EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Olvasóink küldték 24.

2011.12.29. 15:36 | Johnny Joker | 42 komment

Sziasztok!

Azzal kezdeném, hogy nem egységesen tartják be a 1János 5:2. versét. A vének, nem úgy látják el a gyülekezetet, hogy az felüdítse teljesen mindannyiunkat. Az egység sincs meg teljesen köztük és, egy olyan vén vezeti a gyülekezetet, aki nem azt teszi igazán, amit kell. Kolosszé 3:14. Volt egy Igazán jó vezető, aki tényleg ellátta úgy a tisztségét, ahogy kell, sajnos már régen meghalt. A neve: Gönczöl Károly. Aki, most van, annak a neve: Lázár Gyu14. Ezt, a gondot igazán, csak úgy lehet, elhárítani, ha valaki lejönne Kiskunhalasra, és teljesen megbeszélnénk a dolgokat. Máshogy, ezt így sajnos nem lehet. Valakit tudtok hogy lejöjjön ide, hogy elrendezzük a problémát?

Zoltán76


 

Update:

Ami, velem tőrtént, az számomra, egy hatalmas, és jó életet jelent most. Kiskunhalason jártam a gyülekezetbe, és otthagytuk a feleségemmel, egy pár év múlva, mert amit tettek mielőtt elmentünk, az nem, az igazságot, és Jehovát szolgálta. Mielőtt rosszá vált minden, egy, olyan ember vezette a gyülekezetet, aki valójában, egy igaz, és becsületes volt, és tényleg  Jehova útján járt. Az ő neve: Göncől Karcsi. Sajnos, ő meghalt már. De, képzeljétek el, hogy tőrtént egy olyan dolog, amit, nem fogok soha elfelejteni. Egy nap odamentem hozzá, valamit megbeszélni vele, és képzeljétek el, azt mondta nekem, hogy minden nap, imátkozik értem. ezért, nagyon hálás voltam neki, de nem tudtam, hogy miért, de mostmár tudom. Amikor, ő meghalt, akkor egy olyan ember vezetett minket, aki tönkretette mindazt a jót, amit, a Karcsi testvér felépített, és a gyülekezet, így szellemileg épűlt lefelé. Az, volt benne a fura, most így visszatekintve, hogy csak egyedűl én vettem észre. Beszéltem is. ezzel a testvérrel aki vezetett minket, de mintha, nem mondtam volna neki semmit.( A Neve: Shultz Manfréd) Ezért, otthagytam a gyülekezetet,a feleségemmel mert amiket elmondtam neki, a többi dolgot is, mintha nem is mondtam volna neki semmit. Visszagondolva, az egésszet, azt érzem, hogy tönkre lett téve az egész életem, és a gyermekeimet sem tudtam tanítani. Képzeljétek el, hogy több évig átkoztam Jehovát, aztán egy naponelkzdtem érezni, hogy újra kell a Bibliát olvasnom, de nemtudtam, hogy miért,és képzeljétek el, 1 éven át imátkoztam Jehovhoz, hogy: Áldjon meg, a hatalommal, bölcsességel, igazsággal, és szerettel. Egy év után az tőrtént, a Biblia olvasása után, hogy rengeteg csillagot láttam lehullani körúlöttem, és Boldogság öntött el, de nem tudtam, hogy ez mit lyelent. Aztán teltek a napok, akkoriban ,még a Diácskát vittük az iskolába, és egy napon mikór, őtt vittük, láttam egy lányt és köszönt nekem, de képzeljétek el, azt éreztem hogy ez a lány tudja azt, hogy mikór születtem, de ezt a lányt a feleségem nem látta. Aztán, eltelt egy pár nap, és bementem a nagy szobába, nézni a tévét, Ott álltam a szekrény mellet, és egyszer csak éreztem, hogy valmi rámszált, de nem tudtam, hogy mi az. De, kiderűlt. hogy Jehova Szelleme volt, és azóta olyan életem van, ami egy teljesen új és szuper. Sőt, még olyat is tudok tenni, amit elótte sosem tettem meg. Már rengeteg verset leírtam, és arra is rájöttem, hogy Jehovának, nagy terve van velem.

