EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

A vének kinevezéséről

2015.12.11. 15:35 | sefatias | 77 komment

A gyülekezeti vének kinevezését körülveszi valami misztikum. Főleg azoknak, akik csak ismerkednek Jehova Tanúival. A társulat a vénekkel egyetemben szeretnék elhitetni a gyülekezet tagjaival, hogy a kinevezés Isten szelleme által, közvetlenül Jehovától származik. Vajon tényleg részt vesz Isten a gyülekezeti vének kinevezésében?

Ebben a posztban a saját tapasztalataimat szeretném leírni. Évekkel ezelőtt már írtam erről a blogomon, aki olvasta azokat az írásaimat, azoknak lehet, hogy ismerős lesz néhány momentum. De most kifejezetten a vének kinevezésének módjáról szeretnék írni. Erre azért van szükség, mert segíthet felismerni benne az isteni, vagy az emberi közbenjárást.

 

Először is kezdjük azzal, hogy miként történik egy kinevezés. (Az információim lehet, hogy már elavultak, mivel már 5 éve nem ápolok kapcsolatot a gyülekezettel.) A körzetfelvigyázó látogatása előtt, a vének megbeszélik, hogy kit lehetne ajánlani vénnek, vagy kisegítőszolgának. Erre a megbeszélésre felkészülve, a kérdést alaposan átgondolva kell elmenni. Ekkor a vének testülete átgondolja, átbeszéli, hogy kit lát alkalmasnak arra, hogy tisztséget kapjon a gyülekezetben. A kiválasztott férfiakat a körzetfelvigyázó látogatásakor újból átbeszélik, és ha pozitív kritikát kap az ajánlás, akkor felküldik a fiókhivatalba, ahol ha elfogadják azt, lepecsételve visszaküldik a kinevezést. A társulat szerint ezt a folyamatot kíséri figyelemmel, és befolyásolja a szent szellem, az isteni akaratnak megfelelően. A végső döntés pedig egyértelműen az Isten véleményét tükrözi vissza.

 

De vajon tényleg nincs emberi döntéshozó ebben a folyamatban? Nézzük először az én kinevezésemet. Amikor 1999 nyarán megkaptam a kinevezésemet, nagyon örültem. A körülmények furcsák voltak, de ezen akkor nem akadtam túlságosan fenn. Szükségterületen éltem, ahol alakulóban volt egy kis gyülekezet. Ám az elnöklőfelvigyázóval igencsak hűvös volt a viszonyom. Nem is számítottam kinevezésre addig, amíg ő vén. Aztán 1999 elején elköltözött, engem pedig a többiek ajánlottak, és meg is kaptam a kinevezést. Már akkor meggyőződésem volt, hogy ha az a vén nem költözött volna el, akkor nem neveznek ki.

A kinevezésemet követő KÖF. Látogatás előtt már részt vettem a következő ajánlások megbeszélésén. Egy olyan testvért ajánlottak vénnek, akinek igen zaklatott volt a családi háttere, de mivel velem együtt korábban kineveztek egy olyan srácot vénnek, akit majdnem elhagyott a felesége előtte, ezért ez már nem volt komoly szempont. A testvért elsősorban az új elnöklőfelvigyázó ajánlotta, aki nagy köztiszteletnek örvendett. Arról volt ismert, hogy nem nagyon mert ellenkezni vele senki. Nekem volt egy gyenge próbálkozásom, de a több évtizedes tapasztalat ellen labdába se rúghattam. Gyakorlatilag az az egy vén ajánlotta, és senki nem mert felszólalni ellene. Az ajánlás ment, kinevezés jött. Így már két vén volt a gyülekezetben, akikre nem lehetett családról szóló előadást bízni.

 

Nem sokkal ezután külön gyülekezetté alakultunk, melyben hárman szolgáltunk vénként. Két néhány éves tapasztalattal bíró, de soha semmit nem csináló vén, és én a fiatal húszas éveinek közepén járó csikó. A két vén semmittevése és az én határozott tennivágyásom egyre több konfliktust szült a testületben. Mitagadás volt, hogy este sírva aludtam el a két vénnel folytatott harcom miatt. Az egyik kisegítőszolga barátommal beszéltem meg ezeket a problémákat, aki ugyanúgy látta a helyzetet, mint én. Mivel egyre nagyobb teher volt rajtam a két vénnel folytatott konfliktus, ezért nem bántam volna, ha őt is kinevezik vénnek. A baj az volt, hogy még kisegítőszolgának is teljesen alkalmatlan volt. Bár emberileg nem volt vele gond, az életvezetése, rendszeretete kritikán aluli volt. Nem tudtam volna ajánlani.

 

Ám egyszer az elnöklőfelvigyázó felvetette, hogy ajánljuk vénnek. A harmadik vén mindig az a „nekem mindegy” álláspontot képviselte. Soha nem volt véleménye, neki mindig minden mindegy volt. Lényeg, hogy neki ne kelljen csinálni semmit. Én csodálkoztam azon, hogy felmerült a barátom kinevezése, de magamban fenntartásaim voltak. De végül én is ajánlottam őt abból a megfontolásból, hogy ismertem a véleményét a gyülekezeti dolgokról, és abban reménykedtem, hogy ha kinevezik, akkor megembereli magát, és a vének testületében egyenlő arányban lesznek a semmit tevők és a tenni vágyók. Ez jelentősen könnyített volna a rajtam lévő feszültségen. Közben az elnöklőfelvigyázó elmondta, hogy azért merült fel benne a barátom ajánlása, mert bár tudja, hogy teljesen alkalmatlan, mégis egy esetben látta, hogy határozottan járt el.

Az ajánlás elment, a kinevezés megjött a vének testülete pedig rosszabb lett. A barátom „nem tudok dönteni” tipusú vén lett, és ő sem csinált soha semmit. Persze ez boritékolható volt. Később az elnöklőfelvigyázó bevallotta, hogy nagyon megbánta azt hogy kierőszakolta a kinevezést.

 

Később, mikor már komolyabb tisztségeim is voltak, részt vettem egy megbeszélésen, ahol két körzetrész körzetkongresszus szervezetébe a különböző osztályok felvigyázóit, és a helyetteseiket neveztük ki. A merítési lehetőség nagyon kicsi volt. A megbeszélés során olyan nevek merültek fel, amelyekre a fejemet fogtam. Sokuk még kereszténynek is necces volt, nemhogy vénnek, vagy épp osztályfelvigyázónak. Olyanok lettek kinevezve, akik valójában nem voltak sem méltók, sem alkalmasak.

 

Szóval hol van a szent szellem ezekben az esetekben? Én azt hiszem sehol. A kinevezések pillanatnyi   emberi érdekek függvényei, gyakran csupán a testületen belüli hatalmi harcok eszközei, vagy épp a hirtelen felmerült szükség kielégítésére szolgálnak, a minőség figyelembe vétele nélkül.

Valójában a vének egymás kinevezését sem tarják Istentől eredeztethetőnek. „Tapasztalataik” arról győzik meg őket, hogy rajtuk kívül senkit sem Isten nevezett ki vénnek.

