EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Elpazarolt fiatalkor

2013.05.08. 21:39 | Johnny Joker | 44 komment

Kedves Johnny Joker!

Engem Draven87-nek hívnak és látom egy dologban egy húron pendülünk. Ez pedig a JT ( vagy hogy érthető is legyen Jehova Tanúi de a könnyebbség kedvéért és az én belső lelki egyensúlyom megőrzése végett csak JT rövidítést használnám).

A történetem elég régre nyúlik  vissza bár az is elég érdekes hogy az én koromba mit tekintünk még réginek. Én 1987-ben születtem. Anyám meg a nővéreim hétről hétről állandóan hurcibáltak magukkal összejövetelekre meg minden. Egyszer kiskoromban előfordult hogy összejövetel közben elkezdtem a számmal grimaszolni és hát nem kell kommentelnem, a hatás nem maradt el mindenki rám nézett aki körülöttünk ült. Na nem ez is a lényege amiért írok hanem az hogy mennyire szemetek ezek.

Szóval innen is látszik hogy én ebbe biza bele születtem sajnos. És miért hogy sajnos? Azért mert mostanra vált nyilvánvalóvá számomra néhány dolog hogy itt bizony ugyan az megy mint a világban is. Pofára megy minden kiváltság osztás meg bármi amit ők "Teokratikus" feladatnak neveznek. Én igazából 2001 környékén kerültem igazán közelebb ehhez a valláshoz mikor is nem kis unszolásra megkeresztelkedtem és ezáltal tagja lettem ennek a bocsi a megfogalmazásért -szarnak.

Azóta ide s tova eltelt 10-en valahány év ami engem marhára nem is érdekel. De ez alatt a nagyjából 10 alatt láttam annyi mocskos dolgot hogy komolyan elgondolkoztam azon hogy ez tényleg igaz-e amit ők onnan az emelvényről oly tökéletes fellengzős szavakkal élve elmondanak. Hát erre most jöttem rá: nem. Ez nem az igazság. Ez egy vallási alapokon nyugvó hazugságok gyűjteménye amiket agymosó technikával ültetnek el a tagok elméjébe ezzel manipulálva őket.

Az egyik esetemet el mondom ja és amúgy nem mondtam még mindez Kiskunhalason van ahol két gyülekezet működik de mindkettő egy álszent kapzsi ember imádó közösség. A történetem amit el szeretnék mondani és aminek a vége bosszantott fel vagy nem is a vége hanem ahogy ezt ők kezelték és bántak velem:

Megismerkedtem egy világi lánnyal 2008 vége felé. Azt hittem végre valahára lesz egy boldog párkapcsolatom. Áhá! Ezt csak én képzeltem be magamnak. Egyik nap sétálni mentünk kedvesemmel kézen fogva és persze mit ad az élet? Hát persze egy JT vén keveredett éppen arra egy másikkal mondván hogy ők egy ingyenes önkéntes munkát végeznek aminek keretén belül megmutatják az embereknek hogy blá blá blá blá. Ezt mindenki tudja miről van szó. Na már most ugye tudta mindkettő rólam hogy ki vagyok én nem is maradt el az elbeszélgetés velem. A csajszival 5 hónapig voltunk együtt és aztán szakított velem mondván ő nem bírja ezt a terhet hogy nem lehet előbb az enyém minthogy össze házasodnánk. Mit volt mit tenni mondtam oké ő tudja. Aztán jött az USZ az utazószolga és persze hogy hozzánk kellett hogy el egye a fene őket pásztori látogatásra. Aminek közepén a gyülekezetem véne felszólította anyámat hogy távozzon ki a szobámból mert olyat szeretne tőlem kérdezni ami nem tartozik rá. Hát már bocsi: 1. nem otthon vagy, 2. nekem nincsen titkolni valóm anyám előtt, 3. meg hogy jön ő ahhoz hogy a lakásunkban parancsokat osztogasson olyannak aki az anyja lehetne.

