EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Bereai: Dől a "Torony"! "És hallottam, hogy egy másik hang ezt mondja az égből: „Menjetek ki belőle, népem, ha nem akartok r... (2023.10.21. 22:20) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Bereai: @Egy_nick: Minden szavad telitalálat atyámfia! Nekem 40 évi aktív hitélet után jött el az ébredés az oltások erőltet... (2023.10.21. 22:13) Carl Olof Jonsson: A „vadállat” és „Nagy Babilon”
  • Seres: És még egy kis csökkenés: (népszámlálási adatok) Jehova tanúi: 2001: 21.688 fő 2011: 31.727 fő 2022: 22.249 fő kontra... (2023.10.20. 20:07) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Nyílt levél Jehova Tanúihoz

2011.12.18. 13:37 | Johnny Joker | 14 komment

Valószínűleg nem emlékszel rám, de én nagyon jól ismerlek. Évekkel ezelőtt találkoztunk először. A házunk ajtajában történt. Megérkeztél mosolyogva, elegánsan, lágy hangon beszéltél és egy Biblia volt a kezedben. Történeteket meséltél a paradicsomi földről és egy igazságos új rendszerről, amelynek hamarosan el kell érkeznie. Kicsit elcsábultam ezeket hallva és hagytam, hogy oktass engem arról, hogy szerinted hogyan is kell Krisztushoz méltóan élni.

Szerettelek, az egész életemet Neked áldoztam, lojális és engedelmes voltam és sose hittem volna, hogy egy nap majd máshogy fogom látni a dolgokat. Amikor először találkoztunk és a paradicsomról hallottam, nagyon keveset tudtam arról, hogy a paradicsomi áldások elérése érdekében keresztül kell sétáljak hőn szeretett családom, barátaim és ismerőseim hulláin, amiatt, mert ők nem akarnak Jehova Tanúi lenni. Lágy, édeskés hangod és megnyerő viselkedésed meggyőzött arról, hogy minden és mindenki, aki nem ért egyet Veled, az Ördögtől származik. Szépen lassan elhittem, hogy az összes vallás rossz és hogy azok mind a gonosz munkái, akárcsak azok az emberek, akik osztják a nézeteiket. Idővel az is kétségtelenné vált, hogy minden kormányzat bűnös, a sajátomat is beleértve és hogy nem is azért állnak fenn, hogy az országom érdekeit képviseljék. Hittem, bíztam Benned, szerettelek és szolgáltalak és sose hittem volna, hogy képes vagy becsapni engem.

Sőt, annyira szerettelek, hogy még a gyermekeimet is tanúknak neveltem. Oktattam őket arra, hogy megbízható vagy, Isten és Jézus igaz követője és arra, hogy minden szavadat igaznak fogadják el. Hogyan is gondoltam volna ezek után azt, hogy később a saját véremet fogod kiszakítani a karjaimból, lehetetlenné téve a találkozásainkat a miatt, mert én már nem értek egyet Veled? Sosem vettem észre, hogy azok mögül a barátságos szemek mögül valójában a leigázás és a zsarnokság néz vissza rám. Nem tudhattam azt sem, hogy miután az elmémet, a lelkemet és a szellememet adtam neked, nem kaphatom vissza többé, hiába szeretném. A gyermekeimet túszként tartod fogva és nincs a földön elég könyörgés vagy könny, ami segítene, hogy kiszabadulhassanak a szorításodból. És mindezt azért, mert én úgy neveltem őket, hogy Rád mint Istenre és ne mint pusztán emberekre tekintsenek.

