EXJT BLOG

Mindenkinek Jehova Tanúiról

HTML doboz

Leírás

Minden éremnek két oldala van... Jehova Tanúi szervezetének is. Mi ennek a vallási közösségnek a kevésbé ismert oldalával foglalkozunk, hogy lehetőleg minél több embernek segítsünk egy objektív nézőpont kialakításában. Ha Jehova Tanúja vagy, ne félj, hiszen rengeteg Tanú olvassa még rajtad kívül az oldalt! Például vének, kisegítőszolgák, bételesek és persze a legtöbben, akik átlagos Tanúk. A névtelenségnek köszönhetően itt szabadon kérdezhetsz, cáfolhatsz és hozzászólhatsz, de szépen kérünk, előtte olvasd el a témakörrel foglalkozó régebbi cikkeket és kommenteket! Soha ne feledd:

"Nemcsak azt kell megvizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallásszervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk. Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól." -
Az igazság, mely örök élethez vezet, (WTBTS, 1968) 2. fejezet 5. bek.

Flying-brain 2.jpg

Jehova Tanúi történelme:

Raymond Franz a vezetőtestület egykori tagjának könyve:

crisis-conscience-ray-franz_hun.png

Don Cameron Egy elgondolás rabjai:

don-cameron-elgondolas-rabjai-coaccover.jpg

Utolsó kommentek

  • Egy_nick: @Egy_nick: Ahogy írtam, a románoknak csak a 15 százaléka vette fel az oltást. A bulgárok (szintén ortodox hátterűek) i... (2024.04.18. 09:00) János 14:19
  • Egy_nick: Soha az életben nem érdekeltek az ortodox katolikusok, soha meg nem kérdeztem volna, hogy a keresztények többsége miér... (2024.04.13. 10:00) János 14:19
  • ORION: KELLEMES FELTÁMADÁS ÜNNEPET-- János 2:22 Mikor azért feltámadt a halálból, megemlékezének az ő tanítványai, hogy ezt m... (2024.03.31. 08:39) Kolosszé 1:15
  • ORION: ÜDV-- Az "elsőszülött minden teremtmény közül"----- A teremtményetek nem jehova tanuiért jött!!! Nem hiszitek??? Figye... (2024.03.05. 17:44) Kolosszé 1:15
  • Egy_nick: @Atyek: Akkor szerinted ezek az erőszakos besorozásról szóló hírek is hoax? Egyáltalán van orosz-ukrán háború? Vagy cs... (2024.02.17. 09:11) János 14:19
  • Atyek: @Egy_nick: Lehet, hogy a Vezető Testület nem nézi az M1-et, és nem olvassa az Origo-t? (2024.02.14. 15:37) János 14:19
  • Egy_nick: VOLNA EGY KÉRDÉSEM: A médiákból tudjuk, hogy Ukrajnában milyen erőszakosan toborozzák a lakóságot a háborúba. Most le... (2024.02.12. 08:43) János 14:19
  • orvosirnok: RENDKÍVÜLI HÍR | Kiemelkedő adatok a 2023-as szolgálati évből 2023. november 15-én a vezetőtestület szolgálati bizotts... (2023.11.20. 19:08) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • ORION: --"Íme, közeledik a felhőkkel, és látni fogja minden szem, még azoké is, akik átszúrták.--Eljön ez is !!! DE még ez el... (2023.11.15. 10:29) János 14:19
  • Egy_nick: Ezek után még mondja valaki, hogy a 2020-as dátum nem világtörténelmi jelentőségű! Legalább annyira világtörténelmi, m... (2023.11.08. 17:40) Szellemi breaking news: Mostantól minden más lesz
  • Utolsó 20

Ide küldd:

writing_01.png

columba [kukac] freemail [pont] hu

k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com

Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy javaslatod, akkor bátran írd meg a fenti címre, vagy írd meg közvetlenül az oldalon (regisztráció nélkül is!!!), itt:

>> GYORSBEKÜLDŐ <<

Mindenféle

Gyakran használt bibliaversek

2Mó 33:20 | Zs 146:4 | Pl 4:18 | Pl 8:22 | Pr 3:19Pr 9:5 | Ézs 44:24 | Ez 18:4 | Dá 7:13, 14 | Mt 5:5 | Mt 6:7 | Mt 11:11 | Mt 24:14 | Mt 24:36 | Mt 24:45-47 | Mk 13:32 | Lk 16:19-31Lk 23:43 | Jn 1:1 | Jn 1:18 | Jn 2:19-21 | Jn 4:34 | Jn 6:68, 69 | Jn 10:16 | Jn 10:17, 18Jn 14:19Jn 14:28 | Jn 17:3 | Jn 17:11 | Jn 20:17 | Csel 2:34 | Csel 8:30-31 | Csel 15:20.29 | Róma 6:7 | 1Kor 8:61Kor 11:27 | 1Kor 15:50Kol 1:15Kol 1:16 | Héb 1:8 | Jel 3:14

BLOG FÓRUM

CHAT a jelenlévőkkel

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." - Voltaire

„Nekem pedig egészen mellékes, hogy ti vagy egy emberi ítélőszék megvizsgál-e engem. Sőt, magam sem vizsgálom magamat. Mert semmiről sem tudok, ami ellenem szólna. De ez még nem bizonyít igazságosnak, ugyanis Jehova az, aki vizsgál engem.” (1Korintusz 4:3, 4)

