EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Szavazás

2014.01.27. 21:46 | Johnny Joker | 75 komment

1 hónapja egy új, Disqus nevű rendszerben kommentelhettek, ennyi idő alatt kiismertük előnyeit, hátrányait. A próbaidő lejárt, döntsön a nép:

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr365785696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jona3 2014.02.02. 09:56:18

Rég jártam itt, még nem használtam az újat, lehet, hogy sok mindenben jobb, de számomra átláthatóbb volt a régi, és ezen a blogon szerintem elég is az a lehetőség amit nyújt. Már szavaztam is a régire.
Mikor várható a visszaállítsa?

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.02.03. 20:42:46

Az alapértelmezett kommentmotor visszaállítva.

Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.02.03. 21:43:57

@Johnny Joker: Amilyen fura volt megszokni az újat, lehetséges, hogy esetleg hiányozni is fog egy ideig. :) A Disqus kommentek hová kerültek? Elvesztek?

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.02.03. 21:48:35

@Columba: Túl sokat tudott a Disqus, úgy tűnik nem ez a célközönsége, egyszerűen túl modern. Mivel kivettem a kódját a blogból, így eltűntek a Disqus kommentek, de nem törlődtek, nálam megvannak.

Hát ez van. De a többség akarata fontosabb.

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 18:45:51

@Johnny Joker: kicsit elsietett a dolgot, lépéskényszerbe hoztad magad tök feleslegesen

ülj át az én székembe, és gondold végig a következőt ...

minden január 5-utáni posztra felíratkoztam, minden hozzászólást végig tudtam olvasni napra készen, itt ül cc. 230 hsz. a postafiókomban, szeretnék válaszolni/hozzászólni egy csomó dologhoz, de így nem tudok

jelenleg a többség miatt szívok :/

nem lehetett volna egyszerre üzemeltetni mindkettőt??? a dolgok nem csak feketék-fehérek ...

pl amikor egy cégnél bevezetik az ERP-t hónapokig párhuzamosan használják a régi és az új rendszert, és nem győzik tájékoztatni a dolgozókat - akik egyébként folyamatosan zúgolódnak -, hogy mi az új rendszer előnye ... itt is ezt kellett volna csinálni ... őszinte leszek: a jelenlegi egy elavult szar a disqus-hoz képest ... én értem, hogy sokaknak még nem jött be a váltás, de akkor oktatni kell a népet, hogy rájöjjenek, miért jobb az új

mérlegelni kellett volna az előnyöket/hátrányokat ... egyértelműen a disqus a nyerő ... jobb, fejlettebb, előremutatóbb, ezt te is tudod

be se kellett lépni a blogodba ahhoz, hogy lássam mi történik itt :) a Dashboard-on láttam minden velem kapcsolatos hszt, lájkolhattam is, a levelezésemből egy az egyben tudtam válaszolni mások hsz-ra, beszúrhattam képet, videót ...

most megint annyi van, hogy kapok egy említ, hogy visszaírtak nekem ... vissza a kőkorszakba, gratulálok ...

figyi jj, tudom, hogy te is a disqus mellett teszed le a garast, javaslom, hogy ne zárd le ezt a dolgot ennyivel, ha mást nem, futtasd egyszerre mindkét rendszert, és így mindenki 'örülhet'

túl hamar döntöttél, túl kevés időt adtál az átállásnak, és bocs, hogy leírom, de ez nem olyan dolog, amit meg kell szavaztatni :) zászlót fel, írány, aztán szép lassan beállnak a többiek is ... csak meg kell velük szeretettni az új dolgokat:)

én úgy láttam, hogy szép lassan azok is megszokták, akik eleinte fújoltak, mert nem voltak olyan áttekinthetőek (pontosabban nem úgy voltak áttekinthetőek) a kommentek

ez miatt hátat fordítani a jövőnek? tudom jó szándék vezérel, de szerintem ez így nem oké ... nem hiszem el, hogy nem bántott, hogy nem éreztél sajnálatos, amikor kiherélted innen a disqust?!

tudod is, érzed is, hogy mi a jó ... tényleg a hozzá nem értőknek kell eldönteni, merre tovább???

srácok, csajok ha valakit megsértettem a fenti hsz-szel, bocs, de nem értek egyet azzal, ami a disqus-sal történt, és szerintem rosszul látjátok a dolgot, valahogy nem értettétek meg, nem haraptatok rá a dolog ízére, szegény jj meg szeret titeket annyira, hogy kedvezzen nektek, de tényleg tudjátok ti mi jó NEKTEK és mi jó ENNEK A BLOGNAK??? tényleg? ...

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 19:02:43

@Johnny Joker: szerintem nem a disqus tudott túl sokat ... jj az nem sok, az egy mai fiatalnak minimum ... nem mond már, hogy a disqus túl sokat tudott ... őszinte leszek: az ittlevő sokaság nagy része tudott túl keveset, minden sértő szándék nélkül

más a célközönsége? kik? a maradiak? nemár ...

adj időt a változásnak! adj időt és lehetőséget megszeretni az új rendszert!

... és légyszi vedd figyelembe, hogy van aki miután átlátta, hogy mennyivel jobb a disqus kifejezetten csalódott a régi rendszerre való visszatérés miatt

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.02.05. 19:10:42

@undercover: Nem az zavar a legjobban, hogy buták. Az, hogy hálátlanok. Nem látják, hogy ha mindenki egy szalmaszálat arrébb tenne, óriási dolgokat tudnánk elérni összefogva. Tényleg a két kezemen meg tudom számolni, hogy hányan segítettek eddig úgy igazán, volt, aki többtízezer forinttal. Ha mindenki beadna csupán 1000 Ft-ot havonta, hatalmas dolgokra lennék képes, minőségi és gyorsabb fordítások, kampányok, alapítvány, stb. Eddig tudod mennyi adomány érkezett a sárga Donate gombon keresztül? 1x 5000 Ft., ha jól emlékszem.

És akkor az van, hogy mindenki szarik mindenre ha a tettekről van szó és 2 kitartó ember fordít a szabadidejében mellettem.

A blogtalálkozóra is kevesen jelentkeztek.

A faszom fog erőlködni, ha mindenki szarik bele és csak jólmegmondani jön ide.

A politikusok is "leírtak", a szakértők, hogy jobboldali vagyok meg: "Johnny sem kapna pénzt, mert hiába tud maga mögött 50-60 embert, vállalhatatlan dolgokat mond. Mármint az EU-s alapokból ilyen jellegű ideológia egy centet sem kaphat ..."

Akkor szopják le az anyjukat, miközben szarik. Mutassanak már egyetlen darab jobboldali vagy bármilyen ideológiát tartalmazó cikket ezen a blogon.

Robotpilóta üzemmód következik, jwsurvey cikkek, az elgondolás rabjai fejezetek, ami beérkezik még és kész.

Oké, letettem az asztalra, erkölcsi profit, húdejó... de mostmár elkezdem a blogra fordított kapacitásomat saját vállalkozásomba önteni, amiből meg tudok majd élni. Esetleg kifinanszírozni egy rendes exJT missziót a jövőben.

A magyarok meg egyék meg egymást. Fuck.

