EXJT BLOG
A szabadkőművesség által irányított Jehova Tanúi Egyház
2014.08.17. 11:36 | Johnny Joker | 29 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr836610805
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Springmeier interjúja 2014.08.17. 19:21:38
Igyekeztem ellenállni a pár napja tartó ösztönzésnek, de nem sikerült. Muszáj újra írnom valamit a magát Springmeier néven nevező embernek, a pár napja elérhetővé tett, magyar felirattal is ellátott interjújára. Azért is, mert kiderül belőle, hogy men...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.08.17. 12:50:46
@Ruzsa Söndör: Nem a mi munkánk, de nagyon érdekes szerintem. Ha elosztod kettővel, még akkor is durva.
Nεω 2014.08.17. 16:48:24
@Johnny Joker:
Azt hittem ezt a C. T. Russes bricky man volt e témát már egyszer véglegesen tisztáztuk...
Annyi összeesküvés van már minden témában, hogy az ember ki se lát belőlük.
Véleményem szerint jobba tények talaján maradni (ami 100% dokumentálható, bizonyítható).
Azt hittem ezt a C. T. Russes bricky man volt e témát már egyszer véglegesen tisztáztuk...
Annyi összeesküvés van már minden témában, hogy az ember ki se lát belőlük.
Véleményem szerint jobba tények talaján maradni (ami 100% dokumentálható, bizonyítható).
kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2014.08.17. 18:47:21
Egy érdekes részlet amire említést is tesz a film,hogy Russell Halloween-kor halt meg.
Még mielőtt láttam volna ezt a filmecskét pont ezen is agyaltunk itthon,hogy miként lehetséges egy ekkora véletlen?
Én arra gondoltam,hogy C.T.Russellnek akkor valamilyen okból kifolyólag halnia kellett.
Szóval nem spontán elhalálozás volt.
Akkoriban komolyan betartották a szabadkőművesek a 'vétségek' megtorlását.Talán Ő is rossz fát tett a tűzre a páholyon belül? Talán.
Még mielőtt láttam volna ezt a filmecskét pont ezen is agyaltunk itthon,hogy miként lehetséges egy ekkora véletlen?
Én arra gondoltam,hogy C.T.Russellnek akkor valamilyen okból kifolyólag halnia kellett.
Szóval nem spontán elhalálozás volt.
Akkoriban komolyan betartották a szabadkőművesek a 'vétségek' megtorlását.Talán Ő is rossz fát tett a tűzre a páholyon belül? Talán.
l.gabi 2014.08.17. 19:18:05
@Johnny Joker: meghallgattam, de hiába osztom kettővel, durvának durva, csak nagyon könnyen cáfolható. Rengeteg kettővel osztás után maradna csak 1-1 olyan kijelentése, ami közel áll a tényekhez.
Például azt mondja, hogy a B’nai B’rith elnökeként Frank Goldman segítette az Őrtorony Társulat alapítását. Goldman 1947 és 1950 között volt a B’nai B’rith elnöke és 1891-1965 között élt.
Az összes állítása kb. ilyen kategória, nehéz komolyan venni a bankrabló uraságot.
A kisfilmnek örülök, mert még nem hallottam Springmeiert nyilatkozni, csak a könyvét olvastam.
Például azt mondja, hogy a B’nai B’rith elnökeként Frank Goldman segítette az Őrtorony Társulat alapítását. Goldman 1947 és 1950 között volt a B’nai B’rith elnöke és 1891-1965 között élt.
Az összes állítása kb. ilyen kategória, nehéz komolyan venni a bankrabló uraságot.
A kisfilmnek örülök, mert még nem hallottam Springmeiert nyilatkozni, csak a könyvét olvastam.
kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2014.08.17. 20:29:21
Hát nagyon érdekes volt ez a cikk,...remélem ezek után az én 'kockás padlóm' sem tűnik annyira meredeknek :)
Oswald Spengler 2014.08.17. 20:41:34
Igazából Gabival értek egyet ebben a kérdésben.
Kicsit összeesküvés-elmélet szagú az egész, bár nyilván vannak benne valós tények is.
Kicsit összeesküvés-elmélet szagú az egész, bár nyilván vannak benne valós tények is.