Amikor, otthagytam, a gyülekezetet, akkor az egész gyülekezet miatt, és amit tettek, főleg a Sulcz Manfréd, mert akkoriban ugyanis ő volt a elnöklő, és akármit mondtam neki, ami nekem rossz volt, azt elengedte a füle meledt, és nem tett semmit. Ugyanis a feleségem, anyukája, teljesen ellentétesen viselkedett, és tönkretette, a feleségem életét. Sokszor beszéltem erról, és másról is a Manfrédnak, de ő, még ezt is ráhagyta. A gyülekezet, egyre csak sülyedt lefelé, és amit felépített, a Karcsi testvér akkoriban, azt ő teljessen lerombolta. Ezért, úgy döntöttem, hogy otthaggyuk a gyülekezetet, és írtem is a budapesti véneknek erről. Azután, mikor otthagytuk a gyülekezetet, mérgemben elégettem minden fontos könyvet és folyóíratot. Teltek, az évek, és én csak mást keztem el tenni. Pl.: Kitaláltam. hogy létrehozok, egy olyan világot, ami pénzmentes lessz. Készítettem, egy honlapot is rólla. Aztán, egy 6 év után elkezdtem újra érezni, hogy olvassam a Bibliát, de nemtudtam hogy miért van ez. Pár hónap elteltével, amikór még a Diácska ;lányom; 3. osztályos volt, és egy nap reggelén vittük, az iskolába, és odafele menet, megláttam, egy lányt, és köszöntünk egymásnak, de az volt benne a fura, hogy éreztem azt, hogy tudja, hogy mikor születtem. Aztán, egy pár nap mulva, bent voltam a szobába, és odaálltam a tévé elé, és egyszer csak, azt érzeztem, hogy egy erő rám száll, de nem tudtam előszőr, hogy kitől jött, de olyan jól éreztem magam, hogy azóta, ezt a napot, sosem tudom, elfelejteni. Aztán később, rájöttem, hogy Jehova szelleme volt, és képzeld el azt is, hogy 2011.04.17,-én volt az Emlékünnem, igaz én otthon voltam, de megéreztem Jézust. Sőt, olyan dolgokat érzek azóta is amiket álmomban sem gondoltam volna, és még mielőtt rámszált volna Jehova szelleme, egy nap olvastam a Bibliát, és mikór abbahagytam, rengeteg csillagot láttam lehullani, magam körűl. A tőrténtek óta, írtam, Jehova álltal, Több mint 60 verset és sok üzenetet kaptam tőlle. Ezt a dolgot, igaz nem mindet, elmeséltem egy testvérnőnek, és azt mondta, hogy a démonok tették ezt velem. Csak, azt nem értem, ha a démonok tették volna ezt velem, akkor miért imátkozok azóta Jehovához, és miért olvasom a Bibliát és pár könyvet. Ez, valahogy fura, nem gondolod? Sőt, idén nyáron találkoztunk, egy testvérnővel, és megkérdeztem tőle, hogy ő szerinte mit jelent a szeretet, és ő csak a vállát vonogatta. Ebből, csak az derűlt ki számunkra, hogy a Lázár Gyula testvér, nem szeretbelileg tanítja a testvéreket.

Zoltán76

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr983504456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bigpast 2011.12.29. 19:25:18

Kedves Zoltán76!

Köszönjük, hogy megtiszteltél bizalmaddal!

Sajnos, olyan időket élünk, amikor az igazságot szétmarcangolják az emberi okoskodások! Láthatod ezt a múltban, de erősebben tapasztalhatod a jelenben!

