EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Bereai: Dől a "Torony"! "És hallottam, hogy egy másik hang ezt mondja az égből: „Menjetek ki belőle, népem, ha nem akartok r... (2023.10.21. 22:20) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Mit tanít valójában a Biblia?

2013.04.25. 00:18 | Johnny Joker | 49 komment

Macska :)

Barna Zoltán szakdolgozata a Baptista Teológiai Akadémián, amelynek témája Jehova Tanúi "Mit tanít valójában a Biblia" című könyvének elemzése.


A dolgozat PDF formátumban

 

exjt.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr605245661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

névtelenül 2013.04.25. 14:04:02

Melyik? Az ÚVF vagy az igazi?

névtelenül 2013.04.25. 14:18:42

Valójában? Mégis mivel ellentétben? Kiccsit túlzó magabiztosságot sugall magáról a kérdés feltevője. Na látjátok, ezért jó, hogy ezt a könyvet sem írta alá a szerzője. Nincs kinek visszakérdezni.
Ez a kérdés tipikus példája a Társulat gyomorforgató stílusának. Annyira hülyének nézi az érdeklődőt és annyira gyereknek, és annyira jól csinálja, hogy le a kalappal. És máris kész a baj.
Egyetlen komoly ember sem merne ezzel a címmel könyvet kiadni. Hajmeresztő ez a cím, egyszerűen nincs rá szó, mennyire pofátlan. Hát szóval így lehet kérdezve hazudni, ez itten kérem tényleg az ami.
Ha tanú vagy, és itt olvasgatsz, és el tudsz vonatkoztatni az indulatos szavaimtól, kérlek gondold át, hogyan lehetett volna ezt a kérdést úgy feltenni, hogy a krisztusi szerénységet tükrözze. Azé az emberét, aki megérkezvén a vendégségbe a leghátsó helyet választja magának. Mert ennek a könyvnek a szerzője, kedves tanú barátaim, beb....a az ajtót, köszönés nélkül leül az asztalfőre és felteszi a szaros cipőjét az asztalra.
Most komolyan.

mortiangie 2013.04.25. 17:59:44

Ez egy nagyon hasznos írás annak, aki most kezd tanulmányozni, vagy már tart a folyamat. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

svtor 2013.04.25. 20:44:06

Egy érdekes hozzászólásra lettem figyelmes, amit egy JT osztott meg az index fórumon, a Mit tanít valójában a Biblia? - című könyvükkel kapcsolatban:
"Addig míg a mogyoros csokit nem fogyasztjátok el,addig homály fogja fedni szemetek ezt komolyan írom! by xzed

(Mit tanít valójában a Biblia = mogyoros csoki)"

Mivel olvastam mindkét könyvet, ekképp válaszoltam rá:

"Elfogyasztottam..., sokszor a fogam közé ment a mogyoró, és sajnos avas is volt! Még sokáig éhes is maradtam utána...., és az a kevés amit megemésztettem belőle, már mérgezés nélkül kiürült belőlem!

Azóta viszont rátaláltam egy igazi ínyencségre, ami kemény eledel is egyben...jól is laktam tőle, és azonnal a kedvenc ételemmé vált.

Tele van finom vitaminokkal és ásványi anyagokkal, ami mind a szellemi, mind a fizikai szükségleteimet kielégítette. Könnyen emészthető, és finom is egyben!!!

Barna Zoltán mesterszakács készítette, ezen a linken fogyaszthatjátok el ti is: exjt.hu/Barna_Zoltan_BTA_Mit_tanit_valojaban_a_Biblia.pdf

Jó étvágyat kívánok hozzá!"

by svtor

EveH 2013.04.26. 00:24:51

@névtelenül: Bírom a stílusod :) Most komolyan......és igazad van......

22. az Elem. 2013.04.26. 07:15:56

Valóban hasznos ez a könyv?
Igen!
Például készíthetünk belőle papírbrikettet.
Télen valóban hasznos amikor nagyon hideg van.

www.youtube.com/watch?v=DDSAUxf9bwo

:)

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2013.04.26. 08:04:51

@névtelenül:
...valószínűleg ezért nincs megnevezve a könyv szerzője, mert így kevésbé vonható felelősségre...
így viszont csak egy arctalan fantom....