Egy_nick 2014.08.18. 15:37:08
Lehetségesnek tartom, hogy Russell szabadkőműves volt, de ez nincs ellentétben JT tanításával. Ugyanis ha még okkult szimbólumokat is használtak, ma már nem használnak, és ez lényegében a beleillik a "teljes délig" való megvilágosodás elméletébe. Sőt: minél sötétebb volt a múlt, annál inkább kidomborodik a jelenlegi előrehaladás (megtisztulás). Másrészről Hitlernek a filmben említett tervét JT-vel kapcsolatban (hogy orosz vallássá teszi), egyszerűen nevetségesnek tartom. Sok mindent hallottam, de ilyen marhaságot még nem.
KMZ_hyperion 2014.08.18. 17:14:19
Jajj de kis konteós lett ez a videóösszeállítás. Ha még kitalálják, hogy JT a háttérhatalom eszköze a világuralmi terveikhez, hogy beelőzzék a gyíkember-inváziót, akik a HAARP eszközökkel módosítják a tudatot, akkor már teljesen helyrekerül a kép:))))
leslie07 2014.08.18. 18:37:30
@KMZ_hyperion: Nem feltétlenul kell tudni a tanúknak arról, hogy a szervezetet irányító,
és tanítását eldonto oskovuletek, mint Fred Franz, aki majdnem száz éves koráig meghatározta az szervezet ideologiáját honnan volt támogatva.
Nem elhivásom megkérdojelezni, ill. megerosíteni a viden elhagzottak szavahihetoségét.
Egy azoban tény, hogy az Ortorony bálványszervezet Frederik Franz által tartotta a kapcsolatot a Rhodoszi alapítvánnyal, ahhonnan érkezett anyagi támogatás a szervezethez.
és tanítását eldonto oskovuletek, mint Fred Franz, aki majdnem száz éves koráig meghatározta az szervezet ideologiáját honnan volt támogatva.
Nem elhivásom megkérdojelezni, ill. megerosíteni a viden elhagzottak szavahihetoségét.
Egy azoban tény, hogy az Ortorony bálványszervezet Frederik Franz által tartotta a kapcsolatot a Rhodoszi alapítvánnyal, ahhonnan érkezett anyagi támogatás a szervezethez.
leslie07 2014.08.18. 18:45:23
@Oswald Spengler: Gabi elsosorban Russell szabadkomuvességére keresett bizonyítékokat.
A szurke eminenciát Frederik Franzot és Rutherfordot szabadkomuvesség érintetségébol tudtommal még nem vesézte ki.
Vagy lehet hogy tévedek?
Mindenesetre a spiritiszta tanokhoz való gorcsos ragaszkodás a felso irányítás részérol gyanussá teszi a szervezet legfelsobb vezetésének az érintettségét keresztény ellenes tanokat hirdeto más spiritiazta szervezetekhez. A videon is meg lett említve egynéhány szabadkomuves személy neve, akik bizonyítottan kapcsolatban voltak
Russellel, Rutherforddal és Frederik Franz-zal.
A szurke eminenciát Frederik Franzot és Rutherfordot szabadkomuvesség érintetségébol tudtommal még nem vesézte ki.
Vagy lehet hogy tévedek?
Mindenesetre a spiritiszta tanokhoz való gorcsos ragaszkodás a felso irányítás részérol gyanussá teszi a szervezet legfelsobb vezetésének az érintettségét keresztény ellenes tanokat hirdeto más spiritiazta szervezetekhez. A videon is meg lett említve egynéhány szabadkomuves személy neve, akik bizonyítottan kapcsolatban voltak
Russellel, Rutherforddal és Frederik Franz-zal.
teremtett ember 2014.08.18. 19:38:57
Talán tényleg volt valami közük a szabadkőművesekhez, mivel Russel síremlékén vannak ilyen szimbólumok. Hogy manapság mi a helyzet, jó kérdés. Nem fogják senkinek az orrára kötni. Bár egy bizonyos Michael T. egészen bizonyos e felől. Csodálkozom, hogy itt ő sosem mommentel
teremtett ember 2014.08.18. 19:41:36
Azt akartam írni: kommentel. Elnézést kérek a hibáért!
leslie07 2014.08.19. 06:06:57
@Oswald Spengler: leslie07 2014.08.19. 05:55:33
Kedves Gabi! Én sem állítom, hogy vannak bizonyítékok, írásos dokumentumok arra nézve, hogy az Ortorony szervezet alapító tagjai,
a Russel család szabadkomuves tagságági viszonyban volt.