Ezek nem új keletű események, hiszen Krisztus is megjövendölte, hogy 'eltávozása után jönnek elnyomó farkasok, akik nem kedveznek a nyájnak' ! Ezzel nem személyeskedni szeretnénk, és arra kérünk, hogy te se értsd ezt a bibliai igét arra, aki számodra nem olyan pásztor, mint esetleg a régiek! Csupán szeretnénk érzékeltetni, hogy bizony nem csak a te gyülekezetedet jellemzi ez a szemléletmód. Kérünk, hogy figyelmesen olvass el a lehető legtöbbet, az ezen az oldalon megjelent cikkek közül és lásd meg, hogy mi hogyan látjuk azokat a helyzeteket, melyeket te is tapasztalsz!

Ha bármi kérdésed felmerül az olvasottakkal kapcsolatban, bátran jelezd!

Ha szereted az igazságot (ami már a leveledből is látszik), akkor semmit nem kell félned az ilyen kérdésektől, és a kapott válaszoktól.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2011.12.29. 19:59:06

Kedves Zoltán76!

A körzet vagy kerületfelvigyázót próbáltad már?

magyarázó 2011.12.30. 07:52:00

Szia Zoltán76!

Kellene néhány fix adat a gyülekezetedről, ha szeretnél ezzel a témával foglalkozni.

Hány vén van?
Mennyi a gyülekezet létszáma?
A vének családosak -e?
Dolgoznak -e?
A gyülekezet összetétele? (idősek,fiatalok aránya)

És néhány konkrétum amiből neked az jön le, hogy nem úgy végzik a dolgukat ahogy kellene.

Mert így ismeretlenül nem lehet megállapítani, hogy mi a gond és ha te el is mondod még akkor is csak az egyik oldalt ismerjük.

Zoltán76 2011.12.30. 11:00:51

Sajnos, most, ezt, így nem tudom, mert már több éve nem járunk. De, kb.:5 Igen családosak. Vannak, idősek, de a fiatalabbak azok többen vannak. Az, abbol jön le, hogy amikór utóljára ott voltunk, akkor éreztem Jehova Szelleme álltal, hogy nincs ott egyáltalán semmilyen szeretet. Amit, ők mondanak, azt, nem olyan biztos, mivel, a gyülekezetet, nem Jehova szelleme vezeti, hanem a démonok.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2011.12.30. 12:01:30

@Zoltán76: HÚÚÚ akkor ott nagy a baj! Zoltán az a baj, hogy ennyi idő elteltével nem nagyon van 'szavad' a gyülekezetben, nem fognak komolyan venni. Ha rendszeresen járnál akkor óriási szerencsével és szervezéssel, de talán sikerülne elérned, hogy leváltsák a zsarnokokat. De így erre nem sok esélyt látok, kivéve ha olyan bűneikről tudsz ami még nem derült ki és leváltás jár érte. Ez esetben szervezd meg hogy többen írjanak levelet a KÖF-nek és KEF-nek, akkor menni fog...

Az igazi baj Zoli a szervezet struktúrájában van, mert automatikusan és mindenhol kitermeli a zsarnokoskodó, mások fölött hatalmaskodó véneket, mivel a felépítmény nem Isteni és nem Bibliai alapokon nyugszik. A struktúrális reformokat egy diktatúrában alulról elérni pedig lehetetlen.

Ezt a démonos dolgot nem tudom hová tegyem, de szerintem hagyjuk. Ha ők irányítják akkor mit is tehetnénk? Harcolunk az ébredezők lelkeiért...

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2011.12.30. 12:38:48

@Zoltán76: Kedves Zoltán! Semmiképpen sem szeretnélek megbántani, de egy pár dologra felhívnám a figyelmed! Az én szerény véleményem szerint neked pszichiáterhez kellene fordulnod, a saját és a családod érdekében. Nagyon szörnyen elintézhettek titeket a vének, és az állapotod szerintem élő példa arra, hogy miért is tartjuk rendkívül veszélyesnek ezt a szektát. Természetesen senki sem kérdőjelezheti meg a természetfölötti tapasztalataid vagy azt, hogy azok kitől, honnan származnak, de kérlek mindenképpen keress fel egy szakembert - pszichiáternek hívják - aki fog tudni segíteni neked megválaszolni a kérdéseidet. [ne pszichológushoz menjél, az kicsit mást csinál és sok pénzbe kerül... mindenképpen egy pszichiátriát keress fel!]

