EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Teljeskörű tájékoztatás?

2015.08.27. 20:00 | Johnny Joker | 48 komment

A bibliatanulmányozáshoz használt kiadványok teljes mértékben tájékoztatják az embereket, mielőtt úgy döntenek, hogy megkeresztelkednek?

"Igen"

Tehát tájékoztatjátok őket, hogy egy bírói bizottság ülésének nem lehet részükről tanúja, és fel sem lehet venni?

"Igen"

Meg tudnád mutatni kérlek azokat a kiadványokat, melyek erről szólnak?

Az első két kérdésre adott "nem" válasz esetén:

Akkor megtévesztitek az embereket.

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr327738646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigi40 2015.08.27. 20:14:36

Mennyi mindent nem tudtunk mikor keresztelkedtünk! Az apró betűs rész a Terelgessétek Isten nyáját! c. könyvben van. Azt meg ugye egyikünk sem tanulmányozta. :)

nemsanyi (törölt) 2015.08.27. 20:23:53

Nem tudom megmutatni, de nem is akarom.
Ez a sok nyíl minden irányba, és egymással szemben is...

Mit is bizonyít ez?
Hogy nem JHVH az Isten?
Vagy hogy Jézus nem JHVH Isten fia?
Vagy, hogy nem lesz feltámadásuk a halottaknak?
Vagy, hogy az utolsó időkben nem lesz Istennek egy választott népe, "AZ" egyház, aminek Jézus a feje... a teste?

Szerintem az ehhez a cikkhez asszisztáló nyíl-bűvölök sem igazán értik, hogy mit akarnak.
Az alap érzelem:
Nem ismerik.
És utálják, amit ne ismernek.

Ez a cikk is kuka.
Valaki valamit kigondolt - rosszul.

a századik juh 2015.08.27. 21:13:42

Érdekes, ez a téma foglalkoztat pont mostanában. Szerintem az elkövetkezendő nagy pereknek ez lesz az alapja:

A bírói bizottságokban NEM TÁJÉKOZTATTÁK a tanúkat az őket megillető jogokról, és nem is írattak velük alá olyat, hogy tájékoztatták őket a jogaikról, és megértették a jogaikat. Ezek elmulasztása miatt : MINDEN KIKÖZÖSÍTÉS TÖRVÉNYTELEN, ÉS MINDEN TÖRVÉNYTELEN KIKÖZÖSÍTÉS KÁRVALLOTJÁNAK KÁRTÉRÍTÉST KELL FIZETNIÜK, visszamenőleg kb évi egymillió dollár körüli összeget. Aki tehát 10 éve van kiközösítve, az 10 millát kap, kb....

Ezt csak én gondolom így, de szerintem ez lesz az a szál, ami anyagilag tönkrevágja a szervezetet: az önkényes inkvizíció, a törvénytelenül működő, és döntő bírói bizottságok...

Rovarölő 2015.08.27. 21:46:40

A világ minden részén lehet, sőt JÁR a védő ügyvéd, mikor egy bíróságon valaki a vádlottak padján ül!
Ez a jog, ami teljesen emberi, nem illeti meg a jehovista szektában azokat, akik lehet, hogy az életüket is feltették rájuk!
Minimum három szent vén egy bűnösnek kinevezett ellen!
Persze, ha a bűnös tagad, lehet még akár hány tanú, aki ellene tanúskodik és ha a bűnös ügye nem megszokott, bonyolultnak van értékelve a szentek által, lehet akár öt bíró is ellene!
Ahhoz képest, hogy egy bírói bizottságnak a célja nem a kiközösítés, hanem a segítség nyújtás, nem sok esélyt adnak neki! Lehetne egy vén az ügyvédje is, aki tudja a törvénykezésüket, de nem ez a cél! A gyenge szellemiségű juhocska, aki a nyilvános tanításokat sem tudja követni, oda van állítva a törvénykezők elé, minden ismeret nélkül, ami a számára nem is ismerhető meg!
Ez valóban nagyon igazságos elrendezés!
A bizottsági megbeszélésről nem készülhet felvétel, feljegyzés a bűnös részéről, így védekeznek a jogi problémák ellen, amit esetleg a bűnös okozhatna nekik egy világi bíróságon!
Ameddig egy normális országban minden törvény ismeretes lehet az állampolgárok számára, addig ez a szekta eltitkolja a tagjai előtt, mi is várhat rájuk, ha rosszalkodnak!
Mivel a bírói bizottságon közölt törvények az egyébként is sokkos állapotban levő juhocskának teljesen újak, így felkészületlenül érik, képtelenek néhány perc alatt feldolgozni és kiértékelni, ezért muszáj neki meghunyászkodni, ha bent szeretne maradni!
Az egyetlen ügyvéd az lehet a bűnös, vádlott számára, ha mindent szívből megbán és ezt el is tudja játszani kellően!
Ez ellen nincs orvosság! Így a rutinos szemetek bent maradnak, mert az érdekük az, hogy maradjanak, a szerény és lelkiismeretes agymosottak pedig mehetnek a francba, mert nem jutott eszükbe, mit is kell mondaniuk! Aztán ezek örülhetnek, mert később tisztán látják a helyzetüket és nem bánkódnak!
Az igazság nem a jt szervezetben van, viszont nagyon jól illik rájuk a hamis Krisztus megnevezés, ami az Ördögtől való!
Üdvözlök mindenkit, akik ezt már látjátok és cselekedtetek, vagy cselekedni fogtok!