Ha mégis úgy gondolod, hogy Istennek köze van a vének kinevezéséhez, akkor nincs más dolgod, mint elidőzni egy kicsit a véneid jellemén, viselkedésén.

 

Sefatias

Címkék: Sefatias

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr628156810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szinuhe1 2015.12.11. 16:09:24

hi-hi, én már 20 éve dünnyögöm a bajszom alatt, csak az lesz vén, akiböl az épp aktuális vén garnitúra szeretné, és senki nem hisz nekem.... ( ja , meg aki megöregszik ) hol itt a szellem ???

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.11. 16:19:35

@szinuhe1: :) hát ha a vének, főleg a befolyásos vének nemet mondanak, akkor nincs az a szent szellem, ami azt megváltoztatja :)

rovargyilkos 2015.12.11. 20:35:01

Érdekfeszítő ez a írás a vének kinevezéséről ,ill a kisegítőszolgákéról,emlékeszem amikor jártam gyülekezetben már jó ideje egy csonka család fiatal sarja is ugyan ott tartott mint én ,Nevezzük Sannyinak a könyvtanulmányozáson is ott volt mindig hozzá szól ahogy én ,még nem volt megkeresztelve én kb 2006 végén végleg szakítottam velük ,és nem rég halottam hogy ez a még mindig fiatal srác nálam jóval fiatalabb max 24 lehet ,most kinevezték kisegítőszolgának .Azóta sokat gondolkodtam ,hogy esetleg én is ott tartanák e ? de rá kelett ébrednem ,hogy én még most se lennék az mert nem voltam szimpatikus a elnöklő felvigyázónak és a szolgálatfelvigyázónak se talán egy vénnek a 4 közül ,bár halkan jegyzem meg ,hogy semmi ok nem volt a ellenem részükről megnyilvánuló antipátiájuknak,de ez van sajnos ,szóval egyértelmüvé vált nekem ,hogy ez a srác sokat alkalmazkodhatott hogy idáig feltornázza magát mert és hogy megfeleljen ezeknek a univerzális manóknak.....:-) Mert abban a gyülekezetben ahol én jártam ott 50 év után még mindig kisegitőszolga egy nagyon kedves ember aki már megjárta a hadak utját,Jehova Tanújaként hiszen a komunista diktatóriumban is szolgált 1965-től.És egy 24 éve jehova tanúja személy is még mindig hirnök aki megjegyzem szintén nagyon alkalmazkodó és mindent megtesz a szolgálatban,talán az lehet a gond hogy roma a felesége ki tudja? És a frissiben ki nevezett egyik vén a szolgálat felvigyázó veje ,és két kisegítőszolga közül egyik a fia a másik pedig szinén a veje de lehet hogy még egy szintén kisegitőszolga ként szolgál csak nem tudom biztosan,szóval ezek jól elrendezték a dolgokat mert az elöbbi szóban forgó két uriember a vénnek a fia és a veje a kapuban álltak amikor én és a z édesanyám és az unokahugom mentünk a emlékünnepre de a vénnek a fia aki jól ismert nem volt hajlandó még köszöni se szóval én inkább megelöztem és nyujtottam a kezemet neki ,talán észbe kapott vagy nem.....?! Sok szerencsét mindenkinek....:-)

Zalahusztra 2015.12.11. 23:46:43

@rovargyilkos: Kedves barátom, a helyesírási szótárt gyakrabban forgasd !!!

Jónás_ 2015.12.12. 03:06:55

Amikor a fentiekhez hasonló érzéseim voltak, akkor mindíg azt akartam hinni, hogy csak a miénk ilyen béna vt. És a szt szellem azért valahol máshol működik. Abban biztos voltam, hogy nálunk nem. A 8 órás megbeszéléshez Neki se lett volna türelme és bár nem mind volt ilyen extrém, 3-4 órát rendszeresen tudtunk tanácskozni a semmiről. Természetesen fontosságunk tudatában, na meg, hogy a Szellem vezet minket. Valami csoda útján képzelték, mert Bibliát legtöbbször nem használtak. Ha néha megemlítettem, hogy szót kér a SztSzellem, miért nem hallgatjuk meg (olvassuk), még meg is sértődtek egyesek. Sokszor ott hagytam őket, amikor már szinte fizikai fájdalmat éreztem a sok értelmetlen emberi okoskodás miatt, de sem ez sem a rendszeres döntésképtelenség nem ébresztette rá a többieket, hogy milyen szánalmasak vagyunk az éjszakába nyúló, titkos, haszontalan, tárgyalásainkkal. Egy idő után jobbnak láttam el sem menni és az ilyen estéken nagyon felszabadultnak éreztem magam. Viszont ilyen társasághoz tartozni, egy idő után már inkább nyomasztó volt, mint kiváltság. A vágyakozó kisegítőszolgákat legszívesebben lebeszéltem volna a kinevezések elfogadásáról, de meglepően jól beilleszkedett némelyik a "korpa közé".

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.12. 06:17:42

@Zalahusztra: Nem hiszem, hogy ez kellene, hogy legyen a legnagyobb problémád.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.12. 06:21:44

@Jónás_: "fontosságunk tudatában"

Ez tetszett :) Tényleg fontosnak éreztük magunkat. Ha visszaemlékszem, akkor nagyon simogatta a lelkem, hogy emberekről dönthettem. Az hogy egy kongresszus megszervezője lehettem, más vének fölé kinevezve, vagy az, hogy én azok közé tartoztam, akik minden kongresszuson tartanak előadást piszkosul legyezgette a büszkeségem.

