EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Újabb taggal csökkent a Magyarországi Jehova Tanúi Egyház

2012.10.19. 11:29 | Nεω | 150 komment

Nem rég felkeresett emailben egy ex-JT, azzal a kérésével, hogy tegyek ki a blogunkra néhány levelet, melyeket közvetlenül az elkülönülése előtt váltott régi ismerőseivel. 

Kérésére hozzá kell tennem, hogy ismerőse tud helyesen írni, és nem tudja mi történt vele ezalkalommal, talán a nagy segíteni akarás megölte a grammart:-)

Íme a levelek, név nélkül természetesen:

"Elkéne gondolkodni a net kitöl jön és ami ott van az mind hazugás!

Azt mind hitehagyottak irják, de ezt egy olyannak nehéz megmagayrázni akinek már rég nincs a szívébe Jehova.

Sajnálom hogy elhiszed a hazugságokat. De majd már nem is sokára majd meglátod Jehova napját, mert eljön, már itt van nagyon közel. Jol gondold meg kit szolgálsz, mert nincs két döntés, sátánt szolgálod vagy Jehovát?


Ha elhagyod Jehovát akkor szerezel nagy örömet sátánnak hogy sikerült neki eltériteni az igaz utrol, már mindent kitalál, mert piszok kevés az ideje. Ezt neked is érezned kell, ha körbe nézel.

De te már az igazságra vak vagy. Én nem kivánok sok sikert mert Jehova nélkül nem leszel boldog sokáig.

YY"


YY-é, aminek a tárgya:Te nem vagy normális ((((((

"Kedves XX!

Nagyon elszomorít de nem gondoltam volna hogy odáig is lesüllyedsz hogy Jehova
Szervezetét ócsárolod.Te is hitehagyottá váltál és a családi befolyásnak behódoltál.
Nem tudom őszintén megvalva mit is írjak, mert amit írtál az akkora hülyeség, hogy ezt
magad sem hiheted el,vagy ha igen akkor Sátán jól végzi a dolgát.
Tudod volt idő amikor én elkezdtem olvasni a Tanúkról a neten,de amikor láttam hogy mekkora
ökörségeket írnak , akkor megfogadtam legyen bármi Èn akkor is kitartok a HITEM mellett
és hogy amit tanultam Jehováról az az igazság.Tudod végre egyszer az életben az
igaz oldalon állhatok ki szerető Istenem mellett.Te gondolj amit akarsz de rosszul
teszed pont most az utolsó időben adod fel. Bár tudod most van a rostálás és lehet
hogy ennek így kellett lenni . Erről ennyit mert az agyad úgy is át van programozva(((
Mi jól vagyunk amennyire ebben a világban még jól lehet lenni.
Köszönöm, hogy barátnőm voltál és akkor még egy oldalon álltunk egy ügyért. A jó
kívánságokat viszont kívánom NEKED is és még azt is kívánom NEKED,hogy még mielőtt nem
késő nyíljon fel a szemed.Sajnálnám ha elvesznél a hülyeségek miatt amik elhomályosították
a tisztánlátásod.Ez azért van mert nem a megfelelő helyen kértél segítséget, hanem a
neten ,ami tele van minden szennyel oda fordultál és a HITEHAGYOTTAK asztaláról kezdtél
falni nem is étkezni mert ekkora badarság amiket írtál csak onnan jöhet. Sátán propagandája.
Nagyon sajnálom hogy idáig süllyedtél.
XY...(((((

Ui: YY azt mondta írjam ide nagyon sajnálja, hogy egy ilyen okos és ügyes hölgy idáig
jut, hogy ,megtagadja Az Igaz Istent és olyan szemetet elhisz amit az internet hitehagyottjai
terjesztenek. Ö is nagyon megszeretett és el is siratott.Nagyon sajnál(((("

YY aznap küldött egy másik levelet is, amiben ez áll:

" Szia XX!

Csak azért zavarlak mert úgy érzem fontos, hogy a teokratikus rendet
betartva szóljak neked, hogy 2 napon belül szólj a véneknek, ha nem teszed
meg akkor én fogom megtenni. Ez amit írtál már nem kis semmiség és úgy
érzem nem hallgathatom el, hogy nagyon rossz irányba mentél el.
Kérlek válaszolj vissza ahogy elolvasod, hogy szólsz e 2 napon belül, vagy
nekem kell megtenni.Ez azért fontos mert a lelkiismeretem nem engedi hogy
tovább hallgassak ez felől.Tudom meg fogsz érteni mert tudod, hogy ezt
kötelességem megtenni.Várom válaszod: YY("

Kíváncsi vagyok, mit szólnak a többiek hozzá. Bár, valószínűleg ők is ilyen reagálásokkal találkoztak. A legjobban talán az "tetszett" benne, hogy XY el is siratott. Kösz...
Na, de sebaj, még ők is rájöhetnek, hogy nem én vagyok a hülye, hanem ők vannak rossz helyen. Azért jólesik ez a segíteni akarás...

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr664857862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 12:55:09

@Inspicio: "Nem gondoltad tovább."

Biztos vagy benne?

Szerinted, ha sok ember esetében meghozott ítéletek nem ócsárolják se az embert se a vallásszervezetet, akkor azt mondanád, hogy természetes személy esetén nem ócsárol senkit sem az ítélet, de jogi személy esetén igen. Tovább gondoltad? Ez olyan mint a sakk, mindig több lépéssel előrébb gondolkodok, mint te. De azért, ne add fel, eddzél, aztán tudsz fejlődni,... hátha utolérsz. :)

Inspicio 2012.10.20. 13:05:13

@royroyroy: Legyen neked a hited szerint. De a helyzet az hogy nem ugyan azon a pályán futunk.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 13:23:18

@Inspicio: Azt tudom. Mert te vakvágányon futsz. De nem baj, mindenkinek joga, akár vakvágányon is futni. Szép napot! :)

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 13:27:50

@Johnny Joker: Korai még. :)
Csel 4:19,20; 5:29; Dán 3:18;

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.10.20. 13:59:19

@royroyroy: Igen és ezekkel összhangban áll a Róma 13:1,2.

Tehát Istennek úgy lehet engedelmeskedni, ha az általa felhatalmazott és fenntartott hatóságoknak is engedelmeskedünk.

Róma 13:1,2 egyértelmű, nem ütközik más bibliaversekkel.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 14:09:10

@Johnny Joker:

(Ha véleményed szerint ellentmondás van a Bibliában, akkor el lehet dobni. Dobjuk el? :) )

Luk 20:25,26
Jézus szavainál lehet nagyobb vagy erősebb másnak a szava?

