EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

'Halason is ez a helyzet...

2013.05.11. 11:29 | Johnny Joker | 122 komment

Szervusztok!

Picit gondolkodtam a tegnapi napon és eszembe jutottak olyan dolgok amit jobb ha ki adok magamból mert ha magamban tartom őket, akkor csak őrlődöm idegileg.
12 évig nyomorgattam magam azzal a tévhittel hogy a JT egyház az egyetlen ami az igazi vallás és tényleg szeretet van köztük.

Erről valahogy Jézus azon mondata jut eszembe amit tanítványainak mondott amikor fejtegette a testvéri szeretet fontosságát, és amire JT sűrűn hivatkoznak, még pedig: "Arról ismer meg benneteket mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha szeretet van köztetek". (Vagy mégsem?) Mert szerintem a gyűlölet és a gyűlöletkeltés illene jobban JT esetében ebbe a mondatba.

Olvastam itt egy két olyan cikket, hogy a szervezet hogy pazarolja az éppen bejött bevételét és persze mindezt úgy hogy a tagokat meg se kérdezi.
Nagyon erős példák erre pont itt Kiskunhalason történtek nem egy esetben. Néhányat el is mondok és gondolom mindenki hüledezni fog tőle.

Ugye az kétségtelen tény volt és el kerülhetetlen gond hogy egyszer a Királyság terem belső fala illetve a tető rész el fog használódni. Na most erre szép példa a halasi terem ék alakú utca fronti fala felett lévő tető rész. Egy hatalmas háromszög alakú vagy nem tudom milyen merevítő hívatott merevíteni azt a részt ami a tető részét tartja. Mivel a terem nem új építésű, így ez a része elég gallyra ment nem kicsit veszélyeztetve a bent tartózkodok testi épségét (az agyi épségükre már nem térek ki mert azt az egyház kimosta de itt most nem is ez a lényeg). Hanem az hogy amikor rá kérdeztem R.CS-nél hogy a meló mikor lesz meg kezdve és kicserélve a tető rész akkor nevetve annyit mondott hogy még épp idő időben és szó szerint az utolsó pillanatban kezdtek neki. Hát ha én elmegyek mit sem sejtve az összejövetelre és egy óvatlan pillanatban a nyakamba esik a cucc? Hát köszi.

Na meg a terem festés. Ez a kedvencem. Persze a drága általam nem szeretett és olyan közutálatnak örvendő dolgozni nem szerető koordinátor is részt vett rajta és ami pazarlást csinált festés cím szó alatt én fogtam magam és mondtam ilyen emberrel egy légtérbe nem fogok dolgozni, mert több kárt csinál mint hasznot.

Ja amúgy érdekelne engem, persze én magam tudom, hogy a Kárpátok géniusza mikor halt meg de azt nem hogy 1991-ben hogy a francba élhetet. Mert L.Gy elmondása szerint ő neki és szeretet és messziről nem ártatlan kis családjának ezért kellett Magyarországra szöknie ahol aztán egyik helyről vándoroltak a másikra mert vélhetően mindenhol lázítottak. És most nagyon valószínű hogy a kiskunhalasi légtér megátkozása után, innen már nem is fognak el menni. Na pont ő az akiről itt az egyik felhasználó is kommentelt már. A gyülekezeti túlkapások, mondjuk igaz eddig nem erről beszéltem, azok is vannak bőszen.

Ebből az egyik a legnagyobb kedvencem a borotválkozás. Én néha mindig el felejtek borotválkozni mert annyira nem is szeretem ezt a férfi szokást művelni és egyébként, miért ne.
Na persze egyből jött szekálás meg a csesztetés hogy mégis hogy képzelem ezt hogy nézek ki meg minden. Mondom ácsi már. Kik ők én nekem hogy csak úgy parancsot osztogassanak. Ha meg nem húztam nyakkendőt? Kezet se akartak a férfi testvérek fogni velem ami mondjuk nem annyira nagy baj mert legalább akkor nem kell kezet mosnom utánuk nehogy rám is át terjedjen az a képmutatás ami őket már megfertőzte. Persze a másik meg a szabadidőmben végzett hobbim amit nagyon szerettem csinálni és ha van rá alkalmam is akkor csinálom ez a rajzolás. (Már most a nick nevem is tükrözi hogy mennyire inkább az az elvont gondolkodás vezérel engem ezért is lett a becenevem az 1994-es A Holló filmből ismert Eric Draven figurája után csak Draven87. Na de a lényeg:) M.M a feleségével és lányával megint csak úgy meglepetésszerűen, előzetes egyeztetés nélkül beállítottak hozzánk, mondván rég láttak bennünket az összejövetelen meg szeretnék kérdezni hogy vagyunk. Mi meg tapintatosan el mondtuk köszönjük jól vagyunk (ha nem látunk benneteket.) Mondjuk amikor le akart a férje nálam ülni az ágyamra és meglátta a falat az ágy felett hogy a rajzaim vannak ott úgy pattant fel az ágyamról mint a nikkel bolha. Azt mondta hogy ezek sátánista, spirituális rajzok és azonnal hagyjak fel vele.

A legutóbbi esetem pedig egy megjegyzés volt a facebookon, ahol kifejtettem a véleményem egy dologban és persze valaki beköpte nekik hogy én mit írtam és ez miatt először bírói meghallgatással fenyegetőztek amit utána érdekes módon leredukáltak szóbeli feddésre és legalább 1 évig nem szólhattam hozzá egy kérdés-feleletes programrésznél sem. Szóval a kémkedés és egymás bemártása és beköpése nagyon nagy divat lett. Én csak tippelek a kiskunhalasi terem befogadó képességére de olyan kb. 200 személy tartózkodhatna benne egy egy összejövetel alatt, ami általában az itteni helyzetet tekintve jó ha van 50-60 fő. Emlékünnepkor fordul elő az, hogy esetenként túl megy a 100-on. A legutóbbi emlékünnepet sem a teremben tartották meg hanem kibérelték a halasi filmszínházat. Hát ezek komplett idióták? Most komolyan. Ott a szép királyság terem és nem tartják meg benne az emlékünnepet hanem a filmszínházba kell menni ahol jó ha 60-an vettek részt. Hoppá! Ez picit mintha kevesebb lenne mint az előbbi években számolt volt! Hol a világméretű növekedés? Ezek szerint több halasi tanúnak is fel nyílt a szeme hogy mennyire gusztustalan dolgok mennek végbe ebben az egyházban amitől nekem is a gyomrom fordul fel.