"Ha a szervezeten kívül vagy, meghalsz. Ha a szervezeten belül vagy akkor pedig nagyon kell igyekezned, hogy ne halj meg." - Resign

"A legfájóbb kín örömet színlelni." - Márai Sándor

"Nem oldhatjuk meg a problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel teremtettük őket." - Albert Einstein

"Mindig emlékezz arra, hogy a szép szavak nem mindig igazak, s az igaz szavak nem mindig szépek." - Jókai Mór

"A tudatlanságod legmagasabb foka az, amikor elutasítasz valamit, amiről nem tudsz semmit." - Wayne Dyer

TIPP: A böngésződ típusától függően a Ctrl gombot nyomva tartva a + és - gombokkal nagyíthatod és kicsinyítheted az oldalt, a jobb olvashatóság érdekében.

TIPP: Kérdésekkel taníts, ne kijelentésekkel! Érvelésedben használd a Bibliát és a Tanúk kiadványait is! Vitáidban ne kövess el érvelési hibákat!

TIPP: Ha nem vagy inkognitóban, kérünk oszd meg a cikkeinket a közösségi oldalakon! (Facebook, Twitter, Google+, stb.)

 

Hogyan adományozzak nektek?

Megtekintések száma

Látogatók: 

free counters


Kedves olvasónk, Te mi vagy?

látogató számláló

Indafotó képek

A színfalak mögül hogyan szabaduljak?

2013.02.21. 19:38 | Johnny Joker | 37 komment

Sziasztok!

El szeretnék jönni Jehova Tanúi egyházból 15 éve keresztelkedtem meg majd úgy 4 éve volt egy csúnya ügyem a gyülekezetben elváltam a volt férjemtől nem volt jó házasság már a kezdetektől fogva sem engem egy "barátnőm" kényszerített ebbe a kapcsolatba nem akartam már az elején sem ezért is történt a válás. Én 1-2 évig nem jártam a gyülekezetbe majd megint elkezdtem az odajárást a testvérek úgy tűnt az elején nagyon kedvesek voltak mindenhova meghívtak magukhoz most azonban hogy eltelt egy jó idő mióta vissza jöttem senki nem törődik velem. Szeretnék újra férjhez menni de mindenki csak azt sulykolja belém hogy már nincs idő arra hogy férjhez mennyek pedig én szeretném megtapasztalni még azt hogy milyen egy igazi szereteten alapuló kapcsolat de úgy tűnik itt ebben a szervezetben ez nem fog menni mert itt csak addig szeretik az embert amíg a szervezetnek teljesítményt nyújt meg amíg elfogadja az ideológiájukat ha ez nincs meg akkor az úgynevezett barátok is elmúlnak mellőle én nagyon szeretném megtapasztalni azt, hogy milyen az amikor valakiben feltétel nélkül meg lehet bízni olyan valaki aki nem fog elítélni majd minden cselekedetedért mert szerintem ez olyan dolog mintha valaki csak anyagi haszon miatt barátkozik veled. Sajnos nagyon sokat csalódtam és sajnos nem tudok a világiakban sem megbízni most egy légüres térben vagyok olyan se veled se nélküled című dolog egyszerűen ilyen magányosan és reményvesztetten már nem tudok élni sokszor gondoltam arra is hogy véget vetek az életemnek de a családom szeretem így miattuk nem teszem meg mert egész életük ezután nyomorúságos lenne. A másik meg az hogy nem is merem elhagyni őket mert most nincsen egyetlen olyan barátom sem aki ne tanú lenne, de olyannyira egyedül vagyok és már olyan régóta Szeretnék még gyerekeket de félek ha ebben a tanításban nevelem fel őket akkor milyen emberek lesznek belőlük. Mert itt a család az nem működik csak hittársak vannak de családtagok nincsenek. Volt pár kezdeményezés párkapcsolat terén a szervezetben de ezek a félelmek mindig visszatartottak engem. Nem tudom mit tegyek segítsetek!!

Zsuzska

Címkék: ébredjetek! élettapasztalatok

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui.blog.hu/api/trackback/id/tr545097131

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Elhagyva 2013.02.21. 19:46:36

Fiktív levél ex-páromnak. 64 éves férfi vagyok, egy Budapest közeli kisvárosban élek.Több mint 10 éve özvegy vagyok, két felnőtt fiam és öt unokám van.Már 54 elmúltam, amikor megismerkedtem Okanikával (csak egy kitalált fiktív név) aki szintén özveg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.Erika 2013.02.21. 20:22:09

Kedves Zsuzska,nagyon szomoru es meghato a torteneted!!!Nagyon sok kitartas kivanok!!Egy dolgot tanacsolnek neked,ne torpanj meg...lepj ki!!Ne riasszon el a `nagy vilag`....nem olyan nagy az!! :) Kezdj uj eletet,egy uj boldog,szeretetteljes es szabad eletet!!Elvezd a mindennapokat...a baratok meg ugy minden jon majd magatol...es Isten segitsegevel ujra teljes eletet elhetsz majd!!!! :) sok sikert!!!

