EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

A Célpont buktatta le az illegálisan működő egyházat

2014.05.10. 15:43 | Nεω | 53 komment

A cikket a következő linkre kattintva találhatjátok meg: 

http://mno.hu/ahirtvhirei/a-celpont-buktatta-le-az-illegalisan-mukodo-egyhazat-1225778/ 

Ugyan a cikk nem Jehova Tanúiról szól, ráadásul Jehova Tanúi törvényesen bejegyzett vallásnak számítanak Magyarországon, a kérdés jogosan tehető fel: tehet-e egy vallási áldozat arról, hogy átverték? Ha igen, mennyiben, és miért?

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr396147214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niro 2014.05.10. 15:52:05

:D Most sajnáljam a hülyéket?

Nεω 2014.05.10. 15:56:01

@Niro:

Szerintem nem erről van szó. A törvények (szerintem) épp azok érdekében keletkeznek (zömében), akik képtelenek (fizikai vagy mentális) hátrányuk miatt megvédeni magukat az erősebbek vagy okosabbak vagy gátlástalanabbakkal szemben.

Természetesen ha egy rossz helyzetbe kerülünk mi magunk is tehetünk róla, de kérdéses, hogy mekkora százalékban.

Persze nem biztos, hogy jól látom, de azért elgondolkodtató, hogy a világi törvény is (alapvetően) és ha a rendszer nem korrupt, azokat csukja be akik csalnak, és nem azokat, akiket átvertek, merthogy hogy lehettek ilyen hülyék, figyelmetlenek, vagy érzelmileg instabilak vagy bármi egyéb...

MOst itt nem feltétlen vallási csalásra gondoltam, de a csalás ugye csalás... mások tudatos megtévesztése, kihasználása...

Vagy te hogy látod?

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.05.10. 16:20:07

Az egyháznak több mint ezer követője van a fészbukon:www.facebook.com/vphaz

Próbáltam a honlapjukat megnézni, de az explorer nem nyitotta meg. A fészbukon, csak annyit írnak a hitnézeteikről, hogy a vonzás törvényében hisznek. Ez az egyház nevéből, és a fizikai törvényekből ki is kalkulálható adat volt. Érdemes lenne valahogy többet megtudni róluk

Nεω 2014.05.10. 16:22:26

@sefatias:

Ja hát a főpásztorra nézve biztosan igaz.

Mondogatta magának, hogy beszedi a sok pénzt, és lám, úgy is lett...

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.05.10. 16:23:51

Lábatlan város honlapján ezt találtam: "A Polgármesteri Hivatal nevében köszönetet mondunk a Vonzás Törvénye Egyház Segítő Szolgálat Aranybarátság Segítő Klubjának,

hogy lehetősége szerint a településünkön élő rászoruló családokat karácsony előtt tűzifával segítette.
"

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.05.10. 16:25:17

Na megtaláltam a régi honlapjukat. Az új eltünt. Érdemes megnézni a tanitásaikat

vtegyhaz.shp.hu/hpc/web.php?a=vtegyhaz&o=celjaink_pH48

Nεω 2014.05.10. 16:29:50

@sefatias:

Igazából azt sem értem, milyen alapon hívták magukat vallásnak.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.05.10. 16:33:07

Pelei István: De én most visszakérdeznék. Ha én adok mondjuk bármelyik bejegyzett státuszú egyháznak, bemegyek a templomba és bedobok a perselybe, vagy egyszerűen csak otthagyok az oltáron egy köteg húszezrest, akkor…
Riporter: Hát nem mehetek vissza három nap múlva három köteg húszezresért…
Pelei István: De vissza se kérhetem, hogy Isten nem segített.

Érdekes a főpap válasza. Egyértelműen utalt rá hogy valóban több pénzt igért vissza az adakozóknak.

Ahhoz, hogy átlássam, hogy mennyire hibásak az áldozatok, jó lenne kicsit többet tudni róluk. Mindenesetre csak magukat okolhatják, és másnak nincs rá joga. Ki tudja hogy főpap milyen szöveget eresztett el a pénzért

Nεω 2014.05.10. 16:46:23

@sefatias:

Szerintem csak akkor mondható hibásnak egy ember vallási értelemben, ha minden információval rendelkezik, ami átfogó döntés meghozatalára képessé teszi, és ha minden következmény, apró betűs szintén a rendelkezésére áll.

