bojtosne82 youtube csatornáján érdekes videókat találhatunk:
EXJT BLOG
Bojtosné tanúskodó videói
2013.03.07. 12:43 | Johnny Joker | 39 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr995121344
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Toronyőrbácsi 2013.03.07. 14:13:59
Ismerem a fajtájukat. Akit ismerek, az mind kettyós, kivéve egy + négyet. Nagy genya az egész Bojtos család. Tisztelet a kivételnek. Bár közülük csak egy JT. Hát az se százas. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt a "szegény lelkű, igaz hitűt" személy szerint nem ismerem. Küldök neki is ajándék zenét. De ha ezt a nevet viseli, illene ehhez méltón viselkedni.
www.youtube.com/watch?v=BB-W7jIeobU
www.youtube.com/watch?v=BB-W7jIeobU
Aaaron 2013.03.07. 14:44:22
írja, hogy a Biblia csak 2 születésnapot említ.
Most gondolkoztam el ezen, hogy mintha valahol olvastam volna, hogy Jób esetében, amikor a fiai összegyűltek a legidősebb fiú házában lakomázni, akkor éppen születésnapi ünnepséget tartottak.
Nektek nem rémlik?
Most gondolkoztam el ezen, hogy mintha valahol olvastam volna, hogy Jób esetében, amikor a fiai összegyűltek a legidősebb fiú házában lakomázni, akkor éppen születésnapi ünnepséget tartottak.
Nektek nem rémlik?
Szabad Vagyok 2013.03.07. 14:55:36
@EveH: Az a baj ezzel, hogy akár simán igaz is. Így ellehet kezdeni a szolgálatot is. Beindítja a videót és már megy az idő.Úttörőzik.
L.Erika 2013.03.07. 18:24:13
Na szoval,az elso videohoz egy annyit hadd fuzzek hozza,h december 25-e Izraelben nem ugyanolyan teli idoszak mint pl Pesten......... Ezt bizonyitani tudom....tehat amikor magunkat gyozkodtuk,h mekkora marhasag azt mondani h a juhnyaj kint legelt a tel kozepen es a pasztorok is kint tartozkodtak a legelokon,akkor valojaban az valosagot masitottuk meg,ferditettuk el!!!!
bornagain 2013.03.07. 20:00:43
Bojtosné videóit nem lehet kommentelni - de "dislike"-olni igen! hihi...
Volt Tanú 2013.03.07. 23:48:43
@Aaaron: @EveH: Jób fiainál arról volt szó, hogy a hét minden napján buliztak, mindig másnál:
Jóbnak nagy családja volt: hét fia és három leánya született. Jób fiainak az volt a szokásuk, hogy gyakran vendégül látták egymást az otthonukban. Felváltva jöttek össze, mindig annál, aki éppen következett.
(Jób 1:2, 4 Egyszerű fordítás)
Jóbnak nagy családja volt: hét fia és három leánya született. Jób fiainak az volt a szokásuk, hogy gyakran vendégül látták egymást az otthonukban. Felváltva jöttek össze, mindig annál, aki éppen következett.
(Jób 1:2, 4 Egyszerű fordítás)
Volt Tanú 2013.03.08. 06:02:36
@L.Erika: A Wikipédia szerint Betlehemben a december hideg és csapadékos: az átlagos legalacsonyabb hőmérséklet 7 fok, átlagosan 11 napig esik az eső és 1 napig a hó.
Eliezer 2013.03.08. 08:23:44
Utálnak prédikálni ez az igazság, viszont valamiből óraszámot kell csinálni, hát mindent kitalálnak. Ügyes!
metanoia 2013.03.08. 10:51:17
@Aaaron:
metanoia2011.12.05. 01:13:18
A Fáraó és Heródes születésnapjára hivatkozik a Társulat, hogy mindkettő halállal végződött.
A Fáraós történetben felakasztják a fősütőmestert, VISZONT életet kap a főpohárnok – erről nem szól a fáma.
Heródes lánya pedig Keresztelő János fejét kéri.
Két pogány ember születésnapjáról van szó.
Mi köze van ehhez a keresztény embereknek?
A Bibliát a spiritiszták és a sátánisták is használják, akkor ezen az alapon a keresztény ember ne használja?
Miért ne lehetne hálát adni Istennek azért, hogy életet adott?!
Sőt kétszeresen is, mert Krisztus által megváltott a halálból ?!
Miért ne lehetne hálát adni a szüleinknek az életünkért, és hogy felneveltek minket?
Miért ne lehetne egy ünnepélyes, szeretetteljes együttlét a családdal, vagy testvéri közösségben?
A teremtény tisztelete miatt?