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 19:28:19

@Johnny Joker: akkor rakd vissza a discus-t :)))

a pénz és az idő azért nem ilyen egyszerű kérdés, de azt jól látod, hogy ha mindent feláldozol ezen az oltáron, akkor még mindig jt rabja vagy :/ csak pepitába

te is utálod a magyarokat??? :D nem rossz :)

nem tudom, hogy én csesztem fel az idegeid, vagy csak nálam csapódott le a dolog ... na mindegy

Vicarius 2014.02.05. 19:56:09

Egyik szemem sír, a másik nevet.
Én a magam részéről örülök, hogy a hagyományos, egyesek szerint faragatlan bunkó parasztoknak való komment motor vissza tért. Annyit fűznék hozzá, hogy ez és a többi blog is nem a tudományos, nagyon modern dolgokra kell, hogy alapozzon, hanem úgy vélem, hogy a pórnép általi képességeket figyelembe véve egy csoport által jellemző és számukra kedves kommunikációs módszerre. Én úgy látom, hogy számomra az itt, vagy bármely blog oldalon olvasható szöveg a lényeg, nem pedig annak formája. Nem vagyunk egyformák. Vannak köztünk jól menő vállalkozók, sok iskolával, de talán többen vagyunk itt egyszerű, szegény emberek (bunkók, jövő ellenesek)! Én szeretem ezt a formát, mert nem kell kutakodnom sokat egy egyszerű időrendi sorrend szerinti kommentek miatt.
Talán igaz, hogy tudatlan vagyok és maradi, aki nem támogatja a jövő módszereit, de jelenleg számomra nem szükséges ennél több ahhoz, hogy olvashassam a velem hasonlóan gondolkodású emberek érzéseit, véleményeit. OK, vállalom, hogy egy csóró magyar vagyok, akinek a napi megélhetése a szint és nem tudom támogatni anyagilag a rendszert, de ettől még értékelem, de azt csak én tudom, meg most már ti is.
A blog üzemeltetője persze dönthet úgy, hogy lesz@rja a saját olvasó táborát és diktálja a tempóját, de akkor nem szabad csodálkozni azon, ha sokan kiszállnak a hajóból, mert nem bírják a tempót. A Szervezetünkben is ez van. Diktálják a tempót és nem veszik figyelembe a köznépet, hogy van-e véleménye. Nem fontos figyelembe venni persze senkit, főleg a nagy sokaságot(:D), de a végeredmény magáért beszél.
Kedves Johnny! Ne keseredj el, nem vagy magadra hagyva. Ne add fel. Nem minden nap sikeres az embereknek. Most szerintem szembesülhettél egy dologgal, ami miatt beállt egy ideig az információ áramlás. Emlékezz az ígéretedre, hogy amíg erőd lesz, csinálod. Lesznek még szép napok itt.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2014.02.05. 20:18:48

@Vicarius: Persze, hogy folytatom, amíg van rá erőm. Az eltelt 3,5 évből fél évet szántam rá ha az összes órát összeadom, az időm egyhetedét! Most ezt az időt csökkentem és robotpilóta üzemmódban megy tovább a dolog. Elég az ide.

A fő energiáimat most az erkölcsi profit után inkább anyagi profit elérésébe fektetem.

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 20:28:06

@Johnny Joker: tedd már vissza a disqus-t, aztán aki akar ott kommentel, aki meg nem akar, az meg itt ... lécci, lécci, lécci, naaaaaa lécci

Vicarius 2014.02.05. 20:44:26

@Johnny Joker: Az Őrtorony ettől is óvja az igazságot szeretőket. Anyagiakat keresni nem a vég idején kell. Vigyázz, mert ha jól látom, neked már van némi függőséged ezzel a témával kapcsolatosan.
A robot pilóta szisztéma egy fokkal jobb, mint az, ha kijelentjük, nem foglalkozom vele.

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 20:55:19

@Vicarius: "faragatlan bunkó parasztok" kicsit túlérzékeny vagy férfi létedre ... senki nem mondta ezt ... kár érzelmileg közelíteni ehhez a dologhoz

"pórnép általi képességeket figyelembe véve" a disqus tudása nem haladja meg a te képességedet sem, csak nem ismerted ki a benne rejlő lehetőségeket ... ennyi ... te is TÖBBET kapnál azon a rendszeren keresztül, mint amit ez a rendszer nyújt ...

"szöveg a lényeg, nem pedig annak formája" ... akkor jöhet vissza a disqus :))

"A blog üzemeltetője persze dönthet úgy, hogy lesz@rja a saját olvasó táborát és diktálja a tempóját" jj az utolsó aki ilyet tenne ... hol van ő attól, hogy leszarja a látogatóit!

"de akkor nem szabad csodálkozni azon, ha sokan kiszállnak a hajóból, mert nem bírják a tempót" nagyon önbizalom hiányos lehetsz, ha ezt így fogod fel, a disqus-ra való váltás nem egy erőltetett menet :) több idő kellett volna, több lehetőség, és állítom, akik fanyalogtak az elején, azok is kezdték megszokni

nagyon kérlek ne haragudj meg azért amit írok most neked ! kérlek !

érdemes volna azon elgondolkoznod, hogy az 'én ilyen vagyok, nekem csak ennyi adatott, nekem így jó' hozzáállás mit mutat rólad? nem pusztán arról van szó, hogy maradi az ember ... ez egy közösség, és neked is alkalmazkodnod kell bizonyos mértékig, és olykor ez még hasznos is :) az életben a hasonló hozzáállás a sikertelenség záloga

pl. egy munkahelyen ezt a hozzáállást nem igazán értékelik, vajon miért ...

ezért mondom, menjen PÁRHUZAMOSAN a két rendszer ...

még egyszer: nem bánzó szándékkal írtam!

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 21:11:15

@Johnny Joker: nah, visszarakod?? elfér egymás mellett a kettő :)

Vicarius 2014.02.05. 21:11:50

@undercover: Figyi Akárki!
Nem kívántam érzelmileg hatni senkire sem. Miből biztos az, hogy férfi vagyok? Persze van csingilingim és talán valamennyi eszem is. Én próbáltam alkalmazkodni, nem is panaszkodtam erre a diszkuszra, de ha megkérdeznek, válaszolhatok? Nem tartom magam teljesen bunyónak, de amit mondtam, megmondtam. Te nagy hatással vagy sok emberre, miközben csak a szavaid adod, mást nem. Persze a szavaid jobban befolyásolóak, mint az én érzelmi állapotom, de nekem mindegy, melyik séma szerint szól a dal, csak élvezzem. Te egy falka vezér vagy, mert ennek születtél. Ez lehet jó, de rossz is. Én nem akarnék pont most kommentelni, mikor a többség akaratát tisztelte meg a blog tulaja. Idáig csendben voltál, amivel senkit nem segítettél, senkinek sem adtál valami pluszt, csak kapni szerettél. Most alkalmazkodj te is, ha tudsz. Ne csak rombolj, néha próbálj építeni is. Tisztelettel: egy maradi tudatlan egysejtű.

