EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Olvasóink küldték 105.

2016.01.08. 20:00 | Johnny Joker | 35 komment

Tiszteletem!

Sajnos nem ismerjük egymást, de mindig izgalommal, és mégis megdöbbenve olvasom a blogban megjelenő cikkeket. Azt érzem, hogy meg kell osztanom némi tapasztalatomat.

Én nem vagyok Tanú. 2007 nyarától kezdtem járni gyülekezetbe. Előtte gyerekkorom óta a család kapcsolatban volt a Tanúkkal. Egy kedves házaspárral és gyermekeikkel sokat összejártunk, a mai napig jó barátságban lennénk, ha ők pár éve nem költöztek volna el... Hoztak nekem bibliai képeskönyvet, anyáéknak pedig az Ő számukra kiadványokat. Ennek "örülve" ezek a mai napig megvannak, a régi keménykötésű kiadványok. Jó részük ma már nincs nyomtatásban... Szóval vannak "ereklyék" is köztük. De a család valami oknál fogva sohasem szánta oda magát, nem tették meg ez a lépést. Az Emlékünnepen persze mindig jelen voltunk. Életemben 2005-6 körül változás történt. Jártam egy pünkösdi jellegű gyülekezetbe. Ott különféle okok miatt, nem bántva őket, de jobbnak láttam ha távozom. Az Isten mindig fontos volt számomra. Hiány volt bennem a szakítás végett, és akkor beszélgetés után, a régi ismerősök végett, mégsem teljesen idegenek közé menve, elkezdtem járni Jehova Tanúihoz. Minden programon ott voltam, aktív életet éltem. Szerettem oda járni, barátokra leletem, a saját korosztályomban. Jó volt ott lenni. Megértettek, segítettek, lett munkahelyem az egyik vénnél, később koordinátornál, aki épp a család barátja volt. Felnéztem rájuk, hiteles és őszinte embereknek tartottam őket. S ma is! Nagyon szerettem a Teokratikus Szolgálati Iskolát. Az egyik legjobb összejöveteli pont volt, mert az ott tanultakat a mai napig tudom hasznosítani. Akkoriban szűnt meg a házi csoportos tanulmányozás, és beépült máshová. Szépen haladtam előre a bibliatanulmányozásban. Voltak kétkedéseim, de választ kaptam, voltak dolgok amiket nem úgy hittem, de a közösség és Jehova miatt mást hittem! Alkalmazkodtam! Rendszeresen heti 2 alkalommal is tanulmányoztunk. Nagyon sokat olvastam és készültem, mindent meg akartam tudni, hogy később ha csatlakozom, ne mondjam azt, hogy én ezt nem tudtam, és ezért kilépnék, vagy a "kiiskolázott" lelkiismeretem csorbát szenvedne. Elhatároztam, hogy szeretnék kereszteletlen hírnök lenni. Meg is volt az elbeszélgetés a kérdések alapján, és meg is történt a bejelentés. Fantasztikus érzés volt! Mintha otthonra leltem volna. Ez a gyülekezet a mai napig is nagynak számít (szerintem). 100 fő fölötti gyülekezet. Nem tudtam persze mindenkit megismerni rendesen, de egy "normális" emberekből álló közösségbe jártam. Ritka az ilyen. Persze voltak problémák egyeseknek egymással főleg a "felkentek" felé. De túl néztek ezen is néha. Jártam prédikálni, sőt vágyam volt a misszió iskolát elvégezni is! Kb. 1 év után kaptam egy névtelen valakitől egy könyvet. Szalai András, Jehova és a szervezet...