Nem tartalak őrültnek, és nem hiszem, hogy démonok szálltak meg!! Viszont sajnos úgy érzem, hogy súlyos lelki és érzelmi sérüléseket szenvedtél, és ezeket a neked okozott károkat szakembernek kell meggyógyítania... úgy mint egy sebet!

A körmükre nézünk ezeknek a szemeteknek... jól elintéztek barátom.

Zoltán76 2011.12.30. 13:09:56

Mit, szólsz ahhoz, hogy Jehova Szelleme álltal 62 verset írtam?

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2011.12.30. 13:51:01

@Zoltán76:
Kedves Zoltán 76!

Köszönjük, hogy megosztottad a tapasztalataidat velünk. Engem csodálattal tölt el, hogy valaki, aki ilyen súlyos céltáblája Sátánnak, mint te is, ilyen hatalmas erőfeszítéseket tesz arra, hogy hű maradjon Istenhez,. Nem csoda, ha különleges áldásokban részesülsz a Szent Szellemtől. Nem mindenki tud pl verseket írni. Ne aggódj, ha csak te látsz bizonyos személyeket, míg mások nem, mert ilyen volt régebben is, a Biblia is megemlít néhányat.
Igenis egyes próféták idejében is volt olyan, hogy csak néhány (vagy csak egy) személy ismerte fel a helyes utat, mert az egész nép eltért Jehovától.
Ezért tudd, hogy Jehova pontosan megérti a helyzetedet és ezért ad a kelleténél nagyobb erőt számodra.
A Jób könyve is mutatja, hogy igenis vannak olyanok, akik Sátán különleges céltábláivá válnak valami miatt. Miért lenne ez most másként, így a végidőben?

Jehova, a Biblia olvasása által meg fogja védeni a gondolkodóképességedet a Szent Szelleme által és a szeretetlen vének helyett akár még a saját kislányodat is felhasználhatja, hogy segítsen neked. Figyelj hát oda rá!

Ezen az oldalon kommentelők közül sokan mentek át hasonló helyzeten, mint te és mindenki próbál efelett a maga módján napirendre térni. DE neked a saját módodat kell megtalálnod, mert mindenki másra lett elhívva. A te súlyos próbáid mutathatják, hogy Jehovának valami egészen különleges célja lehet veled (1Kor 12:12-40).

Ne feledd, Jézus idejében a főpapok fontos próféciákat töltöttek be (János 11:49-53), még akkor is ha Jehova által nem voltak helyeselve. Jézus tiszteletben tartotta ezt a posztjukat és Isten ítéletére várt. Ha te értesítetted a felelős testvéreket és elhatároltad magad az ügytől, akkor megtetted a magadét. Vigyázz nehogy Jehova ellenségévé válj, azáltal, hogy harcolsz a kinevezett képviselőivel.

Inkább oszd meg a verseidet velünk, ha gondolod. Kiváncsian várjuk!

CsernokLaci 2011.12.30. 14:30:38

@Zoltán76:

Kedves Zoltán !

Ha ezeket természetfolotti tapasztalataidat elmondod véneknek, nagy a valószínusége, hogy démoni eredetunek fogják tartani, hisz a Társulat tanítása szerint, a csodák idejmár az elso században lejárt.

Azt azonban tudnod kell, hogy egyes betegségek is járnak hasonló tunetekkel, például az agydaganat, kérlek, sőt könyörgöm azért a biztonság kedvéért vizsgáltasd meg magad egy orvossal is. Gondolom nem szeretnéd, ha kislányod apa nélkul nőne fel.

bigpast 2011.12.30. 14:36:52

Kedves Mindenki!

Próbáljunk meg normálisan kommunikálni Zoltán76-tal! Nem egyszerű a helyzete!