Jónás_ 2015.08.27. 21:51:38

@a századik juh:
Ha pl. a fellebezést mint szalmaszálat sem ragadja meg, akkor törvénytelen v sem elfogadja a döntést. Így talán már nehezebb követelni. Sőt még a felleb-sel sem. kell egyetérteni. Volt még utána is egy lépcső, de általában hamar belátják az áldozatok, hogy széllel szemben harcolnának, és vállalják az igazságtalanságot is, csak legyen már vége. És erre számítanak, kihasználják odafenn. Kellene akár egy kis széria is, amikor végigkíáltana az igazságosság a maga útjan. De lehet, hogy ezt bölcsességgel kapcs írta Salamon. Lényeg az, hogy a kevés ügyre nem kapja fel a fejét senki. Sem kinn, sem benn.

nemsanyi (törölt) 2015.08.27. 22:04:15

@Rovarölő:

Neked tudnod kell.
Te nem találgathatsz.
Te totál elrontottad... Sac per kb mindent!
Egyre vérszegényebb az érvelésed JT ellen - ezt megfigyelted,

Botránkoztass meg újra.
Itt és most.
Amit ígérhetek: Bukni fogsz, mert semmid nincs - már.

skybell 2015.08.27. 23:47:41

@nemsanyi: A hugyHÓLYAG érveslése...áááá hagyjuk!:-)

Aranyosi 2015.08.28. 12:44:06

@Rovarölő: Nekem minden bírói ügyemről, sikerült hangfelvételt készíteni.

nemsanyi (törölt) 2015.08.28. 12:57:36

@Aranyosi:

>>Nekem minden bírói ügyemről, sikerült hangfelvételt készíteni.<<

- És?

nemsanyi (törölt) 2015.08.28. 13:02:41

@skybell:

Azt azért megfigyelted, hogy soha nem mondasz semmit?

Szerinted milyen ember az, aki soha nem mond semmit, csak szüttyög egyfolytában?

Inspicio 2015.08.28. 15:27:09

@nemsanyi: "Ez a cikk is kuka."

Remek! Akkor kinyomtatod magadnak és aztán a kukába dobod. Majd el is lehet felejteni az egészet.
Tökéletes megoldást találtál. Ügyes vagy!

skybell 2015.08.28. 16:06:55

@nemsanyi: hugyHÓLYAG mondja verébnek.... - szerintem olyan ember az aki tükröt tart neked! Inkább nem mondok semmit, mint hogy állandóan hülyeséget beszéljek mint te hugyHÓLYAG!:-)

Brigi40 2015.08.28. 20:05:15

Az én bíróim is érdekes volt. Érdemes lett volna hangfelvételt készíteni. :)
Az egyik vén meg akart vesztegetni,hogy menjek vissza. Gondolom szerették volna megőrízni apám és a családom jó hírnevét.