Akkor a kongresszusokon miért kapnak tapsvihart azok a vezetők, akik még egy szót sem szóltak, csak megjelentek a pódiumon?
Volt idő amikor azt mondták nem lehet a színházban és a hangversenyen tapsolni, mert az bálványimádás!
A vezető testület tagjait nem bálványozzák a tapsviharukkal?
Jób gyermekeinek születésnapi összejövetelit miért nem idézi a Társulat????
„Eljártak vala pedig az ő fiai egymáshoz és vendégséget szerzének otthon, kiki a MAGA NAPJÁN. Elküldtek és meghívták vala az ő három hugokat is, hogy együtt egyenek és igyanak velök.
Mikor pedig a vendégség napjai sorra lejártak vala, elkülde értök Jób és megszentelé őket, és jóreggel felserkene és áldozik vala égőáldozattal mindnyájuk száma szerint; mert ezt mondja vala Jób: Hátha vétkeztek az én fiaim és gonoszt gondoltak az Isten ellen az ő szivökben! Így cselekedik vala Jób minden napon.” Jób 1:4,5
Ha kétség merülne fel, hogy kiki a maga napján nem a születésnapra vonatkozik akkor:
„Ezután megnyitá Jób az ő száját, és megátkozá az ő NAPJÁT.
És szóla Jób, és monda:
Veszszen el az a NAP, a melyen SZÜLETTEM, és az az éjszaka, a melyen azt mondták: fiú fogantatott.” Jób 3:1-3
Jóbról pedig Isten ezt mondta:
„És monda az Úr a Sátánnak: Észrevetted-é az én szolgámat, Jóbot? Bizony nincs hozzá hasonló a földön: feddhetetlen, igaz, istenfélő, és bűngyűlölő.” Jób 1:8
metanoia2011.12.05. 01:13:18
A Fáraó és Heródes születésnapjára hivatkozik a Társulat, hogy mindkettő halállal végződött.
A Fáraós történetben felakasztják a fősütőmestert, VISZONT életet kap a főpohárnok – erről nem szól a fáma.
Heródes lánya pedig Keresztelő János fejét kéri.
Két pogány ember születésnapjáról van szó.
Mi köze van ehhez a keresztény embereknek?
A Bibliát a spiritiszták és a sátánisták is használják, akkor ezen az alapon a keresztény ember ne használja?
Miért ne lehetne hálát adni Istennek azért, hogy életet adott?!
Sőt kétszeresen is, mert Krisztus által megváltott a halálból ?!
Miért ne lehetne hálát adni a szüleinknek az életünkért, és hogy felneveltek minket?
Miért ne lehetne egy ünnepélyes, szeretetteljes együttlét a családdal, vagy testvéri közösségben?
A teremtény tisztelete miatt?
Akkor a kongresszusokon miért kapnak tapsvihart azok a vezetők, akik még egy szót sem szóltak, csak megjelentek a pódiumon?
Volt idő amikor azt mondták nem lehet a színházban és a hangversenyen tapsolni, mert az bálványimádás!
A vezető testület tagjait nem bálványozzák a tapsviharukkal?
Jób gyermekeinek születésnapi összejövetelit miért nem idézi a Társulat????
„Eljártak vala pedig az ő fiai egymáshoz és vendégséget szerzének otthon, kiki a MAGA NAPJÁN. Elküldtek és meghívták vala az ő három hugokat is, hogy együtt egyenek és igyanak velök.
Mikor pedig a vendégség napjai sorra lejártak vala, elkülde értök Jób és megszentelé őket, és jóreggel felserkene és áldozik vala égőáldozattal mindnyájuk száma szerint; mert ezt mondja vala Jób: Hátha vétkeztek az én fiaim és gonoszt gondoltak az Isten ellen az ő szivökben! Így cselekedik vala Jób minden napon.” Jób 1:4,5
Ha kétség merülne fel, hogy kiki a maga napján nem a születésnapra vonatkozik akkor:
„Ezután megnyitá Jób az ő száját, és megátkozá az ő NAPJÁT.