22. az Elem. 2012.10.20. 15:37:38

@royroyroy:

Nem értem mi a célod?
Mit akarsz?
Hová szeretnél eljutni?
Meggyőznél arról bennünket, hogy semmi köze a Vt szervezeti elrendezésének ahhoz, hogy bűnök történnek a gyülekezetekben világszerte?
Bizonyítanád azt, hogy igazságosság van a gyülekezetekben, és nincs képmutatásra épülő engedelmesség?
Gondolkozz el a következőkön:
Hogy mész holnap gyülekezetbe azzal a tudattal, hogy folyamatosan hitehagyott oldalakon írogatsz?
Ha esetleg az internet veszélyeiről lesz szó Te lapítani fogsz, mert nem vállalhatod fel, hogy mit csináltál ma itt!
Vagy hozzászólsz és elmondod a hivatalos verziót, mint a jó tanuló?
Így Te magad nem válsz képmutatóvá?
De igen.
Mi tesz Téged képmutatóvá?
Az az elrendezés amit oly hevesen védelmezel.

Hogy meg tudd menteni az életed azt ajánlom, hogy gyorsan keresd fel a véneket, és könnyek között bánd meg bűneidet!
Nézd át a következő anyagokat:
BŰNÖK MEGVALLÁSA.
buzdítsuk egymást a megtételére: w88 8/1 29-30
Dávid a Betsabéval elkövetett bűn után: w01 6/1 28-31; w93 3/15 9-11
„egymásnak” (Jk 5:16): w97 11/15 23-24; w91 3/15 6
enyhülést hoz: w93 3/15 9-10
meg kell-e tennünk: od 191-192, 201-202; w01 6/1 31; g97 1/22 10-12; g97 10/22 30
véneknek: w08 12/15 11; w06 11/15 28-29; w01 6/1 30-31; w01 8/15 30; g97 1/22 12; w95 1/1 27; om 144
fontos: w92 6/1 19
legyünk becsületesek: lv 164-166

Titkolt bűneid oda vezetnek hogy Jehova megvonja drága szellemét tőled és a gyülekezettől ahova jársz, vagy talán még az egész világméretű népétől is!
Ugye emlékszel Ákán esetére?
Biztosan nem akarsz úgy járni mint Ő és egész családja.

Üdv

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.10.20. 16:12:46

@22év: Szia Testvér!
Rég olvastalak. Mi ez a magyarosítás?

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 16:41:18

@22év: Szia! Örvendek a szerencsének!

Különben már vártalak, tudtam, hogy el fogsz jönni. Nem volt nehéz. Már twenty-one esetben feltették nekem ezeket a kérdéseket és tudtam, hogy te is eljössz, eljön a twenty-two case is. És íme itt vagy!
Nem tévedtem. :)

Írtad: "Mit akarsz? Hová szeretnél eljutni?"

Egy kicsit zavarban vagyok, most valamiféle ars poetica megfogalmazását várod tőlem?

Írtad: "Meggyőznél......? Bizonyítanád.....?"

Szeretnéd? Van mitől félned?

Azért köszi, hogy aggódsz értem.
Te egyébként ilyen próféta is vagy? Tudod, hogy mit fogok csinálni a jövőben? Nekem is lehetnének ilyen képességeim?

Ha van kérdésed kérdezz bátran. Ha lehet kérnem egyesével.

Szióka.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 16:44:45

@Inspicio: Tényleg elmondjam? Érdekel? :)

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 16:58:31

@Inspicio: Végül is a te szavad győzött meg. Eddig csak sejtésem volt, hogy nem egy pályán futunk. És amikor írtad, akkor már tudtam, hogy nem sejtés és ezért írtam, hogy tudtam. És mivel te mondtad, hogy nem azon vagy amin én, én meg ebből erre a logikus következtetésre jutottam. Csak ennyi lenne. :)
De ha van még kérdésed, akkor szívesen válaszolok. De tényleg. :)

Inspicio 2012.10.20. 17:06:51

Mi a tiszta imádat? Amit te csinálsz az része annak?

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 17:13:52

@Inspicio: Ez már igen.
Szóval a tiszta imádat független tőlem. Amit én csinálok az nem befolyásolja a tiszta imádatot, abban az értelemben, hogy az nem tőlem függ, nem én teszem tisztává, mint ahogy nem én teszem tisztátalanná sem. Isten dicsősége nem emberektől függ.

Nεω 2012.10.20. 17:16:03

@royroyroy:

Minek neked kérdés, amikor úgysem felelsz érdemben.

Kaptál már kérdést: Mivel bizonyítod, hogy a JT vallás egyedüli igaz vallás?

Mivel bizonyítod, hogy 1919-ben Isten nevezte ki a VT-t személyesen?

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2012.10.20. 17:20:04

@Τιμόθεος:
Miért? Neked talán nem szolgált már elég bizonyítékot roy a JT vallásról? Roy csak úgy ontja magából a bizonyítékokat, már csak a vak nem látja!
Mire van még szükséged?

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 17:22:52

@Τιμόθεος: "Mivel bizonyítod....?"

Van amikor kizárásos alapon bizonyítok. Pl. Amikor nem tudom, hogy melyik a jó és kizárom, ami rossz és ami megmarad az a jó.

A kizárásos alapot máshogy is szoktam alkalmazni: Pl. Van amikor tudom melyik az igaz és kizárom a többit, ami nem lehet igaz.

Ez a kizárásos alapon történő bizonyítás minden helyzetre jó, nekem mindig segít. :)

Inspicio 2012.10.20. 17:23:32

@royroyroy: Na most akkor része vagy nem része?
Tisztázd ezt a dolgot kérlek!
Az biztos hogy Isten dicsősége nem emberektől függ de én ezt nem is vitatom.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 17:25:13

@karalabe4: Szia. De jó, hogy itt vagy. Csak azt akartam mondani, hogy meghallgattam már az összes Ágnes Vanilliát vagy kit, nem is gondoltam hogy vannak jó számai is. Láttam neked is tetszik. :)

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 17:26:00

@Inspicio: Számít, hogy én mit mondok? Mindent elhiszel nekem?

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 17:29:21

@karalabe4: "csak úgy ontja magából a bizonyítékokat"

Én lehetek hamis tanú is. Erre nem gondoltál? :)

Inspicio 2012.10.20. 17:37:13

@royroyroy: Igen számít! Azért ennyire ne rugaszkodj el a valóságtól! "Mindent"
Naaaa..........ez azért túlzás.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 17:40:20

@Inspicio: Csak ezt az egyet hinnéd el nekem?

Inspicio 2012.10.20. 17:50:21

@royroyroy: Először neked kell hinned ,mert az írtad vakvágányon vagyok. De ha nem vagyok tisztában mindennel akkor hogyan hozhatók megfelelő döntést?

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 17:55:11

@Inspicio: Abban tudok segíteni, hogy tisztában legyél, hogy mit kell csinálnod. Lehet, hogy ezért lennék itt? Ezen még nem gondolkoztam. :)
Én nem vagyok egy hiszékeny típus. Mi az ami meggyőzne téged?

Inspicio 2012.10.20. 18:08:45

@royroyroy: S mit kell csinálnom? Azt hogy miért vagy itt azt neked kell tudnod. Miért jöttél ide?
Akkor áldás van rajtad mert én sem vagyok egy hiszékeny típus. Az olyan tények győznek meg amiket ellenőrizni tudok saját magam is illetve megtudom vizsgálni.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 18:22:53

@Inspicio: Az első lépés: Éreklődnöd kell az élet és jövő iránt. Préd 3:11 . "Még az időtlen időket is az emberek szívébe adta"

Megnéztem magam, És nem sok minden van rajtam, de áldást nem láttam, hogy rajtam lenne. Papucsom, mondjuk az rajtam van. De gondolom nem az az áldás? :)

Szóljál, ha az első lépés meg van neked és mehetünk tovább.