LPoti 2015.08.28. 20:49:26

@Rovarölő: 'segítségnyújtás' a legocsmányabb képmutató hazugság. Volt benne részem. Kértem, hogy segítsenek, mert lelkileg teljesen összezuhantam. Kértem, hogy ha segítségnyújtásról beszélünk, akkor segítsenek, nagyon szükségem lett volna érzelmi támogatásra. Életemben először, 20 év keresztény szolgálat után. Ami alatt vén is voltam és úttörő is.
Kétségbeesett voltam. Megbántam amit tettem, őszintén. Isten látta ezt. Még mielőtt nagyon áldozatnak tűnnék, valóban hibáztam, mert sok év botrányos viselkedés után elszakadt a cérna és megpofoztam valakit.
De utána én kértem segítséget, őszintén elmondjam mi történt. Megbántam. És erre a válasz : itt hallom ma is: segíteni szeretnénk neked, ezért úgy döntött a bírói bizottság, hogy kiközösít.
Amikor a legnagyobb bajban voltam.
Mintha a beteg bemegy a kórházba, hogy igen, hülye voltam, elvágtam a kezem, segítsenek, erre az orvos azt mondaná, hogy persze, segítek, takarodj ki az utcára, gyógyulj meg magad.
Ekkortól kezdtem felébredni, ekkortól kezdett kinyílni a szemem.
Olvasom és látom, tudom, sokan éltek meg hasonló vagy még durvább dolgokat.

Hazug, képmutató, önhitt, családromboló destruktív szekta. Be kellene tiltani emberiség és társadalom ellenes bűnei miatt.

Rovarölő 2015.08.28. 21:08:38

@LPoti: Azt már megfigyeltem régen, hogy szükséges a tőlük jövő pofon ahhoz, hogy felébredjen valaki!
Amikor a saját szerető testvérektől jön a világos támadás Isten nevében, az igazi ébresztő!
Amikor bajban vagy és segítséget vársz, akkor ütnek meg a szeretet nevében! Ez ilyen szervezet.

Rovarölő 2015.08.28. 21:16:18

@Aranyosi: "Nekem minden bírói ügyemről, sikerült hangfelvételt készíteni."

Nem nagy ügy! A felvételekkel semmire sem lehet menni a magyar törvényeknél!

Én bekapcsolt telóval voltam a csörtémen, ezért egyenes adásban hallgatta a család azt, ami ott történt! Ez csak érdekesség, de semmire sem jó azon kívül! A központba írt legutolsó levelemben is jeleztem nekik, hogy jó felvételem van róluk, de senkit sem könnyeztetett meg!
Az egésznek akkor volna haszna, ha egy összefogott per lenne ellenük, amiben mindenki a sajátját tehetné hozzá, de ennek nem látom a jelét ebben az országban jelenleg. Nem is így fog össze dőlni a torony! megy ez majd saját maguktól is.

Brigi40 2015.08.28. 21:19:18

@LPoti: Kiközösítettek minden előzetes figyelmeztetés,feddés,leváltás nélkül egy megbánt pofonért?

Csakegyember · http://jehovatanuikozepeskeleteuropaban.blog.hu/ 2015.08.28. 21:31:11

@LPoti: "Amikor a legnagyobb bajban voltam.
Mintha a beteg bemegy a kórházba, hogy igen, hülye voltam, elvágtam a kezem, segítsenek, erre az orvos azt mondaná, hogy persze, segítek, takarodj ki az utcára, gyógyulj meg magad.
Ekkortól kezdtem felébredni, ekkortól kezdett kinyílni a szemem. !"
Szó szerint, csak a helyszín meg az időpont meg a körülmények másak, de a főételt mindenhol egyformán tálalják a " jó Pásztorok"....
De mivel olyan sokan fújjuk ugyanazt, csak lesz benne valami :)....S megértem az érzelmeidet is.. én néha csak azt sajnálom, hogy amikor kellett nem vertem meg az egész bandát...néha még most is gondolkodom rajta...ha rossz passzban vagyok...
Ha akkor valamelyikkel találkoznék, hát...nemtudom...
@Rovarölő: "Azt már megfigyeltem régen, hogy szükséges a tőlük jövő pofon ahhoz, hogy felébredjen valaki!
Amikor a saját szerető testvérektől jön a világos támadás Isten nevében, az igazi ébresztő!
Amikor bajban vagy és segítséget vársz, akkor ütnek meg a szeretet nevében! Ez ilyen szervezet."
Sajnos így van !/Nálam is-így volt/

Először kizsákmányolnak, majd eldobnak mint egy koszos rongyot....olyan rongyot, melyet ők koszoltak össze, mocskoltak be..

Zalahusztra 2015.08.28. 22:24:03

@LPoti: Én a helyedbe, letoltam volna a gatyámat, és azt montam volna: Ezt nyaljátok ki+odaszartam volna a szőnyegre !!!!