És szóla Jób, és monda:
Veszszen el az a NAP, a melyen SZÜLETTEM, és az az éjszaka, a melyen azt mondták: fiú fogantatott.” Jób 3:1-3
Jóbról pedig Isten ezt mondta:
„És monda az Úr a Sátánnak: Észrevetted-é az én szolgámat, Jóbot? Bizony nincs hozzá hasonló a földön: feddhetetlen, igaz, istenfélő, és bűngyűlölő.” Jób 1:8
EveH 2013.03.08. 11:19:16
@Volt Tanú: Ezt honnan lehet tudni, hogy minden nap, mert a szöveg csak annyit ír, hogy az ő napjukon. Ha ez minden nap volt, akkor Jób minden egyes nap könyörgött értük Istenhez bocsánatért, mert az 5-ös vers meg erről szól. "Amikor azonban a lakoma napjai sorra lejártak, értük küldött Jób, és megszentelte őket úgy, hogy korán reggel fölkelt, és annyi égőáldozatot mutatott be, ahányan voltak......" Ha ez minden egyes nap így volt, hogy ők buliztak, Jób meg este könyörgött értük, akkor nem jártak volna le. Én nem akarok vitatkozni, csak azt mondom, hogy a szövegből nem lehet tudni, hogy pontosan mit fedett az "ő napjuk" kifejezés, de szerintem nem valószínű, az 5-ös vers miatt, hogy ez minden nap lett volna, nekem inkább alkalmi dolognak tűnik.
EveH 2013.03.08. 11:26:28
@EveH: Illetve helyesbítek, nem este könyörgött értük, de a lényegen ez nem változtat............
Volt Tanú 2013.03.08. 11:52:44
@EveH: Igazad van, sehonnan nem derül ki, hogy minden nap lakóját rendeztek volna. A NET Bible egyik fordítói lábjegyzetéből van az infó.
Volt Tanú 2013.03.08. 11:53:19
Akarom mondani lakomát.
Virago_1000 2013.03.08. 21:36:18
@L.Erika: Emlekszem, mikor csufolodtak az osztalytarsak, hogy nalatok nincs karacsony de szar, stb, akkor mondtam, hogy nem szulethetett Jezus dec. 25-en, mert akkor Betlehemben hideg tel van, es a juhok nem maradhattak kint. Erre ok azt mondtak, hogy a paptol tudjak, hogy ez nem igaz. A pap mondta nekik hittanon. Es hat velem ellentetben a falubeli pap valoban jart izraelben.
De meg ha igaz is lenne, hogy kemeny tel van, akkor is mire magyarazat ez? En Angliaban elek, itt -5 ala sosem megy a homerseklet, es bizony kint vannak a juhok telen.
Lathatjuk, hogy az ortoronyek meg ebben is hazudnak !! Csak hogy az erdekeiket szolgalja, nem riadnak semmitol vissza. Csak arra lennek kivancsi, mit hazudnak be a kornyeken elo jt-inek.
De meg ha igaz is lenne, hogy kemeny tel van, akkor is mire magyarazat ez? En Angliaban elek, itt -5 ala sosem megy a homerseklet, es bizony kint vannak a juhok telen.
Lathatjuk, hogy az ortoronyek meg ebben is hazudnak !! Csak hogy az erdekeiket szolgalja, nem riadnak semmitol vissza. Csak arra lennek kivancsi, mit hazudnak be a kornyeken elo jt-inek.
Virago_1000 2013.03.08. 21:37:26
@Virago_1000: revidealom allaspontom: Izraelben hanuka van, nincs karacsony. Es Jezust is elvetik,. Ugyhogy nem kell nekik problemazni ezen a kerdesen.
Virago_1000 2013.03.08. 21:41:14
@Volt Tanú: +7? Siman kibirjak a juhok.
@kovacs047: "Utálnak prédikálni ez az igazság"
- a jt-inek a kb 60 %-a nem jar hazrol hazra. Eleg ha elmesz a predikalas elotti osszejovetelre, akkor vannak legtobben, mikor a korzetfelvigyazo jon. Akkor gyult ossze kb 40%. Ez az en megfigyelesem.
Azert ez is milyen nonszensz , ciki az egyetlen igaz vallasra nezve: Jt-inek azonosito jele a hazrol-hazra vegzett munka (amit mellesleg Jezus megtiltott) de a tagok 60%-a nem vegzi ezt!!
@kovacs047: "Utálnak prédikálni ez az igazság"
- a jt-inek a kb 60 %-a nem jar hazrol hazra. Eleg ha elmesz a predikalas elotti osszejovetelre, akkor vannak legtobben, mikor a korzetfelvigyazo jon. Akkor gyult ossze kb 40%. Ez az en megfigyelesem.
Azert ez is milyen nonszensz , ciki az egyetlen igaz vallasra nezve: Jt-inek azonosito jele a hazrol-hazra vegzett munka (amit mellesleg Jezus megtiltott) de a tagok 60%-a nem vegzi ezt!!
Virago_1000 2013.03.08. 21:44:52
@metanoia: Koszi a hozzaszolasod, ezt a reszleteket nem ismertem. Nagyon utos erv!!!
Szerintem azert tiltja a tarsulat a szuletesnapot, mert a csaladi kapcsolatok erosodnenek. Talan a szervezethuseg "rovasara". A lelkeben magara hagyatott, tamasz nelkuli ember konnyebben iranyithato.