Mivel ezek a legtöbb szekta esetében nem állnak rendelkezésre, az áldozatok szerintem mindenképpen kisebb arányban vétkesek saját kialakult helyzetük miatt.

Rengeteg más szempont is van, de alapvetően fő vonalakban én így látom

Nεω 2014.05.10. 16:51:11

@sefatias:

Én pl a mai tudásom mellett sose lennék JT, de nem csak JT nem, semmiféle szektatag

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.05.10. 17:12:38

@Τιμόθεος: Hát valahogy így. Az ilyenek a felkészületlenséget és a tudatlanságot tudják csak kihasználni. Mint a mi esetünkben. Én is másképp döntenék ma, mint 22 éve

Niro 2014.05.10. 18:51:19

@Τιμόθεος: Én úgy látom, hogy amíg le nem esik nekik hogy átverés, addig vallási szabadságra hivatkoznak, amikor meg leesett, akkor meg miért nem védi meg az állam? Az állam nem tud mit tenni a hülyék ellen hatásosan, mert pont azok mennének ellene tüntetni akiket meg akar védeni:D...

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.05.10. 19:03:31

@Niro:
"Az állam nem tud mit tenni a hülyék ellen hatásosan, mert pont azok mennének ellene tüntetni akiket meg akar védeni:D.."

lájk!

karalabe4 · http://eletazortoronyutan.blogspot.com/ 2014.05.10. 19:16:36

Természetesen az áldozat nem tehet arról, hogy becsapta egy olyan valaki, aki több infóval rendelkezett, mint ő.
Arról azonban tehet, hogy belement egy olyan üzletbe, amiről nem rendelkezett kielégítő információval.

"A törvények (szerintem) épp azok érdekében keletkeznek (zömében), akik képtelenek (fizikai vagy mentális) hátrányuk miatt megvédeni magukat az erősebbek vagy okosabbak vagy gátlástalanabbakkal szemben."

Kérdés: a szekták áldozatai a becsapás idejében milyen tekintetben voltak mentálisan vagy fizikailag hátrányban az elkövetővel szemben? Miért nem rendelkeztek elég információval a becsapást illetően, vagy miért nem kértek felvilágosítást, vagy egyáltalán volt-e lehetségük arra, hogy megtegyék? Mennyire hajlandóak elfogadni a saját tudatlanságukat és mit hajlandóak tenni annak érdekében, hogy csökkenjenek ezek a hátrányok? (Pl: ha valaki mentálisan sérült, igénybe vett-e kezelést vagy terápiát? stb)
Ha ezekre a kérdésekre csak tagadással tudnak válaszolni, és mégis azt akarják, hogy az elkövető legyen megbüntetve, akkor sajnos nem lehet rajtuk segíteni, még azzal sem, ha lecsuknák az elkövetőt (akit tényleg le kéne csukni...), mert fognak találni maguknak egy másvalakit, aki lenyúlja őket.
Ezért nem lehet ezt törvénnyel szabályozni, és ezért képesek megélni a vallásos csalók, mert maguk az "áldozatok" tartják őket életben.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2014.05.10. 19:36:16

@karalabe4: >>Miért nem rendelkeztek elég információval a becsapást illetően, vagy miért nem kértek felvilágosítást, vagy egyáltalán volt-e lehetségük arra, hogy megtegyék?<<

Szerintem a vallás az a terület, ahol nagyon nehéz elég információt szerezni. Évezredek óta folyik a vita a hitről, dogmákról. És még nincs vége. Szerintem az átlagember nincs megvédve egy ebben a témában felkészült ember ellen, főleg ha az tudatosan törekszik az átverésre. Nem véletlen az sem, hogy nálunk sokkal okosabb, felkészültebb embereket is be tudtak már csapni

Nεω 2014.05.10. 19:55:45

@karalabe4:

Én nem feltétlen mondom, hogy az elkövető legyen megbüntetve, csak annyit, hogy az eljárása negatívabb megítélés alá tartozik előttem mint az áldozat rossz döntése.