És ekkor tört bennem ketté minden... Ha azt a könyvet nem olvasom, talán ma minden máshogy van. 3-4 hónapnyi vívódás után, lassan ki-ki maradozott egy-egy összejövetel. Tudtam, ha szólok a könyvről akkor lehet elveszik tőlem a hírnökséget. De az ott olvasottakon nem tudtam túllépni... Azt hittem amit a Szervezet tanított, szigorúan csak abban. Nem köszöntöttem fel a szüleim a testvérem, név és születésnapkor stb... Elvetettem a dogmákat és mindent ami gátolt volna, hogy közelebb kerüljek Jehovához. De el kellett jönnöm... Mert akkor egy másik, hitelesebb és új világosság nyílt meg számomra. És Jézus szabaddá tett! Ma Istennek szentelt életet élek, és örülök! Szerettem oda járni, jól éreztem magam, nekem nincs rossz tapasztalatom! Hogy ez miért van nem tudom, ez sok mindentől függ. De ma már tisztábban látok, és tudok különbséget tenni, és nem okoz kételyt bennem ha elolvasom az Őrtorony, vagy Ébredjetek!-et. Én megtapasztaltam a Társulat "igazságait" és a legnagyobb hazugságból átkerültem a tökéletes igazságba, Krisztusba! :)
Köszönöm, hogy elolvastad írásom! :)
Üdvözlettel!
ui.:
Ti változtattatok a szakítás után  a hitnézeteiteken? Jártok templomba, gyülekezetbe?

Címkék: olvasóim küldték

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr858252690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2016.01.08. 21:10:37

Engem meghatott a történeted. Sajnálom, hogy törést okozott benned a Szalai által írott könyv olvasása, de örülök, hogy másik közösséget találtál (gondolom találtál, nekem valahogy úgy tűnik). Bizony nem sok Tanú veszi a fáradtságot a tanok mélyebb megvizsgálására (én sem vettem), sokan talán nem is a tanok végett vannak ott, hanem a családjuk vagy barátaik miatt.
A rossz fa azonban rossz gyümölcsöt terem, és mégis jobb, ha előbb kiderül az igazság Az Igazságról, mintha utólag kéne bánkódni (bár nem egyforma "sorsunk" van ebben...). Habár én már hallottam olyan véleményeket is volt-Tanuk szájából elhangzani, hogy maga a Szalai okozza a problémákat azzal, hogy könyvet írt a szervezetről. Pedig a Szalai András nem teszi kötelezővé a könyve elolvasását senki számára sem, ellentétben Őrtoronyékkal, ahol finom utalások formájában próbálnak lelkifurdalást kelteni a tagokban, ha nem olvasnak elég irodalmat tőlük.

Szóval mégiscsak te döntöttél úgy, hogy elolvasod a Szalai könyvét, el is utasíthattad volna éppenséggel és akkor tovább maradsz benne az illúzióba. Nagy bátorságra vall ez részedről, hogy meg merted nézni a másik oldalt is, cserébe megmenekültél azoktól a kicseszésektől, melyek egy álságos csoportban előfordulnak. Mert sajnos, amiket te tapasztaltál a gyülekezet tagjai körében, annak kb az ellenkezője jellemző magára a hierarchikus szervezetre.

"Szerettem oda járni, jól éreztem magam, nekem nincs rossz tapasztalatom! Hogy ez miért van nem tudom, ez sok mindentől függ."
Gondolom nem volt rá időd és alkalmad. Örülj neki!

2016.01.08. 21:54:07

Innentől kezdve, ami kis időm még hátra van megpróbálok nem off-olni, de nem ígérek semmit.

113.-hoz.
Elolvastad SZA könyvét?
Az egy dolog.
De tudod ki SZA?
Hogy honnan jött, miből lett?
Elmondanám neked, hogy SZA tanulta, és gyakorolta a tudatmanipulációt - azt a bizonyos démonit.
Ő nem megtért (a buddhizmusból), csak váltott.
Most itt - a keresztények között - osztja tovább az észt.

Végighallgattad már SZA bármelyik előadását?
Egy szenvedés!
Egy dögunalom!
Egy katasztrófa!
Istenről, akit próbáltak megismertetni veled JT, SZA semmit nem mond.
Csak próbálja széttöredezni, és aprópénzre váltani azt a kicsi jót, ami van nekünk.

www.youtube.com/watch?v=hB-jOgb1ClQ

És mit mond Jézusról?
Ezt!?
Mondja valaki, aki nem ismeri Jézust, hogy ezután az előadás után megismerte, megszerette.
Persze mondhatja - mert bárki bármit mondhat -, de nem igaz.