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 21:17:52

na, már 25-en az új disqus-ra szavaztak :)

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 21:27:28

ajjjaj ... én nem céloztam arra, és nem is gondoltam arra, hogy nem mondhatnál véleményt, tiszteletben is tudom tartani .. nem gond ... egyszerűen úgy látom, hogy el lett cseszve a dolog, nekem hiányzik, és jó volna, ha legalább párhuzamossan menne a dolog, volt poszt, ahol mindkettő ment egyszerre, nem értem miért kellett kiherélni, jj behúzta magát a csőbe :/ tudom, szenyó vagyok, mert okoskodok ... pedig az isten látja a lelkem, hogy NEM!

azért voltam csendben, mert az a kritika ért, hogy rossz hatással vagyok a blogra ... volt egy hónapom figyelni mi megy itt, ha nem rontom itt a levegőt :)

a "csak kapni szerettél" c. megjegyzésedet vehetném sértésnek is, de nem teszem ... maradjunk annyiban, hogy fogalmad sincs arról kinek, hogy segítek (nem mindenkinek)

te miért vagy ilyen keserű??? bocsesz, de nem szeretem a villámhárító szerepet ...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.02.05. 21:31:56

Én a régire szavaztam. Nekem ez nem jön be semmilyen szinten. Olvasom a kommenteket, aztán mikor nagynehezen odaérek az aktuálishoz, hirtelken visszaugrik egy hetet, és kezdhetem időben elölről. Én nem tudom ezt követni. És épp ezért nem is követem. Az egyetlen jó dolog a fénykép felrakási lehetőség, de az nem ér annyit

Vicarius 2014.02.05. 21:42:35

@undercover: - te miért vagy ilyen keserű??? -
Nem vagyok keserű. Én csak figyelek és ha lehet véleményezek. Megismétlem, nekem a másik is jó volt, de nem volt annyira áttekinthető. Én csak itt a blogon figyeltem volna a tényeket, nem van lehetőségem a blog nélkül követni az akciót. Tudom, hogy ez csak pénz kérdése, mert lehetne egy normális ketyerém és szolgáltatásom, de én egy eredeti magyar prosztó vagyok, aki örül, hogy van mit kajálni. Nem szeretnék a jónak elrontója lenni, ezért legyen az, aminek lennie kell. Ha van jó téma, én beszállok, ha nincs kedvem, vagy időm, nem. Azért ennyi ember nem hiszem, hogy tévedett, amikor szavazott. Látod, ezen a módon is tudlak szidni és te is engem, tehát minden rendben van.

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 21:43:54

@sefatias: fúúúj :) pedig annyi tervem volt a disqussal, még a fejlesztő csapatnak is írtam, hogy az új felületen mit fejlesszenek tovább ... 2 nap múlva vissza is írtak :) most meg nem tom használniiiii ... megyek kisírom magam

Vicarius 2014.02.05. 21:44:03

@sefatias: Teljesen egyetértek veled, pedig ez ritka dolog.

f i n i t o (törölt) 2014.02.05. 21:46:34

@Vicarius: bocs, de nekem nincs olyan szándékom, hogy szidjalak :/

jó témához bekapcsolódsz? oks

névtelenül 2014.02.06. 07:38:12

@Johnny Joker: Nem igazán jött le eddig, hogy ilyen fontos a pénz a színvonal miatt.
Azt sem tudom, hogy a Jehova tanúit milyen szinten érinti meg az, amit itt olvasnak.
Az biztos, hogy nagyon belevetetted magad ebbe itt. Tudod, 40 éves vagyok, és egész eddigi életemben vállalkoztam. Vannak bizonyos eredményeim, olyanok is, amilyeneket sokan csak sokkal több idő alatt érhetnek el. Engem arra tanított eddig az élet, hogy tartsak mértéket, különben kiégek, vagy lesérülök (futás) idő előtt, és nem fog tovább motiválni az, amit addig csináltam. Hát, mit mondjak, az eszemmel már tudom, hogy ez így van, de betartanom nehéz. Szerintem téged is hajt a véred, és te sem nagyon tudsz lassítani, pedig a vége mindig ugyanaz. Úgyhogy jó lesz az a "robotpilóta üzemmód" most, én úgy gondolom.
Megértem, hogy fejleszteni szeretnéd ezt a blogot, mindenki jobbat szertne a munkájában. Egészen biztos vagyok abban, hogy erre még lesz módod.
Ez egy különleges év, 2014, szerintem önmagában fog hozni annyi érdekességet, ami növelni fogja az olvasottságot.
Ezek szerintem idén még az eddigi önmagukat is alul fogják múlni. Biztos, hogy nem fognak magukkal bírni.
Üdv.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.02.06. 10:51:44

Én némileg megértem JJ problémáját. Bár ezt úgy teszem, hogy nem értek vele egyet. Ez a blog nagyon fontos szerepet játszik emberek ezreinek életében. Vagyunk itt jópáran, akik az itt olvasott információnak köszönhetően tudtak lerázni magukról egy egészségtelen rabláncot. Mindezért JJ és a vele dolgozók csak néhány esetben kaptak egy köszönömöt. Pedig ha őszinték akarunk lenni, akkor akik az innen szerzett információt felhasználva szakítottak egy életminőséget romboló, rabszolgatartó szervezettel, azok a jövőjüket, és sok esetben gyermekeik jövőjét, illetve annak minőségét köszönhetik ennek a blognak. Azt hiszem ez sok esetben anyagilag is mérhető, hosszútávon akár milliókban is.
De vajon elvárható, hogy az itt kapott érzelmi, szellemi támogatást, oktatást valahogy honoráljuk? Na ez nehéz kérdés. Ugyanúgy mint az egyházak anyagi támogatása. Szemben áll egymással az "ingyen adjátok, mert ingyen kaptátok", meg a "akik a szellemieket vetik nektek, learathatják a fizikait".
Szerintem egy ilyen blog, illetve ez, semmivel sem különb, más, mint egy vallás. Ha nem megy örömmel, akkor kár csinálni. Ha meg csinálom, akkor a magam örömére. Mert különben nem lesz semmi értelme. Ez a blog nem lehet a blogtulaj áldozata. Vagy épp fordítva: A blogtulaj nem eshet áldozatúl a saját blogjának.

@Johnny Joker: Ha a blog nem tart el, (márpedig nem fog) akkor magadnak kell megtalálnod az egyensúlyt a karitatív tevékenység, és a saját boldogulásod között. A karitatív tevékenység, az önzetlen másoknak segítés, Isten nélkül is önbecsülést növelő tevékenység. Nem kell vallásosnak, hívőnek lenni ahhoz, hogy jótetteink utolérjenek minket. De a karitatív tevékenység nem lehet oka a saját életed elhanyagolásának. Annál nem lehet fontosabb. Kevesen jelentkeztek a blogtalira? Miért baj? lehet, hogy nincs rá túl nagy igény. És ez mit jelent? Semmit. Messze van Budapest, kevés az idő stb. De semmiképp nem az erőfeszítéseidet nullázza le.