Én mindenkinek kívánok nagyon szép napot én ma kivált kép mosolyogtam a napra mert nagyon jó kedvem volt és most először éreztem azt hogy boldog vagyok és mosolyoghatok végre.

Draven87

Címkék: élettapasztalatok

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr345294771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

firstkiss 2013.05.14. 08:17:37

@Draven87:
Mennyire igazad van. Nekem se segített a kutya se, pedig özvegyen maradtam két gyerekkel, ha nem jelentem meg az összejövetelen mert beteg volt a gyerek az volt a baj, ha megjelentem beteg gyerekkel akkor meg menekültek előlem, hogy megfertőzöm őket. Az a baj tudod, hogy a sok negatív tapasztalatom amit szereztem náluk olyan gyűlöletet váltott ki amit nagyon nehéz legyűrnöm és még az Istenbe vetett hitem is megingott. Szerencsére Isten kiszabadított onnan még időben.
Szeretet nélküli, képmutató banda!

bobibá 2013.05.14. 09:15:38

Ajánlom mindenki figyelmébe a tegnapi Blikkben (talán még neten olvasható) jelent meg az én esetem. Az újságírók meg akarták hallgatni a társulat illetékeseit is mégis mi az igazság, szóba se álltak velük. Jézus azt tanította és gyakorolta is, hogy szeretni kell az ellenségeinket is.... Ebből nem igazán lehet bármit is látni náluk. A gyűlöletkeltés egyébként ma a hatályos törvények szerint büntetendő. És egyáltalán, hogy lettem én ellenség? Semmit sem ártottam nekik, mondvacsinált ürügyekkel ők kezdték, csak azzal a célzattal, hogy el tudjanak szigetelni. Gát nélkül tönkretették az ügy érdekében családomat. A cél, hogy mindig legyen aktuális ellenség. A recept ismerős, a diktatúrák pont így csinálták a koncepciós pereket.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.14. 13:03:43

@Draven87: "a vének közül senki se látogat"

Ez sajnos jellemző,...20 éves ex tanú visszatekintéssel.

Az a szeretet ami a tanúkban van sok esetben MŰ szeretet ,látszat szeretet,...nem élő nem Krisztusi hanem úgynevezett KELL szeretet ,gépi....mivel nem élő, nem is működik.

Tudom persze van kivétel,...ez kevés,nagyon kevés....Miért lehet ez így?

A szervezet nem tudja a hátteret biztosítani a Krisztusi szeretetet gyakorlásához..

Ezért a beteglátogatást is intézményesítették kinevezve 1 vént a gyülekezetben megszervezni a szükséges látogatásokat,nehogy szó érje a ház elejét.

Ez sem működik igazán,számtalan példát mondhatok erre Isten előtti jó lelkiismerettel,hogy bizony így van!

Nálunk betegeket,szinte egyáltalán nem látogatják!!!
(Esetleg a nagyobb neveket és a jobb családokban lévő betegeket)

Voltak beteg idős testvérnők akikre napokig rá sem néztek,holott folyamatos látogatást és felügyeletet igényelt volna!....s nem bon-bont meg egy kis narancs levet,..egy két gügyü-gügyü mosollyal az arcukon.

Tettek kellettek volna,..de arra már túl kevésnek bizonyult a szervezett által kimunkált szeretet!!!

Nálunk is például a mama mint tanú és súlyos beteg,tudtommal csak 1 telefont kapott azt is 2 hónapja kb. és ez a telefon hívás is csak arra irányult, hogy MIKOR tud már végre gyülekezetbe jönni???...

..mert szívesen elvinnék autóval,és ez sem egy vén volt!!!!

Látogatva egyáltalán nincs, talán tavaly eljött két testvérnő egyszer ,de csak azért mert éppen ebben az utcában prédikáltak és úgy voltak vele,hogy ha már erre járnak akkor már be kukkantanak.

Hozzáteszem a mami kemoterápiás kezelés alatt állt,jelenleg menni sem tud és pelenkázni kell itthon.

Ennyit a szeretettről amiről megismerhető Kik Krisztus VALÓDI követői.

Mesélhetnék még hasonló antikeresztény élményeket,de csak felhúznám magamat rajta.

ORION 2013.05.14. 13:22:12

@kingdom: Tesó hogy a fenébe van ez ,itt már az EMBEREKKEL van a gond az EMBERSÉGGEL az ilyenek ISTENTELEN EMBEREK .

ORION 2013.05.14. 13:24:55

TÉNYLEG IGY VAN AZ ÖRDÖG AZ ATTYUK!!!

firstkiss 2013.05.14. 14:12:45

@ORION:
Egyetértek, bár nem sokáig voltam köztük, de már az elején éreztem valami nem stimmel velük, persze szóvá is tettem (sajnos kimondom ami nyomja a lelkem), na akkor jöttek a magyarázkodások, hogy ők is tökéletlenek.....bla, bla, bla! Megy a szar keverés meg a pletyka ezerrel, ja és a másik kihasználása.
Az utolsó alkalommal eljöttek a vének hozzám egy beszélgetésre, na közöltem velük, hogy biztos jobban ismerik a bibliát, mint én, de szeretet az tuti nincs bennük!!!

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.14. 14:17:14

@ORION:
Jézus jól körül írta ezt a lelkületetet korának farizeusaiban.;-)

Én ezért is teszek külömbséget a vallásoskodás és az élő valódi hit között...egy életet is le lehet húzni egy vallási közösségben úgy,hogy névleges keresztények vagyunk.

Sajos a Jt. Szervezete által kimunkált a valódi Krisztust kirekesztő tanítás rendszer pedig kiválló táptalaja az efféle lelkület kialakulásának ezért van a mű szeretet közöttük stb.miközben azzal álltatják a tanúkat,..náluk teljesül,hogy "arról ismerik meg,hogy az én tanítványaim vagytok,hogy szeretet van köztetek"

Minden tanú meg van győződve arról,hogy Jézus fenti szavai csak náluk a szervezeten belül teljesednek be ami számukra egyben az egyik bizonyítéka is annak,hogy csak ők az egyetlen igaz vallás a világon!!!

Igen bár lehet bennük hit Istenről,..akár ismeretük is,...de nincsennek Krisztusban és ezért ez a hit nem több a farizeusok hiténél.
Ezért az embertelenség is.