Az, hogy kell e büntetni vagy sem egy másik kérdés...

Jobb szó lenne rá az, hogy szabályozni, hogy ne legyenek olyan túlkapások mint a vérkérdés vagy a ehhez hasonlók.

f i n i t o (törölt) 2014.05.10. 21:34:28

@Τιμόθεος: nekem anno nagy törés volt, amikor feltettem magamnak a kérdést, hogy miért nem tudom úgy erőltetni a keresztelkedést másokra, mint ahogy a szervezet szerint kellene? csak azt tudtam magamnak mondani, hogy ha újra csinálhatnám, nem lennék jt

pedig ekkor még semmit sem tudtam a szervezet eltitkolt gaztetteiről, a bibliahamisításról, meg a többiről se

de tudtam, hogy nem kerek a történet, és ezért nem tudtam másoknak jó szívvel ajánlani, sőt, jó pár keresztelkedést nem engedtem, hálásak is érte, mert később otthagyták a gyülit, és megmaradt a családjuk

Nεω 2014.05.11. 19:20:04

@undercover:

Ugyanígy voltam. Sem a családomat sem mást nem akartam és nem is szerveztem be. Sose tudtam megmagyarázni magamnak, csak éreztem, hogy szabad kell másokat beszerveznem.

HINNI AKAROK 2014.05.11. 23:45:01

Konnyen beszel az, aki az egyenisege kialakulasa utan ismerte mega "hamissagot". Mit mondjanak azok, akiknek a belso hang sajonos nem azt mondogatta, hogy "valami nem kerek" a JT vallassal, hanem "valami nem jo velem, mert nem kozeledek elegge Jehovahoz"?! Olvasva az utolso hozzaszolasokat, probalom visszaidezni az erzest, hogy valami hibadzik a JTkel...de azt hiszem meg kell egy kicsit probalkozzak. Azt nem engedte a lelkiismeretem, hogy eliteljem az egesz vallast, de arra rajottem, hogy a legszerencsetlenebb, legostobabb, legkevesbe hasznos tarsasag, akiket csak ismerek a vilagon.
En igy ereztem...

f i n i t o (törölt) 2014.05.12. 09:04:04

@HINNI AKAROK: nekem az segített, hogy próbáltam maximálisan érzelemmentesen, tisztán ismereti úton megközelíteni a kérdést

amikor hazugság nyomára bukkantam, kimondtam - kierőltettem magamból - HAZUDNAK!!

fontos: a több évtizednyi beégetett ismeret, érzések, elhivatottság miatt a szó legszorosabb értelmében ki kellett erőltetni magamból bizonyos reakciókat!

kimondani dolgokat, leülni és kielemezni, hogy pl. mit jelent az, hogy hazugságon kapom a szervezetet!

nekem így sikerült kijönni ebből a szektából, ami több soron behálózott

ORION 2014.05.12. 09:53:57

@undercover: Ahogy én látom a szektából kitörni az igen nagy teljesitmény.Hatalmas erő kell hozzá.Annak meg kifelyezetten örülök hogy továbrra is keresitek a Krisztust .Nekem meggyőződésem hogy aki keres az talál,persze idő kell hozzá!!!

ORION 2014.05.12. 10:26:39

„És tudni fogjátok az igazságot, és az igazság szabadokká tesz majd titeket” (Ján. 8:32)Őbenne igazságot kaptál. Nincs többé bűnökért való áldozat, mert egyszer és örökre el lett végezve az áldozat. Igaz vagy Jézusban, a hiteddel átvetted ezt az örömhírt és a bűnért cserébe igazságot kaptál. A bűnt átadtad Istennek, cserébe igazságot kaptál, Ő pedig soha többé nem fog megemlékezni róla. A bűnöd helyén már a szeplőtelen, tiszta VÉR van. Az Élet Könyvébe pedig a neved mellé az van írva: IGAZ EMBER! Ezt a Mennyben tiszteletben tartják. Mivel Isten számára elfogadott vagy, így téged a Mennyben mindenki elfogadottként ismer.