Amikor Hozzád fordultam, fiatal voltam, csinos és naiv, aki a Teremtőjével, Istennel szeretett volna kapcsolatba lépni. Azonban az ügyesen formált szavak és üres beszédek meggyőztek arról, hogy valójában nem is Isten egyik gyermeke vagyok, hanem egy szervezeté, azé a szervezeté, amelyik pontosan megmondja nekem, hogy mit tegyek, és hogyan gondolkodjak. Az éveken át tartó uralkodás és manipulálás következtében szó nélkül elfogadtam azt a szegényes táplálékot, amit felajánlottak nekem, abban a hitben, hogy ez a táplálék fentről, az Igaz Istentől jön. Mégis, végig valahogy azt éreztem, hogy amit magamhoz veszek, az felfalja és rágja a testemet. Végül felismertem, hogy megfosztottak a vidámságomtól, az életkedvemtől, a szeretettől és az irgalmamtól. Tulajdonképpen egy teljesen hideg, jogászi tanra cseréltem le ezeket, mely aztán félelemmel, a bűnösség érzésével és szorongással töltötte el a szívemet. Amikor egyszer csendben felkiáltottam, hogy én ennél többre vágyom, Te a kis puha kezeddel finoman arcon csaptál, de ez az érintés most már a leigázás vasöklének érzetét kelti. Igen, végig csak bolondítottál, de a megtévesztés mögött az állt, hogy Téged is évekig bolondítottak azok az emberek, akik aztán foglyul ejtettek és diktatórikus terrorjuk alá hajtottak. Elhitetted velem, hogy az emberek szavai Isten gondolatai, hiszen Te is azt hitted, hogy ez így van. Elfogadtam ezeket, mert lágyan, kedvesen beszéltél és egy Bibliát tartottál a kezedben.

Szabadságot ígértél, de csak később, mikor már szabadulni akartam, vettem észre, hogy a vaskapu zárva van és az egyetlen remény számomra a Te kegyelmed, hiszen addigra már teljesen átadtam neked a gondolataim és érzelmeim feletti hatalmat. Sírtam és könyörögtem, hogy engedj szabadon, mire Te az akkor már kemény és mogorva hangoddal azt válaszoltad, hogy: „Csakis azután, miután teljesen mezítelenre vetkőztettelek”. Ez meg is történt. Megfosztottál a méltóságomtól, az önbecsülésemtől és a CSALÁDOMTÓL. Azt mondtad a családomnak és a barátaimnak, hogy démoni, gonosz és hitehagyott vagyok, egy szellemi parázna, aki semmire sem jó, csak arra, hogy dühös Istene teljesen megsemmisítse. Pont az az Isten, akit Te mindvégig a szeretet Istenének mutattál be. Ők hittek és még mindig hisznek Neked, mert szemeiket elvakítja a paradicsomi ígéret fénye, de a körülöttük lévő pokoli sötétséget nem veszik észre. A paradicsomi illúzióval pont úgy kecsegtetik őket, mint a nyuszit, mikor az orra előtt cérnán rángatják a répát, mellyel csendben elérik azt, hogy mindenüket, a családjukat, a barátaikat, a karrierjüket, a tanulmányaikat, valamint a reményeiket és álmaikat is feláldozzák az Őrtorony Társulat magasztos oltárán.

Most már idősebb és bölcsebb vagyok, de már késő… az élet elsuhant mellettem. Tengerré nőtt könnyeket ontottam a gyönyörű lányomért és unokámért, de Te mind szorosabban szorítottad őket magadhoz és azt mondtad nekik, hogy Te majd az anyjuk leszel. És igen, így van, Te lettél az!! Mennyit könyörögtem, hogy visszakaphassam a méltóságomat és a tisztességemet, de Te csak nevettél rajtam, kivillantva fényesen vakító fogaidat, ezt mondva: „Ne is álmodj róla, magadra maradtál!”

Azok a puha, csábító szavak már nem puhák és csábítóak többé. De vannak szavak, mint a rágalom, mocskolódás, gyűlölet és rosszindulat. Ezeket olyan formában használod, hogy az emberek elhiggyék, hogy Te vagy a jó, én pedig a rossz. Hazugságokat állítasz rólam, de mivel bíznak benned, egy percig sem gondolják, hogy Te vagy a hazug… hiszen Te mindig lágyan és kedvesen beszélsz, és egy Bibliát tartasz a kezedben.


fordította: Amarillo

Forrás: An open letter to Jehovah's Witnesses

 

Címkék: kiközösítés ébredjetek! élettapasztalatok

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr403472981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