...

firstkiss 2013.05.14. 14:25:11

@kingdom:

Mikor padlón voltam, mert a férjem meghalt a vén feleség eljött velem ide-oda (strand, bevásárlás, stb.) A vén férje közölte velem, hogy szeretetből jött velem és ő megengedte a feleségének, hogy velem jöjjön, csak azt felejtette el hozzátenni, hogy az én autómmal az én pénzemből kísérgetett, még az ebédjét is én fizettem.

ORION 2013.05.14. 14:35:35

@firstkiss: HÚÚÚÚÚÚ EZ ÁM A SZERETET.

ORION 2013.05.14. 14:47:54

@kingdom:
""""""Én ezért is teszek külömbséget a vallásoskodás és az élő valódi hit között...egy életet is le lehet húzni egy vallási közösségben úgy,hogy névleges keresztények vagyunk.."""""
Na tesó ez a névleges vallásos majom voltam én ugy 5 hónappal ez előttig .A biblia nem érdekelt ,templomba elmentem 10 évbe 2 szer és gondoltam minden a legnagyobb rendben van.Nálunk ezt igen igen sokan igy gondolják.Most már rajtam kivül. Kezdem hangoztatni hogy nem jól van az úgy csak hát a bodri kutyát sem nem érdekli.

ORION 2013.05.14. 15:07:08

@kingdom: Mindenki megtért kereszténynek valja magát de a szonszédjának nem köszön megynek URVACSORÁZNI de gyülölik egymást és ez igy mindenkinek jól van.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.14. 15:07:45

@ORION: "TÉNYLEG IGY VAN AZ ÖRDÖG AZ ATTYUK!!!"

Hát egyre inkább erre jutok én is,figyelembe véve a tanításaikat is.A legtöbb bizonyíték szerintem is sajnos e mellett szól.

....elnézést ha rákérdezek,de mitörtént 5 hónappal ezelőtt,hogy már nem vagy névleges keresztény?

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.14. 15:14:54

@firstkiss:
Ez az úgynevezett "szeretet szolgáltatás" volt a szeretet szolgálat helyett.
...sajnos
Ahoz hasonló mint nálunk,hogy tesók önzetlen szeretetet mutatva,pénzért viszik autóval gyülekezetetbe az időseket havonta kell nekik fizetni érte,városon belül ám!!!...és ez egy kis város.
Ez a SZERETET SZOLGÁLTATÁS.

küzdős 2013.05.14. 16:21:11

@kingdom: Néhány éve volt egy királyság-szolgálatban is javasolva, hogy fizessenek benzin pénzt annak, aki szeretetből autóval viszi a testvérét. Ez tehát központi utasítás is!
Ez az önfeláldozó szeretet! Az életem is adom érted, meg a véremet is, csak az utóbbit szerencsére nem fogadhatod el, de az autó az pénzbe van.
"Nincsen annál nagyobb szeretet, mint amikor valaki az autóját is képes használni testvéréért, persze ha az fizet" - Legújabb világ fordítás -

ORION 2013.05.14. 17:25:32

@kingdom: Az történt hogy elfogadtam JÉZUST MEGVÁLTÓMNAK de jó a meglátásod mert ugyanannak a református egyháznak vagyok az adó fizető tagja ameiknek voltam..Tudod tesó én befizetem minden éven az adót ami meg van határozva és teljes jogu tag vagyok. Az hogy élek-e vagy halok az már megint csak a bodri kutyát sem érdekli.De ez már más kérdés.

ORION 2013.05.14. 17:43:50

AZ A HELYZET HOGY EZ AZ EGYHÁZ NAGYON EL VAN TÁVOLODVA A BIBLIA TANITÁSÁTÓL !!! EZ SZERÉNY VÉLEMÉNYEM!

ORION 2013.05.14. 17:49:49

EZ ÉRDEKES ITT A BLOGOKON JÓL ÉRZEM MAGAM A TEMPLOMBA MEG NEM FŐLEG AZÓTA MIÓTA EL OLVASTAM JEREMIÁS 7- et.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.14. 18:02:35

@ORION: Ez igen...nem is tudtam,hogy a Reformátusoknál is van egyház adó???!!!

Én a női lelkipásztorunkon és az Úrvacsora mikéntjénél torpantam meg...,de úgytudom igen aktívan politizálnak is...felhozva azt akár igehírdetéseken is...de,hogy egyház adóért is mennek?...ez kész. :/

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.14. 18:11:04

@küzdős: Szia,ez jó...:)
Nálunk talán pont ezért egy külterületre induló autóban ,ex vén testvér perselyt is rakott...és bizony a hozzá beszálló tesóknak meg is rázta,..neeeehogy elkerülje a figyelmüket!!!...ja és volt olyan eset is,hogy a benzin pénzen felűl autó kopásra is kértek pénzt !!!

Ja és ha valaki esetleg a fenntieket túlzásnak venné,...ezek akkor is így történtek...bizony:[

küzdős 2013.05.14. 18:37:59

@kingdom: Csoda, hogy adomány ládát nem raktak a kocsi ajtaja elé, rajta a világméretű munka támogatása - Máté 24:14 felirattal.
Én számtalanszor vittem vidéki területekre tesókat és soha nem kértem senkitől útdíjat. Egyébként is mentem, rászántam a pénzt. Tudok olyan vénről a volt gyülimben, aki olyan fogyasztással számolja a díjat, hogy még jövedelmező is neki a szeretet.
Vén barátunk gyakran dugdosta a "fukar" testvérek orra alá az általam említett kir.sz. anyagot.
Egyébként küldtem a címem, jöhetnek a képek.

Bumbumöcsi vagyok! 2013.05.14. 19:00:42

Minden egyháznál van valamilyen adó. Ki így ki úgy fizeti meg... :(

ORION 2013.05.14. 19:27:33

Igy van ez tesókáim az adóért házhoz jön a presbiter sőt volt olyan hogy meghalt valaki még nem volt befizetve az adó és azt modta a presbiter addig nem harangoznak amig be nem fizeti a család .Ennek szerencséje volt hogy nem voltam ott .Szóval nagyon tévelyegnek a testvérek.