@22év (Uram, ments meg azoktól akik hisznek benned):
jó ötlet, bár kicsit "drága" papírbrikett....

22. az Elem. 2013.04.26. 08:52:17

@karalabe4:

Elég nagy ára volt, való igaz.

22. az Elem. 2013.04.26. 09:14:40

@karalabe4:

Szeretem Popper papát, köszönöm

2013.04.26. 09:17:29

@22év Ne gondoljátok, hogy békét jöttem hozni....: @karalabe4: Elnézést, de mortiangie biztosan nem a könyvre gondolt, hanem a cikkre. :-)

ORION 2013.04.26. 09:29:03

Nekem is adtak a JT ilyen könyvet ,el is olvastam.Csak hogy én teljesen másba hiszek mint amit ez a könyv magyaráz.

névtelenül 2013.04.26. 14:56:14

@EveH: Igen, mert az ember ordítani tudna ezen a lehetetlen - tehetetlen feleslegesen eszement szükségtelen emberi butaságon, amitől nem tudok szabadulni mert ott van a fejemben mint egy dallamtapadás, amitől szintén nem szokás tudni-szabadulni.
Ennek nem is kellett volna soha megtörténnie, engem meg el kellett volna kerülnie, ha már megtörtént. Nem is kéne hogy legyen Társulat, bemunkálás, teokratikus szolgálati iskola, földi kontra égi reménység, de a legjobb az egészben a mikrofonszolga. Honnan ismerem én ezeket a szavakat???
Miééért?
:))

EveH 2013.04.26. 15:25:27

@névtelenül: Hát igen, van egy pár dolog, aminek nem kellene lennie ezen a világon......

mortiangie 2013.04.26. 17:06:58

@ex.hmcs-s: Konkrétan a cikkre és a szakdolgozatra, ami a könyvet boncolgatja.

2013.04.26. 21:03:14

@mortiangie: Szia, gondoltam. Volt egy hozzászólása a faternek amire reagáltam, és szerintem rájött erre ő is, azért törölte. Törölni lehetett volna az enyémet is, mert így értelmét vesztette. :-)

mortiangie 2013.04.26. 21:25:03

@ex.hmcs-s: Azt már nem láttam, mert ritkán olvasom vissza, de lehet, hogy én sem fogalmaztam meg teljesen jól az 1. hsz-emet :) Mindegy, értitek a lényeget :)

2013.04.27. 11:29:08

Annyit pontosítanék, ha lehet hogy a tanulmány "2.7.3 Folyóiratok"
pontjában írja:
"2003. óta az Őrtorony kétféle kiadásban jelenik meg, az egyik a tanúk, a másik a „világiak” számára készül."
Ez 2008 óta van így!
1.-i dátummal a "Terjesztésre szánt",
15.-i dátummal a "Tanulmányozásra szánt" kiadás formájában.

22. az Elem. 2013.04.27. 12:02:47

@mortiangie: bocsánat, félreértettelek. :)

névtelenül 2013.04.28. 07:26:13

@22év Minden vallás Isten ellenes.: Szia Huszonkétév. Miért gondolod hogy minden vallás Isten ellenes annyira, hogy még a nevedbe is beleírtad?
Van az a nézőpont - csak hogy félre ne érts - ahonnan nézve szerintem is igaz az, hogy minden vallás Isten ellenes, de ott magyarázni is kell a kijelentést, tudniillik hogy mivel maga az ember tökéletlen, vétkes, ezért a vallása is az. De a nélkül, hogy ezt magyaráznám, pusztán önmagában, és főleg mint egy engem erősen jelképező tőmondatot a nevem gyanánt használni nem szerencsés. Így radikálisnak tűnik, ami a forrófejű tinikben ugyan még válthat ki szimpátiát, de a megfontoltabb gondolkodók mindenképpen hátrébb lépnek egyet ha meglátják, és a fejüket csóválják.
Szerintem nem szerencsés ezt odaírnod. Nem is feltétlenül igaz, meg is bánthatsz vele többeket, de innen már tudod mire gondolok, nem is ragozom. Ez a te döntésed, remélem egyszer
hasonlóan látod te is.
Ezeket barátilag írtam, ezután is szívesen olvasom a hozzászólásaidat, nehogy félre értsd. :)

