az (eredeti) Isten adta női/férfi szerepüket, de éppen kifordulnak abból. A férfi egy idő után nem tarja nőnek, a nő meg férfinak a párját ("felemás igában" meg aztán végképp ez a jellemző tapasztalatom).
A (teokratikus nő) 'önmaga teljes alávetésével tanul', és kérdeznie se szabad, maximum elszenvedni a megaláztatást. (Persze létezik a másik véglet is szervezeten belül, ahol éppen hogy üvöltözik, és semmi nőiesség nem marad már benne, férje meg egy papucs lesz).
És aztán ott vannak a teokrata férfiak, akik az alázatoskodás iskoláját kezdik meg, amint elkezdik 'felhasználni őket'...(felolvasás, ksz, vén stb). A végén pedig egy igába fognak (akár most házasodik, akár volt már eddig egy normális házassága mielőtt tanú lett) két önmagából kifordított emberkét...
@reboot:
A te szuper meglátásaidat (a súlyozott +/- W tanácsokkal kapcsolatban) ezen a ponton tudom beágyazni a történetbe (nem a szellem munkája helyett fellépő gyenge mutatvány...), hanem tudatos átnevelés, ami mellesleg a "jó tanács" érzetét biztosítja...
Azt gondolom, hogy egy átlag feletti IQ-val bíró embernek is évtizedekben mérhető, mire fokozatosan lesesnek a tantuszok. A tanúság 4 szakaszáról készülő (egyéni okoskodásomat:-)) majd közlöm, ha végre lesz időm befejezni.
Á. B.
CicaMica 2012.04.22. 20:47:32
Felcsillant a szem, mert lajos a mi gyülekezetünkben is volt köf, mikor még jártam én is...
Utolsó kommentek