Ezt még Conley bankárra sem tudom rábizonyítani, akirol koztudott, hogy az O pénze kellett ahhoz, hogy a Russel család beindítsa a konyvek nyomtatását, majd azokból az értékesítés során profitáljon.
Egy azonban biztos.
Russell tollából és agyából kipattantak olyan írástanulmányok, amelyek spiritiszta toltésuek.Ezeket a tanulmányokat olyan szimbólumok díszítik,
amelyeket a szabadkomuvesek berkein belul fel lehet lelni .
Nem lehet figyelmen kivul hagyni azt a tényt sem,hogy Russel maga is spiritiszta gyakorlatokat folytatott, amikor megbuvolte a búzát, hogy az jobban teremjen. Mivel nem beszélem az angol nyelvet és a magyaron kívul csak szlovákul beszélek, ezért nem tudom magam belevetni egy kutatásba, ami az idok távlatából talán lehetetlen vállalkozásnak is tunhet. Tudniillik a kozvetlen bizonyítékok az idok során elveszhettek,
vagy eltuttethették oket.
Gondoljunk csak arra, hogy Russellt , sot az Ortorony szervezetet még Russell idejében bírálták a szabadkomuves jelképek használata miatt.
Ennek ellenére Russell, sot még Rutherford is ragaszkodott évekkel Russell halála után is ezekhez a szimbólumokhoz.Senki sem gondolhatja komolyan, hogy akár Russell, akár Rutherford, vagy az Ortorony szervezetet a háttérben meghúzódva irányító Frederik Franz ne tudta volna, hogy ezek a szimbólumok szabadkomuvességgel vannak kapcsolatban.
Ezért mivel kozvetlen bizonyítékokkal nem rendelkezem használnom kell
az életem során a bírósági eljárások esetében használt bizonyítási módszereket pld. a kozvetett bizonyítási eljárást, de nem utolsó sorban a rámutató magatartást, tudniillik a kozvetlen bizonyítékok vagy nem léteztek, vagy idoben eltuntették oket az érintettek a számos kritika miatt,vagy léteznek, de rejtve vannak a nem beavatottak számára, még akkor is ha olyan alapos , korultekinto kutató,mint te vagy kedves Gabi.
Nos a kozvetett bizonyítékok lehetnek a Russell kornyezetében megforduló emberek beszámolói.Például valamikor évekkel ezelott
rátaláltam az interneten egy beszámolóra, hogy Russell nem csak a búzát tudta bubájjolni, de állítólag volt egy "csodakesztyuje" is, amit csoda általi gyógyításkor szokott felhúzni. Nem tudtam utánna járni e beszámoló szavahihetoségének, de a búza bubájolásának cselekménye,-amit tudjuk,
hogy bizonyítható , hisz bírósági perekhez is vezetett - hihetové tette számomra a torténetet.
Ilyen kozvetett bizonyíték a piramisokból való jóslás,az azokból származó
bálványszimbólumoknak (kétszárnyú nap a két kobrakígyóval, ami szabadkomuves szimbólum is) a használata.
Kozvetett bizonyíték lehet szabadkomuvesekkel való kozeli, baráti kapcsolat.Szabadkomuves elvek propagálása stb.
Ezeket a kozvetett bizonyítékokat nevezhetjuk rámutató magatartásnak is a jog nyelvén.
A videók , amelyek papcsán elokerult nálad ismét ez a szabadkomuvesség téma lehet, hogy nem bizonyítják Az Ortorony szervezet vezéralakjainak
szavbadkomuves tagságát. De a fo témájuk nem is ez, hanem elsosorban az, ha irányították, ill. irányítják-e az OT szervezetet a szabadkomuvesek
ill. jutattak-e anyagi támogatást valaha a szervezet mukodéséhez.
A másik fontos kérdés, ha ha nyujtott-e, ill. nyujt-e az OT szervezet olyan ellenszolgáltatást, mint a keresztény vallások irányti nyilt támadások:a Szentírásban osszafoglat Istenrol alkotott kép eltorzítása.