Niro 2013.04.28. 13:50:47

@névtelenül: "mivel maga az ember tökéletlen, vétkes, " Ha már minden vallásról beszélünk, akkor arra is gondoljunk hogy nem minden vallás szerint eredendően tökéletlen, vétkes az ember! Kijelentő módba tenni szerintem sem szerencsés, bár 99%-ban igaz, hiszen Isten maga a szeretet, de minden vallásban van szeretet ellenes dolog, azaz én is túloztam, majdnem minden vallásban, ne, ne örülj, a kereszténység nincs köztük:)

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2013.04.28. 17:30:31

Barna Zoli utolsó szolgálata "Jehova Tanúi" felé ez a Tanulmány.
Idén május 19.-én lenne 45 éves,
de rövid Földi élete áldás volt a "Jehova Tanúi" felé nyújtott felszabadító internetes munka korai korszakában!
Áldás volt Barna Zoli élete,
áldott legyen Emléke!

Köszönöm Johnny,hogy Feltetted!

karecsi 2013.04.28. 18:46:23

@névtelenül: Szia én nem mondhatnám, hogy húszon éves vagyok sőt annak a duplája, és mégis mindenben egyetértek 22 évvel.

küzdős 2013.04.28. 18:49:51

@Zsolt520: Május 19. a születésnapom. Érdekes, kinek mit jelent ugyan az a nap.
Találkozunk Piliscsabán?
Minden jót testvérem.

küzdős 2013.04.28. 18:51:45

@karecsi: Tesó!
Megjelöltelek skype-on, de nem jeleztél vissza.

karecsi 2013.04.28. 19:12:23

@küzdős: igen mert nem tudok belépni a jelszó miat

karecsi 2013.04.28. 19:15:39

@küzdős: próbáld most mert sikerült belépnem

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2013.04.28. 19:56:20

@küzdős:

Dupla ünnep ezért május 19!
Igen,készülök a Piliscsabai Csendes-Hétvégére,ahol -Jehova Istennek hála - szinte mindig örülhetünk a nemcsak a régi, hanem az új Sorstársaknak is. Voltak példák,amikor valaki eljött gondolkodó,-de még (valamennyire) Társulathű "Jehova Tanú"-ként, és megszabadulva mentek haza,-úgy,hogy úrvacsoráztak.

Nagyon várom a Találkozást!

22. az Elem. 2013.04.28. 21:45:18

@névtelenül:
"Miért gondolod hogy minden vallás Isten ellenes annyira, hogy még a nevedbe is beleírtad?"
-mert minden emberi gonoszság gyökere a vallás, csak nézz körül akár itt a blogon.

"De a nélkül, hogy ezt magyaráznám, pusztán önmagában, és főleg mint egy engem erősen jelképező tőmondatot a nevem gyanánt használni nem szerencsés."
-ne tedd, de ha én teszem az neked ne fájjon.

"Így radikálisnak tűnik, ami a forrófejű tinikben ugyan még válthat ki szimpátiát, de a megfontoltabb gondolkodók mindenképpen hátrébb lépnek egyet ha meglátják, és a fejüket csóválják."
-légy megfontolt gondolkodó, de ez mit sem változtat a tényeken és ezt még a tinik is látják.

"Szerintem nem szerencsés ezt odaírnod."
-ha zavar téged ne olvasd el.

" Nem is feltétlenül igaz, meg is bánthatsz vele többeket, de innen már tudod mire gondolok, nem is ragozom."
-ezt viszont neked kellene bővebben kifejtened, mármint hogy nem igaz, ez az én véleményem, és vállalom.

Hogy folytassam a gondolatomat, ezért nevet is változtattam. (sajna kevés karaktert enged a névhez beírni, mert hosszabb neveim is lennének.)