Lehetnek rossz tapasztalatai, mint bárki másnak. Nem feltétlenül reagálunk egyformán olyankor, amikor csalódunk valamiben, vagy valakikben.

Megkönnyíthetjük a mindennapjait azzal, ha kiírhatja magából a gondjait; ráadásul támogatást is kap valakiktől!

Hajrá Zoltán76, figyelünk, és megpróbálunk segíteni!

bigpast 2011.12.30. 14:41:50

Gondolom Zoltán76-ot az is kiboríthatta például, hogy a Manfrédot kellett hallgatnia, mint Őrtorony-levezetőt. Nem elég, hogy anno alig lehetett megérteni az akcentusát, még 1óra 20 percnél is tovább vezette a tanulmányozásokat. Ezt is úgy, hogy az első 5 bekezdés megtárgyalása tartott 1 órán át, aztán lenyomta a maradék 15 bekezdést 20 perc alatt. Ugye így volt, kedves Zoltán76?

Zoltán76 2011.12.31. 08:24:59

@karalabe4: Jehova a Mindenség Istene

A szeretet Ura,
És, bölcsesség Istene,
Kinek, Jézus a fia,
És Jehova a neve.

Ő a Mindenható Istenünk,
Aki, kiáll az igazságért,
És, megtesz mindent az emberért,
És, egy új világ boldogságáért.

Nincs nála hatalmasabb,
Mert, Ő a valódi teremtő,
Aki a mindenség alkotója,
És az emberiség megmentője.

Ezért, benne bízzunk,
És, reá támaszkodjunk,
Mert, így az igazság útján járunk,
És, a boldogság kertjében élünk.

Ezt, a verset, Jehova szelleme álltal írtam, mint, ahogy a többit is.

névtelenül 2011.12.31. 12:24:41

@Zoltán76:

Kedves Zoltán76!

Gratulálok! Szép vers, és méltóképpen dicsőíti Istenünket. Csak így tovább.
Üdv, Névtelenül.
Áldás, Békesség!

Toronyőrbácsi 2011.12.31. 14:45:58

@Zoltán76: Szia! Szerintem a versed mondanivalója nagyon szép. Tényleg! szerkezetileg viszont egy kalap szar. Érzékeny lelkületű lehetsz, így megpróbálok finoman fogalmazni Szerintem nincs szükséged se orvosra ,(ahogy fentebb javasolták) se tanácsadók tömkelegére. Csak figyelj, olvass sokat, aztán majd kialakul(sz). Egyébként tetszik a nyitottságod. Gyorsan olvasd el a kommentet, mert hamar törölve lesz

névtelenül 2011.12.31. 18:41:33

@Toronyőr: Kedves Toronyőr! Mikor nő már be a fejed lágya? :)
Zoltán76, ne vedd tőle komolyan, nem rossz ember ő, csak ami a szívén, az a száján.
Üdv, Névtelenül.

gömbőc33 2011.12.31. 20:14:33

Elismert költőtől, aki ráadásul tanár, olvastam sokkal rosszabb verset is. Vannak akik így tudnak feldolgozni olyan sérüléseket is ami nagyon mélyen érinti őket. Ha neked, kedves Zoltán76 ez segít, akkor ne hagyd abba. Az, hogy egy mélyen érző ember vagy a mostani világban, ahol már olyan ritka az ilyen ember mint a fehér holló,mindenképpen isteni adomány. Vigyázz, hogy ezeket a mély érzéseket ne hagyd a sok gond miatt elveszni, mert szükség van ilyen emberekre. Neked itt külön is szeretnék boldog új évet kívánni. @Zoltán76:

Zoltán76 2012.01.01. 04:51:00

@gömbőc33: Nagyon köszönöm neked, a családod számára Jehova áldását és segítségét kívánom! További boldog éveket.
Üdv: G. Zoli

Toronyőrbácsi 2012.01.01. 08:51:49

@névtelenül: Remélem soha. Nem akarok beállni a sorba, de gratula a Kisemberhez! (Junior Névtelenül?:D) Okosan neveljétek. BUÉK!