Na a kérdés lényege mindenképpen az lett volna hogy rám erőltesse hogy valljam be az USZ előtt én le feküdtem a csajjal. Persze erre a tőlem nem várt választ kapta mert egyértelműen kijelentettem hogy nem feküdtem le a csajjal amit nem mondok, megfordult a fejembe hogy megteszem de még akkor még túl tapasztalatlan voltam.

És ez a dolog b@szott fel engem agyilag hogy rám akarta erőltetni azt hogy valljak be olyat amit én meg se tettem. Ez a látogatás 2009 elején történt. Azóta 4 év telt el és én 26 vagyok. És egyre jobban kezdek rájönni arra kikre és mire pazaroltam el a fiatal korom legnagyobb részét.

Ennyit tudtam hirtelen haragból leírni. Mert tudnék én még itteni túlkapásokról is írni meg olyanokról hogy hú hú!! Kiskunhalason se jobb a helyzet sőt megkockáztatom rosszabb is.
Na de tényleg ennyit akartam leírni.
Örültem a lehetőségnek hogy mindezt leírhattam és remélem még több mindent elárulhatok ezekről az aljas álszentekről.

További szép estét illetve napot.
Üdv,

Draven87 Kiskunhalas

Címkék: élettapasztalatok

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr925290341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

névtelenül 2013.05.08. 22:01:36

Ez szép volt. Gyere el onnan ha nem érzed jól magad, és zavar hogy álszent emberek osztják az észt. De azért a Bibliát nem kell félre tenned. :)

reboot (törölt) 2013.05.08. 22:17:41

Ne fojtsd magadba :) add ki ami benned van, had tudja meg a világ, milyenek is ezek az egyetlen igaz isten egyetlen igaz szolgái :)

Draven87 2013.05.08. 22:30:58

nem is fogom magamban tartani ne féljetek úton útfélen hangoztatom milyen hazug banda is az ővék és holnap be is fogom a koordinátornak jelenteni hogy én kész végeztem velük. az életem, a az egészségem ér még nekem annyit hogy ne ilyen tetű ládák tegyék tönkre.meg utáltam ezt a vallást egy életre. és köszönöm hogy legalább ti meg hallgatok és meg értitek

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.08. 23:07:09

@Draven87:
Még a német ajkú S.M. volt képes szellemi paradicsomot csinálni halason?;-)
Voltam is jó néhányszor nálatok.
Elég furi gyülekezetet az biztos..Na ezt elmondom..
volt ott egy idős vén (fodrász) aki szó szerint közel másfél órás nyilvánost tartott,amikor 45 perces volt,de ez senkit nem zavart...megvót szokva oszt jóccakát,az nem is baj ,de volt olyan unalmas mint annak a rendje...még ma is megráz ha rágondolok És azokat is csodáltam akiknek ezt időről időre el kellett szenvedni.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.08. 23:16:32

@Draven87: Sőt rémlik egy régi eset is ott,amikor is az elnöklő már tanú lányát paráznaságon kapták...és mégis vén maradhatott.
Annak nagy híre volt akkor.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.05.08. 23:20:12

@kingdom: Az én fateromat meg már azért is le akarták váltani vénségéből, mert abbahagytam a gyülibe járást. Aztán akkor is megpróbálták, amikor az öcsém is abbahagyta. Nem jött össze nekik. Ezek után viszont a faterom mondott le önként, mert ilyen légkörben, amit a Fekete teremtett, nem akart tovább szenvedni.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2013.05.08. 23:27:50

@Draven87: Hajrá Draven! A legtöbbünk már átment ezen, nem lesz könnyű menet! De már az is sokat segíthet, ha kiírod magadból a dühödet, megfogalmazod a problémáidat és mások meghallgatnak.

Azért nehogy csak úgy csendben elkullogj. Valami jó kis cirkuszt kéne csapnod, mielőtt eljössz, hátha mások is felébrednek. Mondjuk kimész az emelvényre és belemondod a frankót a mikrofonba. Vagy kinyomtatsz egy két cikket innen a blogról és szétosztogatod a testvérek között titokban. De neked is bizti vannak ötleteid =) légy kreatív!

Várjuk további tapasztalataid, kérdéseid!