Ez a blog megtette a magáét. És bizony eljöhet az a pont, amikor már nem lehet, és nem is kell emelni a szinvonalat. Minek? Hiába akarok én egy 40 m2 fürdőszobát, ha elég egy 6 m2 is. Nem leszek tisztább attól, hogy nagyobb a fűrdőm. Nekem ez a blog mindig elég volt úgy ahogy volt!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.02.06. 10:53:53

@undercover: :) he-he...keress egy másik blogot, ahol ilyen kommentelési lehetőség van :P

taxy443 2014.02.06. 12:20:32

@Johnny Joker: Már régóta érlelődik bennem ez a gondolat. Azt hiszem most már ki merem mondani. Szerintem egy olyan országban mint ez, hatványozottan kellemetlen JT-nek lenni. Mert az egy dolog hogy a nagy testvér mit sugalmaz, de szerintem a kultúránk rátesz még néhány lapáttal.

f i n i t o (törölt) 2014.02.06. 15:37:36

@sefatias: aki elpazarolta már az élete egy részét a jt vallásban, ahol adakoznia kellett (idő+pénz) a közös ügy érdekében, attól miként lehet elvárni, hogy most egy másik ügy érdekében tegye ugyanezt??

el kell fogadni, ha a többség erre nem hajlandó

sőt, úgy érzem mindazoknak, akik részt vesznek a mo-i szemfelnyitogatásban nem igazán van joguk elvárni a felébredő emberektől, hogy ezt vagy azt tegyék miután felébredtek ... csakis akkor, ha önös érdek vezérelte őket, amikor 'segítettek' szegény agymosott jt-nak

de akkor pont olyanok lennénk mint jt, akik állítólag önként, ingyen segítenek, aztán szépen megmondják, hogy akkor cserébe mit kell tenned ... és hát elég vaskos a számla, amit be kell fizetni

f i n i t o (törölt) 2014.02.06. 15:38:51

@sefatias: keress te másikat, miért én menjek el innen? távoz tőlem sántán :P

Jona3 2014.02.06. 20:53:32

@undercover:
Jók a kérdéseid, mert NEKÜNK, és a BLOGNAK ez a régi kommentelő a jobb. Ha egy zárt rsz-ről lenne szó, és az érdekelne, hogy NEKEM jó legyen, lájkok, követés, egyéb formájában, akkor biztos jobb a régi. Most kisujjból statisztikát nem tudok, de az olvasók tábora jóval nagyobb, mint a kommentelőké. Vagyis adott egy nagy számú látogató réteg, aki elolvassa a cikkeket, és a kommenteket már nem, mert egy idő után csak néz ki a fejéből.
Persze én csak egy buta hozzá nem értő vagyok, de legalább empatikus.

Jona3 2014.02.06. 20:59:56

@Jona3:
Bocs, rosszul írtam, helyesen: "...NEKEM jó legyen... Biztos jobb" a Disqus...

f i n i t o (törölt) 2014.02.06. 21:06:35

@Jona3: csak ismételni tudom magam, elsietett döntés, visszalépés,és mehetne a kettő párhuzamosan is ...

21 jump street feka parancsnok elmondja, mit gondolok erről :D

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2014.02.06. 21:17:14

@undercover: Nem értem én se mit pattogsz itt a Disqus miatt? Hagyd már! Személy szerint nekem is bejött, mégse szavaztam rá a többiek miatt. Kommentelni így is szoktál, akkor meg nem mindegy?

Jona3 2014.02.06. 21:21:34

@undercover:
Nézd, én nem vagyok a fejlődés ellen, de a rsz-rel számomra -gondolom nem vagyok egyedül- a kommentek nagy része eltünt. Ipadon végigfutottam a régieket, az újakra meg vártam, mint JT-k armageddonra, de legalább ez egy idő után bejött, csak éppen nem volt élvezet olvasni.

Aztán érdemes elgondolkodni, hogy kiket is szólít meg a blog. Mi a célja. Mert biztos, hogy nem az, hogy mi kommentelők a reggeli teánkat szürcsölve, már az okos telónkról percre pontossan kapjuk az értesítőt, hogy az OkosTóni mit válaszolt 1-1 eszmefuttatásunkra.

f i n i t o (törölt) 2014.02.06. 21:25:34

@nicku: ha mindegy lenne, nem tenném szóvá … nekem nem mindegy, sajnos nem tehetek róla, hogy nem vagyok olyan mint a többség :)

f i n i t o (törölt) 2014.02.06. 21:36:01

@Jona3: tehát te tudod ki a célközönség, és azt is, hogy mire van szükségük … szerintem nem tudod, de mindegy ... én csak annyit mondtam, hogy elhamarkodott döntés, és párhuzamosan is mehetett volna tovább

de ezt most már nem szeretném többet leírni

Jona3 2014.02.06. 21:59:03

@undercover: Látom, kétségbe vonod, hogy tudom-e ki a célközönség. Tudod, én vettem a fáradságot, és elolvastam JJ éves összefoglalóját a statisztikáról, és azt is megnéztem, hogy kik olvasnak errefelé. Jártam JT-k között is, és nem sok informatikussal találkoztam, annyira pedig ismerem az embereket, hogy ha idetéved valaki, akkor mint mezei olvasót az érdekli-e, hogy majd az esetleges kommentjét milyen kényelmesen követheti, vagy az, hogy mi a téma, és mik a tapasztalatok.
Ezzel én is lezártam ezt a témát.

f i n i t o (törölt) 2014.02.06. 22:08:33

@Jona3: te most engem bosszantani akarsz? testvérem! nem ugyanarról beszélünk! hogy írjam le, hogy megértsd???

jj kiherélte a disqust, fűnyíró elvet használt, szerintem maradhatott volna párhuzamosan, több időt, segítséget adva

megfordítom: valaki szavazott a disqusra is, ők menjenek a fenébe?? a kisebbség fogja be, érje be a régivel és kész ...

még egyszer: PÁRHUZAMOSAN is mehetett volna tovább

nem tudom ennél lényegretörőbben leírni …

jelenleg a kisebbség le van sza..a, hajrá kereszténység, nem igaz, hogy nem értitek

Jona3 2014.02.06. 22:36:30

@undercover: Attól, hogy kiabálsz, nem leszel érthetőbb. De fussunk neki újra, mert erre a párhuzamosságra írtam: "a kommentek nagy része eltünt. Ipadon végigfutottam a régieket, az újakra meg vártam, mint JT-k armageddonra, de legalább ez egy idő után bejött, csak éppen nem volt élvezet olvasni."
Tudod, én olyan vagyok, mint a többség, szeretem az összes kommentet elolvasni, mert engem Mindenki véleménye érdekel. Annak meg külön örülök, hogy mindezt 1 helyen olvashatom, kényelmesen.

f i n i t o (törölt) 2014.02.06. 23:06:44

@Jona3: Nem kiabáltam, a hangsúlyozása végett írtam, de még mindig nem értesz, ez viszont kezd idegesítő lenni, remélem nem direkt csinálod (!)

Szóval, akkor, megint, újra, pedig már unom ...

Ha párhuzamosan mehetett volna tovább, akkor akinek az tetszik, az a disqus-on nyomta volna, vagy mindkettőn. Akinek a régi tetszik az meg a régin. De lehet belejőtt volna a disqus-ba is :)

Egy idő utan látszott volna, hova gyűlik több komment. Mindenki használta volna azt, ami bejön neki, ez mehetett volna fél évig, nem egy hónapig.

Hogy az olvasóknak mi jon be azt te nem tudhatod! Nem azert mert hülyének nézlek, hanem azert mert nem vagy abban a helyzetben. Ez ilyen egyszerű.

A olvasóknak ahelyett hogy az utolsó húsz kommentet láthatják ott volt a lehetőség, hogy felíratkozzanak a posztra és időrendi sorrendben megkaptak e-mailben az összes hozzászólást. De lehet ezt tovabb is cizellálni, csak most nem írom le, mert már megtettem, hogy milyen más kényelmi szolgáltatásai vannak a disqusnak.