SZA egy zenkeresztény - csak, és semmi több.
Ő rombolni jött, és nem építeni.

Jézus mit mondott?
"Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig."
SZA mit tett/tesz meg ebből?
Egy szóval: SEMMIT

Vagyis, Istent kereső emberként, akkor sem kéne semmi SZA-tól, ha senki mástól nem hallanék Jézusról.
Inkább hülyén halok meg, ha nem volna más választásom!

Oriens87 2016.01.09. 09:31:26

@karalabe4: Köszönöm, hogy elolvastad! :) Valóban kevesen olvasnak a dolgok után, és nem is foglalkoznak más hitével sem. Volt egy barátom ott, "Gábornak", aki sokat kérdezett, más más felekezetekről. Ő megfogalmazta, hogy ő beleszületett a szervezetbe, és kiváncsi a többire. Ma már teljesebb életet él, a szervezeten kívül. És nem bánja!
Nincs tökéletes közösség! Egyik felekezetben sem! nincs kivétel. Mindenhol vannak akik csak a társadalmi felsőbbség és a társaság miatt vannak ott, ahol. Mert ott legalább elismerik. Nincs bűntelen vallás. Jehova Tanúi sem azok. lehet mindig idézgetni, hogy Szerrétek egymást, de a problémák ott vannak. Nem szerethet mindenki mindenkit.
Sokszor nem szeretni kell a másikat, hanem el kell viselni!

Oriens87 2016.01.09. 09:37:02

@a new hope: Te tudod ki az a SzA? Mert én ismerem személyesen!
Sajnálom, hogy előítélettel vagy, de én nem minősíteni szeretném az előadás módját vagy bármit. Pál apostol is megmondta: "Mert ha az ékesszóláshoz nem értek is, a tudásom megvan." (2kor 11,6) :)
De én is kérdeznék valamit. Neked van felhatalmazásod, hogy bárkit is megkeresztelj???

a századik juh 2016.01.09. 13:20:24

Jaja, az ember el sem hiszi, amiket gondol, és érez, mindaddig, amíg rá nem jön, hogy mások is így éreznek.

Tapasztalatom szerint a tanúk 85-90%-a panaszkodik a szervezetre, beleértve véneket is.

A 104 éves cég története hihetetlen. Erről egy másik forúmon is vannak infók.

Ha részleteket elmesélek belőlle, már az is kiveri a tanúk többségénél a biztosítékot.

Nem hiszik el, úgy értem.

Hiszen csak a szervezettől kaptak tájékoztatást a szervezet múltjáról, mely Orwelli magasságokba szárnyal.

Gyakorlatilag a keresztelkedési kérdésekben is benne van, hogy egy cég tagja leszel, igaz, szervezetet mondanak...

Siculus 2016.01.09. 14:19:52

@a new hope: Üdvözlöm Hopmester,csak azt szeretném kérdezni ,hogy mit keres ezen az oldalon

Oriens87 2016.01.09. 14:58:14

@a századik juh: Minden felekezet múltjában vannak tévedések, szomorú események. Lásd: inkvizíció,amikor a kálvinisták vízbe fojtották a baptistákat stb.... De ezeket lehet a helyén kezelni, túl lehet lépni rajta. De a szervezet inkább titkolja, mintsem beismerné... És ez az ami miatt hanyatlanak, és elképesztő nézeteket vallanak. A múlt tévedései miatt kell újra és újra váltani és merészebb ötletekkel előállni... Ha beismernék a multat sokkal könnyebb lenne váltani a nézeteken

Zalahusztra 2016.01.09. 23:40:10

Ez a szervezet, a végét járja !!!