kicsella 2013.02.21. 22:01:27

Szia zsuzska! A szüleid, és a családtagok is Jt.k? mert ha igen, az megnehezíti a helyzeted. Viszont ha nem, akkor tedd azt, amit az első mondatodban megfogalmaztál:
"El szeretnék jönni Jehova Tanúi egyházból"
Felnőtt ember vagy, szabad akarattal, te döntöd el hogy hogyan akarsz élni.Ha vágysz egy kapcsolatra,akkor tedd magad nyitottá erre,
nehogy már mások mondják meg neked azt is,hogy szüljél e gyereket! Ne hagyd magad befolyásolni! A Jt. knél nagy divat, hogy túlontúl beleavatkoznak a másik magánéletébe, és előszeretettel osztogatják a tanácsokat ahelyett, hogy a saját házuk tájékán söprögetnének. A barát szó pedig többet jelent annál, hogy addig szeretünk valakit, amíg egy nézeten vagyunk.Úgyhogy ne sajnáld ha elveszíted őket,majd jönnek helyettük újak, akik tényleg azok lesznek.
Döntsél, hogy mit szeretnél, és vált irányt afelé!
Sok sikert!

Inspicio 2013.02.21. 22:54:56

Zsuzska!

Mint ahogy nincs tökéletes gyülekezet úgy tökéletes párkapcsolat sincs ebben a világban.
De az biztos hogy egy megfelelő társsal az ember boldogan élhet. A gyerek vállaláshoz szerintem nincs késő.
Mivel minden kapcsolatod a szervezethez köt így én azt javaslom hogy keress egy közösséget ahol barátokra tehetsz szert. Ennek a közösségnek nem kell feltétlenül vallásos közösségnek lennie.
Pl.: Elmész valamilyen tanfolyamra vagy esetleg elmész táncolni tanulni ha már nem valamilyen szakmai tanfolyamra. De az is lehet hogy van valamilyen önkéntes munka a környezetedben csak nem tudsz róla mert nem érdeklődtél.
A lényeg az hogy keress egy közösséget. Így nem lesz akkora a hiányérzet amikor kilépsz a szervezetből. Bár azt elképzelni sem tudom hogy a barátnőd hogyan vett rá arra hogy férjhez menj egy olyan emberhez ,akinél már az elején tudtad hogy nem passzoltok össze.

Nεω 2013.02.21. 23:00:27

@Inspicio:

Az utolsó kérdéseden én is töprengtem egy sort...

Ha én nem akarok elvenni valakit, nekem aztán erőszakoskodhat a haverom.

Nonszensz... szerintem.

mortiangie 2013.02.21. 23:27:53

Kedves Zsuzska!

Én is azt javaslom, mint fentebb írták, hogy keress egy jó közösséget. Alakíts ki új, igazi barátságokat, emberi kapcsolatokat, és ezzel párhuzamosan, vagy ezután fokozatosan tedd meg a nagy lépést, és hagyd ott az egyházat. Így lesz kire támaszkodnod a nehezebb napokban is. Fedezz fel új tevékenységi köröket, hobbikat, bármit, amivel szívesen foglalkozol. Ne engedd magad terrorizálni. Eddig hagytad magad befolyásolni, de igen is vágj vissza: ez a te életed, te éled, és úgy, ahogy neked jól esik. Légy határozott és céltudatos.

Nεω 2013.02.21. 23:48:33

Egyéb vonatkozásban egyetértek a többi hozzászólóval.

Sok sikert kedves Zsuzsa!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.02.22. 07:10:23

Szia Zsuzsi!

Azt hiszem én ugyanezen mentem keresztül. Bár én férfi vagyok, akkor is ugyanezeket tapasztaltam. Én már két éve nem vagyok tanú, és ha a volt közösségem tagjaival találkozom, nagy részüket hirtelen a hányinger kerülgeti. De vannak akik még most is szeretnek. Ők az igazi barátaim. Ezt a légüres teret én is átéltem. nem könnyű, És nem is mondom, hogy könnyű lesz, ha elhagyod a szervezetet. Meglesznek a maga nehézségei, úgy érzelmileg, mint fizikailag. Én sokat veszítettem azzal, hogy eljöttem. Gyakorlatilag mindent. Ám nem bánom. Türelmesen várom, hogy újra felépüljön minden. Közel negyven évesen kellet újrakezdenem az életemet a nulláról. És sikerült. Csak biztatni tudlak. És hogy ne légy túlságosan magányos, itt a blogon a sorstársaid boldogan segítenek neked" Hidd el sosem késő. Nincs veszve semmi.

baland 2013.02.22. 10:06:04

Csináld úgy mint nyáron ,amikor a naptól felforrósodott testel belemész a Balatonba.
Előszőr lassan lépj bele... hidegnek tűnik (pedig nem az)...... Szépen lassan haladj beljebb......
Még mindíg hideg egy kicsit......... Mikor 3/4-ig belementél akkor már könnyebb belemerűlni.
És akkor jössz rá,hogy nem is hideg.Hiszen ez a normális,és lehet benne úszkálni....... Sőt a felforrósodott állapotod volt az abnormális a parton,mert ott egy lázas (beteg) állapotban voltál!!
Innentől boldogan lubickolhatsz :)

Volt Tanú 2013.02.22. 11:15:20

Kedves Zsuzska,
Nekem sem volt se kutyám, se macskám a világban, amikor eljöttem, ráadásul megcsömörlöttem a kereszténységtől a Tanúk miatt. Az biztos, hogy sok világi társaság, ahol hasonló érdeklődésű emberek jönnek össze, milliószor toleránsabb és szeretettelibb, mint a Tanúk közössége, nem kényszerítenek semmire sem az akaratod ellenére, tiszteletben tartják a másságodat és barátságosak. A deviáns társaságokat leszámítva egyáltalán nem olyanok, amilyennek a Tanúk lefestik őket. Ez egy hazugság, hogy azt hidd, rajtuk kívül nincs hová menni, és ez a félelem visszatartson. Én is csak biztatni tudlak, hogy ne félj, ha eljössz, nem vagy örök magányra ítélve.

