EXJT BLOG
Jehova Tanúi - A "JW.org" Isten eszköze?
2015.12.31. 19:00 | Johnny Joker | 39 komment
Címkék: videók
A bejegyzés trackback címe:
https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr158216072
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
a századik juh 2015.12.31. 19:28:24
Erről van szó! Mivel ez egy cég, a cég félrevezeti az embereket.
Más van a jw.org-on, és más a kiadványokban.
Más van a jw.org-on, és más a kiadványokban.
rovargyilkos 2015.12.31. 19:39:48
Egyértelműen látszik és ez már egyre többeknek kezd nyilvánvalóvá válni az a tény hogy Jehova Tanúi egy önmagukat reklámozó vallási köntösbe bujtatott szekta ,ami komoly üzleti elveken nyugszik......kell ez az embereknek hát persze hogy nem ,de sajnos sokan ,tudatlanul a nyakukba kapják,és ez szomorú.......Fontos a társadalom veszélyükre való felhívása erre kiváló ez a blog,jövőre is sok szerencsét és erőt ,kitartást kívánok ehhez a blog írójának.......(y)
Egy_nick 2016.01.01. 09:44:07
Szerintem abból kell kiindulni, hogy Sátán minden időkben harcot folytatott Jézus ellen, illetve azok ellen, akik igyekeztek Jézus tanítása szerint élni. Ez az alap. Minden ebből következik. Jézus halála után az első században is folytatódott ez a harc. Amilyen mértékben nőtt a magukat Jézus-követőknek (keresztényeknek) vallók száma, úgy nőtt a keresztényekre nehezedő nyomás is, amely nemcsak Sátán tevékenységéből eredt hanem abból is, hogy minél több ember van egy szervezetbe beszervezve, annál nagyobb az esélye az ember megromlott lelkéből származó extremitások látható megnyilvánulásának. Ezért romlott meg a Katolikus Egyház is. Persze nem az egyik napról a másikra, hanem fokozatosan. De még megromlott állapotában is nagyon hosszú ideig a történelemben pozitív szerepet játszott. És ez is egy kulcsgondolat. Általában egy szervezet, bármilyen szervezet, törvényszerűen az idők folyamán megromlik. Egyszerűen azért, mivel sok ember van benne és az emberek lényegében lelkileg betegek. A kérdés tehát az, hogy a JW.org a fokozatos romlás ellenére, képes-e még ma Isten eszközeként funkcionálni? Ha viszont így tekintünk JT szervezetére, akkor ezt nem lehet kizárni. Elképzelhető ezért, hogy ez a Szervezet a földön jelenleg Isten legjobb eszköze. Ha pedig tényleg az utolsó időkben élünk, ami több mint valószínű, akkor számolni kell Sátán fokozott támadásával is. Úgyhogy nagyon is elképzelhető Isten részéről egy OLYAN CSEL, hogy a JW.org minden (intellektuális szempontból !!) negatív tulajdonsága ellenére, mégiscsak Isten szervezete, amiképpen a katolicizmus is évszázadokon keresztül az volt.
ORION 2016.01.01. 10:42:58
@Egy_nick: Én nem hiszek abban hogy Istennek bármilyen szervezete lenne itt a földön!Isten Szent szelleme van itt a földön és az Ő vezetése alatt lévő emberek "egyház "vagyis Krisztus követői ,Krisztus váltságában hívők!!!Most ezek az emberek a Krisztusban és az Ő váltságában hívő- SZENTEK-lehetnek ilyen vagy olyan emberi szervezeteknek a tagjai --katolikus,református,jt stb!--Jt- k nem sokáig lehetnek ahogy elnézem mert onnan hamar kizárják a SZENTEKET!!! HÁT IGY!
Isten nem CSELEZIK tesókám! AMIT MOND- AZT MEGMOND!!!
Isten nem CSELEZIK tesókám! AMIT MOND- AZT MEGMOND!!!
Névtelenul9999 2016.01.01. 10:57:04
Hm.. Biztos nem. Annyira látszik, hogy ez az egész egy csalás. Becsapjak az embereket, szetszedik a családokat,tonkre teszik az önbecsülésuket az embereknek , feszültséget szitanak. A csalások, a molesztalasok, a bantasok, a pénzügyek... Egyértelmű itt minden. Remélem egyszer végre kiderul minden és az embereket nem tartják a csapdajukban.
kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2016.01.01. 11:40:08
@Egy_nick:
A megállapításoddal kapcsolatban szeretnek válaszolni.
Az amit állítasz Krisztus követőinek üldözését illetően az valóban igaz ,de csak részben.
Gondold csak végig ezzel együtt mit is állítasz.
Tulajdonképpen azt,hogy amit támadások érnek az alapvetően igaz kell,hogy legyen.
Ugyan ezen az elven igaznak kellene minősítenünk minden olyan un.keresztény szervezetet amik a társadalom peremen élnek karos olykor ártalmas,antiszociális szokásaik,tanításaik miatt,de ezert nyomás alatt is vannak.
Ha a te gondolatod menten indulunk el tehát, igaz tanítást közvetít tehát a Mormon vallás is,az Amish szekta,...és meg sorolhatnám a többit mivel szegények folyamatos társadalmi nyomás alatt vannak...Tehát csak igaz lehet.
Ez nem megfelelő logikai láncolat.
Ezzel kapcsolatban egy nagyon fontos dolog,hogy Jehova Tanúit jelenleg a legtöbb országban nem is üldözik,sőt igen erős társadalmi beilleszkedessel bírnak.
Akkor ez most mit jelent a te logikai érvelésed szerint ?...gondold végig. :)
Tehat annak megítélésében,hogy egy egyház isten előtt elfogadott-e vagy sem, nem lehet ahogy mondod "ALAP" az,hogy üldözésnek,vagy nyomásnak vannak kitéve.-Tehát amikor gyermek molesztálási perekről hallasz /ami a JT szervezetet ugyan valóban bemocskolja,/az valójában a gonosz Sátántól jön...vagy üldözés?...-Vagy pedig egyszerűen a törvény vaskeze lesújt rajuk mint minden bűnösre aki megérdemli?
Persze a társulat ezt a gonosztól jövő támadásként értékeli avagy sulykolja a tagság elméjébe.
Az "alap" amiről beszelsz a vallások megítélésében,tehet nem lehet az üldözés maga.Ez nem fog tisztává tenni semmit.Mint ahogyan egy rablót sem fog tisztának minősíteni az a tény,hogy ha körözi a rendőrség.
Az "alap" amiből minden következik az a szentírás,különös képen az abban a mar első században kialakult "hit szabálya"ami Pál leveleivel mar ki is kristályosodott. Ehhez hozzátenni,elvenni mar bűnnek számított.
"... akkor >a hit szabálya> szerint prófétáljunk," (Róm 12:6)
-----
"A kérdés tehát az, hogy a JW.org a fokozatos romlás ellenére, képes-e még ma Isten eszközeként funkcionálni? "
A kérdés sokkal inkább az,és hiszem ez vezethet el bárkit is a helyes válaszokhoz.
>Volt-e egyáltalán valaha is Jehova Tanúi Szervezete Isten által elfogadott eszköz az ember megmentésében?
Ha volt és szigorúan vesszük a tanításbeli sajátosságaikat(nincs máshol megmentés csak a barkaszervezetben)az nagy gaz,...mivel akkor 1879 et megelözöen minden ember a levesbe került!
Ami Krisztus szándékával teljesen összeegyeztethetetlen lenne és hatalmas kudarc is egyben.
Ha egy szervezetet most kikiáltanánk Isten elfogadott eszközének,azzal szembe is mennénk az újszövetséggel és annak teljes szellemével.