Szerintem azert tiltja a tarsulat a szuletesnapot, mert a csaladi kapcsolatok erosodnenek. Talan a szervezethuseg "rovasara". A lelkeben magara hagyatott, tamasz nelkuli ember konnyebben iranyithato.
Volt Tanú 2013.03.08. 22:35:22
@Virago_1000: És a pásztor?
kicsella 2013.03.09. 13:32:00
@Ramon Suarez: "A születésnap ünneplése kapcsolatban van az egoista sátánizmussal, a spiritizmussal, horoszkóp-készítéssel."
És még mi minden- mi mindennel van kapcsolatban!? Ha erre alapoznánk, kiszaladhatnánk a világból.
Ez nem bizonyíték semmire.
"Nem véletlenül nem lehet olvasni a Bibliában, hogy hithű Isten-imádó szülinapot tartott volna."
Ezek szerint Isten nem alkotott szabályt a születésnapra vonatkozóan.Akkor ezt emberek mi jogon teszik?
És még mi minden- mi mindennel van kapcsolatban!? Ha erre alapoznánk, kiszaladhatnánk a világból.
Ez nem bizonyíték semmire.
"Nem véletlenül nem lehet olvasni a Bibliában, hogy hithű Isten-imádó szülinapot tartott volna."
Ezek szerint Isten nem alkotott szabályt a születésnapra vonatkozóan.Akkor ezt emberek mi jogon teszik?
svtor 2013.03.09. 13:34:06
@Ramon Suarez:
Ezeket a verseket hogyan kell értelmezni?
Kol 2:16
Senki azért titeket meg ne ítéljen evésért, vagy ivásért, avagy ÜNNEP, vagy újhold, vagy szombat dolgában
Mózes I. 1:14 És monda Isten: Legyenek világító testek az ég mennyezetén, hogy elválasszák a nappalt az éjszakától, és legyenek jelek, és meghatározói ÜNNEPEKNEK, napoknak és
esztendőknek.
Ezeket a verseket hogyan kell értelmezni?
Kol 2:16
Senki azért titeket meg ne ítéljen evésért, vagy ivásért, avagy ÜNNEP, vagy újhold, vagy szombat dolgában
Mózes I. 1:14 És monda Isten: Legyenek világító testek az ég mennyezetén, hogy elválasszák a nappalt az éjszakától, és legyenek jelek, és meghatározói ÜNNEPEKNEK, napoknak és
esztendőknek.
Aaaron 2013.03.09. 14:10:24
@svtor: NAEZAZ!!! Pontosan erre gondoltam már évek óta, hogy nem véletlenül olvassuk ezt: igenis, voltak/vannak ünnepnapok az emberek között, és ezeket nem MIND helyteleníti Isten! Az, amit a tanúk mondanak, hogy egyedül Jézus halálát lehet megünnepelni, mert azt mondta Jézus - durva hiba. Persze, mindent lehet jól és rosszul csinálni, mint ahogyan bármilyen békés eszközzel lehet gyilkolni is. Egy békés, örömteli ünneplésben, amikor összejön a család, és eltöltenek néhány órát (akár még isznak is közben - na és? számtalan dicsérete van a Bibliában a bornak!), ez mindenkinek örömére szolgál, ebben hibát nem lehet találni. Az megint csak a Tanúk agyréme, hogy ilyenkor emberimádat folyik - micsoda hülyeség! Az, hogy az illető kap néhány ajándékot, elfújhatja a tortán a gyertyákat, és elénekelnek neki egy boldogszülinapot - ez imádat lenne??? Aki ezt mondja, az úgy látszik, nem tudja, mit jelent az "imádni" szó.
Meggyőződésem (amint mondtátok már), hogy ezeket a tiltásokat azért hozták, hogy elszakítsák a tanúkat a nem-tanú családtagoktól, akik esetleg meggyengítenék a ragaszkodásukat a Szervezethez. Ha csak olyanokkal találkozol, akik egy követ fújnak veled, sokkal kisebb az esélye az elhajlásnak.
Emlékszem, nagyszüleimnél mindig együtt volt a nagy család a szülinapokon, karácsonykor, húsvétkor. Aztán nagyi Tanú lett, és mondta, hogy ezeket nem szabad ünnepelni. Így szűntek meg a családi együttlétek, így szűntek meg a családi kapcsolatok.
(Persze, elvileg bármikor össze lehetne jönni, ünnep nélkül is (bár a Tanúknak a világi rokonokkal való együttlét amúgy sem ajánlott!). De manapság annyi dolga van mindenkinek, hogy csak úgy, spontán nem nagyon fog összejönni a családi találkozó. Viszont ha vannak naptárban lévő alkalmak, akkor azokhoz mindenki próbál/tud igazodni.)