Krisztusnak a Megváltó Istennek a gyalázása, A Sotétség birodalma fejedelmeinek(pl. Abaddon) tisztelete,A Sátánnak Krisztus fivéreként való emlegetése, korábbi Istentol kapott emberiség feletti gondnoki pozíciójának a reklámozása, a Szentszellem létezésének a tagadása,
az emberiség másként gondolkodóinak az eleve pusztulásra való ítélése,
csak hogy néhányat említsek a sok kozul.
Kedves Gabi! Fontos, hogy a kutatás alapos legyen , de az is fontos, hogy minden teruletre kiterjedjen. Te alapos kutatást végeztél egy bizonyos teruleten. DE te magad is elfogadod, hogy az Ortorony szervezet írányítóinak a kornyezetében, anyagi támogatóik kozul
fellelhetoek szabadkomuves kapcsolatok. Ez a kutatás hatalmas munkát
igényel, ki kell hogy terjedjen az Ot irányítóinak a családtagjaira is.
Nagyon fontos félretenni a szégyenérzetunket, ami abból fakad, hogy mi magunk is kiszolgálói voltunk ennek a szervezetnek és elvakultan elfogadtuk, hogy ok valóban hisznek Jézus Krisztusban és Atyjában.
De ez sajnos nem így van.
Az Ortorony szervezet nem az igaz Krisztust hirdeti, hanem azt tagadva
valamilyen sotét misztikus angyalként , de ami a legfontosabb csak teremtményként bemutatni a saját Jézusát, félretaszítva az igaz Megváltót a Felkent Istent, aki nem egy teremtett angyal.
Ezáltal nemcsak más krisztust, de más istenképet is hirdet az OT szervezet.
Kedves Gabi! Én sem állítom, hogy vannak bizonyítékok, írásos dokumentumok arra nézve, hogy az Ortorony szervezet alapító tagjai,
a Russel család szabadkomuves tagságági viszonyban volt.
Ezt még Conley bankárra sem tudom rábizonyítani, akirol koztudott, hogy az O pénze kellett ahhoz, hogy a Russel család beindítsa a konyvek nyomtatását, majd azokból az értékesítés során profitáljon.
Egy azonban biztos.
Russell tollából és agyából kipattantak olyan írástanulmányok, amelyek spiritiszta toltésuek.Ezeket a tanulmányokat olyan szimbólumok díszítik,
amelyeket a szabadkomuvesek berkein belul fel lehet lelni .
Nem lehet figyelmen kivul hagyni azt a tényt sem,hogy Russel maga is spiritiszta gyakorlatokat folytatott, amikor megbuvolte a búzát, hogy az jobban teremjen. Mivel nem beszélem az angol nyelvet és a magyaron kívul csak szlovákul beszélek, ezért nem tudom magam belevetni egy kutatásba, ami az idok távlatából talán lehetetlen vállalkozásnak is tunhet. Tudniillik a kozvetlen bizonyítékok az idok során elveszhettek,
vagy eltuttethették oket.
Gondoljunk csak arra, hogy Russellt , sot az Ortorony szervezetet még Russell idejében bírálták a szabadkomuves jelképek használata miatt.
Ennek ellenére Russell, sot még Rutherford is ragaszkodott évekkel Russell halála után is ezekhez a szimbólumokhoz.Senki sem gondolhatja komolyan, hogy akár Russell, akár Rutherford, vagy az Ortorony szervezetet a háttérben meghúzódva irányító Frederik Franz ne tudta volna, hogy ezek a szimbólumok szabadkomuvességgel vannak kapcsolatban.
Ezért mivel kozvetlen bizonyítékokkal nem rendelkezem használnom kell
az életem során a bírósági eljárások esetében használt bizonyítási módszereket pld. a kozvetett bizonyítási eljárást, de nem utolsó sorban a rámutató magatartást, tudniillik a kozvetlen bizonyítékok vagy nem léteztek, vagy idoben eltuntették oket az érintettek a számos kritika miatt,vagy léteznek, de rejtve vannak a nem beavatottak számára, még akkor is ha olyan alapos , korultekinto kutató,mint te vagy kedves Gabi.
Nos a kozvetett bizonyítékok lehetnek a Russell kornyezetében megforduló emberek beszámolói.Például valamikor évekkel ezelott
rátaláltam az interneten egy beszámolóra, hogy Russell nem csak a búzát tudta bubájjolni, de állítólag volt egy "csodakesztyuje" is, amit csoda általi gyógyításkor szokott felhúzni. Nem tudtam utánna járni e beszámoló szavahihetoségének, de a búza bubájolásának cselekménye,-amit tudjuk,
hogy bizonyítható , hisz bírósági perekhez is vezetett - hihetové tette számomra a torténetet.