LPoti 2013.05.09. 00:13:45

@Draven87: hát igen, durva, hogy mindannyian átéltünk itt a blogon, valami agyament szemétséget, tapintatlan bunkóságot, tapló szeretetlenséget drágalátos tökéletes vénektől, meg a csodálatos szervezettől. Írj csak ki mindent, ami bánt, sokat segít.

ORION 2013.05.09. 05:50:53

: Adjon Isten erőt egészséget mindenkinek!@Draven87: Utazó szolga dirigált nálatok Biztos ez is FŐNÖKNEK teszi magát pedig csak egy szolga a toronyból.Rögtön utaztatni kellet volna vissza a KIRÁLYSÁG SZALONBA.Ugy látom megint toronyugrás lessz .Ehez sok erót ,kivánok tesó.Az ERŐ legyen veled!!!

névtelenül 2013.05.09. 06:51:41

@Draven87:
" holnap be is fogom a koordinátornak jelenteni hogy én kész végeztem velük"
Az lenne a jó, ha már tényleg annyira végeznél velük gondolatban, hogy nem is éreznéd szükségét bejelenteni.

"Elmúlhat minden, én már kívül kerültem innen...." (PG csoport)

Draven87 2013.05.09. 07:35:29

@kingdom: tudom kiről van szó az a vén marha jobb ha befogja a száját mert a múmia felesége ha jól tudom 2 vagy 3 gyerektől szerette el. szóval igen és az ő felesége most általános úttörő a koordinátor lányáról meg megvan a véleményem terhesen megkeresztelt tanúként anyakönyvvezető elé állni és ezek után a faterja marad az állásában ahogy addig volt ez nekem kicsit is sok már, és még azt hiszem te említetted az S.M monogrammú német ajkú de magyar nyelven hablatyoló testvért na hagyjuk. borzalmas amit az is művelt meg szerintem ha még megemlítem itt M.M győri születésű testvért akkor minden volt győri tanú tudja kire akarok kilyukadni na ő volt aki anyámnak a lakásunkban parancsokat akart osztogatni amikor a fene se hívta hogy gyertek látogassatok meg.ezek olyanok mint a tetvek kapaszkodnak és nehezen lehet le rázni őket.

answers 2013.05.09. 08:23:32

@Draven87: Kedves Draven87! Bár fájdalmas, amin keresztülmentél és amin még át kell esned, mégis örülhetsz, hogy ilyen fiatalon felismerted, hogy más utat kell választanod. Én örülnék, ha akár ilyen fájdalmas módon is, de sikerülne a fiamnak kiszabadulni a szervezet rabságából. Ő most 22 éves, és teljes agymosott állapotban mindent elhisz, amit ott hall, még nem látja a negatív oldalát.
Kívánom neked, hogy megtaláld az utad, azt az utat, ami boldogsághoz vezet.
Szeretettel: answers.

Draven87 2013.05.09. 08:52:51

@answers: nekem is sok időbe telt mire rájöttem.14 voltam amikor megkeresztelkedtem egy szegedi kongresszuson. onnantól kezdve tinédzserként nagy céljaim voltak minél jobban előre haladni és érteni a szervezet felépítését meg minden.én is át estem azon a amin a te fiad most átesik és remélem igaz lesz nála az hogy minden csoda három napig tart. én nálam ez a csoda 12 évig tartott de sok mindent látva elgondolkodtam azon hogy meddig akarom még tolni a szekerüket? és most ami történt nem rég a gyülekezetbe hogy a koordinátor lánya mit művelt és hogy a faterját nem bűntették meg ez számomra egyenlő az árulással. a felfogásom az hogy nekem áruló és hazug ne akarjon fen költ szavakkal átítatott marhaságokkal traktálni.remélem egyszer a kedves fiadnak kinyílik a szeme és rájön hogy mennyire szánalmas ez az egész.én nekem egész fiatalon majdnem az egészségem ment erre rá de még épp idejében eszméltem rá hogy ez nem mehet tovább. majd még küldök be élet tapasztalatot és akkor majd még jobban rá fogtok jönni amire szerintem már mindenki rájött hogy ezek mennyire csak mondják de nem teszik amit tenniük kéne igazán. én nekem az a bajom hogy kíméletlenül őszinte vagyok és nem egy feddésben volt már részem ez miatt az utóbbi években aminek persze a lényege hogy el lehetetlenítsenek hogy el se tudjam érni a céljaimat. és még egy kérdés a végére aki tudja rá a választ az nyer tőlem egy pacsit: Szerintetek az mennyire építő hogy azt a választ kapja egy fiatal testvér a koordinátortól hogy nincs rád szükség nem kell a te munkád? mert szerintem ez nem az a építsük és bátorítsuk a fiatalokat felfogás hanem az hogy tapossuk el az olyat aki akar is tenni valamit hogy előre haladjon. de majd még írok még sok mindent amit megtapasztaltam itt a kiskunhalas észak gyülekezetbe.

