EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

Kérjük a szántóföldi órák leadását!

2015.07.25. 20:30 | Johnny Joker | 31 komment

Hoppá, a JW.org komolyan gondolja, hogy a szántóföldi órákat le kell jelenteni! Különös, hogy egy istennek arra van szüksége, hogy az emberek számon tartsák az óráikat, amikor a Bibliában azt mondja, hogy ő még a hajuk szálait is számon tartja.

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr247654596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rovarölő 2015.07.25. 21:22:05

Erről az jut az eszembe, hogy feleségemmel együtt, a katapultálás előtt szuper, úttörő óraszámot adtunk le kamuból. Kíváncsiak voltunk, mit reagálnak a díjbeszedők, de mit sem sejtve dicséretet kaptunk a "szorgalmunkért"!
Életemben gyűlöltem az órák jelentését, ezért soha sem adtam le a valóságot, mint ahogyan a legtöbben sem teszik, csupán virtuálisan kielégítettem őket, az átlagon felüli buzgalmammal!
Ezt még kozmetikázták is és kész a világcsúcs a szervezet részéről!
Jehova pedig mindent elhitt és el is érzékenyült az adatokat látván!
Azóta is sír, hogy nem látja a család jelentését!

shipmate (törölt) 2015.07.25. 23:32:06

@Rovarölő:

Erről az jut eszembe, hogy Északon a helyzet még mindig változatlan.
Miéééért!?
Én akartam, de...
Egy fecske (úszónadrágos) nem csinál nyarat.
Ezután csak két lehetőségem maradt:
1. Ki kell menni újra (fecskeúszónadrágban).

shipmate (törölt) 2015.07.25. 23:34:36

A bejegyzéshez:

Van egy szabály: A gyerekeket nem bántjuk!!!

EveH 2015.07.25. 23:54:35

Én mindig pontosan számon tartottam az óráimat, és inkább mindig lefelé kerekítettem, biztos, ami biztos, bár soha nem volt túl sok, általában jóval az átlag alatt. Egyszer nem volt még annyi se, és mondtam az egyik kisegítőszolgának, hogy az elsejeit még az előző hónaphoz írnám. Nagyon megrökönyödött, azt mondta, ez nagyon helytelen, és megígértette velem, hogy ilyet soha sem fogok csinálni. Én nem tartottam volna ezt olyan tragédiának, hiszen ezzel nem hazudtam volna, de ő azt mondta, hogy rendnek kell lennie, és ilyen keveredést nem lehet csinálni.....

Brigi40 2015.07.26. 11:18:49

Én mindíg becsületes voltam abban a hitben,hogy mindenki az. Pedig sokszor nehéz vot Összeraknom az átlag óraszámot. Sosem voltam az a tipikus ,, buzgó" hírnök aki egy levegővétellel másfél órát tudott beszélni.

Brigi40 2015.07.26. 11:56:23

Tudok olyanról,hogy még a bételbe is be lehet jutni hamisított óraszámmal. Mások meg vért izzadnak,hogy meglegyen az az átlag mert különben lelkiismeret furdalást ébresztenek bennük. Engem is folyton piszkáltak,de akármennyire erőlködtem, annyi telt tőlem amit leadtam. A prédikálás mennyiségének a számontartása az egyik leghatásosabb módja annak,hogy különböző mentális betegségekbe hajszolják az embereket.

haj_nal_ka (törölt) 2015.07.26. 12:09:28

@Brigi40: S közben mégis azt mondják, hogy az egyén képességeihez mért prédikáló munkája ami értékes. Mégis folyamatos,szigorú számonkérés folyik.

shipmate (törölt) 2015.07.26. 12:46:46

@haj_nal_ka:

Milyen számonkérés?
Én vagyok az élő bizonyíték az összes vádatokra.
Ritkán járok gyülibe, szabadon gondolkodom... szabadon tovább gondolom a Bibliában leírtakat, nem mindig dobok a kasszába, nem adok le jelentést, visszautasítottam a vért, miközben inakat ereket, főeret is össze kellett varrniuk.
Jehova Tanújaként azt csinálok amit akarok - amíg ismerem és szeretem Istent (az Egy Élő Igazit!).
Miért nem látjátok ezt?
Mi kellene ahhoz, hogy meglássátok végre?
Én lehozom nektek még a csillagokat is az égről! (na jó, ezt egy kicsit eltúloztam, de az irodalom erről szól :)

bobibá 2015.07.26. 12:49:03

@shipmate: Csak nem mentjük meg az életét, fontosabb a saját "jó hirnevünk"! Meg fedezgetjük a molesztálókat! Ki bántotta itt a gyerekeket?