Ilyen kozvetett bizonyíték a piramisokból való jóslás,az azokból származó
bálványszimbólumoknak (kétszárnyú nap a két kobrakígyóval, ami szabadkomuves szimbólum is) a használata.
Kozvetett bizonyíték lehet szabadkomuvesekkel való kozeli, baráti kapcsolat.Szabadkomuves elvek propagálása stb.
Ezeket a kozvetett bizonyítékokat nevezhetjuk rámutató magatartásnak is a jog nyelvén.
A videók , amelyek papcsán elokerult nálad ismét ez a szabadkomuvesség téma lehet, hogy nem bizonyítják Az Ortorony szervezet vezéralakjainak
szavbadkomuves tagságát. De a fo témájuk nem is ez, hanem elsosorban az, ha irányították, ill. irányítják-e az OT szervezetet a szabadkomuvesek
ill. jutattak-e anyagi támogatást valaha a szervezet mukodéséhez.
A másik fontos kérdés, ha ha nyujtott-e, ill. nyujt-e az OT szervezet olyan ellenszolgáltatást, mint a keresztény vallások irányti nyilt támadások:a Szentírásban osszafoglat Istenrol alkotott kép eltorzítása.
Krisztusnak a Megváltó Istennek a gyalázása, A Sotétség birodalma fejedelmeinek(pl. Abaddon) tisztelete,A Sátánnak Krisztus fivéreként való emlegetése, korábbi Istentol kapott emberiség feletti gondnoki pozíciójának a reklámozása, a Szentszellem létezésének a tagadása,
az emberiség másként gondolkodóinak az eleve pusztulásra való ítélése,
csak hogy néhányat említsek a sok kozul.
Kedves Gabi! Fontos, hogy a kutatás alapos legyen , de az is fontos, hogy minden teruletre kiterjedjen. Te alapos kutatást végeztél egy bizonyos teruleten. DE te magad is elfogadod, hogy az Ortorony szervezet írányítóinak a kornyezetében, anyagi támogatóik kozul
fellelhetoek szabadkomuves kapcsolatok. Ez a kutatás hatalmas munkát
igényel, ki kell hogy terjedjen az Ot irányítóinak a családtagjaira is.
Nagyon fontos félretenni a szégyenérzetunket, ami abból fakad, hogy mi magunk is kiszolgálói voltunk ennek a szervezetnek és elvakultan elfogadtuk, hogy ok valóban hisznek Jézus Krisztusban és Atyjában.
De ez sajnos nem így van.
Az Ortorony szervezet nem az igaz Krisztust hirdeti, hanem azt tagadva
valamilyen sotét misztikus angyalként , de ami a legfontosabb csak teremtményként bemutatni a saját Jézusát, félretaszítva az igaz Megváltót a Felkent Istent, aki nem egy teremtett angyal.
Ezáltal nemcsak más krisztust, de más istenképet is hirdet az OT szervezet.
leslie07 2014.08.19. 06:08:38
@leslie07: Bevallom én is szégyelem magam, hogy életem jelentos részében engedtem magam rászedni Krisztus Urunk és Atyja e módon való gyalázásába.
Mert oszintén tegyuk fel magunknak a kérdést, nem az igaz Megváltó Krisztus, azaz az Isten Fiak Atyjának gyalázása az, amikor hazug kijelentéseket tulajdonít neki valaki.
Lehet, hogy jehova tanúinak, mint jó magamnak is, az OT szervezetbet uraló sotét erok hatására úgy tunt, mintha minden rendben lenne az OT szervezet krisztusával és istenével jehovával.
DE számomra, miután kivulrol szemléltem a szervezetet hamar kirajzolódott
a felismerés, hogy a szervezet, amelynek áldozatkész huséges kiszolgálója voltam IGEN IS MÁS ISTENT és MÁS KRISZTUST fogadtatott
el velem. Nme a Szentírás Istenét és Krisztusát.
Ezért kedves Gabi a rámutató magatartás alapján megállapítható,
hogy az OT szervezet igen is kiszolgál spiritiszta , szabadkomuves érdekeket. Hogy ezt tudatosan teszi-e vagy sem, azt mindenki józan megítélésére bízom.