Aranyosi 2013.02.22. 18:29:18

Kedves Zsuzska
Át érezve a helyzetedet, amit sajos férfiként én is megélek, csak azt tudom javasolni. Nagy levegö és indulj el a szabadság felé.Ha személyesen tudnánk találkozni, lenne pár konkrét tanácsom is. Épits ki valódi hitet és ragaszkodást a valóságos istennel és akkor minde sokkal könnyebb lesz.

Nóra Balogh 2013.02.22. 20:46:07

Szia kedves volt Jehova tanuja.
Nagyon elszomoritott amit olvastam az elobb rolad de szerintem nem csak nekem fájt hanem Jehovának is. Tudod te hogy Ő mennyire szeret téged sokszor sokat csalodunk még a gyulekezetben is hidd el nekem én is éreztem már igy mint te de ha most nem ragaszkodsz Jehovához akkor te is tudod hogy nem fogod megtalálni a helyed azért is mert t e már tudod mi az igazság!!! Kérlek ne hallgas világi emberekre ők ugy sem értik meg amit te érzel hisz a jehovával ápolt kapcsolatodat ők ugy sem tudják és nem is fogják meg érten mig meg nem ismerik ŐT!!!Kérlek hallgas a szivedre és alakits ki ujra a jo kapcsolatodat Jehovával hisz tudod te hogy, hogy szeret minket.És hidd el hogy olyan férjet ad melléd hogy nagyon boldog leszel!!!!! És eszedbe ne jusson a szellem világ démoni kisértésre hallgatni hisz te jol tudod h örületbe tudnak kergetni tudod te jol kérlek állj a sarkadra és hidjél kitartoan JEHOVÁBAN. Hisz tudod te jol h ez a világ már semmit nem ér kérlek gondold jol át az egészet s hogy ha jo a szived Jehova ugy is vonnzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vigyázz magadra szurkolok neked ERZSIKE.

Nεω 2013.02.22. 20:58:32

@Nóra Balogh:

Te nem az ügyvéd Balog Nóra vagy a Barátok köztből ugye?
Mondjuk egy ügyvéd helyesírása biztosan nem lett volna ennyire siralmas... már elnézést...

A büdös világiak nem értenek semmit, azt akartad mondani?

Máskülönben meg fel kell világosítsalak, hogy a blogon a legtöbb ember volt, vagy még most is JT papíron. Sok közülük vén, ksz, köf, sőt kef is volt. Ha az írásai alapján ideszámolom, és miért is ne, Raymond Franzot, akkor VT tag is van köztünk!! Hiszem, hogy itt van az írásai révén... és ha valaki megértette mi zajlik a tanúk lelkében, az ő volt.

Úgyhogy a megértéssel kapcsolatban rossz ajtókat teccik döngetni kedves!

Egy kérdés feléd:

Mi az igazság?

Én tudom, csak érdekel, te mit felelsz, kérlek tisztelj meg vele, hogy visszaírsz.

Áldás béke!

picket9 2013.02.22. 22:20:49

@Nóra Balogh:

"Kérlek ne hallgas világi emberekre ők ugy sem értik meg amit te érzel"

Ja, mert az egész világ a JT ellenségei?
Ez nem korrekt és igaz állítás a részedről.
A szekták mondják, hogy mindenki más az adott csoport ellensége.

"Vigyázz magadra szurkolok neked ERZSIKE."
Ki az az Erzsike? Te ismered őt?
Ha ismered őt, akkor beszélj vele személyesen, minek itt üzengetni?
Csak megbotránkoztatsz másokat, a negatív hozzáállásoddal.

22. az Elem. 2013.02.22. 22:23:38

@Nóra Balogh: Szeeervusz Erzsike!
Legyélkedves ideírni a gyülekezeted pontos nevét, mert akkor sokkal könnyebben ki tudunk közösíteni és nem kell fárasztanunk a besúgóhálózatunk tagjait, hogy feldobjanak téged. Köszike. :)

22. az Elem. 2013.02.22. 22:38:42

Kedves Zsuzska.

Mielőtt bármit teszel (új utak keresése, új barátok keresése, új társ keresése stb.) ismerd meg ÖNMAGAD. Tisztázd ki vagy te, hol a helyed a világban, mit akarsz elérni az életedben egyáltalán, milyen hosszú- és rövidtávú célokat tudnál megfogalmazni magadnak.

Mert ha ezeket nem tisztázod magadban legelőször, akkor mindig arra fogsz várni, hogy valaki megmondja neked, mit kell tenned.