A lenyeg meg továbbra is az, hogy aki szivesen használna a disqust, az most mivel kisebbségben van, alkalmazkodjon, ne ugráljon. Én ezt igy igazságtalannak tartom, foleg ugy hogy a blog tulaj a szeretett gyermekeként hozta közénk az uj komment motort, aztan kinyírta ... Hitt benne, tetszett neki, tudja, hogy jobb mint ez.

Tipikus új szoftver bevezetési hiba - azt bánom, hogy pont abban az egy hónapban nem kommentem, amikor ezt eldöntötte ... talan sikerült volna megértetni vele, hogy nem kell kapkodni, nem kell dönteni, hagyni kell a dolgokat, hogy alakuljanak maguktól.

Ha én a cégnél megkérdezem, hogy van egy uj elképzelésem, mit szólnának hozzá, az tuti, hogy a 80% a status quo-ra szavaz ... Éppen ezert ez eszembe se jut.

Bevezetem és kesz, és oktatás-oktatás-oktatás! Az eredmény 100%-os elégedettség. Nem viccelek. Valos sztori. Most állítottam at több céges adat bevitelét, lekérdezést felhő alapú szolgáltatásra.

Na mindegy, ha eddig nem értetted, lehet most se fogod.

Párhuzamosság. Több idő.

Jona3 2014.02.07. 06:57:56

@undercover: Bocs, nem akarlak felhúzni, távol álljon tőlem, de kinek oktatod le? Az olvasók többsége benéz, elolvas 4,3 cikket, átlag 17 perc alatt. (hasraütésből) A Dq-val nem olvassa el a kommenteket, mert olvasóként nemhezebben követhető.
Most a radarral ugyanúgy el tudom olvasni visszamenőleg is az összes kommmentet, sőt, ha annyira érdekel, az 1-1 cikkhez írt százon felüli kommentet is. Egy szóval sem hőzöngtem az új ellen, hanem mint nem regisztrált, egyszerűen nem is olvastam. Kívülállóként sokkal nehezebb követni.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.02.07. 08:46:14

@undercover: Tesókám mit hőzöngsz itt?

>>a kisebbség fogja be, érje be a régivel és kész ... <<

így van :P

>>jelenleg a kisebbség le van sza..a,<<

:DDDD jól látod tesa! Üdv a való világban :DDDD

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.02.07. 09:28:27

@Johnny Joker:

Nem értem, miért megy a hiszti a disqus rendszer miatt. Konkrétan nekem sem jött be, amit úgy hidaltam át, hogy nem vagy kevesebbet kommenteltem. Ha megkérdezik a véleményemet, akkor nyilván elmondom, de ha a blogtulaj így dönt, akkor így dönt: nincs értelme kisebbséggel meg mássággal példálózni, mert a panaszkodó indíthat magának egy saját blogot, ahol bevezetheti a disquis rendszert és azon hozzászólhat rogyásig.

Már korábban is volt olyan téma, amikor Johnny hagytad magad bepalizni a "többség" által (azoknak az infóknak a feltárása, amikor egyes "hitvédők" nagyseggű/nagymellű nőket bámultak más oldalakon..) és annak is meglett az eredménye.

A farok csóválja az ebet? Ha úgy döntesz, hogy ráhagyod a hülyeséget a blogolókra, az a te dolgod, de nyilván akkor az a légkör, amit ők kreálnak láthatóvá fog válni - mégpedig általad. A politikusoknak sem az volt a baja, hogy itt szélsőjobbos uszításos cikkek lennének, hanem a hozzászólók által képviselt erkölcsi és szellemi értékek ellen, ami minden kivülálló szemével szemlélő számára egyértelmű.
("Mutassanak már egyetlen darab jobboldali vagy bármilyen ideológiát tartalmazó cikket ezen a blogon.")

De nem kell ezen fennakadni vagy elkeseredni, mert ez van: a blogközönség, mint egész nem emelkedett az Őrtorony szellemiség fölé, sőt annak inkább kihelyezett védőbástyája, mely látszólag ellene van. Ha a gyűlölet és a bosszúszomj vezérel, akkor azzal ide lehet jutni. Ez most meglepő?

Különben már ez a kommentelő rendszerről szóló vita is megmutatja, hogy miről is szól az egész. Nem állítom, hogy erre egyeseknek nincs szüksége, vagy nem lehet ebből tanulni - én is rengeteget tanultam - de sajnos ez másra nem jó. Hasonlóan ahhoz, mint a papírzsebkendővel sem lehet szöget beverni, és a kalapáccsal sem orrot fújni. Mindent arra kell használni, amire jó, egyébként csalódásnak tesszük ki magunkat.

Az anyagiakkal kapcsolatban pedig bölcs dolog észben tartani, hogy ez egy nagyon személyes dolog és elsősorban az egyén Isten akaratában való saját részvételétől függ. Ha van, az ugyanúgy információforrás, mint amikor nincs. Olyan, mint a hideg-meleg játék. Egyik sem jobb vagy rosszabb, mint a másik, csak az iránymutatásban segíthet. Ezt belül kell tudnunk, hogy mit akarunk, mire vágyunk és ezért hajlandónak kell lenni küzdeni is. Nem az őrtornyos módszerekkel, a széllel szembe pisilni, az árral szembe úszni, zárt ajtókon keresztülmenni stb. hanem kitartóan és következetesen tenni a dolgunkat. Amennyiben TUDJUK hogy mi az.

Ha neked nincs dolgod ezzel, akkor nem csoda, ha eleged van. A másik ember anyagi helyzetét azonban nem firtathatod, mert mindenki annyit támogat, amennyivel tud. Sajnos a szektakárosultság egyik mellékhatása, hogy nem teszi az embert feltétlenül gazdaggá.
Ha pedig mégis dolgod van ezzel, akkor pedig magadon változtass, mert csakis arra van hatalmad.

A lehetőség ajtaja nyitva van.

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 09:51:20

@sefatias: ne mondj ilyeneket, mert a gyerekek visszamaradnak a fejlődésben :)

de ... :)

nem adom fel, még ha a jj megőszül vagy idegbeteg lesz is :D és az se érdekel, ha káromkodik

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 10:14:50

@karalabe4: kérlek értsd meg amit írtam ... kérlek ... én azért kampányolok, hogy mehetett volna tovább úgy is a dolog, hogy párhuzamosan a kettő

sértő, hogy ilyen laza csukló mozdulattal azt mondod menjek, csináljak magamnak egy blogot és ott kommenteljek ...

a szívemhez nőtt ez a blog, pedig már sokszor úgy volt, hogy hagyom a csudába ... sok bloggerről személy szerint tudom ki, ez az egyetlen felület, ahol olykor mókásan, olykor témába vágóan, néha kampányolva, kevesebbet káromkodva-osztva, de együtt lehetek veletek

'sajnos' erős karakter vagyok, van véleményem, sőt tapasztalatom, olyan dolgokban is, amiről itt sokan álmodni sem mernének

visszataszító? rossz érzés, hogy azt mondom a disqus jó, csak el lett cseszve a bevezetése? az isten látja a lelkem, hogy nem bántásként írom

a blogtulaj nem döntött ... sodródik ... nem irigylem egy cseppet sem (!) a magam módján segíteni akarok, főleg azért mert tudom, hogy ő hogy tekint az előremutató megoldások alkalmazására

ráhagyja a hülyeséget a bloggerekre? rá bizony ... ha másként tenné, teljesen kimerülne

még egy hozzászólásom lesz ebben a témában, aztán kész

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.02.07. 10:25:47

@undercover: He-he.. látszik hogy lány vagy :P hisztizel

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.02.07. 10:27:34

@undercover: Tesókám! Ugorj át hozzám, mert elárasztottalak pár kommenttel

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 10:32:06

ebben a témában ez az utolsó hozzászólásom :(

disqus ... a nevében is benne van!

ez egy olyan rendszer, ami a DISKURZUSRA lett kifejlesztve, arra, hogy az emberek többféle lehetőséget kiaknázva, egy rendszeren belül, igazi interaktivitással megbeszéljenek dolgokat, értesüljenek minden történésről, követhessenek hozzászólókat, véleményezhessenek (like, dislike), egyfajta közösség összefogó szerepe lehetett volna ... na és nem utolsó sorban megszabadítsa a blog tulajt a moderáció terhétől

a rendszer célja NEM az, hogy OLVASSÁK ... disqus ... a nevében van

na mindegy, erről ennyit

ha nektek így jó, és az én véleményem csak egy elhanyagolható csepp a tengerben - akkor rosszul hiszitek!