Rovarölő 2015.07.26. 12:55:35

@Brigi40: Az általános úttörők becsületes része néhány év alatt depressziós lesz, mert a kényszer, ami a teljesítményt illeti, az olyan, mint egy gyilkos kór.
Hóban, fagyban vagy hőségben is menni kell, mert ketyeg az óra. A hátuk közepére sem kívánják, de menni muszáj, mert Jehova ezt akarja!
Az, hogy a szív teljességéből szól a száj, csak elmélet a tanúknál!
Az egész elrendezés egy erőszak, egy lelki terror, ezért az, aki erre rájön, az zokszó nélkül kamu jelentést ad le, hogy ne zaklassák a szerető pásztorok, akik élen járnak az ügyeskedésben!
Az értelmes vének nem járnak házalni, csak imitálják a szolgálatot!
A kivonulásokat nagy keservesen levezetik, ha nem találnak helyettesítő kisegítő szolgát, aztán szépen az asszonnyal párt alkotva haza sétálnak, ha nincs potya Bibliatanulmányozás.
Könyvcsoportokat vonnak össze, mert nincs létszám sehol, ha a kötelező prédikáció tét! Ezt a társulat is nagyon jól tudja, ezért is vezették be az új alternatív, passzív prédikálási módszert, az utca sarki álldogálós, jw.orgot reklámozó, közben jól elbeszélgető úttőrőzést, ami ráadásul baromi nagy kiváltság, tehát kimondottan véneknek és családtagjainak, valamint a kihalás által fenyegetett úttörőknek való!
Szerencsétlen lelkiismeretes hírnökök meg mennek gürizni, mert kell az óra a megmentéshez!
Nincs óraszám, akkor nincs örök élet, tehát mindenki pörgessen rá, mert küszöbön van Armageddon! Minden hónap különleges valamiért, ami indokolja a buzgalmat a fokozott tevékenységben. Aki nem használja ki ezt, az mehet a levesbe!

bobibá 2015.07.26. 12:57:12

@Brigi40: Számomra az volt megdöbbentő, amikor a gyülekezet ajnározott általános úttörője elment nyaralni, és egyszerűen elfelejtett jelentést leadni, mivel egy ált. úttörő nem lehet tétlen, illetve rendszertelen, lekönyvelték az előző havi óráit! Ennyit az igazmondásról és a pontos számolásról! Rengetegen voltak, akik horribilis óraszámot jelentettek, rekord mennyiségű irodalmat szórtak ki,de semmi eredményt nem mutattak, újralátogatásuk, beinduló tanulmányozásuk alig-alig, vagy egyáltalán nem volt. Általában kivánságként fogalmazták meg a pontos feljegyzések készitését, ebből se sok valósult meg.

bobibá 2015.07.26. 13:06:23

@Rovarölő: Igy van! Emlékszem valahányszor elmentünk anno volt feleségemmel a kivonulásokra, szegény mindig már előre stresszelt, pánikbetegsége miatt - ami Tanú korában alakult ki nála! - a vének és családtagjai pedig szépen megkummantottak, vagy valakinek a nyakába varrták magukat.Én mindig azt mondtam, hogy új területre megyünk, általában nem választottak minket szét, vagy viccesen bevédtem, hogy "amit isten egybeszerkesztett, ember szét ne válassza", ha kf. jött akkor hajlamosabb volt belenyúlni a párokba, ő meg elvonult kényelmesen a számára előre megszervezett bibliatanulmányozás meglátogatására, vagy pásztori látogatás cimén valakinek észt osztani.Réges régen láttam csak olyat,hogy a költőóriás nevét viselő elnőklő-vén megkért (!) engem, hogy velem jöhessen, szorongó feleségemet pedig hasonló korú menyére bizta!