leslie07 2015.12.12. 08:46:06

Nehéz volt nemet mondani olyan helyzetben, amikor
az ember látta, hogy mennyire kiszolgáltatottak a tanúk egy olyan helyzetben,amikor egy irni-olvasni alig tudó személy vállára helyezték egy csoport tését.Én 17 éves koromban merítkeztem alá egy titkos
keresztelkedési osszejovetelen még az átkosban.
Természetesen annak ekkenére, hogy nyár volt, mégis egy furdokádban.A furdoszobában ott volt az illemhely is. Nem volt valami felemelo korulmény ehhez a jehova tanújává vállás unnepi fogadalmi alkalomhoz.Egy évre rá már kineveztek kisegíto szolgának,és rámbízták a csoport vezetését, tekintettel arra, hogy a vén,aki korábban a csoportot vezette gyakran elfelejtett eljonni
az osszejovetelre.Ennek sokszor egyszeruen csak az volt az oka, hogy óriási megterhelést jelentett a számára a felkészulés. Mint tanulmányozási csoportvezeto rengszeresen eljártam a t. csoportvezetok találkozóira. Rajtam kivul minden csoportot vén képviselte.Számomra nem voltak annyira unalmasak ezek a találkozók, inkább azon lepodtem meg, hogy a csoport szellemi állapotáról a beszámolók mintha mindig ugyanazon szoveggel lettek volna felkonferálva.ˇaltalában azzal kezdodott , hogy az XY csoport szellemi állapota jó, a hírnokok rendszeresen látogatják az osszejoveteleket blablabla.Emlékszem részt vettem a tanulmányozási csoport vezetok képzésén.Ezen vének és kisegíto szolgák is jelen voltak.A KOF
és az utazó felvigyázó tartották az oktatást. Az oktatás végén kérdésekre kellett válaszolni.
Rendkivul kellemetlen helyzetbe kerultem, megtapasztalva, hogy a jelenlevo,régi multtal bíró vének mennyire zavarba jottek a válaszadást illetoen.Szinte minden kérdésre nekem kellett
megválaszolni.Ezen képzést kovetoen meglepetésemre
a vének magukkal vittek, ha a gyulekezetbe nyilvános eloadást tartottak.Rovid idon belul(19 éves koromban) már nyilvános eloadásokat tartottam.Sot temetései beszédet tartottam, imádkoztattak velem.Nem tapasztaltam meg , hogy Isten szelleme irányította ezeket a dontéseket.
Abban a csoportban, amelyhez a keresztelkedésem után kozvetlenul tartoztam inkább a kényszerhelyzet alakította ki, hogy szukségessé váltam a vén rendszertelensége miatt.A késobbi idoben, miután elkoltoztem másik gyulekezetbe kozolték velem, hogy elegen vannak vének és kisegíto szolgák, ezért ne haragudjak meg , de nem vesznek igénybe,mint kisegíto szolgát.Mint késobb megállapítottam, ez inkább csak a kisegítoszolga státusz pozicóra értették, tudniillik a k saját kényelmuk miatt rámterhelték a szolgálati osszejoveteleken az eloadásokat, amit kifejezetten véneknek szántak. Ez így ment évtizedekig.A vének
az alaposabb felkészulést igénylo eloadásokat rendszeresen rámterhelték.Ezenkivul felolvastam az OT és a konyv tanulmányozásokon.Imát mondtam.Mindent, amit a teokratikus utasítás szerint ha voltak arra alkalmas vének nekik szántak.Csak kivételes esetekben oszthatták ki arra alkalmas kisegíto szolgának.Én ebben az idoben a kisegíto szolga státusszal sem rendelkeztem.Most, hogy felmerult itt ez a téma elgondolkodtam, hogy vajon mi indította a véneket a gyulekezetben,hogy engem bíztak meg olyan feladatokkal, amit nekik kellett volna ellátni?
Nem hiszem, hogy a zenrszellem utasította oket.

a századik juh 2015.12.12. 09:25:09

Nemrég egy frissen kinevezett vént kérdeztem,olyan-e a vénség, mint amire számított. Nem, nem olyan.

pl:
Szavazásoknál amikor nem ért egyet a másik néggyel, akkor inkább mégis igent mond, mert ugyis 4:1 lenne.

Ugyanezt éreztem az írásodból is: nem meri vállalni az ember önmagát, és a döntéseit, azután meg csodálkozik, hogy nincs szellem.

Nem tisztem és célom védeni a szervezetet, de te magad írod, hogy "tudtad, mit kellene cselekedned, de mégsem tetted." sőt, pont az ellenkezőjét tetted, mint amit tenned kellett volna, és pontosan tudtad is ezt. Ha Jézus elválalta volna a feladatot, deszándékával elentétesen, csak az egység miatt teszi, és nem szeretetből, nem sikerült volna neki.

Bólogatóvénekkel erősít mindenki, szimpla politika miatt, az említett vén sem érti meg, hogy a Teremtő előtt nem ugyanaz az 5:0, vagy a 4:1, mert akkor legalább őszinte az ember, fiúk, ez úgy hülyeség ahogy van, én tiltakozok.

Az egység sohasem lehet az igazság előtt.

az egyik negatív példaként emlegetett gyülekezetben is ez megy: az észvén nem érti, miért nincs szent szellem.

De tudja, hogy a többiek hozzáállása miatt nincs, és persze a juhok miatt. csökken a gyülekezet minden tekintetben, 1 vén konkrétan megmondta, hogy a koordinátor alkalmatlansága miatt inkább másik városba kötözik, a másik visszaadja a kinevezését...

Persze a koordinátor alkoholizmusa, vagy dühkitörései, indulatossága, bosszúszomja, rendszeres törvénysértései egyáltalán nem befolyásolják a szellemet, sőt...

Teljesen egyetértek abban, hogy nem működik a szellem...

ott, ahol nincs szeretet, ahol mindenki kényszerből cselekszik, hogyan is lenne...

Jónás_ 2015.12.12. 16:02:18

@leslie07: "elgondolkodtam, hogy vajon mi indította a véneket,hogy engem bíztak meg feladatokkal, amit nekik kellett volna ellátni?"

Megválaszoltad a kérdésedet! Észre sem vetted?
Mindíg az arra legalkalmasabbnak kell végeznie a feladatot. Ha a vének vonakodtak, Te pedig szívesen csináltad kinevezés nélkül is, akkor Te voltál a legalkalmasabb. Gratulálok! Jó indítékból végezni másokért szolgálatokat, bármilyen tisztségben, vagy anélkül, az befektetés a Teremtőnél. (kamatozik is) A tudatlanság idejét pedig elnézi.

orvosirnok 2015.12.12. 16:15:31

Én elhittem, hogy a gyülekezetben MINDENT Jehova felügyel. És nagyon boldog voltam ebben a hiszemben.
De mióta lehullt a "lepel" nem tudom elhelyezni a dolgokat.
Szeretet nincs, az tiszta sor. Megfelelni akarás, közösségmegvonástól való félelem van.
És ahogy valaki írta előttem: mindenki a saját kinevezésében "tudja" a Szent Szellemet, de a másikéban nem. Vagy a saját életében érzi.

rovargyilkos 2015.12.12. 19:57:21

@Zalahusztra: Te bunkó ,te meg a illemtan szótárt ,mert itt egyrészt nem ez a lényeg ,másrészt gyorsan sietve írtam ,harmadrészt ,a helyesírással kapcsolatos megjegyzések egyáltalán nem tartoznak a blog témájához ,amúgy meg nyugodtan másnak is oszthatnád a hülye ,elvakult kicsinyes véleményedet,mert nem vagyok rá kíváncsi ha okosabb vagy nálam már pedig az egoista stílusodból ezt vonom le akkor ,ne írogass többet nekem,érthető voltam?! Amúgy a stílus maga az ember szóval már sejthető hogy te milyen ember vagy.......

Zalahusztra 2015.12.14. 00:19:08

@sefatias: Aki ide ír, annak legyen spiritusza!

Zalahusztra 2015.12.14. 00:20:44

@rovargyilkos: Hát igen: A stílus maga az Volt Jehova Tanúja !!!!

Zalahusztra 2015.12.14. 00:27:34

@sefatias: Én sohasem vágytam ilyesmire, pedig mindig rágták a fülemet miatta ! Sőt, ahogy teltek az évek, egyre jobban hánytam az ilyen,vén-törzsfőnök viselkedések miatt ! Anno azt mondta egy testvérnő: X Y felvigyázó nélkül a nap sem kell fel!!! De a nap felkelt-a vén tesó meg nem !!! Leengedték a Seolba !! No comment !