Meggyőződésem (amint mondtátok már), hogy ezeket a tiltásokat azért hozták, hogy elszakítsák a tanúkat a nem-tanú családtagoktól, akik esetleg meggyengítenék a ragaszkodásukat a Szervezethez. Ha csak olyanokkal találkozol, akik egy követ fújnak veled, sokkal kisebb az esélye az elhajlásnak.
Emlékszem, nagyszüleimnél mindig együtt volt a nagy család a szülinapokon, karácsonykor, húsvétkor. Aztán nagyi Tanú lett, és mondta, hogy ezeket nem szabad ünnepelni. Így szűntek meg a családi együttlétek, így szűntek meg a családi kapcsolatok.
(Persze, elvileg bármikor össze lehetne jönni, ünnep nélkül is (bár a Tanúknak a világi rokonokkal való együttlét amúgy sem ajánlott!). De manapság annyi dolga van mindenkinek, hogy csak úgy, spontán nem nagyon fog összejönni a családi találkozó. Viszont ha vannak naptárban lévő alkalmak, akkor azokhoz mindenki próbál/tud igazodni.)
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.09. 17:23:32
@Aaaron: >>csak a Tanúk agyréme, hogy ilyenkor emberimádat folyik - micsoda hülyeség! Az, hogy az illető kap néhány ajándékot, elfújhatja a tortán a gyertyákat, és elénekelnek neki egy boldogszülinapot - ez imádat lenne???<<
Ezen énis sokat gondolkoztam, nemtartottam jó érvnek, és ráadásul mindig a ballagással hasonlítottam össze, ami ugye viszont ünnepelhető. De szerintem a ballagás nagyobb "bálványimádás", mint a szülinap
Ezen énis sokat gondolkoztam, nemtartottam jó érvnek, és ráadásul mindig a ballagással hasonlítottam össze, ami ugye viszont ünnepelhető. De szerintem a ballagás nagyobb "bálványimádás", mint a szülinap
Bumbum öcsi 2013.03.09. 19:49:06
@sefatias: Ezen már én is elgndolkodtam...hm...
Jehova azért elpusztítaná az embereket mert, névnapot szülinapot, esetleg karácsonyt ünnepelnek?
Mert pillanatnyilag ezt tanítjuk...Nem?
Jehova azért elpusztítaná az embereket mert, névnapot szülinapot, esetleg karácsonyt ünnepelnek?
Mert pillanatnyilag ezt tanítjuk...Nem?
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.09. 19:55:44
@Bumbum öcsi: erről tartottam előadást a helyi református gyülekezetben. Az igazság az, hogy a karácsony és más vallásos ünnepekkel kapcsolatban helytállónak tartom a társulat érvelését. Sőt még a névnapoknál is. De a születésnapnál nem. ott nem találok érveket, csak üres puffogtatásokat. De nem tartom üdvkérdésnek az ünnepek megtartását. főleg, ha a fickó nem is ismeri az eredetét
Volt Tanú 2013.03.09. 23:41:47
@sefatias: A házassági évfordulón ráadásul két embert "imádnak" egyszerre...
sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.03.09. 23:45:56
@Volt Tanú: szégyen gyalázat... hogy hová jutott a világ...
Virago_1000 2013.03.10. 19:32:31
@Volt Tanú: villanypasztor van meg magas kerites, terepjarok.
@kicsella: Azt sem lehet olvasni a Bibliaban, hogy Istennek szervezete lesz, es ortoronynak fogjak hivni. Megis van :)))))
Egyebkent tenyleg agyrem ez a vallas. A honapok nevei is gorog istenek neveibol szarmaznak, sot a het napjai is. Azt akkor miert hasznaljuk?
@Aaaron:
"Egy békés, örömteli ünneplésben, amikor összejön a család, és eltöltenek néhány órát "
meglatasom szerint itt kezdodik a csaladok egymastol valo elszakitasa, nem a kikozositessel.
Ahogy irod is:
" Aztán nagyi Tanú lett, és mondta, hogy ezeket nem szabad ünnepelni. Így szűntek meg a családi együttlétek, így szűntek meg a családi kapcsolatok."
"hogy ezeket a tiltásokat azért hozták, hogy elszakítsák a tanúkat a nem-tanú családtagoktól"
- 100% biztos vagyok, hogy igy van.
@kicsella: Azt sem lehet olvasni a Bibliaban, hogy Istennek szervezete lesz, es ortoronynak fogjak hivni. Megis van :)))))
Egyebkent tenyleg agyrem ez a vallas. A honapok nevei is gorog istenek neveibol szarmaznak, sot a het napjai is. Azt akkor miert hasznaljuk?