névtelenül 2011.12.18. 17:33:52

Én mindig úgy tudtam, hogy tökéletes bűntény nem létezik.
De amit a Társulat tett velem, sőt nem is velem, mert velem csak próbálkozott, hanem azzal a rengeteg emberrel, akik szabályosan lelki betegek lettek, s nem is olyan kevesen öngyilkosak, (!!!!!! ÉS ITT NEM NYITOK VITÁT !!!!!!), az elgondolkodtat azon, hogy felül kell vizsgálnom ezt az állítást.
Felül kell vizsgálnom, mert hiszem, hogy egy ember nem képes egy bűntényt teljesen tökéletesen véghezvinni. Mégis látom, hogy megtörtént, és megtörténik ma is.
És elgondolkodok, hogy akkor ki ez, aki az elviekben nem tudja, nem tudhatja, de a gyakorlatban mégis megteszi?
Tudjátok, én csak egyvalakiről hallottam eddig, hogy úgy csapja be az embert, hogy az ember nem veszi azt észre. Egyszer volt egy eset, ott a távoli múltban, az emberrel és a kígyóval. Sosem felejtem el azt a kérdést. Ugyanis abban a kérdésben teljesen benne van a mi mai napi szenvedésünk. Minden eddig valaha élt ember minden napjának minden kínja. Az a kérdés mintapéldája annak, ahogyan a gonosz félrevezet. És valóban, az az ember nem vette észre. Mert ő jóhiszemű volt, mert ő válaszolni akart, hiszen kérdezték. Nem látta, hogy a kérdés lassan elfordította őt az Úttól.

- "Csakugyan azt mondta az Isten, hogy a kert egyetlen fájáról sem ehettek?"

Na ezt mégegyszer.

- "Csakugyan azt mondta az Isten, hogy a kert egyetlen fájáról sem ehettek?"

Persze, ennek a kérdésnek a következményeképpen mi már bölcsebbek vagyunk annál az embernél. Mi már talán észrevennénk a Sátánt, a Kísértőt. Mi már talán, és ismétlem, talán, helyesen tudnánk válaszolni a gonosznak:

- "Nem azt mondta. Gyorsan húzzál el."

De mint tudjuk, egészen más válasz hangzott el.
Ha megfigyelem, látható azért a módszer, csak rá kell állni kicsit. A Sátán úgy kérdezett, hogy közben kijelentett. És nem elég hogy kijelentett, hanem hazudott is.
A Sátán tehát úgy kérdez, hogy közben hazudik.
Tehát a Sátántól azt sem szabad elhinni, amit kérdez.
Vagyis, legyünk résen az olyan kérdésekkel, amelyek egyben kijelentenek, mert ez már eleve ok a gyanakvásra, és nagy valószínűséggel hazugság és félrevezetés. És legyünk résen az olyan kérdésekkel is, amelyeknek mögöttes jelentései vannak, elvégre miért nem beszél valaki nyíltan? Hiszen miért állítana valaki valamit, miközben kérdez, ha tudja, hogy egyszerre csak az egyik dologgal tudunk foglalkozni? Miért tenne mögöttes, hazug, második, harmadik jelentést valaki egy egyszerű kérdésbe?
De tudjátok mit? Nézzünk egy példát.
Mit szólnátok ehhez?

"Mit tanít valójában a Biblia?"

Mit gondoltok erről a kérdésről? Hasonlít az előzőre? Úgy látom, itt nincsen állítás, csak a kérdés.
Első ránézésre semmi gond nincs vele. Nekem az a bajom, hogy másodikra sincs, és ez aggasztó.
De nézzük csak meg jobban. Lehet hogy van állítás, csak nem látszik? Lehet hogy a kérdés feltevője azt állítja, hogy ő tudja a kérdésre a választ? Máris elcsábultam! A titokzatos Biblia! Egész életemben csak ezt meg azt hallottam róla, és erre, tessék! Végre van valaki, aki el tudja magyarázni!
De várjunk csak. Nem csak hogy van valaki, aki el tudja magyarázni, hanem ő egyben az egyetlen, aki ezt meg tudja tenni. Hiszen mit mond? VALÓJÁBAN. Áhá! Tehát ezek szerint már eddig is magyarázgatták, mások, de nem igaziból. Azokat nem kell figyelembe vennem. Azok biztosan rosszak. Viszont van itt most valaki, aki VALÓJÁBAN tudja a választ.
Hmmm.
Két kijelentés, pedig elsőre, és másodikra sem láttam őket.
Pedig ez egy egyszerű kérdőmondat egy ártatlan teremtéstől, az ajtóm előtt, aki
"mindig lágyan és kedvesen beszélsz, és egy Bibliát tartasz a kezedben."
Miért ne? Acci ide azt a könyvet!
A kérdés bizony kemény dolgokat állít a kérdés feltevőjéről. És lássatok csodát, a Sátán módszerét használja, kérdezve ver át. Kérdezve hiteti el veled azt, ami nem igaz. De te máris úgy kezeled a helyzetet, mintha igaz lenne. Máris bizalommal nyitod ki a kis sárga könyvet.
A Sátánnak megint sikerült kettesével vennie a lépcsőfokokat, ugyanis kihagyta azt, amelyik a bizalom építéséről, és a bizalomra való rászolgálásról szól. Úgy nyerte el a bizalmamat, hogy nem szolgált rá. Úgy kezdtem el bízni a "Mit tanít" könyv szerzőiben, hogy közben nem vettem észre, hogy nem is szolgáltak rá a bizalmamra.
Mert a Sátán nagy mestere a gyanakvás elnyomásának. És én nem is gyanakodtam.
Egy ideig.