22. az Elem. 2013.02.22. 22:45:57

@világítótest:
Férfiként:
"Ha személyesen tudnánk találkozni, lenne pár konkrét tanácsom is"
Ez már egy párkereső oldalakon is elmenne. :)

leslie07 2013.02.23. 05:38:58

Kegves Zsuzsa!

Azt írod, hogy csalódtál jehova tanúiban , de félsz a világtól is. Szeretnél egy igazi boldog egyutlétet egy olyan férfival, akiben megbízhatsz, aki nem a pénzre megy, sot szeretnél gyermekeldást.
Szeretnél egy olyan életet, amelyet nem mások irányítanak.

Nos ahogyan írod, ezt az Ortorony szervezeten belul nehezen találod meg. De a világbanb se konnyu ilyen partnert találni.

Egy azonban biztos, ha elore akarsz lépni, akkor el kell hagynod az OT bálványszervezetet, mert ott az életed menetét felulrol a Vezeto Testulet,
gyulekezeti szinten pedig a helyi vének irányítják.

Elszakadva az Ortorony szervezettol lehetoség nyilik a számodra megismerni az igaz Isten, az emberi lélek alkotóját. O ismeri legjobban a lelkedet és tudja, hogy milyen lélek illene hozzá
egy férfi testben. Ha reá bízod magadat, megtalálod a legjobban hozzád illo leket.
Amiatt pedig, hogy az OT szervezetben "barátokat" veszítel kulonosebben ne aggódj.
Majd az Úr gondoskodik a számodra igaz barátokról. Addig is ismerd meg az Isten Szavát, mert abból származik minden bolcsesség, ami segítségedre lehet a helyes dontéseidben.
Ha mégis úgy dontenél, hogy az OT szervezeten belul válasz magadnak valakit, akkor olyat válassz, aki lelkében igaz szivu, aki meg meri mondani a véleményét , még akkor is, ha az nem testszik a véneknek, aki hajlandó lenne kovetni, ha úgy dontenél, hogy elhagyod a szervezetet. Egy ilyen lélek, aki jobban szeret, mint az OT szervezetet lehet számodra alkalmas partner.
De amint emlitettem, mind az OT szervezeten belul, mind a világban nehéz megfelelo , hozzád illo leket találni.
Ezért is ajánlottam az Isten Szavának megismerését, hogy nyerhess felulrol való bolcsességet, no meg áldást is, egy ilyen partner megtalálásához.
Miután elhagyod az OT szervezet jehova nevu istenét, és Abaddon nevu krisztusát, az Igaz Istenhez tudsz majd kozeledni, és kérni a segítségét. Az átmeneti idoszakban,miután kijottél az ordog OT szervezetébol, lehet, hogy csak Megváltó Istenedre Krisztusra számíthatsz majd, mint barátra, de higgy benne, ha oszintén
tisztqa szívbol kéred tole, hamarosan új barátokra lelsz majd.
Az Úr adjon neked bolcsességet és jó szellemet,hogy helyesen tudj donteni.

Udv.

Leslie07

leslie07 2013.02.23. 06:12:54

@Nóra Balogh: Kedves Nóra. Azt, hogy jehova bárkit is szeretne csak az OT szervezet tévelygo Vezeto Testuletének és az oket imádó jehova tanúknak a véleménye.
Kezdjuk ott, hogy ki is ez a jehova, akitol állítólag a Vezueto Testulet az ihaletet kapta a tanításaihoz.

Nos maga a jehova név a 13 században szuletett meg. Konkrétan egy Raymondus Martín dominikánus szerzetes agyábó pattant ki.

Képzeld csak el, hogy korábban senki nem hallott jehova nevu istenrol. Ilyen nevu istenrol nem számol be a Szentírás sem.

Akkor vizsgáljuk meg, hogy milyen isten is ez a jehova.

Az OT szervezet ordogpapjai azt hirdetik az OT kiadványok által, hogy ez a jehova egy láthatatlan Isten. Érted, mint a gonosz szellemek, akik elveszítették dicsoséges testuket, ezért nem láthatóak.

Ezzel szemben az Igaz Isten, Izrael Istene egy látható Isten.

2. Mózes 24:9
Azután felméne Mózes és Áron, Nádáb és Abihu, és az Izráel vénei közül hetvenen;
10
És láták az Izráel Istenét, és annak lábai alatt valami zafir fényű tárgy vala, és olyan tiszta, mint maga az ég.
11
És Izráel fiainak e választottjaira nem bocsátá kezét: jóllehet látták az Istent, mindazáltal ettek és ittak is.

Az Úr Krisztus azt ígérte, hogy a tisztaszívuek meglátják az Istent.

Máté 5:8
Boldogok, akiknek szívök tiszta: mert ők az Istent meglátják.

Sot azt is mondotta, hogy a kisgyermekek angyalai a mennyben MINDENKOR LÁTJÁK
MENNYEI ATYJA ORCÁJÁT.

Egyértelmu tehát, hogy az Igaz Istennek, akit sokan láttak és hallottak emberek kozul is, semmi de semmi koze sincs az OT szuervezet
jehova nevu istenéhez, aki egy láthatatlan démon, aki tévelyegteti, félrevezeti az imádóit, és arra kényszeríti oket, hogy mondjanak le a gyermekeik életérol, és csak azért, hogy igazlova legyen ez által az o jehova neve.