Az apostolok ugyanis soha nem hirdettek azt,hogy "csatlakozzanak" úgymond közéjük.Sem azt,hogy lesz valami "barka szervezet"...,de azt prédikáltak,hogy mi az ami fontos ami tulajdonképpen a barkának is megfelel.>
"akik egykor engedetlenek voltak, amikor az Isten türelmesen várakozott a Nóé napjaiban a bárka készítésekor. Ebben kevés, szám szerint nyolc lélek menekült meg a vízen át. (1Pét 3:20)
Most pedig titeket is megment ennek képmása, a >>>keresztség,>>> amely nem a test szennyének lemosása, hanem könyörgés Istenhez jó lelkiismeretért a feltámadt Jézus Krisztus által, (1Pét 3:21)
Mint latod a megmentés egyedüli barkája,...egy benső intellektuális átalakulás,nem pedig egy szervezethez való csatlakozásban rejlik.
Ez mind ez működött Jehova Tanúi nélkül is és JW.org nélkül is több ezer évig,mert működnie kellett.
Ez is a mar fent említett első században kialakított "hit szabályához" tartozik.
Egy szervezet későbbi létre hívása nagy vissza esés lett volna a korai keresztények részéről mivel pont,hogy az attól való megszabadulást hirdettek a tanításaikkal,...mivel a törvény félre tetetett,avagy odaszögeztetett mindenkorra a keresztre.Avagy teljes megszabadulást hirdettek az egyébként szabályokra épülő elnyomó zsidó hitrendszertől(szerveződéstől)
Nem akartak helyette egy újat.
A megállapításoddal kapcsolatban szeretnek válaszolni.
Az amit állítasz Krisztus követőinek üldözését illetően az valóban igaz ,de csak részben.
Gondold csak végig ezzel együtt mit is állítasz.
Tulajdonképpen azt,hogy amit támadások érnek az alapvetően igaz kell,hogy legyen.
Ugyan ezen az elven igaznak kellene minősítenünk minden olyan un.keresztény szervezetet amik a társadalom peremen élnek karos olykor ártalmas,antiszociális szokásaik,tanításaik miatt,de ezert nyomás alatt is vannak.
Ha a te gondolatod menten indulunk el tehát, igaz tanítást közvetít tehát a Mormon vallás is,az Amish szekta,...és meg sorolhatnám a többit mivel szegények folyamatos társadalmi nyomás alatt vannak...Tehát csak igaz lehet.
Ez nem megfelelő logikai láncolat.
Ezzel kapcsolatban egy nagyon fontos dolog,hogy Jehova Tanúit jelenleg a legtöbb országban nem is üldözik,sőt igen erős társadalmi beilleszkedessel bírnak.
Akkor ez most mit jelent a te logikai érvelésed szerint ?...gondold végig. :)
Tehat annak megítélésében,hogy egy egyház isten előtt elfogadott-e vagy sem, nem lehet ahogy mondod "ALAP" az,hogy üldözésnek,vagy nyomásnak vannak kitéve.-Tehát amikor gyermek molesztálási perekről hallasz /ami a JT szervezetet ugyan valóban bemocskolja,/az valójában a gonosz Sátántól jön...vagy üldözés?...-Vagy pedig egyszerűen a törvény vaskeze lesújt rajuk mint minden bűnösre aki megérdemli?
Persze a társulat ezt a gonosztól jövő támadásként értékeli avagy sulykolja a tagság elméjébe.
Az "alap" amiről beszelsz a vallások megítélésében,tehet nem lehet az üldözés maga.Ez nem fog tisztává tenni semmit.Mint ahogyan egy rablót sem fog tisztának minősíteni az a tény,hogy ha körözi a rendőrség.
Az "alap" amiből minden következik az a szentírás,különös képen az abban a mar első században kialakult "hit szabálya"ami Pál leveleivel mar ki is kristályosodott. Ehhez hozzátenni,elvenni mar bűnnek számított.
"... akkor >a hit szabálya> szerint prófétáljunk," (Róm 12:6)
-----
"A kérdés tehát az, hogy a JW.org a fokozatos romlás ellenére, képes-e még ma Isten eszközeként funkcionálni? "
A kérdés sokkal inkább az,és hiszem ez vezethet el bárkit is a helyes válaszokhoz.
>Volt-e egyáltalán valaha is Jehova Tanúi Szervezete Isten által elfogadott eszköz az ember megmentésében?
Ha volt és szigorúan vesszük a tanításbeli sajátosságaikat(nincs máshol megmentés csak a barkaszervezetben)az nagy gaz,...mivel akkor 1879 et megelözöen minden ember a levesbe került!
Ami Krisztus szándékával teljesen összeegyeztethetetlen lenne és hatalmas kudarc is egyben.
Ha egy szervezetet most kikiáltanánk Isten elfogadott eszközének,azzal szembe is mennénk az újszövetséggel és annak teljes szellemével.
Az apostolok ugyanis soha nem hirdettek azt,hogy "csatlakozzanak" úgymond közéjük.Sem azt,hogy lesz valami "barka szervezet"...,de azt prédikáltak,hogy mi az ami fontos ami tulajdonképpen a barkának is megfelel.>
"akik egykor engedetlenek voltak, amikor az Isten türelmesen várakozott a Nóé napjaiban a bárka készítésekor. Ebben kevés, szám szerint nyolc lélek menekült meg a vízen át. (1Pét 3:20)
Most pedig titeket is megment ennek képmása, a >>>keresztség,>>> amely nem a test szennyének lemosása, hanem könyörgés Istenhez jó lelkiismeretért a feltámadt Jézus Krisztus által, (1Pét 3:21)
Mint latod a megmentés egyedüli barkája,...egy benső intellektuális átalakulás,nem pedig egy szervezethez való csatlakozásban rejlik.
Ez mind ez működött Jehova Tanúi nélkül is és JW.org nélkül is több ezer évig,mert működnie kellett.
Ez is a mar fent említett első században kialakított "hit szabályához" tartozik.
Egy szervezet későbbi létre hívása nagy vissza esés lett volna a korai keresztények részéről mivel pont,hogy az attól való megszabadulást hirdettek a tanításaikkal,...mivel a törvény félre tetetett,avagy odaszögeztetett mindenkorra a keresztre.Avagy teljes megszabadulást hirdettek az egyébként szabályokra épülő elnyomó zsidó hitrendszertől(szerveződéstől)
Nem akartak helyette egy újat.
Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2016.01.02. 22:28:08
Nagyon jó kis film....a lényeg igazat mond....
Az utóbbi időben, csak két Királyság-termet láttam, de mindkettőn hatalmas felirattal a JW.org....gusztustalan
Az a baj, ki bent van, mindezt nem látja, hiszen ezt Sátán oldala mondja, az ellenségük...csak mikor már a saját bőrén érzi...ez inkább preventív munka, azok számára, kik kapcsolatba kerülnek a Tanukkal s infót akarnak, s azok számára, kik már kifelé kandikálnak, hogy nincsenek egyedül...
De a lényeg, nagyon szükséges ez a munka !!!
Minden módon, s minden eszközzel ::
Az utóbbi időben, csak két Királyság-termet láttam, de mindkettőn hatalmas felirattal a JW.org....gusztustalan
Az a baj, ki bent van, mindezt nem látja, hiszen ezt Sátán oldala mondja, az ellenségük...csak mikor már a saját bőrén érzi...ez inkább preventív munka, azok számára, kik kapcsolatba kerülnek a Tanukkal s infót akarnak, s azok számára, kik már kifelé kandikálnak, hogy nincsenek egyedül...
De a lényeg, nagyon szükséges ez a munka !!!
Minden módon, s minden eszközzel ::
bubuka1964 2016.01.04. 08:48:52
@kingdom: Ne haragudj, de a te gondolkodásod is fekete-fehér, mert ezt írod: "Tehát annak megítélésében,hogy egy egyház isten előtt ELFOGADOTT-e vagy SEM, nem lehet ahogy mondod "ALAP" az,hogy üldözésnek,vagy nyomásnak vannak kitéve."