ORION 2014.05.12. 10:40:03

@ORION: Róm 4,25
Neki ugyanis a bűneink miatt kellett meghalnia, és azért támadt fel a halálból, hogy mi Isten számára elfogadhatók legyünk.
2Kor 5,20
Ezért úgy élünk az emberek között, mint Krisztus követei. Úgy kérünk, és biztatunk benneteket, mintha Isten szólna általunk: „Krisztus helyett kérünk, béküljetek ki Istennel!”
2Kor 5,21
Mert Isten értünk azonosította a bűnnel Jézust, pedig Ő nem követett el semmi bűnt. Azért tette ezt, hogy mi viszont Krisztus által elfogadhatóvá váljunk Isten számára.

Niro 2014.05.12. 14:07:51

@karalabe4: Ebben a konkrét esetben semmi hitszerű nem volt, ezt így hívják: kapzsiság.

HINNI AKAROK 2014.05.12. 22:44:43

@undercover: Szép gondolatok. Valahogy így kezdtem neki én is az ébredésemkor. Bárcsak a Vonzás Törvénye Egyház hívei is mérlegeltek volna egy kicsit, ne csak a kapzsiságuk utén mentek volna ...

just do it (törölt) 2014.05.13. 10:09:17

@HINNI AKAROK:

Te nem leslie07 vagy?
Ha igen, már csak arra lennék kíváncsi (igazából egyáltalán nem vagyok rá kíváncsi) milyen lesz, amikor leslie07 és HINNI AKAROK elbeszélget egymással. Jó zsaru, rossz zsaru?
Szerinted ez nem gáz?

just do it (törölt) 2014.05.13. 10:29:30

@undercover:

Te is hazudsz, én is hazudok, sőt, mindenki hazudik.
A Biblia írja: Isten előtt "Nincsen igaz ember egy sem ..." (Ró 3:10-18)

De mégis pislákol valahol a világosság, az igazság, amit meg lehet találni, ha igyekszel lefejteni a(z emberi) hazugság finom hálóját.
Tehát, ha Isten által elismerten egy hazug világban élünk, melyik hazugságnak higgyünk?
Hát annak, amelyik a legkevésbé mond ellen a Bibliában leírtaknak.

Ennek a megtalálásához kell a szent szellem.

f i n i t o (törölt) 2014.05.13. 11:47:04

@just do it: ne magadból indulj ki! te hazudsz folyamatosan, és mellébeszélsz ... én nekem nem szokásom hazudni sem itt, sem máshol!

amúgy meg ne személyeskedj, mert a modik leverik a veséd :DDD

ha csak a hazugságok között kell kiválasztani a legszimpatikusabbat, akkor azt a vallásos birkákra hagyom

én nem vagyok hajlandó a kisebb hazugságot elfogadni az életemben vezérelvként

megvan a magamhoz való eszem, a saját értékrendem, nem kell a hazugságokból ... azt a nyomiknak találták ki ...

HINNI AKAROK 2014.05.13. 12:47:26

@just do it: es melyik szerepre szansz engem, kedves felebaratom: a jo vagy a rossz zsaru?

Amugy az elottem szolo kivaloan valaszolt neked!

Nεω 2014.05.13. 20:55:16

@just do it:

Akkor cseréld ki a szót SZÁNDÉKOS megtévesztésre, félrevezetésre. Mert itt nem csak egy szimpla hazugságról van szó, amit minden ember elkövet néha (szerinted legalább is).

Ha szándékosan, direkt megtévesztesz másokat, akkor köszönjük a saját magad által kiállított bizonyítványodat.

Nεω 2014.05.13. 21:06:48

@just do it:

Az igazságból meg nem származik SEMMI hazugság!

"Te is hazudsz, én is hazudok, sőt, mindenki hazudik.
A Biblia írja: Isten előtt "Nincsen igaz ember egy sem ..." (Ró 3:10-18)...

... melyik hazugságnak higgyünk? Melyik HAZUGSÁGNAK?
EGYIKNEK SEM.