Zalahusztra 2015.12.14. 00:35:44

@leslie07: Hát kisbarátom én a helyedben megzsaroltam volna Őket ! Vagy kineveztek vénnek, vagy egyétek meg, amit főztetek !!! Biztos nem dolgoztam volna helyettük a semmiért !!!

Zalahusztra 2015.12.14. 00:40:18

@Jónás_: Az a baj, hogy a befektetés nem a Teremtőnél kamatozott, az elpazarolt évek alatt, hanem egy szabadkőműves-amerikai szektánál !! Ezentúl, elvileg, tiszta lappal indulhat !!

Zalahusztra 2015.12.14. 00:44:12

@rovargyilkos: Látszik, hogy a nyílvános helyreigazítás nem igazán az erősséged !!!! Ezen még dolgoznod kell....... Teokratikus vezérkönyv: D betű !!! ismerős- ugye ???

Zalahusztra 2015.12.14. 00:46:41

@orvosirnok: Mindent az amerikai szekta felügyel !!!

dead wind 2015.12.14. 01:27:59

@karalabe4:

>>ezt jól összefoglaltad, köszönjük<<

Szerintem meg nem.

Hogy miket ír arról, hogy mások mit gondolnak, és mit miért tesznek (szerinte), azt nem venném készpénznek.

Az emberünk a nyilvánvaló igazságot lecserélte egy hazugságra.
Szentháromság?
Egy vicc!
Értelmezhetetlen, megmagyarázhatatlan, bizonyíthatatlan!
Az emberek tömegeit nem hogy közelebb viszi ez a dogma Istenhez, hanem inkább eltávolítja őket Tőle!
Hogy lehet olyasvalakit szeretni, akit nem ismerhetünk meg, akit nem érthetünk meg?

Aki emellett teszi le a voksát, annak még azt sem hiszem el, amit kérdez.

-----------

>>Gyökössy Endre<<

- Aki nem tud magyarul, aki nem ismeri GY.E.-ét, az nem lehet boldog?
Érted?...

Jézus megmondta, Isten leíratta a Bibliában, hogy mi kell a boldogsághoz - ennyi... annyi, és nem több!

GY.E. mégis mit képzelt, mit csinál?
Felülírja?
Filozófusok...
Nők...
Férfiak...
Azt hiszik jobban tudják.
Az elfogadás korában nem kell jobban tudni.
Csak tudni kell, és tudni kell elfogadni (a hallottakat).

Mi már régen ütköztünk.
De azóta sem változott semmi:
Te nem fogadod el Isten mindenhatóságát, Istenségét.
Nem fogadod el Jézus Fiúságát, Istentől kapott/örökölt isteni mivoltát.
Nem fogadod el Isten szent szellemének az erejét.

Mégis mi alapján... minek az elfogadása alapján lehetne téged alámeríteni?

Alámerítés:
1. Megtisztulás.
2. Egy új - szellemi - életre való feltámadás.
3. Elköteleződés a szolgálatra. (régen és ma is a keresztények legfőbb ismérve, hogy szolgálják Istent, és alávetik magukat Jézusnak)

Ebben a világban most hallottam először Gyökössy Endréről, és remélem utoljára.
Csepűrágás.
Szófacsarás.
Az egyén felmagasztalása a közösség fölé.
Semmi különbség sincs a politikus okos, a tudományos okos, a filozófus okos, a kereskedő (gyáros, kis- nagy iparos) a vallási vezető, a bűnöző okos között.
Egy kaptafa mind!

Én nem tudom, te tudod milyen érzés az egyetlen jó ellen kardoskodni, harcolni?

Szia

U.i.: Rengeteget írsz/idézel, de nem mondasz semmit.
És most nem az a lényeg, hogy nem értik amit írsz, hanem tényleg nem mondasz semmit.
Ha hagynád a francba ezt az egészet, amíg nem érted meg végre, és élnéd a saját életed - okoskodás nélkül - legalább a szűkebb környezetednek adhatnál valami kis jót (egy kis ideig). Így csak a két szék között a pad alá esel.

a századik juh 2015.12.14. 05:21:15

@dead wind: én nem hiszek a szentháromságban, mert nincs ilyen szókombináció a bibliában.

csakúgy, mint pl olyan sincs, hogy égi szekér, így ebben sem hiszek.

úgy gondolom, a zrt egy nem létező égi szekeret követ ahelyett, hogy a biblia szerint Jézust követné.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.14. 07:28:10

@Zalahusztra: "Aki ide ír, annak legyen spiritusza!"

Nem kívánok vitát nyitni arról, hogy mije legyen annak, aki ide akar írni. De szerintem először is tartsa tiszteletben mások méltóságát. Azzal, hogy ugyanúgy viselkedsz, mint azok, akiket kritizálsz, nem biztos, hogy előre lépsz

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.12.14. 07:28:55

@rovargyilkos:

Kedves Rovargyilkos!

Kár felidegesítened magad más alpáriságán. Én nem találtam a hozzászólásodat helyesírás szempontjából hibásnak. Persze, ha a Lőrincze Lajos elemezte volna, akkor biztosan sok minden nem stimmelt volna benne, de ez talán mindannyiunkéról elmondható:)

A téged kritizáló zarathusztra sem mondott semmi konkrétumot, csak annyit, hogy használd sűrűbben a helyesírási szótárt. Nos, ez mindenkire érvényes, még rá is, így a kritikája nem tekinthető konstruktívnak.

Szóval, kaptál egy online D betűt egy online szolgálat felvigyázótól: "Látszik, hogy a nyílvános helyreigazítás nem igazán az erősséged !!!! Ezen még dolgoznod kell....... Teokratikus vezérkönyv: D betű !!! ismerős- ugye ???" :)
Hűha!

A "nyilvános" szót egyébként kis i-vel írják. Zarathusztra döntse el maga, hogy ő milyen betűt érdemel.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.14. 07:35:22

@Zalahusztra: Nincs is annál kellemesebb érzés, mint másokban hibát keresni és találni. A Tanú lét legnagyobb hozománya ez. És aki még itt tart, az lehet, hogy jobb ha visszamegy, mert ott ezzel lehet sikereket elérni

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.12.14. 07:35:43

@sefatias: Igaz, igaz, most én is kapok egy D betűt Zarathusztrától:)

leslie07 2015.12.14. 07:38:02

@a századik juh: A szentháromság tanát a 4.században azért hozták létre, hogy kiszorítsák a Római Egyházban az ariánusok által elterjedt azon tanítást, miszerint nem az Isten a Krisztus, hanem csak egy teremtmény. Ennek a tannak a megfogalmazása nem volt szerencsés, mivel osszeolvasztotta az Árius általi egy Isten van és nincs tobb antibiblikus teóriát az Atya Isten , Egyszulott Isten, Szetszellem Isten kulon, kulon Isten Biblia tanítással. Erre azért volt akkor szukség, hogy lecsilapítsák az Áriuszt koveto puspokok azon torekvéseit, hogy Krisztust káromló
tanaikkal tovább fertozzék a Római Egyházat.
Az Áriuszt koveto puspokok, azért nyertek teret, mert a római császárok kozul tobben oket támogatták, ugynis a Krisztust-teremtmény Szentírás ellenes misztérium kozel állott a császárok pogány istenhitéhez.

hu.wikipedia.org/wiki/Arius

hu.wikipedia.org/wiki/Szenth%C3%A1roms%C3%A1g

Isten Szava nem támogatja sem az áriánus antikrisztus tanát, de azt a szentháromság tant sem, amit az áriánista puspokokkel való kényszeru kiegyezés miatt a Római Egyház egy istenné egyesítette a három Isten személyt. Nem ezt tervezték, de csak ez vezetett az áriánista puspokokkel való kompromisszum eléréséhez, és a császár is csak ezt volt hajlandó elfogadni.