'annyi ideje veletek vagyok és még nem ismertetek meg ...' (Jn14:9 után szabadon)

na puszi mindenkinek :)

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 10:33:20

@sefatias: nem hiszti, szenvedély, akarat, hit :)

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.02.07. 10:40:32

@undercover:
Az akaratoskodást nem kéne keverned a hittel meg az akarattal, mert semmi köze ahhoz. Megértem, hogy a blog számodra érzelmi szükséglet és egy gyülekezet-pótlék, sokan vagyunk így ezzel még rajtad kívül.

"Erős akaratnak" nevezett viselkedésedet én mégsem tolerálnám. Ha valóban az vagy, akkor használd fel azt, ne pedig a másikra próbáld azt rákényszeríteni.

Ahogy te sem, én sem bántásnak szántam mondandómat. Igen a szabad akaratban az is benne van, hogy te magad is csinálhatsz blogot, ahol megoszthatod saját tapasztalataidat, és az erős karaktereddel segíthetsz a gyengébbeken. Nem kell mindent Johnny-nak csinálnia. És nem kell a többieknek vérszívóvámpírkémt rajta csüngeniük sem....

névtelenül 2014.02.07. 10:51:55

@undercover:

Nem lehet időrendbe állítani a hozzászólásokat. Az ember időrendben gondolkodik, szereti a sorrendet. Ha nincs rend, érthetetlenné és zavarossá válik minden.
Attól még, hogy párhuzamosan megy a kettő, még nem lehetne időrenbe állítani a hozzászólásokat, mert a hagyományos kommentek között meg sem jelennek az új rendszerrel írottak, és viszont. Akkor meg minek a régi? Attól, hogy mindkettőt javaslod párhuzamosan, még egyikben sem lesz időrend.
A disqus nem modellezi le azt, ahogyan egy letisztult gondolkodású ember agya jár. De ez nem csak ezzel van így, nézd meg az Apple rendszerszoftverét, az IOS-t, vagy a GARMIN navigáció szoftverét, mind-mind egy csilli-villi katasztrófa a tiszta gondolkodás területén.
Nem minden jó, ami modern.

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 10:52:30

nem vagy abban a helyzetben, hogy megítéld mit miért teszek, hogy tisztán lásd az érzéseimet ... az ez irányú mondandódat visszautasítom

a disqus-ról többet nem írok, így erre már nem kívánok reagálni

a vérszívást nem veszem magamra, nem tudom honnan jött ez a kis buksidba, igazán nem is érdekel miért erre asszociáltál

az átdefiniálásról pedig nem kívánok beidézni tőled, csak hogy egy példát előrántsak, miszerint ne ítéljük meg másokat ()Mt7:1), de azé mégis :)

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 11:03:18

@névtelenül: nem értek veled egyet, és aki az almát szidja, az majdnem az anyámat szidja :D

szóval: a témát lezártam, leírtam, amit kellett

ennyi, és pont

nincs valami jobb témád?

miért 3 pontos pl. a refi egyház? melyik három pont?

és jt miért nem a maximális??

névtelenül 2014.02.07. 11:14:23

@undercover: Mert van némi jó is a JT féle gyülekezetben, és van némi rossz a reformátusoknál. Nem teljesen fekete/fehér a dolog.
Ráadásul ezt kihegyezték a szektákra, de általánosabb kérdésekkel még több negatívumot tudnék a Református Egyházról írni. Ez persze közel sem jelenti, hogy a kettő egyáltalán összehasonlítható lenne, vagy egy napon lehetne említeni őket.
A Református Egyház egy normális hely, ahol jó eséllyel nem leszel lelkibeteg, megnyomorított valaki.
De hogy mennyire biblikus, vagy hogy egyáltalán mi mennyire biblikus, hát ki tudja?
Jobb ha az ember inkább elcsendesedik, és elmélkedik az Isten szaván, mint ha rendszeresen eljár valahová, hogy letudjon valamit, amiről azt hiszi, hogy az, aminek hiszi.

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 11:17:38

@névtelenül: félre értettél, vagy rosszul fogalmaztam

melyik három pont igaz a református egyházra, és melyikek nem igazak jt-ra - konkrétumokra gondoltam

pusztán kíváncsiságból

amit írsz általánosságban az oké, a részletek érdekeltek

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 11:22:25

@sefatias: láttam, de nem tudok hozzá tenni, kivéve egyet:

"magunknak is megadjuk azt a szabadságot, amit a Biblia is megad magának azzal, hogy látszólag ellentmondásokba bonyolódik. Ugyanis az ember csak abból tud építkezni, amije van. Ha bizonytalanság van, akkor abból."

korábban zavart, hogy néha össze-vissza beszélsz, na félre ne érts, nem úgy, hanem ide is, oda is leteszed a garast, igazat adsz két ellentétes véleménynek is, de végül is ez valahol normális dolog, csak ezt el szokták kendőzni

jogos, sőt korrekt álláspont, csak nem megszokott, de hát te sem vagy az, és ez így jó

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.02.07. 11:41:21

@undercover: hát ez van. Én a teológiámat a bizonytalanságra építem. És ezért le tudom tenni a garast ide is oda is, mert nem hiszek az abszolút igazság megismerhetőségében. Agnosztikus lettem. Ebből adódóan csak a fafejűség zavar, de az ellentétes nézőpontok nem

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 11:56:16

@sefatias: "csak a fafejűség zavar" :) akkor te meg fogsz zavarodni :)

na, nem humorizálok annyit, végül is a hívők kis része képes nem fafejüsködni, nézzük a jó oldalát

ORION 2014.02.07. 12:10:26

Én Disqus el vető vagyok.Nekem jobban tetszik a régi.Az én agyamnak egyszerübb és nagyszerübb.Bár a vége felé már az uj disgus ban is értem el eredményeket.Eleinte mikor irogattam itt a blogokon a billentyüzeten sem találtam meg a betüket ,most már lassan irok mint egy titkárnő.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.02.07. 12:43:36

@undercover:
"nem vagy abban a helyzetben, hogy megítéld mit miért teszek..."