Az Igaz Isten azt tanítja, hogy az igaz barát vérét adja barátaiért.

Ezzel szemben mit kíván a jehova nevu démon,
az ordogisten? Azt, hogy a szulok tagadják meg
gyermekeiktol az élettet jelento vért, és hagyják oket meghalni, mert jehova ez által tudja csak igazolni az o nevét.

Kedves Nóra.

Ami még fontosabb ez a hazug, megtéveszto jehova nevu démonisten, elhietette veled, hogy a világ gyuloli jehova tanúit.

Pedig ez nem így van. Nemcsak a világ, de még a volt jehova tanúk nagyrésze is elsosorban sajnálja jehova tanúit, hogy így megtévesztette oket az Ortorony bálványszervezet és annak domonistene jehova, aki ráadásul azt sem titkolja, hogy neki Abaddon a gyermeke.
Kedves Nóra , hidd el, hogy a világ és a volt tanúk, nem a szerencsétlen megtévesztett OT szervezet tagjait útálják, hanem magát a szervezetet, és annak ordogpapjait, valamint
a démonistent jehovát, aki hazugsák és a megtévesztés szellemét árasztja ki a tanúkra az OT szervezetben.

L.Erika 2013.02.23. 06:50:17

Kedves @Nóra Balogh: nagyon eleseredett harcot erzek a reszedrol.....miert?Miert mggyozni valakit,h maradjon egy olyan kozossegben,anit mar nem szeret??Maradjon kenyszerbol,az jobb??Na es miert ne talalna meg a helyet a vilagban??!!Mert te mondod,vagy mert a Tarsulat azt mondja??!!Na ne vicceljunk mar!!Itt mindenki megtalalta a helyet,hala istennek.Es hidd el,barmennyire is ihetetlen telyes eletet lehet elni JT nelkul is!!!Itt mindenki aki kommentelt ex JT....van tapasztalat boven,nem kell alabecsulni az embereket csak azert h magunkat kiemeljuk.Ne tapossuk masok fejet a sz..ba csak azert h mi kimagasodjunk belole!!!
` És eszedbe ne jusson a szellem világ démoni kisértésre hallgatni hisz te jol tudod h örületbe tudnak kergetni tudod te jol kérlek állj a sarkadra és hidjél kitartoan JEHOVÁBAN. Hisz tudod te jol h ez a világ már semmit nem ér`-ez meg nagyon komoly tanacs,kedves testverno...tipikus JT duma!!!Csak sajnalni tudlak,kedves Erzsike!!!!!

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.02.23. 07:39:22

@Nóra Balogh: Én teljesen megértem, hogy miért azt írod amit írsz. Annak idején én is ezt mondtam volna. Én is annak a rendszernek voltam az embere mint te. Emberek százainak, ezreinek hirdettem ezt mind házanként, mint a gyülekezetekben. :) Ma már rájöttem, hogy az élet nem csupán annyi amennyit az őrtoronyban olvasol róla. Sokkal több, sokkal szebb, sokkal örömtelibb. És ezt egyre többen ismerik fel. Egyre többen hagyják el az egyházat. Tudod Isten nem azt várja el, hogy vakon kövess valamit, vagy valakit. Sőt Jézus el is itélte a vak vezet vakot szindrómát. Érdemes átkacsintanod a másik oldalra is, ahol volt testvéreid ezrei tudják bizonyítani, hogy szűklátókörű vagy, mint ahogy mi is azok voltunk

Nóra Balogh 2013.02.23. 10:04:09

@22év: @Τιμόθεος: Nem értem mire ez a rosszindulat én egy nőnek irtam és nem neked és semmi rosszat nem irtam senkirol sem!!!!! De tessék pont errol beszélek h a világiak egyből h l e tudják tolni meg durbván irni a másiknak .Én senkit sem bántani akartam sem meg mondani h mit tud és h mit csináljon rábizatm szerintem.És ha t udnág h mi az i g azság biztos nem igy irtál v olna nekem de mind1 mert én nem szeretek csak kedvesen beszélgetni a másikal hisz J ehova erre tanit. Egyébként csak Jehova tudja igazán mi zajlik a tanuk lelkében.Neked i s áldás békeség

Nóra Balogh 2013.02.23. 10:07:58

@picket9: Szia nem tudom ezen mit kell megbotránkozni hogy csak arra kértem h hallgason a szivére döntsön őőő h Jehovához hogyan áll. H megbántottalak nézd el nekem nem bántani akartam senki azzal h azt irtam világi. Egyébként nem is merem őt! Szia

kicsella 2013.02.23. 10:39:51

@leslie07: kedves leslie!
A jehova démonistenezést kérlek hagyd ki , azt a véleményedet tartsd meg magadnak!

kicsella 2013.02.23. 11:07:21

@Nóra Balogh: "szerintem nem csak nekem fájt hanem Jehovának is. Tudod te hogy Ő mennyire szeret..."
Jahve talán ezt személyesen közölte veled? nem értem miért kell folyton az " Ő" nevében beszélni?

"Kérlek hallgas a szivedre és alakits ki ujra a jo kapcsolatodat Jehovával.."