Rovarölő 2015.07.26. 13:37:24

@bobibá: A vének minden hírnököt, akinek volt bt-je, addig molesztáltak, hogy meg kell látogassák a tanulmányozást, amíg nem érték el a céljukat.
Ezek a látogatások természetesen mindig a kivonulások idejére kellett, hogy essenek.
Minden hónapban a nyilvános előadásra is el lehetett számolni időt és a hírnökkártyára megjegyzéseket is lehetett írni a más fontos tevékenységekkel kapcsolatban, ami megmagyarázta, hogy miért kevés az óraszám a vén elvtársnak.
Én soha nem tudtam más vén társammal összehozni egy klasszikus munkálkodást, de a többiek sem egymással, mert nem volt soha idő és főleg kedv hozzá. A pásztorok mindig csak azt mondják a juhoknak, hogy előre és soha nem azt, hogy utánam!

haj_nal_ka (törölt) 2015.07.26. 13:48:53

@shipmate:
Örülök, amiért szabadságod véled e szervezetben.
Amikor tanulmányoztam, és gyülekezetbe jártam és szóba került a szántóföldi munka, akkor sorakoztattak fel számomra rendkívüli példákat arra vonatkozóan, hogy az egyén képességeihez mérten(leginkább fizikai), Jehova számára nagyon értékes minden prédikáló munka.
Namost napjainkban, a szűk környezetemben pedig azt tapasztalom, hogy sem az egészségi állapot, sem az egyén ideje, sem semmi sincs figyelembe véve, és a prédikáló munka óraszáma és annak leadása egyfajta követelménnyé vált.
Csodálom ezen emberek rendkívüki helytállását, hogy miközben a család és más elhanyagolható tényezők utolsó helyre kerülnek, mégis, boldog mosollyal arcukon hírdetik az igazságot, beszélnek a boldog családi életről, hiszen a jelen élet, az egészség nem számít...
S amikor még nincs meg a megfelelő óraszám, mint utolsó lehetőség, szabadságra kell menni, így talán sikerül teljesíteni, persze rengeteg idegeskedés árán, hiszen a testvér épp most mondta le tehát azonnal keresni kell valaki mást.
Ami különösen elszomorít, nemrégiben jelen voltam egy beszélgetésnél, ameyben a tanuk testvéreiket nevették ki hátuk mögött, mert a jól szervezettségben két mentálisan beteg testvér ment együtt prédikálni...ennek a rövid ideig tartó prédikáló unkának részletei rendkívül viccesnek bizonyultak számukra...Szívem szakadt meg!

Brigi40 2015.07.26. 13:49:49

@Rovarölő: Én nem tudtam,hogy a potya Bibliatanulmányozás jelensége máshol is megfigyelhető. Azt hittem,csak a mi családunkra volt jellemző. Mondjuk nálunk csak a vén családfőnek volt hozzá joga alapból. A feleségnek és a gyerekeknek kutya kötelessége volt házalni.

Brigi40 2015.07.26. 13:56:55

@haj_nal_ka: Az egy dolog,hogy mit mondanak. Az a lényeg amit éreztetnek. Mindenki tudja, hogy egy úttörő többet ér mint egy sima hírnök.

haj_nal_ka (törölt) 2015.07.26. 14:00:43

@Brigi40: :) Vajon jehova isten is így látja?

bobibá 2015.07.26. 14:19:06

@Rovarölő: Az utolsó mondatod nekem is a kedvenc közhelyem! Eredetileg Jókai Mór irta, Görgey Arthurról! Nekem ő a legnagyobb kedvencem!

petiasün 2015.07.27. 02:20:16

Megvan az a "trükk", amikor egy járókelő kezébe nyomsz egy traktátust - vagy megpróbálod - aztán utazol 1-1.5 órát a halál f.szán levő ügyfélhez? Esetleg beülsz a mekibe és pörög az óraszám:) Amikor nyílt a csipám mindig azt éreztem, hogy a meki meg a jt ugyanaz, csak másban utaznak. A kényszerű mosoly minden USA-"produktumra' igaz:)

ORION 2015.07.27. 07:30:34

Nekem megvan az összes óraszámom !!!Egy Jézus nevű testvérem nekem adta a sajátjait ajándékba!!!Nincs okom aggodalomra !Oda adná másoknak is ajándékba csak nem kell sokaknak!!Sokan maguk akarják megszerezni csalás árán is ahogy látom!Ajándék nem kell nekik!!!Ahogy jehova mondja ELŐRE jaaa nem UTÁNAM !!