@Aaaron:
"Egy békés, örömteli ünneplésben, amikor összejön a család, és eltöltenek néhány órát "
meglatasom szerint itt kezdodik a csaladok egymastol valo elszakitasa, nem a kikozositessel.
Ahogy irod is:
" Aztán nagyi Tanú lett, és mondta, hogy ezeket nem szabad ünnepelni. Így szűntek meg a családi együttlétek, így szűntek meg a családi kapcsolatok."
"hogy ezeket a tiltásokat azért hozták, hogy elszakítsák a tanúkat a nem-tanú családtagoktól"
- 100% biztos vagyok, hogy igy van.
Volt Tanú 2013.03.10. 19:54:46
@Virago_1000: Az Úr az én villanypásztorom, nem szűkölködöm...
Egyébként Rutherford alatt megpróbálták átnevezni a hónapokat és a napokat. Talán pont ezen a blogon olvastam.
Egyébként Rutherford alatt megpróbálták átnevezni a hónapokat és a napokat. Talán pont ezen a blogon olvastam.
L.Erika 2013.03.12. 17:41:46
@Volt Tanú: A Wikipedia nem nagyon erdekel...mert itt elek Izraelben,Bethlehemtol nem messze..... :) Es tudom,h milyenek a telek itt....a december meg szep ido.....neha esik,de nincs hideg.Januar kozepetol jon a hideg meg a ho....a ho max 1 napig,Eszakon a Karmel-hegyen szokott nagy ho lenni.:) Szep napot!!
L.Erika 2013.03.12. 17:49:38
@Virago_1000: Udv! Ahogy megjegyeztem Volt Tanu-nak is,nincs fenekbefagyasztos tel itt! :) Es hat a juok itt igazabol osztol tavaszig van mit igazan egyenek.... :D Nagyon is egyetertek a hozzaszolasod elso felevel,nagyon sokszor hasonlo hejzetbe kerultem.... :) De hat ez a mult!!!! Igen,Ortoronyek ott hazudnak ahol tudnak,h megtartsak a `hiveket`....
Volt Tanú 2013.03.12. 18:55:36
@L.Erika: OK, ez megnyugtatóan hangzik. Köszi az infót!
Egyébként a www.bibleserralta.com/JesusbornDecember.html oldal mond egy érdekes érvet. A Tanúk számára könnyebb elfogadhatóság kedvéért Új Világ fordításban az 1Móz 31:38-40 szerint Jákob ezt mondja Lábánnak:
"Immár húsz éve vagyok nálad. Anyajuhaid és nőstény kecskéid nem vetéltek el, s nyájad kosait sosem ettem meg. Egyetlen szétszaggatott állatot sem vittem hozzád. Én magam álltam a veszteséget. A nappal lopottat és az éjjel lopottat mind az én kezemből követelted. Engem emésztett nappal a hőség, éjjel pedig a hideg, és az álom is kerülte a szememet."
Az 1Móz 28:5-ből tudjuk, hogy ez Paddán-Arámban történt, ami ma a dél-Törökországi Harran települése, jóval északabbra, mint Betlehem, és ezek szerint Jákob a hideg éjszakákat is a mezőn töltötte a nyájjal.
Egyébként a www.bibleserralta.com/JesusbornDecember.html oldal mond egy érdekes érvet. A Tanúk számára könnyebb elfogadhatóság kedvéért Új Világ fordításban az 1Móz 31:38-40 szerint Jákob ezt mondja Lábánnak:
"Immár húsz éve vagyok nálad. Anyajuhaid és nőstény kecskéid nem vetéltek el, s nyájad kosait sosem ettem meg. Egyetlen szétszaggatott állatot sem vittem hozzád. Én magam álltam a veszteséget. A nappal lopottat és az éjjel lopottat mind az én kezemből követelted. Engem emésztett nappal a hőség, éjjel pedig a hideg, és az álom is kerülte a szememet."
Az 1Móz 28:5-ből tudjuk, hogy ez Paddán-Arámban történt, ami ma a dél-Törökországi Harran települése, jóval északabbra, mint Betlehem, és ezek szerint Jákob a hideg éjszakákat is a mezőn töltötte a nyájjal.