Portalanirtó 2012.10.20. 18:34:56

Hello Végülis ösze vagyok zavarodva Tísztázunk valamit mi is rosz jTben segítenek az embereknek vagy a vezetö testületel van baj? mi mezei emberek nem értjünk Portalaníto segits és inen ne töröljetek mint a Jt tevtanítás indexröl

Inspicio 2012.10.20. 18:45:03

@royroyroy: János 6:68 Simon Péter így felelt: "Uram, kihez mennénk? Örök élet beszéde van nálad.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 18:49:16

@Inspicio: De nem nekem mondta, ugye?
Most meg ezt én nem értem. :)

Nεω 2012.10.20. 18:56:50

@royroyroy:

Kizárásos alapon dolgozol tesókám? Akkor JT-ket nyugodtan kizárhatod az igaz vallás kategóriából.

Inspicio 2012.10.20. 19:05:03

@royroyroy: Semmi baj ha nem érted. Jézusnak mondta ezt Péter. Jézus az örök élet mert ő váltotta meg az embereket.
De neked is mondta. Mivel ez neked is szól.
Ez az első lépés.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 19:09:40

@Inspicio: Leht ez is, vagy kezdhetjük innen is. Ez is egy jó lépés. Akkor mond a másodikat.

Inspicio 2012.10.20. 19:38:31

@royroyroy: Akkor neked mi marad? Most te jössz!

22. az Elem. 2012.10.20. 19:58:19

@royroyroy:
az a helyzet, hogy mozog a szád (ill. a billentyűzet) de nem mondasz semmit.
így elég nehéz a kommunikáció.
hogy hogy vártál?
a legfőbb: mit akarsz?
betettek ide trollkodni?

22. az Elem. 2012.10.20. 19:59:54

@sefatias:

szia tesókám!
néha felnézek mi a dörgés. egyre ritkábban mert ez a vajköpülés sehova nem vezet.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.10.20. 20:15:59

@22év: Hát nem. de az a megdöbbentő, hogy vannak, akik így érzik jól magukat

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 22:32:03

@Inspicio: Ok. Második lépés: a pontos ismeret megszerzése. Tehát pontos ismeret: Ján 17:3.
Ha meg van és mehetünk tovább szóljál.

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 22:34:21

@22év: Ja, nem szoktak téged várni?
Látod itt milyen nagy szeretet van!

Már tőled mit?
Baj?

Nincs baj, lényeg, hogy szeretet legyen. :)

royroyroy (törölt) 2012.10.20. 22:38:16

@Τιμόθεος: Ismerhetsz, én nyugodt vagyok mindig. Így, ha bárkit is kizárnék, azt nyugodtan tenném. :)

névtelenül 2012.10.20. 22:58:50

Te jó Isten! Hát, 126-os, üdv a való világban.
Itt most elkalandozások mennek, meg szófosások, de azért ne aggódj, nem ilyen kaotikus a hitélet a Jehova tanui utáni idöszámításban, mint amilyen kaotikus sok ezt megelőző komment.
Mire mindet elolvasom, azt sem tudom hogy fiú vagyok e vagy lány. Vagy fiú. Vagy lány. Vagy ezt már mondtam?
Hú mi megy itt.

22. az Elem. 2012.10.21. 09:43:31

@roysroys:

Nem baj, tehát beépített bajkeverő vagy!
Bétel jóváhagyással írogatsz.
Akkor már megint kettős mércével mér a Wastraktor társulat. Neked lehet, rajtad kívül senki másnak. Tehát megbízással vagy itt? Mennyi a lóvé?
Egyébként ha Te vagy a legmegfelelőbb ember a zavarkeltésre, akkor elég nagy emberhiány van!

Fogadsz velem? Nem mered ide írni a neved, és a rendfokozatod!
Mert akkor az a társulat aminek olyan hűségesen nyalogatod a kezét holnap úgy kivág mint a macskát szarni.
Nem jó dolog a lelkiismeret ellen cselekedni Tesókám.

Nεω 2012.10.21. 13:11:07

@22év:

Szia!

Jó ideje ugyanazon a véleményen vagyok legbelül amit te fogalmaztál meg. Szerintem is vagy bételes spicli lehet, vagy szimplán nem normális, és klinikai eset. Nálam ez a két verzió van.

Az első ellen szól az önmeghasonlás (bételrészéről), illetve a megfelelő ember hiánya, amit te is írtál (ha csakugyan a bétel küldte volna ide).
Meg aztán nem hiszem, hogy kitenne a bétel bárkit is a fertőzés veszélyének. Bár... ki tudja.

Ha végiggondolom a 3Xroyt, leginkább valóban a Klinika jut eszembe sok-sok hevederrel meg fehér bogyóval. Illetve egy szobával 100%plasztik..

Remélem jól vagy (mármint 22 év)

Üdv

Nεω 2012.10.21. 13:14:07

@royroyroy:

Nem ismerhetek, nem is ismerlek. Egyelőre örülök is neki. Idegesítő mócsing vagy a szememben, semmi több.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.10.21. 13:21:50

@Τιμόθεος: Most kapott egy kis gondolkodási időt.

Dehogy bételes, azt azért megérzi az ember. Ő egyszerűen csak kötekedni akar. Az Őrtoronytól eltérő saját értelmezései vannak, sok dologról még nem is hallott, pár éves ismerete, tapasztalata van még csak.

De olyan szintet értetlen, hogy felmerült bennem, direkt csinálja és nem őszinte...

Ilyen infónk van még róla:
"... némileg intelligens .. egyetemet végzett; 25-26 éves srác nem dolgozik szinte bármikor ráér netezni.
Sci-fi könyveket (novellákat) ír most egy kiadónak.
Pár éve lett csak tanú, sok dologban egyedi véleménye van függetlenül attól, hogy a HBR mit mond.
Egy amolyan különös csodabogár. Nincsenek barátai. De jó gyerek. És nagyon okos."

Most már tényleg több ember kérése miatt és amiatt, hogy érezhetően nem őszinte, hanem kötekedő, tiltásra került.

névtelenül 2012.10.21. 13:43:05

@Τιμόθεος:

Cső.

" Ha végiggondolom a 3Xroyt, leginkább valóban a Klinika jut eszembe sok-sok hevederrel meg fehér bogyóval. Illetve egy szobával 100%plasztik.."
Kimaradt a hangszigetelés a falról.
Szerintem.
Hú, dehogy, annál fontosabb hogy nem netezhet!