Mitrász Fia 2016.01.10. 19:17:13

Minden felelekeztben volt/van hiba.
De hogy vársz el tökéleteséget? Aki az szoljon!!!
Az idök folyamán látható volt hogy javitanak a hibákon szoval igyekeznek.
Ti csak a hibákot keresitek de ki volt aki ennyi ideig tul élte vagyis vallás?
És most összintén miért nem vagytok képesek elfogadni az új tanitásokar? Tudjátok akinek van iq az mit jelent hogy tud alkalmazkodni. Ti csak ki forgasáttok a dolgokat. Nem kell szó szerint érteni mindent nyugi van. Ha majd ott fogtok ülni a halálos ágyatokon ezzekel a vitáitokkal mit fogtok elérni? Semmit.
Most komolyan az hogy ex a

Mitrász Fia 2016.01.10. 19:20:36

Most komilyan minnek kell eszt itt eröltetni eszt az egész oldalt? Fogtok valamit elérni? Ja hogy megvilágusolnak mások ohhh... ilyent ne mondjatok ez nem oké. Ti megvagytok világusolva mi a garancia rá?

Mitrász Fia 2016.01.10. 19:26:48

@Zalahusztra: A végét járja? Itt van az új itéletkező!!!???

2016.01.11. 00:39:45

@Oriens87:

>>Valóban kevesen olvasnak a dolgok után, és nem is foglalkoznak más hitével sem.<<

- Hol olvasol olyat a Bibliában, amikor Isten vagy Jézus arra buzdítja a híveket, hogy olvassátok el más vallások hitnézeteit, és tudakozódjatok más népek isteneiről (istenlépéről) is?
A kulcsszó: KIZÁRÓLAGOSSÁG
Miért?
Hogy Isten korlátozzon téged a szabadságodban, hogy megvonjon tőled valami jót is, hogy bután, kiszolgáltatottságban tartson (mint a világi uralkodók), mert úgy könnyebben irányíthat?
Hát nem!!!
Isten MINDEN parancsa, védelem a számunkra!
Isten nem azért parancsol bármit is, hogy neki jobb legyen, hogy neki több legyen.
Hogy NEKÜNK jobb legyen, hogy NEKÜNK több legyen.
De a "zembereknek" nem kell.

Ha észrevetted, az emberiség történetében MINDIG nagyon kevesen voltak a föld összlakosságához képest, azok, akik lefogadták Istent, és hittek benne.
Ez ma is így van!!!
Ha megfigyelted, Isten szolgái, akik kizárólagosan csak Istenben hittek, öltek, csaltak, loptak, hazudtak, paráználkodtak... de mégsem úgy, ahogy a többiek, a hitetlenek.

Ha megfigyelted, senki nem válaszolt arra a kérdésemre (sem), hogy mi a különbség egy rossz ember és egy rossz ember között - mivel mindenki rossz a földön, csak e kettő között lehet választani, különbséget tenni.

2016.01.11. 01:14:18

@Oriens87:

Ismered SZA-t?
Amennyit kell tudni róla, azt tudom:
1. Tudatmanipulációt tanult, nem középiskolás fokon.
2. Mennyből leszólós élménye volt, ami hatására megtért.
3. Az előadásairól: Sosem értettem, hogy tudnak emberek órákon át beszélni, miközben nem mondanak SEMMIT.

Akarsz, valami nagyot letenni az asztalra?
Akkor hívd ide.

Személyesen SENKIVEL nem találkozom (mert nem láthat engem ember élvén), de írásban egy vitaestbe benne vagyok).

Ha nem, hát nem.
Nekem így is jó, meg úgy is.
A hitem SOHA NEM FOG MEGVÁLTOZNI!
Istentől tanultam... Isten tanított erre.
3 és fél év után azt hittem ez nyilvánvaló.

sefatias, meg a többiek?
Ti azt hiszitek, hogy ők a hit mintaképeiként jöttek ide, de ti jól meggyőztétek őket az ellenkezőjéről?
NEM!
Ahogy Sátánnál sem az ember volt a kiváltó ok, a hivatkozási alap.
Ő már készen állva ment, már megfogant benne a vágy...
Ők már készen álltava jöttek ide, már megfogant bennük a vágy...
... ami aztán halált nemz.