Igazad van, te sem vagy abban a helyzetbe, hogy másokra erőltessed a disqussal kapcsolatos véleményedet, így ne tedd...a te véleményed is meg lett kérdezve, elmondtad, ennyi

"... az ez irányú mondandódat visszautasítom"

Nem te is a szektás agymosásban nőtél fel, amely miatt még a fogalmak sincsenek tisztázva benned? Ezt a kettős mércés gondolkodást ott lehet leginkább elsajátítani. 1000 km-ről felismerhetőek ezek az emberek!

De ne hidd, hogy emiatt sajnálnod kéne magad. Sokkal több lehetőség van benned, mint gondolnád. Tudsz a sértődésen kívül mást is?

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 13:08:22

@karalabe4: a disqus-ról leírtam, amit akartam, lezártam, amit írsz, az tényszerűen nem igaz, de mint írtam nem vagy abban a helyzetben, hogy átlásd a történteket, külső szemlélő vagy, egy másik véleménnyel, tehát hagyjuk, most elkezdhetsz azon rugózni, hogy mi az hogy 'nem igaz, amit írsz' ... bele untam, pontosabban belétek ... nem fogom az idő kerekét vissza tekerni 1 hónapot január 5-ig, de most már te se tudod, mert jj kiherélte a dolgot ...

amúgy nem nőttem fel szektás agymosásban ...

nézd, a te gondolkodásmódodon is tetten érhető az elmúlt 40 éved, a jelenlegi tanulmányaid, gyakorlati foglalkozásaid, és amiben most hiszel

hidd el tövig beléd tudnám nyomni a kést, de nem teszem, nagy a szám, individualista vagyok, de nem szemét :) szóval, amikor engem kritizálsz, légyszi vegyél vissza

nem azért, mert sért, vagy büszke vagyok ... ezeket a gyarlóságokat már tizenéves fejjel, egészséges családi háttérrel, agymosás nélküli állapotban levetkőztem, bár igazából rajtam se volt nagyon

[[tudom, most ezt vissza lehet fordítani, hogy miért is nevezem én gyarlóságnak ... ne tedd, tudom szoktad :) de ne tedd ... ]]

nekem címezve: kettős mérce, fogalom zavar, sértődés - nem véletlen, hogy többen figyelmeztettek már, hogy óvatosabban kellene bírálgatnod az embertársaidat

tudod mit, fejtsd ki légy szíves, mit értesz az alatt, hogy ne ítélkezzünk? Mt7:1, egy időben sokat idézgetted

na? szent a béke? szeretjük egymást? akkor puszi

vagy ez most neked a szőnyeg alá söprés esete?

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.02.07. 13:27:27

@undercover:
jaj csak nem beletrafáltam valamibe?

Szönyegalásöprés? Ha neked jó így, engem nem zavar. A te életed.
Elhiszem, hogy a béke és szeretet mázát szeretnéd ráhúzni a téged mélyen érintő dolgokra, de ezt tegyed magaddal, nekem ne mond meg, légyszi, hogy mit tegyek vagy mit nem. Ha belém akarod vágni a kést, nyugodtan tedd meg: nem te lennél az első, és valószínűleg nem is az utolsó, aki ezt tenné. Sok Jt kultusz követőből sajnos csak ennyi telik. Mit gondolsz miért kérdeztem, hogy másra is képes vagy-e?

Ha fenyegetni akarsz, ahhoz előbb keljél fel, ha pedig beleuntál a blogozásba, akkor meg nem mindegy neked, hogy disqus vagy nem disqus? Nem csak a te "figyelmeztetéseid" nem érdekelnek, hanem másokéi sem.

Egyébként a kettős mércét nem csak a JT-knél lehet megtanulni, csak ott a legjobban. Én nem akarok kivágni az életemből egy évet sem, nemhogy negyvenet, a JTs tapasztalat is jó valamire.

Az ítélkezésről a Biblia világosan ír az Aranyszabályban: amit szeretnétek, hogy veletek tegyenek...
Ha szeretsz másokat kritizálni, akkor neked is szeretned kell a kritikát. Olyan módon fogod visszakapni, ahogyan azt te adod, mert te magad állítottad be ezt a mércét a magad számára.

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 14:04:41

@karalabe4: isten ments, hogy bántani akarjalak, tudnálak, de nem akarlak, és nem is foglak!

a disqus mellett kampányoltam, de nem bántottam a népet, ellenben te beolvastál, leoltottál, amit én visszautasítok, ennyi történt

direkt írtam, hogy ne gyakorlatozz rajtam azzal, hogy ha írok valamit, akkor megpróbálod vissza forgatni rám, én is játszhatnám ezt veled, de nem teszem, nem vezet sehova, nem találtál be sehova, sajna nem az a primitív figura vagyok, akin ezek az alapfogások működnek .. az ilyen "betaláltam, mi?" meg a "fáj az igazság?" ez az érzelmi sérülteknek való színvonal

amúgy más is kérte már tőled, hogy fejtsd már ki mit értesz az alatt, hogy ne ítélkezzünk, miközben te ezt nagy gyakorisággal teszed

akkor kifaroltál a beszélgetésből, pedig kaptál pár elgondolkodtató kérdést

esetleg most?

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.02.07. 14:31:38

@undercover:
Olvasd el a kommentemet még egyszer, mert nem faroltam ki most sem, akkor sem.
...Azért az "érzelmi sérültek" is jók valamire? De persze te gondolhatod selejtnek is őket: majd vele is ezt teszik!

Egyébként azzal, hogy te engem bánthatnál, de nem teszed, még nem nőtted ki magadat a szemembe. Ez csak az én kiszolgáltatottságomat bizonyítja, a te nagyságodat semmiféleképpen nem. Ahogyan te tekintesz a sérülékeny emberekre, azt fogod visszakapni másoktól is egyszer. Tudod: "akinek van hatalmában jót cselekedni, de nem teszi..."
Ez törvény, amit te saját magadnak írsz. Erről szól az ítélkezés nem pedig arról, hogy valamiről véleményt fejtünk ki.

".. az ilyen "betaláltam, mi?" meg a "fáj az igazság?" ez az érzelmi sérülteknek való színvonal"

"...nem örülök neki, de az igazság csúf dolog, ez van"
(idézet tőled)
Akkor te is érzelmi sérült vagy?

Te mondtad.

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 15:12:51

@karalabe4: szerintem jól érted a kérdésem, és korábban is kifaroltál, mert tudtad, hova vezet a kérdésem, és hogy nem lesz védhető az álláspontod, sőt, le is írtad, hogy nem kívánod kifejteni bővebben a dolgot ... okos vagy, látod a csőt, amibe be húznád magad :) megboldogult reboot kérdezte tőled ezeket anno, rémlik az eset? ...

nem tekintem az érzelmi sérülteket selejtnek, nem tudom miért gondolod ezt rólam, biztos oka van, és ez benned keresendő, nem bennem

abban igazad van, hogy nem volt szerencsés a gondolat: "azzal, hogy te engem bánthatnál, de nem teszed, még nem nőtted ki magadat a szemembe. Ez csak az én kiszolgáltatottságomat bizonyítja, a te nagyságodat semmiféleképpen nem." elnézést kérek, ez így nagyon nem volt jó megfogalmazás

nem ezzel a céllal írtam, leírom másként: nem kívánok veled itt sem veszekedni, sem szócsatázni, sem szurkálódni, okés?