Eliezer 2013.03.23. 13:20:39
Tudod mit, nem mén kértem az életet, de köszönöm, hogy élhetek. Viszont ha a fejem tetejére állok se tudok mit tenni, ha Isten el akar pusztítani. Megpróbálok normális életet élni, de nem fogok azért JT lenni, mert az örtorony szervezet úgy akarja. Persze ha Isten leírta volna a bibliában konkrétan, hogy lesz egy szervezet aminek lesznek hamis tanításai, lesznek köztük rossz emberek és sokszor hamisan jövendőlnek. Emberek fognak meghalni miattuk mert félre értelmezték a bibliát. De csatlakozz hozzájuk, mert csak akkor menekülsz meg. Na akkor csatlakozni fogok. De akkor miért is halt meg Jézus? Mit mondott? Mindenki aki hisz én bennek megmenekül. Szóval én hiszek benne és reménykedek, hogy ennyi elég és persze, nem vagyok gyílkos, parázna, nem lopok, nem hazudok stb. stb.
Bumbum öcsi 2013.03.23. 13:55:11
@Awakenings: Azért tiltotta, mert az általad említett ünnepeken szélsőséges megnyilvánulások is voltak. Emberáldozat, paráznaság, részegeskedés, trágárság stb...
Ezeken az ünnepeken nyíltan démonokat imádtak. Astarte,Tammúz, Sol, Dionüszosz ünnepei, esetleg a Szaturnália.
Egy keresztény ember nem gyakorol ilyeneket, főleg, ha valamit méltóságteljesen akar megünnepelni. Rendezett viselkedéssel és kultúráltan "akár" meg is ünnepelhetnénk mondjuk egy szülinapot. Nem arról van szó, hogy egy istennek (démonnak) mutatnánk be valamiféle imádatot, hanem egy kicsit az a személy kerül középpontba akit szeretünk és tisztelünk. Nem vesszük el Jehovától a neki járó tiszteletet és félelmet. Nekem nem fáj az, ha nincsenek megtartva ezek az ünnepek, pusztán csak elmélkedtem... :-)
Gondolj esetleg arra a megáltalkodott tanúra, akik megbánást nem tanúsítva, megrögzötten megünnepli mások szülinapját. Kimutatva a szeretetét mások felé is. Meddig maradhat Jehova imádója. :-(
Nem indítanék senkit semmiféle reakcióra, csak elmélkedem...semmi több. Ha szeretnénk elkülönüli a világtól mi Jehova Tanúi, akkor azt azzal tegyük, hogy nem ápolunk kapcsolatot a vlág kereskedőivel és királyaival. Nem teszünk olyanokat, amin a kívülállók is elszörnyülködnek.
De ne felejtsük el Nincs új a nap alatt. Az ókori Izrael is sokszor alacsonyodott le a környező pogány népek istenkáromló gyakorlataihoz. Mi több sokszor alul is múlták azokat.
Ezeken az ünnepeken nyíltan démonokat imádtak. Astarte,Tammúz, Sol, Dionüszosz ünnepei, esetleg a Szaturnália.
Egy keresztény ember nem gyakorol ilyeneket, főleg, ha valamit méltóságteljesen akar megünnepelni. Rendezett viselkedéssel és kultúráltan "akár" meg is ünnepelhetnénk mondjuk egy szülinapot. Nem arról van szó, hogy egy istennek (démonnak) mutatnánk be valamiféle imádatot, hanem egy kicsit az a személy kerül középpontba akit szeretünk és tisztelünk. Nem vesszük el Jehovától a neki járó tiszteletet és félelmet. Nekem nem fáj az, ha nincsenek megtartva ezek az ünnepek, pusztán csak elmélkedtem... :-)
Gondolj esetleg arra a megáltalkodott tanúra, akik megbánást nem tanúsítva, megrögzötten megünnepli mások szülinapját. Kimutatva a szeretetét mások felé is. Meddig maradhat Jehova imádója. :-(
Nem indítanék senkit semmiféle reakcióra, csak elmélkedem...semmi több. Ha szeretnénk elkülönüli a világtól mi Jehova Tanúi, akkor azt azzal tegyük, hogy nem ápolunk kapcsolatot a vlág kereskedőivel és királyaival. Nem teszünk olyanokat, amin a kívülállók is elszörnyülködnek.
De ne felejtsük el Nincs új a nap alatt. Az ókori Izrael is sokszor alacsonyodott le a környező pogány népek istenkáromló gyakorlataihoz. Mi több sokszor alul is múlták azokat.
Bumbum öcsi 2013.03.23. 14:34:31
@Awakenings: Jól látod, én a "nem mindegyiken" kategóriát nem ítélném el. Ez persze az én véleményem.
Igazad van sok pogány tevékenység szimbólumként a mai napig tovább él. Így például a húsvéti locsolkodás a nemi aktus szimbóluma. A locsolkodást követően a lányok azért adnak piros tojást a fiúknak, hogy jelképesen ugyan de, "viszzaadják" a nemző erejüket. (Csak, hogy egy kicsit aktuális legyek). :-)
Nálunk nincsenek ilyesfélék? Gondolj a jeggyűrűre. Pogány szimbólum. Az örökkévalóság jelképe. A régebbi kiadványainkon használt jelképek pl. a szárnyas nap Hórusz szimbóluma. Pogány. Mi több démoni. Ha éppen úgy tetszik, maga a torony (watchtower logó) is okkult jelképnek tekinthető.