KI az Igazság?? Te tényleg azt hiszed, hogy egy tökéletlen hazug szervezet (inkább banda) birtokolhatja az igazságot?!

Hát annak, amelyik a legkevésbé mond ellen a Bibliában leírtaknak.

Ennek a megtalálásához kell a szent szellem"

Gratulálok!

Bátor hozzászólás volt, hogy a Szentszellemet belekeverd a szándékos hazugságokba.

Sosem fog egy hazugságban segíteni, nyugi. Ezért nem jött be egy próféciátok sem. Na meg azért mert némelyiken még nevetni sem lehet, így belegondolva, hanem szánalmas.

Az meg végképp szánalmas, hogy mindezt igazságnak akarod eladni.

just do it (törölt) 2014.05.15. 10:36:32

@undercover:

"nekem nem szokásom hazudni"

- A hazugságnak több formája is van, pl: Önáltatás. Önbecsapás.

Tudod, a "nekem nem szokásom hazudni"-tól már csak egy lépés, hogy azt mond magadra: "én jó vagyok, és nincs bűnöm". De mit ír a Biblia erről?

Egyszer egy politikus azt mondta magáról, hogy ő sohasem hazudott.
Aha...

Személyeskedés? Te folyamatosan gyalázol másokat - ráadásul a volt tesóidat -, az micsoda szerinted?
Személyeskedés? Mégis, hogy igazítsak meg másokat, ha nem személyre szólóan, hozzá intézem a mondandómat?

Itt van pl,:
@HINNI AKAROK:

??? Természetesen te vagy a jó zsaru.
A magát ártatlanak-, naivnak mutató, aki azt érzékelteti, hogy szivacsként kíván magába szívni minden új ismeretet... az igazságot.

lesli07 pedig az Világotítélő Főinspektorinkvizítorördögűző Nagymester, akinek az egyik öklére az van tetoválva PAIN, a másikra KILLER

HINNI AKAROK 2014.05.15. 11:20:19

Ez beteeeeeg!!!
Kedves felebaratom: te hany honapra elore kapod meg a folyoiratokat, mert ekkora baromsagokat az aktualisan elerhetokben en meg nem olvastam?! Vagy talan reszvenyes vagy?
Amugy engem szorakoztatsz, de hogyhogy meg nem tiltottak ki?

f i n i t o (törölt) 2014.05.15. 12:19:50

@just do it: hazudtam már ... ritkán ... de baromira nem szeretek, és nem is szokásom ... ha ezt a mondatot nem tudod értelmezni, akkor őrtoronyt ne is olvass, mert ott ennél furfangosabb dolgokkal is találkozol

a szervezet hazudott már, de nem ismeri el ... de téged ez nem zavar ...

ki mondta azt, h nincs bűnöm??? megint trolkodsz? bünti lesz kisöcsi :) jön a modi , leveri kis veséd, és nézhetsz :D

f i n i t o (törölt) 2014.05.15. 12:28:54

@just do it: Ne személyeskedj, mert kiraklak megint. Érvelj, ha akarsz beszélgetni, de ne köpködj másokat! Nem szólok még egyszer!

f i n i t o (törölt) 2014.05.15. 12:31:27

@HINNI AKAROK: Már többször kiraktam 1-1 hétre személyeskedés/trollkodás miatt. Légy szíves te se személyeskedj vele ((Ez beteeeeeg!!!)).

Vicarius 2014.05.15. 17:53:17

Lehetséges, hogy undercover is egy megtestesült moderátor?Meglepően hamar érkezett a moderátori intelem, az általa beigérthez képest.

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2014.05.15. 19:41:09

@Vicarius:
"Több dolgok vannak földön és égen,
Horatio, mintsem bölcselmetek
Álmodni képes." :)

f i n i t o (törölt) 2014.05.16. 09:03:22

@Vicarius: egy másik blogon már azt is tudják, hogy két másik nick is én vagyok ... meg a modi is :) alakul a dolog :)

just do it (törölt) 2014.05.16. 10:30:25

@HINNI AKAROK:

"te hany honapra elore kapod meg a folyoiratokat"

- Mint mindenki más. Ennek mi köze bármihez is?
De korábban bátorkodtam jelezni, hogy CSAK MIATTATOK, Biblia specifikus lettem.
Eredmény a BIBLIA alapján: JT hazudnak a legkevesebbet az Igazságról.