Thyatira 2012.10.21. 14:06:30

@sefatias:

Általában megszoktam gondolni a szavaimat,de mivel egyiken sem vagyunk tökéletesek,így csúszhatnak be nagyon is tökéletlen dolgok.
Viszont amiket eddig említettem kézzelfoghatóak,még csak elképzelni sem kell.
Hogy tudok e példákat említeni?
Kérlek,végig az egységbe font Isteni irányításról szól a bibliai történelem,nézz utána,azok nem képzelgések,hanem Jehova kijelentései.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.10.21. 14:12:03

@Thyatira: Még csak nem is értem miről hadoválsz. Ne haragudj, de nem vagyok jó passzban. Ha lehet kerüld a hozzámszólást. Értelmetlen, őszintétlen, saját magával meghasonló ember vagy, aki azt se tudja, hogy mi a jó neki. Sajnálom, hogy kapcsolatba kerültem veled. A felszínesség, és a semmitmondás tipikus példája vagy a royroyroy-jal együtt. Sok sikert az életben. Boldog prédikálást, és gyülekezeti életet. (ahol persze már most sem érzed jól magad, azért vagy a nyakunkon)

Catilina. 2012.10.21. 14:46:48

@kingdom: Szia azért ezeket is gondoljuk hozzá,csakhogy teljesebb legyen a kép:Máté 24:14,és Máté 7:21.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.10.21. 15:30:26

@Catilina.:
Most arra gondolsz,hogy ez mindenkinek azt jelenti,hogy evangelizálni kell...ugye?

Ha megnézed a korai egyház felépítését működését akkor azt találjuk,hogy voltak evangélisták,és voltak akik nem voltak azok:
ApCsel 21:8 Másnap elindultunk, és Cézáreába érkeztünk, és betértünk Fülöp evangélista házába, aki a hét közül való volt, és nála maradtunk.
....Mi oka van külön megemlíteni az írónak,hogy>Fülöp< evangélista volt?...Ha a mai JT álláspont szerint mindenki az lett volna?

Ezt erősítendő:
Ef 4:11 És ő adott némelyeket apostolokul, némelyeket prófétákul, némelyeket evangélistákul, némelyeket pedig pásztorokul és tanítókul,

...figyelted...>némelyeket<...adott,..nem mindenki volt az.

Egy szép történet Dorkászról:
Apcsel 9:36-
36 Joppéban pedig volt egy nőtanítvány – név szerint Tábita, amely azt jelenti: Dorkász, azaz zerge –, aki sok jót tett, és alamizsnát osztogatott.
37 De éppen azokban a napokban megbetegedett, és meghalt, majd miután megmosták, kiterítették a felső szobában.
38 Mivel Lidda Joppéhoz közel volt, a tanítványok, akik meghallották, hogy ott van Péter, elküldtek hozzá két férfit, és arra kérték, hogy késedelem nélkül jöjjön át hozzájuk.
39 Péter felkelt, és velük ment. Ahogy odaért, felvezették a felső szobába, az özvegyasszonyok pedig mind elébe álltak, és sírva mutogatták neki azokat a ruhákat és ingeket, amelyeket Dorkász készített, amíg velük volt.

A lényeg;...Dorkász mivel érdemelte ki a többi testvér oly mértékű szeretetét???....Dorkász >>>aki sok jót tett, és alamizsnát osztogatott.<<<

Jt persze midig az lebeg,hogy ha valaki nem prédikál elpusztul,ez érthető,hisz minden erre irányul.
Oly mértékben,hogy akár minden más elhanyagolódhat,és mintha ezzel belépő jegyet kapnának az Új világba függetlenül attól,hogy milyen emberek.
Csak az a baj,hogy a megmentésért egyáltalán nem lehet megdolgozni.

Ef 2:8 Mert kegyelemből nyertetek üdvösséget, hit által, és ez nem tőletek van, Isten ajándéka ez,
9 nem cselekedetekből, hogy senki se dicsekedjék.
A Máté 7:21
Nem mindenki megy be a mennyek országába, aki ezt mondja nekem: „Uram, Uram!”, hanem csak az, aki cselekszi az én mennyei Atyám akaratát

...erről is arra gondol egyből egy tanú,hogy ez kizárólag csak az evangelizációval juthat kifejeződésre;....az Atya akarata; nem csak a prédikálás; sokkal több rétű dologról van szó.../az Atya akarata az is ,hogy ...
"úgy szeressétek egymást mint ahogyan én szerettelek titeket"....ebből is sok Isten helyeslésével kapcsolatos cselekedet származik:)

Lásd a fent idézett: Ef 4:11

Úgy látom Jt fő tevékenysége jelenleg egy Más Evangélium hirdetése;...mely felülkerekedik és elnyom minden egyéb Keresztényi tevékenységet is.

alaszka810 2012.10.21. 16:18:27

@névtelenül: köszi! nem volt nehéz, csak kissé fájdalmas.

Catilina. 2012.10.21. 16:48:07

@kingdom: Az írásod nagy részével maximálisan egyetértek!Persze hogy a keresztényi szeretet,és az abból fakadó cselekedetek a legfontosabbak,és hogy ezek valahogy elfelejtődtek a JT egyház tagjai közt.Abban sem vagyok biztos,hogy mindenkinek kötelező penzum a prédikálás,és mint valami iskolai házi feladatot kell végeznie,és jelentést tennie róla minden kereszténynek.
Én csak azért írtam be neked a Máté 24:14-et.mert azt írtad,JT más evangéliumot hirdet.Itt viszont nem értek egyet,hiszen maga Jézus jelenti ki,hogy "...az Isten Királyságának ez a jó híre hirdettetik az egész földön minden nemzetnek,és akkor jön el a vég"
Ennek a királyságnak pedig Jézus a királya,ezt tanítják és hirdetik a tanúk is.

22. az Elem. 2012.10.21. 17:07:32

@Τιμόθεος:

Egyébként ha senki nem szól hozzá az ilyenekhez, nem kérdezel semmit, nem reagálsz semmit akkor egy idő után megunja a baromkodást....

bornagain 2012.10.21. 17:53:14

@22év:
Szia! Nekem is az a nézetem - nem letiltani kell, hanem ignorálni, válasz nélkul hagyni!!
A letiltásnak rossz szájíze van...

Thyatira 2012.10.21. 18:04:21

@karalabe4:

karalabe4:

Látom kedves karalabe nagyon a "begyedben vagyok :)

Semmi baj,nyugodj meg,nem másokra szoktam írni,és nem az én kenyerem a személyeskedés,ugye kedves ?
Mindannyiunkra szoktam írni / érteni a kijelentéseimet,egyikünk sem lesz kivétel.
Másrészt veled ellentétben,én tényleg ismerlek téged,bár akkor te még buzgó hírnök voltál,én meg még sehol...
Eszemben sincs bántani a szavaimmal bárkit is, az egyszerű megközelítés híve vagyok,vannak időszerű dolgok,amik a maguk egyszerűségében a legjelentősebbek,szinte szembetűnőek.

Thyatira 2012.10.21. 18:11:40

@sefatias:

Kedves Sefatias,nyugodj meg,nincs semmi baj,ezekre a kérdéseidre írtam .
Látom már nem is nagyon tudod megválogatni a keresett és a keresetlen szavaidat,annyira dühöng benned a szeretet és az intelligencia.
Semmi rosszat,sértőt nem mondtam, sajnállak ...