Vagy amikor azt tapasztaltam, hogy a testvérnő megrémült attól, hogy körbesöpröm. Akár tekinthetném babonának is. Ami nem szűnik meg attól,hogy valaki úttörő.
De akár megemlíthetnénk a ballagást, vagy a házassági évfordulót, amelyet hagyományok és rítusok befolyásolnak. Amely ünnepek, bár nem pogány, de világi gyökerekkel rendelkeznek és a szélsőségek is jellemezhetnek.
Azt már nem tudom, hogy Jehova milyen szemmel nézi ezeket az ünnepeket, csak azt tudom, hogy a Vezető Testületnek mi a véleménye ezekről. (Bár lehet, hogy ebben nem vagyok naprakész). ;-)
Igazad van sok pogány tevékenység szimbólumként a mai napig tovább él. Így például a húsvéti locsolkodás a nemi aktus szimbóluma. A locsolkodást követően a lányok azért adnak piros tojást a fiúknak, hogy jelképesen ugyan de, "viszzaadják" a nemző erejüket. (Csak, hogy egy kicsit aktuális legyek). :-)
Nálunk nincsenek ilyesfélék? Gondolj a jeggyűrűre. Pogány szimbólum. Az örökkévalóság jelképe. A régebbi kiadványainkon használt jelképek pl. a szárnyas nap Hórusz szimbóluma. Pogány. Mi több démoni. Ha éppen úgy tetszik, maga a torony (watchtower logó) is okkult jelképnek tekinthető.
Vagy amikor azt tapasztaltam, hogy a testvérnő megrémült attól, hogy körbesöpröm. Akár tekinthetném babonának is. Ami nem szűnik meg attól,hogy valaki úttörő.
De akár megemlíthetnénk a ballagást, vagy a házassági évfordulót, amelyet hagyományok és rítusok befolyásolnak. Amely ünnepek, bár nem pogány, de világi gyökerekkel rendelkeznek és a szélsőségek is jellemezhetnek.
Azt már nem tudom, hogy Jehova milyen szemmel nézi ezeket az ünnepeket, csak azt tudom, hogy a Vezető Testületnek mi a véleménye ezekről. (Bár lehet, hogy ebben nem vagyok naprakész). ;-)
Bumbum öcsi 2013.03.23. 14:46:13
@Awakenings: Azért is megbüntet Isten mert janár 1-jén lencsét főznék? :-D
Olvasd a blogot. Itt Találhatsz sok mindent arról, hogy milyen kapcsolatot ápoltak és hát ápolnak a testvéreink a világ politikai és gazdasági vezetőivel. Neeeeem. Nem hús és kenyér. Hanem dollármilliók játszanak.
Pont a mi vallásunka z ami bebizonyítja, hogy tudunk más asztalokról is csemegézni. Nem csak Jehováéról.
Olvasd a blogot. Itt Találhatsz sok mindent arról, hogy milyen kapcsolatot ápoltak és hát ápolnak a testvéreink a világ politikai és gazdasági vezetőivel. Neeeeem. Nem hús és kenyér. Hanem dollármilliók játszanak.
Pont a mi vallásunka z ami bebizonyítja, hogy tudunk más asztalokról is csemegézni. Nem csak Jehováéról.
L.Erika 2013.03.23. 14:48:23
@Awakenings: Ha mar ujra anelkul irtal h gondolkodtal volna,vagy utana neztel volna dolgoknak,elmondom neked a hejzetet!!!Amint mindanyian tudjuk,a zsido naptar az nem ugyan az mint a kereszteny naptar!!Az uj ev szeptemberben kezdodik,nem januarban!!a jezus szuletesekent eloadott datum az pontosan a 3ik honap....a 9dik honap az kb majus.....es meg azt hadd aruljam el,h a pasztorok telen legeltetik a nyajat,mert nyaron minden kiszarad,elszarad!!!!!a tenylegesen hideg ido januartol kezdodik es tart max februar kozepeig!!!Igen vannak esok telen,de ha az europai telhez akarod hasonlitani,amolyan oktoberi,nov eleji idojaras!!!!!Maskor mielott bibliaverseket idezgetsz,legyszives tudakozodj elotte!!! :)Ja es altalaban a legutolso eso Pessach utan nem sokkal leesik es a kovetkezo meg a satoros unnep alatt erkezik!!! Szep napot!!!
Utolsó kommentek