LPoti 2015.08.28. 22:36:04

@Brigi40: megtörtént a szégyenletes dolog, (évekig tartó durva előzménye volt, de most erre ne térjünk ki, vállalom amit tettem, vállaltam akkor is, és borzasztóan szégyellem magam előtt még most is, nem lett volna szabad, hogy megtörténjen) - elmondtam a koordinátornak.
Tudomásul vette, aztán kb egy hét múlva 2 felvigyázó jött oda hozzám, hogy egyeztessünk időpontot, amikor jelenjek meg a királyság teremben, bírói tárgyalásra.
Mert:
SEGÍTENI szeretnének nekem.
Nyilván nem voltam naiv, tudtam azért sokféle dolgot, de akkor - most is Isten látja lelkem - őszintén bizakodva, és valóban megtörten mentem el. Akkor és ott, sok év szolgálat, másnak segítés után nekem lett volna szükségem támogatásra, bátorításra. Hogy azt mondják, nincs vége a világnak, fel lehet állni, Jehova, Jézus még a gyilkosnak is megbocsátott, tedd ezt meg ezt, eljövök hozzád beszélgetni, vagy prédikálni hívnak, vagy bármi.
Hát hogy is mondják: életem legnagyobb pofára esése lett. őszinte önvallomás, érzéseim feltárása után - mert ugye kikérdeztek alaposan, (ugye kezdetnek felolvassák a Biblia verset, 'hogy aki megvallja bűneit, irgalomra lel..) , ilyesmiket kérdeztek, hogy mit tennék, hogy a jövőben elkerüljem a hasonló tettek előfordulását. Próbáltam érzékeltetni, hogy most az a sztereotípia, amit ott, akkor is sulykoltak, hogy Biblia olvasás, prédikálás, gyülekezet, az most kevés, most emberi segítség kellene- hát ez nem volt jó irány.

Kiküldtek a kisteremből, és még ekkor is bizakodtam, pontosabban nem gondoltam semmi rosszra.

Fél - egy órát sétáltam a nagyteremben, imádkoztam is, emlékszem, máig előttem van minden perc.

Aztán behívtak.

És jött a valóság. Elmondták, hogy SEGÍTENI szeretnének, ezért úgy döntöttek, hogy a legnagyobb segítség az lesz, ha kiközösítésre kerül sor.
'Időt adunk, hogy szedd rendbe az életed, döntsd el, mit akarsz, kerüljek újra közel Jehovához, és ők szeretettel várnak vissza.'

De - próbáltam érvelni halkan: én megbántam. Őszintén. (és Isten látja lelkem: tényleg)
Tájékoztattak, hogy fogadjam alázattal a segítséget és várnak vissza.

Ennyit a 'segítségről'. Pff
Beteg, gyógyítsd meg magad! Mintha Jézust hallanánk nem?!

Ez így történt. Előttetek minek festeném ki a sztorit.
(persze van folytatás, mert megfellebbeztem, akkor már rákészülve a 'terelgessétek' könyvből.
Minden illúzióm meghalt.
Gyakorlatilag szó szerint kiírtam a könyvből a szükséges szavakat, menetrendet.
Vissza is fogadtak. Mindezt tökösségből csináltam, hogy ne ők dobjanak ki, hanem ha akarok, akkor én menjek.

És akkor hogy is van? A Szent szellem vezeti ezt a bagázst tényleg?

Bónusz : azóta az eredeti bírói bizottság úgy utál, mint a sz@rt, ha néha elmegyek, nem beszélnek velem azóta sem.
Megaláztatásnak veszik, hogy felülbírálták őket...
Nemhogy örülnének, hogy 1 eltévedt bárányka visszatért..

Aljas, képmutató, farizeusok.

Undorító.

Brigi40 2015.08.28. 23:16:16

@LPoti: Köszönöm őszinte válaszod.
Igaz a mondás,hogy minden rosszban van valami jó. Így tudtad meg,hogy ez a szervezet nem vezet Istenhez.
Jól értem,hogy jelenleg a gyülekezet tagja vagy?

nemsanyi (törölt) 2015.08.29. 02:16:11

@Rovarölő:

Te voltál az utolsó ember itt, akit nem értettem.
Most már értelek.
Most már értem, miért hagytad el Istent.
Te valójában olyan kemény vagy, mint én, de a másik oldalon.
Ugye tudod... ugye arra azért emlékszel, hogy nem nyerhetttek - végül?