Draven87 2013.05.14. 19:32:06

@firstkiss: mint oly sokszor meg említettem nekem ez a legfőbb bajom ezért utáltak ki maguk közül mert lazán vagány vagyok de kíméletlen őszinte. nem tehetek róla ami a szívemen az a számon is és ez nem igen esik jól egyeseknek a gyülibe. de finoman szólva is teszek rá. szerencsére édesanyám így is el visel addig meg nincs gond de ha már nem tudna elviselni így akkor ott nagy gondok vannak. a pesten élő nővéremet is ki kezdték a gyülekezetből és mindezt egy család tette nevezetessen B.Z és kedves családja most meg a veje nagyra tartott vén akinek értelmes mondata nincs meg az orra alatt kummog. egyszer tartott nyilvánost telóval fel vettem de már ezért is megszóltak de ez mellékes na itthon meghallgattam a hang anyagot hát még kissé feljavítva se lehetett rendesen kivenni mit mondott.na de a kedves após se egy szent életű testvér mert amikor még aktív vén volt verte a feleségét csak hát ki tudódott és így nem tarthatta meg a tisztét le kellett mondania róla.úgy hogy nem fenékig tejfel ezek között létezni.

ORION 2013.05.14. 19:49:31

Hogy politizál-e az egyházunk azt nem tudom ,nem hiszem itt ukrajnába nem hiszem .De ezt figyeld a lelkipásztorunk kijelentette a templomba hogy azért nem teszik közre az egyház pénzügyi dolgait hogy az urkán allam ne tudja mennyi pénze van !!! Hát ez durva volt nekem,de csak nekem a többiek azt mondták jól van ugy ugy . Mondom nekik emberek keresztények azt hittem TEMPLOMBA VAGYUMK.Vagy hogy is van ez LOPEZ CSALEZ!!!!! Szóval az utóbbi időbe nem vagyok népszerü...

Eliezer 2013.05.14. 20:42:36

@Draven87:
Megkérdezhetem melyik pesti gyülibe, mert én is pesti vagyok és úgymint B. Z. lenne elképzelésem :)

LPoti 2013.05.14. 21:21:41

@kingdom: ugyanezek garmadával vannak.. én édesanyámra se nyitja rá senki az ajtót.. igaz, nem vén felesége, csak egyszerű testvérbácsi az apám.. és kicsit messzebb laknak a gyülitől.. telefon 2 havonta se.. az emlékünnepen nem voltak jelen, mert egyszerűen elfelejtették őket, meg se kérdezték, el tudnak-e menni, vagy sem... aki már nem kihasználható, nem fanatikus, vagy főfő, az mehet a nagy teokratikus szemétdombra... képmutató hazug bagázs..

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.14. 21:26:37

@lpoti: ...és ez az egyedül igaz Isten szervezete???- Mert csak közöttük van szeretet bla-bla

...a válasz kézenfekvő.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.14. 21:42:59

@küzdős: Hát igen nem mindenki ilyen szellemű volt.Én magam is sértésnek vettem ha pénzt akartak adni egy egy közös fuvarért... amíg volt autóm. :[

A képeket már csak holnap tudom küldeni...mivel a Hű és bölcsnek át kell előtte néznie az Őrtorony publikáció előtt. ;-)

Holnap megy:)
Üdv

Draven87 2013.05.14. 22:37:50

@belakov047: hát akire én gondoltam az kiskunhalas észak gyülekezet morálját gyengíti és az ő veje a győri születésű M.M aki ennek a feleségverőnek a lányát vette feleségül. de mindketten gonoszságban elöljárnak. és ha nem ismered őket akkor még talán szerencse is mert nem sokat veszítesz vele mert mindkettő nagyon szeret összejövetel előtt itókázni is sőt megkockáztatom a kedves koordinátor is szeret tütükézni nem is keveset mert néha elég érdekesen tart programot.

Inspicio 2013.05.14. 23:59:58

@küzdős: "Néhány éve volt egy királyság-szolgálatban is javasolva, hogy fizessenek benzin pénzt annak, aki szeretetből autóval viszi a testvérét. Ez tehát központi utasítás is!"

Bárcsak meg lenne az a királyság szolgálati példány. Legalább egy fényképet lehetne róla készíteni. Vagy esetleg néhány fénymásolatot s elküldeni pár embernek.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.15. 04:11:32

@sefatias: ok...a grillusz vilmosos gitározos kép az jó lett ;-)

2013.05.15. 08:32:39

@Inspicio: Szia. Nem ksz, de a lényeg ugyanaz:

2012. Február 15.-i Őrtorony 20. old. 6. bek.

„Pál arra kérte Timóteuszt, hogy buzdítson másokat, „hogy a jóban munkálkodjanak, hogy jó cselekedetekben legyenek gazdagok, hogy bőkezűek legyenek, készek arra, hogy osztozzanak, biztonságban jó alapot gyűjtve maguknak kincsként a jövőre, hogy szilárdan megragadják a valódi életet” (1Tim 6:17–19). Pál arra ösztönözte a hívőtársait, hogy legyenek nagylelkűek. Még nehéz gazdasági körülmények között is meg tudjuk ezt tenni. Például elvihetjük a szántóföldi szolgálatba vagy az összejövetelekre azokat, akik erre rászorulnak. És mit tehetnek azok a testvérek, akik iránt ilyen szerető-kedvességet mutatnak? Ők úgy járulhatnak hozzá a pozitív szellemhez a gyülekezetben, ha kifejezik a hálájukat, például úgy, hogy a tőlük telhető mértékben segítenek fedezni az egyre növekvő üzemanyagköltségeket. És ha törekszünk rá, hogy több időt töltsünk a testvéreinkkel, akkor érezni fogják, hogy szeretjük őket, és szükségünk van rájuk. Ha sok jót teszünk azokkal, „akik hozzánk tartoznak a hitben”, és készek vagyunk adni nekik az időnkből és az erőforrásainkból, akkor nemcsak az irántuk érzett szeretetünket mélyítjük el, hanem a gyülekezetben lévő szeretetteljes és pozitív szellemhez is hozzájárulunk (Gal 6:10).”

