EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Hogyan reagál egy tipikus, buzgó Tanú a Szervezetét írt kritikákra?

2011.04.20. 23:33 | Johnny Joker | 19 komment

Ezt a levelet eredetileg nem én kaptam, de érdemes elolvasni:


 

... most már csak azt nem értem, miért nem vállalod kiléted. Ha már Isten népe ellen globális kampányba kezdtél neked már úgyis mindegy.

Jehova lát, tőle nem félsz, akkor kitől? A szervezetünk nem foglalkozik ilyen démoni propagandákkal, melyek terjesztésére a net rendkívül aktuális.

Csodálkozom, hogy a gyűlölet, mely munkálkodik a bensődben , együtt a halál-szagával, mely embergyilkos uralkodódtól rád ragadt.. miket képes tenni.

Képes vagy ettől a szellemtől indíttatva mindenféle kreált rágalom terjesztésére, és talán még az is meggyőződésed, hogy jól teszed.

Szerintem nagyon reménytelen helyzetben vagy. Olyasmiben, amire Jézus azt mondta: " Jobb volna az ilyennek, ha malomkövet kötnének rá és a tengerbe vetnék ".

Jehova ellen kampányolsz? Milyen életben reménykedsz még? ezekkel a cikkekkel és a titokzatosságoddal megkaptad minden jutalmad.

Nekem kérlek ne küldj semmilyen cikket, és ne is kerülj be az otthonomba még egy e-mail erejéig sem, mert a démonokkal nincs semmi közösségem.

Már akkor, amikor megismertem az IGAZSÁGOT kidobtam minden olyan tárgyat, könyvet..stb, ami csatorna lehet köztem és uralkodóid között. Most te is sorra kerültél, és téged is kidoblak. Törlöm az e-mailt.

Nagyon meggyőző vagy, ezt az is bizonyítja, hogy NEVED REJTVE MARAD.. ahogy sátán általában teszi a dolgait. A háttérből, alattomosan, ismeretlenül.

 

Üdv. :) Rév41 R0s3nb3r9 1ldik6

         JEHOVA TANÚJA, Isten egyetlen igaz földi szervezetének része. :)

 El sem oilvasom a szennyt amit ide írtál te szerencsétlen Jehova ellen nincs fegyver és te ellene  vagy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Egy hasonló levél: http://jehovatanui.blog.hu/2010/12/21/olvasoim_kuldtek_8

Címkék: ébredjetek! olvasóim küldték élettapasztalatok

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr902843810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2011.04.20. 23:43:14

Névtelenül Bibliát fordítani szerénység, névtelenül kimondani tényeket alattomos... =)

l.gabi 2011.04.21. 07:19:26

Hasonló szellemben írt levelet kaptam, de minden állítása visszaolvasható volt a szervezet ellen is :)
Nem akarok gúnyolódni, de egyszer kedvem lenne átszerkeszteni egy ilyen levelet.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.04.21. 09:11:34

@Johnny Joker: @l.gabi: Alapvetően az "Jehova Tanúi" baja,hogy nem tudja a brooklyni Vezető Testület "kézben tartani" az Internetet. A névtelenség kifogása nagyon gyenge indok! Például Infaustus,és én vállaljuk nevünket,arcunkat,-de akkor belekötnek másba: "Van-e a fejünkön sapka?' Van? Miért van? Nincs? Miért nincs? Mivel "Jehova Tanúi"-a GYAKORLATBAN- nem Istennek,hanem az Őrtorony Társulatnak a tanúi/szolgái,ezért el sem merik olvasni az Őrtorony Társulat tévedéseit bizonyító tanulmányokat. Nos,ezt "ideologizálja" meg a levél,amelyről szól a Post.

fekete joci79 2011.04.22. 10:51:56

Tegnap találkoztam egy testvérnővel és felhozódott a szervezet.Hát amit én kaptam mert nem járok gyülibe,hogy mit képzelek hogy a szervezetet kritizálom,stb.stb.Csak annyit kérdeztem nem illet meg mindenkit az IGAZSÁG?Utána nézett ezeknek a dolgoknak amit mondtam?Ő MEGBÍZIK JEHOVA FÖLDI SZERVEZETÉBEN.
Nem Jehova istenben,hanem a szervezetében bízik.