Az már más kérdés, hogy miért nem volt szándék
a Római Egyház részérol, ennek nehezen értelmezheto hitvallásnak a megváltoztatásához, miután megszunt az akkori kényszerhelyzet.

Aki hittel befogadja a Szentírást e nehezen értheto háromságtan nélkul is képes helyes képet
nyerni az Egyszulott Istenrol, Kriztusról, Atyjáról és a Szetszellem Istenrol.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.12.14. 07:38:43

@sefatias: Ráadásul Rovargyilkos hsz-e azok közé tartozott, melyek éppen pont nincsenek tele helyesírási hibákkal. Vagyis még a hibakeresés sem állja meg a helyét...
Furcsa, hogy az adminok nem vették észre ezt a személyeskedést és nem reagálták le. Elvileg ellenkezik a blogetikával az ilyen megnyilvánulás.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.12.14. 07:42:53

@sefatias: :)
Én már olybá lettem, mint egy medveállatka. www.erdekesvilag.hu/igazi-tulelok-a-medveallatkak/
Már bármit túlélek. Egy D betű meg se kottyan.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.12.14. 07:47:03

@sefatias: Jaj, most látom, hogy még a nicknevét is elírtam, mert nem Zarathusztra, hanem Zalahusztra.
Most ezért mit érdemlek?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.14. 07:48:16

@karalabe4: Egy hétre kitiltunk, hogy legyen időd gondolkozni a hibáidon :P

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.12.14. 07:50:34

@sefatias: Már megtörtént, mert kitiltottak párszor, de csak nem ismertem fel a hibáimat....

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.14. 07:51:50

@karalabe4: Mert megkeményedtél a gonoszságban. Egyébként nem is igazi blogger akit nem tiltottak még ki :)

Vitatkozo 2015.12.14. 08:39:29

@dead wind: Én is megnéztem ezt a GY.E-t ... Ez valami csodagyógyító? Már felfordul a gyomrom ezektől a fanatikusan mindentudóktól. Hencegjenek akár a Bibliaismeretükkel, vagy valami mással. Én egyformán utálatosnak tartom a fanatikus, másokat kioktató JT vént, vagy ezeket a hókuszpókokat. Általában a fanatikus embereket, mint amilyen Leslie is. Teljesen mindegy, hogy valaki milyen irányban fanatikus. Minden fanatikus csak egy korlátolt barom. És minden ilyen barom azt hiszi, hogy őt valamiféle SZentLélek irányítja. Pedig csak a saját hülyesége. Amúgy a Háromsághívők is valami pszichikai betegség elszenvedői. Ha valaki az Ószövetséget végigolvassa, nem létezik, hogy valami olyan következtetésre jutna, miszerint Isten valamiféle Háromság lenne. Másrészről az is egy nagy marhaság, hogy Jézus láthatatlanul 1914-ben eljött. Ez is csak valami kényszer szülte szélhámosság, mert valamit ki kellett találni, hogy a sok bepalizott hívő ne vegye észre a cselt és csak tovább dolgozzon, építse a Szervezetet. Egyébként minden vallás erről szól. Hogy dolgoztassák a hívőket. Hogy valami programot, elfoglaltságot adjanak nekik. Amiképpen a katonaságon fogkefével kell a padlót felmosni, JT-nél hosszú megbeszéléseket tartanak a nagy semmiről. De hát addig is megy az idő, és nem engedik, hogy az ember egyedül maradjon a gondolataival. Minden vallás alapparancsa egyszerű. Nem kell ehhez semmi teológia. Így hangzik: A leshetőség szerint azt cselekedd felebarátoddal, amit szeretnél, hogy veled is cselekedjenek. Ezt az egyet kéne csak tanítani gyerekkortól. A többi az mind csak fölösleges időtöltés.

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.12.14. 09:40:34

@Vitatkozo: Hát most ebben tévedsz, mert Gyökössy Endre nem volt sem csodagyógyító, sem fanatikus mindentudó. Egy református lelkipásztor volt, aki érdeklődött az emberek iránt, és a vallásos tudását pszichopedagógiai ismeretekkel egészítette ki. Emiatt a prédikációi vonzóak voltak a hívek számára, ami kiváltotta felettesei nemtetszését.

leslie07 2015.12.14. 10:36:13

@rovargyilkos: Nehéz kovetni a szervezet logokáját ami az iránymutatást illeti bizonyos helyzetekben hogyan értelmezzék azt.Ott van például az elrenfezés, hogy nem kell folytatni a házi bibl. tanulmányozást , ha egy bizonyos ido után az érdeklodo nem tesz lépéseket a keresztelkedés irányában.Ezzel szemben ott van a hasfelmetsszo esete, akihez 15 éven keresztul bejártak a bortonbe.
Vajon nála miért tettek kivételt?

www.blikk.hu/aktualis/jehova-tanuja-lett-a-hasfelmetszo/tmrdxdr

Egy sorozatgyilkos iránt megértést tanusítanak,
mikozben azokra a tanúkra, akik a Szentíráshoz ragszkodnak útálattal tekintenek.

leslie07 2015.12.14. 10:47:37

@sefatias: Valósinuleg megtévedtél. Nem fénykort akartál írni hanem sotétség útján járás korát.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.14. 10:49:58

@leslie07: :) erre már felhívtad a figyelmem, mikor őrtorony bérencnek tituláltál.

leslie07 2015.12.14. 10:53:03

@karalabe4: Én is lealázást véltem felfedezni Zalahusztra hozzászólásában.Ha valaki hiányosságot
vél felfedezni saját magában és ezért komplexusai vannak, más nálánál nagyobb képességekkel rendelkezo
embert igyekszik analfabétának feltuntetni.

leslie07 2015.12.14. 10:56:05

@sefatias: Bocs, elfelejtettem. Ha az volt a fénykorod, akkor most vagy a sotét korban.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.14. 10:58:22

@leslie07: én nem osztályozom ilyen szélsőségesen a korszakaimat. :)

leslie07 2015.12.14. 11:11:24

@sefatias: Ezért lepodtem meg, hogy a 7 évvel korábbit soroltad a fénykorodhoz

leslie07 2015.12.14. 11:36:47

Megtértél már az Ortorony szervezet misztériumából az elmult 7 év alatt? Rég nem olvastam toled.

Hiszel abban, hogy az embernem van teste , szelleme, de lelke is, amely elhagyja a testet a test halálával?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.14. 11:46:11

@leslie07: mi függ attól, hogy miben hiszek?

leslie07 2015.12.14. 12:18:41

Az Igaz Isten Krisztus szeretete.