idézet tőlem :) kedves, a szövegkörnyezet, a helyzet, a szituáció árnyalja a dolgokat, ezt te is tudod :)

a kijelentésem a szervezet viselt dolgairól szólt, és nem egy embernek lett célozva, gondolom nem kell kifejtenem a különbséget a két eset között

sőt, ha megfigyeled, én egyre békésebb hangnemre váltok, te pedig szavakat adsz a számba, amiket nem mondtam, vagy ha mondtam is nem arról volt szó (szövegkörnyezet), illetve emlékeztetsz rá, ha selejtnek nézem az érzelmi sérülteket, ezt majd egyszer még úgyis visszakapom az élettől (de hisz én ilyet nem mondtam, nem is gondoltam)

ez az egyszer majd úgyis visszakapod ... ez nálad egy fő szegletkő, tudom, tudom, melyik versre alapozod ezt ... a kezdetek óta ismerem a kommentjeidet itt és máshol is

általános figyelmeztetésnek jó, de így örülök, mert nem nézem őket annak, így jót fogok vissza kapni

mivel enyhíthetném meg a szívedet?? nagyon elmentünk egymás mellett, mint már párszor előfordult is

Jona3 2014.02.07. 15:46:45

@undercover:
Na, itt magad is belátod: "a rendszer célja NEM az, hogy OLVASSÁK"

Ezt a blogot többen olvassák, mint ahányan kommentelünk... De ezeket már leírtam. Azt is, hogy miért nem jó az esetleges párhuzamos működés. Nem akarom újra lefutni a köröket.

Írod, "a disqus mellett kampányoltam, de nem bántottam a népet"... Igenis bántottad, éphogy le nem hülyézted a többséget. Elvégre mi valami tudatlan hozzá nem értők vagyunk, akiknek a torkán le kellene nyomni, ha tetszik, ha nem, és majd úgyis megkedveljük...
Az érveimet meg sem hallottad, csak fújtad, hogy a dq mennyire jó volt neked a kommentelés miatt.

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 16:09:35

@Jona3: lezártam a dolgot, nem kívánok rá reagálni érdemben

az engem ért kritikádra: "éphogy le nem hülyézted a többséget" hát ez az, nem hülyéztem le, ellenben jj-vel :/

"tudatlan hozzá nem értők vagyunk, akiknek a torkán le kellene nyomni, ha tetszik, ha nem, és majd úgyis megkedveljük"

nem ezt írtam, párhuzamosan futtatni, oktatni ... bakker, behúztál a csőbe, már megint majdnem elkezdtem :)

tudod mit? értsd ahogy akarod, és gondolj rólam azt ami akarsz

na, puszi (nem vagyok buzi, ezt a sefánál most tisztáztam le)

van valami jó témád? szerintem váltsunk, mert ez már nem aktuális ... hm?

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.02.07. 16:17:37

@undercover:
Nincs szükség a szívem megenyhítésére....sajnálom, nálam nem működnek a benyalásaid.

"Megboldogult rebootnak" is megválaszoltam a kérdését, és veled is ezt tettem, ha nem fogod fel, akkor gondolkodj rajta. Egyébként sem kell senki kérdéseit megválaszolgatnom, csak kifejtem az ezzel kapcsolatos véleményemet. Ha szócsatázni akarsz, akkor azt mással tedd, van itt elég ember erre az ilyen "add elő az érveidet, aztán majd én megcáfolom azokat..." stílusú beszélgetésre. Ha kezdetektől ismered az "érveimet" akkor nem értem mit vagy úgy oda!

Ha jót tettél, akkor jót is fogsz visszakapni (mint a mesében), csak az a fontos, hogy azt majd te a jót annak is értékeld ki. Ha a nyavalyás disqus rendszer miatt ekkora hisztit vágtál le, akkor még bizony van mit tanulnod ezen a téren.

"a kijelentésem a szervezet viselt dolgairól szólt, és nem egy embernek lett célozva, gondolom nem kell kifejtenem a különbséget a két eset között"

Igen, valóban nem kell: a szervezet az egy elvont fogalom, amit nem tudsz megfogni. De emberekből épül fel, akikkel lehet mit kezdeni. Amikor az embereknek azt mondod, hogy "te sokak által ismert pszichiátriai eset vagy" vagy "kegyetlen vagy" akkor ítélkezel felettük és le is nézed őket. Persze te ámíthatod magad ennek az ellenkezőjével, ha jól esik. Sokan tettük ezt, meg is lett az eredménye.

Nem kell mindenkivel egy hullámhosszon lenni. Ez is tipikus szervezeti agymosás, na meg a "békésebb hangnem". Egyébként "anyuciddal" már összefutottam itt korábban: nem esett messze az alma a fájától...

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 16:36:44

@karalabe4: benyalás? ha így érzed ... te dolgod ... szócsatázni? többször írtam, nem akarok ... a disqussal kapcsolatban a lényeget nem vágtad le, fennakadtál a stíluson, ennyi történt :) ... nem gond

erre reagálnom kell:

"te sokak által ismert pszichiátriai eset vagy" vagy "kegyetlen vagy"

az illetővel nekem hosszú ideje különös kapcsolatom van, nem részletezem ki, nem ide tartozik, korrekt akkor lennél, ha a neki írt (értsd: a többi nickjének írt) hozzászólásaimat is bemásolnád, mert ez így megint mellé fogás, rám akarod húzni a vizes lepedőt, de nem ismered a szereplőket, nem ismered a sztorit, nem ismered a színfalak mögötti történést! de azt hiszed, most aztán bizonyítottál ... tudod mit? a te dolgod :)

isten ments, nem akarok én egy hullámhosszon lenni veled, mert nem is tudnék, te se tudnál, ez nem gond

a békésebb hangnem? szerintem nem rossz törekvés, de ha másként gondolod, az se gond nekem

anyucimat hagyjuk ki a dologból :)

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.02.07. 16:59:37

@undercover:

...ahogy gondolod.
"a stílus maga az ember" és tojok a "különös kapcsolataidra"...

Nem tudom, a trollkodást mennyire fizetik jól, de tudod, nagyon átlátszóak vagytok. Már valami újabb trükkel is jöhetnétek, mert ez már uncsi.

f i n i t o (törölt) 2014.02.07. 18:11:26

@karalabe4: te nagyon benéztél valamit, én itt most kiszállok, mert ez rád nézve kínos!

engem összekeverni egy trollal ...

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.02.07. 18:38:25

@undercover:

Ugyan miért lenne már kínos rám nézve? De nem baj, ha kiszállsz, mert nincs egymás számára mondandónk.

névtelenül 2014.02.14. 06:56:20

@undercover: Szia. Bocs az offért, de kéne egy kis segítség. Whatsappot szeretnék iPhone-ra telepíteni, de nem találom az alkalmazást. Tudsz valamit? Anyám vette, külföldön él, végre van egy normális telója, erre nem tudjuk telepíteni amit használ a család. Köszi.

f i n i t o (törölt) 2014.02.20. 11:41:53

@névtelenül: szia, kicsit megkésve, valamiért törölték az AppStore-ból, elvileg ez pl. ios7 inkompatibilitás miatt is megtörténhetett, ebbenaz apple nem ismer tréfát, ultimátumot adott, aki nem frissíti a rendszerét, azt törlik ... de én is csak totózok

amúgy ma olvastam, hogy a facebook megvette őket, biztos vissza kerülnek előb-útóbb a store-ba

hogy mondjak hasznosat is: FaceTime??? apple cuccok között szuperül műkszik, miért nem azt használod?
süti beállítások módosítása