A kérdés nem úgy merül fel, hogy ELFOGADOTT-e vagy SEM!! A kérdés nem úgy merül fel, hogy "nulla" vagy "egy". Nem ilyen primitív, kétértékű skálán. Úgy merül fel, hogy MILYEN MÉRTÉKBEN elfogadott és MILYEN MÉRTÉKBEN nem elfogadott. Nem úgy merül fel a kérdés, hogy melyik szervezet Isten eszköze, hanem úgy, hogy melyik szervezetet tudja PILLANATNYILAG (és nem "x" évszázada) ISTEN a LEGNAGYOBB MÉRTÉKBEN felhasználni s saját tervei előmozdítására. Mert ha jól belegondolunk, akkor Isten képes MINDEN szervezetet BIZONYOS MÉRTÉKBEN a saját céljaira felhasználni. A kérdés csak az, hogy melyiket tudja a legjobban. Mert Isten még Sátán működését is fel tudja használni a saját céljai megvalósítására, gondoljunk csak arra, hogy az ezer év végén Isten fogja elengedni Sátánt, hogy kirostálja az embereket. Úgyhogy ezt a piszkos munkát Sátánnak tartja fenn - de valakinek fenn kell tartania, mert el kell a "munkát" végezni.
A kérdés nem úgy merül fel, hogy ELFOGADOTT-e vagy SEM!! A kérdés nem úgy merül fel, hogy "nulla" vagy "egy". Nem ilyen primitív, kétértékű skálán. Úgy merül fel, hogy MILYEN MÉRTÉKBEN elfogadott és MILYEN MÉRTÉKBEN nem elfogadott. Nem úgy merül fel a kérdés, hogy melyik szervezet Isten eszköze, hanem úgy, hogy melyik szervezetet tudja PILLANATNYILAG (és nem "x" évszázada) ISTEN a LEGNAGYOBB MÉRTÉKBEN felhasználni s saját tervei előmozdítására. Mert ha jól belegondolunk, akkor Isten képes MINDEN szervezetet BIZONYOS MÉRTÉKBEN a saját céljaira felhasználni. A kérdés csak az, hogy melyiket tudja a legjobban. Mert Isten még Sátán működését is fel tudja használni a saját céljai megvalósítására, gondoljunk csak arra, hogy az ezer év végén Isten fogja elengedni Sátánt, hogy kirostálja az embereket. Úgyhogy ezt a piszkos munkát Sátánnak tartja fenn - de valakinek fenn kell tartania, mert el kell a "munkát" végezni.
a századik juh 2016.01.04. 09:09:15
@egy_nick: Egyetértek.
Érdekes, hogy sátán kirostálásához az embereket használta fel, sátánnak az emberek a botláskövei.
Érdekes, hogy sátán kirostálásához az embereket használta fel, sátánnak az emberek a botláskövei.
2016.01.04. 23:14:12
@a századik juh:
>>sátánnak az emberek a botláskövei.<<
- Nem.
Sátánnak a hatalomvágya a botlásköve.
"Mert mindenki saját kívánságától vonzva és csalogatva esik kísértésbe."
"Te voltál a mintakép, tele bölcsességgel, tökéletes szépség.
...
Kiterjesztett szárnyú, fölkent kerúb voltál. Isten szent hegyén helyeztelek el, tüzes kövek közt járkáltál.
Feddhetetlen életű voltál teremtésed napjától fogva, míg álnokság nem találtatott benned.
...
Bősz kufárkodásod közben megteltél erőszakkal, és vétkessé lettél.
Azért száműztelek Isten hegyéről, és elkergettelek, te kiterjesztett szárnyú kerúb, a tüzes kövek közül.
Szépségedben felfuvalkodtál, rosszra használtad bölcsességedet a fényűzés kedvéért. Ledobtalak hát a földre"
Nem tudhatod, hogy Sátán mióta érlelte magában a lázadást, az ellenszegülést; a vágyat, hogy ő lenne olyan jó uralkodó, mint Isten.
Az emberek, csak ürügy volt ehhez.
>>sátánnak az emberek a botláskövei.<<
- Nem.
Sátánnak a hatalomvágya a botlásköve.
"Mert mindenki saját kívánságától vonzva és csalogatva esik kísértésbe."
"Te voltál a mintakép, tele bölcsességgel, tökéletes szépség.
...
Kiterjesztett szárnyú, fölkent kerúb voltál. Isten szent hegyén helyeztelek el, tüzes kövek közt járkáltál.
Feddhetetlen életű voltál teremtésed napjától fogva, míg álnokság nem találtatott benned.
...
Bősz kufárkodásod közben megteltél erőszakkal, és vétkessé lettél.
Azért száműztelek Isten hegyéről, és elkergettelek, te kiterjesztett szárnyú kerúb, a tüzes kövek közül.
Szépségedben felfuvalkodtál, rosszra használtad bölcsességedet a fényűzés kedvéért. Ledobtalak hát a földre"
Nem tudhatod, hogy Sátán mióta érlelte magában a lázadást, az ellenszegülést; a vágyat, hogy ő lenne olyan jó uralkodó, mint Isten.
Az emberek, csak ürügy volt ehhez.
2016.01.04. 23:24:07
@egy_nick:
>> gondoljunk csak arra, hogy az ezer év végén Isten fogja elengedni Sátánt, hogy kirostálja az embereket.
Úgyhogy ezt a piszkos munkát Sátánnak tartja fenn - de valakinek fenn kell tartania, mert el kell a "munkát" végezni.<<
- Karácsonykor mennyire szeretted Jézust?
Gondolom látszatra, nagyon.
Szerinted Jézus AZ Isten.
És így gondolkodsz róla?
Istenről?
Jézusról?
Kiadja a "piszkos munkát" Sátánnak, mint a maffiózók a verőlegényeknek?
Gondoltál már arra, hogy ha a "te igazságod" terjedne a földön, milyen lenne a világ?
Nem kell sokat gondolkodni rajta.
Nézz híradót, menj ki az utcára - kb ilyen.
Isten - Jézus? - pont ettől a világtól akar megszabadulni, és megszabadítani mindenkit, aki békére - Isten békéjére!!! - vágyik.
>> gondoljunk csak arra, hogy az ezer év végén Isten fogja elengedni Sátánt, hogy kirostálja az embereket.
Úgyhogy ezt a piszkos munkát Sátánnak tartja fenn - de valakinek fenn kell tartania, mert el kell a "munkát" végezni.<<
- Karácsonykor mennyire szeretted Jézust?
Gondolom látszatra, nagyon.
Szerinted Jézus AZ Isten.
És így gondolkodsz róla?
Istenről?
Jézusról?
Kiadja a "piszkos munkát" Sátánnak, mint a maffiózók a verőlegényeknek?
Gondoltál már arra, hogy ha a "te igazságod" terjedne a földön, milyen lenne a világ?
Nem kell sokat gondolkodni rajta.
Nézz híradót, menj ki az utcára - kb ilyen.
Isten - Jézus? - pont ettől a világtól akar megszabadulni, és megszabadítani mindenkit, aki békére - Isten békéjére!!! - vágyik.
a századik juh 2016.01.05. 06:51:52
@a new hope: jaja... miként egy ember, aki józanon tudja kontrollálni magát, de amint iszik, elveszti a kontrollt.
Most akkor neki mi a botláskő? Az agresszivitás? Nem, hiszen józanon tudja kontrollálni.
Sokkal inkább a tüzes víz, ha már indiánoztunk, nemde?
Hiszen amíg nem iszik, normális...
Ugyanígy: Sátánban is megvoltak ezek, de amint elkészült az első emberpár, megrészegedett...
Meggyőződésem, hogy a Teremtő látta ezt, és okkal teremtette meg az embert ott, és akkor.
Való igaz, hogy a probléma már előbb fennállt, de a kiváltó ok az emberi faj volt.
Most akkor neki mi a botláskő? Az agresszivitás? Nem, hiszen józanon tudja kontrollálni.