infaustus · http://infaustus.wordpress.com 2011.04.22. 11:01:59

@joci79: A kettő sokak fejében egymástól elválaszthatatlan. Jehova a szervezet, és a szervezet Jehova. Kész, ez van. Ennek a mentalitásnak persze akkor van nagy ára, mikor valaki eljön, és a szervezettel együtt Jehovát is otthagyja. Pedig a kettő között ég és föld a különbség. És szerintem Isten igencsak fogja néha a fejét, hogy mibe keverik a nevét itt néhányan a földön.

fekete joci79 2011.04.23. 17:45:25

Közzétettem az iwiwen és a facebookon egy két adatot arról amit tudok.Van egy testvérnő és ő egy elég inaktív személy ezen a téren de úgy le támadott hogy: én szégyen vagyok..,és hogy ez mind hazugság,meg ez Jehova szervezete,meg ilyesmi.
Csak egyet nem értek és ezt nagyon,hogy miért kell ilyen agresszíven le reagálni és azt állítani,hogy hazudok.Miért nem lehet el fogadni azt hogy vannak emberek akik kutatnak,keresnek,és segíteni próbálnak másoknak azzal,hogy elmondják mindazt amit találtak.Mikor aktív tanú voltam nem tudtam ilyen "fa"gondolkozással élni.Mindig megvizsgáltam azt amit mondtak nekem.Nem lehet az ember ilyen fanatikus. De sajnos a gyülimben mindenki ilyen volt kivéve egy fiatal srác,ő úgy gondolkozott mint én, ma már kivan közösítve eddig én csak tétlenné váltam most hogy közzétettem ezen a két oldalon adatokat most már lehet hogy én is kileszek közösítve,habár nem követtem el ezzel bűnt,nem küldtem el senkinek sem e-mail ben.vagy ez miatt ki lehet? Na nem mintha annyira érdekelne de így akkor nem beszélhetek egyikőjükkel sem.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.04.24. 07:17:46

@joci79: Joci,nagy Szolgálatot végeztél,-ami nem veszélytelen! Isten adjon erőt,és további bátorságot!

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2011.04.24. 08:23:16

Egyaltalan nem szeretnem mentegetni a testverno reakciojat. A helyzet az, hogy ezek az emberek nagyon korul vannak bastyazva szellemi ertelemben. Az Ortorony tarsulat gondoskodik a sajat vedelmerol, ezt ugy allitja be mintha az egyenek 'szellemi joleterol gondoskodna', megpedig ugy, hogy szoszerint gyulolet hadjaratot indit a kikozositett szemelyek ellen, nem kulonboztetve meg annak okat. Ebbol a szempontbol mindegy, hogy a szemely a legborzalmasabb tettet kovette el (ha egyaltalan kikozositik amiatt) vagy eppen elvi vagy lelkiismereti okokbol nem akar tovabbra egyuttmukodni a szervezettel.

Az mar csak egyeni vermerseklet kerdese, kibol mi jon ki, amikor valahogyan kapcsolatba kerul egy hitehagyott szemellyel. En amig Tanu voltam, ugy gondoltam, hogy miert ne lehetne meghallgatni valakit, akinek mas velemenye van a Tanukrol, hiszen ok sem tokeletesek, igy a kritika egy fejlodesi lehetoseg lehetne. De ez csak egy elmeleti eszmefuttatas maradt mert sokaig nem ismertem olyat szemelyesen, aki elvi okok miatt kulonult el volna, igaz a helyzetemnel fogva csak nehany evet toltottem el egy-egy gyulekezetben. Amikor tortenetesen tobb evre ottragadtam, ami egyben az utolso gyulekezetem is volt, es ott voltak elkulonult vagy csak elhatarolodott testverek, testvernok, de azok meg melyen hallgattak, nagyon nehez volt beloluk a legcsekelyebb informaciot is kihuzni. Nyilvan nem akartak a szemelyes gondjaikat, ketelyeiket masokra pakolni es talan arra vartak, hogy majd idovel megoldodik a helyzetuk vagy 'tisztabban latnak'......na erre varhattak. Evekkel kesobb jomagam is ebbe a helyzetbe kerultem, igy szemelyesen volt lehetosegem megtapasztalni a 'venek szereto torodeset'.