"Amit Jehova mondott, az mindig beteljesedett. de mondanál egy esetet amikor a saját NÉPÉVEL jelentette be azt?

"Mindig munkálkodtak egységesen."

Esetleg erre is tudnál mondani egy példát? Mikor munkálkodott egységesen Jehova népe az isteni akarat hirdetésében? vagy éppen bármiben? "

:"Ha valakiben nincs szeretet,akkor ugyan nem megy egy tapottat sem, a másik embertársa érdekében, Jehova Tanúi mindenhol hirdetik azt,amire Isten felkérte őket. "

"Azért ezt a mondatodat kétszer is átgondolnám. (Filippi 1:15-17) "

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.10.21. 18:50:36

@Catilina.:
Hát nem vagyok egy teológus belátom tudásom nagyon szerény;nem is tudom mi a hivatalos álláspontjuk ezzel kapcsolatban,de én úgy látom Pál valódi evangélium védelme érdekében tett igen határozott kijelentése jól körül írja az evangélium hirdetésének korai egyházban is gyakorolt módját.(Fő témáját)

Lásd: 1Kor 15:1-4-ig; Gal 1:6-9

Ez számomra és a jelenlegi ismeretem alapján az írásokból úgy tűnik;...némi fordulatot vett Jézus halálát követően.

...a Királyságnak ezt az evangéliumát, meghatározás Jézus részéről;...szerintem közvetlen válasza volt a tanítványainak épp az ez előtt felvetett kérdéseire;ami a Jézus Királyságának felállítására irányult...

...azonban bár ez a végcél,...,de az oda vezető út;..prioritásában előnyt élvez !,..azaz ahogyan az meg valósulhat egy személy számára ,hogy oda eljusson...

Szemléltetem:

Mit ér egy álom nyaralás ha nincs hozzá repülőjegyünk ???
-Krisztus megváltó munkája a halálába vetett hit nélkül,..meg sem láthatja az ember ezt a Királyságot !!!...hozzá sem szagolhat.

A Királyságról szóló örömhír végeredményben ez; hogy a Jézus halálába vetett hit alapján;van oda bemenetelünk.;..így sorban:)

Érdekes értekezést találtam Infaustus Blogján erről:

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:HWO8bb_fHLAJ:ortorony.wordpress.com/evangelium/+&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a

Itt is a következőkre érdemes pillantást vetni:

"Ha szemügyre vesszük az evangélium összes előfordulását, akkor a következőkre utal: jó hír:(48), Jézus Krisztus (29), megváltás (20), Isten (7), a királyság (7), kegyelem (2), öröm (1), béke (1). [1]Mindezt összehasonlítva a Társulat evangéliumról alkotott elképzelésével, hatalmas különbségeket vehetünk észre. (!)

Tehát nem igazán a bemenetel célja; hanem az odavezető egyetlen >>út<< ami az igazi evangélium (prioritás) tekintetében.

2Pét 1:11;...és szövegkörnyezetének vizsgálata pont ezt segít meglátnunk...hiszen Péter így fogalmazza szépen:

"11 v. Mert így gazdag bemenetelt fognak nektek nyújtani Urunknak és Megmentőnknek, a Felkent Jézusnak örök királyságába."...
>>Hogyan milyen úton??? ...ha visszapillantunk az 2Pét 1:2 v.-re láthatod Péter Jézus személyének megismerésére helyezi az elsődleges hangsúlyt,...ha ez így megvan sorban >>>akkor<<<de csak akkor bemenetelünk van az ő Királyságába.

Az Apostolok számára legparányibb kétely sem volt a valódi evangélium fő mondanivalóját illetően.
És az igehelyekből kitűnik sorban inkább Jézus halálát,feltámadását;(keresztjét) hirdették;ezt számtalan igehely bizonyítja.

Ráadásul az a fajta Királyság (1914 stb.) amit a JT hirdetnek most messze nem az a Királyság amire Jézus gondolt;..és amit az Apostolok vártak,...;de ez már egy másik történet :)

Inspicio 2012.10.21. 20:40:58

@kingdom: Van még néhány vers amit kigyűjtöttem. S kissé megdöbbenve tapasztaltam hogy az ÚVF-ban nincs átírva.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.10.21. 20:52:44

@Inspicio:
"megdöbbenve tapasztaltam hogy az ÚVF-ban nincs átírva."

A WT ideológia,sajnos eléri és elvezeti a gondolatokat róla a helytelen irányba,vagy pedig tudomást sem vesznek róluk.
Én is találtam egy néhányat;...ilyenek pl. Jézus valós személyét érintő igehelyek,..na ez még a komoly probléma JT-nál.

Más részt felvetek egy óvatos kérdést,...lehet-e a valódi Szent szellem/Lélek nélkül érteni úgy ahogyan kell egy-egy igehelyet ???

Támogathat-e a Szent Lélek / Szellem egy olyan fordításból >>>értést<<< ahol a fordítók tisztességtelenül eltorzították a valódi jelentéseket?
...Vagy aminek megalkotásához segítségül hívtak olyan fordítást ami Spiritiszta médiumok által keletkezett?(Geber)

A válasz kézenfekvő....az a bizonyos Lélek..."SZENT"

peterson1977 2012.10.21. 21:17:12

Szervezetből kilépők véleményére lennék kíváncsi. Aki kilép és addig nem hitt a szentháromságban, utána tud benne hinni? Nekem ez nem megy. A szervezet tudom, hogy nem Istentől van, de az alap igazságokban amit a Tanúk hisznek én is hiszem. Ti azóta nem jártok egyik gyülekezetbe sem? Ha jártok akkor hiszitek pl a szentháromságot? Megnéztem jó pár videót ilyen szabadkeresztény gyülekezetek összejöveteleiről, de a legtöbb helyen csak az adakozás volt a legfontosabb, persze a tizeden túl. Annyira kilóg a lóláb. Írjatok már lsz valamit. Mi van a kilépés után?

Inspicio 2012.10.21. 21:17:21

@kingdom: Nos nem mintha nekem szólna a kérdés de az tény hogy értelemmel lettünk megteremtve. Ezért alapdolgokat képesek vagyunk megérteni a szellem/lélek nélkül is. Meg persze ott a logika is amit szintén a mennyei Atyától való.
1Timóteusz 2:3 Ez jó és kedves a mi üdvözítő Istenünk színe előtt, 4 aki azt akarja, hogy minden ember üdvözüljön, és eljusson az igazság megismerésére.

Azt javasolták nekem hogy olvassam el az evangéliumokat de ne részenként hanem folyamatában. S "feltűnt" hogy az első századi keresztények Jézus nevéért üldöztettek. Hogy csak egyet említsek Pedig az ÚVF-ban kezdtem el olvasni. Természetesen azóta már más Biblia fordítást használok de megszoktam nézni azt is hogy az ÚVF-ban hogyan fordították az adott igehelyet.

Inspicio 2012.10.21. 21:21:28

@peterson1977: Golgota gyülekezet ,Baptisták ezekről tudok. De olyanról is aki van hogy időnként részt vesz egy-egy királyság termi összejövetelen is.