CsernokLaci 2012.01.01. 10:55:17

@Toronyőr: Engem nem a versek aggasztanak, hanem a látomások, mert azok lehetnek komoly betegség tunetei is. Azzal hogy megnyugtatad őt, és nem megy el az orvoshoz, lehet, hogy megölöd őt. Amúgy a vers tényleg nem sokat ér irodalmilag, báki tud ilyen verset csinálni, tehát Zoltánnak sem kellene magától elszállnia, mert olyan verset írt, amihez hasonlókat a szociban ezrével gyártottak egyes elvtársak dicsőítésére.
Persze ami kiérződik Zoltán verséből az őszinte Istenhez való ragaszkodása, azt értekelni tudom.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2012.01.01. 11:52:56

@Zoltán76:
Kedves Zoltán!
Nagyon köszönöm a verset, nekem tetszett. Én nem gondolom, hogy beteg vagy, egyszerűen csak másképp látod a világot, ami nem baj.
Azt sem gondolom, hogy mindenki tud ilyen verset írni, mert én például biztosan nem tudok.

De mint minden művésznek, neked is még tanulnod kéne. Jehova a múltban is felhasznált művészeket a szolgálatára, mint pl Dávidot, aki zsoltárokat írt.
Ma már léteznek olyan irodalmi körök vagy iskolák, ahol fejleszteni lehet a képességeket. Tudod, ez olyan, mint a gyémánt: Jehova egy darab szén formájában adta az embereknek, ami attól válik értékessé, hogy kicsiszolják.

Sok boldogságot kívánok Neked és a családodnak!

Toronyőrbácsi 2012.01.01. 11:58:43

@CserLaci: "mert azok lehetnek komoly betegség tunetei is." Igen "LEHETNEK"!!!! Talán, esetleg!"Azzal hogy megnyugtatad őt, és nem megy el az orvoshoz, lehet, hogy megölöd őt" Ez most vicc? Húzd hátrébb a tülkeidet, ha meg nem sértelek! Én nem ölök meg senkit.OK? Egyébként mivel is nyugtattam meg? Az orvososdit meg nem feszegetem! Egyébként jó hogy kommentelsz! Jó meglátásaid szoktak lenni!(Ritkán):D

kicsella 2012.01.01. 14:57:01

@Toronyőr: Kedves Toronyőr! Zoli versének a mondanivalója valóban nagyon szép, a szerkezete pedig pontosan olyan ,amilyen a te stílusod:)

Toronyőrbácsi 2012.01.01. 15:41:51

@kicsella: Annyira cuki vagy! Köszönöm!

CsernokLaci 2012.01.01. 18:05:25

@Toronyőr: Lényeg az őszintség, vagy nem ? No jó nem ölöd meg, ez túlzó állítás volt. Mea culpa.
Boldog új évet ! Komolyan.

Toronyőrbácsi 2012.01.01. 18:17:10

@CserLaci: Esetleg, mea maxima culpa!:D Írjál sokat! Neked is boldog új évet! Dec. 21.-én úgy is mindenkinek finish!:XD

Zoltán76 2012.01.03. 05:56:30

Mindenkinek, boldog, és örömteli új évet, Jehova áldásával, és Békességével.