Nem szerethetjuk az Istent anélkul, hogy hiszunk a Szavában.

Rozett 2015.12.14. 12:50:32

@Vitatkozo: hű,de tetszik, amit írtál az azt tedd másokkal mondatodban! :)

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2015.12.14. 20:55:55

"A kinevezések pillanatnyi emberi érdekek függvényei, gyakran csupán a testületen belüli hatalmi harcok eszközei, vagy épp a hirtelen felmerült szükség kielégítésére szolgálnak, a minőség figyelembe vétele nélkül."
--
Teljes meggyőződéssel állíthatom,hogy ez bizony így van.
Mindemellett a helyi tapasztalataim alapján azt is állíthatom,hogy az ajánlott személynek lehetőleg olyannak kell lennie aki,nem jelent veszélyt az éppen hatalmi helyzetben levő vezetői elitnek.
Ezert olykor előfordulhat,hogy az igazan alkalmas személyek hosszú évékig egy helyben toporognak.

rovargyilkos 2015.12.14. 21:25:07

@karalabe4: Így van ,és ezt én sem értem,hogy miért mulasztották el ?Amúgy meg ha valakinek a helyesírással kapcsolatos ki fogásai vannak akkor keressen egy olyan Blogot ami ezzel foglalkozik és ne engem és másokat osztogasson ez a "hibátlan személy",helyesbítés ugyan már mit?De magán lenne mit...pl a stílusán ......

rovargyilkos 2015.12.14. 21:36:44

@karalabe4: ÉN minden esetben nyitott vagyok a kulturált eszmecserékre ,de egy ilyen ködös ,nem egyértelmű támadásnak ami a helyesírással kapcsolatos hiányosságok alapján ítél,és támad ,miközben ő maga se makulátlan ebből a szempontból azt egy kicsit ravasz ,és rafinált ,nem egyenes embernek tartom ha a bejegyzésemmel kapcsolatban volt ki fogása miért nem írta meg? és vita tárgyává tehetünk volna és nem ilyen kicsinyes gerinctelen sértegetésekkel próbálja az ember méltóságát alá ásni......ezt én nagyon durva és mocskos gyakorlatnak tartom és nem vall egy egyenes őszinte emberre.........

rovargyilkos 2015.12.14. 21:39:32

@Zalahusztra: Nem ismerős felvilágosítanál? :-)

Zalahusztra 2015.12.14. 22:27:42

@sefatias: Az a helyzet, hogyha valaki egy helyesírási kiigazításon felhúzza magát,bunkónak kiállt ki ország-világ előtt, az az ember milyen lehetett a gyülekezetben ! Volt egy rettenetes nagyképű vén, aki ács volt. Hivatása miatt Jézus utódjának képzelte magát-ellentmondást nem tűrt. Balkézből alázott meg mindenkit, főleg nőket, mindenki előtt korra való tekintett nélkül.Valaki a gyülés alatt beverte a kocsija szélvédőit, kiszúrta a kerekeit, krumplit dugott a kipufogóba ! A hatás nem maradt el: szélütést kapott a helyszínen-mentő vitte el. Utánna olyan kisfiú lett, hogy nem ismert rá senki! Később leváltották, majd öngyilkos lett !! Isten nem ver bottal !!!

Zalahusztra 2015.12.14. 22:30:38

@Zalahusztra: Jaj tévedtem: a gyűlés hosszú Ű betű !!

Zalahusztra 2015.12.14. 22:40:55

@karalabe4: Látom bekaptad a csalit ! Szándékosan tettem bele helyesírási hibát, hátha valaki észreveszi! Magamnak is D betűt adnék, mivel súlyosan tévedtem helyesírásilag ! Attól még a mondatokat nagybetűvel kezdem, vesszőket használok,és a kommunista szót 2 m-mel írom ! Üzenet Rovarölőnek: AlázatX100 szor !!!

Zalahusztra 2015.12.14. 22:44:12

@leslie07: Kellett az óraszám, amit 15 év alatt szereztek. 2. Dicsekedhettek a színpadon mindenkinek,hogy milyen sztárgyilkost tanítanak !!!

Zalahusztra 2015.12.14. 22:49:21

@karalabe4: Figyelj és ne kapkodj!! Zalahusztra Zala megyéből !!!

dead wind 2015.12.15. 00:18:32

@sefatias:

Nagyot csalódtam benned (a szellemed után a testedben is).
Arról volt szó (azt sejtetted), hogy te egy nagy darab ember vagy.
Én minimum egy pankrátor méretű embernek gondoltalak: aki "A Bányász" művésznéven fut.

Mikor elkezdtem ezt az egészet, mikor rájöttem mi is folyik itt, mikor nagyon dühös lettem (főleg Sátánra, aztán magamra, aztán mindenki másra), mikor elszakadt a cérna (akartam, hogy elszakadjon... én szakítottam el), akkor lezavartam az elmémben pár menetet veled:

www.youtube.com/watch?v=AeeoEpmyb2Y

A videódat látva, már bánom.
Nem a mostani indulatomat - mert már nem érzek semmit -, hanem az akkorit.

Bocs, de nem vagyunk egy súlycsoportban - sem szellemileg, sem testileg.

Én már nem írok ide sokáig (jövőre már csak egyszer, "Fenn a csodás északról", mert sokan azt hiszik csak kamuzok, de az idő relatív egy olyan kereszténynek, aki soha nem hal meg:
Egy hét múlva történik meg?
Tíz év múlva?
Tök mindegy!), de egyet mindenképpen szeretnék megjegyezni: 3:22-3:47.

Semmi mást nem kéne tenned, csak megfogadni a saját tanácsodat, tanításodat.

A Biblia segít a beazonosításban - emberek, népek, hatalmak, Isten, istenek, jók, gonoszok, stb.

Kérlek ne sértődj meg!
De te egy kritériumnak sem felesz meg.
nem vagy egy szervezet része.
Nem vagytok ketten vagy hárman (sem).
Nem keresztelsz, nem tanítasz nem hirdeted a jó hírt az egész világon minden népnek.
Sőt folyamatosan a bizonytalanságod, az útkeresésed a téma, miközben nem átallasz keleti filozófiákat is mérvadónak tekinteni.
Tudod semeddig nem tart szeretetről beszélni, és bizonyságul valami szeretetteljeset tenni - akár az élet feláldozása által sem.
Hisz vannak hősök, akik a hazájukért áldozták fel az életüket.
A Bibliát ismerő embertől kérdezem: Van értelme ennek a hősiességnek?
Nekünk magyaroknak azért kéne tisztábban látni mindenkinél, mert gyakorlatilag egy maffia államban élünk.
Hihetetlenül gonosz emberek lenyúltak egy egész országot, és kiépítettek egy maffia rendszert.

Tisztelem és becsülöm azokat, akik még bírják az elnyomást, és kitartanak - önként vagy kényszerültségből -, de én már nem kapok lebegőt itt!
Én azzal fekszem és ébredek, hogy gyűlölöm az embereket.
Persze nem mindenkit, hanem csak egy fajtát - a sátánfattyait!