------------

Annyira bírnék komolyan írni, de nem lehet.
Inkább elviccelem.
Inkább eldühöngök.

Tudod mit?
Mindenki azt csinál, amit akar! (mondjuk ez mindig így volt)
Te is azt csinálsz, amit akarsz, meg a többiek is azt csinálnak, amit akarnak, meg SZA is azt csinál amit akar.
Ennek a történetnek - mint minden történetnek - van/lesz vége.
Majd ott derül ki, hogy valójában ki mit is akart, és hogy is cselekedett az akaratával összhangban.

Én tudom...
Isten hihetetlenül sok mindent kiadott bérbe a teremtményeinek.
Például az is, hogy tudhatják, és befolyásolhatják, de az ért mégse legyenek benne biztosak, MERT ISTENT FÉLNI JÓ!!!!
Ha már az Istent sem féled, nincs semmid - nem azért, amiért meg lehetne menteni téged, hanem azért, mert nincs miért élned többé!!!
Érted ezt?

2016.01.11. 01:17:20

@Siculus:

>>mit keres ezen az oldalon<<

- Közöd!?

Berobbansz ismeretlenül, és egyből számon kérsz?
Jelenleg te vagy - Sátán előtt - az utolsó, akinek magyarázattal tartozom a tetteimről.

Oriens87 2016.01.11. 11:38:22

@a new hope: Ne haragudj, de nekem nem célom megbántani, sem ítélkezni senki felett! Mindazonáltal azt látom, hogy nagy düh van benned, és bocs, de amiket fent írtál, semmi értelme. Se eleje, se vége! Katyvaszt az egész...

Zalahusztra 2016.01.11. 11:46:05

@Mitrász Fia: Mi az hogy: ítéletkező ?????? Ez magyartalan megfogalmazás !!!

Oriens87 2016.01.11. 11:47:25

@a new hope: Ne mértem mért ne lehet más vallások iránt utána olvasni, érdeklődni?
Engem érdekelnek/tek más vallások, és utánuk olvasok, hogy képben legyek. Felkészült, megvédeni a hitemet, ha arról van szó. Ebben semmi rossz nincs! Jehova tanúi is megteszik ezt, hogy ne találjanak rajtuk fogást....
Te dühös vagy,m ert támadják a vallásod. Én is az vagyok mikor az Őrtorony és Ébredjetek!-ben gyalázzák a katolikus egyházamat! És ezt rendszeresen teszik! Én azt azt elvet vallom, hogy ha valakinek semmilyen hite nem volt, de megtalálta bárhol is azt, örülök! Mert a semmiből talált valamit...

Zalahusztra 2016.01.11. 11:52:27

@a new hope: Felesleges vitatkozni vallási témákról-ez nem vezet sehova. Azok a szerencsétlen megvezetett tanúk, akik zuhogó esőben, ködben, 60-80 évesen állnak céltalanul a könyvespolc mellett az utcán---hát megérdemlik, hogy jól megfázzon a veséjük !! Ha a körzetfelvigyázó, példát mutatva jól elázik az utcán, órákig ott áll a polc mellett, majd azután oszthatja az észt !!

Oriens87 2016.01.11. 11:57:31

@Zalahusztra: Anno, tanulmányoztam a Bibliát a körzetfelvigyázóval, mikor itt járt. Nem jól olvastam valamit a Mit tanít könyvből, és sose felejtem el, úgy lehordott, azt se tudtam hova nézzek... :D

Zalahusztra 2016.01.11. 12:13:30

@Oriens87: Biztos ráborítottam volna az asztalt !! Ki volt ez a barom ??!!

Oriens87 2016.01.11. 12:20:46

@Zalahusztra: Nem emlékszem már rá... majd 10 éve történt..

Zalahusztra 2016.01.11. 12:28:52

@Oriens87: Én az ilyen bunkó parasztokat egy életre megjegyzem !!!

a századik juh 2016.01.11. 14:09:13

@Oriens87: "Én azt azt elvet vallom, hogy ha valakinek semmilyen hite nem volt, de megtalálta bárhol is azt, örülök! Mert a semmiből talált valamit..."