Te nem láthatsz bele az ő kapcsolatukba, bízd rájuk!

" És hidd el hogy olyan férjet ad melléd hogy nagyon boldog leszel!!!!! .."

És erre mi a garancia? Ne ígérj neki olyat, ami nem biztos!
Számos JT.házasság tönkrement már, illetve jelenleg is legtöbben csak a látszatot tartják fent, közben meg el vannak egymástól hidegülve,és folyton marakodnak.

Kedves Nóra! te is inkább kezdj el gondolkozni, és ne azt rágd, amit a szádba adnak, hanem használd a saját fejedet,és legyél önmagad!

Consuelo 2013.02.23. 11:16:45

Kedves Zsuzska!

Bonyolult több „sebből vérző” helyzetekről, részemről ostobaság volna egyszerű konklúziókat levonni. (Hogy, tégy ezt vagy azt!)

Most megosztom Veled az írásodról a gondolataimat.

Különbség van az „el szeretnék jönni Jehova Tanúi egyházából” s az el akarok jönni között, az első egy vágyálom,egy jó lenne, a második pedig már egy komoly elhatározást, egy döntést követel. Dönteni nem könnyű! De, a soraidból olvasva hoztál már meg döntéseket, pl. amikor elváltál.

Talán táplálkozhatnál ebből a döntésedből, akkor mi motivált, mi volt a célja a döntésnek, melyek szóltak mellette és ellene? Van egy eszköz a múltadból, amit most használhatsz, a döntési képességed. S, ezt ne becsüld le, mert ez nem kevés!

Látom itt sokan nem értették (s lehet én is félre értem), hogy belekényszerültél egy házasságba. Nincs ítélkezés bennem, nagyon is elképzelhetőnek tartom, hogy ha a gyülekezetben van egy potenciális férj jelölt aki komoly szándékkal érdeklődik, akkor erre lehet jó indok, hogy pl. ne maradjak pártában, jöjjek el otthonról, ki tudja akad-e másik ilyen parti stb. 1000 indok lehet erre. KI tudhatja milyen élethelyzetben, érzelmi állapotban voltál akkor?!

Megtörtént, ami megtörtént, a múlt felett már nincs hatalmunk. A jövőnk felett pedig igen!

Bár nem a Te hibád, de a Te felelősséged volt ez a házasság. Talán ez lehet, egy tanítás az élettől, Istentől, a „sorstól”, hogy a döntéseinkért mi vagyunk a felelősek, ha bölcs vagy akkor ezt akár a javadra is tudod fordítani.

A „testvérek” csak tették a dolgukat, ameddig a kapacitásuk engedte, hogy íme, valaki újra jár, hurrá! Ne várjunk el tőlük többet, mint amire képesek. Ők is csak viselik a hétköznapok terheinek a súlyát, s van egy energia szint, ami felett már ne képesek.

A „szervezetben való” újra férjhez menésnek, kicsiny az esélye. Gondolj bele, pl. mennyi potenciális férjjelölt lehet? Bocsánat, ha minősítésnek tűnik, de pl. nézz meg egy nazarénus közösséget, totál belterjes.

Pál azt írja Timóteusnak:
Azt kívánom tehát, hogy a fiatalabbak menjenek csak férjhez, adjanak gyermekeknek életet, viseljék családjuk gondját, s az ellenfélnek ne adjanak alkalmat a megszólalásra.

Természetesek a vágyaid, férj, gyerek, család, Nincs ezzel gond! Jó magam is elvált vagyok. 24 év házasság, egy szép zárt „rózsaszín” világban éltem. Mivel társas lény vagyok, igyekeztem új kapcsolatra szert tenni. Sajnos szembesülnöm kellett hogy milyen a világ a, férfiak, melyekről addig fogalmam sem volt. Ebben az értelemben itt kint sem könnyű! De, még nem adtam fel, hogy ha ki van rendelve számomra még egy Társ, akkor, meglesz az életemben. Nem tudom, hány éves vagy. Vannak helyzetek, amikor mások a realitás mezején, elképzelhetetlennek látják az álmaink megvalósulását. De, a hit csodákra képes!

Értem elkeseredésedet, az önsorsrontó gondolatok, a lélek néma sikolyai. Egy a lényeg, ne másokért MAGADÉRT akarj élni!

Önismeretre volt szükségem nekem is, hogy tudjam, ki vagyok, mit is szeretnék valójában?! Fontos dolog, megismerni önmagunkat. (Bár tudom, ezt itt elég sokan vitatják, de ez az ő dolguk). Mert nem az, az önismeret, hogy azonosítom magam, pl., hogy egy anya, egy szakember, stb. vagyok, mert ez csak a forma világa, a szerep, amiben az adott helyzetben vagyok. De, a szív rejtett belső embere, a lélek mélységes bugyraiban ki vagyok én valójában? Ezen vizsgálódások, nagyon nagy őszinteséget követelnek, s olykor bizony fájdalmasak. Rájönni arra, hogy nem is az vagyok, akinek gondoltam magam. De szükséges magamat ismerni, hogy tudjam kire/mire is van valójában szükségem.