Én beteeeeg? Én pl nem szoktam más néven, más identitással, más nemmel bejelentkezni, és ezzel félrevezetni magamat, másokat.

De kélek, ezt ne vedd személyeskedésnek. Csak pusztán a tényeket írtam.

just do it (törölt) 2014.05.16. 11:16:30

Semmi? Senki?
Pedig hagytam támadási felületet: "nem szoktam más néven".
Rengeteg néven szoktam, DE mind én vagyok. Egyszerre. Egy személyben. Pl Gudrodsson is én voltam... valahol... valamikor... valakiért... a jövőben.

just do it (törölt) 2014.05.16. 11:34:24

@Τιμόθεος:

"Te tényleg azt hiszed, hogy egy tökéletlen hazug szervezet (inkább banda) birtokolhatja az igazságot?!"

- A világtörténelemben mindig egy banda birtokolta az igazságot. De nekik volt feladatuk.
Ez most is így van...
Mármint egy banda birtokolja az igazságot, akikhez bárki csatlakozhat ÉS van feladatuk.

"Bátor hozzászólás volt, hogy a Szentszellemet belekeverd a szándékos hazugságokba."

- Sámson, Isten által kinevezett, felhatalmazott bírájaként tagadhatatlanul, vitathatatlanul birtokolta Isten Szent Szellemét.
Ismered a történetet? Ő kinek hazudott (kit önálltatott) szellemmel felkentként?

Hazugság?
Szeretnéd tudni az Igazságot (a ma elérhetőt) Istenről - pár végtelenül egyszerű mondatban a kikutathatatlant?

f i n i t o (törölt) 2014.05.16. 15:33:32

@just do it: olyan szép ez az avatár, mi a bajod vele :)))

az, hogy anno megtréfáltam vele pár figurát, az mit érdekel téged? poén volt, ennyi, ezt hiába firtatod, mert egy poén volt ne több ... csak és kizárólag a női nemhez vonzódok, akiket megtréfáltam, azokat meg ismerem (!) szóval nem lehet bemagyarázni mögé mást, hiába is próbálkozol

direkt olyan nevet választottam, hogy akinek van egy kis kurázsija, az azonnal kapcsoljon

ennyi fickó között legalább vizuálisan legyen itt egy szép hölgy, azokon a szép hölgyeken kívül, akik eleve saját arccal blogolnak, pl. nicku :)

HINNI AKAROK 2014.05.16. 18:29:12

@m o d e r a t o r: Nem akartam személyeskedni, a "beteg" jelzőt a stílusra értettem, de majd vigyázok.
@just do it: Biztos mondták már ezen a fórumon is, meg az életben is neked, hogy a kevesebb hazugság az még nem az igazság!

Nεω 2014.05.16. 21:16:02

@HINNI AKAROK:

Sőt mi több, ami a legjobban hasonlít (vagy tűnik hasonlónak az igazsághoz), az a legnagyobb hazugság.

Fura azért, hogy úton útfélen hazugságon lehet kapni a szervezetet, az mégis oly erősen képes behálózni a tagjait, hogy a tények puszta meglátása nem elég nekik. Valami hatalmas pofon kell, mert ebből a meséből másként elég nehéz felébredni..

Vagy az van, ami sokunkkal volt, hogy folyamatosan éreztük ottlétünk alatt is, hogy valami nem stimmel.

Például ahogy én már írtam itt többször, valahogy soha nem éreztem késztetést, hogy testvért, rokonokat jó barátokat beszervezzek... Vajon miért?!

Én magam sem tudtam megadni rá a választ, amíg az nem kopogott be az ajtómon magától.

@just do it:

"- Sámson, Isten által kinevezett, felhatalmazott bírájaként tagadhatatlanul, vitathatatlanul birtokolta Isten Szent Szellemét.
Ismered a történetet? Ő kinek hazudott (kit önálltatott) szellemmel felkentként"

Nem ismerem, kérlek taníts, mester.