:-) én is így gondolom! Jézus mindenkivel ott van, bárhol találkozzanak is!

2016.01.11. 22:50:47

@Oriens87:

>>bocs, de amiket fent írtál, semmi értelme. Se eleje, se vége! Katyvaszt az egész...<<

- Szerinted.

2016.01.11. 22:56:13

@Oriens87:

>>Te dühös vagy<<

- Igen.

>>mert támadják a vallásod.<<

- Nem.

"Akkor beszélj, amikor dühös vagy. Biztos, hogy a legjobb beszédet fogod mondani, amit valaha megbántál." /Ambrose Gwinnett Bierce/

2016.01.11. 23:03:30

@a századik juh:

>>ha valakinek semmilyen hite nem volt, de megtalálta bárhol is azt, örülök<<

- Nekem írtad: "Az ördögök is hisznek".
Ennek örülsz?

Oriens87 2016.01.12. 08:38:47

@a new hope: Nincs értelmes, összefüggő mondat a fenti írásaidban... Botrányos a viselkedésed. A továbbiakban nincs kedvem reagálni a meggondolatlan bántásaidra... Próbálj változni...!

leslie07 2016.01.13. 16:29:27

Szalai András tartott egy eloadást a Biblia Konferencián
az ÚVFerdítésu bibliát elemezte:

bibliatarsulat.hu/?p=3314

a new hope (törölt) 2016.01.13. 22:31:37

@Oriens87:

>>Nincs értelmes, összefüggő mondat a fenti írásaidban<<

- Csak ismételni tudom magam: "Szerinted"

>>Botrányos a viselkedésed.<<

- Ebben van valami...

Gondoltál már arra, hogy direkt csinálom?
De nem muszáj gondolkodnod, ha nem akarsz.

Gondoltál már arra (Ez a sok gondolkodás... Hát nem fárasztó?), hogy Istennek mennyire 'botrányos' azon emberek viselkedése, akik nem fogadják el, sőt, valamilyen szinten támadják őt?
Ha észre vetted - de ha nem, akkor is -, az Ő oldalán állok, és ebből jottányit sem engedek senki kedvéért, így a te kedvedért sem.

>>nincs kedvem reagálni a meggondolatlan bántásaidra<<

- Néha tényleg meggondolatlan vagyok (azért idéztem be az idézetet).
Tudod, mindennek van értelme, amit írok - valahol.
Aztán néha megbánom a leírtakat, néha meg nem.

A bántásról: Fogalmad sincs, hogy milyen az, amikor (meg)bántanak valakit.
Ha neked ez a bántás, nagyon kemény időszak elé nézel, amit talán nem is fogsz tudni feldolgozni, és a helyén kezelni.
A Bibliában leírt történések szerint (múlt, jelen, jövő), bizony az olyanok fordultak/ -nak, Isten ellen, akik nem tudják felmérni, hogy mi (milyen bántás) kitől jön.

>>Próbálj változni...!<<

- ???
Én voltam valamilyen (és még vagyok is), de ennek az oldalnak a hatására (egy hatás alatt álló férfi vagyok) megváltoztam.
Olyan lettem, amit most látsz.
Szóval, ha változnék, akkor lennék olyan/akkor olyan lennék, mint amilyen voltam.
Milyen voltam? - az itt a kérdés.
Olyan tanú, akikkel az utcán, vagy házanként találkozol.
Azért azt halkan megjegyezném, hogy eleinte az értelem dominált, és hihetetlenül sok értelmes dolgot írtam le a Biblia tanításairól, de nem kellett senkinek (nem hitték el).
Aztán egy idő után elkezdtem hangulati elemekkel operálni.
Ez jó vagy rossz?
Azt majd Isten eldönti.
Mindenesetre neked/nektek nem kell az, amit a hagyományosan rendes tanúk tanítanak - nem középiskolás fokon.

Hát így...

a századik juh 2016.01.14. 07:09:07

@a new hope: Jaja, de nem is gondolunk arra, hogy a vonat elé ugorjunk...