Draven87 2013.05.09. 09:03:15

@Johnny Joker: meghiszem azt ötletekből nincs nálam hiány ezek meg majd pislognak mint hal a szatyorban

Aranyosi 2013.05.09. 11:33:30

@Draven87: Mielőtt kiközösítettek volna, minden tanú családhoz eljutattam egy levelet, leírva az én állás pontomat a tanításokról és miért is fognak ki közösíteni. Mivel, már utána óvatosabban kezelték volna a levelet. Hát volt hatás a vének meg csak kapkották a fejüket az infó miatt. Sok kitartást és sikert számodra.

Draven87 2013.05.09. 12:24:16

ami a legjobban irritált engem az az hogy az emlékünnepet se a neki megfelelő helyen tarották meg hanem ki kellett bérelni a filmszínházat ahova jó ha 60-an mentek el ami kicsit alacsonyabb az előző években tapasztalt 70,80 vagy 90 főhöz.Talán egyre többen vannak halason is akiknek felnyílt a szemük és rájöttek dolgokra? annak örülnék a legjobban ha ez így lenne.

answers 2013.05.09. 12:45:20

@világítótest: Én személyesen kerestem fel azokat, akik viszonylag közel álltak hozzám (összesen két személyt kb. 200 főből, ez is mutatja, milyen siralmasak a baráti kapcsolatok a gyülekezeti tagok között), és elmondtam nekik, hogy be fogom adni az elkülönülő levelet, és hogy miért. Hasonlóan reagáltak, mint a családom, szinte megijedtek tőlem, és szemmel láthatóan sajnálták, hogy az ördög így el tudott hitetni. :(
De ez is egy fajta magvetés, nem tudhatjuk, hogy az átadott információ kiknek fog segíteni akár a közeljövőben, akár később az ébredésben.

answers 2013.05.09. 12:48:22

@világítótest: Egyébként már tudom ki vagy, és nagyon sajnállak benneteket. A fiaidat szinte csodáltam, és szerettem volna, ha az enyémek is olyan buzgó Tanúkká váltak volna, most meg már sajnálom, hogy az egyikük valóban azzá vált. :(

Pietro della Rovere 2013.05.09. 15:21:35

@Draven87: Üdvözöllek a fedélzeten! Ahogy kiveszem a szavaidból neked is elsősorban a képmutatás vágta ki a biztosítékot. Nem vagy vele egyedül! Írj minél többet erre a blogra, hagy lássa ország-világ, hogy milyen emberek ezek az álszent prédikálók!

Draven87 2013.05.09. 15:24:11

küldtem a mai nap is egy kis összegzést Jokernek abba még több szemétségről írtam és persze még fogok is még nem szabad az embereket szellemi vakságban hagyni mert ezek abba tartják az embert súlyosan.