Sokkal inkább a tüzes víz, ha már indiánoztunk, nemde?
Hiszen amíg nem iszik, normális...
Ugyanígy: Sátánban is megvoltak ezek, de amint elkészült az első emberpár, megrészegedett...
Meggyőződésem, hogy a Teremtő látta ezt, és okkal teremtette meg az embert ott, és akkor.
Való igaz, hogy a probléma már előbb fennállt, de a kiváltó ok az emberi faj volt.
bubuka1964 2016.01.05. 07:43:28
@a new hope: Kicsit olvass vissza. A kettőnk közül ki volt az, aki Istent maffiafőnöknek nevezte és azt mondta, hogy kiadta a munkát a verőlegényeinek? - Ezt NEM ÉN mondtam. Én csak a bibliai tényeket mondtam. Azt mondtam, hogy az 1000 év végén Sátán ki lesz még utoljára engedve. Minek lesz kiengedve? Miért nem lehet őt már előtte elpusztítani? - Azért, mert még lesz egy szerepe: félre fog kelleni vezetnie az 1000 év végén élt emberek egy nagy részét, akik nem érdemlik meg az öröklétet. Úgyhogy a rossz még egyszer, utoljára fel lesz használva a nagyobb jó érdekében. Vagy talán Isten nem a saját szabad akaratából fogja még utoljára szabadon engedni Sátánt? Talán Isten nem tudja, hogy Sátánnak mi lesz még a dolga? És te mit beszélsz az "én igazságomról"? Most pedig a Te megjegyzéseddel kapcsolatba: hogy ha "az én igazságom terjedne a földön" ? Most miről beszélsz? Én csak azt mondom, ami a Bibliába van írva. Ezt nem én találtam ki, hanem Isten ihlette. Nem azért ihlette, hogy bemagoljuk és ájtatos pofával, képmutató módon mantrázzuk, mint valami verset, hanem azért, hogy gondolkozzunk el rajta és tudjuk a SAJÁT SZAVAINKKAL visszaadni. Egyáltalán nem úgy, ahogy az Őrtorony tanulmányozáson szokás, amikor az otthon aláhuzigált részeket olvassák vissza.
bubuka1964 2016.01.05. 07:52:07
@a new hope: Hozzászólásodban amúgy azt sem értem, hogy miért mondod azt, hogy "karácsonykor mennyire szeretem Jézust". Azt meg duplán nem értem, hogy miért írod, hogy "szerinted Jézus az Isten? Tudsz valami ilyesmit tőlem visszaidézni? Vagy csak blöffölgetsz?
a századik juh 2016.01.05. 09:34:46
@egy_nick: Ez a vesszőparipája: Csak a tanúk imádják az igaz Istent, mindenki más vagy Jézust, vagy valami bálványt imád. Aki elhagyja a szervezetet, az megtagadja Jézust, bla, bla, tudod...
Silence35 2016.01.05. 12:59:52
azért pár kérdésem lenne Sátánhoz:
-Elhitte-e vajon h sikerülhet ez a lázadás? És ha igen mit tervezett utána, uralkodik...és Jehovával mi lesz?
-Hitt abban h van némi esély arra h Jézus aki sokkal hatalmasabb mint ő, leborulva imádni fogja?
-Amikor Jób kitartott akkor h érezte magát? Akkor már tuti volt h részben megbukott...
-az milyen érzés lehet h leírják a Bibliában h mikor és mit fog tenni, pl Jézussal kapcsolatban és ő tényleg azt teszi...
-Elhitte-e vajon h sikerülhet ez a lázadás? És ha igen mit tervezett utána, uralkodik...és Jehovával mi lesz?
-Hitt abban h van némi esély arra h Jézus aki sokkal hatalmasabb mint ő, leborulva imádni fogja?
-Amikor Jób kitartott akkor h érezte magát? Akkor már tuti volt h részben megbukott...
-az milyen érzés lehet h leírják a Bibliában h mikor és mit fog tenni, pl Jézussal kapcsolatban és ő tényleg azt teszi...
Mitrász Fia 2016.01.05. 13:03:24
@a századik juh: Más a kiadványokba? Te csak kiforgatod az ott olvasandó dolgokat.
Mitrász Fia 2016.01.05. 13:12:38
Mi a célotok evvel az oldallal?
Lessz eredménye?
Lessz eredménye?
a századik juh 2016.01.05. 13:12:53
@Mitrász Fia: Jobb több szemszögből megnézni valamit!
Sokkal veszélyesebb, ha valaki VIZSGÁLAT NÉLKÜL elfogadja, amit odaadnak neki szellemi táplálékként.
Valójában pedig az a probléma, hogy a szervezet forgatja ki az írásokat, hogy az neki jó legyen.
Ez a cég egy ökumenikus könyvkiadónak indult. Rutherford jött rá, hogy a tagok ingyen dolgoznak "Istennek".
Ezután kezdték el kialakítani a saját izlésüknek megfelelő "imádatot".
Sokkal veszélyesebb, ha valaki VIZSGÁLAT NÉLKÜL elfogadja, amit odaadnak neki szellemi táplálékként.
Valójában pedig az a probléma, hogy a szervezet forgatja ki az írásokat, hogy az neki jó legyen.
Ez a cég egy ökumenikus könyvkiadónak indult. Rutherford jött rá, hogy a tagok ingyen dolgoznak "Istennek".
Ezután kezdték el kialakítani a saját izlésüknek megfelelő "imádatot".
a századik juh 2016.01.05. 13:15:17
@Mitrász Fia: Mi a célja a Watctower inc-nek a jw.org-al?
Vajon elérik ezt az eredményt?
Vajon elérik ezt az eredményt?
Mitrász Fia 2016.01.05. 13:17:40
@a századik juh: Nem a bilia volt az irányelvük?
Mitrász Fia 2016.01.05. 13:19:20
@a századik juh: Jövő titka de nem látom sem itt sem ott a reményt vagy valamit...
Mitrász Fia 2016.01.05. 13:34:36
@a századik juh: Bocsi hogy ennyi kérdésem van de nagyon kiváncsi vagyok
kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2016.01.05. 14:00:38
@egy_nick: @egy_nick: Végül is hasonló képen gondolkodunk a dologról,csak az un.alap az amivel nem érthetek teljesen egyet.Ugyanis bármilyen fájó,megbotránkoztató,de JT.nem nevezhetőek klasszikus értelemben kereszténynek,...ennek nagyon egyszerű,de komoly okai vannak.
A végeredmény viszont tragikus...,ez pedig az,hogy nem hoz számukra valódi üdvösséget a tanításuk.És ez azért nagyon komoly ok ha figyelembe vesszük mit is kínálnak a házaknál.
Mindemellett már máskor is kifejtettem,hogy nem,hogy üdvösséget nem adhatnak tanításaikkal másoknak,de sajnos Isten közvetlen átka alatt vannak a hamis evangélium hirdetése miatt.Ez egyszerű bibliai tény.Ebbe is belelehet kötni,lehet duzzogni,de ez sem változtat a helyzetükön,ezt hidd el én nagyon sajnálom,de sajnos ez van.(Ezt most hosszú lenne kifejteni,de talán mar olvastál ezt-azt itt ezzel kapcsolatban itt a blogon).
Amire gondoltál,hogy Isten felhasználja a rosszat is valami nagyobb jó érdekében,az valóban bibliai tanítás.Erre több történelmi példa is van,...Dariusz,Cyrus(Kürosz),hasonlóan a jövőben talán Gog,Sátán.
Az efféle felhasználással valóban mintegy "isten szolgájává válik a "személy"(szervezet),de nem abban az értelemben,hogy azzal elismerését,helyeslését élveznek vagy valami jutalmat érdemelnének ki.