névtelenül 2013.04.28. 22:32:19

@22év Isten pedig vallásellenes.: Isten tudja. A vallás, amit komolyan vesz az ember, az embernek szent. Ha belül is odateszi magát, valódi önátadás az. Ő úgy gondolja, Istennek. Így tanították, legjobb tudása szerint odaadja amije van vagy amit odaszán. Talán Istennek.
Isten látja ezt. Hogy nem úgy imádják, hogy nem a lényegre koncentrálnak, vallása válogatja, ki mennyi hibát vét, de az ember mást se tud, csak vétkezni.
Isten szereti az embert. Mondta. Krisztusban mondta. Illetve benne is elmondta. Hibástól. Nem tudom, hogy jobban szereti-e azt, aki kevesebbet hibázik. Kérdéses, nem hinném. Mintha valami más alapján ítélné meg az embert, de még nem állt össze bennem a kép. Abban biztos vagyok, hogy mindenkit külön-külön ítél, és abban is, hogy az egyénhez magához méri a történteket. Az is bizonyos számomra, hogy ugyanazért van akit elmarasztal, és van akit felmagasztal.
Nem hinném hogy vallásellenes lenne, vagy hogy bármi ellenes lenne. Ugyanakkor mégis szertném hinni, hogy vallásellenes, mert a vallások nem jók. Nem komplexek, nem adnak teljes magyarázatot, tele vannak elképzelésekkel és furcsaságokkal. Meg hibás emberekkel.
Szóval nekem bejön a neved, sőt, fogom használni ezt a kijelentést.
Lehet hogy minket gondolkodóbbakat jobban zavarnak a vallások mint magát Istent? Hmm.

Sefa 2013.04.29. 09:50:51

@névtelenül: @22év Isten pedig vallásellenes.: Én személy szerint úgy gondolom, hogy Isten ugyan nem emel egyetlen vallást sem a többi fölé, és nemis támogatja őket különösebben, de nem hinném, hogy vallásellenes. íén magam ugyan az vagyok((vallásellenes) de a szó pozitív értelmében (már ha lehet ezt ilyen hülyén megfogalmazni) Én úgy gondolom, hogy Isten felhasználja a vallásokat arra, hogy begyűjtse a juhait. A vallások bibliákat adnak, ki gondolkodó emberekkönyveit jelentetik meg, és az összejöveteleiken hirdetik az igét a tőlük telhető módon. Aztán hogy ebből hogyan fog Jézus Krisztus embereket megszólítani, és kiválasztani azt nem tudom. az az ő dolga. (Máté 13:47-50)

22. az Elem. 2013.04.29. 22:04:27

@névtelenül:
annyira jól összefoglaltad, hogy semmi szükség a vallásokra, teljesen egyetértek veled, ezzel együtt nem értem mit akar hová tartunk mi a cél.

névtelenül 2013.04.29. 22:51:42

@22év Gyűlöld családod, és saját lelked úgy kövess.: Hát kicsit visszás a dolog. Vallások nélkül kevesebben ismernék a Bibliát, ugyanakkor -ennek köszönhetően- kevesebben is értelmeznék félre. Nem tudom, Istennek számít-e, hogy valaki ismeri a Bibliát, és hogy mennyire értelmezi rosszul.
A kulcs talán nem is ebben van, hanem abban, hogy vannak, akikben eredendően látom a jót, akik eredendően szelídek, pedig nem ismerik a Bibliát. És fordítva, látok megromlott elméket, akik úgy vegetálják végig az életüket, hogy szinte ráncossá teszi az arcukat a gonoszság. És ők sem ismerik a Bibliát.
Vannak akikben kódolva van a krisztusi szeretet. Nem tudom, mit segít a Biblia. Nem tudom, kinek milyen sorsa lesz, és hogy Isten hogyan tudhatja azt előre. Néha csak egy színjátéknak érzem az egészet. Mintha lenne is szabad akarat, meg nem is. Persze van, de Isten a fölött áll, mert előre tudja, hogy én szabadon mit fogok választani. Vajon ennyire nagyon ismer? Vagy a jövőt ismeri előre? Látja mint egy könyvet, vagy egyszerre benne él minden kor minden másodpercében? Időtlen?
Hogyan lehetséges mindez? És hogyan kerülök én ebbe? Lehetnék atomok szétszórt halmaza, mit sem tudva mindezekről, lehetnék kő, meg levegő, meteorit darab, vagy hidrogén atom. De Isten engem ezekből összegyúrt, életet adott az alkotásának, szabad akaratot meg öntudatot. Aztán nem szólt többet hozzám, és most itt vagyok, és nem értem, hogy miért. Míg atomok halmaza voltam, nem éreztem az elveszettséget, nem tudtam semmiről. De ez az öntudat megrémiszt, mert így már lettem valaki, aki valamiért valamikor életet kapott, meg egy feladványt.
És én nem tudom megfejteni, és így fogok majd meghalni is, hogy egész életemben kerestem a választ, de az élet félrevezetett, és nem jól kerestem, és amikor megvolt, nem is gondoltam, hogy az a válasz, és tovább keresek, pedig már megvan, csak nehéz odaadnom magam neki.
Ez az életem.

karecsi 2013.04.30. 12:38:28

@névtelenül: hatalmas jó gondolatok, látom előbb vagy utóbb mindenki ide lyukad ki.