Aranyosi 2013.05.09. 15:27:55

@answers: Én nem tudom ki vagy, melyik gyül. jártál. talán össze futhatnánk. Köszi

karecsi 2013.05.09. 15:31:26

És ez a dolog b@szott fel engem, az a vén marha, múmia felesége stb. És azt hiszik, hogy ők most jobbak mert kiléptek, de a viselkedésük elárulja. Na persze akik nem tartják magukat kereszténynek azokkal semmi gond, de itt sokan annak tartják magukat és még csak észre se veszik az ilyen dolgokat mert már szokásos. Itt van néhány biblia vers ébresztőül azoknak akik kereszténynek hiszik magukat :Ne jöjjön ki rothadt beszéd a szátokból, hanem csak olyan, ami jó az építésre, ahogy a szükség kívánja, hogy azt adja a hallgatóknak, ami kedvező.
Minden rosszindulatú keserűség, harag, indulat, ordítozás és becsmérlő beszéd távolíttassék el tőletek minden rosszasággal együtt.
se szégyenteljes viselkedés, se bolond beszéd, se ocsmány tréfálkozás, melyek nem illenek, hanem inkább hálaadás. Efézus 4:29,31;5:4

Egonymus · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu/ 2013.05.09. 15:41:46

@Johnny Joker: Már régóta ismerem F. T-ét. Régen nem ilyen ember volt. Majd vénként elkülönült úgy kb. fél évre. A visszafogadása után már nem a régi volt. Talán megkeseredett, vagy a családja miatt tért csak vissza. Nem tudom. Kár, hogy "elvesztette" régi önmagát. :(

Egonymus · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu/ 2013.05.09. 15:50:11

@névtelenül: Úgy gondolom, hogy a származási családodhoz való odatartozást, ha lehet, ne hagyjad figyelmen kívül. Valaki írta egy másik hozzászólásában, hogy "jobb" megoldás, ha "szellemileg legyengült" tétlen maradsz. Persze Te döntesz, de kérlek, ne indulatból cselekedjél. Sok erőt és kitartást!

answers 2013.05.09. 16:11:25

@világítótest: Ismerjük egymást, mivel ugyanabba gyülekezetbe jártunk, csak én már tavaly elhagytam a szervezetet. Priviben megírom, ki vagyok.

answers 2013.05.09. 16:14:54

Most kaptam ezt a videó linket, nagyon tanulságos. Nem csak Jehova Tanúinak, hanem minden kereszténynek érdemes rajta elgondolkozni.
www.youtube.com/watch?v=oRItlb6uZrA

nicku · http://kharapisztisz.blog.hu/ 2013.05.09. 16:19:56

@Draven87: Meg lehet,hogy ,hogy eleged van ebből a vallásból,meg a tagokból is ,azért én úgy gondolom,nem kéne ennyire ronda szavakkal írnod.Én se akarok tanú maradni,de nem beszélek csúnyán ,ilyen szavakat le se írnék. Miért kellene az embernek kifordulnia önmagából? Nem igaz?

Draven87 2013.05.09. 16:38:48

de igaz és ígérem a jövőben kicsit vissza fogom magam amit itt írtam le az sajna hirtelen felindulásból ment de alapjáraton egy békés türelmes ember vagyok de ha fel húznak akkor kicsit el vesztem a fejem. akit a nyomda festéket nem tűrő szavaimmal meg bántottam attól ezer bocs.

Aranyosi 2013.05.09. 17:37:16

@answers: Igen eltaláltad. Jól ismerjük egymást

névtelenül 2013.05.09. 18:23:09

@Egonymus: Köszönöm. Biztos hogy nekem szántad?

answers 2013.05.09. 18:43:41

@névtelenül: Biztos, hogy nem neked szánta. :D
De a szívből jövő buzdítás mindig jól jön. :)

Bumbumöcsi vagyok! 2013.05.09. 18:54:29

Áldjon mög a Jóisten mindönkit! :-) Újra itt vagyok!
(A sokadik elfelejtett indapassom után)

@Draven87: Én be sem engedtem volna a köf-öt a házamba. Néha arcpirító dolgokat megengednek maguknak (a vénekkel együtt). Arról nem is beszélve, hogy pásztori kihallgatás után még sokkal rosszabbul is érzi magát az ember.

Draven87 2013.05.09. 18:56:50

főleg hogy röviddel egy évig terjedően hozzá se szólhattam összejövelen úgy hogy így gondolom magától értetődő miért pöccentem be egy kicsit nagyon rájuk. de inkább legnyugszok mert mit érek azzal hogy felidegesítem és idegroncs leszek.