Egyszerűen Isten csak beiktat/hatja a rosszat a szándékába a jó érdekében.Ezzel ha jól olvasom valamennyire egyet is értünk.De azzal nem,és ennek bibliai okai vannak,hogy ezért a fajta szolgálatért majd kapnak valamiféle vállveregetést a végen. :)
---
mondod:
"hanem úgy, hogy melyik szervezetet tudja PILLANATNYILAG (és nem "x" évszázada) ISTEN a LEGNAGYOBB MÉRTÉKBEN felhasználni s saját tervei előmozdítására. "
Én sajnos most nem látok komoly Isteni szerepet JT.-nál jelenleg amiért isten kezében valami okból részleges általános jószolgálatot teljesítenének.Ha az evangélium hirdetésre gondolsz az nagyon tevés gondolat,mert avval pont,hogy ellene munkálkodnak,és nem hiszem,hogy Isten ezt annyira szeretné.
A fogalmazásodból úgy érzem,hogy te szervezetben látod csak a kereszténységet,...és ebből vezeted le a felhasználhatóságot.
Isten azonban soha nem szervezetben gondolkodott ami az üdvösséget illeti,hanem egyszerűen Krisztusban kihívottak közösségében.Viszont a közösség a tanítás sajátosságait illetően vagy elősegíti vagy hátráltatja, esetleg meg akadályozza a Krisztusban való újjászületést.
Ezert annyira nem mindegy,hogy hol hallgatjuk az igét.
Viszont az időn kívül álló Isten, aki egyénileg hív el embereket megengedheti jó célból,hogy juhai sötét helyeken vesztegeljenek egy meghatározott ideig a formálásuk,vagy épp egy magasztos jó cél érdekében,...ez Mózesnek Egyiptom volt,Józsefnek előbb a kút,Pálnak pedig a farizeusi tan.A témához kapcsolódik,hogy ebben az értelemben JT. szervezetében eltöltött idő,sem elvesztegetett idő azoknak akik onnan kiszabadultak és Krisztusban vannak,hanem Isten rejtett gondviselésének egy időleges állomása, az egyén és mások érdekében.
A végeredmény viszont tragikus...,ez pedig az,hogy nem hoz számukra valódi üdvösséget a tanításuk.És ez azért nagyon komoly ok ha figyelembe vesszük mit is kínálnak a házaknál.
Mindemellett már máskor is kifejtettem,hogy nem,hogy üdvösséget nem adhatnak tanításaikkal másoknak,de sajnos Isten közvetlen átka alatt vannak a hamis evangélium hirdetése miatt.Ez egyszerű bibliai tény.Ebbe is belelehet kötni,lehet duzzogni,de ez sem változtat a helyzetükön,ezt hidd el én nagyon sajnálom,de sajnos ez van.(Ezt most hosszú lenne kifejteni,de talán mar olvastál ezt-azt itt ezzel kapcsolatban itt a blogon).
Amire gondoltál,hogy Isten felhasználja a rosszat is valami nagyobb jó érdekében,az valóban bibliai tanítás.Erre több történelmi példa is van,...Dariusz,Cyrus(Kürosz),hasonlóan a jövőben talán Gog,Sátán.
Az efféle felhasználással valóban mintegy "isten szolgájává válik a "személy"(szervezet),de nem abban az értelemben,hogy azzal elismerését,helyeslését élveznek vagy valami jutalmat érdemelnének ki.
Egyszerűen Isten csak beiktat/hatja a rosszat a szándékába a jó érdekében.Ezzel ha jól olvasom valamennyire egyet is értünk.De azzal nem,és ennek bibliai okai vannak,hogy ezért a fajta szolgálatért majd kapnak valamiféle vállveregetést a végen. :)
---
mondod:
"hanem úgy, hogy melyik szervezetet tudja PILLANATNYILAG (és nem "x" évszázada) ISTEN a LEGNAGYOBB MÉRTÉKBEN felhasználni s saját tervei előmozdítására. "
Én sajnos most nem látok komoly Isteni szerepet JT.-nál jelenleg amiért isten kezében valami okból részleges általános jószolgálatot teljesítenének.Ha az evangélium hirdetésre gondolsz az nagyon tevés gondolat,mert avval pont,hogy ellene munkálkodnak,és nem hiszem,hogy Isten ezt annyira szeretné.
A fogalmazásodból úgy érzem,hogy te szervezetben látod csak a kereszténységet,...és ebből vezeted le a felhasználhatóságot.
Isten azonban soha nem szervezetben gondolkodott ami az üdvösséget illeti,hanem egyszerűen Krisztusban kihívottak közösségében.Viszont a közösség a tanítás sajátosságait illetően vagy elősegíti vagy hátráltatja, esetleg meg akadályozza a Krisztusban való újjászületést.
Ezert annyira nem mindegy,hogy hol hallgatjuk az igét.
Viszont az időn kívül álló Isten, aki egyénileg hív el embereket megengedheti jó célból,hogy juhai sötét helyeken vesztegeljenek egy meghatározott ideig a formálásuk,vagy épp egy magasztos jó cél érdekében,...ez Mózesnek Egyiptom volt,Józsefnek előbb a kút,Pálnak pedig a farizeusi tan.A témához kapcsolódik,hogy ebben az értelemben JT. szervezetében eltöltött idő,sem elvesztegetett idő azoknak akik onnan kiszabadultak és Krisztusban vannak,hanem Isten rejtett gondviselésének egy időleges állomása, az egyén és mások érdekében.
a századik juh 2016.01.05. 14:46:45
@Mitrász Fia: Mert sem nem itt, és sem nem ott van: Ott van mindenütt, mindenkivel. Mindannyiunknak Jézus a reménysége. Ő ott lehet a tanúkkal is, de ott lehet egy "hitehagyottal" is, egyetértesz?
Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2016.01.05. 18:16:25
@Silence35: Tetszenek a kerdeseid! Ha-ha-ha-haaaa =D
Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2016.01.05. 19:31:08
@Johnny Joker: Szia! Jó látni ismét a blogon téged! :-) :-)
Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2016.01.05. 19:52:52
@Silence35: Jó kis filozofikus kérdések valóban. :) Bár én ezeket nem az említettől, hanem inkább az Úrtól kérdezném meg, ha lehetőségem adódna. :)
Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2016.01.05. 19:59:03
@Mitrász Fia: Szia! Üdvözlet a blogon! A Jehova Tanúi történelméről szóló videót esetleg láttad a jobb oldalon? Vagy ha a "Rólunk" menüpontra lépsz, ott is sok mindennel kapcsolatban hamar tájékozódni tudsz. Tudomásom szerint a blog többeknek nyújtott segítséget az évek során, de természetesen itt is előfordulhatnak tévedések. Ha ilyennel találkoznál, azt is nyugodtan jelezheted nekünk kommentben, vagy privátban is, és igyekszünk kiigazítani. Remélem tudtunk segíteni. :)
Mitrász Fia 2016.01.05. 20:22:06
@Columba: Ok köszi :)
Mitrász Fia 2016.01.05. 20:23:45
@a századik juh: De honnan tudhatjuk meg akkor mert az emberiségnek öröké szügsége volt valamibe hinni?
2016.01.05. 22:02:44
@a századik juh:
>>Való igaz, hogy a probléma már előbb fennállt<<
- Én is erről beszéltem. (persze igaziból, nem, mert írtam, de mégis mondható... írható, hogy én beszéltem. Uff.
>de a kiváltó ok az emberi faj volt.<<
- Ezzel ütöd az előzőt.
Egy kérdés: Ha Isten nem teremti meg az emberi fajt, akkor Sátán jó marad, és meghúzza magát egy sö... világos sarokban (mert a mennyben nincs sötét)?
Egy válasz: Káin azután vált rosszá, majd gyilkossá, hogy Isten nem fogadta el az áldozatát?
Hát nem!
Már előtte meg volt benne a hajlam.
És a kérdés ide: Káin jó lett volna, és nem ölt volna meg valakit (mindegy kit), ha nincs Ábel, ha nincs az áldozat bemutatás?