Az a baj, hogy az ÖSSZES példád rossz. A szervezetednek semmi bizonyítéka nincs az Isteni támogatottságra. Ha tévedek javíts ki.

Arra azonban van bizonyíték bőven, hogy Isten nem támogatta őket sosem, és ma sem.

Egy próféciájuk sem jött be.
Tanításaik folyton (gyakran ODA-VISSZA!!!!!) változnak, vagyis a Szellem le és felkapcsolja a világosságot!!

Csak, hogy néhányat említsek a tények közül.

Na de te jössz, gyerünk, mivel indoklod, hogy Isten támogatja ezt a Greberista szektát?

HINNI AKAROK 2014.05.17. 20:00:35

@Τιμόθεος: Big LIKE ennek a hozzászólásnak!
Visszaemlékezve: én azért éreztem szorongást, mikor ismerőst/rokont/munkatársat kellett volna téríteni, mert szégyeltem magam, hogy ilyen mindennapi élet szempontjából értelmetlen dolgot próbálok magyarázni nekik. Bizonygatom a nagy teológiát, ami csak újabb terheket rak az emberre. Már akkor is éreztem, hogy mintha nem lenne életszerű. Főleg mert ebben nőttem fel (persze nem látva a dolgok mögé, nem kapva akkora pofonokat...), amikor elkezdtem dolgozni és érintkezni más emberrel, akkor egy teljesen más világ fogadott. A JT tudomány ott nem sokat ért. Nah, most én ugyan azt a semmitmondó teológiát kellett volna elfogattassam ismerősökkel/rokonokkal/munkatársakkal.
És a csúcs, hogy ilyenkor az ember gyenge hitűnek érzi magát.

just do it (törölt) 2014.05.17. 21:07:52

@Τιμόθεος:

Rosszul látod. De már egyre kevesebb értelmét látom a győzködésnek...

"Aki meginti a csúfolódót, maga fog pironkodni, aki megfeddi a bűnöst, magát szennyezi be.
Ne fedd meg a csúfolódót, mert meggyűlöl téged, de fedd meg a bölcset, az szeretni fog téged!
Adj a bölcsnek, és még bölcsebb lesz, tanítsd az igazat, és ő gyarapítja tudását!
A bölcsesség kezdete az Úrnak félelme, és a Szentnek a megismerése ad értelmet."

Mester? Én? Olyan sokszor 'vádoltok' ezzel, hogy kezdem elhinni...
Tanítani másokat?...
Lehet?
Lehet.

Én nem a szervezet isteni támogatottságát próbálom bizonygatni, hanem az Isten által nyilvánvalóan támogatott emberek tévedései, hibái, vétkei ellenére, azt, hogy Isten szereti őket. Mindig. Örökké. Nagyon.

Istenért hazudni jó.
Bálványokért hazudni nem jó.
Éééés ennyi!

Mondok mást: Jézus Isten? (majd átteszik a megfelelőbe)

Jézusnak Jehova Istensége CSODA! Érted ezt?...
EGYEDÜL JEHOVA ÉL MINDÖRÖKTŐL FOGVA, AKINEK NEM VOLT KEZDETE!!!
RAJRA KÍVÜL MINDENKINEK VOLT KEZDETE. JÉZUSNAK IS!!!
ÉS JEHOVA ISTENNEK KÖSZÖNHETI A LÉTÉT. JÉZUS IS!!!
ÉS EZÉRT NEM LEHETNEK EGYENLŐEK SOSEM, MÉG HA JÉZUS ISTEN IS!!!
DE EZ JÉZUSNAK NEM PROBLÉMA. AKKOR NEKED MIÉRT!?

Amíg ezt nem érted meg, nem fogsz tudni Istenhez közeledni, mert bálványimádónak számítasz.

Rosszul hangzik (az ellenállóknak)? Igen.
Az igazságot írtam? Igen.

El tudod fogadni? "..."

Emlékeztető: Sátán tökéletes embereket, angyalokat félre tudott vezetni, akkor téged?...