Az a helyzet, hogy a kérdezve hazudás felismerése olyan fontos a Társulat elleni harcban, mint éhezőnek egy falat kenyér. Igen, hazudást írtam, és igen, harcot. Mert a Társulat hazudik. És mert én meg ez ellen harcolok. Az emberekért. Hátha.
Amikor kinyitok egy Őrtorony folyóiratot, minden oldalon találok ilyeneket. Ez az egyik módszer, kedves Tanúk, amivel az orrotoknál fogva vezetnek benneteket. Ébresztő, tessék jobban résen lenni!

- "Összhangban van-e a Biblia azokkal, akik azt tanítják, hogy az Atya és a Fiú nem egymástól különálló és megkülönböztethető személyek?" *

- "Csakugyan azt mondta az Isten, hogy a kert egyetlen fájáról sem ehettek?"

- "Tanítja-e a Biblia azt, hogy a "háromsághoz" tartozók egyike sem nagyobb vagy kisebb a másiknál, hogy mindegyikük egyenrangú és mindenható?" **
- "Csakugyan azt mondta az Isten, hogy a kert egyetlen fájáról sem ehettek?"

- "Vajon Jézus egy Isten, vagy egy Szentháromság?" ***
- "Csakugyan azt mondta az Isten, hogy a kert egyetlen fájáról sem ehettek?"

Bezony. Így kérdez a Sátán, aki nem akarja, hogy felismerjék. És lám, így kérdez a Társulat.
És ha kedves Tanúk, szeretnétek látni őt, görgessétek fel a csúszkát egészen felülre, mert ott van, a kép közepén.
Legyetek tehát óvatosak a társulati kijelentésekkel és kérdésekkel, mert azokkal manipulál benneteket a gonosz. Kritikus szemmel vizsgáljátok azokat, mert észrevétlenül eltérítenek benneteket az Úttól, Jézus Krisztustól, aki az egyedüli, aki a cél. A Sátánnak mindegy, mit csinálsz, csak ne gondolj Krisztusra. A gonosznak édes mindegy hogy miben hiszel, csak Krisztusban ne higgy. Titeket most épp a Társulathoz terelt, de másokat más szektákhoz, vagy az ateizmushoz irányít.
Az Ördög mindenütt jelen van.
Legyetek óvatosak!
Kezdjetek gondolkodni, és az Ördög odébb áll.
Üdv, Névtelenül.
Áldás, Békesség!

* /Érveljünk az írásokból, 143-ik oldal./
** /Szintén zenész/
*** /Örökké élhetsz a Paradicsomban a földön, 39-ik oldal/

bigpast 2011.12.18. 18:41:11

@névtelenül:

Egyre jobban nyomod!!! Szimpíííí!!!!!!!

magyarázó 2011.12.18. 19:10:35

@névtelenül:
Akkor bizonyára te rafináltabb vagy a Sátánnál mert te jó helyen vagy!

névtelenül 2011.12.18. 19:40:01

@magyarázó: Kedves Magyarázó!
Aki nem fél az Ördögtől, attól az Ördög fél.
A Tanúk félnek a Társulattól. Tehát félnek az Ördögtől. Most teljesen mindegy, hogy ezzel tisztában vannak-e, vagy sem. A lényeg a félelem, és a megfélemlítés. Ki azért fél, mert nem szeretné elveszíteni a szeretteit, ki azért, mert nem szeretné elveszíteni az álomvilágát.
A szeretteik is, az álomviláguk is, minden "odaát" van. Ha ezt ti IGAZSÁG-nak hívjátok, hát legyen:
Az igazság odaát van.
Minden a Társulat kezében, és semmi az Tanúk kezében. A Társulat nélkül még Istenben sem hihetnek, és ezt el is hiszik. Félnek. Szinte mindentől.
Ezért van, hogy az Ördög az Istenük. A Társulat a ti Istenetek. Vedd már észre, milyen relációs jel van a Társulat és Isten között minden tanításotokban. Mutatom:

=

Nehogy azt hidd, hogy én olyan magabiztos vagyok, hogy elhiszem, hogy fél tőlem az Ördög. Az elején az csak egy mondás volt, de azért ha jobban belegondolsz, van benne valami. Mindenkinek, nekem is, állandóan ébernek kell lennünk, és kitartóan kell imádkoznunk. A különbség csak annyi, hogy a Tanúkat nem engedik imádkozni. Egészen egyszerűen nincsen élő kapcsolatuk az Úr Jézussal. Nemhogy nincs, hanem egyenesen TILOS!
Nem tudom, megérted ennek a jelentőségét?
Nincsen kapcsolatod Krisztussal. Nem hiányzik valami?
Nem szólhatsz hozzá.
Nem vállalhatsz közösséget a testével, ami az egyetemes anyaszentegyház. Például velem.
Nem eheted a "testét", nem ihatod a "vérét".
Nem keresztelkedhetsz meg a nevében.
Nem hihetsz a nevében.
Bocs hogy ezt kell mondjam, de te vakon játszol. Na látod, éppen ezt szeretné a Sátán, és semmivel sem többet. És neked nem fogják beszámítani az együgyűségedet, mert te nem vagy az. Nagyon veszélyes helyzetben vagy, mert tudod az igazságot, de visszatartod magad tőle. Ez már nem játék, inkább lennék átlag Tanú, mit sem sejtve, mint a te helyedben. Mert neked több adatott egy átlag Tanúnál, ez látszik, ezért tőled többet is fognak számon kérni. De ha ma lenne az ítéletnap, neked csak lámpásod lenne, de olajat én nem tudnék adni neked, mert most adok, csak te nem fogadod el.
Igyekezz, nem szolgálhatsz két úrnak, mert vagy az van, hogy az egyiket gyűlölöd, a másikat szereted, vagy az, hogy az egyikhez ragaszkodsz, és a másikat megveted. Ahol most vagy, ott nem maradhatsz, mert a két világ szétválik, és te középre esel. Határozd el magad, kis "i" és nagy "I" között.
(Nagyi :) Ez olyan jó, hogy benne hagyom, bár nem illik ide a humor, bocs.

Hogy jó helyen lennék? Ezt az Úr Jézus Krisztus dolga eldönteni. De a kérdésedben a hely nem térbeli elhelyezkedést jelent, pedig te azt hiszed. A hely, az Krisztus teste, ami akárhol lehet.
Felejtsd el már végre ezt az egyházasdit, nem attól függ. /Normális kereteken belül./
Te nagyon értelmes vagy. Ez nem bók, az vagy. Gondolkozz.
Üdv, Névtelenül.
Áldás, Békesség!

magyarázó 2011.12.18. 19:46:41

@névtelenül:
Kedves Névtelenül!
Dettó!
Te nagyon értelmes vagy. Ez nem bók, az vagy. Gondolkozz.
Üdv, Magyarázó.
Áldás, Békesség!

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2011.12.18. 19:48:51

@névtelenül:
Valaki az elmúlt napokban azt kérdezte, hogy mi a bizonyíték JT ördögi mívoltára.

Ez volt a tökéletes válasz rá, köszönjük.

névtelenül 2011.12.18. 19:49:14

@magyarázó: Ez király volt! Jót nevettem, köszönöm.
Üdv!

névtelenül 2011.12.18. 19:53:59

@karalabe4: Kedves Karalábé4!
Istené a dicsőség! Ezek csak az én gondolataim, nem biztos hogy helyes a stílus, vagy maga a mondanivaló.
Én így látom, igyekszem normálisan megfogalmazni. Remélem mások javára válhat. Mi más lehetne a célom.
Hmmm...

Most kicsit gondolkodtam, érzek-e haragot a Társulat iránt, mert esetleg még a bosszúvágy lehetne a célom.
Szerintem nem érzek.
Az Ördögre se haragszom. Asszem.