22. az Elem. 2013.04.30. 20:24:36

@névtelenül:
Ezen szép gondolatok megszületéséhez semmi de semmi szükség a szervezett vallásra, sőt!
Pontosan megfogalmaztad az érzéseimet.

22. az Elem. 2013.04.30. 22:04:09

@névtelenül:
www.youtube.com/watch?v=vmtmSX_bUFw
42:25-46:24 a kedvenc részem, ha gondolod nézd meg.

22. az Elem. 2013.04.30. 22:41:27

@névtelenül: hány olyan ember van mint Péntek?

névtelenül 2013.05.01. 08:27:33

@22es,kiirtja előled az Úr,... a nemzeteket: Abban az értelemben, ahogyan az agresszív térítő szavakra reagált, rengeteg olyan ember van, mint Péntek. Valószínűleg egyáltalán nem így kellene közeledni valaki felé.

leslie07 2014.03.27. 19:39:11

Ez a kérdés valóban fontos:

" Mit tanít valójában a Biblia?"

Az 5.Mózes 32:8-ban a Károli bibliafordításban
ezt olvassuk:

8 Mikor a Felséges örökséget osztott a népeknek; mikor szétválasztá az ember fiait: megszabta a népek határait, Izráel fiainak száma szerint, 9 Mert az Úrnak része az ő népe, Jákób néki sorssal jutott öröksége.
/Ez a héber azaz a talmudista biblia alapján fordított szoveg/

A Septuaginta Szentírás alapján a szoveg azonban a kijelentés így hagzik:

8Amikor kiadta a Fönséges a népnek örökségét, amikor az emberek fiait különválasztotta, a népeknek határokat az Isten fiainak számához mérten szabott. 9Mert az Úrnak a népe lett a része, Jákob jutott neki örökségül.

Az egyikben(talmudista) az áll, hogy "megszabta a népek határait Izrael fiainak száma szerint"

A másikban Septuaginta pedig ez áll:

A népeknek határokat az Isten fiainak számához mértenszabott.

Az UVFerdítés szintén a talmudista verziót koveti.

A héberrol magyarra fordított IMIT is az UVFerdítéshez hasonlóan Ábrahám fiainak száma
kifejezést használja:

8. Midőn birtokot adott a Legfelsőbb a nemzeteknek, midőn elválasztotta az ember fiait: megállapította a népek határait Izrael fiainak száma szerint.

Ez csak egy példa sok szándékos bibliaferdítos kozul, amelyek célja az volt, hogy a talmudista zsidók eltereljék a figyelmet az Isten fiaira utaló kijelentésekrol,hisz Isten fiainak egyike Krisztus, akit Istene a tobbi Isten fiak folé.

leslie07 2014.06.05. 16:43:10

Feltettem korábban egy kérdést jehova tanúinak és az Ejt-nek,de valahogy választ seni sem mert adni a kérdésre.

A kérdés a Bibliában szereolo Alfa és Omega, Kezdet és a Vég személyére vonatkozott.Megtudná valaki mondani kozuletek, hogy kire alkalmazza a Szentírás ezeket a megnevezéseket?

leslie07 2014.06.05. 19:38:40

Látom nincs bátorsága egyikotoknek sem megválaszolni ezt az egyszeru, de egyben lényeges kérdést. Hová lettek a bátor bloglátogatók?

ORION 2014.06.05. 20:04:38

@leslie07: Megfelezném,vagy inkább a telefonos segítség??? NEM!!! Inkább megjelölöm a ....!!! Ezt még az Óvodások is tudják!!:D:D:D

leslie07 2014.06.05. 20:08:29

@ORION: Ha tudnák, akkor meg is válaszolnák.Vagy nem merik megválaszolni?

ORION 2014.06.05. 20:13:36

@leslie07: Nem tudom tesókám!!!Ilyen nagy titkot nem mernek nyilvánosságra hozni mert a torony figyel!!!
süti beállítások módosítása