fekete joci79 2011.04.24. 11:36:46

@Zsolt520:
Köszönöm szépen.Remélem sikerül segíteni legalább egy embernek abban hogy meglássa az igazságot az Őrtoronyról.Hogy veszélyes e?Nem tudom.miért mit tesznek?Mit tehetnek?Ki közösítenek?Nekem már az sem számít mert akkorát csalódtam bennük.Vagy be perelnek akkor majd leveszem az oldalról de addig is amit megtudok azt megpróbálom megosztani az emberekkel.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.04.24. 17:43:13

@joci79: Istennek hála, ami kellemetlenség érhet,a kiközösítés (-persze: ez nem hátrány,ha lelkiismereti okokból történik!)-és néhány csípős kritikus levél,amelyben a "kedves Tanúk" elküldenek melegebb éghajlatra. Alapvetően azért korrektül viselkednek Jehova Tanúi. Rám sem küldtek verőlegényeket. Isten adjon Neked erőt,és bátorságot!

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2011.04.26. 10:19:39

@joci79: Kedves Joci! Szeretném megkérdezni, hogy milyen oldalon publikálsz, szívesen kiteszlek ajánlóba. Ha vannak tapasztalataid, cikkeid amiket szeretnél megosztani másokkal, szívesen kiteszem ide, csak küldd el e-mailben, várom írásaid!!!
Nem közösíthetnek ki, hiszen ilyen oldalt nem nézegethet senki!! Ha mégis valaki jelent téged, akkor azzal a személlyel lesz az elsődleges probléma és nem veled (miért is olvas ilyen oldalakat? ki ellenőrzi/heti ezt le?). Ezért is olvassa Veresegyházon (és több gyülekezetben is) a többség, mindenki beszél róla, de csak úgy, hogy látott valakit, aki hallotta, hogy valaki megnézte ezen az oldalon azt, hogy... Senki sem léphet, mert besározódik. Ez a saját rendszerük gyenge pontja. Nekem is, ha csak a magyar olvasótáborom fele Jehova Tanúja, akkor is minden 10. tanú olvas. Egy gyülekezet pedig 60-70 fő, tehát gyülekezetenként minimum 6-7 ember!! Ennél hatékonyabb módszerrel nem is tanúskodhatnánk a tanúknak!

fekete joci79 2011.04.26. 14:13:48

@Johnny Joker:
Tegnap este felhívott a gyülekezetem Koordinátora.Mondván,hogy valaki szólt neki,hogy látta az iwiwen meg a facebook-on azt amit ki tettem.Majd egy órás csevej következett.est szó mindenről,az ENSZ-től,egészen az adatok meghamisításáig.Közben burkoltan megkaptam,"mint lehetőség"Különüljek el.Mire én miért is?Mert nem vagyunk egy nézeten dolgokban?azért nem fogok elmenni.nem adom meg azt a lehetőséget,hogy ne tudjam megosztani emberteásaimmal "HE-HE" a hit testvéreimmel,ezeket a dolgokat.Nem hazudok.Nem állítok olyat amit ne tudnék bizonyítani.csak puszta tények.ha ez baj akkor nyeljenek egy nagyot mert nem megyek el sehova.Meg kaptam hogy össze fognak ülni a vének,hogy megbeszéljék azt hogy ez milyen kategória vagyok.Tehát lehet hogy lesz még ebből probléma,de nem nagyon érdekel mert nem követek el bűnt.Nem küldtem el senkinek,nem terjesztem,csak a facebookon a jegyzeteimben vannak amik lehet,hogy mindenki lát aki ismerősként van bejelölve.Hoppácska."Nem értek annyira a beállításokhoz".De annak örülök,hogy vannak aki olvassák.