>>Sokkal inkább a tüzes víz<<
- Ki mondta, hogy Sátán józan?
Megrészegítette, és azóta is megrészegíti a hatalomvágy.
>>Való igaz, hogy a probléma már előbb fennállt<<
- Én is erről beszéltem. (persze igaziból, nem, mert írtam, de mégis mondható... írható, hogy én beszéltem. Uff.
>de a kiváltó ok az emberi faj volt.<<
- Ezzel ütöd az előzőt.
Egy kérdés: Ha Isten nem teremti meg az emberi fajt, akkor Sátán jó marad, és meghúzza magát egy sö... világos sarokban (mert a mennyben nincs sötét)?
Egy válasz: Káin azután vált rosszá, majd gyilkossá, hogy Isten nem fogadta el az áldozatát?
Hát nem!
Már előtte meg volt benne a hajlam.
És a kérdés ide: Káin jó lett volna, és nem ölt volna meg valakit (mindegy kit), ha nincs Ábel, ha nincs az áldozat bemutatás?
>>Sokkal inkább a tüzes víz<<
- Ki mondta, hogy Sátán józan?
Megrészegítette, és azóta is megrészegíti a hatalomvágy.
2016.01.05. 22:34:04
@Silence35:
>>Elhitte-e vajon h sikerülhet ez a lázadás?<<
- Hitler elhitte, hogy meghódíthatja a világot, és létrehozhat egy ezeréves birodalmat?
Igen.
És ez az össze nagy hatalmú vezetőire jellemző (nem feltétlenül diktátorokra, de náluk kendőzetlenebbül, sarkítottabban jelenik meg a vágy).
"Angyalok vágynak betekinteni."
Sátán, és bandája, már nem is vágyik betekinteni - legalábbis a jóért nem, csak esetleg azért, hogy bennfentes információhoz jusson, amivel még többeknek, még többet árthat.
Lehet, hogy tudja, hogy elbukik, de szerintem van annyira 'részeg', hogy még bízik a győzelmében.
Itt van a menekült válság.
A radikális iszlamisták ezt erőltetik (feláldozva a tagjait!!!!!).
Miért?
mert iszlámellenességbe akarják belehajszolni a nyugatot.
Miért?
Mert abban bíznak, hogy ennek hatására még több muzulmán radikalizálódik, és még többen állnak az IÁ oldalára, akik hajlandók lesznek aztán terrorcselekményeket végrehajtani.
>>Hitt abban h van némi esély arra h Jézus aki sokkal hatalmasabb mint ő, leborulva imádni fogja?<<
- Ha nem hitt volna, ekkor meg sem próbálta volna.
És menyire volt aljas?
40 nap éhezés után, amikor teljesen le volt gyengülve (az ember!!!) Jézus, akkor próbálta a maga oldalára állítani.
Szeretném felhívni a figyelmedet, hogy ez nem csak egy szerepjáték annak a fényében, hogy úgyis tudja mindenki, hogy mi lesz a vége.
Nem, nem tudják! Pl a ma élő emberiség 99,99%-a sem tudja.
>>Amikor Jób kitartott akkor h érezte magát?<<
- Közben sokakat megölt, kicsit nagyon démonkodott, tehát a vereség ellenére jól érezte magát.
>>Akkor már tuti volt h részben megbukott...<<
- Nem volt tuti. Jób csak egy (csak e g y) ember volt, akinek a küzdelmét, a helytállását, a kitartását a fél világ (a világ nagyobbik fele) egyáltalán nem vesz komolyan, és nem tart mérvadónak.
>>az milyen érzés lehet h leírják a Bibliában h mikor és mit fog tenni, pl Jézussal kapcsolatban és ő tényleg azt teszi...<<
- Khm.
A Jézussal kapcsolatos dolgok, a megtörtént események után lettek leírva!
Tehát Sátán nem olvasta előre.
Tehát amik megtörténtek, azok lettek leírva.
A próféciákban leírtak meg semennyire sem izgatták Sátánt, hisz a zsidók is úgy futottak neki ennek a történetnek, hogy idegen népek szülötteitől tudták meg, hogy valahol valamikor megszületett a messiás.
Ez az egész így annyira gáz...
Én szégyellem magam!!!
>>Elhitte-e vajon h sikerülhet ez a lázadás?<<
- Hitler elhitte, hogy meghódíthatja a világot, és létrehozhat egy ezeréves birodalmat?
Igen.
És ez az össze nagy hatalmú vezetőire jellemző (nem feltétlenül diktátorokra, de náluk kendőzetlenebbül, sarkítottabban jelenik meg a vágy).
"Angyalok vágynak betekinteni."
Sátán, és bandája, már nem is vágyik betekinteni - legalábbis a jóért nem, csak esetleg azért, hogy bennfentes információhoz jusson, amivel még többeknek, még többet árthat.
Lehet, hogy tudja, hogy elbukik, de szerintem van annyira 'részeg', hogy még bízik a győzelmében.
Itt van a menekült válság.
A radikális iszlamisták ezt erőltetik (feláldozva a tagjait!!!!!).
Miért?
mert iszlámellenességbe akarják belehajszolni a nyugatot.
Miért?
Mert abban bíznak, hogy ennek hatására még több muzulmán radikalizálódik, és még többen állnak az IÁ oldalára, akik hajlandók lesznek aztán terrorcselekményeket végrehajtani.
>>Hitt abban h van némi esély arra h Jézus aki sokkal hatalmasabb mint ő, leborulva imádni fogja?<<
- Ha nem hitt volna, ekkor meg sem próbálta volna.
És menyire volt aljas?
40 nap éhezés után, amikor teljesen le volt gyengülve (az ember!!!) Jézus, akkor próbálta a maga oldalára állítani.
Szeretném felhívni a figyelmedet, hogy ez nem csak egy szerepjáték annak a fényében, hogy úgyis tudja mindenki, hogy mi lesz a vége.
Nem, nem tudják! Pl a ma élő emberiség 99,99%-a sem tudja.
>>Amikor Jób kitartott akkor h érezte magát?<<
- Közben sokakat megölt, kicsit nagyon démonkodott, tehát a vereség ellenére jól érezte magát.
>>Akkor már tuti volt h részben megbukott...<<
- Nem volt tuti. Jób csak egy (csak e g y) ember volt, akinek a küzdelmét, a helytállását, a kitartását a fél világ (a világ nagyobbik fele) egyáltalán nem vesz komolyan, és nem tart mérvadónak.
>>az milyen érzés lehet h leírják a Bibliában h mikor és mit fog tenni, pl Jézussal kapcsolatban és ő tényleg azt teszi...<<
- Khm.
A Jézussal kapcsolatos dolgok, a megtörtént események után lettek leírva!
Tehát Sátán nem olvasta előre.
Tehát amik megtörténtek, azok lettek leírva.
A próféciákban leírtak meg semennyire sem izgatták Sátánt, hisz a zsidók is úgy futottak neki ennek a történetnek, hogy idegen népek szülötteitől tudták meg, hogy valahol valamikor megszületett a messiás.
Ez az egész így annyira gáz...
Én szégyellem magam!!!
2016.01.05. 23:38:30
@Columba:
>>Szia! Jó látni ismét a blogon téged!<<
- Valójában nem látod, mégis hiszel benne.
Megfigyelted, hogy valójában nem mondott (írt) semmit - nem válaszolt egy kérdésre sem?
Ebből mi derül ki?
1. Tudjuk, hogy még él.
2. Tudjuk, hogy nem Isten Királysága van az első helyen az életében.
3. Tudjuk, hogy kitart a választott neve, képe mellett sok-sok hónap hallgatás után is, márpedig ez a név, ez a kép az őrületről szól - csak.
>>Szia! Jó látni ismét a blogon téged!<<
- Valójában nem látod, mégis hiszel benne.