Mert oszintén tegyuk fel magunknak a kérdést, nem az igaz Megváltó Krisztus, azaz az Isten Fiak Atyjának gyalázása az, amikor hazug kijelentéseket tulajdonít neki valaki.
Lehet, hogy jehova tanúinak, mint jó magamnak is, az OT szervezetbet uraló sotét erok hatására úgy tunt, mintha minden rendben lenne az OT szervezet krisztusával és istenével jehovával.
DE számomra, miután kivulrol szemléltem a szervezetet hamar kirajzolódott
a felismerés, hogy a szervezet, amelynek áldozatkész huséges kiszolgálója voltam IGEN IS MÁS ISTENT és MÁS KRISZTUST fogadtatott
el velem. Nme a Szentírás Istenét és Krisztusát.
Ezért kedves Gabi a rámutató magatartás alapján megállapítható,
hogy az OT szervezet igen is kiszolgál spiritiszta , szabadkomuves érdekeket. Hogy ezt tudatosan teszi-e vagy sem, azt mindenki józan megítélésére bízom.
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.08.19. 12:52:46
Valóban sokkal ütősebb dolgokkal is lehet cáfolni a szervezetet, nem szükséges ilyen ingoványos, bizonyíthatatlan feltételezésekkel próbálkozni. Érdekességképpen tettem ki.
2014.08.19. 17:11:17
@sefatias: @Oswald Spengler:
Kell ahhoz még két feles is!
Meg ropi, szotyi, vagy pattogatott kukorica... :-)
Kell ahhoz még két feles is!
Meg ropi, szotyi, vagy pattogatott kukorica... :-)
leslie07 2014.08.19. 19:09:47
@KMZ_hyperion: Voltak is vannak is szabadkomuves kapcsolatai az Ortorony szervezetnek. Tanításuk pedig e régi fold megújítására, majd annak orok idokre szóló
megprzése Isten akaratával ellentétben nagyon is szabadkomuves hatásról tanuskodik.
Engem nem a fenti videók gyoztek meg errol, hanem magának az Ortorony bálványszervezet spiritiszta, Krisztust gyalázó, Szetszellem tagadó, az Istenek Atyját jehovává degradáló,Abaddonos spiritiszta tanaik egyértelmuen az antikrisztzus hirnokeiként azonosítják jehova tanúit, akár tudomásul veszik ezt akár nem.
Ez lehet hogy egyeseknek mindegy,másoknak azonban nem mindegy.
megprzése Isten akaratával ellentétben nagyon is szabadkomuves hatásról tanuskodik.
Engem nem a fenti videók gyoztek meg errol, hanem magának az Ortorony bálványszervezet spiritiszta, Krisztust gyalázó, Szetszellem tagadó, az Istenek Atyját jehovává degradáló,Abaddonos spiritiszta tanaik egyértelmuen az antikrisztzus hirnokeiként azonosítják jehova tanúit, akár tudomásul veszik ezt akár nem.
Ez lehet hogy egyeseknek mindegy,másoknak azonban nem mindegy.
KMZ_hyperion 2014.08.19. 19:34:34
@leslie07: Nekem sem lenne mindegy, ha lennének ilyen kötődései, de a szimbólumoknál kicsit többet kell felhozni. Az akkori kor rengeteg resztoriánus vezetője volt beleszerelmesedve a bibliai tájakba így egyiptomba is. Az ottani vallási szimbólumokat használták mások is, nemcsak a szabadkőművesek. Arról nem is beszélve, hogy az egész kőműves brigádnak közel sincs akkora hatalom a kezében, mint ahogy azt a konteóhívők tartják.
KMZ_hyperion 2014.08.19. 19:37:21
@leslie07: A tanításokról meg nem tudok vitatkozni, ateista vagyok, nekem bárhogy azonosíthatod abaddont stb.számomra egyik sem különb a másiknál. De tudom, hogy ez neked számít, ezért biztos igazad van, hogy rosszul értelmezik. :))))))))
kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2014.08.20. 08:47:08
@leslie07:
A szabad kőműveség léte a titokra épül,ha nincsenek titokban a kulisszák mögött akkor az nem is valódi szabadkőművesség.