B.Anikó 2012.10.21. 22:08:44

Ahogy olvasgattam ezt az írást egyből a tanú ismerősöm jutott eszembe.
Nagyon hasonló stílusban válaszolt/reagált dolgokra amikor kérdezgettem,hogy tényleg úgy vannak a dolgok a tanúknál ahogy olvastam/hallottam.
Ilyenkor többször mondta,hogy "te mindig hallasz valamit",vagy elő jött a tanúknak a neten lévő hivatalos oldalaival,hogy azokat olvasgassam és csak nagy ritkán kaptam tőle konkrét válaszokat.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2012.10.21. 22:08:59

@peterson1977:
A kilépőknek vannak közös dolgaik, de mégis mindenki egy kicsit másképp éli meg a dolgot. Az biztos, hogy az ember sokkal érzékenyebbé válik a vallásos porhintés felismerésében és kritikussá más vallásokban fellelhető tanítás és gyakorlatbeli különbözőségek iránt. Ezért néhányan azt tapasztalták, hogy nem igazán tudnak más gyülekezetekbe beilleszkedni.

Egy kilépőnek nem csupán a vallásos tanokban, hanem saját maga ítélőképességében is sok mindent át kell gondolnia.
Talán az az egyik legnehezebben megemészthető dolog, hogy nincs egy nagy tömeg, egy objektív igazság, egy vallási dogmarendszer, ami mindent megmagyaráz, amit 'hinni kell', hanem pont mindenkinek a saját útját kell megtalálnia, mert mindenki másmilyen. Ez aztán van akinek felszabadító, másoknak nyomasztó lehet.

A vallásos nézetek egyeztetése és azok feletti vitatkozás csak a JT gyülekezet szellemét idézi fel - ahonnan eljöttünk.
Amire azonban szükség lenne, hogy rendezzük az emberi dolgainkat, félreértéseket esetleges szemétségeket, amiket egymás ellen tettünk (azt nem a társulat csinálta, hanem mi magunk) és induljon meg egy őszinte beszélgetés, amikor mindenki azt mondja, amire gondol és úgy érez, ahogy gondolja.

A vallásos szemfényvesztésnek az volt a legnagyobb rombolása, hogy álarcokat kellett viselnünk, hogy jópofát vághassunk az ott folyó dolgokhoz, amiről szerettük volna hinni, hogy nem azok, amik valójában voltak.
Ha továbbra is ezeken lovagolunk, akkor ugyanolyan nevetségessé tesszük magunkat, mint amilyen nevetségesek a Tanúk a mi számunkra (az Őrtoronyról szóló mostani ismereteink fényében).
Az Istenről szóló igazságokat is csak akkor fogjuk fel, ha mi magunk tiszta, igaz szívvel állunk előtte. (2Kor 3:16-18)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.10.21. 22:59:02

@peterson1977: "Aki kilép és addig nem hitt a szentháromságban, utána tud benne hinni? Nekem ez nem megy"

Ki mondta neked, hogy kell hinned a háromságban? Semmi szükség rá! Abban higgy amit a Bibliában olvasol. Nem kell mindenáron mások hitét megtanulni. Azt hiszem én elég vehemensen támadtam a háromságot itt a blogon, ma meg nézd meg az írásaimat. A Nézeteimen nem valaki változtatott. Sőt azok segítettek a legtöbbet, akik elfogadták, hogy nem hiszek a háromságban. Olvasdf a Bibliát. Semmi szükség arra, hogy mások gondolkodásmódját kövesd! Jehova azért adta a Szent Szellemet, hogy Ő legyen az aki tanít. Ez az új szövetség lényege!!!!!! Jeremiás 31:31-34:

31 „Íme! Jönnek napok — ez Jehova kijelentése —, és új szövetséget kötök Izrael házával és Júda házával. 32 Nem olyan szövetséget, amilyet ősatyáikkal kötöttem azon a napon, amikor kézen fogtam őket, hogy kihozzam őket Egyiptom földjéről. »Azt a szövetségemet ők megszegték, noha én férjuruk voltam nekik« — ez Jehova kijelentése.”
33 „Mert ez az a szövetség, amelyet Izrael házával kötök ama napok múltán: törvényemet bensőjükbe helyezem, és a szívükbe írom. Én Istenükké leszek, ők pedig népemmé lesznek” — ez Jehova kijelentése.
34 „Nem tanítja többé ki-ki a társát és ki-ki a testvérét, így szólva: »Ismerjétek meg Jehovát!«, mert mindnyájan ismerni fognak engem, a legkisebbtől a legnagyobbig — ez Jehova kijelentése. — Mert megbocsátom vétküket, és bűnükről nem emlékezem meg többé.”

És még egyszer a lényeg:
törvényemet bensőjükbe helyezem, és a szívükbe írom. Én Istenükké leszek, ők pedig népemmé lesznek” — ez Jehova kijelentése.
34 „Nem tanítja többé ki-ki a társát és ki-ki a testvérét, így szólva: »Ismerjétek meg Jehovát!«, mert mindnyájan ismerni fognak engem, a legkisebbtől a legnagyobbig

Semmi szükséged másokra Jehova egy új szövetséget kötött az emberekkel Jézus által, ami abból is áll, hogy közvetlen kapcsolatunk lehet Istennel, és közvetlenül tőle tanulhatunk!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.10.21. 23:03:50

@peterson1977: Ja és hogy mi van a kilépés után? János 8:32.36

Krisztus szabaddá tesz. Valóban szabaddá. És ezt a szabadságodat használhatod fel Isten dicsőítésére, úgy ahogy te akarod. Csak bízz magadban, és Istenben. A legtöbben némi zavar után megtaláljuk a helyünket az életben. Józsué 8:7-9

metanoia 2012.10.21. 23:12:39

@peterson1977:

Az alábbi gondolataimat még akkor írtam le, amikor nem olvastam Sefa kommontjeit.
Láthatod az összhangot...

Semmilyen tantételt/vallási gyakorlatot nem kell erőltetni, h most ezt el kell hinni,
v nem kell elhinni, ezt meg kell tenni, v tilos megtenni.

Isten Lelke minden igazságra elvezet.
Ez nem megy egyik percről a másikra.

Imádságos lelkülettel olvasni az Isten Igéjét, és az ki fog nyílni.

Isten azt is meg fogja mutatni – ha kérdezzük, ha figyelünk rá –
h hova menjünk közösségbe, v ne menjünk.

Vannak pusztai időszakok is az életünkben, amikor felkészít, előkészít
minket vmire Isten.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2012.10.22. 09:05:52

@peterson1977:

Írtam kommentet... azt írta a blog.hu rendszer,hogy elment, de én azt tapasztalom, hogy "elszállt"....

Megpróbálom újra.
Vannak ex-JT testvérek, akik megtalálták a helyüket evangéliumi keresztény gyülekezetben. Én baptista gyülekezetben találtam otthonra, Infaustus pásztor lett a Miskolci Keresztény Gyülekezetben. Többen a Golgota Gyülekezetben találtak gyógyulásra.