Félelmek mindenkiben vannak, valahogy ez bennünk van. Nem vagyok elég jó, nem jó szellemben nevelem majd a gyerekem, stb. Az okosok azt mondják, hogy aki hisz az nem fél. Nehéz elengedni a félelmeinket, s rábízni magunkat, egy Felsőbb erőre, Istenre, hogy az adott helyzetben a lehetető legjobbat adja majd nekünk.

A magány, bizony „cudar” dolog, még Jézus Krisztus is átélte a Golgotán.” Én Istenem, én Istenem! Miért hagytál el engemet?”

Mivel segítséget kértél, s kéretlenül nem jó dolog tanácsokat osztogatni, így én csak annyit mondanék Neked, hogy MINDIG VAN VÁLASZTÁS!

Szeretettel:

-Consuelo-

Consuelo 2013.02.23. 11:41:54

@Nóra Balogh:

Kedves Erzsike!

Megértelek Téged, és értékelem a jó szándékodat is, dicséretes kiállni a hitünk mellett.

De, kérlek, érts meg Te is minket! (Elnézést a többes számért, de talán most fogalmazhatok így).

Voltunk olyan helyzetben amilyen most Te vagy, de Te még nem jártál a mi cipőnkben. Hidd el, sokan a volt tanúk közül, nagyon sokan buzgó becsületes, lelkiismeretes szolgálói voltak a hitüknek. Sokan itt nem véletlenül vannak, mindennek oka van. Nem feltétlenül hitehagyott, Istentől elfordult, bűnökkel terhelt emberek vannak itt.

Csak valami valamikor, valamiért összetört bennük a JT szervezettel kapcsolatosan. A többség, nem Istentől, nem a bibliától fordult el, hanem a szervezettől.

Most vannak dolgok amiket még nem látsz, értelek Téged. Régebben azt mondtam, amikor eljöttem a JT-től, hogy jobb a „vakoknak” (ezt nem minősítésnek szántam) mert ameddig nem látsz dolgokat, addig nem kell szembesülnöd, de ha egyszer látni kezdtél, onnantól kezdve már nem tudsz, nem látni.

Talán annak is oka van, hogy erre az oldalra tévedtél. Vagy ha nem, akkor ne tedd ki magad felesleges sérüléseknek, élj a hitedben, de tartsd tiszteletben mások hitét is.

Remélem nem bántottalak meg, nem volt ilyen szándékom.

Szeretettel:

-Consuelo-

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.02.23. 11:49:29

@Τιμόθεος: Az általam ismert gyülekezetek mindegyikben,van egy testvérnőkből álló klikk akik szinte szent küldetésüknel tekintik az un. kerítő munkát.
Az általuk elképzelt házasságok érdekében,szerveznek gyülekezetközi party-kat,hogy összehozzanak házasságra egyébként éretlen személyeket,akár győzködés árán is,megdöbbentő,hogy milyen messzire képessek menni!
...az olyan megnyilvánulásaik mint:-vigyázz mert kifutsz az időből és hasonlók sokszor megteszik a hatásukat főleg ha célszemély valóban (ég a vágytól)...sajnos sok élő példa van előttem,borzasztó házasságokat ismerek Jt között amik hasonló módon születtek. Még vének is!
...sajnos még a családon belül is.
Ugyhogy valahol megértem őt,miért járt így...bizonyos,hogy a következő párválasztását már nagyobb elővigyázaossággal teszi majd...reméljük:)

Aranyosi 2013.02.23. 11:59:46

@22év: Nem társat keresek, csak a 39 év JT ként, olyan segítséget jelentene amit itt, most nem irhatok meg.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2013.02.23. 12:28:05

@kingdom: ezeket a kerítőnőket én is ismerem. Néha beszélnem is kellett velük, meg előadást tartani nekik.Fel sem fogják mekkora bajt okoznak

Toronyőrbácsi 2013.02.23. 12:45:59

@Nóra Balogh: Igazad van. Mindenben teljesen egyet értek. az "Úr" őrizze meg állhatatos munkádat, és maradj ahol vagy. Ne hogy elhagyd ezt a csodálatos szervezetet, mert még a végén ember leszell.
ప్రేమ

kingdom (törölt) · http://kingdome.blog.hu/ 2013.02.23. 13:04:14

@sefatias:
országos vagy hanem,világméretű probléma ez,vagyis Jt-ként valóban sikeres házasságot kötni,ha készülne róla statisztika,megdönennénk az eredményen...számomra egy kicsit vicces,hogy azok akik a társulat irányelvére fittyethányva nem az Úr-ban házasodtak sokszor jobb társra találtak mint azok akiket kerítők hoztak össze a gyülekezetben,legalábis az ex gyülekezetemből konkrét példáim lennének erre.

Aranyosi 2013.02.23. 15:02:05

Sajnos a fiatal tanúk nem házastársat keresnek,hanem szolgatársat. És ez óriási külömbség.

leslie07 2013.02.24. 19:24:58

@kicsella: Szerintem jó, ha megtudják a volt és a még jehova tanúk a valóságot a jehova nevurol.

mjt 2013.02.26. 13:09:57

Szia Zsuzska,

én azért lettem tanú anno, hogy elvehessem a feleségemet. 16 év, nem kis idő... Én két éve elkülönültem, őt fél éve kiközösítették. Van gyermekünk, de nem élünk együtt. Azt hiszem érthető. Van élet a társulaton kívül is!
süti beállítások módosítása