Megfigyelted, hogy valójában nem mondott (írt) semmit - nem válaszolt egy kérdésre sem?
Ebből mi derül ki?
1. Tudjuk, hogy még él.
2. Tudjuk, hogy nem Isten Királysága van az első helyen az életében.
3. Tudjuk, hogy kitart a választott neve, képe mellett sok-sok hónap hallgatás után is, márpedig ez a név, ez a kép az őrületről szól - csak.
a new hope (törölt) 2016.01.06. 00:03:41
@egy_nick:
>>kettőnk közül ki volt az, aki Istent maffiafőnöknek nevezte és azt mondta, hogy kiadta a munkát a verőlegényeinek?<<
- Ezt írtad: "Úgyhogy ezt a piszkos munkát Sátánnak tartja fenn - de valakinek fenn kell tartania, mert el kell a "munkát" végezni."
Én csak a nevén neveztem a gyereket.
Rosszat feltételezel Istenről, és még csak fel sem tűnik neked.
Semmi másért nem írtam azt, amit, csak azért, hogy észrevedd, hogy rosszat feltételezel Istenről, és valami nagyon rosszat tulajdonítasz neki.
Gondolj bele:
Ma viszonylag jó dolguk van sokaknak.
Mégsem térnek meg.
A nagy nyomorúság alatt mi lesz?
Csapások csapás hátán.
Pedig az miről fog szólni?
Hogy végre megtérjenek az emberek, és ezt akkor angyalok is hirdetni fogják, de - a leírtak szerint - ez is kevés lesz.
De mit fognak látni az emberek?
Hogy miközben az Antikrisztus 'jót' próbál tenni, addig valahonnan csapások érik őket.
Ki lesz megint a hibás?
Isten!
Ezért fogják gyalázni, és ezért nem fognak megtérni, és ezért lesznek képesek összegyűlni Isten ellen Armageddon csatájában.
Te amúgy a Jelenések könyve - a jövő - tekintetében képben vagy?
>>kettőnk közül ki volt az, aki Istent maffiafőnöknek nevezte és azt mondta, hogy kiadta a munkát a verőlegényeinek?<<
- Ezt írtad: "Úgyhogy ezt a piszkos munkát Sátánnak tartja fenn - de valakinek fenn kell tartania, mert el kell a "munkát" végezni."
Én csak a nevén neveztem a gyereket.
Rosszat feltételezel Istenről, és még csak fel sem tűnik neked.
Semmi másért nem írtam azt, amit, csak azért, hogy észrevedd, hogy rosszat feltételezel Istenről, és valami nagyon rosszat tulajdonítasz neki.
Gondolj bele:
Ma viszonylag jó dolguk van sokaknak.
Mégsem térnek meg.
A nagy nyomorúság alatt mi lesz?
Csapások csapás hátán.
Pedig az miről fog szólni?
Hogy végre megtérjenek az emberek, és ezt akkor angyalok is hirdetni fogják, de - a leírtak szerint - ez is kevés lesz.
De mit fognak látni az emberek?
Hogy miközben az Antikrisztus 'jót' próbál tenni, addig valahonnan csapások érik őket.
Ki lesz megint a hibás?
Isten!
Ezért fogják gyalázni, és ezért nem fognak megtérni, és ezért lesznek képesek összegyűlni Isten ellen Armageddon csatájában.
Te amúgy a Jelenések könyve - a jövő - tekintetében képben vagy?
bubuka1964 2016.01.06. 16:29:05
@a new hope: Én is csak nevén neveztem a gyereket, amikor azt mondtam, hogy a piszkos munkát valakinek el kell végeznie. Talán nem úgy van? Hiszen ha Sátán nem kísértette volna meg az első emberpárt, akkor az ő hűtlenségük csak sokkal később derült volna ki, lehet, hogy csak ezer évekkel később, és sokkal később került volna lerendezésre a "dolog", sokkal bonyolultabb lett volna a megoldás, a rendbetétel, és ezért sokkal több szenvedés zúdult volna az emberiségre. 1000 év alatt a feltámasztott emberiség szintén annyira hűtlen lesz Istenhez, hogy Sátán óriási sokaságot fog tudni közülük félrevezetni. Ha most Sátán nem lenne elengedve, akkor ezek az emberek is örök életet kapnának, és így az örök életben fertőznék a többieket, így tehát soha sem lenne megtisztítva az emberiség. Ha most neked nem teszik a "piszkos munka" kifejezés, akkor mit mondjak? Úgy fogalmazzak, hogy Sátánnak nemes küldetése van? Véges, viszonylag rövid időn belül kiszelektálni a szabad akaratú értelmes lények közül azokat, akik képesek és érdemesek az örök életre? Akkor döntsd el, hogy melyik megfogalmazás tetszik: a piszkos munka, vagy a nemes küldetés?
a new hope (törölt) 2016.01.06. 22:45:21
@egy_nick:
Azért nem jó így, mert te egybemosod.
Sátánt és a démonokká vált angyalokat, valamint az Embereket ÉLESEN külön kell választani ebben a történetben.
Csak nézd azt, hogy Isten máshogy rendezte Sátán és a démonok sorsát, és máshogy rendezi az emberek sorsát.
Tudod nem kicsit más, hanem nagyon más, amikor angyalok lázadnak fel Isten ellen - akik látták Istent, és vele éltek korszakokon (évmilliárdokon át), és más, amikor az emberek lázadnak.
Más az opció.
Sátán mindentől és mindenkitől függetlenül vált rosszá, érlelte magában a kívánságot, ami aztán bűnt szült, ami aztán halált nemzett.
Az emberek az egoizmusuk miatt hajlamosak azt gondolni, hogy ők a világ közepe.
Hát nem!
A Bibliában sok minden le van írva, de korántsem minden!
Semmi nemes nincs abban, amit Sátán tesz közel hatezer év óta a földön, és ki tudja hány ezer év óta az égben.
Az a gond, hogy te úgy állítod be, mintha Sátán valami, akármi jót tesz, és ezzel isten céljait szolgálja.
Ha barátok lennénk, és nyíltan beszélhetnék veled, azt mondanám: "Ezt felejtsd el, mart Sátán MINDENT csak magáért tesz.
Sátán meg akarta öletni Jézust már csecsemő korában. Ebben mi a jó?
Aztán végül megölette, de csak a sarkát mardosta.
Aztán kavart az égben, ahonnan kihajították...
Te pl mit tudsz arról, hogy mi történt az égben, amikor Jézus feltámadt, majd az égbe ment és leült az Atyja jobbjára, de közben Sátán és a démonoknak is volt bejárásuk az égbe?
2000 év...
Az emberek azóta is azon kotlanak, hogy van Isten(?), ki Isten, mi Isten neve, de közben már teljesen más a kérdés(!) - egy hívő számára.
JT ezért aduászok, mert túl mutatnak MINDENEN!
Megtanítanak téged a Bibliát használni, és önállóan gondolkodni. (Aki meg nem tudnak, vagy nem akarnak önállóan gondolkodni, csak követik a Jézus irányította egyházat, azoknak meg VÉDELEM.
Mitől?
A világ rossz befolyásától!
Azért nem jó így, mert te egybemosod.
Sátánt és a démonokká vált angyalokat, valamint az Embereket ÉLESEN külön kell választani ebben a történetben.
Csak nézd azt, hogy Isten máshogy rendezte Sátán és a démonok sorsát, és máshogy rendezi az emberek sorsát.
Tudod nem kicsit más, hanem nagyon más, amikor angyalok lázadnak fel Isten ellen - akik látták Istent, és vele éltek korszakokon (évmilliárdokon át), és más, amikor az emberek lázadnak.
Más az opció.
Sátán mindentől és mindenkitől függetlenül vált rosszá, érlelte magában a kívánságot, ami aztán bűnt szült, ami aztán halált nemzett.
Az emberek az egoizmusuk miatt hajlamosak azt gondolni, hogy ők a világ közepe.