El kell innen mennem, hogy egy kis lélegzethez jussak, és ne csináljak nagyobb bajt.

Hogy ezért később mit kapok?
Te azzal ne foglalkozz, mert többet, mint gondolnád, de kevesebbet, mint szeretnéd!

Mindig ugyanoda lyukadok ki: Egyetlen egy különbség van ember és ember (angyal és angyal) között: ismered, szereted, elfogadod Istent, vagy nem.
Én ismerem, szeretem, elfogadom, és csak ezért az egy dolog miatt fogom túlélni, ahogy eddig is túléltem mindig, mindent.

Meg van a következő nevem: A Túlélő (ha kizárnának innen is)

Tolunk egy kis ketrecharcot a nagyérdeműnek, hogy legyen min csámcsogniuk?
A Bányász vs, A Túlélő

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.15. 06:34:23

@dead wind: Sajnálom, hogy csalódást okoztam. :) Küldök néhány idén készült videót, hátha jobban megtetszem neked.
www.youtube.com/watch?v=xpxBvXoZZhs&list=PL0QXkp3lTIGNBnWaIv-4Yl7ROUSgsw95T&index=4

rtl.hu/rtlklub/hazonkivul/menekultvita-viktoria-felt-toluk-de-elment-kozejuk-a-keletibe

A kommented többi részét nem értem. Keleti filozófiát meg nem ismerem

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.12.15. 07:31:57

@Zalahusztra: Ja, remélem jól szórakoztál mások cseszegetésén...ha-ha nagyon vicces, hogy ilyen "csalikat" állítasz....

rovargyilkos 2015.12.15. 17:00:26

@karalabe4: @leslie07: Sok ilyen ember volt ,nálunk is és sajnos azért mentek el a valóban jó keresztények és sajnos azokat nevezeték ki nem a arra érdemeseket ,ennyit a szent szellem útmutatásairól.Ők jócskán képesek voltak le húzni a gyülekezet átlagát ami sajnos nem volt túl magas......De ez van ilyennek is vannak.

rovargyilkos 2015.12.15. 17:13:32

@Zalahusztra: Szomorú,hogy neked is ilyen az általad írt,nagyon rossz tapasztalataid voltak vagy vannak is a vénekkel.De ez nem jogosít fel téged arra hogy pocskondiázz a témához nem illő jelzőkkel ,sajnos elszalad velem a ló ,de bánom mert én nem ilyen vagyok és a hozzád hasonló személyeket inkább sajnálni kell mint vissza vágni mert az élteti őket hogy másokat sértegessenek ,ebben tudják ki élni azokat a rejtett vágyaikat amiket máshol ,másként nem tudna,ez is szomorú és ezért is sajnállak. De a példádban említett vénnel hasonlítottál ez nem így van egyáltalán ha tényleg érdekel a történetem elolvashatod a Jehova Tanúi közép-kelet Európába Blogon pályafutásom Jehova tanúinál cimszó I,II,III alatt ami ugyan ilyen témával foglalkozik,és azt véleményezheted amúgy hogy csak tudd az ott töltött éveim alatt ami érdeklődéssel telt az olyanoktól szenvedtem akikről írtál.

Rovarölő 2015.12.15. 17:41:06

@Zalahusztra: "Attól még a mondatokat nagybetűvel kezdem, vesszőket használok,és a kommunista szót 2 m-mel írom ! Üzenet Rovarölőnek: AlázatX100 szor !!!"

Pajti!
Azt most nem is említeném hosszan, hogy a helyesírás neked sem az erősséged, de te is bekaptad a csalit, amit a rovargyilkos a csalóka nevével hozzám vezetett és nekem adtál tanácsot.
Már többen kevertek vele össze, mert valamiért hasonló nevet választott magának, amit magam részéről kicsit gusztustalannak tartok, mert az jut eszembe róla, amikor hamisított, kevés betű eltéréssel piacra dobott névvel, gyenge minőségű, olcsó termékekkel csapnak be másokat.
Szóval rossz címre írtál.

dead wind 2015.12.15. 23:13:10

@sefatias:

Bírnék kegyetlen lenni, de már nem akarok.
Elfáradtam. Nem ma, hanem az elmúlt több mint három év után.
"Majd a halottak eltemetik a halottaikat."

Hogy jön át ez nekem (te videód)?
Halott emberek ételt osztanak halott embereknek.
Adtál csak egy traktátust is?
Ment el tőled egy valaki is reménnyel?
Ment el egy valaki is tőled úgy (egy tál meleg étellel a kezében), hogy megértette miért történik ez vele, miért van annyi szenvedés a világban, egyedül ki oldhatja meg a világ-, és benne az ő problémáját.

Kezdesz celeb (szegediesen: cölöp) lenni.
Én is írok néha magamról:
"Hogy így szeretem Istent, meg úgy szeretem Istent."
"Meg ismerem Istent, meg értem Őt, meg szent szellem... meg... mit tudom én."
De megbocsáss, ezzel én nem mások fölé helyezni akarom magam, mintha én több lennék (egy senki vagyok!!!), hanem tényként írok róla, ami valójában az ösztönzésről szól:
Te is meg tudod csinálni, csak akarni kell, csak észre kéne venni a különbséget, csak csalódnod kell - jobban a világban-, mint Jehova Tanúiba.

Nincs arcom.
Nincs nevem.
Így élek, így halok, így élek újra.

A kérdés egy, vagy több, de néha az egy is több a soknál:
Kik veszik fel a jelet a kezükre, és kik káromolják Istent?
Kik mennek Jézus után, amikor azt hiszik, hogy újra eljött (márpedig azt fogják hinni, mert nulla ismeretük van - de tele lesz a hasuk, mert az ájtatoskodók tele rakták, és elaltatták őket)?

Tudod mit kéne észrevenned?
Próbálom élővé tenni a Bibliát.
Ez nem elmélet, ezt gyakorlat! (persze aztán jön a továbblépés: Ez nem gyakorlat, ismétlem nem gyakorlat, hanem élesben megy.)
Abszolváltam neked egy ellentmondást - ráugrassz?

Tudnék még írni neked, nem hiszed, hogy akarod.
Te már más vizeken evezel.

Hogy adhattad fel az egyetlen jót!?
Én már több, mint három éve itt vagyok, de nincs annyi sár, amivel beszennyezhetnék, eltüntethetnék a jót.
Csak mérlegre kell tenni:
Mit vesztesz.
Mit nyersz.
Írnám, hogy látatlanban, de nem írhatom, mert láttalak, szóval láttomban írom: Nem nyertél semmit. Sőt, vesztettél.

nem keresem vissza. De írtál az útkeresésedről, és abban vastagon benne voltak a keleti vallások - amiknek SEMMI közük Jézushoz.

Ha meg akarsz beszélni valamit, még idén kell megtenned, mert jövőre, már csak magammal foglalkozom... meg néhány vikinggel.
Nagyok, erősek, mosdatlanok, de ők is szeretetre vágynak, mint mindenki más. (mindenesetre előre, orvosilag kiheréltetem magam, hogy ők már ne tudjanak - biztos, ami biztos).