A háttérben sunyin megbúvó arcukat létüket nem vállaló nagyon nagy befolyással rendelkezők játszadozásai,a nagy álmuk megvalósítása érdekében,...ami nem más mint egy 'új viág rend.'
Ez utóbbi szerintem már nem annyira lényeg számukra,pusztán csak a befolyás, hatalmi és anyagi érdekek miatt.
Russell korai műveiben nem pusztán az un.egyiptomi szimbólumok utalnak a titkos társasággal való összefonódásra,hanem vannak más jelek is amiket alkalmazott a könyveiben.
@KMZ_hyperion:
Dehogy vagy te ateista,...most nevetnem kell.
A szabad kőműveség léte a titokra épül,ha nincsenek titokban a kulisszák mögött akkor az nem is valódi szabadkőművesség.
A háttérben sunyin megbúvó arcukat létüket nem vállaló nagyon nagy befolyással rendelkezők játszadozásai,a nagy álmuk megvalósítása érdekében,...ami nem más mint egy 'új viág rend.'
Ez utóbbi szerintem már nem annyira lényeg számukra,pusztán csak a befolyás, hatalmi és anyagi érdekek miatt.
Russell korai műveiben nem pusztán az un.egyiptomi szimbólumok utalnak a titkos társasággal való összefonódásra,hanem vannak más jelek is amiket alkalmazott a könyveiben.
@KMZ_hyperion:
Dehogy vagy te ateista,...most nevetnem kell.
kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2014.08.20. 08:58:35
@Oswald Spengler: "Kicsit összeesküvés-elmélet szagú az egész,"
Javaslom a videóban nyilatkozó úr könyvének elolvasását,abban nincsenek túlzások csak tényszerű bizonyítékok,képekkel.
Nincs összeesküvés,mindenki tudja,hiába dörgölik ezeket az információkat egy aktív JT. óra elé ne fogja tudni abbahagyni a röhögést....nem hiszik el.Szóval ezzel az információval nem fogjuk össze omlasztani a szervezetet :)
Mindenesetre ezek akkor is olyan tények, amivel nem tudna elszámolni az WT szervezet.
A lényeg C.T.Russell nem volt,nem lehetett Isten eszköze aki elhozta az un. világosságot a sötétség évszázadaiban!
Ha Ő tegyük fel tényleg nem volt szabadkőműves páholy tagja. Akkor viszont olyan személy volt aki erősen'fertőzött volt a világ szellemével'.Avagy a tanúk 'gyökerei' 'fertőzöttek'!!
Javaslom a videóban nyilatkozó úr könyvének elolvasását,abban nincsenek túlzások csak tényszerű bizonyítékok,képekkel.
Nincs összeesküvés,mindenki tudja,hiába dörgölik ezeket az információkat egy aktív JT. óra elé ne fogja tudni abbahagyni a röhögést....nem hiszik el.Szóval ezzel az információval nem fogjuk össze omlasztani a szervezetet :)
Mindenesetre ezek akkor is olyan tények, amivel nem tudna elszámolni az WT szervezet.
A lényeg C.T.Russell nem volt,nem lehetett Isten eszköze aki elhozta az un. világosságot a sötétség évszázadaiban!
Ha Ő tegyük fel tényleg nem volt szabadkőműves páholy tagja. Akkor viszont olyan személy volt aki erősen'fertőzött volt a világ szellemével'.Avagy a tanúk 'gyökerei' 'fertőzöttek'!!
Oswald Spengler 2014.08.20. 11:31:48
@kingdom: Szerintem ketté kell választani az ügyet. 1./ Russell csapatának szabadkőműves motivációi
2./ Russell Isten eszköze volt-e vagy sem.
Az 1. pontot alapvetően elvetem. (Gabi elég komoly kutatást végzett a kérdésben,érdemes elemezni azt is)
A 2./ pontban pedig sztem egyetértünk.
2./ Russell Isten eszköze volt-e vagy sem.
Az 1. pontot alapvetően elvetem. (Gabi elég komoly kutatást végzett a kérdésben,érdemes elemezni azt is)
A 2./ pontban pedig sztem egyetértünk.