ORION 2015.08.29. 07:09:28

@LPoti:-""" Aljas, képmutató, farizeusok.

Undorító. """ -Az ilyenek nem keresztények az ördög az ő nevelő atyjuk!!!
Egyelőre közük nincs Istenhez.Szeretet nélküliek vagyis SEMMIK!!!

ORION 2015.08.29. 07:20:35

@LPoti: Ui Eszükbe juthatna, hogy talán már MA, nekik is szükségük lesz irgalomra!

Brigi40 2015.08.29. 08:02:27

@LPoti: Történetededet olvasva az jutott eszembe,hogy talán nem is az volt a kiközösítésed oka ami. Az csak ürügy lehetett.
Valószínünek tartom,hogy eleve volt valami problémájuk veled. Irígység,nézetkülönbség vagy akármi.
Lehet,hogy alig várták,hogy fogást találjanak rajtad. Így kapóra jött nekik,hogy hibáztál.

ORION 2015.08.29. 08:14:10

Teljeskörű tájékoztatás
Ef. 1.17,18 "... Urunknak, a Krisztus Jézusnak Istene, a dicsőségnek Atyja, annak a bölcsességnek és leleplezésnek szellemét adja néktek, melyet az ő megismerése nyújt,
adja néktek a szívnek megvilágosított szemét, hogy tudhassátok, micsoda reménységre hívott ő el, hogy mily gazdag dicsőségű a tőle adandó örökrész a szentek között,"

Brigi40 2015.08.29. 08:53:45

A jogtalan kiközösítésről a következő történet jut eszembe.

Volt egyszer két jóbarát, Péter és Pál. Péter hosszú évek óta vénként szolgált, Pál nemrég csatlakozott Jehova Tanúihoz családjával együtt. Barátságuk a gyülekezeti tevékenységeken kívülre is kiterjedt. Együtt töltötték szabadidejüket,beszélnitt dolgoztak.
Egyszercsak Pál kezdte zokon venni, (érthető módon) hogy hazaérkezve gyakran találja kettesben feleségét Péterrel. Nemtettszésének hangot is adott nem éppen illedelmes szavakkal. Na de ki tud ilyen helyzetben higgadt maradni?
Bíróira került a sor ahol Pál szintén nem tudott tiszteletteljesen beszélni Péterről. Ezzel nagy hibát követett el,hiszen Péter a gyülekezet felvigyázója.
Pált kiközösítették ezért. Lánya szót emelt édesapja érdekében. Őt is kiközösítették.
Az ügy kapcsán Pál elvált feleségétől. Így bomlott fel egy három gyermekes család.
Péter és Pál felesége azóta is ájtatosan jár gyülekezetbe. Péter továbbra is felvigyázó. Kongresszusokon is tart előadásokat.

Mindezt Pál lánya mondta el nekem anno. A lány szavahihetőségéről én kezeskedem.

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2015.08.29. 13:20:00

@Brigi40:
Szép kis történet. Hasonlóról sajnos én is tudnék mit mesélni sok mindent láttam sajnos.

Na az ilyen és hasonló sztorik felett nemszabad csak úgy ellebegni,...amikor érzi és tudja az ember,hogy igazságtalanság történt a szellemmel kinevezettek részéről ami egyben Jehova akarata is,...na akkor kell ütni még a vasat és szépen utána járni mindenek a biblia alapján. Meg vizsgálni azokat a 'gyümölcsöket' pártatlanul.

Brigi40 2015.08.29. 14:42:04

@kingdom: ,Na az ilyen és hasonló sztorik felett nemszabad csak úgy ellebegni,...

Mit tehet ilyen esetben egy mezei hírnök aki látja ezt?
Jelenleg három lehetőséget látok.

1. Csendben marad és akkor nem lesz bántódása.
2. Hangot ad véleményének és akkor kiközösítik azzal,hogy nem tiszteli a szellemtől kinevezett véneket,vagy visszalépésre késztetik és akkor megússza egy feddéssel.
3. Saját magától elhagyja a szervezetet mivel nem bírja nézni ami ott történik.

A bűnösök mindhárom esetben bent maradnak és tovább folytatják az igazságtalanság sorozatot.