G.Zoltán 2012.12.18. 02:04:50

Ahhoz, mit szóltok, hogy, egy vén testvér egy 1996-os audió kazettán azt mondta, hogy: Nem mindig az a rossz, aki elmegy a gyülekezetből, hanem maga a gyülekezet.Ezzel, csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy egy gyülekezet is tehet tönkre embert, vagy embereket. Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de én nem tudok olyan helyen lenni, ahol a szeretetet és az egységet hirdetik, közben pedig tönkretesznek embert, vagy embereket. Ez már nem az igazságon alapul! Egy ilyen gyülekezet veszélyezteti azon testvérek életét, akik ott vannak, de sajnos nem vesznek észre semmit, és így az életük is elvész. Az ilyen gyülekezeteket, le kell állítani. Mert, ahogy szokták mondani, hogy: Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát. Arra gondoltam, hogy ezt meg kell fékezni, de csak úgy lehet, ha azok a személyek akik elmentek a gyülekezetből, ő velük összejönni, és egy "petíciót" beadni a budapesti testvéreknek. Gyertek, és egyesüljünk, hogy feltáruljanak, azok a dolgok, amik, nem helyénvalóak. Várom válaszaitokat, vagy írhattok nekem az email címemre is. abozia@citromail.hu Címem: Kiskunhlas Zrínyi u. 21.sz
Tel.:3677423303
Ui.: Segítsünk egymáson, hogy megszabaduljunk az olyan emberektől, akik szétzilálják a gyülekezetet, és nem tartják be a szabályokat. Továbbra is Jehova áldását és szeretetét kívánom nektek.
2012.12.18. Kedd

G.Zoltán 2012.12.18. 02:14:44

@Toronyőr: A napot és az órát, nem tudja senki,úgyhogy még a vég nincs itt, de egyre jobban közeledik. A prédikálás, még nincs leállítva, így még a vég nem jöhet el.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.12.18. 04:43:04

@G.Zoltán: Teljesen igazat adok neked. Valóban a gyülekezet elhagyása lehet a nemtetszés nyílvánítás egyik formája. És meg is teszik sokan. De hidd el, hogy ilyen levelek százával érkeznek naponta a világ különböző fiókhivatalaiba, és nincs eredménye. Akkor lenne ennek valami haszna, ha ez Isten szervezete lenne, és valódi pásztorok vigyáznának a nyájra. De ilyenek nincsenek, és a szervezetnek semmi köze Istenhez. Ebből adódóan kár arra törekedni, hogy megreformáljuk

Catilina. 2012.12.18. 20:27:58

@sefatias: @G.Zoltán: Sziasztok!Sajnos az a helyzet,hogy a legmagasabb pozícióban lévő vezetők sem tudtak reformokat kicsikarni,mint ahogy ezt Raymond Franz is leírta a könyvében.A felülről induló reformkezdeményezések is elhaltak,a reformereket kiveti a szervezet magából,mint idegentestet.Ebből pedig így legfeljebb egy újabb kiszakadt sejt keletkezhet,amely később szektává nőheti ki magát.Így jött létre az Igazhitű Jehova Tanúi társaság is.

Toronyőrbácsi 2012.12.18. 21:11:49

@G.Zoltán: Bátorság! Élvezd ki az életet Armageddonig! Szeresd a testvéreidet és a családodat, legyél jó ember! Az élet nem olyan rövid, mint amilyen hosszúnak hisszük. Akinek van füle........Különben is mindjárt 21.-e van, és mind meghalunk:D Hallelujah!

Toronyőrbácsi 2012.12.18. 21:47:32

@G.Zoltán: Mindig lehagyok valamit. Kicsit szétszórt vagyok. Bónus zene, csak neked:
www.youtube.com/watch?v=lyXZum4Nn_A
Bár már nem új, de remélem tetszeni fog.

picket9 2012.12.18. 23:45:39

@G.Zoltán:
Szia,
Írod: "De, kiderűlt. hogy Jehova Szelleme volt, és azóta olyan életem van, ami egy teljesen új és szuper"

Ha segíteni akarsz, itt ez a blog, támogasd ezt és majd a Szent Szellem alakítja a dolgot és a dolgaidat.

Írod: ". Arra gondoltam, hogy ezt meg kell fékezni, "

Szerintem nem a vezetőséget kell felvilágosítani, hisz a tapasztalatok szerint esélytelen.
Beszélj a tagokkal, és ha érzik rajtad a Szent Szellem erejét, ahogy írod, hogy rendelkezel vele, akkor biztos átgondolják a javaslataidat.