Aranyosi 2013.05.15. 10:02:57

Pál apostol dolgozott, sátor készítő volt. Ezzel is példát mutatva, hogy ne legyen teher a testvérei számára az ellátása. Mai utazók követik a példát?Még azt is meg szabják némelyek, hogy hol lakjanak és mit akarnak enni ha vegák. És a mi gyülekezetünkbe szóvá tette, hogy nem adakozóak/pénz/ a testvérek

Draven87 2013.05.15. 11:40:42

@világítótest: mi nálunk nem egyszer előfordult az hogy az utazófelvigyázó testvér a neki szállást adó testvérnő szűkös anyagi helyzetét bírálgatta hogy még internet sincs nála és hogy ily szegénységben élni. na ehhez kell pofa. ja és amúgy B.Z -nek hívják ezt az utazó szolgát de én csak mosolygó törpének hívom.

metanoia 2013.05.15. 12:47:25

@ex.hmcs-s:

"Ha például valamelyik testvéreteknek — akár férfinak, akár nőnek — nincs rendes ruhája, és nincs mit ennie,
akkor hiába mondjátok neki: „Isten veled, remélem, nem fogsz fázni, és lesz mit enned.” Ha nem adtok neki ruhát és ennivalót, ugyan mit érnek a szavak? Bizony, nem érnek semmit!" Jk. 2:15.16. EFO

"akik erre rászorulnak"

"a tőlük telhető mértékben segítenek fedezni az egyre növekvő üzemanyagköltségeket"

Ha egyszer vki rászorul a segítségre, akkor hogy fedezze a benzinpénzt????
Ezzel járul hozzá a "pozitiv szellemhez"????

"És ha törekszünk rá, hogy több időt töltsünk a testvéreinkkel, akkor érezni fogják, hogy szeretjük őket, és szükségünk van rájuk."

Ez borzasztó!
Vki szükséget szenved, de ha több időt töltesz vele, akkor érezni fogja, h szeretik őt a jt. testvérei.

A Társulat istentelen cselekedetekre való búzdításához kitalált egy olyan bikkfanyelvet, amit a világon senki nem használ, de nem is ért.

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2013.05.15. 13:31:32

@metanoia:
Istenem,ott voltam és meg is feleltem a kérdést ,milyen szörnyű ez,hogy az ember nem lát ki a fejéből ,és elhiszi ezt a sok sületlenséget!
Hogy -hogy nem láttam?????????

metanoia 2013.05.15. 14:57:56

Bezzeg amikor az Emlékünnepüket tartják akkor el tudják vinni autóval a szegényt,
a mozgáskorlátozottat is, meg akinek gőze nincs az egészről csak azért h a létszámot növelhessék.

Draven87 2013.05.15. 15:12:34

@metanoia: ez dettóra ugyan az mintha géplakatost el vinnél egy asztalos műhelybe és el kezdenél szak nyelven magyarázni. egy kukkot nem fog belőle megérteni mint ahogy az asztalos szaki se értene meg sokat a géplakatos szakmából. ezek persze mondják hogy egyszerű nyelvezettel tanítanak hogy sokan megértsék a tanítottakat de ez az amibe néha átesnek a ló másik oldalára.

küzdős 2013.05.15. 17:12:50

@Inspicio: Kérdésdoboz
▪ Helyénvaló hozzájárulni a mások által biztosított szállítás költségeihez?
Némelyikünknek olyanok a körülményei, amelyek megkövetelik, hogy igénybe vegyük mások segítségét, ha rendszeresen szeretnénk látogatni az összejöveteleket, vagy részt venni a szántóföldi szolgálatban. Sok testvér és testvérnő kedvesen külön erőfeszítéseket tesz, és szeretetteljesen felhasználja idejét, járművét és más forrásait, hogy szállításról gondoskodjon számunkra. Bár talán korábban kész kell lenniük, mint egyébként, és később érnek haza, készséges szellemmel gondoskodnak a szállításról.
Ahogy keresztényi szolgálatunk minden más vonásában, a Galátzia 6:5-ben található alapelv itt is érvényes: „kiki a maga terhét hordozza.” Ezért, ha valaki rendszeresen szállításról gondoskodik számunkra, akkor nem csak szavaink, hanem — ha lehetőségünk van rá — ésszerű hozzájárulásunk által is ki kell mutatnunk értékelésünket, hogy segítsünk fedezni az érintett kiadásokat (Máté 7:12; 1Kor 10:24).
Még ha az illető, aki a járművét használja, nem is kér anyagi támogatást, és látszólag nincs is rá szüksége, a hozzájárulás őszinte felajánlása mindig értékelésre talál. A vezető talán visszautasítja, hogy bármit is elfogadjon; és ez természetesen a saját döntése. De helyénvaló számodra, hogy támogatást ajánlj fel. Ha képtelen vagy pillanatnyilag bármennyivel is hozzájárulni, elmédben tarthatod; a legközelebb talán valamennyivel többet ajánlhatsz fel, amikor elfogadod a szállítást (Luk 6:38).
Igazán szeretetteljes dolog azok részéről, akiknek járművük van, hogy szállításról gondoskodnak mások számára, akik máskülönben képtelenek lennének eljutni az összejövetelekre, vagy részt venni a szántóföldi szolgálatban (Péld 3:27). Ugyanakkor az ilyen kedvesség kedvezményezettjei részéről is szeretetteljes dolog, ha körülményeikhez mért hozzájárulásuk által fejezik ki köszönetüket (Kol 3:15).
(km 1996/3 Kérdésdoboz)

Aranyosi 2013.05.15. 18:22:19

Volt egy este a tv-ben, amikor a saját gk. szállította a munkatársait, ahol együtt dolgoztak. Mindenki hozzá járult az üzem anyag költséghez. Még akkor a APEH jogásza nyilatkozott, hogy ez törvénytelen, mert nem fogadhat el pénzt ezért, mert nem ez a tevékenysége. Levezette, hogy milyen jogi következménye van, ha valaki pénzt fogad el ha személyeket szállít még akkor is ha csak szívességből, és ez nincs bejelentve.

küzdős 2013.05.15. 18:58:23

@világítótest: Ez a NAV szerint jövedelem, ami után adózni kellene. Régebben a vendég szónok is, ha kérte, megkapta az út díjat, amit dokumentáltak, mint gyülekezeti kiadást, de rájöttek, hogy az illetőnek ezért a bevételért is számot kellene adniuk, ezért később, már zsebből fizettek, zsebbe (nem üvegzsebbe).
A körzetszolgák is kapnak a teljes ellátásuk mellett és a dupla üzemanyag költségek mellett egyénektől adományokat, amit simán elfogadnak, ja és biztosra veszem, hogy be is vallják évente, mint bevételeket, ami után becsületesen adóznak.

metanoia 2013.05.15. 22:02:34

@küzdős:

„kedvesen külön erőfeszítéseket tesz,”

Árulja már el vki, h lehet kedvesen erőfeszítést tenni?

