EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Olvasóink küldték 106.

2016.01.12. 09:00 | Johnny Joker | 22 komment

Elnézést, én tévedtem!

Több helyen leírtam már, és másoktól is hallottam olyan tapasztalatot, hogy összedobják a testvérek a benzinpénzt, amikor királyságterem építésre utaznak, miközben az a vén, akivel mennek, szintén felveszi az adott királyságterem gyülekezetétől, vagy a fiókhivataltól az üzemanyagköltséget. Erre én konkrétan rákérdeztem egy vénnél, és azt válaszolta, hogy mindenki felvehetné, de csak azok veszik fel, akik rászorulnak. Ő felvette, és a testvérektől is begyűjtötte.

Mindeddig azt hittem, ez egy roppant nagy tahóság, és a testvérek becsapása, akik nemcsak idejüket és erejüket adják ingyen a szervezetnek, de még a vénnek fizetnek is a szállításért, nem tudva erről az elrendezésről, miszerint kifizetik az útiköltséget, ha kérik.

Mindeddig!!!

Hála az Éleslátás című nagyszerű kiadványnak, rájöttem, hogy ennek BIBLIAI ALAPJA VAN, figyeljétek csak:

"„A vének, akik jól szolgálnak elöljáróként, kétszeres tiszteletre méltattassanak, kiváltképp, akik keményen dolgoznak a beszédben és a tanításban” (1Ti 5:17). Ha figyelembe vesszük a következő verset (18.), és hogy ezt megelőzően arról volt szó, hogy oly módon tiszteljék az özvegyeket, hogy anyagilag segítik őket (3–16. v.), a ’kétszeres tisztelet’ nyilván anyagi támogatásra is utal."

Nyilván!!!!

Mivel a körzetfelvigyázók is vének, így már értem, miért számolja el a gyülekezet felé a benzinköltségét a testvér akkor is, ha egy helyi testvér 50 000 Ft értékben tankolt neki 1 hét alatt!

Mert dupla pénz jár neki!!!

Így már érthető, ha valaki 35 évvel a szegénységi fogadalmának aláírása után 28 000 dolláros rolexel jelenik meg!

Most már látom, hogy én vagyok a rossz, és én gondolkodok rosszul, hisz minderre szentírási alap van.

Milyen hálásak lehetünk a szervezetnek, aki mindig a kellő időben tájékoztat minket arról, amit mi a legvadabb álmainkban sem gondoltunk volna!

Schumacher

wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1200003316#h=21

Címkék: olvasóim küldték

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr388250542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jónás_ 2016.01.12. 19:18:40

Első olvasásra hitetlenkedtem a nagyvonalú forrásmegjelölés miatt. (bocs)
További kételkedőknek itt van pontosan,
wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1200003316#h=21

Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2016.01.12. 19:32:40

@Jónás_: Köszönjük szépen, be is teszem a cikk végére a linket!

Oriens87 2016.01.13. 09:30:25

Jót mosolyogtam :) Milyen nagy mellénnyel szokták hírdetni, hogy náluk NINCS, fizetett papság! :D :D

Silence35 2016.01.13. 11:01:08

többet kéne írnod! ez tetszett! de az órát már megbeszéltük h nem rolex...

leslie07 2016.01.13. 11:33:39

Igen, kettos tisztelet.Ezért nem utasítja el a KÖF sem,
ha a borítékba bucsúzóul beraknak neki néhány tízezret.

Nem szokták elhárítani azzal, hogy nem fogadhatják el,
mert a koltségeiket a társulat fedezi.

Jónás_ 2016.01.13. 11:57:02

@Columba: "... ki találta meg?" :)

Szerintem "Schumi" találta meg, hisz idézi szó szerint a cikke, csak nem linkelte. Ha vkinek számít, az infó felfedezője, akkor Övé a dicséret. :))
Csak azért írtam be, mert a kételkedők nem mindíg kutatnak, részben ezért is maradnak kételkedők, de egy linkre már csak kattintanak, ha ott van helyettük elvégezve a feladat, amire végül is szentírási utasításunk van. (az ellenőrzésekre)

leslie07 2016.01.13. 14:59:15

@Silence35: Akko micsoda, ha nem rolex?

a századik juh 2016.01.13. 16:45:26

@Silence35: Ez nekem sincs meg! Mi az, ha nem rolex?

Oriens87 2016.01.13. 19:35:32

@a századik juh: Mi volt a link, ami már nincs fenn?

a századik juh 2016.01.13. 19:42:44

@Oriens87: Passz, ezt kérdezem én is. Nekem a saját e-mail fiókomat nyitotta meg!

Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2016.01.13. 21:19:02

@a századik juh: Nekem is azt nyitotta meg. Leslie-t megkértem, hogy küldje el, mit szeretett volna igazából linkelni...

a századik juh 2016.01.13. 21:34:18

@Jónás_: Valójában Jehováé a dicsőség, aki arra indította a hű és értelmes rabszolga műsorvezetőtestületet, hogy kiadassa az éleslátás remekművet, ami önmagában vastagabb a bibliánál!