A Budapesti, Erzsébet körúti Golgota közösségi házban jön össze az ex-JT keresztények által alapított-ma már vegyes összetételű- Bibliakör. Amikor csak tudok, elmegyek oda is. Egy korábbi kerületfelvigyázó vezeti az alkalmakat.

A Szentháromságról: nem az üdvösség kulcsa, hanem egy Bibliaértelmezés, amely segít valamennyire megérteni Isten irgalmát, szeretetét.

szabadjehovatanui.gportal.hu/gindex.php?pg=31504490&postid=219711

Nem erőltették rám,szabadon fogadtam el,meggyőződésből. De vannak hívő,komoly keresztények, akik másként gondolkodnak: barathendre.wordpress.com/2012/01/07/gondolatok-a-szentharomsagrol-keresztenyeknek/

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.10.22. 09:27:48

@Inspicio:
Akkor jó úton haladsz;...ajánlom figyelmedbe még a The Word ingyenes programot annak is egy magyar Bibliagyűjteménnyel tűzdelt változatát.
Ezzel 11 magyar fordítást tudsz összehasonlítani:

baranyilaszlozsolt.blogspot.hu/

És igaz valóban a logikára is szükség van,..most csak azon gondolkodtam el egy kicsit,hogy van egy jó néhány extra intelligens JT ismerősöm ,akik bár elsöprő logikai készséggel rendelkeznek;...mégsem >látnak< :(
...A logika egy szelet csak a megértéshez;..több is kell azért annál.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2012.10.22. 09:42:39

@Zsolt520:
Jó ötlet :)....talán a The word annyival többet tud,hogy modulokat és kommentárokat; (Lexikonok,Szótárak) ..keresztutalásokat és egyéb nyalánkságokat tartalmaz..:)

Inspicio 2012.10.22. 10:36:36

@kingdom: Talán nem fogsz nagyon meglepődni azon ha azt mondom hogy már jó ideje azt használom. :)))
Igen azt szeretem abban a programban hogy egyből megjeleníti a keresztutalást és könnyen kezelhető is.

ezsdrás 2012.10.22. 20:17:32

Sziasztok elnézést hogy most nem a kommentekhez szólok hanem egy kérést szeretnék tőletek méghozzá azt hogy hogy lehet beszerezni vagy ha ti eltudnátok nekem küldeni azt a hét kötetet amiről annyi sokat beszéltek Jehova tanúi de én még egy szót sem olvastam belőle.előre is köszönöm a segitséget.

Perfect choice! (törölt) 2012.10.23. 14:28:40

Milyen hét kötet? Mi ez a meseszerű szar?
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer a hét kötet, amit mindenki olvas, csak senki nem ismer.
Hét kötet. Hol? Mikor? Miért? Minek?
Ne a hét kötetet olvasd, hanem a Bibliát!!!!!!!!!!!!!!!!

Perfect choice! (törölt) 2012.10.23. 15:08:20

Hét kötet istene, áldj meg engem! Pleeeease!
Mária, Isten anyja, áldj meg engem!
Mi van veletek skacok? Mi???!!!
Mindent tönkreteszek, mindent, ami szent!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azzal, hogy istennel egyenlővé teszitek Jézust, az anyját, Máriát, nem tisztelitek jobban őket. Nem kerültök Hozzájuk közelebb... NEM!
Nem ez a tisztelet!!!!!!!!!!!!!!!!!! hanem, hogy megtartod a parancsolatait! Érted ezt?
Mik a parancsolatai? Na, erről szívesen beszélek veletek.
Kezdjük el? Most? Here? And now?

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.10.23. 15:14:50

@ezsdrás: Az írástanulmányok hét kötete angolul fent van a neten, letölthető, magyarul nekünk csak 1-2 kötet van meg, mert a többit eltüntették. Mindenképpen magyarul kell, vagy jó lesz angolul is?

Perfect choice! (törölt) 2012.10.23. 15:16:15

Nem válaszoltok. Baszod! Kevesek vagytok?
Szerintem is. Nincs válasz semmire...
Akkor meg ne csodálkozz!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Semmin!

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.10.23. 15:18:18

@Perfect choice!: ezsdrás Charles Taze Russell Írástanulmányok című köteteiről érdeklődött, melynek hetedik részét Rutherford írta.

“Ha az Írástanulmányok hat kötete gyakorlatilag a Biblia tematikusan elrendezve, megadva a bizonyító bibliai szöveget, akkor nem helytelen a köteteket ‘rendezett formátumú Bibliának’ nevezni. Ez azt jelenti, hogy [a hat kötet] nem pusztán kommentár, hanem gyakorlatilag maga a Biblia. (…) Továbbá, nem csak hogy úgy találjuk, az emberek magának a Bibliának a tanulmányozásával nem láthatják meg az isteni tervet, de azt is látjuk, hogy bárki, aki félreteszi az Írástanulmányokat, még ha használta is azokat, miután megismerte azokat, miután azokat tíz éven át tanulmányozta — ha azután mégis félreteszi őket, és figyelmen kívül hagyja őket, és egyedül a Bibliához fordul, bár tíz éven át értette a Bibliát, a mi tapasztalatunk azt mutatja, hogy két éven belül sötétségbe jut. Másfelől, ha pusztán az Írástanulmányokat és annak utalásait olvasta volna, és egy oldalt sem olvasott volna magából a Bibliából, világosságban lenne annak a két évnek a végére, mert az övé lenne az Írások világossága” (Charles T. Russell)
Őrtorony, 1910. szeptember 15., 298. oldal

Perfect choice! (törölt) 2012.10.23. 15:25:11

@Johnny Joker:
Pisszenés sem tőlem. De ez ki a francot érdekel? Kit?! Senkit?! Baszod! Ember!
Ti nem látjátok a lényeget, a valóságot!
AAAAAAAAAAAAAAAAAA....... (béna verzió!)

Perfect choice! (törölt) 2012.10.23. 15:28:39

Ja, ha nem értenéd: Fingom sincs, hogy mi van, csak vagyok a többit meg majd meglátjuk.
Csá

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2012.10.23. 15:30:09

@Perfect choice!:
„Ha valaki az Írástanulmányokat mintegy 10 évig olvasta és járatos lett bennük, félreteszi, nem foglalkozik velük, csak a Bibliával agy a tapasztaltaink azt mutatják, hogy akkor is ha tíz évig értette a Bibliát, két éven belül sötétségre jut. Ha azonban csak az Írástanulmányokat tanulmányozta a benne szereplő bibliai idézetekkel, de a Biblia egyetlen oldalát sem, két év elteltével még mindig a világosságban lenne."
(Idézetek a Hirdetők könyvből, a legutolsó Őrtorony 1910. decemberi számából)

Mit gondolsz miért nem lehet már magyarul beszerezni? Hiszen azt is a szent szellem vezetésével írták le, nem?