Gondolkodj! (a szíveddel)

just do it (törölt) 2014.05.17. 22:01:46

Már régen nem küldtem dalt.
EZ az utolsó dal...

Tud itt olvasni bárki is a sorok között?
Érti/érzi itt bárki is egy nyilvánvalóan Istent nem (nem jól) ismerő ember (világ)fájdalmát, csalódottságát...
Reményét, hogy valahol van valami jobb - hogy valaki lehet jobb?

Valahogy az emberek öregen látják meg... be - de jobb későn, mint soha.

www.youtube.com/watch?v=3aF9AJm0RFc

Jelek.

Nem JT ítélik el/meg a világot, hanem saját maga... A cselekedetei által.
De van jó hír. Már közel kétezer éve: Isten küldötte, Jézus Krisztus legyőzte (ezt) a világot!!!!!!!!!!!!!!!

Nεω 2014.05.17. 22:46:04

@just do it:

Én nem csúfolkodtam, csak feleltem egy arrogáns kérdésedre hasonló szinten, mint ahogyan a kérdést feltetted. Ismerem e a történetedet...

"Ne fedd meg a csúfolódót, mert meggyűlöl téged, de fedd meg a bölcset, az szeretni fog téged"

Úgy érzed jogos lenne itt ennek a versnek az alkalmazása?

1. Te engem nem feddtél meg
2. Én nem gyűlöllek téged, hanem sajnállak
3. A Mester nem gúnyolódás, csupán reflexió a megnyilvánulásodra. Kb. mint amikor Okoskát jó messzire dobták. Emlékszel a Hupikék törpikékre ugye? Nos, ugyanaz a karakter vagy. Senkit nem érdekel a számodra (de szerintem számodra sem) okosságnak vélt szöveg, és veled együtt jó messzire hajítják azt a többiek, te meg nyúlsz a szemüveged után és vakarod a fejed, hogy te ezt nem érted.

"...hogy Isten szereti őket. Mindig. Örökké. Nagyon"

Minden bizonnyal. Főleg az ŐSZINTÉKET. De az tévedés, hogy csak őket, és hogy csak ők menekülnek meg. Az meg a legnagyobb tévedés, hogy a JT az egyedüli igaz vallás.

"Istenért hazudni jó"

Erre hadd feleljen a Biblia:

János 8: 44

"Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja"

vagy:

1 Jn 2: 18-21

"...semmi hazugság nem származik az igazságból"

Jézus Isten e?

Igen az. János 1:1

Kezdetben Isten volt. Látod az írásjelet a végén? PONT.

Szerintem le kellene akadnod erről a volt e kezdete témáról, de őszintén.
Olyan dolgokon vitatkozol, amik vagy leellenőrizhetetlenek, vagy nincs jelentőségük. Azokkal a dolgokkal meg nem foglalkozol, amik lényegesek.

Javaslom, hogy éld az életedet, és az utad megtalál.
A világ sokkal összetettebb és bonyolultabb, mint ti JT-k az hiszitek. Azt hiszitek mindenre van válaszotok, holott ha jól belegondolok semmire sem tudjátok a választ.

Talán ebből az illúzióból a legfájdalmasabb felébredni.

Engem üthetsz barátom, nem zavar, de mint már régebben is írtam, te nem velem küzdesz, hanem magaddal, és mivel más ütőkártya (legalábbis ami neked annak számít) nincs a kezedben, folyton visszaugrálsz a háromsághoz.

Megjegyzem eleinte ugyanezt tettem én is.

Mi változott? Megértettem néhány dolgot.

No jó éccakat Uram vagy Hölgyem
@HINNI AKAROK:

Köszi.

leslie07 2016.04.12. 15:47:34

Ugy tunik, hogy minden vallás átveri a híveit:

www.deceptioninthechurch.com/popekiss.html

Turbucz István 2016.05.05. 18:55:02

Sok mindent tudok egy Karlsruhe-i Szektáról, amely tulajdonképpen egy baráti társaság ,csak .Nincs bejegyezve .Még többet szeretnék tudni ,van-e valakinek Arrafelé ismerőse?? .Családom ,érintet az ügyben ,szenvedünk.
süti beállítások módosítása