„ és szeretetteljesen felhasználja idejét,”

Hogy kell szeretetteljesen felhasználni az időt?

„készséges szellemmel gondoskodnak a szállításról”

Hogy kell készséges szellemmel szállítani?

Mi hát a teendője egy kedves jt-nek?

Helyénvaló kedvesen kimutatni a szeretetteljes készséges szellemet a kellő időben,
az állandóan változó pontos ismeret, egyedül igaz vallás biztos tudatában, a
hű és bölcs rejtekében, várva a 130 éve küszöbön álló armageddont, vértől
tartózkodva ékes rendben.

küzdős 2013.05.15. 22:39:12

@metanoia: Kedves metanoia!
Nem érzed magadon az Írás szavainak teljesedését, miszerint szemeik vannak, de nem látnak, füleik vannak, de nem hallanak...?
Aki elemezni akarja az őrtorony társulat szavait, az szembesül azzal, hogy a szellemük nélkül falba ütközik! Ez a nyelvezet nem a hitetlenek nyelve és lefordíthatatlan számunkra. Ezt nem érteni kell, hanem vakon hinni benne.

metanoia 2013.05.15. 23:07:13

@küzdős:

Hála Istennek már nem beszélek "újbeszélül"
/Orwell 1984/ így lemaradtam a nyelvújításról.

Az újvilágferdítésről is lemaradtam, én még Károlin nőttem fel.

Inspicio 2013.05.15. 23:20:20

@küzdős: @ex.hmcs-s: Ez még talán jobb is mint a királyság szolgálati.
Nézzétek el nekem de nagyon ritkán olvasok Őrtornyos kiadványokat. Köszönöm ,rendkívül hasznos infók ezek.
Olvasva a kommenteket néha nem is tudom eldönteni hogy sírjak vagy nevessek. Szánom ezeket az embereket ,hogy így kell élniük. Remélem egyszer eljön az idő amikor felébrednek.

küzdős 2013.05.16. 06:14:17

@Inspicio: Amit én l
Küldtem, az királyság szolgálati volt

Volt Tanú 2013.05.16. 06:57:01

@küzdős: De most komolyan, miért kell úgy fogalmazni, hogy az ember sugárban hányjon tőle?

Inspicio 2013.05.16. 10:33:57

@küzdős: Nem figyeltem bocs. Bár a lényeg megvan. :)))

G.Zoltán 2013.05.23. 08:56:42

Képzeljétek el. tegnap a feleségem találkozott a Lidl-ben a testvérnővel, és azt mondta neki a testvérnő a feleségemnek, hogy a kiskunhalasi gyülekezetben, nem köszönnek egymásnak a testvérek. Ez már tényleg nem igaz gyülekezet, hanem a Sátán irányítja a dolgokat, úgy mintha, minden rendben lenne. Az érezteti a testvérekkel. Sőt, a Lázár Gyula aki vezető, lefizeti a testvéreket, akik kimennek megnézni a gyülekezetet.

G.Zoltán 2013.05.23. 16:11:10

@ORION: Hát ez tényleg nem az, és szerintem kellene tenni valamit, annak érdekében, hogy a gyülekezet, úgy működjön, ahogyan az le van írva. Ehhez pedig kellenének testvérek, akik segítenének, hogy az ilyen és ehhez hasonló gyülekezetek teljesen megtisztuljanak. Le kell váltani az ilyen helyeken a véneket, és aki nem az írottak szerint cselekszik, azt pedig ki kell zárni a gyülekezetből, vagy választás elé kell őt helyezni, hogy vagy elmegy és csak akkor jön vissza, ha tényleg azt teszi amit kell, vagy Jehova nevében meg ígéri, hogy megváltozik, és azt teszi amit kell. Ebben az esetben pedig maradhat. Fel kellene állítani, egy külön bizottságot, akik megvizsgálnák a gyülekezeteket, és ahol, nem az alapelvekre helyezik a hangsúlyt és máshogy cselekednek, azt gyülekezetet, meg kell renoválni emberileg.

reboot (törölt) 2013.05.23. 16:14:58

@G.Zoltán: hát ez sose fog megtörténni, mert a gyülekezetek fele kapásból meg is szűnne ...

ORION 2013.05.23. 16:43:17

@G.Zoltán: Igen igazad van az jrottak szerint kellene mindenkinek szeretni egymást .Itt az írottak nagyon meg vannak csavarva és fére értelmezve a vezérkar részéről.

G.Zoltán 2013.05.23. 16:58:18

@reboot: Akkor én azt mondom, hogy szünjön meg, mert a tisztaság többer, és az ilyen gyülekezetek csak a halálba vezetik az embereket.

2013.05.23. 17:20:15

@G.Zoltán:
Szia. A tisztaság terén hogy gondolkozol? Mi a véleményed az erkölcsi tisztaságról? És egy nem régi kommentedről? Bocsi...

"FINCSI PUNCI További fincsi puncik... 2011.09.25 18:57:00
Az újabb csajok erre találhatók: fincsipunci.blogspot.com/ ..

G.Zoltán 2012.12.29 13:15:09
Nagyon szép lányok. Jó lenne velük lenni.
Email címem: abozia@citromail.hu"

Aranyosi 2013.05.23. 17:50:04

@G.Zoltán: A szervezetet kell megszüntetni, mert a fejétől büdösödik a hal. Ezt már én előttem is kitalálta valaki. De nagyon igaza volt.

2013.05.23. 18:17:13

@ORION: Szia ukrajnai testvérem! Olvaslak, mióta megjelentél, és szimpatikus srác vagy! Isten áldjon!

ORION 2013.05.23. 18:39:13

@ex.hmcs-s: Köszi tesó jól esik ezt olvasni .Neked is adjon az Isten erőt egészséget békességet meg mindenkinek.

reboot (törölt) 2013.05.23. 18:53:47

@ex.hmcs-s: de durva vagy te testvérem :D szegényt most jól beégetted :)

na vallás be szépen, neked melyik csaj tetszett? ne mond, hogy meg se nézted ... :)

2013.05.23. 19:05:46

@reboot: Szia. Megvallom, kettőt lapoztam, de véletlen volt! :-)

reboot (törölt) 2013.05.23. 19:11:17

@ex.hmcs-s: hehehe ... nem az volt a kérdés, hogy megnézted-e, hanem az, hogy melyik tetszett :)

2013.05.23. 19:37:34

@reboot: Tetszett a vonatos, de ez nem téma, mert nem láttam mást, így nem tudok következetes lenni. Sajnálom! :-)

reboot (törölt) 2013.05.23. 19:44:32

@ex.hmcs-s: jovanna :) ha jts vének pornót néznek, akkor egy pucér kép befér az ilyen kis senkinek mint mi vagyunk :)

amúgy erről is megvan a jó kis véleményem, de nem ide való, mert keresztény társaim ördögűzésbe kezdenének :) szal: por NO!