Ezt itt is megteheted, és ezáltal azonnal értékes bibliai tanácsokat tudsz megosztani.
Sokan olvasnak itt és talán kíváncsiak a gondolataidra és arra hogy segítsd nekik is megtalálni az Urat.

G.Zoltán 2012.12.19. 04:36:23

@Toronyőr: Senki nem tudja, sem a napot, sem az órát, csak Jehova és Jézus. Vannak előre figyelmeztető jelek, pl.: a politika és a vallás összecsap,és utána megszűnik a hamis vallás. Ezt, ne hidd el, mert nem igaz.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.12.19. 04:46:00

@G.Zoltán: Szia! A Jelenések könyvének értelmezésével vigyázz, mert ez sem tartozik abba a csoportba, amit a hű és értelmes jól értelmez

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.12.19. 04:47:54

@Toronyőr: >> Bátorság! Élvezd ki az életet Armageddonig! <<

Egyetértek testvér. Bár néha felmerül bennem a kérdés, hogy egy olyan szó, ami csak egyszer szerepel a Bibliában, és ott is csak a jelenések könyvében, az mekkora szerepet játsszon az életemben

G.Zoltán 2012.12.19. 04:52:22

@sefatias: A hű és értelmes rabszolga, biztos nem ír olyat, ami nem igaz. Hidd el, hogy Jehova Tanúi az igaz vallás, csak vannak köztük, akik nem úgy teszik a dolgukat, ahogyan kellene, és ettől látszik az egész hamisnak. Ne, a látszatnak higgy, hanem a leírt dolgoknak.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.12.19. 15:21:56

@G.Zoltán: Hát akkor azt ajánlom, hogy olvasgass még sokat ezen a blogon. De ezt is érdemes átolvasnod:sefatias.blog.hu/2012/12/16/hogyan_kell_atverni_az_olvasot

picket9 2012.12.19. 22:56:09

@G.Zoltán:
"A hű és értelmes rabszolga, biztos nem ír olyat, ami nem igaz. "
Hát nem tudom, te eddig mit olvastál?
Ha minden igaz lenne, amit ír, akkor mi mit keresünk itt?
De lehet, hogy csak én látom így, és ezért egy ostoba vagyok.

G.Zoltán 2012.12.20. 06:34:49

@picket9: Nem vagy sem ostoba, sem rossz, de gondolj bele, hogy ki az aki teremtette a világot, és a benne valókat. Nem Jehova? Sokan közülünk, azért hagytuk ott az igazságot, mert ami a gyülekezetbe volt stílus, az nem igazán, az volt, amire Jehova és Jézus tanított. Sőt, vannak olyanok köztünk, akik nem vizsgálják meg rendesen a körülötte lévő embereket, és ez itt a legfőbb gond, mert a gyülekezetnek tiszta kell, hogy legyen, de vannak akiket ez nem érdekel, csak az, hogy Jehováért megy a gyülekezetbe, a többieket, nem nézi.

picket9 2012.12.20. 11:14:44

@G.Zoltán:
Amit te említesz okként, hogy miért hagyja el valaki a gyülekezetet, az valós, ez is előfordul.

Százalékot nem tudok mondani, legyen most 50% azok személyek száma, (amibe én is tartozom), viszont a tanítások, a Vezető Testület utasításai ( szabályai, aminek csupán engedelmeskednek a helyik vének ) miatt távolodnak el a gyülekezettől.
A hittársaikkal semmi gondjuk nincs, jól kijönnek egymással , jó a gyülekezeti légkör stb, csak az Őrtorony tanításait mindenestül , ahogy a Vezető Testülettől jön, (nem a helyi vénektől), azt nem tudják elfogadni, és azt az arroganciát, képmutatást sem, ahogy a Vezető Testület kezel bármilyen felvetést a tanításaikban levő hibák miatt.

Tehát ezért látom úgy, hogy nem igaz , hogy "A hű és értelmes rabszolga, biztos nem ír olyat, ami nem igaz".
süti beállítások módosítása