ORION 2015.07.27. 07:45:48

@ORION: Jut eszembe Jézus Krisztus mit mondott??? KÖVESSETEK!!!!!!!!!!!Tegyük azt testvéreim -kövessük a mennybe ,mert hát Ő oda ment-aki követi kénytelen utána menni!!!

Vitatkozo 2015.07.27. 08:44:41

Nem tudom mi a probléma ezekkel a jelentésekkel. Én már 10 éve minden hónapban leadok 1 azaz egy darab órát. Szólni nem szólhat senki, és kész. Miért kell ettől pánikbetegséget kapni??

Vitatkozo 2015.07.27. 08:57:09

@petiasün: Téged sem értelek? Minek trükközni. Ha már mindenképpen trükközni akarsz, akkor meg minek ezt ilyen komplikáltan csinálni? Beírsz pár órát és el van intézve. Egyébként ha már úgyis becsapod Istent, akkor minek ezt úgy csinálnod, hogy még te is fölöslegesen elfáradj, meg utazz, meg ilyen megterhelő módon? Sokszor lehet látni ezeket az "árusokat", hogy ott állnak, a kutya sem megy oda hozzájuk, és beírják a semmit, és még üzletelnek is vele: én ebben a hónapban adok neked két órát, majd visszaadod. Jó, hogy kamatot nem kérnek rá :-) mint a FED. Hát tényleg nagy az Isten állatkertje, és agymosással az embernél majdnem mindent el lehet érni.

petiasün 2015.07.27. 18:12:12

@Vitatkozo: lel, nem annyira az én saram ez, voltam vagy 10 amikor ezt láttam:) Tudod, a tanúknak nehéz, mert ott van a gyötrő bűntudat, hogy Isten lát, szóval valamivel altatják a lelkiismeretük. Gusztustalan, persze, de az a szekta is, ami erre kötelezi a híveit, hogy maguknak is hazudjanak. Kb mindenki ezt tolta az "én időmben" :) Nem véletlenül sok a depressziós ott...

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2015.07.27. 20:51:22

@petiasün: Sosem értettem a meki és a Tanuk közötti összefüggést, de most világossá tetted, hogy tényleg van valami közös bennük.
Ezt az 'első járókelőnek adunk egy trakit, amivel indul az óránk' anno különleges úttörőknél láttam először. Igen, ott van egy olyan pont, amikor átlendül a prédikálás az óraszámgyüjtögetésbe, ami lehet, nem mindenkinél jön be. Olyankor az ember választ, hogy a 'teokratikus karrier' kell neki, vagy tükörbe szeretne nézni. Igen, a külső-belső kényszer eléggé erős lehet, főleg azoknál akik ebben nőttek fel.

petiasün 2015.07.27. 22:37:45

@karalabe4: :) Nem tudtam, hogy más is összehasonlította ezt a két dolgot. Az óraszámgyűjtés a mezei tanúknál igazából egy finom egyensúlyozás a nem feltűnően sok se nem kevés közt, ahol a saját lelkiismereted finom szövetén is táncolsz, épp, hogy ne szakadjon szét teljesen.

Zalahusztra 2015.07.28. 23:34:53

Ez az óraszámgyüjtés egy marhaság !!! Én szinte mindíg hazudtam, ott ahol tudtam !!!!

shipmate (törölt) 2015.07.28. 23:51:30

@Zalahusztra:

Szóval nem csak loptál, ahol tudtál, hanem hazudtál is, amikor csak tudtál...
Ez az!
Megcsináltad!
Ha nem vetted volna észre, ezzel sikerült egy csomó helyről kiírnod magad.
Congratulations!

www.youtube.com/watch?v=us3dQ0nnlHY

resumehi.net/tag/congratulations-tony-you-deserve-it

Zalahusztra 2015.07.29. 00:43:13

Úgy loptam és hazudtam, ahogyan az Őrtorony ZRT-ben tanították !!! Zseniális tanáraim voltak-én meg kiválló diák !!! Hehehe....

Zalahusztra 2015.07.30. 13:37:51

Gyerekek: nézzétek meg, hogy egy pesti gyűlésre, hányan mennek trabanttal, vagy összerohadt 30 éves német roncsokkal???
süti beállítások módosítása