Szebb jövőt!

leslie07 2015.12.15. 23:54:44

@dead wind: (egy senki vagyok!!!)

Nem vagy te egy senki. Inkább csak egy senki szolgálja. Ha megtérsz a senkitol az Igaz Istenhez Krisztushoz ,megtapasztalod mjd, hogy lelkedet,
amelyet húsvér tested megszuletése elott megalkotott
a Felkent Isten, nem tekinti senkinek.

leslie07 2015.12.16. 00:04:43

@Zalahusztra: Ez is benne lehetett. Vagy 15 évig tartott mire rávették a hasfelmetszot , hogy irassa az Ortorony zrt-re osszes vagyonát, cserébe pedig
behordják neki a sáskatápot.

leslie07 2015.12.16. 00:14:18

@rovargyilkos: Az ilyenek,amikor már nem találnak érveket támadni kezdik az illetot, hogy gpróbálják ezzel hiteltelenné tenni. A talmudisták például
kikezdték a Septuaginta tudós fordítóit,azzal érvelve, hogy rosszul fordítottak, holott ok maguk
nem is látták azt a kéziratot, amibol a Septuagintát fordították, sot még azokat a nyelveket sem ismerték,amelyeken az a kézirat íródott, amelybol
fordítottak.Ez olyan, mintha valaki a mai magyar nyelv szabályai szerint gyalázná például a Halotti beszéd éróját, holott halvány fogalma sincs afelol, hogy akkor, amikor az íródott milyenek
voltak anyelvtani szabályok.

rovargyilkos 2015.12.16. 14:44:54

@leslie07: Úgy nézz ki hogy egyeseknek ez a legnagyobb problémájuk ,hogy a másikon még a kákán is csomót keresve bele kössenek ,de az értelmes vitára teljesen képtelennek,ez a nagy helyzet.......

rovargyilkos 2015.12.16. 15:31:22

@Rovarölő: és Zalahusztra Látom fent ,nagy egyet értésben vagytok az engem való gyalázásban,ez sokat el árul arról hogy milyen egy ember ,de ez a ti dolgotok.Rovarölő ,elnézést kérek hogy hasonló szóval regisztráltam mint ami neked van ,tudod nem tudtam azt hogy ezt te le védted és másolásként éled ezt meg vagy lopásként hogy mások hasonló néven regisztrálnak ide ,hát tudod ilyen a magyar nyelv vannak szavak amiket sokféle képen is kifejezhetünk ha értesíted a Magyar tudományos akadémiát e béli aggályaidról talán meg fontolják annak lehetőségét hogy ezt a szót és annak használatát le védjék a számodra és senki se fogja csúnya módon el venni tőled és másolni és utánozni az egyedi szó készleteidet,hidd el érdemes megpróbálni....:-) Írod hogy be csapok a hasonló ,névvel másokat mert ,az hasonló mond mitől vagy te nagy képű ennyire ???? Őszintén kérdezem mert valaki ezen okoknál fogva hamisnak,gusztustalannak mínősitsen mást ahhoz igazán nagy képűnek kell lenni,összetévesztenek????? hu ha mitől vagy miben vagy jó hogy neked ez presztízs veszteségként éled meg? Tudod nagyon kíváncsi lennék a történetedre hogy ki voltál a szektában mert azt nagyjából tapasztalom hogy ki vagy........Gyenge te vagy és a minőségedről már had ne beszéljek,írd meg a történetedet hogy meggyőzz ennek ellenkezőjéről.........Vagy ne ha ahhoz is túl eredeti vagy.....! :-) Zalahusztra te ki vagy ? mert ég nem láttam itt a komentedet és ki vagy ? hogy engem minősitgess kíváncsi lennék a te történetedre is mert biztos hogy a rovarra te is egy bájgunár opurtunista Á keresztények lehettetek nem úgy mind én az alatt a 7 év alatt én sokat szenvedtem és amit leírtam az még a fele sincs szóval a barerinák ne szájhösködjenek velem.Kérded hogy milyen ember lehetem én a gyülekezetbe? Egy őszinte ,nyitott ember voltam akit nem akartak be fogadni a ti hozzátok hasonló "okoskodó" embereken hatalmi vágyukat ki élő senkik ,akik csak mert egy szekta a hatalom látszatát adja nekik azzal durván vissza élnek,nem lehetettek ti kölünbek azoknál akiket most elítéltek mert gondolkodni se tudtok ,mert a önelégültség úrrá lett a józan eszeteken ha volt valamikor ilyen nektek......Szóval várom az élettörténeteteket....:-) ja bocsi a helyesírási hibákért gyorsan írtam ,lassú felfogású embereknek.....:-)

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2015.12.16. 15:34:52

@rovargyilkos: @Rovarölő: szerintem kár lenne folytatni. A személyeskadés senkit sem visz előre

rovargyilkos 2015.12.16. 19:32:00

@sefatias: Tudomásul veszem ,ez nekem se jó én nem ez vagyok ,de a értelmetlen ,ok nélküli pocskondiázást nehezen viselem ,elnézést kérek tőled ezért,sajnálom,de Zalahusztra féléket jobban kellene rostálni mert ,lehúzzák az átlagot.....Szóval újra elnézést.....(y)

Az igazság hírnöke 2016.04.02. 21:30:15

Jehova tanúi elítélik az összes vallást,ahogy kivettem a szavukból.Úgy gondolják,hogy nekik pontos ismeretük van Istennel kapcsolatban,a többi keresztény,akik más valláshoz tartoznak azok pedig tévednek.De nemcsak a tanításukkal nem értenek egyett,elítélik az egyházak igehirdetőit vagyis a papokat,lelkészeket és még az egyházfőt,a pápát is.A pappokat alkalmatlannak tartják.Szerintük az egyházi tanítók dúskálnak a pénzben és erkölcstelenek.Persze,hozzáteszem vannak kétes életű pappok,ezt nem vitatom,de nem lehet általánosítani.Nem lehet minden igehirdetőt rossznak beállítani,azért mert valahol egy távoli országban súlyos bűnt követett el egy papp.
Még azt is mondják,Isten nem lakik kézzel készített templomokban.Akkor felteszem a kérdést:
Az ő vallásukban nincsenek vallási vezetők? Az ő gyülekezetüket nem emberek építették?Az ő vallásukban mindenki alkalmas tanítónak? Jehova tanúi között nincs erkölcstelen személy?Hát,elég nehezen tudom elképzelni,hogy a Földön élő 8 millió tanúból mindenki szent életű,egy olyan világban,ahol a sátán uralkodik.Az ördög mindenhol ott van,nincs olyan hely,ahol ne lenne jelen,így van ez a vallások esetében is.A rossz emberek az életünk részét képezik,ez ellen nem lehet mit tenni.Egy másik bolygóra kellene mennünk,ahhoz,hogy megszabaduljunk tőlük.Teljesen mindegy,hogy valaki,milyen vallási felekezethez tartozik:Katolikus egyház,Református egyház,Baptista egyház,Jehova tanúi.Mindegyikben vannak bűnös emberek,de jók is.
süti beállítások módosítása