22. az Elem. 2011.04.26. 18:10:22

@joci79: A keresztelkedésedkor a következő két kérdés hangzott el:
"Jézus Krisztus áldozata alapján megbántad-e bűneidet, és átadtad-e magad Jehovának, hogy az ő akaratát cselekedd?"
"Megértetted-e, hogy önátadásod és megkeresztelkedésed Jehova Tanújaként, Isten szellemtől irányított szervezetének tagjaként azonosít téged?"
Szerintem Téged a második kérdés alapján ki fognak közösíteni. De ha nem konfrontálódsz csak szép csendben nem jársz gyülekezetbe akkor ugyanott vagy mintha kiközösítettek volna. Azzal a különbséggel, hogy tarthattad volna a kapcsolatot azokkal akik még nem jutottak felismerésre, így sokkal eredményesebb lehettél volna. Most, ha 2 tanú vagy írásos bizonyíték bizonyítja, hogy mit tettél és nem bánod meg, nem hagyod el akkor kiközösítenek.
Szerintem nem kell fejjel a falnak rohanni. Szép csendben kell a dolgokat irányítani. Itt elhinteni egy-két szót ott elhinteni egy-két szót és eléred ugyanazt a dolgot.
Erre mondta Jézus: Legyetek szelídek mint a galambok, és ravaszak mint a kígyók.......

fekete joci79 2011.04.27. 09:41:52

@bibliavers:
Köszönöm a tanácsot.meg fogom fontolni.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2011.04.27. 21:39:51

@joci79: En is attol tartok, hogy kikozositenek teged, mert biztosan nem fog nekik tetszeni az onallo gondolkodas, ami tudjuk a 'legveszelyesebb' hitehagyasi forma az osszes kozul....
Itt az a kerdes, hogy te mit akarsz; mert ha valami vegett benn akarsz maradni (csaladtagok, baratok vagy tovabb 'missziozni') akkor tenyleg jobb az ovatossag. Ha ugy dontottel, hogy nem akarsz ilyen kozossegben tovabb maradni, mert rombol, faraszt, leepit stb....akkor lehetsz batrabb is, ha mar ugyis eldontotted, hogy ki akarsz kerulni.
Mert ahogy a hozzaszolasaidbol kiderul, nem fogjak szeretni, amit csinalsz. Ugyhogy tenyleg legy ovatos!

Ping-Pong 2011.09.14. 05:43:33

"Ez van. Néha feltűnik egy-két JT, szétnéz és mivel itt nem azt olvassa amit az Őrtorony hátulján megszokott - ti. minden népek és nemzetek el vannak ájulva a JT-től és az ő nagyságuktól, okosságuktól stb. - rágalmazók felkiáltással elinalnak.
A JT-k nem szereti, ha az igazat írják róla. Nekik szükségük van arra, hogy egymást lelkesítsék és szűrt információkon keresztül lássák a világot.
De ne adjuk fel. Hátha idemerészkedik megint egy közülük, bár a recept előre felírható:
1. Elolvas - összehasonlít
2. Itt nem az van, mint az ŐT-ben, tehát hamis, rágalom, fúj.
3. Közli, hogy rágalmazunk, neki itt nem jó, a JT az igaz és elmegy.
4. A gyülekezetben mindenki okulására elmeséli, hogy mily lázadó volt, mert netezett és többé ilyet nem tesz, mert igaza van a hű és bölcs szolgának a net veszélyes. Tele van rágalommal, hitehagyottakkal, akik a hithű JT-kre fenik a fogukat."

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.09.14. 09:34:07

@Ping-Pong:
Azért a leghitelesebb ,és legeredményesebb reklám a személyes kapcsolatok általi ajánlás!
Még akkor is,ha éppen "lebeszélő",-
elvégre a "tiltott gyümölcs" kívánatos! [;-<))

Ujjászületett 2011.09.14. 10:11:26

Nekem az tetszik,amikor azt mondja a levélben,hogy démonokkal nincs semmi közösségem::::)))))))))))))) Hát ez csúcs a köbön,ha tudná szegény,hogy hemzsegnek bennük a vallásos démonok::)) De az elszomoritó,hogy Jézus példáját emliti,ugyértem , hogy a szájára meri venni a Messiást,akit több millióan imádnak,és aki által lehet ujjászületni. Reméljük egyre többen felébrednek-e keresztény szinezetü vallásos szervezetben lévö hamis atyafiak,és rájönnek,hogy lehetetlen hit nélkül Istennek tetszeni,és kegyelmébe bejutni a nagy Megváltó,Szabaditó, a mi Kösziklánkon kivül. Ha csak nem segitségül nem hivják az ö nevét aki által van a mindenség és miis ö általa::)) Apcsel 4,12 János ev. 1,12
süti beállítások módosítása