Hát nem!
A Bibliában sok minden le van írva, de korántsem minden!
Semmi nemes nincs abban, amit Sátán tesz közel hatezer év óta a földön, és ki tudja hány ezer év óta az égben.
Az a gond, hogy te úgy állítod be, mintha Sátán valami, akármi jót tesz, és ezzel isten céljait szolgálja.
Ha barátok lennénk, és nyíltan beszélhetnék veled, azt mondanám: "Ezt felejtsd el, mart Sátán MINDENT csak magáért tesz.
Sátán meg akarta öletni Jézust már csecsemő korában. Ebben mi a jó?
Aztán végül megölette, de csak a sarkát mardosta.
Aztán kavart az égben, ahonnan kihajították...
Te pl mit tudsz arról, hogy mi történt az égben, amikor Jézus feltámadt, majd az égbe ment és leült az Atyja jobbjára, de közben Sátán és a démonoknak is volt bejárásuk az égbe?
2000 év...
Az emberek azóta is azon kotlanak, hogy van Isten(?), ki Isten, mi Isten neve, de közben már teljesen más a kérdés(!) - egy hívő számára.
JT ezért aduászok, mert túl mutatnak MINDENEN!
Megtanítanak téged a Bibliát használni, és önállóan gondolkodni. (Aki meg nem tudnak, vagy nem akarnak önállóan gondolkodni, csak követik a Jézus irányította egyházat, azoknak meg VÉDELEM.
Mitől?
A világ rossz befolyásától!
a new hope (törölt) 2016.01.06. 23:24:30
@Johnny Joker:
Úgy látom nem sikerült felébresztenem az alvó oroszlánt.
Te is úgy látod?
Sok pénzért sok mindent megvehetsz, de nem mindent.
Te is úgy látod?
JT közül néhány embert elidegenítesz Istentől, de jóóóó sokukat nem. (igazából már nem is te míveled ezt már, mert kiadtad bérbe)
Te is így látod ezt?
Neked írom az első üzenetemet Norvégiából, és erre az oldalra az utolsót.
Ez biztos?
Nem, mert ember tervez, Isten végez. (azért valahogy mégiscsak úgy lesz)
Amit ígérhetek: Szarok a sok pénzre, mert a norvégok nagyobb bajban vannak, mint a magyarok.
Talán azért, mert ott túl kevés a fény, és túl hosszan tart a sötétség. /élő kutya - ha érted/
Úgy látom nem sikerült felébresztenem az alvó oroszlánt.
Te is úgy látod?
Sok pénzért sok mindent megvehetsz, de nem mindent.
Te is úgy látod?
JT közül néhány embert elidegenítesz Istentől, de jóóóó sokukat nem. (igazából már nem is te míveled ezt már, mert kiadtad bérbe)
Te is így látod ezt?
Neked írom az első üzenetemet Norvégiából, és erre az oldalra az utolsót.
Ez biztos?
Nem, mert ember tervez, Isten végez. (azért valahogy mégiscsak úgy lesz)
Amit ígérhetek: Szarok a sok pénzre, mert a norvégok nagyobb bajban vannak, mint a magyarok.
Talán azért, mert ott túl kevés a fény, és túl hosszan tart a sötétség. /élő kutya - ha érted/
bubuka1964 2016.01.07. 07:25:50
@a new hope: "Sátánt és a démonokká vált angyalokat, valamint az Embereket ÉLESEN külön kell választani ebben a történetben."
A vicc az, hogy nem lehet élesen különválasztani. A történet arról szól, hogy Isten szabad akaratú lényeket kezdett teremteni. A "szabad akarat" nevű pakliban az is szükségszerűen benne van, hogy valaki vagy valakik az idők folyamán BIZTOSAN fel fognak lázadni Isten ellen. Isten nem akarta tudni előre, hogy konkrétan melyik angyal lesz az, aki megkezdi a lázadást, de azt biztosan tudta, hogy valaki biztosan elsőnek fog fellázadni. Ezután csak technikailag kellett megoldani, hogy lehetősége legyen az első lázadónak maga köré gyűjtenie a többi lázadót, hogy majd egyszerre legyenek megsemmisítve. Tehát ezért volt arra szükség, hogy Sátán kísértse a többi angyalt (pontosabban: hogy Isten hagyja Sátánt, hogy kísérthesse az angyalokat), majd végül az embert. Ha például Isten előre tekintett volna, hogy mi lesz konkrétan a Lucifer nevű angyallal, akkor láthatta volna, hogy belőle majd valamikor Sátán lesz. De Isten nem akart előretekinteni, mert tisztelte a szabad akaratot, ezért teremtette meg Lucifert. Isten tehát az egyéni sorsot direkt nem akarja előre tudni, viszont azt tudja, hogy valaki biztosan lesz olyan, aki megkezdi a lázadást. A cél tehát Isten részéről csak az lehetett, hogy ez a lázadássorozat minél előbb végigsöpörjön a szabad akaratú lényei táborán és minél előbb magával rántsa azokat, akiket nem kellett volna a létbe hívnia, de mivel nem akart előretekinteni, mégis a létbe hívott. Mert az emberek általában soknak ítélik ezt a 6-7 ezer évet, amíg a gonoszság megszűnik. De nem olyan biztos, hogy ez sok. Valószínűnek tartom, hogy ez a minimális idő, és minden más megoldás sokkal hosszabb ideig tartana és sokkal több szenvedéssel járna. Sőt még annak a veszélye is fennállt, hogy ha ez az egész nincs szabályozva, akkor a teremtés egy szó szerinti pokollá változik, ugyanis örök életet kapnának a gonoszok, akik aztán mindenkit kínoznának örökké.
A vicc az, hogy nem lehet élesen különválasztani. A történet arról szól, hogy Isten szabad akaratú lényeket kezdett teremteni. A "szabad akarat" nevű pakliban az is szükségszerűen benne van, hogy valaki vagy valakik az idők folyamán BIZTOSAN fel fognak lázadni Isten ellen. Isten nem akarta tudni előre, hogy konkrétan melyik angyal lesz az, aki megkezdi a lázadást, de azt biztosan tudta, hogy valaki biztosan elsőnek fog fellázadni. Ezután csak technikailag kellett megoldani, hogy lehetősége legyen az első lázadónak maga köré gyűjtenie a többi lázadót, hogy majd egyszerre legyenek megsemmisítve. Tehát ezért volt arra szükség, hogy Sátán kísértse a többi angyalt (pontosabban: hogy Isten hagyja Sátánt, hogy kísérthesse az angyalokat), majd végül az embert. Ha például Isten előre tekintett volna, hogy mi lesz konkrétan a Lucifer nevű angyallal, akkor láthatta volna, hogy belőle majd valamikor Sátán lesz. De Isten nem akart előretekinteni, mert tisztelte a szabad akaratot, ezért teremtette meg Lucifert. Isten tehát az egyéni sorsot direkt nem akarja előre tudni, viszont azt tudja, hogy valaki biztosan lesz olyan, aki megkezdi a lázadást. A cél tehát Isten részéről csak az lehetett, hogy ez a lázadássorozat minél előbb végigsöpörjön a szabad akaratú lényei táborán és minél előbb magával rántsa azokat, akiket nem kellett volna a létbe hívnia, de mivel nem akart előretekinteni, mégis a létbe hívott. Mert az emberek általában soknak ítélik ezt a 6-7 ezer évet, amíg a gonoszság megszűnik. De nem olyan biztos, hogy ez sok. Valószínűnek tartom, hogy ez a minimális idő, és minden más megoldás sokkal hosszabb ideig tartana és sokkal több szenvedéssel járna. Sőt még annak a veszélye is fennállt, hogy ha ez az egész nincs szabályozva, akkor a teremtés egy szó szerinti pokollá változik, ugyanis örök életet kapnának a gonoszok, akik aztán mindenkit kínoznának örökké.
Utolsó kommentek