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.05.23. 21:39:29

@ex.hmcs-s: @sefatias:
"35 éves vagyok nős vagyok. Erotikus pornó munkát keresek tini lányokkal. 18-25. éves korig."

forum.index.hu/User/UserDescription?u=1319235

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.05.23. 21:42:34

@sefatias: ez olyan publikus kérlek, mint az időjárás jelentés

G.Zoltán 2013.05.24. 05:05:32

@világítótest: Csak, azokat a testvéri közösséget kell megszüntetni, akiknek nem igazán számít az ami le van írva a Bibliában. Azt, javaslom, hogy, gyűjtsünk össze volt testvéreket, és ő velük együtt, változtassuk meg, azt, hogy ne legyenek ilyen és ehhez hasonló gyülekezetek. Figyeljetek ide, muszáj valakinek felvenni a kesztyűt, és elbánni az ilyen tagokkal. Mert ez már, egyáltalán nem egészséges, és ha engedjük tovább terjedni, akkor, csak rosszabb lesz. Teát, várom jelentkezéseteket, aki szeretne velem tartani. Higgyétek el, én mindig arra gondolok, hogy ha Mózesenek sikerült megoldani a helyzetet, akkor nekünk is fog! csak a HIT számít, és az, hogy összetartsunk.

G.Zoltán 2013.05.24. 05:07:31

@Johnny Joker: Ezt ki kell törölni, mert nem ide való. Együtt értek az előttem felszólalóval.

Maja vagyok 2013.05.24. 05:36:22

@G.Zoltán: Ez azért nevetséges ötlet Tőled nem gondolod? Bort iszol és vizet prédikálsz!

ORION 2013.05.24. 06:20:38

@G.Zoltán: Mit oldott meg Mózes? Semmit!!! Te sem fogsz megoldani semmit .Ha szólsz kizárnak és ennyi az annyi .Itt ezek az emberek régóta harcolnak a rabszolgák felszabadulásáért. .Hála Istennek egyre nagyobb sikerrel

G.Zoltán 2013.05.24. 06:23:37

@Maja vagyok: Figyelj ide, itt életek forognak kocák, és ezeket az életeket, meg kell védeni.Különben is, engem tettek tönkre és nem én őket, és ezért szeretném, ha nem lennének ilyen gyülekezetek. Te sem szereted, sőt senki sem szereti, ha egy olyan helyen vágják belé a szellemi nagy kést, ahol a szeretetnek, önfeláldozásnak, lojalitásnak, és az egységnek kellene lennie. Ehhez mit szólsz? Ezek tények. és a tényekkel, ha nem foglalkozunk,akkor, hogy mi történik az igazságosságban, akkor mi veszélyeztetjük mások életét. Meg kell értened, hogy ez nem csak egy dolog, ami van és kész, ezért kell megtennünk, a szükséges lépéseket. Igaz, te nem tudom, hogy miért hagytad ott a gyülekezetet, de figyelj ide. Nekünk szeretnünk kell egymást, és segíteni, bármilyen módon. Ha, te nem így gondolod, akkor ez már baj.

Maja vagyok 2013.05.24. 06:34:02

@G.Zoltán: Szerintem előbb mindenkinek a saját háza előtt kellene söprögetnie nem? Te összhangban élsz a Bibliával? Egyébként erre nem kell válaszolnod max. magadnak.

reboot (törölt) 2013.05.24. 08:30:16

@G.Zoltán: de ugye nem te vagy a nagybecsű @andtomas ?

G.Zoltán 2013.05.24. 09:06:37

@Maja vagyok: Figyelj ide, engem maga ha hiszed, ha nem Jehova kért meg erre, hogy tegyek rendbe dolgokat. Ez az igazság!!

G.Zoltán 2013.05.24. 09:09:44

@reboot: Egyáltalán nem, én csak rendet szeretnék rakni ott ahol kell.

reboot (törölt) 2013.05.24. 09:37:07

@G.Zoltán: oké, de te magad meg pucér csajokon élvezkedsz, és még kommentelsz is, hogy miket csinálnál az adott pucér hölgyekkel ... innentől kezdve röhejes az az igényed, hogy tisztítsuk meg a gyülekezetet, hisz te volnál az első, akit ki kellene rakni onnan!

félre ne érts ... oka van annak is, ha valaki pucér csajokat bámul a neten, vagy pornót néz ... engem nem zavar, tegyed ... csak nem beszélj akkor a gyülekezet megtisztításáról, mert ez így képmutatás

vagy az egyik, vagy a másik ... a kettő együtt nem megy testvérem :)

G.Zoltán 2013.05.24. 09:57:33

@reboot: Szerinted, mi a roszabb tönkretenni valakinek az életét, vagy paráználkodni. Én, ezt csak azért teszem, mert az életem válságba került, és teljesen a csőd szélén állok. Nincs egy barátom, sem barátnőm, és az itthoni életem is egy nagy csőd, mert démonos a házunk. Hidd el nekem, ha nem egy ilyen démonos lakásban élnék, akkor nem néznék pucér lányokat, és inkább azzal foglalkoznák, amivel kellene. Ezt már egszer megpróbáltam abbahagyni, és sikerült is, Jehova áldásával, de a démonos lakás miatt visszajött minden. Hidd el, szeretnék ezen változtatni, de nem birok, mert két tűz között vagyok. Ezt, igazán akkor tudnád megérteni, ha te is ilyen helyzetben volnál. Ne a szemeddel nézz, hanem a szíveddel.

reboot (törölt) 2013.05.24. 10:14:04

@G.Zoltán: köszönöm az őszinteséged! komolyan! nehogy azt hidd, nem értem miről beszélsz :) sokat láttam már, elég sokat ahhoz, hogy tudjam, hogy működnek a dolgok ...