Üdv Névtelenül.
Áldás, Békesség.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2011.12.18. 20:35:25

@névtelenül:
Mi, akik áldozataivá váltunk egy ilyen 'tökéletes bűnténynek' már láthatunk egy ilyen oldalt is, persze az ember utólag mindig okosabb...
A bűntény tökéletessége leginkább abban nyilvánul meg, hogy az áldozat sokszor nem is tud róla, hogy az volt (van olyan ismerősöm pl, aki évek óta ki van közösítve, de még mindig hihetetlenek számára azok az infók, amik a Társulatról napvilágra kerültek), bizonyítani szinte semmit sem lehet és az áldozat hova fordulhat rehabilitációért? KI az, aki egyáltalán megérti a helyzetét?
Ráadásul a legérzékenyebb pontnál sértették meg, hiszen az istenhitében csapták be, így azt az utat is megnehezítették számára, ami kisegíthetné a helyzetéből. Mert akit egyszer becsaptak, annak nagyon nehéz kitárulkoznia megint.

névtelenül 2011.12.18. 20:39:41

@karalabe4: Nagyon nehéz ez, igen. Idő kell, kinek-kinek a maga mértéke szerint. Meg egy lépés, az első, ami a legnehezebb persze.
Nagyon nehéz, és egyedül nem megy.
Vele megy csak.
Csak Vele együtt megy.
Egyedül meg ne próbálja senki!
Üdv, Névtelenül.
Áldás, Békesség! Áldott Adventet!

metanoia 2011.12.19. 01:06:05

@névtelenül:

"Nem szólhatsz hozzá."

JT-i kivel/kikkel nem állhatnak szóba?

A kiközösítettekkel és a Megváltójukkal!!!

A kiközösített "hitehagyottak" viszont szóba állnak az Úttal, az Élettel, az Igazsággal,
az EGYETLEN KÖZBENJÁRÓVAL, aki nélkül senki sem mehet, és nem is jut el az Atyához/Jehovához.

"Maradjatok én bennem és én is ti bennetek. Miképen a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, hanemha a szőlőtőkén marad; akképen ti sem, hanemha én bennem maradtok.
Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: A ki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: mert nálam nélkül semmit sem cselekedhettek.
Ha valaki nem marad én bennem, kivettetik, mint a szőlővessző, és megszárad; és egybe gyűjtik ezeket és a tűzre vetik, és megégnek.
Ha én bennem maradtok, és az én beszédeim bennetek maradnak, kérjetek, a mit csak akartok, és meglesz az néktek." Jn. 15:4-7

22. az Elem. 2011.12.19. 08:46:57

én is utána néztem egy-két kérdésnek, ízelítőül:

Hogyan gondoskodik időszerű szellemi táplálékról a rabszolga osztály a Vezető Testülete által, és miért kell alárendelnünk magunkat a rabszolga osztálynak?

Napjainkban mit követel Jehova Tanúitól az istenfélő alárendeltség?

Mitől fosztja meg magát az, akit kiközösítenek?

A Biblia szerint hogyan bánjanak a keresztények azokkal, akik ki lettek zárva a gyülekezetből?

Milyen mértékben tartsanak kapcsolatot a keresztények egy olyan kiközösített rokonukkal, akivel nem laknak együtt?

Egyebek közt milyen haszna van a kiközösítési elrendezésnek?
stb-stb....

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2011.12.19. 09:11:25

@névtelenül:
Teljesen normális, ha haragot érzünk azok iránt, akik becsaptak, kizsákmányoltak akár minket akár másokat. Nem hiszem, hogy a negativ érzések nem érzésétől lennénk keresztények.

A Társulat eljárásmódja, már ha valaki tudatára jut, 'kinyitja a kisbicskát' még a legszelídebb ember zsebében is. Az már más kérdés, hogy mit kezdünk a haragunkkal, 'ami Isten szándékát nem munkálja'. A Jakab 3.14 arra figyelmeztet, hogy 'ha keserű irígység és viszálykodás van köztünk' akkor 'hazudunk az igazság ellen'.

Ezért is nagyon értékes a te és a hozzád hasonló (pl : metanoia) érettebb gondolkodású személyek hozzászólása. Köszönjük, hogy áldoztok erre időt.

névtelenül 2011.12.19. 13:39:08

@bibliavers: Igen, ezek azok a kérdések. Mind jó.
Üdv, Névtelenül!
Áldás, Békesség!
süti beállítások módosítása