Oriens87 2016.01.14. 09:35:09

@a new hope: Te nem tudsz rólam semmit, és ez fordítva is igaz. Hogy én mennyit szenvedtem a bántások és egyebek miatt azt én had ítéljem meg, és NE te!
Én nem is kértem hogy engedj bármiből is! Hogy te kinek az oldalán állsz az engem marhára nem érdekel. Én nem téríteni vagyok itt!
Hogy te milyen fokon "tanítasz" embereket az a te dolgod. Én nem tartom okos embernek magam, de tanult vagyok. Én nem olvastam régebben az blogot, nem tudom, hogy te milyen értelmes dolgokat írtál ide. De az, hogy nem hitték el neked arról nem tehetek. Ahhoz semmi közöm. És engem gyalázol mások érdektelensége végett??? Had kérjek bocsánatot!!!

a new hope (törölt) 2016.01.15. 13:35:19

@a századik juh:

>>de nem is gondolunk arra, hogy<<

- Elhiszed, hogy ez nem ész kérdése?
Mint említettem volt, én már mindent kipróbáltam, tehát tudom mi hová vezet (a gondolat, amit maximálisan az érzés irányít - ami többnyire EGY dologról szól, de amit fölerősít a többi negatív hatás, ami nem feltétlenül negatív, de olyankor az ember már csak egy dologra fókuszál, és mindent veszteségként él meg, ami tulajdonképpen AZT az egy dolgot erősíti fel, és teszi elviselhetetlenné, megoldhatatlanná).
Máshogy: Elhiszed, hogy József Attila okosabb volt nálad. és nálam együttvéve?

Amiről te egy mondatot írsz, arról én százat is tudnék.
Szerinted ez miért van így?
(titkot árulok el: nem azért, mert olyan marhára okos vagyok)

a new hope (törölt) 2016.01.15. 13:53:38

@Oriens87:

>>Hogy én mennyit szenvedtem a bántások és egyebek miatt azt én had ítéljem meg,<<

- á-á, pont az előbb írtam: Hogy VALÓJÁBAN mi történt veled, és VALÓJÁBAN, hogy látod, hogy éled meg, hogy dolgozod fel a veled történteket, az két teljesen különböző dolog.
Miért?
Mert, ami veled történt, az az egyiknek semmi, míg a másoknak - történetesen neked - valami.
Most akkor az a bizonyos történet, ami megtörténik emberekkel, az semmi, vagy valami?

>>És engem gyalázol<<

- Én téged gyaláztalak!?
Kérdezd a többi bajnokot. akik már az elejétől fogva itt szorgoskodnak, hogy ők mit kaptak az arcukba, és tizedannyira sem sértődtek meg, miként te teszed.

Én ide nem téríteni, tanítani jöttem,
hanem esélyt adni, időt adni, hogy összekapják magukat azok, akik úgy érzik (rosszul), hogy már nem ad nekik esélyt senki más.

De látom ám mi történt.
Szétforgácsolódott a dolog.
Egyes emberek átmentek az indexre tanításokon vitatkozni, aminek semmi értelme igazából (tudom, mert csináltam), vagy a saját egyéni oldalukon (amúgy ez egy réteg, mert nem mindenki van mindenki oldalán, hanem csak ott van, akit szimpatikusnak tart, vagy mert ott elfogadják az ő véleményét, vagy mert a mások által ott leírtak teccenek neki), mert csak egyről szól:
ÜTNI ISTEN NÉPÉT.
Ha tudnátok, mennyire elszúrjátok...

Ja, és semmi személyes nincs köztünk, tehát ne így érezd, és ne így állítsd be. Nem miattam, hanem magad miatt.

A LEGES LÉGVÉGÉIG MINDIG VAN ESÉLY!!!!!

Rovarölő 2016.01.16. 19:51:15

Idézet a new hope-tól:

"Gondoltál már arra, hogy direkt csinálom?"

Akkor mit akartok elérni nála?
Hahóóóó!
süti beállítások módosítása