2 példa:

2 vén, mindkettő paráználkodott titkokban hosszabb ideig ... bíróként kellett részt venniük olyan esetben ahol a vádlott szintén paráznaságot követett el ...

ciki mi?

az egyik keményen a bűnös megbüntetése mellett szavazott ... a másik azt hangsúlyozta, legyenek irgalmasak a vétkessel ...

miért reagáltak másként? holott ugyanolyan sárosak voltak, mint az a vádlott, aki felett ítélkeztek

meg van annak is az oka, miért és hogyan reagálunk amikor mások pont azt a bűnt követik el, amit mi is titokban

Maja vagyok 2013.05.24. 10:22:08

@G.Zoltán: Én elmennék orvoshoz, ha Isten szólítana meg. De most komolyan. A saját tetteinkért senkit nem lehet hibáztatni mi vagyunk a felelősségek azért, hogy mit választunk az életben.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2013.05.24. 10:25:37

@G.Zoltán:
"Én, ezt csak azért teszem, mert az életem válságba került, és teljesen a csőd szélén állok. Nincs egy barátom, sem barátnőm, és az itthoni életem is egy nagy csőd, mert démonos a házunk."

Ez valóban érdekes, hogy ilyen lelkiállapotban te arra érzel indíttatást, hogy megtisztítsd a gyülekezetet. Ebben nem különbözől azoktól, akik felett ítélkezni akarsz.
Elgondolkodtál már azon, hogy hogyan jutott ide az életed? Milyen mértékben volt felelős a gyülekezet, és milyen mértékben a te saját bevallásod szerint is képmutató életformád és az ahhoz való hozzáállásod (ami kifogáskeresés: "azért teszem, mert...").

A pornófüggőség - jóllehet érthető egyesek szempontjából - elősegíti a prostitúciót, gyermekek szexuális bántalmazását és még sok egyebet. És mindezt az olyanok tartják fenn, akik nem akarnak szembenézni a saját problémájukkal, hanem a másikra kenik azt.
Elhiszem, hogy ezt tanultad a gyülekezetben, de van lehetőséged saját magad is döntést hozni.

Ha mindenáron tisztogatni akarsz, akkor kezd magaddal!

G.Zoltán 2013.05.24. 10:33:05

@reboot: Figyelj ide, neked ha tönkreteszik az életedet és még téged bántanak azért. Te akkor mit csinálnál? Gonodolj bele, ha van egy élet, amin tudsz uralkodni, mert állnak mögötted az jó, De, mit teszel olyan helyzetben, amikor nem áll mögötted senki, és még az imádkozás sem ér semmit, mert sok mindenki ellened van, még az anyukád is. Ezt az egészet igazán nem is lehet szavakkal elmagyarázni, mivel ezt érezned kellene ahhoz, hogy megérts. El sem tudod képzeli, hogy mennyire fáj az nekem, az amit művelnek a gyülekezetben. Az még ezerszer rosszabb, amit én csinálok az interneten. Te benned volt már démon? Mert bennem már igen, és nekem kellett rájönnöm,hogy mi van bennem. Igazából akkor értenéd meg az életemet, ha személyesen találkoznánk, és kitárgyalnánk ezt az egész dolgot.

reboot (törölt) 2013.05.24. 10:40:00

@Maja vagyok: szia maya, figyi, mond már el ezt a véleményedet a sefa blogján is, mert ott épp erről megy a diskurzus ... pont ezt bizonygatom ott

reboot (törölt) 2013.05.24. 10:41:29

@karalabe4: szia karalabe4, figyi, mond már el ezt a véleményedet a sefa blogján is, mert ott épp erről megy a diskurzus ... pont ezt bizonygatom ott

reboot (törölt) 2013.05.24. 10:54:50

@G.Zoltán: nem kárhoztattalak testvérem, és őszintén sajnálom ami veled történik, szurkolok neked, hogy megtaláld a kiutat abból a gödörből, amiben vagy

svtor 2013.05.24. 10:56:40

kicsit más téma, de nagyon érdekelne...

Egy Jehova tanúnak, melyikhez kell nagyobb akaraterő, bátorság? Egy hitehagyott oldalra kattintani, vagy egy másik keresztény felekezet honlapjára ellátogatni és/vagy azt tanulmányozni?

G.Zoltán 2013.05.24. 11:06:55

@reboot: Köszönöm, nagyon rendes és kedves vagy. Jehova áldását kívánom neked. Jézus nevében Ámen

G.Zoltán 2013.05.24. 11:08:48

@svtor: Maradni az igazság oldalán és csak az igazat vallani és tenni. Mert, te is tudod, hogy a többi vallás, nem ér föl igazából Jehova Tanúival.

svtor 2013.05.24. 11:12:08

@G.Zoltán: "külsős" vagyok, mivel nem voltam Tanú... szóval a kérdésem az, hogy egy kételkedő Tanúnak melyikhez kell nagyobb lelki erő?

G.Zoltán 2013.05.24. 11:25:27

@ex.hmcs-s: Figyelj ide, hidd el nekem, most nem azt tenném, amit most teszek, ha az a vezető élne aki már meghalt, Ez száz százalék. Nem is tudod, hogy mit kellett átélnem, amikor jött egy vezető és tönkretett mindent, amit a Karcsi felépített. Hidd el, én azt mondom neked, hogy ha valaki interneten pornót néz, az nem olyan rossz, mint amikor szellemileg egy vezető beléd vág egy nagy kést, aztán téged hibáztat. Nézd az érem másik oldalát is, ne csak az egyiket.

svtor 2013.05.24. 11:31:14

@reboot: megértettem ennyiből is! :D

reboot (törölt) 2013.05.24. 12:29:11

@svtor: lelked mélyén sejtetted, mi? :)

küzdős 2013.05.24. 18:26:59

@G.Zoltán: " Te benned volt már démon? Mert bennem már igen, és nekem kellett rájönnöm,hogy mi van bennem."
Szeretem a meztelen igazságokat testvérem.
A démonok ihlettek a gyülekezet megtisztítására is? Miről jöttél rá, hogy démon volt benned? A vének nem segítettek? Maguktól távoztak, vagy hívtad magadhoz a gyülekezet véneit, akik kitessékelték a csúnyaságokat?
Tényleg, érdekel a téma.

Draven87 2013.05.24. 22:51:44

@svtor: a kérdésedre a válasz szerintem egyértelmű lelécelni onnan ahol hazugság van. és Jehova Tanúi-nál ebből bőven akad.
süti beállítások módosítása