Jónás_ 2015.08.29. 15:04:46

@kingdom: " kell ütni még a vasat és szépen utána járni mindenek a biblia alapján"
------------
Próbáltam. Nálunk nem működött a bibliai megoldás! Nem én voltam a bűnös, hanem vénként megpróbáltam kiállni egy ártatlan mellett, akit ok nélkül megbélyegeztek. Minden követ Szentírási és szervezeti megoldást kipróbáltunk a sráccal és csak egyre nagyobb lett a ..arkupac körülöttünk. Végül nem közösítették ki, (nem is volt bűnös) de nekem a kinevezésembe került, mert nem voltam "együttműködő" a testülettel. Boldogan mondtam le, de ha az igazság érvényesült volna, akkor 6-an mondanak le és én maradok egyedül. Az lett volna a legrosszabb forgatókönyv.
De azért igazad van kingdom, esélyt kell adni az Írásoknak, de sokszor a vége az 1.Péter 2:19,20.

Jónás_ 2015.08.29. 15:16:22

@LPoti: "sok év botrányos viselkedés után elszakadt a cérna és megpofoztam valakit"
-------------
Alkalmaztál egy bibliai módszert!!! NEHÉMIÁS 13:25 :)
Ezért kiközösítenek? Már itt tart a szervezet?

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2015.08.29. 15:21:36

@Brigi40:
Ez igaz,a bűnösök bent maradnak,és pont ez a büntetésük is.
De azok akik egy picit is elgondolkodnak a sérelmeik felett amik évek alatt összegyűltek a teokratikus szőnyeg alá,amikor már olyan mélypontra süllyednek,hogy már kiáltanak az ég felé ->
"'hogy akkor,hogy is van ez Istenem ???!!!'",

...Na akkor csoda történhet. Kell a mélypont.

A teremtő akkor tud belépni igazából az ember életébe amikor kész rá, addig csak az előszobában vagyunk mindenki más-más fajtában,...mi a Jehova Tanú nevezetűben előszobában voltunk.
-
Más erő kell egy pillangó megfogásához és más erő kell egy bivaly megfékezéséhez. Mindannyiunk útját isten egyénileg készíti elő,másképpen szólítja,...más erővel, aminek csak később látja meg az ember az értelmét.

Ehhez hozzá kel tenni azt is,hogy nem mindenkié a hit,...sokan vannak elhívottak,de kevesen a választottak.Az előszobából nem csak a teremtő felé vezet az út!...-Sokan válnak ateistává,agnosztikussá,vagy még rosszabbá.Ez sem sokkal jobb az előző állapotuknál.De bent lenni,az önmagában is egy büntetés,...
de ezt csak a szabadok látják.

A témában erősen ajánlanék egy videót feliratos,de szerintem jól átadja a lényeget,hogy miként élik meg az emberek( a tanúk is) a fogságot és a szabadulást.(Platon barlang hasonlata:)
itt:
www.youtube.com/watch?v=sPzJBfHkpZY

kingdom · http://blogjt.blog.hu/ 2015.08.29. 15:37:23

@Jónás_: Kedves Jónás,együtt érzek maximálisan veled,mert hasonlókon mentem keresztül magam is és a feleségem is.

Ami jó lelkületre vall nálad ,hogy szíved az igazság felé irányult,..neked ez sokat jelent,míg nekik a társulat szava az erősebb.
De hidd el az ő 'kis' győzelmük semmit sem jelent Isten szemében.A 'börtönben' teljesen mindegy ,hogy ki győzedelmes és ki a kiskirály.
Nem változtat az Isten előtti valós helyzetükön.

Valakinek a Jt lét nem az előszoba valami jobb előtt,hanem a végső állomás előtti vesztőhely,
...talán ezekre a hatalmaskodó vénekre is igaz lehet.
Persze aki bent van, ezt nem érezheti át teljes volumenében.Úgyhogy lehet,hogy ez a fájdalmad,végül teljesen más értelemet is nyerhet,..a seb beheged és életmentő tapasztalatként tekintesz majd rá a jövőben.(Minden értelmet nyer).
Neked is ajánlom továggondolásra:
www.youtube.com/watch?v=sPzJBfHkpZY

Zalahusztra 2015.08.29. 22:36:56

@LPoti: Hülye voltál és naív ! Én tökön rúgtam volna őket, utána meg lehánytam volna az asztalt !!!! Mégis mit vársz ezektől a köcsögöktől !!!!

Zalahusztra 2015.08.29. 22:40:11

@Brigi40: Ki ez a köcsög Péter ??, A nevét ide azonnal, hadd lássa ország-világ !!!!