Bumbumöcsi vagyok! 2013.05.09. 19:07:43

@Draven87:
Én is jártam úgy, hogy nem szólhattam hozzá. Mindazonáltal én nem bánkódtam miatta. Inkább a nyilvános előadások tartása hiányzott nekem.

Ja! És én is 2001-ben keresztelkedtem meg és én is Szegeden.

Draven87 2013.05.09. 19:21:28

na akkor egy majdnem látott ismerős,nekem abból a kongresszusból a rettentően leégett arcom a legrosszabb élményem.

Egonymus · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu/ 2013.05.09. 22:59:16

@névtelenül: Elnézést. Félre érthető volt, hogy miért Neked válaszoltam. Csak folytattam Draven87 kilépésével kapcsolatos gondolatodat. Természetesen Draven87-nek szólt a bejegyzésem.

névtelenül 2013.05.09. 23:01:12

@Egonymus:
Gondoltam, csak vicceltem. :)

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.05.10. 13:38:44

@Draven87:
Mondod:
"mennyire építő hogy azt a választ kapja egy fiatal testvér a koordinátortól hogy nincs rád szükség nem kell a te munkád"

Nem építő.:D

És nem is ez volt a célja hanem,hogy tudd végre hol a helyed...valószínűleg nagyon kilógsz a sorból.

Ha valakit bekategorizálnak annak annyi...jó sokat kéne pedáloznod azért,hogy talán talán változzon a helyzet.

Engem már azért kezdett kiutálni megbélyegezni egy vezető testvér pár mert jobb programokat tartottam mindegyiküknél és a testvérek ezért több tiszteletet adtak nekem mint nekik...mindenben csak a hibáimat keresték,és le is szúrtak mindenért....esélyem nem volt előrehaladni...miközben ők gondtalanúl építhették a magukék,...csaló hazug képmutató álszentekként.

Draven87 2013.05.10. 14:48:17

@kingdom: dettó mintha rólam írtad volna. itt a halasi gyülibe elő fordult olyan is hogy nyilvánosan megalázott a koordinátor miközben egy idősebb testvérnővel próbáltam beszélgetni és persze lélekben készültem az összejövetelre ahol mint mikrofonos lettem volna csak mivel neki nem tetszett a hátra fésült hajam így mindenki előtt szépen fen hangon el kezdi ad át a kiváltságod a S.T-nek aki azóta a Bételben van mert barátságtalan a külsőd. egy kis pillanatig nem tudtam mit mondjak de tudtam a dolgom össze szedtem a cók mókom azt szevasztok el jöttem onnan. egy másik megtörtént eset a győri M.M vezette az Őrtorony tanulmányozást és én lettem volna kiírva mint olvasó.ezzel semmi baj nem volt egészen addig amíg B.R mostanság kisegítő szolga a halasi gyülekezetben ki nem ment az emelvényre és vette át tőlem a helyem hogy olvasson. persze mind ehhez hozzá jött az is hogy én már el végzetem az úttörő iskolát is és azért jobb rálátásom van néhány dologra és persze hogy ez nehogy apránként ki szivárogjon egy nagyobb lejárató hadjáratot indítottak ellenem.most úgy érzem rajtam a sor és szerény véleményem szerint van mit vissza adni nekik búsásan.na és ez csak megint olyan sztori ami szerintem nem a teokratikus elrendezést követi hanem demokratikus eljárást.

Bumbumöcsi vagyok! 2013.05.10. 18:21:44

@Draven87: Inkább diktatórikus eljárás. Ezt még demokratikusnak sem lehet nevezni.

Draven87 2013.06.29. 12:53:02

igaz más cikknél is olvastátok de azért itt is megemlítem hogy én végre szabad vagyok ettől az elcsökevényesedett szabadkőműves szektától, mert ami kézjeleket láttam a zóna felvigyázó előadás felvételén nekem csak ez ugrik be róluk.12 bocsi ha hivatalosak akarunk lenni akkor 13 évnyi rabszolgaságnak van most vége számomra és kezdődik a szabad élet a valódi szabad élet.
süti beállítások módosítása