Tele van hasonló meglepetésekkel! érdemes böngészni!

leslie07 2016.01.14. 05:25:46

@Oriens87: Téves link volt . Ezt akartam bemásolni:

Ez akart lenni. A végén figyeld meg a pápa gyurujét.

www.youtube.com/watch?v=f3OaB1BBVOI

Itt pedig az ortorony prédikátor pecsétgyurujét a jobb kezén:www.youtube.com/watch?v=Vv80NCIT2RQ

Margo64 2016.01.14. 07:46:40

Mikor jelent meg az éleslátás könyv?

a századik juh 2016.01.14. 08:23:46

@Margo64: Magyarul a tavaly nyári kongresszuson jelentették be, egy két döbbenetes idézet kíséretében!!!

A jw.org-on online olvashatod, betűrend szerint.

Megéri...

a századik juh 2016.01.14. 08:26:50

@leslie07: a biblia beszél az aranygyűrűs férfiakról, akik szeretik a fő helyet... érdekes, érdekes...

A folyóiratban nekem is feltünt, testvérünk honnan szedte azt a kőművesspaklit, igen furcsa alakja van, de így mostmár értem, köszi.

Hogy ezek mindent manipulálnak, és tudatalatti üzeneteket küldenek...

Jézus mikor folyamodott manipulácíóhoz?

a századik juh 2016.01.14. 11:20:30

@leslie07: A videóban az emberek a "szeretlek"-et mutatják jelnyelven!

peterson1977 2016.01.16. 13:21:33

Én nem vagyok tanú, de azt is érdemes leírni, mi történik más egyházakban. Nálunk a Görög Katolikus pap nem tudott elszámolni a templomépítésre szánt pénzzel. Nyári tábor a gyerekeknek, pénz beszedve a szülőktől, ugyanakkor a táborra nyert pályázati pénz eltéve. Higyjétek el papnevelőbe jártam (nem végeztem el) van ott is cifraság. Nyílván ez csak egy katolikus tapasztalat nem lehet általánosítani szerintem, mint ahogy a Jehováknál sem. Engem továbbra is egy dolog érdekelne, többször is kérdeztem már. A következő: én katolikus vagyok, teológiát tanultam, de nem hiszek szentháromságban, lélek tovább él, különítélet, pokol stb. Jehova tanúinak az alaptanításait hiszem, de nyílván nem leszek tanú, mert sok más egyéb szektára utaló dolgot látok. Itt jön a kérdés, hogy aki kilépett és hitte a tanaikat, most hogyan tud teljesen ellenkező dologban hinni, hogy pl Jézus Isten, Istenszülő Mária, szentek, lélek, tisztítótűz stb? Ha megbotránkozás miatt lépett ki, mert a vének dupla pénzt vesznek fel, mint itt a cikkben is értem. De aki a tanaik miatt, vagy sokan az ENSZ miatt anno, akkor azok most egyszerre elkezdtek hinni pl a Katolikus tanításban, vagy reformátusok lettek?

a századik juh 2016.01.16. 13:57:57

@peterson1977: "mert a vének dupla pénzt vesznek fel"

Nem, nem az a baj.
Az a baj, hogy mindezt a bibliára hivatkozva teszik.

"aki kilépett és hitte a tanaikat, most hogyan tud teljesen ellenkező dologban hinni"

Attól, hogy valaki rájön, hogy ez egy mlm cég, annak minden nyílvánvaló elemével, vagy rájön, hogy kiforgatják a bibliát, miközben másokat ugyanezért elítélnek, attól még nem fog abban hinni, hogy Mária Istenszülő volt, vagy pl a tisztítótűzben sem.

Annyi történik, hogy nem a szervezet ihletetlen írásaira fog az illető koncentrálni (hacsak nem kutatási céllal.) (lásd a többi blogot)

hanem csak a bibliára.

De ez lehet, hogy csak nállam van így...

De az újfordítású bibliát azóta messze kerülöm.

Csak egy kritika az ezerből: Annakidején szögletes zárójelben voltak azok a szavak, amiket a társulat betett, és ezt jelezték is.

Szerinted megvannak még a szövegekben a szögletes zárójelek?

Szerinted megvan még az újfordítású rvideált angol ezüstkardban Jézus, a parázna asszony, és a kövezni akaró farizeusok példája?

Az idei kongresszuson bejelentette K. Ripacs B testvér, HOGY EGY HALADÓ SZELLEMŰ TANÚ MÁR AZ EZÜST KARD SZERINT JÁR EL,és akár ki is tépheti azt a részt a bibliájából.

Bocs, ez kettő lett... :-)

Földesi Lajos Béla 2016.12.02. 19:54:03

Már nem hiszem a szent biblián olvasva az alábbi szerintem írni : Mátè 10 : 8 versèn már 1992 ève óta üdvözlöm vagy búcsúzom £alikuss ****

Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2016.12.03. 19:03:22

@Földesi Lajos Béla: Elnézését kérjük, de nem igazán értjük, hogy mit szeretett volna itt megírni... Sajnos a Máté 10:8-ban említett hatalommal ma a keresztények nem rendelkeznek. Igaz, lehet olvasni jellemzően a harmadik világból néhány rendkívüli történetet (és egyéb csodás dolgokat is), de ma inkább a Jn 20:29 alapjain áll a hitünk. :)
süti beállítások módosítása