Kérdésem: EZT A SZENT SZELLEM VEZETÉSÉVEL ÍRTÁK LE ÉS PRÉDIKÁLTÁK?
A 30-as évekig tanították, hogy Jézus 1874-ben jött el láthatatlanul.
Az 50-es évekig Jézust is Istenként imádták.
Számtalan világvége jóslatuk is van, köztük 1975 is.

TUDOD KIT ÉRDEKELNEK EZEK?
Írod "De ez ki a francot érdekel? Kit?! Senkit?!"

Ez azokat érdekli akik szeretnék megfogadni az Úr Jézus egyértelmű parancsát:

7 Kérdést intéztek hozzá: "Tanító, mikor történnek meg ezek? Mi lesz a jele annak az időnek, amikor ezek megtörténnek?" 8 "Ügyeljetek - szólott -, el ne tévelyedjetek. Mert sokan fognak jönni az én nevemben és EZT MONDJÁK: ÉN VAGYOK! Továbbá: AZ IDŐ KÖZEL! TI NE MENJETEK UTÁNUK.
(Lukács 21. fejezet, Csia)

ezsdrás 2012.10.23. 17:53:50

@Johnny Joker: Köszi elég az az egy két kötet is magyarul csak azért kell mert kíváncsi vagyok mi az mi van bele írva@Perfect choice!: ,látom egyesek itt nagyon el vannak fajulva és még azt is meg akarják szabni ,hogy ki mit olvasson,szerintem azért mert ha minden felől kutatunk az igazság után és amely megegyezik az egyedüli tekintéllyel a bibliával ,akkor félnek hogy hamis nézetük kiderül és meglátszik hogy teljes sötétségben vannak,nos én meg győződtem arról,hogy egyetlen írástanulmány gondolok az őrtornyok és bármely írás mely azt állítják hogy a hű rabszolga írta egy sincs szent szellem által vagy Isten ihletése által írva Mert csak egyedül a bibliát tartalmazó iratok írattak szent szellem által.

ezsdrás 2012.10.23. 18:01:32

@Perfect choice!: Nos olvasom a bibliát is ,de ne te mond már meg hogy mit olvassak el azt olvasok amit akarok,nos én még nem olvastam egyetlen kötetet sem és épen ezért nem akarok semmi olyan felől előítélettel lenni amíg meg nem győződök róla,te meg ha azt állítod hogy meseszerű szar ahogy te fejezed ki magad hát bizonyítsd be hogy igazad van.

Perfect choice! (törölt) 2012.10.23. 18:03:22

Hétből egy? Mondták már rád, hogy megalkuvó típus vagy? Én nem alkudnék meg...
Hétből egy? Lószart!
A stílusom? Zárjá' ki!!!!!!!!!!!!!
Amíg nem teszed, én nem változom!!!!!!!!!!
Ti gyilkosok vagytok, én meg úgy beszélek (írok), mint a gyilkosokkal szokás.
Sátánista köcsögök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Perfect choice! (törölt) 2012.10.23. 18:05:03

Tisztelet? Mostantól NULLA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Perfect choice! (törölt) 2012.10.23. 18:17:32

Azt hiszed egy állat vagyok? Öööö, nem vitatkozom, de tudok szeretni (is).
www.youtube.com/watch?v=4o7O5pTQMAE&feature=fvwrel

névtelenül 2012.10.23. 19:38:04

@Johnny Joker: Nem kéne pattintani a srácot? Nem mond semmit, csak sérteget, gúnyolódik és csúnyán beszél.
Nem vagyok egy számtek zseni, de ha meg lehet nézni hogy honnan ír, akkor biztosan le is lehet tiltani, úgy értem nem csak ezt az ürgét, hanem a komplett gépét ip címestől, mindenestől, nehogy félóra múlva megjelenjen másik névvel.
Hmm?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2012.10.23. 19:39:25

@Perfect choice!: mi a helyzet neo fm? vagy hogy hívnak? ki vagy be kattantál?

Nεω 2012.10.24. 11:12:44

@Johnny Joker:

Szerintem zárd ki IP-stől mindenestől. Amiket eddig írt azok jól demonstrálják mit és hogyan képvisel, de a színvonaltalanság miatt és az ocsmány beszéde miatt, szerintem nincs itt helye. Személyes vélemény..

Üdv minden normális blogolónak
Mégsem

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2012.10.24. 11:43:07

@Perfect choice!:
Kedves Neo!

Elhisszük, hogy tudsz szeretni is, de ebből a stílusból, amit itt előadsz, ezt nem lehet kiérezni. Talán neked is el kéne egy kicsit gondolkoznod és kezelned kellene először a problémádat, mert ezt a viselkedést máshol sem fogják díjazni. (Na jó, a JT-inél meghúzhatod magad egy darabig, de ha ott is elegük lesz belőled, akkor elhiheted, hogy olyan övönaluli szemét módszerekkel fognak lepattintani, hogy visszasírod a maffiás haverjaid testvéri szolidarítását, mert a Jt aljas módszerekhez képest, ahogyan az ilyen problémával küszködőket kezelik, mint amilyen a tied is, a kőkemény bűnözők valóságos jótündéreknek tűnhetnek....).

De ha át akarod ezt élni, senki sem akadályoz meg ebben, ha úgy érzed, hogy ez a vallás betöltötte a szíved vágyát és ez bizonyult SZÁMODRA a legtökéletesebbb választásnak, akkor lelked rajta, te nyugodtan kitarthatsz mellette. De másokat nincsen jogod erre kényszeríteni, vagy fenyegetőzni, ha nem akarnak oda menni.

Én biztos vagyok benne, hogy eredetileg jó indítékból csatlakoztál a Tanúkhoz. Isten látja ezt az indítékodat, senki sem ítélkezhet feletted, még te magad sem!

Látom, szereted a zenét. Én is küldök neked egyet:
www.youtube.com/watch?v=7fid8eEe7Tg

Azonkívül, hogy jól lehet rá tombolni, a szövegére is érdemes odafigyelni.

filoszmen 2013.06.02. 17:38:24

Nevetségesek a Jehova Tanúi. Egymást rémísztgetik a "világvége jóslatokkal" és elhitetik egymással,hogy boldogan csak vallásosként ezen belül is Jehova Tanújaként élhetnek. Ez maga a Vicc!!! Önámítás, önbecsapás. Történetük 200 éve alatt legalább 4 be nem következett világvége jóslatot tettek, még az alapító Russel is hazugsággal szervezte a közösséget,hiszen állította,hogy eredetiből fordította a Bibliát,hogyezzel maga mellé állítsa az embereket, de aztán bíróságon vallotta be, hogy nem ismeri ezeket a nyelveket...és a Biblia félrefordításokról,hogy a tagok nagy része befolyásolható tanulatlan,defektes,boldogtalan emberek,akik komoly és nagy célok helyett az elmúlástól rettegnek és követni akarják a Biblia sokszor beteges,nevetséges parancsait!!!Várom a hozzászólásokat.

küzdős 2013.06.02. 17:53:18

Nem régen újabb fiatal értelmiségi barátunk adta be a felmondását volt gyülinkben, őt követi az anyuka is!
Éljenek a szabadok! (Nem a kőművesek)
süti beállítások módosítása