Zalahusztra 2015.08.29. 22:42:43

@Brigi40: De csak addig tudják ezt csinálni, amíg lesznek baromállat birkák, akik tűrik ezt-ergo megérdemlik a sorsukat !!!!!!!!!!!!!!!

Brigi40 2015.08.29. 22:56:43

@Zalahusztra: Azért ez nem ennyire egyszerű. Nem tudom, hogy Te voltál-e tanú.

Rovarölő 2015.08.29. 23:00:28

@Brigi40: Volt tanú ő is! Nem messze egyikünktől sem.

Brigi40 2015.08.29. 23:15:12

@Rovarölő: @Zalahusztra: Azt gondoltam,hogy aki volt valaha tanú, az még emlékszik milyen volt agymosottnak lenni.
Nem a legszebb élményeim közé tartozik,de én még emlékszem arra amikor ,,baromállat birka" voltam. Ezért nem tudom lenézni azokat akik még ott vannak. Inkább sajnálom őket.

Rovarölő 2015.08.29. 23:28:11

@Brigi40: Én ma találkoztam egy csoport megvezetett volt barátommal, akik ott voltak, ahol mi töltjük évek óta a hétvégéket.
Mivel együtt voltak sokan, gond volt a kapcsolat tartás, mert mindenki figyeli a másikat, de így is szóba álltunk egymással!
Én szeretem a volt szellemi testvéreim java részét és sajnálom őket, mert többen nem akarnak nézni, látni! Többek látnak tisztán, akikkel ma is együtt voltunk egy szabadidő központban, de nem akarnak lépni, mert minden barátot elveszthetnek egy pillanat alatt, ha hivatalosan sokallnának be! Értem és megértem őket, mert nem könnyű a rabszolga sors, de vigasztaló, hogy volt vén társaimról beszélek, látnak sok mindent, csak nehéz a döntés! Lesz még változás, csak kapjanak valakitől egy nagy pofont, akitől nem várnák!
Mindannyian kaptuk az agymosást, csak nem mindenkinek használt egyformán a mosószer, de akinek igen, azt már nem egyszerű egy új programmal újra mosni!

Brigi40 2015.08.29. 23:50:47

@Zalahusztra: Nem fogom felfedni Péter kilétét mert egyáltalán nem személyek lejáratása a célom. A történettel a szervezet hiányosságaira szerettem volna rámutatni. Ha valaki azzá vált ami,azt is a szervezet számlájára írom.
Te is,én is inkognitóban vagyunk. Hagyjuk meg ezt Péternek is.

Brigi40 2015.08.29. 23:55:33

@Rovarölő: Jó ilyet hallani,hogy többen nyitogatják a szemüket.

Zalahusztra 2015.08.30. 11:42:36

@Brigi40: Voltam Tanú 20 évig !! Ezek ellen olyan fegyverrel kell harcolni, amilyet Ők használnak. Én az első 5 évig hittem ezekben a dolgokban, utána csak a barátok, meg az üzlet miatt maradtam itt!! Kihasználtam őket,ahogyan ők is ki akartak használni, de én ügyesebb voltam. Mikor már csak én maradtam a hajón-angolosan távoztam !!!

Zalahusztra 2015.08.30. 11:45:19

@Brigi40: Az ilyen Tetű pedig megérdemelné, hogy pellengérre állítsák !!!! Látom Brigi, hogy még mindig nyuszi üzemmódban harcolsz !!! Valamitől nagyon félsz !!!

Brigi40 2015.08.30. 12:11:00

@Zalahusztra: Jól látod. Van veszítenivalóm pedig hosszú évek óta kint vagyok. Ilyen ez az őrtorony. Sakkban tart.

LPoti 2015.08.30. 16:32:43

@Zalahusztra: Soha senkit nem ítélhetünk el, ki mit és miért tesz -nem tesz- valamit. Jézus nem pontosan ezt tanította? 'ne ítéljetek'.
Ez pontosan a Wt.Zrt. módszere. Ítélni, megbélyegezni.. Nem a megjegyzésedre írom ennyire kiélezve, csak elindította a gondolataimat. 'nyuszi üzemmód' - biztosan komoly oka van erre. Mint azoknak is, akik nyíltan felvállalják a szembenállást. Most én is 'nyuszi üzemmódban' létezem egy jövőbeli komoly ok miatt.

Mindannyian harcoljuk a saját -életre és vérre menő- harcunkat.
Soha ne kezeljük le egymást.
süti beállítások módosítása