KMZ_hyperion 2014.08.20. 18:08:52
@kingdom: Jaaaajjjjj ne, nem mondod, hogy te is ilyen konteóhívő vagy:((((((
Igen nem vagyok ateista, csak a zsidó világuralmisták ateista köntösébe bujtatott ügynöke, aki majd belsőleg fogom szétbomlasztani ezt a blogot, mert lerántjátok a leplet a céljainkról!!!! Nem tehetsz semmit az Új Világrend ellen (nagybetűvel kell írni, ez a tisztelet jele, teeeee!!!!), már mindenhol ottvagyunk, legutóbb a feleségedet szerveztük be, te is megfigyelés alatt állsz. Amikor legutóbb romantikus vacsorakor megittad a pohár bort, már be is poloskáztunk, igen, beléd van ültetve a chip, ahogyan azt az urainkkal megegyező gyíkemberek kérték!!!!!
Na most komolyan, vedd be a gyógyszered.
Igen nem vagyok ateista, csak a zsidó világuralmisták ateista köntösébe bujtatott ügynöke, aki majd belsőleg fogom szétbomlasztani ezt a blogot, mert lerántjátok a leplet a céljainkról!!!! Nem tehetsz semmit az Új Világrend ellen (nagybetűvel kell írni, ez a tisztelet jele, teeeee!!!!), már mindenhol ottvagyunk, legutóbb a feleségedet szerveztük be, te is megfigyelés alatt állsz. Amikor legutóbb romantikus vacsorakor megittad a pohár bort, már be is poloskáztunk, igen, beléd van ültetve a chip, ahogyan azt az urainkkal megegyező gyíkemberek kérték!!!!!
Na most komolyan, vedd be a gyógyszered.
kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2014.08.20. 20:50:42
@KMZ_hyperion:
Nem gondolom,hogy konteohívő lennék. :)
Azon viszont meglepődtem,hogy igen gyakran le ateistázod magad.
Tudom a te dolgod,mit válasz fel magadról.Én viszont akkor is úgy gondolom,hogy ez csak egy önvédelem részedről,amivel igen könnyen rövidre tudod zárni a hit kérdéseket érintő beszélgetéseket,vagy elejét tudod venni annak.
Még most sem gondolom,hogy valóban az vagy......Én is helyeztem el egy-két poloskát nálatok,...szóval jobb ha körülnézel otthon és nem mondasz butaságokat,...magadról :)
Nem gondolom,hogy konteohívő lennék. :)
Azon viszont meglepődtem,hogy igen gyakran le ateistázod magad.
Tudom a te dolgod,mit válasz fel magadról.Én viszont akkor is úgy gondolom,hogy ez csak egy önvédelem részedről,amivel igen könnyen rövidre tudod zárni a hit kérdéseket érintő beszélgetéseket,vagy elejét tudod venni annak.
Még most sem gondolom,hogy valóban az vagy......Én is helyeztem el egy-két poloskát nálatok,...szóval jobb ha körülnézel otthon és nem mondasz butaságokat,...magadról :)
KMZ_hyperion 2014.08.20. 23:01:50
@kingdom: Pedig eléggé úgy beszélsz, mint ahogy ők szoktak.
Nyilván azért közlöm bizonyos alkalmakkor hogy mi a világnézetem, hogy megkíméljem magam, és másokat bizonyos agymenésektől, amikre semmi szükség. Ezen a blogon a teista többség miatt egész jól működik, mint régen a szolgálatban a varázsszavak kimondása, amire a legtöbb ember azonnal zárja az ajtót: Biblia, Isten stb. De ha szeretnél világnézeti beszélgetést, akkor privátban tudunk beszélgetni, katt a névre ;))) de ha csak a titkos szabadkőműves páholyokról akarsz diskurálni, akkor köszönöm, de kihagyom, valószínűleg nem tudsz újat mondani a sógorom után:)))
Nyilván azért közlöm bizonyos alkalmakkor hogy mi a világnézetem, hogy megkíméljem magam, és másokat bizonyos agymenésektől, amikre semmi szükség. Ezen a blogon a teista többség miatt egész jól működik, mint régen a szolgálatban a varázsszavak kimondása, amire a legtöbb ember azonnal zárja az ajtót: Biblia, Isten stb. De ha szeretnél világnézeti beszélgetést, akkor privátban tudunk beszélgetni, katt a névre ;))) de ha csak a titkos szabadkőműves páholyokról akarsz diskurálni, akkor köszönöm, de kihagyom, valószínűleg nem tudsz újat mondani a sógorom után:)))
Utolsó kommentek